je hebt niet goed gelezen. Ik heb het er niet overdat een piramide niet practisch is maar dat die schuiven niet practies zijn. Volgende keer beter lezen he. En waarom denk je dat we een priamide maken. Als we iets efficents hadden gewild hadden we gewoon onzo eigen kast gehouden.Op zondag 08 juli 2001 17:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het neemt veel meer (onnodige) ruimte in dan een gewone kast, dus echt praktisch lijkt het me niet. (tenzij je je PC wilt vereren aan de goden)
Ik zou dan nog eerder kiezen voor een grote vierkante kubus ipv een piramide vorm. Veel praktischer en er kan veel meer hardware in(lijkt me). Hang aan die kubus nog 2 handvaten zodat je 'm simpel overal mee heen kan nemen en wat wil je nog meer?
Verwijderd
Piramides zijn cool.
Als ik iets practisch wil hebben koop ik wel een micro tower past alles lekker in en is HEEL klein.
Als ik iets practisch wil hebben koop ik wel een micro tower past alles lekker in en is HEEL klein.
preciesOp zondag 08 juli 2001 18:17 schreef tva_goku het volgende:
Piramides zijn cool.
Op zondag 08 juli 2001 18:40 schreef Mr_Hiney het volgende:
Laat die gast met z'n kubus dan ff naar het Borg Cube topic gaan
En ik ben al naar 'mijn' topic (niet eens door mij gestart
Wat was dat nou voor onzinpost?
Verwijderd
Was niet als flame bedoeld hoor en volgens mij had ik het ook niet tegen jou :-) (no flame intended) maar het maakt verders ook niet uit
Verwijderd
ik denk dat miniman nog helemaal geen case heeft.
en dat hij jaloers is op het idee en zegt dat hij er al maanden mee bezig is. Maar eigenlijk zich helemaal de piep in zit te werken om iets te maken.
Correct me if i`m wrong.
(this is no flame)
en dat hij jaloers is op het idee en zegt dat hij er al maanden mee bezig is. Maar eigenlijk zich helemaal de piep in zit te werken om iets te maken.
Correct me if i`m wrong.
(this is no flame)
[no fleem intended]
Ja ik vind als je pics belooft, dat je toch tenminste een teken van leven geeft. Misschien is zijn PC overleden. Of modem is vertrokken naar de Bahama's.
Show us some COOL CASES !!
Zie je hem al 18 uren per dag zagen, meten, snijdenMaar eigenlijk zich helemaal de piep in zit te werken om iets te maken.
Ja ik vind als je pics belooft, dat je toch tenminste een teken van leven geeft. Misschien is zijn PC overleden. Of modem is vertrokken naar de Bahama's.
Show us some COOL CASES !!
hij is gewoon nog zo druk bezig met zagen en verfen dat ie geen tijd heeft om iets te posten. Snap dat dan
Iedereen heeft het hier over de fysieke aspecten van de kast, maar denk eens na over de andere aspecten...
Als je nou je piramide ook volgens de zelfde verhoudingen maakt als de grote piramides op de vlakte van Gizeh, het schijnt dat de piramide de meest perfecte figuur is.
Vroeger teveel boeken gelezen over piramiden. Bijvoorbeeld planten die de helft van de tijd onder een piramide staan groeien sneller, en zijn gezonder dan planten die onder dezelfde omstandigheden opgroeien in een vierkante doos.
Reden hiervoor is dat een piramide astrale energie aantrekt, en distribueert van de punt naar beneden. Een magneet voor positieve energie als het ware
De egyptenaren, azteken en hun voorgangers wisten dit al langer, vandaar hun keuze voor de piramidevormen.
En geloof je't nie, dan is dit bericht niet aan je besteed
Dusseh, een beter gevoel over je computer en minder blauwe schermen??
Als je nou je piramide ook volgens de zelfde verhoudingen maakt als de grote piramides op de vlakte van Gizeh, het schijnt dat de piramide de meest perfecte figuur is.
Vroeger teveel boeken gelezen over piramiden. Bijvoorbeeld planten die de helft van de tijd onder een piramide staan groeien sneller, en zijn gezonder dan planten die onder dezelfde omstandigheden opgroeien in een vierkante doos.
Reden hiervoor is dat een piramide astrale energie aantrekt, en distribueert van de punt naar beneden. Een magneet voor positieve energie als het ware
De egyptenaren, azteken en hun voorgangers wisten dit al langer, vandaar hun keuze voor de piramidevormen.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
* BlizzarD heeft spreekbeurt over pyramides gedaan, me weet het ookOp maandag 09 juli 2001 00:22 schreef axis het volgende:
Iedereen heeft het hier over de fysieke aspecten van de kast, maar denk eens na over de andere aspecten...
vergeet dan ook de gangen&mummies in de case niet en zet dr meteen 3 naast elkaar... 
+ een leuke berg zand eromheen... om t echt te maken!
btw die mummies; variantje op de barbie red-light zone casemod??
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
lol mummies die gaan strippenOp maandag 09 juli 2001 00:46 schreef Toeter84 het volgende:
vergeet dan ook de gangen&mummies in de case niet en zet dr meteen 3 naast elkaar...
Verwijderd
Me ook ik had een 9Op maandag 09 juli 2001 00:26 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
/me heeft spreekbeurt over pyramides gedaan, me weet het ook
Nee ff serri ik was het wel van plan, ik hoor net van m`n pa dat ik die server op m`n kamer mag zetten, dus dan maakt het grondvlak grote niet zo veel meer uit.
dus gewoon een grondvlak van 80x80 en dan hoeken van 45 graden, en dat is een perfecte piramide.
Ps. Ik kan niet genoeg krijgen van piramide docs op Discovery. Zeker die over de ruimte in combi met de piramides gaan. Echt gaaf.
* BlizzarD had een 7- (6.8 dus)Op maandag 09 juli 2001 01:05 schreef tva_goku het volgende:
[..]
Me ook ik had een 9
Nee ff serri ik was het wel van plan, ik hoor net van m`n pa dat ik die server op m`n kamer mag zetten, dus dan maakt het grondvlak grote niet zo veel meer uit.
dus gewoon een grondvlak van 80x80 en dan hoeken van 45 graden, en dat is een perfecte piramide.
Ps. Ik kan niet genoeg krijgen van piramide docs op Discovery. Zeker die over de ruimte in combi met de piramides gaan. Echt gaaf.
die docs zijn wel gaaf ja
De grote is 144m hoog, en 231m voor de basis-zijde.. reken maar uit..
zie hier voor meer. Kwam ik net toevallig tegen.
zie hier voor meer. Kwam ik net toevallig tegen.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
nog even een ideetje:)
ik ga ook eens een haalbaarheids studie doen naar de piramyde mod met de volgende functies:
H2O reservoir in top (water koelen door lucht belletjes ipv radiator)
H2O-peltier koelblok (plexi top)
HD-mod (plexiglas)
cdrom-mod (plexiglas)
oftewel alles wat vervangen kan worden door doorzichtige materialen ook daadwerkelijk modden:)
krijg je een doorzon PC
als er dan nog geld over is :
RGB ledjes rondom in het plexiglas en logo's op de zijkanten uitfrezen (dremelen is voor gamma, CNC voor mij
)
ben alleen bang dat mijn tweak-budget dit idee niet ondersteund:(
en oja, mobo plat op de grond en CCFL er onder...
ik ga ook eens een haalbaarheids studie doen naar de piramyde mod met de volgende functies:
HD-mod (plexiglas)
cdrom-mod (plexiglas)
oftewel alles wat vervangen kan worden door doorzichtige materialen ook daadwerkelijk modden:)
krijg je een doorzon PC
RGB ledjes rondom in het plexiglas en logo's op de zijkanten uitfrezen (dremelen is voor gamma, CNC voor mij
leuke ideeën maar wat is ccflOp maandag 09 juli 2001 08:14 schreef GrimPie het volgende:
HD-mod (plexiglas)
cdrom-mod (plexiglas)
krijg je een doorzon PC
RGB ledjes rondom in het plexiglas en logo's op de zijkanten uitfrezen (dremelen is voor gamma, CNC voor mij)
Verwijderd
gebruik de search maar, daar staater meer dan genoeg over. (of als je het makkelijk wilt doen, het is een soort koud neonlichie )
Verwijderd
Damn cool idee, maar vor mij VEELS te duurOp maandag 09 juli 2001 08:14 schreef GrimPie het volgende:
HD-mod (plexiglas)
cdrom-mod (plexiglas)
krijg je een doorzon PC
RGB ledjes rondom in het plexiglas en logo's op de zijkanten uitfrezen (dremelen is voor gamma, CNC voor mij)
Verwijderd
heb wel de beschikking over gratis gebruik van fijnmechanische werkplaats. plexiglas is nie zo duur alleen RGB ledjes kosten 12 piek per stuk
ik ga volgend jaar eens beginnen denk ik

schatting van de kosten...: denk ongeveer 400 a 500 piek...
schatting van de kosten...: denk ongeveer 400 a 500 piek...
Verwijderd
Haha, postitieve astrale energie.. Nou nog zo'n beeldje erbij van de computergebruiker beschermheilige (ja die besttat echt, heeft de paus vorig jaar benoemd) en dat ding loopt nooit meer vast 
Nu nog ff mijn tekeningen afmaken en dan materiaal kopen.
Iemand een plaatje van dat beeldje? Misschien wel mooi op als window uit te dremelen en plexi erachter. Dat zou het we afmaken.Op maandag 09 juli 2001 16:38 schreef jimius het volgende:
Haha, postitieve astrale energie.. Nou nog zo'n beeldje erbij van de computergebruiker beschermheilige (ja die besttat echt, heeft de paus vorig jaar benoemd) en dat ding loopt nooit meer vast
En schiet nou wel ff op met je tekeningen want ik vindt dat we wel lang genoeg hebben gewacht.
vind ik ook! we want pics! we want pics!Op maandag 09 juli 2001 18:00 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Iemand een plaatje van dat beeldje? Misschien wel mooi op als window uit te dremelen en plexi erachter. Dat zou het we afmaken.
En schiet nou wel ff op met je tekeningen want ik vindt dat we wel lang genoeg hebben gewacht.
<<<<------------
bij de weg, ik vindt dat iedereen die echt van plan is een kast te maken a. een tekening moet posten en b. Z'n icon in een piramide moet veranderen.
tis zo perfect, daar kunnen we geen bezwaren op hebben.Op maandag 09 juli 2001 21:34 schreef tva_goku het volgende:
niemand commentaar op m`n plan?
bij de weg, ik vindt dat iedereen die echt van plan is een kast te maken a. een tekening moet posten en b. Z'n icon in een piramide moet veranderen.
Verwijderd
heheOp maandag 09 juli 2001 21:45 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
tis zo perfect, daar kunnen we geen bezwaren op hebben.
ik heb goed opgelet bij wiskunde
Verwijderd
Er is maar 1 ding dat moet in het leven en dat is dood gaan.Op maandag 09 juli 2001 21:45 schreef ajampaniki het volgende:
<<<<------------
[..]
Ik vind mijn icoon veels te leuk om te veranderen
En modden ???Er is maar 1 ding dat moet in het leven en dat is dood gaan.
AU
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Tekening komt eraan en mijn icon verander ik niet. Ik vindt hem mooi zoOp maandag 09 juli 2001 21:45 schreef ajampaniki het volgende:
<<<<------------
[..]
Verwijderd
ik denk jimius.
Ik wilde vanmiddag spullen gaan kopen, maar ik zag ineens een droomfiets die ik wil gaan kopen, dus ff op m`n salaris wachten en dan zie ik wel weer of ik die mod deze maand nog ga doen of volgende maand.
lees meer: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/178618
Ik wilde vanmiddag spullen gaan kopen, maar ik zag ineens een droomfiets die ik wil gaan kopen, dus ff op m`n salaris wachten en dan zie ik wel weer of ik die mod deze maand nog ga doen of volgende maand.
Als je de cdrom speler schuin in de Piramide zet heb je dan niet dat je de cd's er erg moeilijk inkrijgt????
Behalve natuurlijk als je 1 neemt zonder lade
Behalve natuurlijk als je 1 neemt zonder lade
je hebt vaak ook nog van die soort lipjes die je naar binnen kunt duwen
dus het zal wel helemaal geen probleem zijn
dus het zal wel helemaal geen probleem zijn
Verwijderd
hehe al 2 posts en al helemaal in de tweaker sfeer.Op dinsdag 10 juli 2001 14:14 schreef Zaadbuis het volgende:
Ik zou het wel weten...Liever een piramod dan een fiets

Kan hier m`n pc niet in
Kewl ID. Ik heb mijn zeeeer handige buurman al ingelicht en die wil me helpen. 
Maar even over een pyramide. er zit wel degelijk iets achter hoor. Leg maar eens een appel in een goede pyramide,. gemaakt naar de maten van de echte pyramides. Die appel rot niet zo snel weg als normaal. er is iets met de luchtcirculatie in een pyramide. Geen grapje. Dus zorg wel voor voldoende ventialatie en warme lucht stijgt op, dus een goede ventilatie in de top is ook van belang. Suc6 allemaal en grag wat plaatjes van degenen die klaar zijn
Maar even over een pyramide. er zit wel degelijk iets achter hoor. Leg maar eens een appel in een goede pyramide,. gemaakt naar de maten van de echte pyramides. Die appel rot niet zo snel weg als normaal. er is iets met de luchtcirculatie in een pyramide. Geen grapje. Dus zorg wel voor voldoende ventialatie en warme lucht stijgt op, dus een goede ventilatie in de top is ook van belang. Suc6 allemaal en grag wat plaatjes van degenen die klaar zijn
Weet t soms wel beter
Verwijderd
Ik weet niet of ik voorop lig, ik heb nog geen zaag of plank hout aangeraakt. Ik ben nu bezig met een inventaris van alle comp spul dat ik heb en wat ik nodig zal hebben.Op dinsdag 10 juli 2001 11:55 schreef tva_goku het volgende:
ik denk jimius.
Onder de laatste valt ook een mobo, proc., en HDD. Dus het zal wel ff duren voordat ik een werkende piramod heb.
[zeurmode]
ik hoop dat snel iemand zijn mod af heeft want ik wil pics zien
, en ik kan zelf niet modden.
[/zeurmode]
ik hoop dat snel iemand zijn mod af heeft want ik wil pics zien
[/zeurmode]
foto's zal een beetje moeilijk gaan maar idd waar blijven die tekeningen.Op dinsdag 10 juli 2001 18:55 schreef tva_goku het volgende:
schop
Jimius ga nou eens wat doen man
ik verwacht morgen een aantal foto`s
Die Egyptenaren hadden hun piramides ook niet in één dag gebouwd
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
precies dus niet zeuren.Op dinsdag 10 juli 2001 22:47 schreef Toeter84 het volgende:
Die Egyptenaren hadden hun piramides ook niet in één dag gebouwd
ps: ben jij dat op die foto?
Op dinsdag 10 juli 2001 22:55 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
ps: ben jij dat op die foto?
Ja je bent echt een van de weinige hier. Goed voorbeeld zou ik zeggen.Op dinsdag 10 juli 2001 22:59 schreef Toeter84 het volgende:
[..]
Kon het niet laten...wou wel ff laten weten dat ik n meidje ben en niet 'Yet-another-male-tweaker'
Droom van elke gamer denk ik. Een vrouw die van gamen houdt
[offtopic-maar-houdt-wel-topic-hoog]Op dinsdag 10 juli 2001 23:02 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Ja je bent echt een van de weinige hier. Goed voorbeeld zou ik zeggen.
K heb net vanavond UT geinstalleerd...kan Quake, mn eerste shooter was DOOM...
[/offtopic-maar-houdt-wel-topic-hoog]
Wat ook nog mist en waar nog niemand aan heeft gedacht:
een sarcofaag !
You can't leave home without one
De voeding zandkleur verven, de stof komt er toch na een tijd. Dan nog een mummy erin en je hebt de show gestolen bij de volgende LAN
een sarcofaag !
De voeding zandkleur verven, de stof komt er toch na een tijd. Dan nog een mummy erin en je hebt de show gestolen bij de volgende LAN
ja cewl, wat een topidee. Ow please mag ik je idee gebruiken.Op dinsdag 10 juli 2001 23:16 schreef Sharkbyte het volgende:
Wat ook nog mist en waar nog niemand aan heeft gedacht:
een sarcofaag !
zo ja idd, de meeste vinden computers dom ofzo, maar eindelijk eens een female die inziet dat er niets doms aan isOp dinsdag 10 juli 2001 23:02 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Ja je bent echt een van de weinige hier. Goed voorbeeld zou ik zeggen.
KEWL! en dat voor een chick! hahaOp dinsdag 10 juli 2001 22:59 schreef Toeter840 op haar site het volgende:
Verder heb ik nog wat spellen, zoals DOOM, een demo van Need For
Speed... Mortal Kombat vind ik ook heel tof, maar die heb ik nog niet gevonden als PC-spel
Kan je niet lijm op je kast smeren en daarna zand erover heen gooien, vervolgens te laten drogen, en dan het restant eraf blazen, zodat het echt met zand bekleed is, zoals iemand hierboven al zei.
Aangezien ik al een heel originele mod (sort of) in gedachten heb en dus totaal geen zin heb voor me te gaan amuseren met "precisie modding", mag iedereen het idee gebruiken.
Maar denk eraan: we want High resolution 2048x1536 pics in PSD formaat
Maar denk eraan: we want High resolution 2048x1536 pics in PSD formaat
De intresse die het ander geslacht geeft aan pjoeters verschilt nogal: de ene zegt "gezellig met zen allen" (LAN dus). En andere meiden zeggen weer: Is dat niet saai, de hele dag ervoor zitten" (ook LAN
).
Ik zie niks verkeerd aan fragsters of tweaksters, kan alleen maar beter worden !
Mogelijk toekomstig topic: Girls, show us your casemods !
[utopie gevoel]
BTW: Zou het niet vet zijn zou de usericon AVI support hebben
[/utopie gevoel]
Ik zie niks verkeerd aan fragsters of tweaksters, kan alleen maar beter worden !
Mogelijk toekomstig topic: Girls, show us your casemods !
[utopie gevoel]
[/utopie gevoel]
doe es gek, ga voor steen..Op woensdag 04 juli 2001 20:38 schreef ajampaniki het volgende:
....maar hout of metaal is ook mogelijk.
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
ehmm.. ik heb al complete .php scripts werkend gezien een icoon. een beetje coder moet zon .avi echt wel werkend zien te krijgen als een .gifje (ik ben niet zon coder helaasOp woensdag 11 juli 2001 00:30 schreef Sharkbyte het volgende:
[utopie gevoel]
[/utopie gevoel]
YOU'RE THE GIRL OF MY DREAMSKon het niet laten...wou wel ff laten weten dat ik n meidje ben en niet 'Yet-another-male-tweaker'
wat is je icq # ?
Dus je kan toch alles vinden op GoT, zelfs luvYOU'RE THE GIRL OF MY DREAMS
Verwijderd
Uhm jongens... (en dame, pardon
)
We hadden het over de piramide casemod,
als je een relatie zoekt ga dan bij TMF chatten.
Ik heb de technische specs/tekening bijna af (ff opschonen en details invoegen) en dan inscannen bij de buurman want mijn scanner is namelijk kaduuk.
Ik heb de technische specs/tekening bijna af (ff opschonen en details invoegen) en dan inscannen bij de buurman want mijn scanner is namelijk kaduuk.
Scanner kopuhOp woensdag 11 juli 2001 02:29 schreef jimius het volgende:
Uhm jongens... (en dame, pardon)
Verwijderd
Eerst mijn piracase werkend krijgenOp woensdag 11 juli 2001 02:41 schreef ubermaestro het volgende:
[..]
Scanner kopuh
Hoe ver ben je nou met je case?
niet zo zeuren man. Niemand is nog begonnen met het maken van z'n case er zijn alleen wat tekeningen. Ze komen vanzelf wel met nieuws als ze dat hebben. En anders ga je er toch zelfs lekker een makenOp woensdag 11 juli 2001 10:00 schreef Gerrit83 het volgende:
Hoe ver ben je nou met je case?
hoow relax joh!Op woensdag 11 juli 2001 10:04 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
niet zo zeuren man. Niemand is nog begonnen met het maken van z'n case er zijn alleen wat tekeningen. Ze komen vanzelf wel met nieuws als ze dat hebben. En anders ga je er toch zelfs lekker een maken
Die jongen vraagt alleen hoe ver je bent hoef je niet meteen geïrriteerd te reageren
en even voor iedereen laat maar je hoort het wel als er een piramide case af is
ja maar hij zit de hele tijd al te zeuren en elke keer zeggen we dat het nog wel ff zal duren en hij blijft maar zeuren. Heel iritantOp woensdag 11 juli 2001 10:07 schreef juanp het volgende:
[..]
hoow relax joh!
Die jongen vraagt alleen hoe ver je bent hoef je niet meteen geïrriteerd te reageren
en even voor iedereen laat maar je hoort het wel als er een piramide case af is
Verwijderd
snel afschieten die gastOp woensdag 11 juli 2001 11:02 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
ja maar hij zit de hele tijd al te zeuren en elke keer zeggen we dat het nog wel ff zal duren en hij blijft maar zeuren. Heel iritant![]()
Verwijderd
En waar wil je em dan begraven? toch niet in een piramide he?Op woensdag 11 juli 2001 12:14 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
snel afschieten die gast
nee betonOp woensdag 11 juli 2001 00:37 schreef KNETTER2000 het volgende:
[..]
doe es gek, ga voor steen..
WAarom lus je niet gewoon de slots (monitor/sound/usb etc) door ipv zo'n vieze uitbouw
edit: ff gemist dat het topic een paar paginas doorliep
Verwijderd
Ik heb al iets op dat uitbouw gevonden..Op woensdag 11 juli 2001 13:10 schreef Judaz het volgende:
WAarom lus je niet gewoon de slots (monitor/sound/usb etc) door ipv zo'n vieze uitbouw
Mobo plat op de grond. en de kaartsloten afdekken met een klep met insnijdongen om zo de kabels naar buiten te krijgen zonder uitbouw
als je begrijpt wat ik bedoel..
(tekeningen komen er aan)
Verwijderd
damn zijn wie telepatish ofzo?Op woensdag 11 juli 2001 15:08 schreef jimius het volgende:
[..]
Ik heb al iets op dat uitbouw gevonden..
Mobo plat op de grond. en de kaartsloten afdekken met een klep met insnijdongen om zo de kabels naar buiten te krijgen zonder uitbouw
als je begrijpt wat ik bedoel..
(tekeningen komen er aan)
Verwijderd
Ben jij toevallig mijn vermiste tweelingbroer?Op woensdag 11 juli 2001 15:16 schreef tva_goku het volgende:
[..]
damn zijn wie telepatish ofzo?
Verwijderd
Hoe oud ben jij?Op woensdag 11 juli 2001 15:19 schreef jimius het volgende:
[..]
Ben jij toevallig mijn vermiste tweelingbroer?
Verwijderd
die CD-ROM-speler staat wel errug schuin vind ik... ik zou em gewoon recht plaatsen en een soort inkeping maken in je Piramide.....Op maandag 09 juli 2001 20:31 schreef tva_goku het volgende:
Mijn definitive ontwerp:
(soz voor formaat)
[afbeelding]
Kom maar op met het commentaar.
PS. om dezelfde waarden aan te houden als een echte piramide is het grondvlak 80x80 en de hoeken netjes 45 graden.
ik heb mn pc namelijk ook al eens zo schuin gehad en ik stak een cd in de speler... deed em dicht... en toen ik em even later open deed was de cd verdwenen... zat dus IN de speler heh.... met een mes eruit gehaald....
ps. zowel de cd-romspeler als de cd maken het goed...
Verwijderd
thx, en ik kan dat gewoon bij de Gamma halen?Op woensdag 11 juli 2001 19:06 schreef Spike5000 het volgende:
[..]
ik zou het met glaslijm doen, als je dat goed doseert zie je het niet op dat window zitten
en mijn mobo is echt niet zo hoog hoorOp woensdag 11 juli 2001 19:06 schreef Spike5000 het volgende:
[..]
die CD-ROM-speler staat wel errug schuin vind ik... ik zou em gewoon recht plaatsen en een soort inkeping maken in je Piramide.....
ik heb mn pc namelijk ook al eens zo schuin gehad en ik stak een cd in de speler... deed em dicht... en toen ik em even later open deed was de cd verdwenen... zat dus IN de speler heh.... met een mes eruit gehaald....
ps. zowel de cd-romspeler als de cd maken het goed...
en wat een gezeik over dat je je cdrom speler niet schuin mag laten draaien, dit kan gewoon hoor
[offtopic taalpuristen mode]Op woensdag 11 juli 2001 22:15 stond in de signature van Spike5000 het volgende:
In Memiriam: Herman Brood
't is volgens mij Memoriam... staat in ieder geval wat netter...
[/offtopic taalpuristen mode]
Ik heb de draad hier een poosje gevolgt, en het idee van een Piramide-case sprak me ook wel aan.
Ik wil het als volgt maken:

De koeling van beneden naar de top, zoals ook al eerder langsgekomen is. Als alles erin moet passen, heb je wel een grote basis nodig.... ongeveer 75cm
b.t.w. de top van een piramide heeft een hoek van bijna 52 graden, iets om rekening mee te houden i.v.m. een te platte piramide.
Ik ga van het weekend een model op schaal maken van papier of karton, en dan post ik de foto's wel. In de derde week van mijn vakantie (2e week van augustus) wil ik hem eerst in hout maken, en eventueel later nog in plexiglas.
B.t.w., die koelgaten zijn alleen sleufen, dus geen stalen platen ofzo erop.
Ik wil het als volgt maken:

De koeling van beneden naar de top, zoals ook al eerder langsgekomen is. Als alles erin moet passen, heb je wel een grote basis nodig.... ongeveer 75cm
b.t.w. de top van een piramide heeft een hoek van bijna 52 graden, iets om rekening mee te houden i.v.m. een te platte piramide.
Ik ga van het weekend een model op schaal maken van papier of karton, en dan post ik de foto's wel. In de derde week van mijn vakantie (2e week van augustus) wil ik hem eerst in hout maken, en eventueel later nog in plexiglas.
B.t.w., die koelgaten zijn alleen sleufen, dus geen stalen platen ofzo erop.
Dit topic is gesloten.
![]()