Opgelicht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.482 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ls
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-07 16:59
Ik heb mij nog nooit zo dom gevoelt.

Zomaar even 200 euro overmaken naar een bankrekeningnummer van een persoon waar je verder niets van weet.

Harde schop tegen de schenen.

Ohja, oplichter is *knip* Het is niet de bedoeling om gegevens van iemand zo op Tweakers te plaatsen.

Heeft iemand tips om dit in de toekomst te kunnen voorkomen?

Groet, N1ls
|:(

[ Voor 38% gewijzigd door Yorinn op 12-04-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb voor nu de gegevens van de oplichter uit je post gehaald. De juiste crew-members kunnen dit nog wel terug zien.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
N1ls schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:03:
Heeft iemand tips om dit in de toekomst te kunnen voorkomen?
Als je in V&A Feedback had gekeken i.p.v. Schop een Modje had je dit wel gezien:

How to - Veilig handelen
How to - Help! Ik ben opgelicht!!

;)

(Tevens dus even je topic verplaatst naar het juiste subforum)

Verder kunnen we weinig hiermee als je niet vertelt wat er precies gebeurd is en waarom je opgelicht zou zijn. Om dan zonder die onderbouwing aan de boom te knopen is niet zo chique; los van het feit dat we sowieso niet met NAW gaan strooien dan.

[ Voor 54% gewijzigd door RobIII op 12-04-2017 22:58 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Edit: terug open, ik had even een stukje gemist.

[ Voor 80% gewijzigd door Orion84 op 12-04-2017 23:00 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aub niet spammen

[ Voor 85% gewijzigd door Microkid op 15-08-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPGELICHT VIA IDEAL MODULE MARKTPLAATS

Mijn vriendin verkoopt via marktplaats geregeld spullen nu verkoopt ze sinds een week via de ideal module, de eerste dagen ging dit goed maar een paar dagen geleden bleek in haar systeem wel de betaling op groen te komen staan maar het geld kwam niet op haar rekening, nu heb ik gister een testaankoop gedaan en nu blijken de betalingen te gaan naar onderstaan ING rekeningnummer, dit is niet het rekeningnummer van mijn vriendin als we het ING rekeningnummer op Google opzoeken dan wordt dit rekeningnummer sinds 2011 in verband gebracht met oplichting en gehackte systemen / webshops!!! Hieronder een screenshot van de betaling die ik gister heb gedaan, het begunstigde nummer *knip* behoort dus aan criminelen die het betaalsysteem van marktplaats gehackt hebben en via de ING bank de betalingen laten binnen komen, wij zijn ontsteld dat heel internet vol staat met dit rekeningnummer en dat dit nog steeds niet doorde ING bank is geblokkeerd!!!

*knip*

[ Voor 12% gewijzigd door Orion84 op 29-08-2017 09:28 . Reden: persoonsgegevens verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:02
Ik weet niet precies hoe de ideal module werkt, maar bekijk eerst eens of je eigen account niet gehacked is of dat het in de webshop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

celshof schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:25:
Ik weet niet precies hoe de ideal module werkt, maar bekijk eerst eens of je eigen account niet gehacked is of dat het in de webshop zit.
Dat. Verder heeft dit niks te maken met dit topic of überhaupt met feedback op Tweakers V&A, dus om verder afdwalen te voorkomen zet ik hier een slotje op.

Verdere discussie (na wat eigen onderzoek) over oplichting op marktplaats kan eventueel in Shopping Forum. Let op: ook daar is het niet de bedoeling om persoonsgegevens te posten.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 29-08-2017 09:29 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.