Ik werk sinds kort bij een organisatie met het geweldige concept 'kantoortuin'
In de 2e week heb ik direct een noicecanceling headset aangeschaft omdat ik geen behoefte heb aan al die onzinnige gesprekken die voor mij niet relevant zijn. Ik ben ook extreem snel afgeleid door mensen die langslopen en dus ook met anderen gaan praten. Helaas is mijn Sony WH-1000XM4 niet zo goed dat hij 100% van de gesprekken om mij heen dempt maar het is wel een stuk beter zo.
Maar nu dacht ik, ik kan net zo goed podcasts gaan luisteren tijdens mijn werk. Dit leidt mij ook wel af maar een stuk minder dan andere collega's om mij heen.
Ik luisterde al tijden naar een aantal podcasts op Spotify en heb soms ook een abonnement van Podimo gehad en nu weer genomen. Mijn favorieten zijn:
Man Man Man de podcast
de Zelfspodcast
Het land van Wierd Duk
Tijdens het formule 1 seizoen:
Overstuur podcast
Telegraaf Formule 1 podcast
De boordradio
Slipstream(is gestopt helaas)
Waarmee ik ben gestopt vanwege de 'naar mijn mening' irritante vaste gasten
F1 aan tafel
RN 365 podcast
Via een post hier luister ik nu naar: De laatste dagen van Pim Fortuyn.
Op Podimo staan 4 afleveringen. Maar ik last dat iemand zei dat via NRC Audio ook nog afleveringen staan. Daar die ik idd 6 afleveringen staan. Ze lijken gratis te beluisteren?
Ik vind podcasts zoals Man Man Man echt leuk om naar te luisteren, savonds tijdens het wandelen ofzo. Ik heb ook wel soortgelijke geprobeerd te luisteren maar die vond ik dan weer niet grappig of niet leuk ofzo. Dus ik ben best kieskeurig merk ik. Maar ik zal het topic eens goed doorspitten of ik nog leuke aanraders tegen kom.
Ook actualiteiten zoals Wierd Duk vind ik interessant.