Oeh nu ben ik helemaal benieuwd. Ja met vcds gaat needlesweep iig niet....met wat dan? Vagdash?azz_kikr schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:36:
[...]
DRL niet in menu. Lichtje op de tellers.
Kameraad heeft me wel weten te zeggen.. 95% van de tellers op golf 6 enzo kunnen gewoon staging aan. ook al is het niet via VCD's. Al die tellers bevatten de goede tellerunits. Ik ben benieuwd
Misschien handig om te vermelden welke waarde iedere aanpassing heeft en dat het een optelsom is bovenop je originele codering.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:01:
S4 / RS4 B5
- Auto locking bij snelheid vanaf 20kmph
- Door unlocking zodra je de sleutel van het contact verwijderd
- Een keer klikken op sleutel is bestuurders-deur los, 2x is de rest waaronder ook kofferbak.
- Een alarm activatie-geluid bij activeren doorlock met sleutel
Log in op VCDS in je auto en ga naar optie 35. Als het goed is staat daar 15178 - vervang deze in 16238
Contact uit, contact aan, doe maar klein proefrit, en voila.Maak wel een backup voordat je ermee gaat rommelen!
de rest moet ik nog uitvogelen, weinig tot geen tijd gehad
Joh..dat moet je ALTIJD doen, ookal verander je 1 ding. Logscans zijn handig, ook voor anderen. Zo heb ik aan de hand van een logscan van een andere Facelift A3 met af fabriek side assist de coding kunnen doen en finetunen naar mijn uitvoering.Maak wel een backup voordat je ermee gaat rommelen!
[ Voor 55% gewijzigd door Rainesh op 27-04-2017 19:38 ]
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.