mobiel.nl is ook aan het verzenden
[ Voor 5% gewijzigd door ikbenj op 02-06-2017 13:35 ]
[ Voor 5% gewijzigd door ikbenj op 02-06-2017 13:35 ]
Yes bevalt goed! Wat zwaarder dan ik had verwacht, maar prima toestel. Vanavond pas tijd om gekke dingen te testen zoals de camera, maar voor nu belt en appt ie primamister123 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:27:
ziet er heel mooi uit laat ons ook even weten of die bevalt![]()
[...]
Wanneer heb je je bestelling gedaan?rolfkunst schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 08:08:
Ook GSMWEB heeft gisteren het toestel verzonden. Het toestel zal rond de middag hier zijn.
Ik heb dezelfde vraag. Heb zelf namelijk 4 mei besteld en de mail gekregen dat het eind deze week wordt.
Ik heb hem de 30ste mei besteld. Is dus nog verdraaid snel gegaan.
[ Voor 17% gewijzigd door rolfkunst op 06-06-2017 09:47 ]
Ik heb net contact opgenomen met Sony en ze hebben nog altijd geen weet van wanneer de release zou zijn in BelgiëAmbroosV schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:56:
In België beginnen de leveringen ook volgende week.
Proximus is denk ik de enige 'leverancier' in België voor de eerste fase, en zij gaven aan dat ze in de eerste week van juni (nu dus) konden uitleveren. Nu kan ik er wel niks meer over vinden.weteden schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 13:25:
[...]
Ik heb net contact opgenomen met Sony en ze hebben nog altijd geen weet van wanneer de release zou zijn in België
Jammer van die pre-orderactie, anders had ik hem besteld bij coolblue
Ik heb gister de mediamarkt gebeld omdat er niets bekend was.Bucephalus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 15:22:
zojuist mail gehad van Coolblue dat de levering vertraging heeft opgelopen. Meer mensen bij coolblue besteld?
Beste,
Recentelijk heb je bij ons de Sony Xperia XZ Premium besteld. Een mooi toestel natuurlijk, maar we moeten je helaas minder goed nieuws brengen.
Sony heeft ons laten weten dat zij het toestel niet tijdig bij ons kunnen leveren. Dat betekent helaas dat je het toestel morgen niet zult ontvangen. De nieuwe leverdatum is vastgesteld op 29 juni. Zodra je telefoon onderweg is, ontvang je van ons een verzendbevestiging.
Deze vertraging is vervelend, dat vinden wij ook. Daarom bieden wij je, mede namens Sony, een voucher aan ter waarde van 20 euro. Je ontvangt deze voucher in je mail.
Excuses voor het ongemak.
Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Mans van Coolblue
ja, klopt inderdaad! niet echt bij stil gestaan eigenlijkAmbroosV schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:39:
De zilvere variant? De zwarte is gewoon op voorraad bij Coolblue voor zover ik kan zien (België).
[ Voor 1% gewijzigd door Bucephalus op 07-06-2017 22:53 . Reden: typo ]
Signature
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Oh balen. Maar ze hanteren dan echt willekeur met verzenden. Ik had ze voordeel van de twijfel gegeven gezien de slechte winkelreviews, maar op deze manier krijgen ze er weer negatieve review bij.Monkeydancer schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:37:
Ik heb zo net mijn bestelling ontvangen van GSMweb.nl. Helaas heeft het scherm defecte pixels / stof en mag hij weer retour. Krijg geen nieuwe toestel, maar gaat naar dynafix. Leuk begin
Had toestel besteld op 3 juni.
[ Voor 13% gewijzigd door Bazzz op 15-06-2017 08:15 ]
[ Voor 71% gewijzigd door XperiaMark op 09-06-2017 00:31 ]
Hier een pre order van 5 mei met dezelfde reactie. Is het idee van pre orders niet dat je je product reserveert, er voldoende ingekocht kan worden en deze dan als een van de eerste krijgt.XperiaMark schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:27:
Gsmweb, "waarschijnlijk volgende week" pre order was op 15 mei.
[ Voor 13% gewijzigd door Djonny op 09-06-2017 11:01 ]
Aan de ene kant zou je zoiets verwachten.. Ik denk alleen dat winkels niet altijd een duidelijk inzicht hebben op wat ze binnen kunnen krijgen.Djonny schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 10:58:
[...]
Hier een pre order van 5 mei met dezelfde reactie. Is het idee van pre orders niet dat je je product reserveert, er voldoende ingekocht kan worden en deze dan als een van de eerste krijgt.
Het proces verloopt niet al te vloeiend zo te zien.
Zwarte variant overigens, die met 1-2 werkdagen levertijd.
Het vreemde is dan wel dat anderen die het toestel later bestellen, of zelfs los bestellen na release bij dezelfde webshop, het toestel eerder krijgen. De huidige levertijd van de zwarte variant staat ook op 1-2 werkdagen in hun eigen shop, dat zou ik toch als op voorraad benoemen.BSchinkel schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:08:
[...]
Aan de ene kant zou je zoiets verwachten.. Ik denk alleen dat winkels niet altijd een duidelijk inzicht hebben op wat ze binnen kunnen krijgen.
Ik heb 2,5 jaar geleden mijn iphone 6 plus via een pre-order besteld. Hier moest ik ook 3 weken op wachten voordat ik een mailtje kreeg dat ik deze op mocht halen. Soms is de vraag hoger dan het aanbod
Ow zo, daar had ik geen idee van! Excuus. Vreemde zaak wel.Djonny schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:31:
[...]
Het vreemde is dan wel dat anderen die het toestel later bestellen, of zelfs los bestellen na release bij dezelfde webshop, het toestel eerder krijgen. De huidige levertijd van de zwarte variant staat ook op 1-2 werkdagen in hun eigen shop, dat zou ik toch als op voorraad benoemen.
Ik heb er maar een licht gefrustreerde mail uitgestuurd.
Hij stond idd sinds gister (einde) middag op levertijd 1-2 dagen. Zojuist keek ik weer, staat hij weer op voorraad! Vaag allemaal... gisteren zeiden ze nog volgende week. Blijkbaar hebben ze vandaag nieuwe voorraad binnen gekregen.Djonny schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 11:31:
[...]
Het vreemde is dan wel dat anderen die het toestel later bestellen, of zelfs los bestellen na release bij dezelfde webshop, het toestel eerder krijgen. De huidige levertijd van de zwarte variant staat ook op 1-2 werkdagen in hun eigen shop, dat zou ik toch als op voorraad benoemen.
Ik heb er maar een licht gefrustreerde mail uitgestuurd.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Wel al in het echt kunnen zien Ambroos?AmbroosV schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:09:
In België is as usual nog steeds niets aan het leveren (enkel de Nederlandse retailers). Alle Belgische winkels weten nog van niets.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Helaas. Ik wou naar de persvoorstelling in Brussel gaan een drietal weken terug maar had geen tijd. De batterij van mijn Z5 heeft het na anderhalf jaar zware martelingen volledig opgegeven, dus ik kijk wel uit naar een nieuwe telefoon.
Hmm okee, jammer! Mooi ding hoor, maar chromen afwerking is erg persoonlijk
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb persoonlijk ervoor gekozen het toestel in zijn geheel ineens te betalen, dus geen gespreide betaling en BKR registratie. Dan zou dit toch niets hoeven te betekenen voor de levering van een toestel? Het abonnement gaat toch pas over 2 maanden in.Monkeydancer schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:50:
Het kan ook liggen aan de telecomproviders. Als je een verlenging of nieuw contract online afsluit, moet er nog wel een goedkeuring komen vanuit de telecomprovider. Sinds 1 mei, 2017 moet je ook kunnen aantonen dat je het kan betalen en wordt er een krediet geregistreerd bij BKR (als je een toestelabonnement erbij neemt en het toestel duurder is dan 250 euro). Dit allemaal kan een rol spelen. T-mobile keurde mijn verlenging pas goed op woensdag en volgende dag kreeg ik het toestel. Een online telecomwinkel kan niks als er geen goedkeuring komt vanuit de telecomprovider.
Ik heb de mijne sinds vandaag!weteden schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:32:
Ik zag op de proximus site dat de status veranderd is van 'in vooruitbestelling' naar 'in stock', hopelijk is dit ook effectief zo (en dit dan ook bij vanden borre)
Net even gebeld, ze krijgen morgen een grotere levering binnen. Verwachting is dat de mijne uitgeleverd zal worden. We gaan het zien.remmstein schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 09:32:
Ik heb nog steeds niks gehoor. Vandaag maar weer boos bellen.
Signature
Ja kheb nu ook ineens een track n trace gekregen van GSMWeb.XperiaMark schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 19:42:
Ik krijg hem morgen 'al' (weer) binnen, niet eens achteraan gebeld.
Vreemd als ze hun partij morgen pas binnenkrijgen volgens jouw bericht...
Het lijkt erop alsof je een verkeerd type attachment hebt meegegeven?XperiaMark schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:48:
Ik heb hem inmiddels binnen, maar ik kom niet verder met het pre order headset formulier....
Er staat: validation attachment_valide
mag ik vragen hoe groot je bestanden zijn en wat voor type?XperiaMark schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 10:56:
Het is uiteindelijk gelukt door de bestanden te converteren, ze accepteren gewoon niks wat met een Xperia toestel gefotografeerd is =.=
Oh sorry heb je reactie over het hoofd gezien, maar ik heb er een 1920x1080 png image met een naam van 6 letters van gemaakt en toen werkte het, volgensmij lag het aan de png dat het wel werkte.BSchinkel schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:43:
[...]
mag ik vragen hoe groot je bestanden zijn en wat voor type?
ik kan er namelijk ook niet doorheen. Zowel PNG als JPG niet kunnen doen...
Ook namen ingekort mochten die te lang zijn.
Ik heb dus ook png bestanden gedaan, maar dit werkt dus niet.XperiaMark schreef op zondag 18 juni 2017 @ 00:10:
[...]
Oh sorry heb je reactie over het hoofd gezien, maar ik heb er een 1920x1080 png image met een naam van 6 letters van gemaakt en toen werkte het, volgensmij lag het aan de png dat het wel werkte.
[ Voor 11% gewijzigd door Bazzz op 20-06-2017 10:24 ]
Kreeg je voor de levering een mail dat de headset is verstuurd (met track en trace) of kwam 'ie binnen zonder waarschuwing?Dutchy007 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:51:
Zojuist de headset ontvangen!! Dus 3-jun besteld en 22-jun binnen!
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Kwam binnen zonder vooraankondiging binnen. Ik zag hem wel aangemeld worden op m'n PostNL MijnPakket website. Voor de rest was het echt radiostilte...Ps3gamer91 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:11:
[...]
Kreeg je voor de levering een mail dat de headset is verstuurd (met track en trace) of kwam 'ie binnen zonder waarschuwing?
ikbenj schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:41:
Ik krijg morgen een pakketje van dynafix dat moet de headset zijn.4 juni ingestuurd.
[ Voor 24% gewijzigd door ikbenj op 22-06-2017 22:10 ]
Wees maar niet bang, headsets zijn gloed nieuw, in geseald geleverd.mister123 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:38:
Dynafix? zijn de headsets dan refurbished, of gewoon gloednieuw?
[...]
DavidvB schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:07:
[...]
Wees maar niet bang, headsets zijn gloed nieuw, in geseald geleverd.
Dynafix heeft meerdere bedrijfstakken waaronder een bedrijf die dit soort acties faciliteert.
Registratie op 7 juni. Nog steeds in Premium queue en geen headset.SuperLevi schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:11:
Iemand al een update van de Headset? Ik heb me aangemeld bij PostNL om te checken of er een verzending zou komen maar tot op heden is het stil. Ik heb mijn headset 16 juni geregistreerd.
"A man has got to know his limitations..."
Verwijderd
Het is me niet duidelijk of je van Sony hebt gehoord dat je niet in aanmerking komt of dat je dat zelf hebt geconcludeerd.Sfhackah schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:30:
Excuses als dit bericht niet op de juiste plek is gepost. Echter zit ik wel met een probleem. Ben ik de enige die niet het IMEI nummer uit het doosje heeft geknipt, maar het sticker van het doosje heb gehaald en deze afgeknipt? Hierdoor ben ik niet meer in aanmerking gekomen voor de headset, terwijl ik het toestel wel ruim op tijd had besteld.
De set van voorwaarden op de website luidde als volgt:
IMEI-nummer van je toestel, EAN-nummer van je toestel, orderbewijs van je toestel met daarop duidelijk de orderdatum van je toestel en een foto van een uitgeknipt IMEI-nummer van de originele verpakking van je toestel
ik heb dus precies hetzelfde. toestel op 29 mei gekocht en twee weken terug geregistreerd. enkel mailtje ontvangen en tot die tijd erg stil. Ik mag misschien greedy klinken, maar ik had wel al gehoopt nu langzaam die headset te ontvangen.XanderHuisman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:04:
Ik heb moeite om de koptelefoon te krijgen. Ik heb mijn telefoon op 4 mei bij Coolblue (dus ruim binnen de actieperiode) besteld, alleen is mijn Sony op 5 juni gefactureerd (en dus net buiten de actieperiode). Hebben meer mensen daar problemen mee?
Ik kreeg in ieder geval een mail van de Sony klantenservice dat ze iets misten waarop de besteldstum staat. Het duurde wel vrij lang (heb mijn telefoon op 6 juni geregistreerd en kreeg afgelopen dinsdag voor het eerst een reactie)SuperLevi schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:07:
[...]
ik heb dus precies hetzelfde. toestel op 29 mei gekocht en twee weken terug geregistreerd. enkel mailtje ontvangen en tot die tijd erg stil. Ik mag misschien greedy klinken, maar ik had wel al gehoopt nu langzaam die headset te ontvangen.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 21:50 ]
1 Juni bij Coolblue besteld én betaald. Ook op mijn factuur staat echter 5 juni vermeld. Ik heb dan ook de Orderbevestiging geupload ipv de factuur + bankafschrift.XanderHuisman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:04:
Ik heb moeite om de koptelefoon te krijgen. Ik heb mijn telefoon op 4 mei bij Coolblue (dus ruim binnen de actieperiode) besteld, alleen is mijn Sony op 5 juni gefactureerd (en dus net buiten de actieperiode). Hebben meer mensen daar problemen mee?
@XanderHuisman Ja, die email van Coolblue. Er staat ook nergens dat je de factuur hoeft op te sturen. Hopelijk ontvang ik ook de headset voordat ik op vakantie ga... Echt makkelijk en snel gaat deze Premium behandeling niet.XanderHuisman schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:10:
@Robus Met orderbevestiging bedoel je de email die je gekregen hebt bij het bestellen? Op de factuur staat gelukkig voor mij de betaaldatum van 8 mei. Ik heb ze verder ook de orderbevestigingsmail doorgestuurd. Hopelijk krijg ik mijn headset dan ook eindelijk;)
PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM
[ Voor 50% gewijzigd door Dutchdeveloper op 03-07-2017 15:02 ]
Mag ik vragen hoe je die melding ontvangen hebt?XperiaMark schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:08:
Postnl melding afzender dynafix, ergens half juni aangemeld voor de actie.
De melding krijg je in de PostNL App of op de PostNL website als je een account hebt waarin jouw adresgegevens staanXanderHuisman schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:04:
[...]
Mag ik vragen hoe je die melding ontvangen hebt?
[ Voor 24% gewijzigd door Ps3gamer91 op 07-07-2017 11:15 ]
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq