Wokken, tja ik vind het zo af en toe wel lekker. Mijn vrouw is er niet zo van, dus als we al gaan doet ze het meer voor mij en de kinderen. Wok stadion in Zwolle is prima, maar we rijden ook wel eens vanuit Wezep naar Groningen om daar naar de Euroborg te gaan
Wat zij lekker vind, en ik trouwens ook, ik tapas zoals bij Reyna Bé in Veenendaal. We gaan daar wel eens heen, speciaal om te eten (85 kilometer enkele reis). Lijken wel gek, maarja moet zeggen dat dit ons heel goed bevalt. Lekker rustig eten, gerechten zijn vrij vlot klaar, maar je bent absoluut niet een het bunkeren, hoeft niet van tafel af, betaalt voor het eten een vast bedrag en kunt je prima vol eten want is volgens mij onbeperkt. Ik heb tenminste nooit een beperking gehoord. Je kunt zoveel bestellen als je wilt, als je het maar op krijgt. Meestal is 3 minigerechtjes per ronde normaal. Daarnaast ook nog eens heel vriendelijk personeel!
Heb ook wel eens chapas gedaan. Dat was bij de Chinees in Hattem, maar die hebben het nog niet helemaal begrepen.... Als je er nasi of bami bij wilt hebben, dan moet je dat apart bestellen en krijg je dat in een piepklein bakje. Alles wat je besteld wordt in een steenkoud schaaltje gedaan, dus wat je ook krijgt, het is niet meer warm. Ook kreeg je steeds een lijst om gerechten op te schrijven die je wilt hebben, maar dat was niet zo'n succes, de limieten waren duidelijk afgekaderd. Daarnaast kregen we tussendoor ook een keer een bestelling van iemand anders, want het klopte niet met wat we hadden besteld.
Bij Reyna Bé worden veel gerechten in een stenen schaaltje bereid, dus dat komt vaak letterlijk kokend aan bij de tafel en is dus lekker warm want je kan gewoon uit de schaaltjes eten als je wilt, ook als je eerst de andere 2 gerechtjes op eet, is het laatste gerecht nog altijd goed heet omdat de stenen schaaltjes behoorlijk massa hebben.
Chapas doe ik dus niet weer, tapas wel
[
Voor 13% gewijzigd door
Fairy op 26-04-2017 09:04
]