Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ricardo's, Anita's, Priscilla's in Philipp Plein shirts, panter/luipaardmotief joggingbroeken etc.418O2 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:07:
Ik heb vooral moeite met het type mens dat je in de Wok vind. Maar dat is persoonlijk. Eten is vaak wel prima.
Die type mens komt inderdaad meer dan gemiddeld in die restaurants. Afgelopen 4 jaar overigens maar twee keer geweest, beide keren vanuit het werk en uit pure armoede maar biefstukjes laten wokken in saus. De rest van die vette shit raak ik niet aan.
Je kunt ook gewoon niet gaan in plaats van dit soort hautain gedrag te vertonen. Is voor iedereen beter.Typhone schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 10:08:
[...]
Ricardo's, Anita's, Priscilla's in Philipp Plein shirts, panter/luipaardmotief joggingbroeken etc.
Die type mens komt inderdaad meer dan gemiddeld in die restaurants. Afgelopen 4 jaar overigens maar twee keer geweest, beide keren vanuit het werk en uit pure armoede maar biefstukjes laten wokken in saus. De rest van die vette shit raak ik niet aan.
Zie die vaak voorbij komen met kortingsacties. Ben benieuwd hoe je ervaring was.DaHell66 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:11:
Vanavond met collega's naar Woensel Wereldkeukens (https://woenselwereldkeukens.nl) Ben benieuwd, ik zal het morgen hier posten.. Hoop in ieder geval op eetbare sushi en vlees...
Ga zelf af en toe naar wereld keuken de Braak in Helmond of Kookpunt in Roosendaal. Van die 2 vind ik Helmond wel de betere. Ruimere keus en word beter geluisterd naar je als je je biefstuk niet helemaal door wilt hebben.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ik kom er uit mezelf nooit zoals je tussen de regels door kon lezen. Gedrag + reactie op dat wat ik zie (objectief) + wat ik er van vind (subjectief) zijn overigens flink verschillend van elkaar dus niemand werd beledigd die bewuste avonden.FirePuma142 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:54:
[...]
Je kunt ook gewoon niet gaan in plaats van dit soort hautain gedrag te vertonen. Is voor iedereen beter.
Je komt anders aardig denigrerend overTyphone schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:11:
[...]
Ik kom er uit mezelf nooit zoals je tussen de regels door kon lezen. Gedrag + reactie op dat wat ik zie (objectief) + wat ik er van vind (subjectief) zijn overigens flink verschillend van elkaar dus niemand werd beledigd die bewuste avonden.
Ben met je eens, de beleving is heel anders bij een sterrentent met een sommelier, een 6 gangen diner en bijpassende wijnen. Maar, de prijskaart en de sfeer ook - zowel in positieve als negatieve zin. Ik geniet van beiden evenveel op z'n tijd. Hoef ik niet denigrerend over te doen.
Zo is er een Wokpalace in Nibbixwoud, gerund door een Aziatische familie waar we af en toe met veel plezier eten. Assortiment is erg groot, van schepChinees (term geleend van Jan de Hoop btw), sushi tot teppan yaki en wok, eigenlijk alles wat je kunt wensen is er wel. De voornaamste reden dat we dit een fijn concept vinden is omdat je met kinderen een super avondje uit kunt hebben - ze zijn gek op diverse groenten en fruit, willen best 's wat nieuws proberen én vinden een ijsje met chocola uit zo'n chocolade fontein natuurlijk ook een avontuur. Tussen het eten door kunnen ze even spelen in zo'n hoekje. Kwaliteit van vers bereid eten is goed en het kant en klare eten wordt ook goed bijgehouden en we kunnen ons beiden uitstekend aan onze voedingsvoorkeuren houden.
Ook de Wok van Pejo in Zwaag (tegen Hoorn) aan hebben we recent bezocht en dat leek ergens wel een kopie van Wokpalace. Chinese/Aziatische familie, lief met de kinderen, groot aanbod van prima eten, wok en teppan yaki en alles erop en eraan. Groot speelhoekje met arcade games - eigenlijk te leuk om als volwassene niet ook even te doen. Ook hier een leuk avondje uit gehad en zoals bij al dit soort all you can eat concepten niet duur.
All you can eat sushi komen we ook geregeld met de kinderen en vinden ze ook leuk en lekker. Vind dat je dan toch even relaxter zit omdat mensen niet rondlopen met hun bordje, maar het bijna oneindige grote assortiment aan prima eten is bij zo'n wok-locatie toch ook leuk.
Zou ik er voor een uitgebreid avondje eten met vrienden heen gaan? Denk het niet, een 6 gangen avond met wijn etc is dan ook leuk en relaxt. Maar juist als je even minder tijd hebt of wilt besteden, even prima wilt eten al dan niet met je gezin.. ik snap het succes van de formule wel. En dat je dan mensen tegenkomt uit alle lagen van de bevolking: als ik me daar te goed voor ga voelen ben ik 'n sneue zak geworden.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Dat was inderdaad prima te lezen. Ik kan ook prima lezen dat je je liever niet begeeft tussen "die type mensen" en "die vette shit" niet wil eten. Dat is het hautaine gedrag waar ik op doel. Ik eet soms in een all-you-can-eat, en soms iets met een Bib Gourmand, af en toe een Michelin ster. Je komt in alle restaurants mensen tegen die wellicht niet tot je reguliere kringen behoren en gelukkig maar. Het komt bij jou een beetje over alsof je al zwaaiend naar het ploeterend plebs je je begeeft naar je eigen habitat die hun niveau ettelijke malen overstijgt onderwijl verzuchtend dat toch maar liever niet met dat type mensen geconfronteerd wenst te worden. Vind ik persoonlijk erg naar en kortzichtig.Typhone schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:11:
[...]
Ik kom er uit mezelf nooit zoals je tussen de regels door kon lezen. Gedrag + reactie op dat wat ik zie (objectief) + wat ik er van vind (subjectief) zijn overigens flink verschillend van elkaar dus niemand werd beledigd die bewuste avonden.
Buiten dat, hier op de vloer verdient het gros tussen 1 en 5 ton, en je zult verbaast staan over de meest verschrikkelijke Wibra-shirts en goedkope schoenen die ik hier voorbij zie schuiven. Dat ze aan het einde van de dag in een te dikke Tesla of Duitse SUV stappen zou je niet verwachten. Wellicht zit er in het weekend ook wel een met het gezin in een een lekkere vreettent om vervolgens business class op gezinsvakantie naar Zuid Afrika te vliegen.
En wat is daar mis mee? De rest van je betoog is non informatie die er niks mee te maken heeft en gebaseerd is op foutieve aannames. Zoek eens wat posts op in de kooktopics van mij. Niks haute cuisine, niks hautain, geen Bell-Air style dining.FirePuma142 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:28:
[...]
Dat was inderdaad prima te lezen. Ik kan ook prima lezen dat je je liever niet begeeft tussen "die type mensen" en "die vette shit" niet wil eten.
Als jij je er goed vermaakt is dat prima en moet je gewoon blijven gaan. Ik veroordeel jou nergens om.
En zoals je zelf hieronder al mooi uitlegt: onterecht. Juist mensen die het zich kunnen permitteren hoéven dat vaak niet meer zo nodig.FirePuma142 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:28:
[...]
Dat was inderdaad prima te lezen. Ik kan ook prima lezen dat je je liever niet begeeft tussen "die type mensen" en "die vette shit" niet wil eten. Dat is het hautaine gedrag waar ik op doel. Ik eet soms in een all-you-can-eat, en soms iets met een Bib Gourmand, af en toe een Michelin ster. Je komt in alle restaurants mensen tegen die wellicht niet tot je reguliere kringen behoren en gelukkig maar. Het komt bij jou een beetje over alsof je al zwaaiend naar het ploeterend plebs je je begeeft naar je eigen habitat die hun niveau ettelijke malen overstijgt onderwijl verzuchtend dat toch maar liever niet met dat type mensen geconfronteerd wenst te worden. Vind ik persoonlijk erg naar en kortzichtig.
Das hoe ik de rijken der rijken in Monaco e.o. in een aantal gevallen heb leren kennen: mensen die er geen belang meer bij hebben om te laten zien hoe rijk ze zijn en vervolgens doen wat ze leuk vinden ipv doen wat hoort als je rijk bent. Had ik toch ook 'n vooroordeel over wat niet waar bleek te zijn :-)Buiten dat, hier op de vloer verdient het gros tussen 1 en 5 ton, en je zult verbaast staan over de meest verschrikkelijke Wibra-shirts en goedkope schoenen die ik hier voorbij zie schuiven. Dat ze aan het einde van de dag in een te dikke Tesla of Duitse SUV stappen zou je niet verwachten. Wellicht zit er in het weekend ook wel een met het gezin in een een lekkere vreettent om vervolgens business class op gezinsvakantie naar Zuid Afrika te vliegen.
Nu dwalen we wat af, maar ik denk dat we het roerend eens zijn over de mensen die zo'n 'vreetschuur' bezoeken - dat zijn mensen uit alle lagen van de bevolking
Je zet dat beeld zelf neerTyphone schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:50:
[...]
En wat is daar mis mee? De rest van je betoog is non informatie die er niks mee te maken heeft en gebaseerd is op foutieve aannames. Zoek eens wat posts op in de kooktopics van mij. Niks haute cuisine, niks hautain, geen Bell-Air style dining.
Als jij je er goed vermaakt is dat prima en moet je gewoon blijven gaan. Ik veroordeel jou nergens om.
[ Voor 17% gewijzigd door NiGeLaToR op 14-03-2019 13:57 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Je wil het niet begrijpen geloof ik. Ook prima, ik steek er geen energie meer inTyphone schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:50:
[...]
En wat is daar mis mee? De rest van je betoog is non informatie die er niks mee te maken heeft en gebaseerd is op foutieve aannames. Zoek eens wat posts op in de kooktopics van mij. Niks haute cuisine, niks hautain, geen Bell-Air style dining.
Eerste zin van het topic:7Sins schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:58:
@Typhone wat heb je überhaupt in dit topic te zoeken als je nieteens goede toegevoegde waarde hebt hiervoor. Het enige wat ik je zie doen is niet onderbouwde kritiek geven vanuit een persoonlijk perspectief. Klinkt zo een beetje als haatzaaien.
Daar reageer ik wat gechargeerd op en dat is het. Of mocht het enkel positief zijn?Laten we dit topic maar eens nieuw leven inblazen. Of gaat tegenwoordig niemand meer wokken??
Vervolgens mag ik dat niet op die manier neerzetten omdat ik een hele groep wokkers in de hoek druk maar worden er dingen bijgehaald van mensen die in Wibra shirts rondlopen en naar huis rijden in een 'te' dikke Tesla. Dat woordje 'te' gebruiken zegt veel meer of the Killer dan over mij.
@NiGeLaToR
Ik zat er zelf toch ook? Het mag toch duidelijk zijn dat ik niet 100% van het restaurant bedoel maar in algemene zin praat
[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 14-03-2019 14:05 ]
Op je teentjes getrapt? Jammer. Hoe dan ook, je mag het gerust zo neer zetten, maar dan moet je niet raar opkijken als iemand daar wat van vindt. Je geeft een hele heldere kwalificatie en daar volgt een reactie op. "Te dik" is in mijn geval positief hoor, bedoeld als de overtreffende trap van dik. Ik rij ook een te dikke SUV en daar rij ik met het grootste plezier mee naar de all-you-can-eat of de Lidl of de traiteur of de Zeeman. Nergens haal ik mijn neus op voor een ander, daar hangt mijn plezier niet vanaf.Typhone schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:02:
[...]
Eerste zin van het topic:
[...]
Daar reageer ik wat gechargeerd op en dat is het. Of mocht het enkel positief zijn?
Vervolgens mag ik dat niet op die manier neerzetten omdat ik een hele groep wokkers in de hoek druk maar worden er dingen bijgehaald van mensen die in Wibra shirts rondlopen en naar huis rijden in een 'te' dikke Tesla. Dat woordje 'te' gebruiken zegt veel meer of the Killer dan over mij.
[ Voor 30% gewijzigd door FirePuma142 op 14-03-2019 14:38 ]
Laatste bij een Wok restaurant geweest omdat de Watertuin vol zat.
Ja tuurlijk heb je schep chinees en daarbij ook nog wat andere opties zoals plaat en wok en uiteraard ook de wel bekende personen die daar komen.
Zoals mensen naast ons die een heel gesprek hebben over hoe je het beste af kunt vallen...
Ja, seriously.
Daarnaast heel veel mensen met kinderen (waaronder wij).
Wij passen ons overigens aan aan het eten. We waarderen hele luxe restaurants, maar ook gewoon de minder luxe restaurants. De bediening (voor zover) is erg vriendelijk. Ik bedank ook altijd wanneer het bord opgehaald wordt. (hoor niemand dat doen overigens, maar ik doe het eigenlijk stug altijd.)
wij vermaken ons er prima en realiseren ons absoluut dat het eten niet het meest luxe is wat je krijgt.
In de Watertuin kregen we een keer nadat we aangegeven hadden dat de coquilles nog wat rauw waren van de eigenaar terug dat de betreffende kok hierover aangesproken is. We hadden het niet persoonlijk hoeven te horen, maar wel netjes. Diegene heeft wellicht ondertussen een andere plek gekregen om te koken. Maar dat terzijde. (wel intern! Niet ontslagen!) Wij klagen er eigenlijk nooit echt over behalve dat we het alleen aangeven wanneer iets niet gezond kan zijn zeg maar.
Laatst bij Fine Food Village gegeten in Elst. Prima eigenlijk; vriendelijke bediening, ruime keuze maar zoals verwacht geen topkwaliteit eten.
[ Voor 4% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 14-03-2019 14:37 ]
Ben verder wel eens bij Atlantis in Almere geweest, ook prima gegeten.
[ Voor 5% gewijzigd door SmurfLink op 14-03-2019 14:38 ]
I have stability. The ability to stab.
Maar, je gaat toch niet voor de ervaring naar een Onbeperkt Wok-restaurant? Het is een soort van Oosterse fixed-price cafetaria, daar trek ik geen kostuum voor aan. Buiten dat, ik heb over de drempel ook geen joggingpak aan, maar ik verbind er ook geen conclusies aan als een ander dat wel doet.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:37:
Ik vind dat er wel wat heftig gereageerd wordt op wat @Typhone zegt hoorhet is toch ook wel een beetje de waarheid dat er veel joggingpakken rondlopen in all-you-can-eat zaken. Dat doet voor mij wel een beetje af aan de ervaring, ook al rijden ze in een Tesla naar huis. Als je uit eten gaat kun je je in ieder geval in iets anders hijsen dan je huispak vind ik, zou daar zelf niet eens booschappen in doen.
Laatst bij Fine Food Village gegeten in Elst. Prima eigenlijk; vriendelijke bediening, ruime keuze maar zoals verwacht geen topkwaliteit eten.
Ik ga zeker wel voor de ervaring naar de wok... Weet je wat een heerlijke ervaring het is dat ik mijn kinderen blij zie schranzen (want altijd wel iets dat ze lusten, desnoods alleen toetjes) en daarna op de speelzolder zie spelen (terwijl vanaf beneden ze via een scherm in de gaten kunnen houden).FirePuma142 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:42:
[...]
Maar, je gaat toch niet voor de ervaring naar een Onbeperkt Wok-restaurant? Het is een soort van Oosterse fixed-price cafetaria, daar trek ik geen kostuum voor aan. Buiten dat, ik heb over de drempel ook geen joggingpak aan, maar ik verbind er ook geen conclusies aan als een ander dat wel doet.
Nee, het heeft niet mijn voorkeur voor een gezellige avond met de vrouw alleen, maar iedere keer de kinderen dumpen is ook zowat
Touchébarrymossel schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:02:
[...]
Ik ga zeker wel voor de ervaring naar de wok... Weet je wat een heerlijke ervaring het is dat ik mijn kinderen blij zie schranzen (want altijd wel iets dat ze lusten, desnoods alleen toetjes) en daarna op de speelzolder zie spelen (terwijl vanaf beneden ze via een scherm in de gaten kunnen houden).
Nee, het heeft niet mijn voorkeur voor een gezellige avond met de vrouw alleen, maar iedere keer de kinderen dumpen is ook zowat.
Ik hoop echt dat je negatief verrast was.. was je toch verast, dan hebben ze je wel flink laten aanbrandenHonesty schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 20:31:
Ik ben slechts een keer negatief verast in een wok restaurant ...
Ik heb het er afgelopen woensdag goed naar mijn zin gehad. De sushi was boven verwachting goed, ook waren er oesters en die ben ik nog nooit tegen gekomen bij een AYCE wok. Wok was prima, met de bekende ingredienten, maar ook met kangoeroe wat je minder vaak ziet. Ook was er een Green Egg waar o.a. garnalenspiesen, lams-sate, champignons, biefstuk en gepofte aardappels werden bereid. Het enige jammere vond ik de 'Europeese keuken' - afdeling, die had van mij niet gehoeven; bestond eigenlijk alleen maar uit soep, kipnuggets, fricandellen, gehaktballen en pizza. Dat voegde voor mij niets toe.. Maar verder prima prijs / kwaliteit mij betreft, genoeg keuze en vriendelijke bediening!Dennis1812 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:10:
[...]
Zie die vaak voorbij komen met kortingsacties. Ben benieuwd hoe je ervaring was.
Ga zelf af en toe naar wereld keuken de Braak in Helmond of Kookpunt in Roosendaal. Van die 2 vind ik Helmond wel de betere. Ruimere keus en word beter geluisterd naar je als je je biefstuk niet helemaal door wilt hebben.
19 april hebben we daar nu gereserveerd.DaHell66 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 11:38:
[...]
Ik heb het er afgelopen woensdag goed naar mijn zin gehad. De sushi was boven verwachting goed, ook waren er oesters en die ben ik nog nooit tegen gekomen bij een AYCE wok. Wok was prima, met de bekende ingredienten, maar ook met kangoeroe wat je minder vaak ziet. Ook was er een Green Egg waar o.a. garnalenspiesen, lams-sate, champignons, biefstuk en gepofte aardappels werden bereid. Het enige jammere vond ik de 'Europeese keuken' - afdeling, die had van mij niet gehoeven; bestond eigenlijk alleen maar uit soep, kipnuggets, fricandellen, gehaktballen en pizza. Dat voegde voor mij niets toe.. Maar verder prima prijs / kwaliteit mij betreft, genoeg keuze en vriendelijke bediening!
Tot nu toe iedere wokdag bij http://www.wiro.nl/ waar ze leffe hebben, genoeg voor de kinderen, en de rest ook wel ok was. Voordeel van wiro was dat kinderen gratis zijn waardoor reiskosten bijna niet meespeelden,
We combineerden het altijd met schoonheidsbehandelingen van mijn vrouw en dan was het win/win.
leuke tent maar ik denk zonder de kinderen gratis(nu zaten we iedere keer met 2v+2k) er voor 65 euro te eten maar nu de oudste 12 is denk ik dat we voor 98 beter in de buurt kunnen wokken. Zal ze wel missen en misschien als we echt een keer in eindhoven moeten zijn komen we er zeker weer terug
Festina lente
Ben daar 1x geweest, maar het kan me niet bekoren. De sfeer en inrichting is alsof je bij de McDonalds zit, het eten is goed maar niet bijzonder.FirePuma142 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 14:23:
Bij http://wokpaleisfryslan.nl/ moet je zijn voor onbeschaamd bunkeren van prima eten. Je kunt er met privacy zitten en als je de juiste plek uitzoekt kun je ondertussen heerlijk mensen kijken. Aan het einde van de rit rollend naar buiten. Culinair niveau lik-me-vestje, maar daar ga je er ook niet voor naar toe. Bier drink je ook niet altijd voor de smaak.
Ik ga persoonlijk liever naar Kota Radja in Dokkum of Wok Oriental in Heerenveen.
Het is schrikbarend hoeveel asociale mensen van alles een hoop opscheppen en de helft laten staan in zo'n zaak.
Nee nog niet geweest, wist niet dat er daar weer een nieuw wokrestaurant zat. Toevallig gisteren nog wezen wokken bij de Happy Wok in Numansdorp, dat beviel wel. Hebben ruim drie uur gezeten, was best rustig. Sfeervolle inrichting, dat zie je ook wel eens anders. En eten was goed, op het Chinees na, dat was wat minder.Jimster schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 23:13:
@matroosoft je topic is weer herboren. Al bij de nieuwe 'Wok of Fame' A15 in Dordrecht geweest? Vond het wel goed.
Het is schrikbarend hoeveel asociale mensen van alles een hoop opscheppen en de helft laten staan in zo'n zaak.
Ik heb nog nooit gezien dat mensen veel laten staan. Bij sommige restaurants is het ook zo dat je moet betalen als je borden laat staan, maar nog niet in de partij meegemaakt.
Een verse coquille kan je prima rauw eten hoor. Ik zou me meer zorgen maken om de lauwe opschep gerechten bij een buffet.Arunia schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:27:
Wij gaan over het algemeen naar Sushi restaurants en dan vaak all you can eat. Wil zelf nog liever naar een gewoon restaurant, maar vaak voor de snelheid is het eerste wat fijner. Zo nu en dan naar de Watertuin (ook all you can eat, maar dan verschillende streken zullen we maar zeggen).
Laatste bij een Wok restaurant geweest omdat de Watertuin vol zat.
Ja tuurlijk heb je schep chinees en daarbij ook nog wat andere opties zoals plaat en wok en uiteraard ook de wel bekende personen die daar komen.
Zoals mensen naast ons die een heel gesprek hebben over hoe je het beste af kunt vallen...
Ja, seriously.En dat doen ze onderwijl ze een groot gevuld bord naar binnen zitten te duwen.
Daarnaast heel veel mensen met kinderen (waaronder wij).
Wij passen ons overigens aan aan het eten. We waarderen hele luxe restaurants, maar ook gewoon de minder luxe restaurants. De bediening (voor zover) is erg vriendelijk. Ik bedank ook altijd wanneer het bord opgehaald wordt. (hoor niemand dat doen overigens, maar ik doe het eigenlijk stug altijd.)
wij vermaken ons er prima en realiseren ons absoluut dat het eten niet het meest luxe is wat je krijgt.
In de Watertuin kregen we een keer nadat we aangegeven hadden dat de coquilles nog wat rauw waren van de eigenaar terug dat de betreffende kok hierover aangesproken is. We hadden het niet persoonlijk hoeven te horen, maar wel netjes. Diegene heeft wellicht ondertussen een andere plek gekregen om te koken. Maar dat terzijde. (wel intern! Niet ontslagen!) Wij klagen er eigenlijk nooit echt over behalve dat we het alleen aangeven wanneer iets niet gezond kan zijn zeg maar.
Ik heb er niet slecht gegeten maar ik vind het geen avond uit eten, in de rij staan voor mijn eten heb ik in militaire dienst genoeg gedaan.
Bizar hè, al herken ik mezelf ook niet als ik in een AYCE Sushi restaurant zit :-PD.deJong schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 20:52:
1 keer bij het wereldrestaurant in Capelle ad Yssel geweest en mij vreselijk verbaasd over de bergen voer die de mensen weg zaten te stampen. Naast ons zat bijv een Aziatisch stel wat maar bleef lopen met borden oesters en kreeft.
Ik heb er niet slecht gegeten maar ik vind het geen avond uit eten, in de rij staan voor mijn eten heb ik in militaire dienst genoeg gedaan.
Qua wokken, dat doe ik niet onbeperkt, lekker bakje van de Eazie is voor mij al prima en meer dan voldoende.
Adjust non olet, plerumque...
Liever van alles een beetje en geen volle borden.1nsane schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 21:08:
[...]
Bizar hè, al herken ik mezelf ook niet als ik in een AYCE Sushi restaurant zit :-P
Qua wokken, dat doe ik niet onbeperkt, lekker bakje van de Eazie is voor mij al prima en meer dan voldoende.
Kwaliteit boven kwantiteit.