Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Podcasts - naar welke luisteren jullie?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Bor

T.net PowerMod / Frontpage Admin

01000010 01101111 01110010

Zijn er nog mensen die Hackable luisteren, een soort high level podcast over hacking op een plezierige en makkelijk te begrijpen manier gebracht? Ik vind het wel een aanrader voor tussendoor. Zijn er nog andere leuke of leerzame pocketcasts over hacking / cracking?

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11-02 12:27
Ik heb recentelijk 'Cumberbin's treasure' ontdekt van BBC4. Blijkbaar is dit oorspronkelijk uitgezonden in 2015 maar nog steeds erg leuk vandaag de dag. Ik zie het helemaal voor me wat er zich afspeelt in het 'denkbeeldige' vliegtuig. Blijkbaar ook opgenomen met live publiek. Ik ben overigens pas bij het eerste seizoen.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Bor

T.net PowerMod / Frontpage Admin

01000010 01101111 01110010

Ik heb the dark tome ontdekt via dit topic. Tot nu toe erg leuk voor onderweg, ook vanwege de niet al te lange duur van de verhalen. Het tweede bonus verhaal vond ik wat minder.

Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• wiemelen
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10:32
quote:
Bor schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 13:09:
Ik heb the dark tome ontdekt via dit topic. Tot nu toe erg leuk voor onderweg, ook vanwege de niet al te lange duur van de verhalen. Het tweede bonus verhaal vond ik wat minder.
Is inderdaad een leuke.

Zelf heb ik ondertussen ook volgende aan mijn playlist toegevoegd:
- Congeria
- Conspiracy Theories
- Sight Unseen
- Tales : originele versies van bekende sprookjes inclusief nodige geweld en erotiek :)
- The Mayan Chrystal
- The Walk (net beëindigd ... en hopend op een 2de seizoen :) )

En een blijvend toppertje is toch nog altijd "Murder, Myth and Mystery"
Ondanks de vaak lugubere verhalen, lig ik toch bijna iedere aflevering in een deuk van het lachen dank zij de geweldige gastheer en -dames.

• jeroentwee
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14-02 21:36
Nog niet tegengekomen in dit topic, maar echt een aanrader vind ik "Darknet Diaries": waargebeurde verhalen over hackers, en steeds heel goed gebracht.

• koelkast
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ik ben voor de kinderen op de achterbank volgende week, op zoek naar podcasts voor kinderen. Tot nu toe niet echt iets kunnen vinden dat geschikt is, behalve dan wat hoorspelen uit 1975 met dwaze taal :O

Misschien moet ik gewoon maar naar luisterboeken gaan zoeken, maar podcasts werkt net wat handiger. Iemand?

• funrider
quote:
koelkast schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 11:33:
Ik ben voor de kinderen op de achterbank volgende week, op zoek naar podcasts voor kinderen. Tot nu toe niet echt iets kunnen vinden dat geschikt is, behalve dan wat hoorspelen uit 1975 met dwaze taal :O

Misschien moet ik gewoon maar naar luisterboeken gaan zoeken, maar podcasts werkt net wat handiger. Iemand?
Goeie vraag. Ik ben ze ook nog niet tegen gekomen, maar ook nog niet actief naar gezocht. Wij gebruikten tot nog toe nog 'ouderwetse' luisterboek cd's (we hebben een wisselaar in de auto).

• walterworld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-02 15:15
quote:

Podcast specifiek voor kinderen ben ik niet tegengekomen. Ik denk dat de markt hier te klein voor is, al helemaal in het Nederlands.

Afhankelijk van hoed oud de kinderen zijn, misschien is Storytel iets? Ze hebben ook kinderboeken.
Heb vlug even op de site gekeken en zag dat ze een proefperiode hebben.(automatisch incasso, dus meteen stopzetten om rekeningen te voorkomen.)

walterworld wijzigde deze reactie 09-08-2018 14:14 (4%)

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19:46
quote:

Misschien is het geluidshuis een idee? https://www.geluidshuisuitgeverij.com/welkom

• justVR
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18:07
quote:
justVR schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:18:
Goed topic! Veel nieuwe podcasts ontdekt!

Tech
- Met nerds om tafel
- NOS op 3 Tech Podcast
- Tweakers Podcast
- BNR Cryptocast
- De Appels en Peren Show
- BNR De Technoloog
- Een podcast over media
- Rush talk

Other
- BNR De nieuwe wereld
- NRC Haagse Zaken
- NRC Holleeder - De Finale
- VPRO Tegenlicht - Future Shock
- De Willem Podcast
- De Kasteelmoord
- No Agenda
- Met het oog op morgen
Aanvulling:
- The Caliphate
- Indie Hackers
- Argos Podcast
- Slow Burn S2: Clinton-Lewinsky-affaire

• Krizzii
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 12-02 13:56

Krizzii

Kris W.

quote:

Ik kwam wel deze app tegen Bedtime Stories for Kids voor Android. En zie dat je ook de Nederlandse taal kunt kiezen, weet alleen niet hoe groot het aanbod is. Maar misschien heb je er iets aan.

Hun app Castbox.fm gebruik ik zelf graag:
Castbox tech shows

Inventaris: LG OLED 55B6V || Nokia 8 || Synology DS218play || PS4 Pro (OompaLoompia) || Pioneer HTP-072 || Lenovo Tab 4+ || NVIDIA SHIELD TV (Plex)

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
De dutch podcast awards zijn bekend, kan het er met maar heel weinig eens zijn.
https://www.bnr.nl/nieuws...podcast-awards-uitreiking

De "vakjury" van lifestyle/sport die begint met vertellen dat ze niks met sport heeft...

• Blonde Tux
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12-02 15:40

Blonde Tux

Advertentieboer

quote:
Exocet schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:03:

De "vakjury" van lifestyle/sport die begint met vertellen dat ze niks met sport heeft...
Met welke ben je het allemaal niet eens dan?

Tsja, de awards zelf zijn een beetje kneuterig, maar er zit geen verkeerde gedachte achter.
Alleen altijd jammer dat het voornamelijk een wedstrijdje achterban mobiliseren is, zoals veel andere awards.
En door een legio radiomakers op te trommelen en onder het mom van diversiteit Marianne Zwagerman en Vincent Bijlo er bij te zetten, tsja.... dat is ook niet echt een zinvolle vakjury, maar zo gaat dat meestal in marketing land.

Vond Bob toch wel een terechte winnaar, goede productie kwaliteit en sterke storytelling.
Zelfde voor de KLM podcast als ik eerlijk ben.

хочет знать все?

• funrider
quote:
Exocet schreef op maandag 3 september 2018 @ 21:03:

Hoe was de verdeling eigenlijk qua punten/stemmen. Ik heb ook mijn stem uitgebracht. Ik mag niet hopen dat de beoordeling van de "vakjury" dan zwaarder woog dan die van de 'echte' luisteraars.

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:04

KipCurreh

Nightcrawler

Dankzij dit Topic ook maar eens wat podcasts beginnen luisteren, vooral tijdens het ww-verkeer (klein half uurtje heen) ..

Momenteel nog maar een beperkt aantal abo's ;

- Nerdland maandoverzicht
- Met nerds om tafel
- Tweakers podcast
- The nerd room (Star Wars, Marvel and DC news)

Ik luister via Castbox op men Oneplus 3, gaat best ok.. Enkel een adv bij het opstarten van enkele seconden, kan ik mee leven..

Ben op zoek naar wat US sports casts, vooral NFL.. Ga ook wat uitbreiden met Marvel etc, heel leuk om die kerels zo intens over comics en films te horen praten..

Setup | Steam

• Kompart
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 11:56
quote:
KipCurreh schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:00:
Dankzij dit Topic ook maar eens wat podcasts beginnen luisteren, vooral tijdens het ww-verkeer (klein half uurtje heen) ..

Momenteel nog maar een beperkt aantal abo's ;

- Nerdland maandoverzicht
- Met nerds om tafel
- Tweakers podcast
- The nerd room (Star Wars, Marvel and DC news)

Ik luister via Castbox op men Oneplus 3, gaat best ok.. Enkel een adv bij het opstarten van enkele seconden, kan ik mee leven..

