Vreemd verhaal. Het klinkt allemaal erg onlogisch.
Uiteraard kan het een foutje zijn.
Uiteraard kan het een foutje zijn.
Dat staat in de e-mail. Maar heb je dan nog niet gebeld? Zoals gezegd: het kan een fout zijn.Anoniem: 985253 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:02:
Ze nemen helaas geen genoegen met telefonisch contact. Ze willen dat je persoonlijk langkomst met een legitimatiebewijs op hun kantoor in Hoofddorp.
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Denk het ook, of misschien dat de IP adres buitenlands was en KNAB het niet vertrouwde?DiedX schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:23:
Het klinkt een beetje alsof de rekening waarmee je je knab-rekening geopend hebt op een zwarte lijst staat. Katvanger-achtige toestanden e.d.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat yji een katvanger oid is....
Anoniem: 985253
Ik heb Knab al gebeld, maar volgens de medewerkers van Knab zou alleen de afdeling veiligheidszaken weten wat de oorzaak van de blokkade zou kunnen zijn. Deze afdeling veiligheidszaken zou volgens hun ook niet telefonisch bereikbaar zijn en ik zou alleen met iemand van de afdeling veiligheidszaken kunnen spreken als ik persoonlijk bij hun in Hoofddorp langs zou komen.U123456 schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 08:44:
[...]
Dat staat in de e-mail. Maar heb je dan nog niet gebeld? Zoals gezegd: het kan een fout zijn.
Telefoonnummer KNAB: 020-3031680
Laat even weten wat de reden was waarom je langs moest komenAnoniem: 985253 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:01:
[...]
Ik heb Knab al gebeld, maar volgens de medewerkers van Knab zou alleen de afdeling veiligheidszaken weten wat de oorzaak van de blokkade zou kunnen zijn. Deze afdeling veiligheidszaken zou volgens hun ook niet telefonisch bereikbaar zijn en ik zou alleen met iemand van de afdeling veiligheidszaken kunnen spreken als ik persoonlijk bij hun in Hoofddorp langs zou komen.
Anoniem: 435808
lol+lol=hihi
Laat het ze even via hun eigen community of klantenservice weten, dan kunnen zij inventariseren hoeveel behoefte daar aan is. En daar natuurlijk eventueel op inspelen.SnifraM schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:17:
Wanneer gaat deze bank toch eindelijk eens een kinder(spaar)rekening openen.
Vooralsnog hoor je alleen dat het hun prio niet heeft en dat het allemaal moeilijk is, maar ik ben toch niet de enige die dit zoekt? Blijkbaar is zelfs een internetspaarrekening op naam van je kind al te moeilijk om te realiseren.
</wil ik even kwijt>
Voorlopig willen ze geen kinderrekening openen, dit omdat ze huidige producten goed willen afwerken. Denk dat het wel op het lijstje staat maar dat ze hier op langere termijn wat mee gaan doenoohh schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:19:
[...]
Laat het ze even via hun eigen community of klantenservice weten, dan kunnen zij inventariseren hoeveel behoefte daar aan is. En daar natuurlijk eventueel op inspelen
[ Voor 55% gewijzigd door FreakNL op 01-11-2017 15:46 ]
En voor de 'hoogste' spaarrente hoef je ook niet meer bij Knab te zijn ...voroniys schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:58:Ik gebruik Knab alleen maar als spaarrekening en dus heb behoefte om iets met Knab doen 2-3 keer per maand, en toch gaat het regelmatig mis. IPV alle mijn rekeningen verhuizen naar Knab wegens aantrekkelijke tarieven overweeg ik om volledig weg te gaan wegen continu onstabiliteit.
[ Voor 3% gewijzigd door U123456 op 27-12-2017 15:03 ]
Maak nu ongeveer 1.5 jaar gebruik van Knab, en ik heb nog geen storing meegemaakt. Althans, ik heb er geen last van gehad. Wel van gehoord. Toen ik het vanochtend probeerde was er ook niks aan de hand.voroniys schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:58:
Na een ruim gebruik van Knab wil ik weg er van. Bijna iedere keer als ik mijn geld wil opnamen raak ik in de problemen met bereikbaarheid van hun site. Vanochtend was de laatste druppel - site is down vanaf 9:10. Nu is al bijna 10 uur, en de site en alle diensten van Knab nog altijd down.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Je moest eens weten hoeveel mensen denken dat er betalingen op eerste en tweede kerstdag plaatsvinden en dit nu zien als een storingBastiaan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:48:
Ik liep inderdaad ook tegen enorme traagheid aan, vanmorgen. Kon er wel mee werken, maar het laden duurde allemaal wat langer. Vervolgens ook op allestoringen.nl gekeken, maar in de top 12 stonden zowat alle banken opgenomen. Het zal dus wel iets zwaarder zijn geweest dan alleen bij Knab.
Er worden geen betalingen gedaan op 1e en 2e kerstdag. Hierdoor krijgen mensen misschien hun geld niet wat ze wel verwachtten --> melden als storingBastiaan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:38:
Daar mis ik het verband even, tenzij je bedoeld dat de storingen veroorzaakt worden doordat iedereen vandaag alsnog bij alle banken gelijktijdig aan het bankieren is (wat ik ook enigszins betwijfel).
Ik gebruik Knab nu 3.5 jaar. Ja, er is weleens storing, gisteren was het ook traag. Maar niet zo vaak dat het irritant wordt. Verder erg tevreden, komt vooral omdat ik nogal een neurotische inslag heb qua financiën en potjes en het overzicht houden daarop. Dus wij hebben voor diverse doeleinden bankrekeningen (boodschappen, auto, kinderopvang, overige lasten, etc) en spaarrekeningen (vakantie VS, huis, etc) en dat is bij Knab erg gemakkelijk en allemaal bij de prijs inbegrepen.oohh schreef op woensdag 27 december 2017 @ 18:51:
[...]
Maak nu ongeveer 1.5 jaar gebruik van Knab, en ik heb nog geen storing meegemaakt. Althans, ik heb er geen last van gehad. Wel van gehoord. Toen ik het vanochtend probeerde was er ook niks aan de hand.
Anoniem: 435808
Kan je echt bij wijze van 15 rekeningen openen als je zou willen bij Knab? Ze adverteren met onbeperkt aantal rekeningen, maar heb er zo mijn twijfels bij418O2 schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:22:
Heb ook een Knab rekening afgesloten. De prijs is fijn, kan koppelen met mijn boekhoudpakket, meerdere rekeningen is fijn (kan ik gelijk de BTW en inkomstenbelasting apart zetten bij betaalde facturen). Ziet er vooralsnog goed uit
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Anoniem: 149800
Per rekening met bankpas kost het €5 per maand.alwaysleft schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 22:45:
[...]
Kan je echt bij wijze van 15 rekeningen openen als je zou willen bij Knab? Ze adverteren met onbeperkt aantal rekeningen, maar heb er zo mijn twijfels bij
HUH? Ik heb hier toch echt andere ervaringen mee. Betaal maar 1x €5 per maand voor een en/of rekening met 2 extra rekeningen (incl bankpassen) + 3 spaarrekeningen.Anoniem: 149800 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:
[...]
Per rekening met bankpas kost het €5 per maand.
Maar je kunt zo veel spaarrekeningen openen als je wilt. Heb er zelf iets van 8.
[ Voor 3% gewijzigd door .SnifraM op 12-01-2018 11:31 ]
lol+lol=hihi
Je kunt toch onbeperkt aantal rekeningen openen bij Knab voor 5 euro per maand. Dat is hun reclame zelfsAnoniem: 149800 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:
[...]
Per rekening met bankpas kost het €5 per maand.
Maar je kunt zo veel spaarrekeningen openen als je wilt. Heb er zelf iets van 8.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 12-01-2018 12:43 ]
Ja dat klopt ook. Ik heb er 3 met pas en 5 spaarrekeningen. Ik heb ook nog een en/of rekening met 2 passen met een andere KNAB gebruiker en dat is ook gratisalwaysleft schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:42:
[...]
Je kunt toch onbeperkt aantal rekeningen openen bij Knab voor 5 euro per maand. Dat is hun reclame zelfs
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Huh? Van Knab naar Knab is altijd direct.Brent schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 10:18:
Wat ik irritant vind is dat overboekingen altijd pas volgende werkdag aankomen. Duurt te lang
Bij mij voor 13:00 is zelfde dag bij ING/SNS van andere banken weet ik het niet.Brent schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:10:
Bij mij is van Knab>andere bank altijd 24u. Andere banken is dat meestal zelfde dag nog, en dat is bij Knab nooit zo (bij mij).
Dus dan betaal je in feite 2x €5 per maand toch?Ortep schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 12:58:
[...]
Ja dat klopt ook. Ik heb er 3 met pas en 5 spaarrekeningen. Ik heb ook nog een en/of rekening met 2 passen met een andere KNAB gebruiker en dat is ook gratis
[ Voor 27% gewijzigd door FreakNL op 14-01-2018 00:08 ]
We betaalden alle twee natuurlijk gewoon. We hebben ieder ook meerdere rekeningen. Maar die extra en/of rekening koste geen extra geld. Net zoals 12 extra betaalrekeningen of spaarrekeningen geen extra geld kosten.MensionXL schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 23:33:
[...]
Dus dan betaal je in feite 2x €5 per maand toch?
[ Voor 16% gewijzigd door Ortep op 14-01-2018 09:17 ]
Beetje late reactie, maar herkenbaar. met name als de camera weer op de qr richt. ik heb dus het gevoel dat de app in de achtergrond blijft scannen. Vanaf dat ik de camera bedek met mijn vinger na het scannen van de qr. gaat het elke keer goedAnoniem: 886251 schreef op zaterdag 13 januari 2018 @ 16:36:
Hebben jullie ook problemen met iDeal betalingen die je met je mobiel goedkeurt.
Heb zelf namelijk wel eens last van dat als ik een rekening kies en de pincode intoets deze laad en weer terug gaat naar beginscherm om een rekening te kiezen. Soms wel 3x voor de betaling lukt.
Bij mij voor Rabobank ookAnoniem: 886251 schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:48:
[...]
Bij mij voor 13:00 is zelfde dag bij ING/SNS van andere banken weet ik het niet.
+1. Het is bij mij geen 5 seconden, maar traag genoeg om irritant te worden...Leolinedance schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 12:42:
Knab is een prima bank, maar de website is zo verschrikkelijk traag! Dat maakt het haast onwerkbaar. Na iedere klik weer 5 - 10 sec. moeten wachten is uit het 56k modem tijdperk, dit kan echt niet meer.
Vanochtend rond 10u opdracht ingevoerd van Knab naar Rabo en die is zojuist binnengekomen.Brent schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 13:10:
Bij mij is van Knab>andere bank altijd 24u. Andere banken is dat meestal zelfde dag nog, en dat is bij Knab nooit zo (bij mij).
Hoe werkt het, en moet je eenmalig 100 inleggen of maakt dat niet uit zolang je maar na 1jaar 1200 hebt staan(100 x 12maanden)?DiedX schreef op zondag 28 januari 2018 @ 09:54:
Ik heb nu een klein bedrag daar lopen. Wat wil je weten?
Dank!DiedX schreef op zondag 28 januari 2018 @ 17:39:
Dat staat voor een deel in de handleiding, maar is wat vaag. Je moet inderdaad €100 pm inleggen (of 10k eenmalig geloof ik). Echter: opnemen staat vrij.
Het idee met Knab Beleggen is wel dat je op de lange termijn (15jr+) belegd.
Datgene waar ik het meest vrolijk van word is het feit dat er áctief belegd wordt, én dat je dat ziet:
[afbeelding]
Voor verder advies: het beleggingstopic (hier op GoT) geeft beter advies dan mijn persoonIk ben in ieder geval voor
// TODO: Schrijf een signature
Bij Knab kun je digitaal overstappen als het goed is, scheelt papierwerk.guysp schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:00:
Na al langere tijd twijfelen om de overstap te maken was de grote hoeveelheid aan storingen bij ABN afgelopen week genoeg om eindelijk de knoop door te hakken. Ik weet dat het afgelopen weekend om een DDoS ging, en ABN daar niet gek veel aan doen maar het is eens tijd om te wisselen.
Ik ga volop gebruik maken van de optie om zoveel spaarrekeningen aan te maken als je wilt, dit wilde ik al langer bij ABN maar dat kost allemaal extra. Hopelijk gaat het mij goed bevallen, overstappen is namelijk zo een gedoe ;p
Daar ga ik ook zeker gebruik van maken, maar je moet nog altijd je rekeningnummer doorgeven aan iedereen, zoals je werkgever, duo en de belastingdienst. Dat is het meeste gedoe, wordt eens tijd dat je (net als mobiele nummers) je rekeningnummer gewoon kunt meenemen.Anoniem: 886251 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:09:
[...]
Bij Knab kun je digitaal overstappen als het goed is, scheelt papierwerk.
// TODO: Schrijf een signature
Logisch ook, zo smeren ze je een Doorlopend Krediet aan kun je op je gemak terugbetalen maar wel de volle 14% rente erbij leggen.d0s schreef op maandag 19 februari 2018 @ 21:21:
De Visa card die je bij KNAB kan aanvragen als onderdeel van je abonnement wordt geleverd door Qander. Qander registreert elke creditcard bij het BKR, dus ook een creditcard waarvan het verbruik netjes maandelijks wordt betaald middels incasso.
Het is dat ik een push kreeg van BKR, anders had ik het geeneens geweten. Zeer kwalijke zaak waarover meer mensen op het KNAB forum nu hun ongenoegen uiten.
Was voor mij reden om een klacht in te dienen bij KNAB, en een creditcard bij ICS te nemen.
Verder wel tevreden over KNAB, het enige wat af en toe lastig is is de trage website. Ik had wel verwacht dat ze qua app/techniek wat verder waren (zoals BUNQ).
Gewoon op tijd je zaakjes terugbetalen (lees: direct in 1x aan het einde van de maand). Heb serieus nog nooit in 10+ jaar rente betaald bij welke creditcard dan ookAnoniem: 886251 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:26:
[...]
Logisch ook, zo smeren ze je een Doorlopend Krediet aan kun je op je gemak terugbetalen maar wel de volle 14% rente erbij leggen.
Snap ook niet waarom ze met Qander zijn gaan werken maar goed.
Bunq bied wel een eigen Mastercard aan en dat is veel handiger mi.
lol+lol=hihi
Waarom zou de debit card van Bunq niet werken in het buitenland? Die van N26 doet het wereldwijd. Debit is zelden een probleem. Er zijn wel een paar gevallen bekend zoals autoverhuurders die een echte creditcard als borg willen zien en de catering in vliegtuigen die geen internetverbinding heeft om je banksaldo te controleren - sommige maatschappijen hebben een beleid tegen debit om die reden, maar over het algemeen maakt het helemaal niks uit. Met mijn N26 debit card heb ik gewoon in Kenia betaald bij een tankstation en online bestellingen uit de USA betaald, om maar wat te noemen. (Het tankstation accepteerde 'Visa' maar dat is een ander verhaal.)d0s schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 21:32:
Geen 'echte' creditcard en kun je in het buitenland helemaal niks mee.
[ Voor 4% gewijzigd door AlbertJP op 20-02-2018 22:36 ]
Link: https://www.knab.nl/rente-tarievenKnab Basis
Gratis
Beschikbaar nadat je gratis 3 maanden Knab Plus of Premium hebt geprobeerd
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
same here, erg raar...MrAngry schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:39:
Ik krijg een mail van Knab dat de gratis proefperiode afloopt. Ik heb echter alleen wat spaarrekeningen, ik dacht dat dat altijd gratis zou blijven. Iemand deze mail ook gehad? Vraag me af het een foutje betreft.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
<Zinloze tekst hier>
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Wij ook, maar kreeg de mail ook. Echter bleek ik ook gewoon in te kunnen loggen en mijn gegegevens te zien....terwijl ik er van uit ging dat alles netjes verwijderd wasGforceNL schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:43:
Ik kreeg de mail ook terwijl ik al jaren terug mijn account heb opgeheven....
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Ja hier ook en er heeft nooit bij gestaan dat de basis spaarrekening een proefperiode was. Zie nu dat het al bekend is op Twitter.MrAngry schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:39:
Ik krijg een mail van Knab dat de gratis proefperiode afloopt. Ik heb echter alleen wat spaarrekeningen, ik dacht dat dat altijd gratis zou blijven. Iemand deze mail ook gehad? Vraag me af het een foutje betreft.
[ Voor 11% gewijzigd door WhySoSerious? op 17-09-2018 09:17 ]
[ Voor 19% gewijzigd door miena21 op 17-09-2018 09:57 ]
[ Voor 8% gewijzigd door page404 op 17-09-2018 15:31 ]
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional
Anoniem: 914139
Moneyou Go mist op dit moment veels te veel zaken in hun app en deze is ook nog eens instabiel. Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat het volgend jaar nog gratis is. Ik zou deze op dit moment niet aanraden als primaire NL bank. Als je een goedkoper alternatief zoekt is de ASN bank misschien wel iets.Anoniem: 886251 schreef op zondag 2 december 2018 @ 12:28:
Nu zit ik al een tijdje bij Knab, tevreden klant (de bank doet gewoon wat het doen moet)maar vind de prijs niet perse de moeite waard.
Vooral omdat hun Visa niks is en ik niet veel rekeningen heb lopen bij Knab.
Nou overweeg ik om over te stappen naar Moneyou Go en daarnaast N26 naast te houden.
Ik kan alleen niet uit de Voorwaarden van Moneyou opmaken of er groot verschil zit met Knab.
Behalve dat je bij Moneyou alleen Euro betalingen kan maken binnen de SEPA regio (Knab kan ook andere valuta voor betalingen).
Instabiel?falconxp schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:32:
[...]
Moneyou Go mist op dit moment veels te veel zaken in hun app en deze is ook nog eens instabiel. Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat het volgend jaar nog gratis is. Ik zou deze op dit moment niet aanraden als primaire NL bank. Als je een goedkoper alternatief zoekt is de ASN bank misschien wel iets.
Crashed en af en toe geen toegang. Verder kan je de app maar op 1 toestel te gelijkertijd installeren en activeren. Voor elke activatie moet je 0,01 euro betalen met iDeal.
Heb sinds 2 weken een Go rekening. Al 4x meegemaakt dat ik in de app niet kon inloggen door een technische storing. Half uur later werkt het weer. Nogal irritant.falconxp schreef op maandag 3 december 2018 @ 06:08:
[...]
Crashed en af en toe geen toegang. Verder kan je de app maar op 1 toestel te gelijkertijd installeren en activeren. Voor elke activatie moet je 0,01 euro betalen met iDeal.
Dan is bunq waarschijnlijk een beter alternatief, lijkt meMaxxi schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 21:44:
[...]
Heb sinds 2 weken een Go rekening. Al 4x meegemaakt dat ik in de app niet kon inloggen door een technische storing. Half uur later werkt het weer. Nogal irritant.
Dat is het inderdaad geworden inmiddels.Anoniem: 886251 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 00:26:
[...]
Dan is bunq waarschijnlijk een beter alternatief, lijkt me
1)Geen spaarrekeningenAnoniem: 886251 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 09:52:
Ik overweeg momenteel ook de overstap van Knab naar Bunq Free en N26 ernaast.
Bunq voor alle vaste lasten en inkomsten, en N26 voor alle (pin)betalingen in binnen en buitenland
Heeft Bunq nog enige beperkingen tov Knab?
ad1+3)N26 heeft toch ook spaarpotjes? Of zie ik dat fout?falconxp schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 14:00:
[...]
1)Geen spaarrekeningen
2)Geen beleggen
3)Free heeft maar 1 rekening
4)Geen gratis creditcard (AMEX of KNAB VISA)
5)Geen bankpas
Ad4) Wordt voor een gedeelte ingevuld met N26. Je krijgt alleen een Debit Mastercard ipv een Creditcard. Bij sommige bedrijven geeft dit problemen
Ad5)Ingevuld door N26
Een N26 spaarpotje (Spaces) met 0,0% is iets anders dan een spaarrekening van KNAB met 0,22% rente of bij Leaseplanbank met 0,35% rente.Anoniem: 886251 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:38:
[...]
ad1+3)N26 heeft toch ook spaarpotjes? Of zie ik dat fout?
[ Voor 17% gewijzigd door U123456 op 30-01-2019 18:28 ]
ad1+3)Geen rente op de potjesAnoniem: 886251 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 15:38:
[...]
ad1+3)N26 heeft toch ook spaarpotjes? Of zie ik dat fout?
Zie wel dat ik bij Bunq meerdere rekeningen kan openen in mijn gratis "proefmaand" , weet alleen niet of ze actief blijven na deze 'proefmaand'.
ad4) De ervaring met Qander is echt sneu dacht dat ICS soms slecht was nou Qander is wel heel beperkt, heb een Amex kaart los van Knab genomen overigens.
Anoniem: 474132
Tot je beroep wil doen op de verzekeringen, soms gaat dit goed en krijg je je geld terug. En vaker gaat t fout of duurt de afhandeling maanden..Anoniem: 474132 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 20:43:
Wat is het probleem met Qander dan? Je krijgt toch gewoon je Visa cc en doet daar je betalingen mee?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bron- Instant Payments
- Mobiel signeren van zaken als roodstand, beleggen (zodat je geen Cardreader meer nodig hebt)
- Verbeterd aanmeldingsproces (aanmelden via de Knab App)
- Betaalverzoeken
- IBAN Naam check
- Spaarpotjes aanmaken in de Knab App
- Beter inzicht in toekomstige transacties in de Knab App
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dit maakt het overwegen van overstap nog moeilijker haha, instant payments en betaalverzoeken is we een van de redenen om over te willen stappen.oohh schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:59:
Wel interessant voor dit topic. Naar eigen zeggen werkt Knab gedurende Q1 aan de onderstaande features:
[...]
Bron
Vooral instant payments, betaalverzoeken (met instant payments overbodig?) en spaarpotjes zijn wel interessantNu nog Apple Pay, hehe.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 886251 op 31-01-2019 09:58 ]
Samen met 226.278 anderen maak jij onderdeel uit van Knab. Daarom vinden we het belangrijk en leuk om ons jaarverslag over 2018 met jou te delen. Belangrijk, omdat jij hebt bijgedragen aan die cijfers.
CC zit bij Plus inbegrepen dacht ik?Anoniem: 886251 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:57:
[...]
5euro voor Knab plus als je alleen 2rekeningen wil zonder cc is wel jammer
Dat is waar, ik bedoelde eigenlijk als je alleen twee rekeningen wilt dan is die maandbijdrage best “duur”.
Welke service verwacht je precies van een creditcard provider?Anoniem: 886251 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 16:19:
[...]
Dat is waar, ik bedoelde eigenlijk als je alleen twee rekeningen wilt dan is die maandbijdrage best “duur”.
Overigens is de CC van Qander niet fijn (qua service) en de Amex Green kun je bijna altijd gratis krijgen voor het eerste jaar bij Amex.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq