Wat zijn de afmetingen van de lijst en het (plexi)glas? Ik ben aan het twijfelen of ik een 70x100cm spiegel in glad of plexiglas ga nemen voor zo’n grote breedte ben ik wel bang voor vervormingenkrouwen schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 20:36:
Projectje klaar. Redelijk tevreden mee.
Kale lijst:
[Afbeelding]
Eerste laag verf:
[Afbeelding]
De achterkant, nog niet alle onderdelen erin:
[Afbeelding]
Tekst goed leesbaar, aan de randen iets lachspiegel effect, valt vooral op als je ver van het scherm af staat:
[Afbeelding]
Foto van opzij met flits van de telefooncamera, uiteindelijke plek waar de spiegel blijft hangen:
[Afbeelding]
Rechtsonder, paar kleine ventilatie gaatjes, de raspberry pi en 1 stroomkabel die gelijk de muur in gaat en uitkomt in de inloopkast waar stroom is:
[Afbeelding]
Al met al ongeveer een lang weekend gekost inclusief installeren en spullen kopen. Was een leuk project.
Gebruikte spullen:
- Spiegel van Pyrasied: https://www.pyrasied.nl/product/spionspiegel/
- Goedkoop vuren hout van de Hornbach
- Oud 24 inch scherm wat ik nog had, behoorlijk belabberd scherm, in het donker kun je wel zien waar het scherm zit maar met omgevingslicht prima. Dus nu zo geprogrammeerd dat die 's ochtends aangaat en 's avonds uit.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp