Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 20:59
Goedemiddag mensen,

http://www.samsung.com/us...-5100-mah-eb-pg950csegus/

is deze fast charging powerbank voor de S8+ de beste wat er op de markt is qua snelheid en usb-c aansluiting mogelijkheden of hebben jullie misschien nog andere tips?

[ Voor 32% gewijzigd door alper_maestro op 12-05-2017 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lang onderweg en je accu dreigt leeg te geraken? Misschien dit iets voor je:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mXsEdEdjRHKvdGz5JYVtg9f7/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xiHdgEe6CbONzos9VOJsoPE0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yPjmi0HQB8Fp3FZlE41clmWl/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jhynBJnEtY8TZUlh5wpt6K4J/thumb.jpg

Samsung EB-PG950

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 00:26
Stapeltje accessoires binnen gekregen van aliexpress :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GgvL8pc.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Uberdude schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 18:44:

[afbeelding]
succes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Uberdude schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 18:44:

[afbeelding]
Niet gaan klagen straks als er wat met je toestel is eej door deze "niet Samsung"-accessoires... (doorgebrande USB-C poort of zo)...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:54
ppeterr schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:26:
Nee, je ziet de lijm gewoon zitten!!!!
Nee, het contrast tussen het glas, en de telefoon zelf is verschrikkelijk
Nee, als ik er naar kijk zitten er al vinger afdrukken op
Nee, 2 hoekjes kraken een heel klein beetje (verwaarloosbaar eigenlijk maar ja....)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

https://www.amazon.de/Kle...iveASIN%3DB06XDN67DW?th=1
Dat is vrij gebruikelijk voor glazen screen protectors met gebogen randen. Daarom dat ook vaak dat de screen protectors een gekleurde rand hebben om zo de lijmvlakken te maskeren.

Ik heb ook een soortgelijke screen protector van een collega gekregen (had een S8 protector gekregen terwijl hij voor een S8+ had besteld).Heb het toestel nog niet, maar het is nog ff kijken hoe die gaat zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uberdude
  • Laatst online: 23-09 00:26
henklbr schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 19:53:
[...]

Niet gaan klagen straks als er wat met je toestel is eej door deze "niet Samsung"-accessoires... (doorgebrande USB-C poort of zo)...
Blitzwolf is gewoon een reputabele fabrikant van telefoon accessoires hoor, denk eerder dat die standaard oplader nog eerder affikt dan deze kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:42
Amps schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 21:44:
[...]

Dat is vrij gebruikelijk voor glazen screen protectors met gebogen randen. Daarom dat ook vaak dat de screen protectors een gekleurde rand hebben om zo de lijmvlakken te maskeren.

Ik heb ook een soortgelijke screen protector van een collega gekregen (had een S8 protector gekregen terwijl hij voor een S8+ had besteld).Heb het toestel nog niet, maar het is nog ff kijken hoe die gaat zitten.
Hopelijk stoor jij je niet aan de puntjes die mij
hebben doen besluiten hem er af te halen.

Ik begrijp natuurlijk dat het fijn is om een bescherming
te hebben. En te proberen het toestel mooi te houden.

Maar ik denk dat dus dat het mooi houden in dit geval
zeker bij de s8. Het toestel erg lelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:39

jordyktm

Catch me if you can.

ppeterr schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:26:
Klearlook Panzer Glass - case fiendly

Ik zie graag foto's van jullie glas plaatjes of screen protector.
Hier dus waar ik 5 weken op gewacht heb.

Als dit er morgen nog op zit is het al lang...man man man

Ja, het is geen probleem met mijn spigen case.

Nee, je ziet de lijm gewoon zitten!!!!
Nee, het contrast tussen het glas, en de telefoon zelf is verschrikkelijk
Nee, als ik er naar kijk zitten er al vinger afdrukken op
Nee, 2 hoekjes kraken een heel klein beetje (verwaarloosbaar eigenlijk maar ja....)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

https://www.amazon.de/Kle...iveASIN%3DB06XDN67DW?th=1
Hoop dat jij meer geluk hebt. De mijne lag er naar 2 dagen af. Reactie van het scherm werd ook helemaal ruk.

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Uberdude schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 00:49:
[...]

Blitzwolf is gewoon een reputabele fabrikant van telefoon accessoires hoor, denk eerder dat die standaard oplader nog eerder affikt dan deze kabels
En wie zegt dat dat die kabel origineel is *knip* doe ff normaal.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 14-05-2017 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnubisNefer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-12-2019
Vandaag nog 35% korting bij Slickwraps met code: MOM

Heb zojuist de Honeycomb Galaxy S8 slickwrap besteld voor € 19,31 ipv 27 euro. Doe er je voordeel mee ;-)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ex1Tjfp.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NIf2ESc.png

[ Voor 24% gewijzigd door AnubisNefer op 13-05-2017 10:59 ]

Somewhere between 192.168.Sevn & Legian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
AnubisNefer schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:54:

Heb zojuist de Honeycomb Galaxy S8 slickwrap besteld voor € 19,31 ipv 27 euro. Doe er je voordeel mee ;-)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja ik zat er ook aan te denken om bij hen te bestellen, maar wat me tegen houd is of het wel met een case/hoesje gaat werken? Je zou kunnen zeggen van , wat moet je met een case als je slickwrap of dbrand erop heb zitten, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
alper_maestro schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 11:23:
[...]
Je zou kunnen zeggen van , wat moet je met een case als je slickwrap of dbrand erop heb zitten, maar toch..
Dat wou ik idd zeggen :P :P
Denk wel dat je een hoesje overheen kan gooien... want tussen hoesjes en telefoons ziten altijd wel speling om papier tussen te leggen.
Maar weet alleen niet of de slickwrap blijft zitten als je hoesje weer afhaalt.
pappaleone schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 09:33:
[...]

En wie zegt dat dat die kabel origineel is bij die stokjes vreters maken ze alles na. We zullen het zien als er weer iets mis gaat. :z .
Sjonge jonge.. meteen/heletijd afkraken als men blij toont met iets van Ali.
Tuurlijk zin er veel nep dingen, maar ook echte worden daar verkocht (gewoon logisch nadenken bij het kopen)
En een geen-A-merk kabel betekent toch niet meteen dat het je toestel verbrandt?!
(Al zal ik dan liever een geen nerk hebben dan een namaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:54
ppeterr schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 07:09:
[...]