Ben op zoek naar wat US sports casts, vooral NFL.. Ga ook wat uitbreiden met Marvel etc, heel leuk om die kerels zo intens over comics en films te horen praten..
Welke goed is voor NFL vind ik persoonlijk is:
nfl: the dave dameshek football program

en voor de NBA(mocht je daar geinteresseerd in zijn): The bball breakdown podcast, hebben tevens ook een heel goed youtube kanaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• WolfsRain
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:45
WolfsRain schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 17:04:
Serial
Empire on Blood
Death in Ice Valley
NOS op 3 Tech Podcast
Tweakers Podcast
Hardware.info TV Podcast

Soms nog wat Veganistisch gerelateerde Podcasts als ik daar zin in heb. Op mijn lijstje staat nog The Assassination en misschien wil ik ook wel beginnen aan This American Life(of iig de interessante afleveringen).
Weer wat aanvullingen, dus aanraders :P :

West Cork(Audible)
S-Town
In the Dark
noclip
Invested
Darknet Diaries
The Fortnite Podcast

Nieuwe seizoen van Serial begint ook weer binnenkort

• wiemelen
WolfsRain schreef op donderdag 20 september 2018 @ 02:37:
[...]

Weer wat aanvullingen, dus aanraders :P :

West Cork(Audible)
S-Town
In the Dark
noclip
Invested
Darknet Diaries
The Fortnite Podcast

Nieuwe seizoen van Serial begint ook weer binnenkort
S-Town had ik al beluisterd en vond ik samen met Serial enorm goed.
Die "In the Dark" lijkt eenzelfde benadering te volgen, dus die heb ik ondertussen ook toegevoegd aan mijn al lange lijst. Heeft die 2 uur per dag pendelen toch zijn nut :)

• WolfsRain
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 19:45
wiemelen schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:59:
[...]

S-Town had ik al beluisterd en vond ik samen met Serial enorm goed.
Die "In the Dark" lijkt eenzelfde benadering te volgen, dus die heb ik ondertussen ook toegevoegd aan mijn al lange lijst. Heeft die 2 uur per dag pendelen toch zijn nut :)
In the dark is erg goed, wellicht nog wel beter dan serial. Qua onderzoeksjournalistiek in ieder geval.

Mocht je audible hebben, dan zit West Cork in dezelfde categorie. Qua productie nog wel het beste van de drie denk ik.

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20:31

mr.DJ95

Boost!

Aangezien ik tegenwoordig ruim 1600km per week rij ben ik van muziek overgeschakeld naar Podcasts.

De podcasts waar ik naar luister zijn:

- Tech update
- Tweakers
- BNR digitaal
- Beyond the Grid (Formule 1)
- Tech snacks
- Gadget lab (podcast van Wired)
- De Technoloog
- Tech podcast van NOS
- Anatomy of Next

Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker

• mr.JamesBond
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 19:15
Goed topic, ik ga het volgen!

Sinds gisteren begonnen met het luisteren van podcasts. Tot nu heb ik het volgende beluisterd:
• NOS - Met het Oog op Morgen
• NRC - Haagse Zaken

En het volgende ben ik tegengekomen
• NRC - The Presidential Podcast

Ik ben heel erg nieuw in de podcastworld, dus tips en suggesties zijn meer dan welkom!

iPhone Xs Max | MacBook Pro 2017 | Apple Watch Series 4 44mm

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Exocet
  • Niet online
Man man man de podcast
https://www.manmanmandepodcast.nl/
Af en toe echt hilarisch, nu al een favoriet tussen mijn tientallen podcasts.

Onbehaarde apen
https://www.nrc.nl/rubriek/onbehaarde-apen/
Over wetenschap, niet allemaal even boeiend, maar een leuke afwisseling.

Limetown
https://www.twoupproductions.com/shows/limetown
Fictief verhaal in de stijl van reality

Serial
https://serialpodcast.org/season-three
Zal wel bekend zijn, maar seizoen 3 is nu bezig

• wiemelen
Ik heb nu net seizoen 2 van "In the Dark" beluisterd.
Toch een beetje onder de indruk.
Enerzijds over de goede onderzoeksjournalistiek en anderzijds vol verbazing over hoe krom het Amerikaans rechtssysteem in mekaar zit. Een echte aanrader.

Nu net gestart met Congeria en Serial (seizoen 3) ... kan alweer bijna niet meer wachten om straks na het werk een uurtje naar huis te rijden :)

• skeleton__
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 13:02
Als Podcast grootverbruiker en producent voel ik me haast verplicht ook hier te reageren

Amerikaanse podcasts die ik erg graag luister:

My Brother my Brother and Me (een 'advies' show, ontzettend grappig)
http://maximumfun.org/shows/my-brother-my-brother-and-me

Doughboys (een fastfood chain review show, neemt zichzelf niet echt serieus en is tevens erg grappig)
https://headgum.com/doughboys

Nederlandstalig:

Archivez - een podcast over archive.org.
https://soundcloud.com/user-328346920-782030863
(disclaimer dit is o.a. mijn eigen podcast waarbij we willekeurig (m.b.v. een script) oude games / software van archive.org reviewen)

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 12:11
Mocht je van superdroge muzikale Britse humor houden dan kan ik The Horne Section aanraden
Oudere afleveringen staan op Deezer Originals maar recent zijn ze overgestapt en de nieuwe verschijnen als The Horne Section
Ook vindbaar in je default podcast player.

PalingDrone wijzigde deze reactie 31-10-2018 23:18 (23%)

• Donaldinho
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:47
Leuk topic: ik luister hier met veel plezier in de auto naar:
  • Kees de Kort - macro econoom en economie commentator. Realistisch (sommigen zeggen pessimist) commentaar op economisch nieuws. Hij heeft oa de kredietcrisis voorspeld
  • the Daily - dagelijks 20 minuten uitleg door de NY Times bij de grote themas in het (Amerikaans) nieuws.
  • Today - explained. Vergelijkbaar met the Daily maar dan van Vox
  • Tomorrow with Joshua Topolsky. Een van de oprichters van the Verge, hoofdredacteur Engadget- tech nieuws maar ook veel (Amerikaanse) politiek, media etc
Heb soms wel bij de Daily en today explained een lichte overdosis ‘waan van de Amerikaanse dag’. Na een paar weken Brett Kavabaugh nieuws weet je het wel.

Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia.

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:04

KipCurreh

Nightcrawler

Exocet schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:50:
Man man man de podcast
https://www.manmanmandepodcast.nl/
Af en toe echt hilarisch, nu al een favoriet tussen mijn tientallen podcasts.
Bedankt voor de tip, dit is echt een hilarische reeks _/-\o_
Als Belg ken ik de heren niet, maar de verhalen zijn zoo grappig en zo herkenbaar, heb me echt al liggen kapotlachen in de auto

Setup | Steam

• algalid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 20:19
De Vlaamse klassieke muziekzender Klara heeft ook een aantal podcasts over geschiedenis: Lodewijk XIV, Napoleon (2x), het Nederlandse bewind over België 1815-1830 en de Russische revolutie:
https://klara.be/klara-podcasts-downloaden-de-site

Er zitten ook stukjes klassieke muziek tussen die de sfeer van de periode moeten oproepen.

• perpixel
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Laatste reactie is al een tijd geleden, maar recent is de podcast "de brand in het landhuis" begonnen. Nu was ik al langer opzoek naar een podcast, maar nog niks kunnen vinden dat mij boeide tot ik deze podcast vond!

Klinkt natuurlijk een beetje als een reclame praatje, maar ik heb de eerste 3 afleveringen (welke tot nu toe uit zijn) gehad en ben op zoek naar iets vergelijkbaars. Misschien hebben jullie tips?

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:52
Ik ben niet bekend met die podcast, maar toen ik de beschrijving las moest ik denken aan "De Kasteelmoord". Daar zou je dus eens naar kunnen kijken.

• wiemelen
perpixel schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:54:
Laatste reactie is al een tijd geleden, maar recent is de podcast "de brand in het landhuis" begonnen. Nu was ik al langer opzoek naar een podcast, maar nog niks kunnen vinden dat mij boeide tot ik deze podcast vond!

Klinkt natuurlijk een beetje als een reclame praatje, maar ik heb de eerste 3 afleveringen (welke tot nu toe uit zijn) gehad en ben op zoek naar iets vergelijkbaars. Misschien hebben jullie tips?
Als je het niet erg vindt om in het Engels te luisteren, zou Serial misschien wel iets voor jou zijn.

• N1ckk
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13:20

N1ckk

#hashtag

Ik vind de Bobcast-reeks leuk van De Wereld van Morgen Podcast. Verder luister ik graag naar actualiteitenshows.

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”

• perpixel
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:27
Arrne schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:08:
Ik ben niet bekend met die podcast, maar toen ik de beschrijving las moest ik denken aan "De Kasteelmoord". Daar zou je dus eens naar kunnen kijken.
Dit klinkt inderdaad heel erg vergelijkbaar. Dankjewel voor de tip :)
wiemelen schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:01:
[...]

Als je het niet erg vindt om in het Engels te luisteren, zou Serial misschien wel iets voor jou zijn.
Op zich is Engels niet zo'n probleem, maar vind het ietwat "knullige" lokale gevoel dat de nederlandse onderzoeks podcasts geven wel heel erg leuk.

• Arrne
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 18:52
perpixel schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 15:35:
[...]

Dit klinkt inderdaad heel erg vergelijkbaar. Dankjewel voor de tip :)

[...]

Op zich is Engels niet zo'n probleem, maar vind het ietwat "knullige" lokale gevoel dat de nederlandse onderzoeks podcasts geven wel heel erg leuk.
Je zou ook eens kunnen kijken naar "Bob". Geen misdaad, maar valt wel onder onderzoek denk ik. En wordt erg goed verteld.

• Crazy-Al
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 10-02 11:58
Leuk topic! Ik hoop dat men nog aanraders heft voor mij, ik ga zeker een paar die hier genoemd zijn beluisteren binnenkort.

Ik werk zelf veel alleen en dan luister ik graag naar een podcast tegen de stilte.

Op mijn lijstje:

Ended:
Alice Isn't Dead
Fallout: Off The Record
Galaxy News Radio
Hunt The Truth
It's About Time
S-Town
The Leviathan Chronicles
Vault IGN
Warcraft Less Traveled
We're Alive
Wolverine: The Long Night
World of Warcraft: Audio Drama
Wormwood

Following:
Criminal
BBC Drama Of he Week
Everything Is Alive
IGN UK Podcast
Limetown
Serial
The Allusionist
The Once And Future Nerd
This American Life
This Is Love
Tweakers Podcast

To-do:
Anatomy of Next
Disaster Artists
Max Quick
Reply All
The Truth
Welcome to Nightvale
Within The Wires

ik ben een groot fan van audio dramas :-)

Crazy-Al wijzigde deze reactie 26-01-2019 13:20 (4%)
Reden: Audiodramas gehighlight

• wiemelen
Crazy-Al schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:19:
Leuk topic! Ik hoop dat men nog aanraders heft voor mij, ik ga zeker een paar die hier genoemd zijn beluisteren binnenkort.

ik ben een groot fan van audio dramas :-)
Leuke lijst waarvan ik er toch een paar ga uitproberen.
Als je van audio dramas houdt, kan je volgende ook nog proberen:
- Congeria
- Dark Tome
- Mind's Eye (pas nieuw)
- RazorWire
- Return home
- The cleansed
- The Phoenix Conspiracy
- The Walk

Nog te beluisteren
- The White Vault
- Blackwood
- The Blood Crow Stories
- The Orphans

wiemelen wijzigde deze reactie 25-01-2019 12:16 (8%)

• Exocet
  • Niet online
In dat kader:
Limetown

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14-02 15:31

Tijntje

Hello?!

Ik luister zelf altijd heel graag naar:
Endless Thread
Hosted by Ben Brock Johnson and Amory Sivertson, Endless Thread, a new podcast from WBUR and Reddit, delves into Reddit’s boundless communities to explore some of the most compelling stories the internet has to offer, including revelations about our shared experience and powerful, personal stories. Also, cat videos. This is a show for Reddit connoisseurs, skeptics, and the rest of us.
https://www.wbur.org/endlessthread

99% Invisible
99% Invisible is about all the thought that goes into the things we don’t think about — the unnoticed architecture and design that shape our world. With over 250 million downloads, 99% Invisible is one of the most popular podcasts on iTunes and is available on RadioPublic, via RSS and through other apps.
https://99percentinvisible.org/

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• MrAcid
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Ik luister zelf ook vrij veel, waarbij de volgende mijn favorieten zijn:

De Rudi & Freddie Show - twee van de beste correspondenten van De Correspondent, hele boeiende discussies/topics
Future Shock - van VPRO Tegenlicht, aanvulling/audioversie van hun docu's
Frederique vraagt door - 'de podcast van Follow the Money', super goeie onderzoeksjournalistiek. Hele artikel wordt voorgelezen + auteur ernaast voor extra vragen/discussie/duiding. Erg goed!
Live Slow Ride Fast - wielerpodcast van Laurens ten Dam
In het Wiel - nog een wielerpodcast, vooral leuk als Thomas Dekker en Thijs Zonneveld er beiden zijn.
Een podcast over media - vrij hilarische podcast van Alexander Klöpping en Ernst-Jan Pfauth over tech/media
Haagse Zaken - NRC podcast over politiek, heel toegankelijk en boeiend

Twitter | Strava

• Exocet
  • Niet online
MrAcid schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:39:
Ik luister zelf ook vrij veel, waarbij de volgende mijn favorieten zijn:

De Rudi & Freddie Show - twee van de beste correspondenten van De Correspondent, hele boeiende discussies/topics
Future Shock - van VPRO Tegenlicht, aanvulling/audioversie van hun docu's
Frederique vraagt door - 'de podcast van Follow the Money', super goeie onderzoeksjournalistiek. Hele artikel wordt voorgelezen + auteur ernaast voor extra vragen/discussie/duiding. Erg goed!
Live Slow Ride Fast - wielerpodcast van Laurens ten Dam
In het Wiel - nog een wielerpodcast, vooral leuk als Thomas Dekker en Thijs Zonneveld er beiden zijn.
Een podcast over media - vrij hilarische podcast van Alexander Klöpping en Ernst-Jan Pfauth over tech/media
Haagse Zaken - NRC podcast over politiek, heel toegankelijk en boeiend
De Rode Lantaarn is mijn favoriete wielerpodcast.
Die van ten Dam is ook zeer de moeite waard inderdaad.

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Ik luister naar:
- Joe Rogan, een hele brede zooi aan interviews.
- Critical Role, bekendste Dungeons & Dragons podcast/VoD
- Waking Up van Sam Harris, neurowetenschapper en psycholoog.
- Casefile, moordzaken die verhalend worden verteld
- Stuff you should know

• Serena
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 20:32
Aan het luisteren :

De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween.
30 minuten RAUW door Ruud de Wild
De moord op Patrick
NOS op 3 Tech Podcast

Op het lijstje:

De Brand in het Landhuis

• Exocet
  • Niet online
Serena schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 04:31:
Aan het luisteren :

De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween.
30 minuten RAUW door Ruud de Wild
De moord op Patrick
NOS op 3 Tech Podcast

Op het lijstje:

De Brand in het Landhuis
De Brand in het Landhuis is een echt een hele grote aanrader wat mij betreft. Volkskrant schrijft er ook vandaag over:
https://www.volkskrant.nl...r-vijf-sterren-~b3a560b7/

• jarco5000
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13-02 10:18
Ik luister naar een podcast of 20, maar deze vind ik de toppers:

Wetenschap:

Science vs

Tech/Linux:

Late Night Linux
Linux Action News
Linux Unplugged
Destination Linux
Bad voltage
The Lunduke show
Bug report podcast

Algemeen:

Joe Rogan experience
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True