Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niro91
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-11-2023
Sony geeft aan dat ze binnen 4 weken na de aanvraag je headset leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 20:49
Dutchy007 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:51:
Zojuist de headset ontvangen!! Dus 3-jun besteld en 22-jun binnen!
Kreeg je voor de levering een mail dat de headset is verstuurd (met track en trace) of kwam 'ie binnen zonder waarschuwing?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:11
Ps3gamer91 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 15:11:
[...]

Kreeg je voor de levering een mail dat de headset is verstuurd (met track en trace) of kwam 'ie binnen zonder waarschuwing?
Kwam binnen zonder vooraankondiging binnen. Ik zag hem wel aangemeld worden op m'n PostNL MijnPakket website. Voor de rest was het echt radiostilte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Ik krijg morgen een pakketje van dynafix dat moet de headset zijn.4 juni ingestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister123
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 16:21
Dynafix? zijn de headsets dan refurbished, of gewoon gloednieuw?
ikbenj schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:41:
Ik krijg morgen een pakketje van dynafix dat moet de headset zijn.4 juni ingestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Ja dat weet ik ook niet...ben heel benieuwd

[ Voor 24% gewijzigd door ikbenj op 22-06-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 12:54
Vanvond ook onaangekondigd de headset ontvangen, 3 juni geregistreerd en toen alleen een bevestiging van registratie ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 11:40
mister123 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:38:
Dynafix? zijn de headsets dan refurbished, of gewoon gloednieuw?

[...]
Wees maar niet bang, headsets zijn gloed nieuw, in geseald geleverd.
Dynafix heeft meerdere bedrijfstakken waaronder een bedrijf die dit soort acties faciliteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:11
Weet iemand hoe het eigenlijk zit met de garantie van de headset? Via Sony? We hebben namelijk niet echt een factuur ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister123
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 16:21
awh gelukkig was al even bang
DavidvB schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:07:
[...]

Wees maar niet bang, headsets zijn gloed nieuw, in geseald geleverd.
Dynafix heeft meerdere bedrijfstakken waaronder een bedrijf die dit soort acties faciliteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBob
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-07-2017
Alles geprobeerd om dat ding te registreren met alle tips die ik gelezen heb maar niks hielp.
Pagina bleef resetten.
Sony maar eens gemaild en die had een aantal tips.
Bestandsnamen niet in hoofdletters, dit veranderd en in een keer gelukt!! gewoon in Chrome.
Dit stuurde Sony mij, misschien dat iemand er nog iets aan heeft.

-probeer een andere browser;
- probeer een andere PC;
- probeer de mobiele site/desktop versie van de site;
- Zorg ervoor dat de selectie vakjes allemaal aangevinkt zijn;
- Check of de bestandsnaam van het .jpg bestand niet in hoofdletters is genoteerd;
- Wanneer een .jpg bestand niet wil uploaden, probeer het om te zetten in een .png bestand;
- De foto's moeten minder van 1MB groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperLevi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-07 17:59
Iemand al een update van de Headset? Ik heb me aangemeld bij PostNL om te checken of er een verzending zou komen maar tot op heden is het stil. Ik heb mijn headset 16 juni geregistreerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 10:53
SuperLevi schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:11:
Iemand al een update van de Headset? Ik heb me aangemeld bij PostNL om te checken of er een verzending zou komen maar tot op heden is het stil. Ik heb mijn headset 16 juni geregistreerd.
Registratie op 7 juni. Nog steeds in Premium queue en geen headset.
XZ Premium op 1 juni besteld/betaald bij Coolblue. Die zetten op de factuur echter een betaaldatum van 5 juni (zou volgens CB niet uit mogen maken, maar heb toch maar email orderbevestiging en screenshot bankafschrift geupload). We wachten lijdzaam af.

"A man has got to know his limitations..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me gelukt om te registreren door gif afbeeldingen te uploaden. Met jpg lukt het me ook niet.
Ondertussen was ik ook benieuwd naar waar de headset nu blijft....

Het schijnt dat je eerst persoonlijk een akkoord per email ontvangt.
Maar vanwege de stapel aanvragen lopen ze achter (bijzonder natuurlijk...aangezien het bij 80% niet lukte om te registreren).
We moeten gewoon even geduld hebben.

Maar over de XZ premium gesproken....hoe is bij jullie de 4G?. Ik haal af en toe met moeite 1 of 2 streepjes (KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAD_Allard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 20:50
Vorige week vrijdag, 23 juni, registratie uitgevoerd. Leek toen te lukken maar kreeg geen bevestigingsmail. Dus maar gebeld met Sony en zij konden ook niets vinden maar het imei nummer was al wel geblokkeerd. Kreeg ik later die dag een reactie van Sony dat het toch wel gelukt was en gisteren was daar zonder melding ineens de koptelefoon. Toch snel gegaan ineens!! _/-\o_

Nu nog testen of het fijner is dan de Sony XB950BT die ik gebruik(te) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfhackah
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-09-2022
Excuses als dit bericht niet op de juiste plek is gepost. Echter zit ik wel met een probleem. Ben ik de enige die niet het IMEI nummer uit het doosje heeft geknipt, maar het sticker van het doosje heb gehaald en deze afgeknipt? Hierdoor ben ik niet meer in aanmerking gekomen voor de headset, terwijl ik het toestel wel ruim op tijd had besteld.

De set van voorwaarden op de website luidde als volgt:

IMEI-nummer van je toestel, EAN-nummer van je toestel, orderbewijs van je toestel met daarop duidelijk de orderdatum van je toestel en een foto van een uitgeknipt IMEI-nummer van de originele verpakking van je toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
Sfhackah schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:30:
Excuses als dit bericht niet op de juiste plek is gepost. Echter zit ik wel met een probleem. Ben ik de enige die niet het IMEI nummer uit het doosje heeft geknipt, maar het sticker van het doosje heb gehaald en deze afgeknipt? Hierdoor ben ik niet meer in aanmerking gekomen voor de headset, terwijl ik het toestel wel ruim op tijd had besteld.

De set van voorwaarden op de website luidde als volgt:

IMEI-nummer van je toestel, EAN-nummer van je toestel, orderbewijs van je toestel met daarop duidelijk de orderdatum van je toestel en een foto van een uitgeknipt IMEI-nummer van de originele verpakking van je toestel
Het is me niet duidelijk of je van Sony hebt gehoord dat je niet in aanmerking komt of dat je dat zelf hebt geconcludeerd.
Niettemin vreemd dat er mensen zijn die vorige week hebben geclaimd en nu al de headset ontvangen, terwijl er -zoals ikzelf- al drie weken of langer tevergeefs wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderHuisman
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-08 14:14
Ik heb moeite om de koptelefoon te krijgen. Ik heb mijn telefoon op 4 mei bij Coolblue (dus ruim binnen de actieperiode) besteld, alleen is mijn Sony op 5 juni gefactureerd (en dus net buiten de actieperiode). Hebben meer mensen daar problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperLevi
XanderHuisman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:04:
Ik heb moeite om de koptelefoon te krijgen. Ik heb mijn telefoon op 4 mei bij Coolblue (dus ruim binnen de actieperiode) besteld, alleen is mijn Sony op 5 juni gefactureerd (en dus net buiten de actieperiode). Hebben meer mensen daar problemen mee?
ik heb dus precies hetzelfde. toestel op 29 mei gekocht en twee weken terug geregistreerd. enkel mailtje ontvangen en tot die tijd erg stil. Ik mag misschien greedy klinken, maar ik had wel al gehoopt nu langzaam die headset te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderHuisman
SuperLevi schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:07:
[...]

ik heb dus precies hetzelfde. toestel op 29 mei gekocht en twee weken terug geregistreerd. enkel mailtje ontvangen en tot die tijd erg stil. Ik mag misschien greedy klinken, maar ik had wel al gehoopt nu langzaam die headset te ontvangen.
Ik kreeg in ieder geval een mail van de Sony klantenservice dat ze iets misten waarop de besteldstum staat. Het duurde wel vrij lang (heb mijn telefoon op 6 juni geregistreerd en kreeg afgelopen dinsdag voor het eerst een reactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 20 juni toch eindelijk gelukt te registreren, vandaag headset mogen ontvangen (eigenlijk gisteren,was niet thuis) was benieuwd wat het was, want er lag een postnl briefje in de bus zonder iets van informatie, heb niks besteld dus was nieuwsgierig, dus gescant in de postnl app, ook geen info van zender, zelfs mijn naam stond er niet bij alleen het adres, zojuist bezorgt en bleek dus de headset te zijn.

Kan nu eindelijk dat hoofdstuk afsluiten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
XanderHuisman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:04:
1 Juni bij Coolblue besteld én betaald. Ook op mijn factuur staat echter 5 juni vermeld. Ik heb dan ook de Orderbevestiging geupload ipv de factuur + bankafschrift.
Heb Coolblue er nog over gebeld en afgesproken dat als het spaak zou lopen ze standby zouden staan. Tot nu toe geduld betrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderHuisman
@Robus Met orderbevestiging bedoel je de email die je gekregen hebt bij het bestellen? Op de factuur staat gelukkig voor mij de betaaldatum van 8 mei. Ik heb ze verder ook de orderbevestigingsmail doorgestuurd. Hopelijk krijg ik mijn headset dan ook eindelijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
XanderHuisman schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:10:
@Robus Met orderbevestiging bedoel je de email die je gekregen hebt bij het bestellen? Op de factuur staat gelukkig voor mij de betaaldatum van 8 mei. Ik heb ze verder ook de orderbevestigingsmail doorgestuurd. Hopelijk krijg ik mijn headset dan ook eindelijk;)
@XanderHuisman Ja, die email van Coolblue. Er staat ook nergens dat je de factuur hoeft op te sturen. Hopelijk ontvang ik ook de headset voordat ik op vakantie ga... Echt makkelijk en snel gaat deze Premium behandeling niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperLevi
het fijne zou zijn als Sony hier wat transpiranter over is en ons op de hoogte houdt, maar ik denk dat ik voor velen hier spreek dat we in het duister tasten qua duidelijkheid. De een heeft een factuur + afschrift, de een alleen een mail. Niemand weet wat wel of niet goed is. Ik denk dat we gewoon het beste kunnen wachten tot de uiterlijke vier weken voorbij zijn. Indien we tegen die tijd nog steeds niks binnen hebben, dan kunnen we ons wel zorgen maken gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Laatst online: 19-08 22:29
Inmiddels ook de koptelefoon binnen van de pre-order actie. 20 juni de registratie gedaan, 27 juni binnen. Wat een prachtige ding. Heb alleen het gevoel dat de koptelefoon wel wat harder had mogen gaan.

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Nou, 16 juni de aanvraag voor de koptelefoon ingediend, maar nog niks gezien of gehoord, alleen de standaard mail.

Maar eens contact opnemen met Sony dan

Edit:

Even via de chat contact gehad. Er waren duizenden aanmeldingen, waarvan er pas enkele honderden afgehandeld zijn. Dit gebeurt op willekeurige volgorde, de datum van aanmelding maakte weinig uit aldus de heer van Sony. Ze proberen alles binnen de 4 weken af te handelen, maar het kan wat langer gaan duren

[ Voor 50% gewijzigd door Dutchdeveloper op 03-07-2017 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XperiaMark
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:05
Postnl melding afzender dynafix, ergens half juni aangemeld voor de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderHuisman
XperiaMark schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 00:08:
Postnl melding afzender dynafix, ergens half juni aangemeld voor de actie.
Mag ik vragen hoe je die melding ontvangen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 03:56
XanderHuisman schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:04:
[...]

Mag ik vragen hoe je die melding ontvangen hebt?
De melding krijg je in de PostNL App of op de PostNL website als je een account hebt waarin jouw adresgegevens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Laatst online: 11-09 20:49
Ik wacht zelf nog steeds op de headset... Ik heb me 13 juni geregistreerd.
Editie 7 juli: De headset is inmiddels binnen!

[ Voor 24% gewijzigd door Ps3gamer91 op 07-07-2017 11:15 ]

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
Op navraag vandaag nieuws van customer Support van Sony. Mijn aanvraag vd headset van 7 juni is op 5 juli goedgekeurd. Verwachting is dat deze tussen twee en vier weken wordt opgestuurd. Maw 100% vertraagd. And now we wait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem besteld vanaf dat hij besteld kon worden pre order 2 juni had ik hem binnen 3 juni headset geclaimd nog niks gehoord of ontvanger ga een klacht in dienen en stop met sony producten kopen heb doorgaans jaaren lang alles van Sony gekocht en gehad ze hebben een furtuin aan mij verdiend ondertussen en dit is hoe ze je behandelen nou lekker premium sony bedankt en tot nooit meer

Bjorn Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja heb de bevestigings email gehad en een medewerker gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Mijn hoofdtelefoon is net geleverd. Dit is wel de Belgische actie, een ander bedrijf (HighCo Data) doet daar de verwerking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robus
Hoofdtelefoon hier eindelijk ook geleverd. Helaas pas na mijn vakantie. Verzonden door Dynafix After Sales Service.
Mooi dingetje, maar Sony -en niet Dynafix- krijgt mijn diepe onvoldoende voor het inregelen van deze salespromo, van knippen in verpakking, uploadverplichtingen en -beperkingen en natuurlijk de idiote doorlooptijden die in zeer schril contrast staan met de voortvarende levering van de phone door Coolblue... Past niet in hedendaagse online klantbediening en al helemaal niet in een 'Premium' concept.

Pagina: 1 2 Laatste