Hopelijk stoor jij je niet aan de puntjes die mij
hebben doen besluiten hem er af te halen.

Ik begrijp natuurlijk dat het fijn is om een bescherming
te hebben. En te proberen het toestel mooi te houden.

Maar ik denk dat dus dat het mooi houden in dit geval
zeker bij de s8. Het toestel erg lelijk maakt.
We zullen zien. Mijn broer heeft ook een screen protector met puntjes op zijn Oneplus 3T en dat zag er ook niet uit. Oreerde enorm veel reflecties. Hoogstwaarschijnlijk ga ik de screen protector er toch afhalen. Alleen een case gaat erom als ik buitenshuis ben.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:54

FongWan

The Stormrider ...

[...]

En wie zegt dat dat die kabel origineel is bij die stokjes vreters maken ze alles na. We zullen het zien als er weer iets mis gaat. :z .
Sorry dat ik reageer maar je opmerking vind ik echt niet kunnen. Of snap je niet dat deze opmerking racistisch, denigrerend en beledigend is voor een hele groep mensen?

[ Voor 4% gewijzigd door FongWan op 13-05-2017 22:49 ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Blitzwolf is niks maar dan ook niks mis mee. Ze maken goede producten die vaak ook nog als zeer goed getest worden. De producten die tegenwoordig in China gemaakt zijn van goede tot zeer goede kwaliteit. Er zijn genoeg Europese bedrijfjes die grotere groep op de markt zetten. De rest van jouw opmerking ga ik maar niet op in. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooviro
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-01-2021
FongWan schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 22:43:
[...]

Sorry dat ik reageer maar je opmerking vind ik echt niet kunnen. Of snap je niet dat deze opmerking racistisch, denigrerend en beledigend is voor een hele groep mensen?
Mee eens, onnodig zo'n opmerking, vind hem ook niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Meulendijks89 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:52:
Bij amazon.de zijn de officiele hoesjes een stuk goedkoper dan hier in Nederland. Heb de Clear Case besteld voor de S8+ 36 euro. Ook de andere zijn goedkoper zoals de Alcantara 31 euro
Dank voor de tip. Net de blauw Alcantara S8+ versie besteld voor €32,-. Aanzienlijk goedkoper dan de €49,95 bij CoolBlue.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
[...]

En wie zegt dat dat die kabel origineel is [mbr] *knip* doe ff normaal.

[/]

[ Voor 6% gewijzigd door pappaleone op 14-05-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorianD96
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 01-10 16:36
Als je bereid bent €56 uit te geven, is dit het beste wat er is:

http://www.mobilefun.co.u...reen-protector-p63747.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik75
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-05-2024
Ik weet niet of ie al voorbij is gekozen, maar ik heb de S8 in een hoesje met flap cover zitten.

Nu merk ik dat het scherm niet uitgaat / sluit als de flip cover over het scherm valt. Dit had ik met de S6 wél.

Is dit (smart cover?) nog wel optioneel en hoe in te stellen???

Hoesje is geen echte samsung, maar afdekken met iets anders werkt ook niet.

Gr Hendrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Hendrik75 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:45:
Ik weet niet of ie al voorbij is gekozen, maar ik heb de S8 in een hoesje met flap cover zitten.

Nu merk ik dat het scherm niet uitgaat / sluit als de flip cover over het scherm valt. Dit had ik met de S6 wél.

Is dit (smart cover?) nog wel optioneel en hoe in te stellen???

Hoesje is geen echte samsung, maar afdekken met iets anders werkt ook niet.

Gr Hendrik
In de samsung hoesjes zitten een chip in die ervoor zorgt dat de scherm uitgaat..
Dat zit er bij de meeste andere hoesjes niet in.
(Bij de S6 is dat ook zo, maar na een tijdje stopten men ook in andere hoesjes een chip in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33
voglens mij zit er geen chip in, maar een simpel magneetje, je zou eens kunnen kijken of je je scherm aan en uit kan schakelen door er een kleine magneet bij te houden. Niet dat je daar wat aan hebt, maar dan kan je nog checken of er een magneet in je flap zit, zo niet gaat het in/uit schakelen nooit werken, zonder third party apps.

Zelf gebruik ik Google Play: Gravity Screen - On/Off
hier zit ook een setting bij dat je het scherm kan in/uitschakelen mbv de proximity sensor

(ik gebruikt het om het toestel gelijk uit te schakelen als je deze op zijn kop in je broekzak steekt)

Of dit helemaal lekker werkt weet ik niet, want dat betekend dat je scherm altijd uitgaat als je die sensor bedekt, dus ook als je met je hand 1,5 seconden de bovenkant van je toestel afdekt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrik75
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-05-2024
Ik dacht dat het scherm altijd uit ging als het display werd afgedekt. Het gebeurt namelijk ook bij het bellen en je houdt hem tegen je oor, maar dat zal een andere functie zijn.

Ik moet in ieder geval af van die akelige thrird party flip cover.
Ik denk aan een glas protector met een bumper voor de randen en achterzijde. (als die te combineren zijn tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Hendrik75 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:01:
Ik dacht dat het scherm altijd uit ging als het display werd afgedekt. Het gebeurt namelijk ook bij het bellen en je houdt hem tegen je oor, maar dat zal een andere functie zijn.

Ik moet in ieder geval af van die akelige thrird party flip cover.
Ik denk aan een glas protector met een bumper voor de randen en achterzijde. (als die te combineren zijn tenminste)
Nee is idd anders... want als je belt heb je je scherm niet nodig (als die tegen je oor zit )
En ook bij AOD gaat wel uit als het donker is.
Maar gewoon niet, want anders gaat ie, zoals Prulleman al zei, uit als je ff met je hand overheen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Eek2nd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:55:
[...]

Nee is idd anders... want als je belt heb je je scherm niet nodig (als die tegen je oor zit )
En ook bij AOD gaat wel uit als het donker is.
Maar gewoon niet, want anders gaat ie, zoals Prulleman al zei, uit als je ff met je hand overheen komt
niet alleen heb je je scherm niet nodig, je voorkomt hiermee ook dat je ophangt of andere gekke dingen op je touchscreen gaat doen met je oor :)

standaard wordt de nabijheids/proximity sensor alleen gebruikt tijdens een actief gesprek, maar er zijn dus apps die hier ook gebruik van maken. Bij sommige toestellen heeft dit behoorlijk impact op de accuduur, maar bij de s8 merk ik er niet veel van, ik kom de dag ruim door met 2-4 uur schermtijd en dan is ie nog lang niet leeg

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:34:
[...]

Een Rhinoshield bumper lost deze problemen trouwens ook op.
Ja, ik ben al een tijdje wat reviews in de gaten aan het houden. Want de bumper an sich spreekt mij wel aan.
Lees wel her en der dat de bumper losjes om de telefoon zit. Dus zeg maar met speling tussen bumper en telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:37:
[...]

Ja, ik ben al een tijdje wat reviews in de gaten aan het houden. Want de bumper an sich spreekt mij wel aan.
Lees wel her en der dat de bumper losjes om de telefoon zit. Dus zeg maar met speling tussen bumper en telefoon.
Heb deze zaterdag besteld (hoesjesdirect.nl) en wordt morgen geleverd als t goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
penscup62 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:42:
[...]

Heb deze zaterdag besteld (hoesjesdirect.nl) en wordt morgen geleverd als t goed is
jij hebt toch een S8 he?
Lees graag jouw bevindingen over je Rhinoshield bumper ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:50:
[...]

jij hebt toch een S8 he?
Lees graag jouw bevindingen over je Rhinoshield bumper ;)
S8+
Ben zelf ook benieuwd of de bumper te "los" zal zitten. Had gelezen dat het met name bij de S8 voor komt en minder bij de S8+, we zullen zien..

Heb ook nog besteld: Case-Mate Touch Mag, UAG plasma chrystal en de EVO check tech 21

Zal eea morgen in het accessoires topic posten ;)

[ Voor 16% gewijzigd door penscup62 op 15-05-2017 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:54

FongWan

The Stormrider ...

penscup62 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 18:53:
[...]

S8+
Ben zelf ook benieuwd of de bumper te "los" zal zitten. Had gelezen dat het met name bij de S8 voor komt en minder bij de S8+, we zullen zien..

Heb ook nog besteld: Case-Mate Touch Mag, UAG plasma chrystal en de EVO check tech 21

Zal eea morgen in het accessoires topic posten ;)
Ik ben ook benieuwd naar je ervaring met de bumper.

Heb je ook een glass screen protector?

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
FongWan schreef op maandag 15 mei 2017 @ 20:17:
[...]

Ik ben ook benieuwd naar je ervaring met de bumper.

Heb je ook een glass screen protector?
Nee, ben geen fan van glass protectors. Heb een case-friendly DIEfolie (Crocfol) waar ik erg tevreden mee ben, gekocht bij Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley-hofma
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-09-2020
Gilb1 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:48:
[...]

Ik ben benieuwd hoe jouw ervaring met de Clearplex is. Ik heb hem nu ruim een week erop zitten. Het lijkt erop dat een randje in de hoek wat begint te los te laten maar ik kijk het nog even aan. Verder vind ik het scherm niet helemaal prettig aanvoelen maar misschien is dat een kwestie van wennen. Het is wel belangrijk om de bon goed te bewaren want als er iets mee is kun je terug gaan.
Ik heb mezelf wel voorgenomen dat als dit uiteindelijk niet de oplossing is, ik geen nieuwe screenprotector ga nemen. Bij de S6 heb ik in 2 jaar tijd ook al 3 screenprotectors gehad waarbij alleen de laatste nu nog goed zit. Alles bij elkaar geef je zo toch een hoop geld uit.
Zojuist ook een clearplex protector er op laten zetten. Ben benieuwd ziet er nu nog heel vaag uit. Maar het duurt een dagje en dan gaat het er goed uitzien volgens de medewerker van de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oldblack
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-06 16:02
Ik heb de Clearplex protector een week of drie geleden laten plaatsen bij MM. Ik ben er erg tevreden over. De randen zitten nog vast icm een backcover. Het moet idd drogen voor het gewenste resultaat. Lijkt een beetje op de Invisible Shield protector. Vorige week had ik er een paar krasjes op maar die zijn vanzelf weggetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
alper_maestro schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 15:06:
Goedemiddag mensen,

http://www.samsung.com/us...-5100-mah-eb-pg950csegus/

is deze fast charging powerbank voor de S8+ de beste wat er op de markt is qua snelheid en usb-c aansluiting mogelijkheden of hebben jullie misschien nog andere tips?
Ik heb deze besteld:
https://www.amazon.de/dp/...3044161_189395811_TE_dp_1
10400mAh en Quick charge 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
In mijn zoektocht naar een telefoon houder voor in de auto,
kom ik toch op de Brodit Pro Clip. Lijkt mij een fijn systeem en kwaliteit.

Maar, aangezien je dus de houder specifiek koopt voor het toestel,
vraag ik mij af, of mijn Spigen thin fit back cover een probleem gaat geven.

anyone ?

edit:

Netjes contact gehad met de chat van onderstaande site, en die gaf aan
dat het beter is een verstelbare versie te nemen. Die kan je dan een keer
iets breder zetten, en dat werkt beter. Daar dus besteld, ben benieuwd.

en iemand bekend met https://www.broditcenter.nl die is namelijk
wel wat goedkoper dan ....de rest....

[ Voor 37% gewijzigd door ppeterr op 16-05-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Ik heb toch de originele (EB-PG950CSEGWW) van Samsung zelf besteld die allernieuwste van hen, is een mooi ding en laadt supersnel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
alper_maestro schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:24:
[...]

Ik heb toch de originele (EB-PG950CSEGWW) van Samsung zelf besteld die allernieuwste van hen, is een mooi ding en laadt supersnel op.
Mooier is hij zeker, eerlijk is eerlijk, maar wel maar 5100mah en geen 10400mah, die van choetech heeft ook quick charge 3.0, en is 3x zo goedkoop (ik heb er 19.95 voor betaald)

Edit: en geschikt voor usb C én micro usb

[ Voor 7% gewijzigd door penscup62 op 16-05-2017 13:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
De Rhinoshield bumper case is geen aanrader wat mij betreft en gaat meteen weer retour:

de bumper zit idd behoorlijk losjes om het toestel. Als je het toestel beetpakt geven de zijkanten een beetje mee en onstaat er een kleine gaping. Toch werkt het indrukken van de power button op zich goed wat ik dan weer niet had verwacht.
Je ziet ook lichte gapingen aan beide zijden als het toestel gewoon op tafel ligt. Dat ziet er niet mooi uit.

Ook heb ik twijfels over de impact absorbing capability bij n valpartij doordat de bumper niet heel stevig om het toestel zit.

Indien echt nodig wil ik nog wel n foto maken maar heb daar nu ff geen tijd voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alper_maestro
penscup62 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:04:
[...]

Mooier is hij zeker, eerlijk is eerlijk, maar wel maar 5100mah en geen 10400mah, die van choetech heeft ook quick charge 3.0, en is 3x zo goedkoop (ik heb er 19.95 voor betaald)

Edit: en geschikt voor usb C én micro usb
Voor mij was de keuze eigenlijk makkelijk gemaakt omdat ik niet zo'n grote capaciteit nodig vind, want het is meer voor noodsituaties als je lang weg bent of ik noem maar wat naar een pretpark gaat en veel foto's gaat maken zeg maar. Dit is in ieder geval voldoende voor minimaal 1 volledige oplading en de S8+ gaat zoiezo bij normaal gebruik langer dan een dag mee. :)
penscup62 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:26:
De Rhinoshield bumper case is geen aanrader wat mij betreft en gaat meteen weer retour:

de bumper zit idd behoorlijk losjes om het toestel. Als je het toestel beetpakt geven de zijkanten een beetje mee en onstaat er een kleine gaping. Toch werkt het indrukken van de power button op zich goed wat ik dan weer niet had verwacht.
Je ziet ook lichte gapingen aan beide zijden als het toestel gewoon op tafel ligt. Dat ziet er niet mooi uit.

Ook heb ik twijfels over de impact absorbing capability bij n valpartij doordat de bumper niet heel stevig om het toestel zit.

Indien echt nodig wil ik nog wel n foto maken maar heb daar nu ff geen tijd voor.
Goed dat je dit met ons wilt delen want ik was eigenlijk van plan om deze vandaag te bestellen. Ik heb een paar youtube video's bekeken en de conclusie is dat het zeker helpt als je het toestel laat vallen t.o.v. de gewone hoesjes. Alleen de linker- en rechterzijde van de bumper zit beetje losjes wordt verteld en daardoor twijfel ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Prulleman
Ik heb er persoonlijk geen last van, hij zit wel duidelijk losser dan de rhinoshield voor de OP3, maar ik vind het niet storend, je moet er niet aan gaan zitten trekken, maar bij normaal gebruik merk ik er niks van. Ik vind het wel 1 van de mooiere, omdat de bumper mooi symetrisch de randen volgt en de achterkant is nog mooi zichtbaar, hij doet relatief weinig afbreuk aan het design van de s8, wat toch ook wel een factor is.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:37:
Ik heb er persoonlijk geen last van, hij zit wel duidelijk losser dan de rhinoshield voor de OP3, maar ik vind het niet storend, je moet er niet aan gaan zitten trekken, maar bij normaal gebruik merk ik er niks van. Ik vind het wel 1 van de mooiere, omdat de bumper mooi symetrisch de randen volgt en de achterkant is nog mooi zichtbaar, hij doet relatief weinig afbreuk aan het design van de s8, wat toch ook wel een factor is.
Daar heb je ook wel gelijk in, dus oké, ik geef de bumper t voordeel van de twijfel en zal m eerst enkele dagen gebruiken. Mss is het gewoon een idée fixe van mij dat ie strakker hoort te zitten.
Groot voordeel is wel dat de bumper n stuk lichter is dan n case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
penscup62 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:06:
[...]

Daar heb je ook wel gelijk in, dus oké, ik geef de bumper t voordeel van de twijfel en zal m eerst enkele dagen gebruiken. Mss is het gewoon een idée fixe van mij dat ie strakker hoort te zitten.
Groot voordeel is wel dat de bumper n stuk lichter is dan n case
Als mijn toestel plat op tafel ligt sluit bij mij alles gewoon netjes aan overigens. Als dit bij jou wel zo is, zit ie wellicht toch losser. De mijne was een pre-order, dus vermoedelijk de eerste batch

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:11:
[...]

Als mijn toestel plat op tafel ligt sluit bij mij alles gewoon netjes aan overigens. Als dit bij jou wel zo is, zit ie wellicht toch losser. De mijne was een pre-order, dus vermoedelijk de eerste batch
Je ziet dan geen speling met name ter hoogte van de buttons als t toestel op tafel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
penscup62 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:18:
[...]

Je ziet dan geen speling met name ter hoogte van de buttons als t toestel op tafel ligt?
hmm, ik zie als ik er niet aan zit niks, maar als ik aan de onderkant duw zie ik geen beweging, als ik ter hoogte van de knoppen duw zie ik inderdaad wel minimale beweging, er zit dus wel iets van een gap daar

[ Voor 3% gewijzigd door Prulleman op 16-05-2017 16:24 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:23:
[...]

hmm, ik zie als ik er niet aan zit niks, maar als ik aan de onderkant duw zie ik geen beweging, als ik ter hoogte van de knoppen duw zie ik inderdaad wel minimale beweging, er zit dus wel iets van een gap daar
Dat zal toch hetzelfde zijn als bij mij dan denk ik.
Je hebt t idee dat dat verder niks afdoet aan de valbescherming an sich dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:01
daar is dit topic niet voor bedoeld

[ Voor 126% gewijzigd door Prulleman op 17-05-2017 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Rhinoshield Crash Guard Bumper is vrij prijzig vergeleken met andere merken/hoesjes.

https://www.hoesjesdirect...6Rnu83HbAIlrToxoCFEfw_wcB

Het maakt overigens niet uit of je via amazon bestelt want met verzendkosten komt het op dezelfde neer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
alper_maestro schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:42:
Rhinoshield Crash Guard Bumper is vrij prijzig vergeleken met andere merken/hoesjes.

https://www.hoesjesdirect...6Rnu83HbAIlrToxoCFEfw_wcB

Het maakt overigens niet uit of je via amazon bestelt want met verzendkosten komt het op dezelfde neer. :9
Daar heb ik m ook besteld idd. De powerbank heb ik bij Amazon besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door penscup62 op 16-05-2017 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:44
Geert1976 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:08:
wat een miskoop, die Elago case. Pfff
Ding is zo glad als een aaltje ;)

Weer 2 tientjes door het putje.
Op maar de volgende minimalistische case (en morgen ff de DBrand skin aanbrengen, kijken of dat wat is)
Grappig, hier de Elago binnen maar super tevreden hoor. 10x minder glad als het glas zelf van de telefoon. Ik pak de telefoon nu 10x zekerder uit mijn broekzak of van tafel. Voor mij is het voldoende zat om de echte gladheid weg te halen. En de jeans blue versie staat ook nog eens rete strak. Zeer blij mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
penscup62 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:26:

erg jammer voor je ;(
Hopelijk komt Rhinoshield binnenkort met een 2e versie van de bumper!

Ik denk dat stof, zand e.d. erg makkelijk zich kan gaan ophopen tussen de telefoon en de bumper (doordat er dus speling tussen de 2 zit) wat met zand weer kan zorgen voor lichte krasjes.

Maar fijn dat je het ons laat weten. Scheelt me weer ruim €25

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 17-05-2017 03:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 12:07
Sleehond schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:59:
[...]

Grappig, hier de Elago binnen maar super tevreden hoor. 10x minder glad als het glas zelf van de telefoon. Ik pak de telefoon nu 10x zekerder uit mijn broekzak of van tafel. Voor mij is het voldoende zat om de echte gladheid weg te halen. En de jeans blue versie staat ook nog eens rete strak. Zeer blij mee _/-\o_
Ben het met je eens. Ik vind de Elago case best fijn. In ieder geval al meer grip dan het ''kale'' glas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
...(mag verwijderd worden)

[ Voor 177% gewijzigd door alper_maestro op 17-05-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:00
does not ship to Netherlands
hoe heb je die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
stijnec1 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:39:
[...]

hoe heb je die besteld?
Als ik op link klikt staat er bij mij "gratis verzending vanaf 29 eur" dus verzend wel naar NL (misschien eerst inloggen als je nog niet hebt gedaan?)

Heb nu 2 dagen de Clear View Standing Cover in gebruik.
Cover is minder dik dan ik dacht.
Ziet er erg mooi en strak uit (achterkant ook erg mooi zacht materiaal) , beter dan de versie van de S6.
Alleen scherm beetje wazig door de gel-laagje aan de binnenkant (maar liever dit dan krassen)
Voelt goed aan, lijkt niet snel van je handen te kunnen glippen (afkloppen |:( )
Een nadeel is dat t niet handig is icm vingerafdrukscanner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
[...]

hoe heb je die besteld?
Ik krijg die melding niet hoor.. ook niet via dezelfde link hierboven, vreemd. Kan ook daar gewoon bestellen en laten leveren op mijn Nederlands adres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Even mijn laatste Accessoire showen, aangezien de air vent magnet ruk was.
Je moet even de 8+ erin denken haha :) Maar ik vind het keurig

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/fk2ucx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
ppeterr schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:52:

[afbeelding]
Ziet er idd netjes uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd

[afbeelding]
Mooi en zeker groot genoeg voor de S8+.. dat handschoenkastje :9

Maar goed.. ben met dat soort houders altijd bang dat de telefoon eraf glijdt :/ Stop mn telefoon altijd in de cupholder (als niet in mijn jaszak), maar gebruik ook haast nooit mn telefoon in de auto (Navigatie gewoon standaard van de auto, evt bellen kan ook via bluetooth)

Maar als ik google maps zal gebruiken als navigatie (bijv bij wegwerkzaamheden ofzo) dan is zoiets wel handig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Eek2nd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:59:
[...]

Mooi en zeker groot genoeg voor de S8+.. dat handschoenkastje :9

Maar goed.. ben met dat soort houders altijd bang dat de telefoon eraf glijdt :/ Stop mn telefoon altijd in de cupholder (als niet in mijn jaszak), maar gebruik ook haast nooit mn telefoon in de auto (Navigatie gewoon standaard van de auto, evt bellen kan ook via bluetooth)

Maar als ik google maps zal gebruiken als navigatie (bijv bij wegwerkzaamheden ofzo) dan is zoiets wel handig
Ik gooide hem ook altijd in een bakje, maar vind het wat netter zo. De rest van de meuk
draait allemaal vrolijk op mijn android auto radiootje...helemaal super. (eigen sim enzo)
En hier glijd hij niet vanaf hoop ik, staat er stevig in. Moet nog rijden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro

[afbeelding]
link, naam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Dit is een brodit pro-clip

https://www.broditnederla...l/d52_brodit-proclip.html

Het is een clip die specifiek per auto zonder gedoe op je dashboard kan klemmen.
Vervolgens is er een houder eventueel ook specifiek voor de s8 en s8+ op maat.

Ik heb een verstelbare genomen die iets wijder kan, ivm het hoesje.

Dus twee onderdelen.

Afbeeldingslocatie: https://www.broditnederland.nl/contents/media/l_511967-4_.jpg

hier gekocht

https://www.broditcenter.nl/

[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 17-05-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 09:33
Gister een S8 + gekregen, meteen bij de Mediamarkt een Samsung Galaxy S8+ Clear Cover zwart gekocht voor 16,99. Zit perfect natuurlijk, alleen welke screenprotector raden jullie hierbij aan?
Je kan voor 20 euro bij de MM een gel case ofzo laten zetten die precies op maat word gemaakt. Is dat de beste oplossing of toch ergens anders een betere? Op de S7 edge had ik de ultimate shield die zat best goed op de edge randen

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
rohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:28:
Gister een S8 + gekregen, meteen bij de Mediamarkt een Samsung Galaxy S8+ Clear Cover zwart gekocht voor 16,99. Zit perfect natuurlijk, alleen welke screenprotector raden jullie hierbij aan?
Je kan voor 20 euro bij de MM een gel case ofzo laten zetten die precies op maat word gemaakt. Is dat de beste oplossing of toch ergens anders een betere? Op de S7 edge had ik de ultimate shield die zat best goed op de edge randen
Ik heb er een panzer glas op gehad voor 2 dagen, ik vond het gewoon niet mooi

en ga nu naakt :) althans de telefoon. (wel een spigen thinfit back cover)

De enigste die ik zou aanraden is

http://www.mobilefun.co.u...een-protector-p63747.htm#

Staat topic op xda met goede resultaten. Als je mobilefun NL een mailtje stuurt,
zetten ze het in het nederlandse assortiment.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nIkpGa07upA&feature=youtu.be]

[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 17-05-2017 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Ik zou helemaal niks erop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:00
[...]

hoe heb je die besteld?
ondanks dat er does not ship to NL stond op de site kon ik de bestelling wel plaatsen, dus dat heb ik maar direct gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
alper_maestro schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:45:
[...]

Ik zou helemaal niks erop doen.
en daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.

[ Voor 56% gewijzigd door ppeterr op 17-05-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Hmm, dus niemand hier heeft er krasjes op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
rohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:55:
Hmm, dus niemand hier heeft er krasjes op?
Op de voorzijde, nee - ik heb er dus wel een back cover op.
Dat enkel voor de grip. Anders is hij wel gladjes.

Maar het is natuurlijk helemaal aan jezelf, je koopt een glass protector
om je telefoon mee mooi te houden. Overweeg alleen dan wel of je telefoon
nog wel mooi is als je er zoiets op plakt. Ik vind van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
Nee geen krasjes gelukkig, weetje het is maar wat jij mooi vind. Ik heb al sinds de Galaxy S3 t/m de S6 edge screenprotectors gehad zowel glas als die stickers, maar als je het eraf haalt dan zie je pas echt het grote verschil. Bij de S8+ (wat mij betreft de mooiste smartphone scherm die tot nu toe gemaakt is) ga je gewoon achteruit met zoiets erop en benut je niet echt de schoonheid van de scherm. (en de 'feeling' is ook anders bij de zijkanten met je vinger)

Als je iemand bent die 'protection' boven 'schoonheid' ambieert dan moet je er een kopen, dan zou ik persoonlijk gaan voor de White Stone Dome Glass, wel de duurtje die er is. Andere hebben die kleine stipjes op de scherm, wel goedkoper maar die keuze moet jezelf maken ;)

[ Voor 4% gewijzigd door alper_maestro op 17-05-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ja heb zelf altijd een screenprotector op mijn phones gehad nooit een harde maar gewoon zo een zachte.. en heel vaak erg blij geweest dat die erop zat! Voor achter heb ik ook die clear cover..

deze net besteld met een nog oude kortingscode die gewoon nog werkt blijkbaar haha
20% korting: d5bf05zb

https://www.ultimateshiel...ector?variant=38724482948

[ Voor 40% gewijzigd door Rohit op 17-05-2017 18:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:58

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

AnubisNefer schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 10:54:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb deze net binnen, en ik heb niet goed opgelet, want het gaat alleen om de achterkant, en niet de randen rondom erbij. Ik kreeg zoals jij nu doet alleen een iPhone plaatje waar de Slickwrap ook over de randen valt. In de text zag ik nu staan dat het alleen om de achterkant gaat.

Heb nu maar een bare-case besteld.
Heb een Ultimate Shield screen protector die ik erop wil gaan doen (deze gebruik ik al vanaf mijn S6E Plus.
En nog onderweg van Aliexpress is een "official" wireless charger van Samsung (eerst zien dan geloven voor 12 euro ;) )

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
rohit schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:19:
Ja heb zelf altijd een screenprotector op mijn phones gehad nooit een harde maar gewoon zo een zachte.. en heel vaak erg blij geweest dat die erop zat! Voor achter heb ik ook die clear cover..

deze net besteld met een nog oude kortingscode die gewoon nog werkt blijkbaar haha
20% korting: d5bf05zb

https://www.ultimateshiel...ector?variant=38724482948
Echter is die protector niet casefriendly.. zowel de spigen case als Ringke.. Krullen de hoeken los.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
Na diverse cases en screenprotectors in huis gehad en uitgeprobeerd te hebben (Otterbox, diverse UAG, diverse Spigen, Tech Evo, Samsung led cover, Ringke, Rhinoshield crash guard bumper en Case-mate/Zagg invisible shield/Samsung screenprotector/DIEfolie) ben ik uiteindelijk naar volle tevredenheid uitgekomen op deze combi:

Case-mate Tough Mag back cover met de case-fit DIEfolie van Crocfol (vrijwel gelijk aan invisible shield en beter passend bij de uitsparingen boven aan het scherm). Laatste foto: folie is naderhand nog wat bijgesteld en eea schoongemaakt ;)

https://www.pdashop.nl/pr...lus-back-cover-zwart.html

https://www.amazon.de/gp/...ID=51mKuxUib1L&ref=plSrch

Edit: foto's

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d7isRTHrH5IOxO3iBlcReZEy/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tlr1aa5sR4uOTnrpnfmDbEsp/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ddSvHn126DvyQDAirAQGSEiF/thumb.jpg

Ik wilde eerst alleen de Samsung clear back cover gebruiken, omdat deze bijna geen bulk toevoegt, maar nadat toestel 2x uit mn handen was geglipt van de bank op de houten vloer (wat me bij andere toestellen nog niet eerder is gebeurd) en de clearcover al vol krassen zat aan de zijkant en hoek, toch maar voor n military grade optie gegaan, geeft mij toch wel n prettiger gevoel d:)b

Edit 2:

Reden voor de Case-mate en niet o.a. UAG of Otterbox: de knopjes vd Case-mate zijn beduidend responsiever dan alle eerder genoemde cases.

[ Voor 42% gewijzigd door penscup62 op 17-05-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
penscup62 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:12:
Na diverse cases en screenprotectors in huis gehad en uitgeprobeerd te hebben (Otterbox, diverse UAG, diverse Spigen, Tech Evo, Samsung led cover, Ringke, Rhinoshield crash guard bumper en Case-mate/Zagg invisible shield/Samsung screenprotector/DIEfolie) ben ik uiteindelijk naar volle tevredenheid uitgekomen op deze combi:

Case-mate Tough Mag back cover met de case-fit DIEfolie van Crocfol (vrijwel gelijk aan invisible shield en beter passend bij de uitsparingen boven aan het scherm). Laatste foto: folie is naderhand nog wat bijgesteld en eea schoongemaakt ;)

https://www.pdashop.nl/pr...lus-back-cover-zwart.html

https://www.amazon.de/gp/...ID=51mKuxUib1L&ref=plSrch

Edit: foto's

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik wilde eerst alleen de Samsung clear back cover gebruiken, omdat deze bijna geen bulk toevoegt, maar nadat toestel 2x uit mn handen was geglipt van de bank op de houten vloer (wat me bij andere toestellen nog niet eerder is gebeurd) en de clearcover al vol krassen zat aan de zijkant en hoek, toch maar voor n military grade optie gegaan, geeft mij toch wel n prettiger gevoel d:)b

Edit 2:

Reden voor de Case-mate en niet o.a. UAG of Otterbox: de knopjes vd Case-mate zijn beduidend responsiever dan alle eerder genoemde cases.
Is dat een 'wet-install' of 'dry-install'? (die screenprotector) En zit er ook een exemplaar voor de achterkant erbij of 2x voorkant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• penscup62
  • Niet online
alper_maestro schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:53:
[...]

Is dat een 'wet-install' of 'dry-install'? (die screenprotector) En zit er ook een exemplaar voor de achterkant erbij of 2x voorkant?
Wet install, wat ik sowieso veel fijner vind, het zijn 2 stuks voor de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alper_maestro
penscup62 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 21:55:
[...]

Wet install, wat ik sowieso veel fijner vind, het zijn 2 stuks voor de voorkant.
Bedankt voor je reactie. Heb de keuze gemaakt voor DBrand skin voor alleen de achterkant, de Black Dragon. Ik laat het daarbij denk ik :)

Heb ook nog een paar hoesjes, o.a. VRS High Pro Shield, Obliq Slim Meta Case en deze (EasyAcc) https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1.

[ Voor 22% gewijzigd door alper_maestro op 18-05-2017 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand anders hier ook problemen met de Dbrand skin op de S8 ?

Heb de telefoon helemaal vetvrij gemaakt en de skin er op gezet. Daarna zeer uitgebreid de boel meerdere keren netjes aangedrukt. Bij de S6 zat ie prima omdat de achterkant volledig vlak was. Nu gaat de sticker om de rand en laat aan één kant de hele rand los. De andere kant ook ietsjes maar niet zo erg. Daar waar de sticker loslaat merk je dat ook enorm als je iets met de telefoon doet. Denk dat dit ook alleen maar erger zal worden.

Iemand een goede tip om dit goed te krijgen ? Zat zelf te denken aan een zeer dunne laag secondelijm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:10:
Iemand anders hier ook problemen met de Dbrand skin op de S8 ?

Heb de telefoon helemaal vetvrij gemaakt en de skin er op gezet. Daarna zeer uitgebreid de boel meerdere keren netjes aangedrukt. Bij de S6 zat ie prima omdat de achterkant volledig vlak was. Nu gaat de sticker om de rand en laat aan één kant de hele rand los. De andere kant ook ietsjes maar niet zo erg. Daar waar de sticker loslaat merk je dat ook enorm als je iets met de telefoon doet. Denk dat dit ook alleen maar erger zal worden.

Iemand een goede tip om dit goed te krijgen ? Zat zelf te denken aan een zeer dunne laag secondelijm.
Een föhn gebruiken. Heeft bij mij zeer goed geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Geert1976 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:16:
[...]

Een föhn gebruiken. Heeft bij mij zeer goed geholpen.
Dat zal vast helpen als je de boel voor het eerst er op zet. Denk alleen niet dat het nu nog wat zal doen ? Hoop eigenlijk iemand te vinden die hetzelfde probleem gehad heeft en een goede oplossing om het nu nog goed te krijgen. Zit dus te denken aan wat secondenlijm maar misschien heeft iemand een betere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
<knip>
PilatuS schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:24:
[...]

Dat zal vast helpen als je de boel voor het eerst er op zet. Denk alleen niet dat het nu nog wat zal doen ? Hoop eigenlijk iemand te vinden die hetzelfde probleem gehad heeft en een goede oplossing om het nu nog goed te krijgen. Zit dus te denken aan wat secondenlijm maar misschien heeft iemand een betere oplossing.
Moet eigenlijk bij eerste keer aanbrengen al maar denk dat het nu ook nog wel helpt.
Wordt trouwens ook uitgelegd in de aanbreng video.

Werkt trouwens wel goed al die sponsoring van dBrand, ineens lijkt iedereen een Dbrand plakker op zijn telefoon te hebben. Ik zelf geef meer de voorkeur aan Color ware daar is de keuze wat breder.

[ Voor 66% gewijzigd door Donstil op 18-05-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

PilatuS schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:24:
[...]

Tuurlijk...lekker met secondenlijm aan de gang op je 800 euro kostende apparaat om een sticker van nog geen tientje goed plakkend te krijgen! |:( Klinkt als een wel doordacht plan!!

Ik had op op mijn s7edge ook een dbrandskin en de föhn gebruikt zoals in de instructies staat en die zit er nog superstrak op. Denk dat de ronding van de edge vergelijkbaar is met die van de s8. Als je reeds geplakte niet goed gaat komen met de fohn zou ik lekker een nieuwe bestellen en nog een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jabberwock schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:47:
[...]

Tuurlijk...lekker met secondenlijm aan de gang op je 800 euro kostende apparaat om een sticker van nog geen tientje goed plakkend te krijgen! |:( Klinkt als een wel doordacht plan!!

Ik had op op mijn s7edge ook een dbrandskin en de föhn gebruikt zoals in de instructies staat en die zit er nog superstrak op. Denk dat de ronding van de edge vergelijkbaar is met die van de s8. Als je reeds geplakte niet goed gaat komen met de fohn zou ik lekker een nieuwe bestellen en nog een poging wagen.
dat gaf ik hem dus ook al aan.
Een fohn is het sleutelwoord met die DBrand skins. Ik heb alle 4 de zijden wat warm gefohned, 10x over alle 4 de zijden gewreven en daarna zaten alle 4 de randen prima strak om het toestel.

En volgens mij kan ie dat zelfs nu ook nog wel doen. Wel ff je telefoon uitzetten eerst!!! ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
jabberwock schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:47:
[...]

Je hebt een goed punt. Nu dat alleen nog op een normale manier overbrengen.

Ik probeer de fohn wel en anders bestel ik wel een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Echt he.. ik dacht ook.. WTF?! Wie gaat er nou secondelijm gebruiken om een skin vast te plakken op de S8(plus)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Eek2nd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:20:
Echt he.. ik dacht ook.. WTF?! Wie gaat er nou secondelijm gebruiken om een skin vast te plakken op de S8(plus)..
Ik denk dat resten later best te verwijderen zijn, maar dan nog is het inderdaad niet echt verstandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorianD96
Als je een goede screen protector in combinatie met een willekoerige hoes, neem deze! :

https://www.gsmpunt.nl/sc...tector-samsung-galaxy-s8/

Gaat om de rand heen, waardoor een hoesje deze niet omhoog kan drukken. Nadeel is wel dat als je vaak van hoesje wisselt, je bv de bovenste hoeken los kan duwen, maar als het eenmaal zit, zit het top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AnubisNefer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:04:
[...]

Ik heb behoorlijk getwijfeld daar ik al had vernomen dat er bijna geen grip is met deze case. Na lang zoeken uiteindelijk de perfecte (uiterst dunne) case gekocht, met grip en semi-transparant design.

Het is de BARE NAKED GALAXY S8 case geworden. 28 euro incl gratis verzending. Wat een topding! _/-\o_ Tevens ook verkrijgbaar voor S8+ en diverse iPhones.

https://www.bare-cases.com/products/bare-naked-for-galaxy-s8

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
en?
Heb jij deze case inmiddels al binnen? Hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

JorianD96 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:47:
Als je een goede screen protector in combinatie met een willekoerige hoes, neem deze! :

https://www.gsmpunt.nl/sc...tector-samsung-galaxy-s8/

Gaat om de rand heen, waardoor een hoesje deze niet omhoog kan drukken. Nadeel is wel dat als je vaak van hoesje wisselt, je bv de bovenste hoeken los kan duwen, maar als het eenmaal zit, zit het top!
Blijft het scherm ook lekker reageren? Ben benieuwd naar je ervaringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Net met de fohn over de zijkanten gegaan van de Dbrand skin. Tot nu toe zit het een stuk beter. Ben benieuwd of het nu de komende dagen blijft zitten.

Ook zojuist de draadloze lader ontvangen. Mooi ding, erg netjes gemaakt en lekker zwaar. Kom er alleen wel achter dat er een fan in zit die gaat draaien bij laden :X Nu heb ik een lader naast de PC staat die meer herrie maakt dan de complete PC _O-

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 19-05-2017 15:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vandaag mijn Alcantara Samsung case binnen gekregen. Erg te spreken over de kwaliteit tot zover. Case geeft precies dat stukje extra stroefheid zonder irritant te worden in de broekzak.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2441euu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/4i1ro7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:13

W84

Mooie case, die wil ik ook eigenlijk of de LED cover (twijfel, twijfel :+). Wat wel een beetje jammer is is de open onderkant. Dat had ik graag anders gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
W84 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 16:02:
Mooie case, die wil ik ook eigenlijk of de LED cover (twijfel, twijfel :+). Wat wel een beetje jammer is is de open onderkant. Dat had ik graag anders gezien...
Ik ben zelf niet zo van die flapjes. Ik heb deze cover eigenlijk allen zodat de telefoon niet zo glad is en ik hem overal neer kan leggen.

Onderkant dicht is voor de bescherming idd wel wat beter, zo zie je echter nog een stukje design wat ook wel een plus is (of kan zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
PilatuS schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:51:
Net met de fohn over de zijkanten gegaan van de Dbrand skin. Tot nu toe zit het een stuk beter. Ben benieuwd of het nu de komende dagen blijft zitten.

Ook zojuist de draadloze lader ontvangen. Mooi ding, erg netjes gemaakt en lekker zwaar. Kom er alleen wel achter dat er een fan in zit die gaat draaien bij laden :X Nu heb ik een lader naast de PC staat die meer herrie maakt dan de complete PC _O-
Die fan is er inderdaad voor de hitte bij Fast Charging, de versies zonder Fast Charging hebben daardoor ook geen fan erin zitten. Misschien als je de optie op je telefoon uitzet dat die dan de fan ook niet aanzet.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MacorgaZ schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 17:18:
[...]

Die fan is er inderdaad voor de hitte bij Fast Charging, de versies zonder Fast Charging hebben daardoor ook geen fan erin zitten. Misschien als je de optie op je telefoon uitzet dat die dan de fan ook niet aanzet.
Ga ik proberen :)

Zou het trouwens beter voor de batterij zijn om niet te snelladen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorianD96
jabberwock schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:48:
[...]

Blijft het scherm ook lekker reageren? Ben benieuwd naar je ervaringen.
Ja het werkt prima bij mij. Vette vingers blijven wel wat hangen, dus het is wel even vegen aan je shirt o.i.d. af en toe. Maar voor de rest werkt het perfecT! Geen bubbels/imperfecties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
PilatuS schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 17:25:
[...]

Ga ik proberen :)

Zou het trouwens beter voor de batterij zijn om niet te snelladen ?
dat vraag ik mij ook af.

In principe heb ik het fast niet nodig, dus als normaal beter is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Donstil schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:56:
Vandaag mijn Alcantara Samsung case binnen gekregen. Erg te spreken over de kwaliteit tot zover. Case geeft precies dat stukje extra stroefheid zonder irritant te worden in de broekzak.

[afbeelding]

[afbeelding]
Het knuffel gehalte schiet wel omhoog met deze case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:58

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Verwijderd, niet origineel.

[ Voor 139% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 24-05-2017 20:41 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:31:
Ik heb bij AliExpress een "Officiële" Samsung Wireless Charger besteld voor 12 euro incl. verzending. Maakte mij niet uit of het wel/niet een echte zou zijn (maak geen gebruik van fast charging s'nachts.)

Gisteren binnen gekregen, en tot mijn verbazing is het toch echt een officieel model die fast wireless charging ondersteund.

Voor degene die geïnteresseerd zijn :)
Er zijn 2 verschillende.

Deze: pricewatch: Samsung Wireless Fast Charging Stand Zwart
En deze: pricewatch: Samsung Wireless Fast Charging Station Zwart

Jij hebt de eerste, maar die is wel flink anders dan de 2e. Verder nog steeds een prima deal hoor :)
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste