Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
jordyktm schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:05:
[...]

Hoe is de beeldkwaliteit?
Niet echt briljant wat mij betreft. Je ziet de pixels goed en echt scherp is het ook niet (bijstellen van focus helpt niet). Soms ook dubbel beeld, of beeld wat door elkaar heen loopt, alsof je scheel kijkt.

Maar dat ligt mogelijk aan mij en aan de technologie die nog wat goedkoop/pril is.

Mijn ogen zijn nog steeds van slag en ik heb de vr bril al 1,5 dag maar even niet meer gebruikt. De ervaring is wel gaaf, maar je moet er ook tegen kunnen en ik kan dat schijnbaar niet! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wat een lastige keuze!

Op mijn S6 Edge een glasplaatje gehad van Panzerglass (volgens mij) i.c.m. een Samsung Clear View Cover.

Nu wil ik uiteraard mijn S8 ook goed gaan beschermen:

Wat opties:
https://www.gsmpunt.nl/ho...g-galaxy-s8-hoesje-grijs/
https://www.gsmpunt.nl/ho...-samsung-galaxy-s8-zwart/
https://www.gsmpunt.nl/ho...sung-galaxy-s8-gun-metal/
https://www.gsmpunt.nl/ac...?pagina=3&items=48&sort=2
https://www.pdashop.nl/pr...5386473846784&link=654271

Voorkeur gaat opnieuw uit naar de Clear Stand View Cover, deze schijnt te zijn verbeterd? Krasvrij inmiddels?

En wat is nu een goede screen protector, mijn vorige heb ik bij Mediamarkt laten plaatsen. Dit hoop ik nu eigenlijk weer te doen.

http://www.mediamarkt.nl/...t=&view=PRODUCTLIST&page=

Beide waren volgens jullie niks?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 22:25

jordyktm

Catch me if you can.

AmonTobin schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:15:
[...]

Niet echt briljant wat mij betreft. Je ziet de pixels goed en echt scherp is het ook niet (bijstellen van focus helpt niet). Soms ook dubbel beeld, of beeld wat door elkaar heen loopt, alsof je scheel kijkt.

Maar dat ligt mogelijk aan mij en aan de technologie die nog wat goedkoop/pril is.

Mijn ogen zijn nog steeds van slag en ik heb de vr bril al 1,5 dag maar even niet meer gebruikt. De ervaring is wel gaaf, maar je moet er ook tegen kunnen en ik kan dat schijnbaar niet! |:(
Oke! Ben benieuwd, lees verschillende reacties. Heb hem ook besteld, vanavond even uit proberen. Mocht ik er een emmertje bij nodig hebben kan hij gewoon weer terug naar Coolblue haha.

Zojuist mee aan het hobbyen geslagen. Je ziet inderdaad wel wat pixels maar ik kan me er niet aan storen. Erg leuke accesoire.

[ Voor 7% gewijzigd door jordyktm op 04-05-2017 21:44 ]

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb nu de clear view cover maar nu werkt AOD niet meer. Beetje jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zojuist de dragon skin ontvangen van D brand en bevalt goed, hoop grip alleen het aanbrengen blijft een gedoe. Ziet er strak uit, nu alleen nog die Whitestone protector en ik ben tevreden

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
Mijn dBrand skin kwam ook gisteren binnen. Gelijk besteld op de dag dat hij beschikbaar kwam. Het aanbrengen is inderdaad wat priegelen, maar het zit er wel leuk op. Brengt een hoop grip met zich mee. Aanrader voor degene die geen dikke case willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Dubrillion en @Pukson

Ik zou graag een foto willen zien v jullie telefoon met de DBrand skin :)
Ik heb de mijne nog niet binnen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die in combinatie met de SAMSUNG Galaxy S8 Clear View Standing Flipcover een screenprotector heeft?

http://www.mediamarkt.nl/...JaI8qqZ2NMCFZmHdwodjSEBKA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Geert1976 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:30:
[...]

ik heb er 1 van Anker via amazon.de. Heeft me ong 12 euro gekost incl shipping.

Werkt als 'n tiet, is een fast charger.
Ik navigeer met TomTom en stream via Spotify en daarnast laadt ie ook nog keurig op.
eindelijk de officiële terug gevonden:
https://www.bol.com/nl/p/...-c-zwart/9200000073277092

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
Iemand ervaring met zo een magnetic air vent en de Galaxy s8?

https://www.spigen.com/products/magnetic-air-vent-mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!
werkt prima. Fast charging zal echter NIET werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 22:29
Dubrillion schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 07:21:
Mijn dBrand skin kwam ook gisteren binnen. Gelijk besteld op de dag dat hij beschikbaar kwam. Het aanbrengen is inderdaad wat priegelen, maar het zit er wel leuk op. Brengt een hoop grip met zich mee. Aanrader voor degene die geen dikke case willen
Kun je de skin er ook weer makkelijk afhalen zonder beschadigingen op de telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Morpheus2003 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:09:
[...]

Kun je de skin er ook weer makkelijk afhalen zonder beschadigingen op de telefoon?
Ja hoor dit gaat goed. Heb hem zelf 1x aan de onderkant moeten ''verplaatsen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Dubrillion schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:13:
[...]

Ja hoor dit gaat goed. Heb hem zelf 1x aan de onderkant moeten ''verplaatsen''
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ga de dragon variant bestellen.

Heb je toevallig nog een foto? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Morpheus2003 op 05-05-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
Geert1976 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:30:
[...]

ik heb er 1 van Anker via amazon.de. Heeft me ong 12 euro gekost incl shipping.

Werkt als 'n tiet, is een fast charger.
Ik navigeer met TomTom en stream via Spotify en daarnast laadt ie ook nog keurig op.
welke heb jij precies? wil nl ook eentje kopen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Elago case binnen! Mooie dunne bescherming. Doet weinig afbreuk aan het toestel, had wel wat ruwer mogen zijn voor meer grip! De bescherming zal wel minimaal zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batsu schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:16:
Elago case binnen! Mooie dunne bescherming. Doet weinig afbreuk aan het toestel, had wel wat ruwer mogen zijn voor meer grip! De bescherming zal wel minimaal zijn denk ik.
haha ik heb deze Elago case op 16 April besteld en nog steeds niet binnen ;)

Vindt je de grip ietwat 'gevaarlijk' glad?
En zit het hoesje mooi strak om de telefoon of aan beide zijkanten wat speling?

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 05-05-2017 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 23:14
Heeft iemand ervaring met de volgende?

https://www.gsmpunt.nl/ho...-case-galaxy-s8-gunmetal/

https://www.gsmpunt.nl/ho...-galaxy-s8-hoesje-zilver/

Ik heb vandaag Arctic Silver S8 besteld. Weet niet een van de bovenstaande hoesje gaat passen met dit toestel? Voorbeeld blauw case

https://www.gsmpunt.nl/ho...tal-case-galaxy-s8-blauw/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn S8 mogen ontvangen!

Bij mediamarkt voor 20 euro een clearpex screenprotector erop laten zetten. Eerste indruk is zeer positief.
Verder voor 38 euro een SAMSUNG Galaxy S8 Clear View Standing Flipcover erbij genomen.

Deze is ten opzichte van diegene voor de S6 edge nu aan de binnenzijde wat zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilb1
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:38:
Vandaag mijn S8 mogen ontvangen!

Bij mediamarkt voor 20 euro een clearpex screenprotector erop laten zetten. Eerste indruk is zeer positief.
Ik ben benieuwd hoe jouw ervaring met de Clearplex is. Ik heb hem nu ruim een week erop zitten. Het lijkt erop dat een randje in de hoek wat begint te los te laten maar ik kijk het nog even aan. Verder vind ik het scherm niet helemaal prettig aanvoelen maar misschien is dat een kwestie van wennen. Het is wel belangrijk om de bon goed te bewaren want als er iets mee is kun je terug gaan.
Ik heb mezelf wel voorgenomen dat als dit uiteindelijk niet de oplossing is, ik geen nieuwe screenprotector ga nemen. Bij de S6 heb ik in 2 jaar tijd ook al 3 screenprotectors gehad waarbij alleen de laatste nu nog goed zit. Alles bij elkaar geef je zo toch een hoop geld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elegy123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-08 10:52
het forum is geen vraag & aanbod.... Hier dus geen waar aanprijzen.....

[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 07-05-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilb1 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:48:
[...]

Ik ben benieuwd hoe jouw ervaring met de Clearplex is. Ik heb hem nu ruim een week erop zitten. Het lijkt erop dat een randje in de hoek wat begint te los te laten maar ik kijk het nog even aan. Verder vind ik het scherm niet helemaal prettig aanvoelen maar misschien is dat een kwestie van wennen. Het is wel belangrijk om de bon goed te bewaren want als er iets mee is kun je terug gaan.
Ik heb mezelf wel voorgenomen dat als dit uiteindelijk niet de oplossing is, ik geen nieuwe screenprotector ga nemen. Bij de S6 heb ik in 2 jaar tijd ook al 3 screenprotectors gehad waarbij alleen de laatste nu nog goed zit. Alles bij elkaar geef je zo toch een hoop geld uit.
Goed om te horen, dat er ook andere zijn die met de Clearplex experimenteren. Voor mij de eerste keer, hiervoor op mijn S6 edge een glazen plaatje (40 euro...) gehad. Dit was geen succes, na 3 weken teruggegaan en een nieuwe gekregen. Ook deze kreeg vrij snel hetzelfde probleem, waarschijnlijk door de druk van het cover op de hoeken. Toen besloten het er maar op te laten zitten, maar dit was natuurlijk geen gezicht met die barsten.

Mijn eerste indrukken zijn goed, maar wanneer ik meer weet laat ik het weten. En inderdaad tip 1, als je een screenprotector laat plaatsen ergens bewaar de bon. Dan maak je soms nog kans op geld terug of een nieuwe!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheus2003
Geert1976 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:07:
[...]

Ik heb het hoesje ook vandaag ontvangen en het hoesje zit strak om de behuizing. Grip is niet gevaarlijk glad imo maar niet zoveel grip als een Spigen hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Geert1976 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 19:07:
[...]

Gevaarlijk niet, maar het is toch minder dan ik dacht/hoopte.
Het glas geeft toch ook een zeker vorm van grip, de case iets minder zo is mijn gevoel.

Zit zeker strak eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 11-09 00:57
Heb de officiele clearview (black) cover gekocht bij de Media Markt voor 14 euro. Nu 2 dagen in gebruik en bevalt zeer goed. Maakt de telefoon niet dik en past perfect op de S8

Het is echter geen geschikt hoesje voor val schade verwacht ik, maar meer voor krasjes (wat ik ook wou). Verder is ie ook aardig gevoelig voor vingerafdrukken.

Im notorious

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/261hfo9.jpg

Vanmiddag ontvangen vanaf ali - duurde 4 weken, was de helft van de prijs
als dat je in NL zou betalen.

In mijn VW dat ding geprikt, en de S8+ met een spigen thin case erop gedrukt.

Neee neee nee...dikke no go :) ik vertrouw het voor geen meter.

Het metalen plaatje wat je er bij krijgt, met een stukje papier achter het hoesje
gestopt....en jawel. Hij blijft redelijk hangen. Ding wiebelt wel.....maar ehhh

Dikke no go :) dit risico neem ik niet - afrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
jordyktm schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:04:
[...]
Zojuist mee aan het hobbyen geslagen. Je ziet inderdaad wel wat pixels maar ik kan me er niet aan storen. Erg leuke accesoire.
En hoe is bij jou de maag na een virtueel bezoek? :)

Ik vind het wel echt tof, maar ik moet denk langzaamaan tolerantie gaan opbouwen. Na langer dan een paar minuten gebruik, voel ik me alweer een beetje misselijk. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

AmonTobin schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:35:
[...]

En hoe is bij jou de maag na een virtueel bezoek? :)

Ik vind het wel echt tof, maar ik moet denk langzaamaan tolerantie gaan opbouwen. Na langer dan een paar minuten gebruik, voel ik me alweer een beetje misselijk. :(
Bij mij gaat dat prima. Ben 1 keer een beetje licht in mn hoofd geweest maar dat was ook na het eten, na een drukke dag enz. Slechte combi. Maar verder geen last :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
jordyktm schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 18:54:
[...]

Bij mij gaat dat prima. Ben 1 keer een beetje licht in mn hoofd geweest maar dat was ook na het eten, na een drukke dag enz. Slechte combi. Maar verder geen last :)
Lucky you! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnubisNefer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-12-2019
Batsu schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:16:
Ik heb behoorlijk getwijfeld daar ik al had vernomen dat er bijna geen grip is met deze case. Na lang zoeken uiteindelijk de perfecte (uiterst dunne) case gekocht, met grip en semi-transparant design.

Het is de BARE NAKED GALAXY S8 case geworden. 28 euro incl gratis verzending. Wat een topding! _/-\o_ Tevens ook verkrijgbaar voor S8+ en diverse iPhones.

https://www.bare-cases.com/products/bare-naked-for-galaxy-s8

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3FdLvKG.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Pqs0weE.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nv71HwC.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fdLd8bM.png

[ Voor 20% gewijzigd door AnubisNefer op 07-05-2017 12:09 ]

Somewhere between 192.168.Sevn & Legian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
geen v&a pluggen

[ Voor 92% gewijzigd door Prulleman op 07-05-2017 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wat een miskoop, die Elago case. Pfff
Ding is zo glad als een aaltje ;)

Weer 2 tientjes door het putje.
Op maar de volgende minimalistische case (en morgen ff de DBrand skin aanbrengen, kijken of dat wat is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AnubisNefer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:04:
[...]

Ik heb behoorlijk getwijfeld daar ik al had vernomen dat er bijna geen grip is met deze case. Na lang zoeken uiteindelijk de perfecte (uiterst dunne) case gekocht, met grip en semi-transparant design.

Het is de BARE NAKED GALAXY S8 case geworden. 28 euro incl gratis verzending. Wat een topding! _/-\o_ Tevens ook verkrijgbaar voor S8+ en diverse iPhones.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
geeft deze case een (echt) goeie grip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnubisNefer
Geert1976 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:16:
[...]

geeft deze case een (echt) goeie grip?
Lees is alle reviews door op hun webshop ;-) Bij de iPhone 7 case zijn er al meer dan 80 reviews. Alle Bare cases hebben een sandstone achterkant finish (OnePlus One).

Niet zo korrelig als de OnePlus, maar wel aanwezig voor grip. De Elago is inderdaad superglad, blij dat ik die niet heb gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AnubisNefer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:45:
[...]

Lees is alle reviews door op hun webshop ;-) Bij de iPhone 7 case zijn er al meer dan 80 reviews. Alle Bare cases hebben een sandstone achterkant finish (OnePlus One).

Niet zo korrelig als de OnePlus, maar wel aanwezig voor grip. De Elago is inderdaad superglad, blij dat ik die niet heb gekocht.
euhhh over het algemeen vertrouw ik die reviews in eigen webshops niet 1,2,3

maar goed, ik zal ze eens (met een korreltje zout) gaan lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:16

W84

Wel een stofvanger die Clear Cover zwart. Vooral bij de bovenste rand. Bij de blauwe valt het wat minder op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnubisNefer
Geert1976 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:47:
[...]

euhhh over het algemeen vertrouw ik die reviews in eigen webshops niet 1,2,3

maar goed, ik zal ze eens (met een korreltje zout) gaan lezen ;)
Dat snap ik ;)

Ze zijn ook niet zo bekend, maar de vele foto's alsook video's op Youtube (met veel closeups) laten mij echt wel zien dat er een structuur achterop zit wat er duidelijk ontbreekt bij de Elago.

Ik zal zodra ik hem binnen heb, nogmaals mijn bevindingen hier plaatsen, maar zover ik heb kunnen zien, wordt dit mijn daily driver.

Bij de iPhone 7 had ik een Tozo en Totallee case en deze Bare is zover ik kan zien precies dezelfde kwaliteit en is als het ware een 0.35mm skin om de telefoon heen. Precies goed voor de minimalist die ik ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

AnubisNefer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:04:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb je hier ook een edge to edge screenprotector bij? Ik doel op het feit of dit past of niet. Sommige back covers passen niet met zo'n screenprotector. Ik zoek er 1 die wel kan icm zo'n protector. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnubisNefer
jordyktm schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:26:
[...]

Heb je hier ook een edge to edge screenprotector bij? Ik doel op het feit of dit past of niet. Sommige back covers passen niet met zo'n screenprotector. Ik zoek er 1 die wel kan icm zo'n protector. O-)
Nee, ik gebruik bijna nooit screenprotectors. Heb dat alleen gedaan bij de OnePlus One. Maar zodra ik hem binnen heb, kan ik wel een schatting maken en Bare is zelf bezig met een glass screenprotector nog te maken voor de S8. Die zal vast wel gecombineerd kunnen worden met de Bare case. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

AnubisNefer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:29:
[...]

Nee, ik gebruik bijna nooit screenprotectors. Heb dat alleen gedaan bij de OnePlus One. Maar zodra ik hem binnen heb, kan ik wel een schatting maken en Bare is zelf bezig met een glass screenprotector nog te maken voor de S8. Die zal vast wel gecombineerd kunnen worden met de Bare case. ;)
Oke, ik heb een panzerglass besteld. Ben benieuwd of hij past met mijn huidige back cover. Als dat niet past maar de Bare bestellen, ziet er goed uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb zelf de Spigen liquid armour en ook een heel fijn minimalistisch hoesje.

Lukt me alleen niet om een goede screen protector erbij te vinden. Zagg HD ging los bij de randen. Las ik dat de Spigen protectors zouden moeten werken met hun eigen hoesjes, maar helaas.
Na aanbrengen zelfs 3 dagen gewacht met het hoesje erop doen. Nu dus voor 50-60 euro screen protectors weg gegooid.

Als iemand er eentje weet die wel case friendly is dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Welke optie kiezen jullie of hebben jullie gekozen?

1. Hoesje om telefoon om achter- en zijkanten te beschrmen + Nanofixit (tegen krassen) voor het scherm aan de voorkant

2. Verzekering a 11.50 per maand

3. Beide opties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AmonTobin
Relative schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:33:

1. Hoesje om telefoon om achter- en zijkanten te beschrmen + Nanofixit (tegen krassen) voor het scherm aan de voorkant

3. Beide opties
4. None of the above: living on the edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnubisNefer
Relative schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:33:

3. Beide opties
Verzekering vind ik altijd zo een flauwekul. Hoe vaak heb je je telefoon kwijtgeraakt of kapot laten vallen in de afgelopen 5jr? Nul?

Het hangt natuurlijk allemaal af van de type gebruiker die je bent. Ik ben nooit mijn telefoon kwijtgeraakt of dat ik hem heb laten vallen. Zelfs niet met een dunne case eromheen, maar als jij dat prettig vindt, alsook een verzekering omdat jij je daarbij prettiger voelt, dan moet je dat vooral doen. Zelf vind ik een verzekering gewoon zonde van het geld, maar dat is mijn mening.

Als jij van een dikke case en screenprotector houdt, dan dit vooral doen. Jij moet er blij mee zijn ;)

Ga eerst jezelf afvragen of het met jouw manier van met je telefoon omgaat, ook nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Verzekering is leuk maar wel verschrikkelijk duur tot wel een kwart van de waarde van een telefoon. Vergeet ook niet dat sommige verzekeringen ook nog een eigen risico hanteren van €50 tot €90. Bij schermbreuk of vallen vergoeden een aantal inboedelverzekeringen dit ook wel.

Ik hou het gewoon op een cover en screenprotector. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik ga voor een zo minimalistisch mogelijk hoesje voor betere grip op de achterkant/zijkant, samen met de Centraal Beheer Kostbaarheden Buitenshuisverzekering die ik sinds een paar maanden heb. Vooral voor mijn telefoon maar geldt ook voor mijn laptop, eventuele tablet, enz. Voor electronica geldt een eigen risico van 50 euro maar voor mijn horloge bijv. zit er geen eigen risico aan.
Met schermreparaties van 250-330 euro is het me dat wel waard.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook het probleem dat je "Mobilize Galaxy S8 Plus Glass Screenprotector Edge to Edge" aan de hoeken omhoog wordt geduwd door het hoesje? Ik had eerst de "Mobilize Galaxy S8 Plus Gelly Case Clear" hoesje maar deze was echt slecht. Te zacht aan de zijkanten wat met pakken los ging. Maar in de hoeken werd de screenprotector omhoog gedrukt. Nu een ander hoes genomen via Aliexpress https://nl.aliexpress.com...iginal-3/32800979315.html wat superstrak en perfect om de S8+ zit. Alleen weer de hoeken omhoog dus uiteindelijk maar de screenprotector eraf gehaald want er kwam stof onder.

Op Amazon lees ik dat meerdere gebruikers er last van hebben. The protector gets pushed up. the flat part of the screen is great and easy to remove bubbles on installation and otherwise stays adhered very well. flexibility needs to be improved because the adhesive doesn't hold on the curved edges
https://www.amazon.com/Te...Fingerprint/dp/B06X9DXPYW

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2017 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik weet dat Armoursuit case friendly protectors heeft. Zijn hebben alleen geen verkooppunt in Nederland.

Kun je wel bij hen zelf bestellen, maar betaal je €23 verzendkosten. Voor een protector van €13.

Ze hadden mijn wel een aanbod gedaan voor 30% korting op de protector zelf.

Dan zou je rond de 30 euro kwijt zijn. Lees alleen niet van iedereen, op o.a. xda, positieve verhalen icm case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Zojuist panzerglass op mijn S8 geplakt, pasvorm is perfect. Voelt allemaal best high end aan. Verkoopprijs is echter ! 40 ! euro, maar dan heb je wel wat :). Past ook goed icm een back cover!

Edit: Touch reactie wordt aanzienlijk minder, tot het irritante aan toe. De leverancier bevestigt dit ook. Geen aanrader dus nog tot nu toe.

[ Voor 27% gewijzigd door jordyktm op 08-05-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 15:45
Heb de 2016 versie van de GearVR besteld via Amazon, lijkt op dat die compatible is met de s8
https://forum.xda-develop...r-2016-galaxy-s8-t3585476

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

mohawk0618 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:43:
Heb de 2016 versie van de GearVR besteld via Amazon, lijkt op dat die compatible is met de s8
Deze wordt naar mijn weten geleverd zonder verloopje, die moet je apart bij bestellen. Als je de 2017 versie had besteld zat deze er direct bij ( + controller)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zo, eindelijk de Dbrand Skin (Black Dragon) op mijn S8 geplakt.

Tering, wat is de telefoon toch gewoonweg het allermooist zonder al die plastic condooms en/of die cases van Spigen die de telefoon in 1 klap het totale (prachtige!!) design compleet vernaggelen en omtoveren tot tanks.

De grip is super, met deze Skin. Ik zoek slechts protectie tegen krasjes aan de achterkant en daarin voorziet deze Skin voor 100%.

Heb geloof ik nu al zo'n €60/70 uitgegeven aan de diverse minimalistische (ultra) dunne hoesjes en deze DBrand Skin die me zo'n €13 heeft gekost is tot nu toe de allerbeste oplossing voor mijn behoefte qua protectie!

[ Voor 24% gewijzigd door _Bailey_ op 08-05-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
Geert1976 schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:56:
[...]

werkt prima. Fast charging zal echter NIET werken
past de magneet strip tss de galaxy s8 en de clear cover?
Of moet hij aan de buitenkant hangen wat heel de cover verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaRuDa schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:09:
[...]

past de magneet strip tss de galaxy s8 en de clear cover?
Of moet hij aan de buitenkant hangen wat heel de cover verkloot.
heb zelf de clear cover niet. Maar bij de Spigen cases kan die strip gewoon aan de binnenkant van de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denial1986
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:28
mohawk0618 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:43:
Waar heb je deze gekocht? Maakt dat veel uit qua prijs met die nieuwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
Deze zit er wel bij.
jordyktm schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:54:
[...]

Deze wordt naar mijn weten geleverd zonder verloopje, die moet je apart bij bestellen. Als je de 2017 versie had besteld zat deze er direct bij ( + controller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
denial1986 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:42:
[...]

Waar heb je deze gekocht? Maakt dat veel uit qua prijs met die nieuwe versie?
Woon in Spanje, via Amazon.es. Die nieuwe kan ik niet los kopen nog, alleen met die controller.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 28% gewijzigd door rens-br op 08-05-2017 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnubisNefer
Geert1976 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:07:
zo, eindelijk de Dbrand Skin (Black Dragon) op mijn S8 geplakt.

Tering, wat is de telefoon toch gewoonweg het allermooist zonder al die plastic condooms en/of die cases van Spigen die de telefoon in 1 klap het totale (prachtige!!) design compleet vernaggelen en omtoveren tot tanks.

De grip is super, met deze Skin. Ik zoek slechts protectie tegen krasjes aan de achterkant en daarin voorziet deze Skin voor 100%.

Heb geloof ik nu al zo'n €60/70 uitgegeven aan de diverse minimalistische (ultra) dunne hoesjes en deze DBrand Skin die me zo'n €13 heeft gekost is tot nu toe de allerbeste oplossing voor mijn behoefte qua protectie!
Dbrand heb ik op meerdere iPhone's en de OnePlus 3 gehad, het is idd goed spul, maar op den duur ging het mij irriteren dat er vuil achterbleef bij de randen. Het is zo jammer dat ze geen transparante oplossing hebben, want ik wil de mooie achterkant kunnen zien van mijn Orchid Grey S8 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AnubisNefer schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:45:
[...]

Dbrand heb ik op meerdere iPhone's en de OnePlus 3 gehad, het is idd goed spul, maar op den duur ging het mij irriteren dat er vuil achterbleef bij de randen. Het is zo jammer dat ze geen transparante oplossing hebben, want ik wil de mooie achterkant kunnen zien van mijn Orchid Grey S8 8)
SlickWraps heeft een 'naked' Skin voor de S8/S8+ en nog tot en met vandaag 30% korting.

https://www.slickwraps.com/galaxy-s8-naked-wrap.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:10

FongWan

The Stormrider ...

Mbt case friendly glass protector. Ik heb op basis van deze twee youtube filmpjes de Olixar glass case friendy screen protector gekocht om te gebruiken samen met mijn Spigen Liquid Crystal S8 Plus Hoesje.

Heb goede hoop aangezien in het 1e filmpje de Olixar blijft zitten met de Spigen Hybrid. Nu wachten tot de protector binnen is.

YouTube: Samsung Galaxy S8+ Tempered Glass Protector Review | Olixar

YouTube: Samsung Galaxy S8 and S8+ Tempered Glass Q&A | GPEL and Olixar

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnubisNefer
Geert1976 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:55:
[...]

SlickWraps heeft een 'naked' Skin voor de S8/S8+ en nog tot en met vandaag 30% korting.

https://www.slickwraps.com/galaxy-s8-naked-wrap.html
Dank u, was slickwraps helemaal vergeten :+

Niet normaal dit, met elke telefoon weet ik wel een goeie case of evt een screenprotector te nemen (doe ik niet vaak), maar met de S8 lijkt alles wel hit and miss.... Als ik sommige verhalen al hoor wat mensen hebben uitgegeven om de perfecte protector/case te zoeken,...... damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Ik heb gisteren de Honey Comb besteld bij Slickwrap. Wilde eigenlijk de wood series weer totdat ik erachter kwam dat bij mijn zwarte S8+ de hele randen glanzend zwart zijn. Ben bang dat dit snel beschadigd, vandaar dat ik deze besteld heb die over de rand valt. Wanneer ik hem binnen heb zal ik wel wat foto's posten als mensen dat willen :)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mohawk0618
GearVR 2016 werkt inderdaad perfect met de S8. Kreeg hem vandaag binnen na 43EUR via Amazon besteld te hebben. Standaard zit er een usb-c connector out of the box, perfect dus. Installatie begon zondra ik mn phone aansloot en verliep makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-08 18:20
Ik twijfel ontzettend! Ik zoek iets voor enkel de achterkant, en heb momenteel de clear cover van Samsung zelf. Ziet er gaaf uit, maar is (minstens) zo glad als de achterkant. Dat is voor mij de grootste issue: het toestel glipt alle kanten op. Ook zit de clear cover ontzettend snel onder de vlekken, en heb ik met minimaal gebruik al wat lichte krasjes. Ik zoek dus iets wat erg minimalistisch is - en als het kan transparant. Ik heb uit dit topic de volgende opties bepaald:

1. dbrand skin (ooit wel is gehad bij mijn one plus 3), en dan de Black dragon variant omdat deze meer grip zou moeten bieden. @Geert1976 - jij bent er zo te lezen iig erg blij mee?

2. sillicon back cover van Samsung zelf (deze is van kunststof), heb hem wel is in het echt gezien en vond toch dat het toestel een stuk 'lomper' werd. Ook zijn hier geen transparante opties in. Voordeel is wel dat deze meer grip biedt.

3. transparante back cover (gel case). Deze zijn iig minder glad, maar ogen minder mooi in mijn optiek.

Heeft 1 van jullie nog een aanvulling op bovengenoemde opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Zelf hier ook de originele Clear Cover en ik heb de blauwe er maar weer opgeklikt. De zwarte werd indd snel vies en stof tussen de randjes werd echt te opzichtig. En heel gek, maar ook al zijn het 2 dezelfde... de ene is gladder dan de andere en sluit net iets anders om het toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ri0ta
W84 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:21:
Zelf hier ook de originele Clear Cover en ik heb de blauwe er maar weer opgeklikt. De zwarte werd indd snel vies en stof tussen de randjes werd echt te opzichtig. En heel gek, maar ook al zijn het 2 dezelfde... de ene is gladder dan de andere en sluit net iets anders om het toestel.
Je bedoelt dat er een verschil is tussen de zwarte- en blauwe clear cover qua grip? Wel opvallend idd haha. Oh, en dat van dat stof is inderdaad echt een flinke tegenvaller. Ik raad iig niet de clear cover in het zwart aan.

[ Voor 10% gewijzigd door ri0ta op 09-05-2017 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Haha, ja ik denk door het productieproces of de batch. Voelen anders aan. Maar de zwarte is echt verschrikkelijk qua stof en vlekken ja. Ik stop 'm altijd in m'n jeans en de halve binnenzak zat tussen dat randje. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ri0ta schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:13:

1. dbrand skin (ooit wel is gehad bij mijn one plus 3), en dan de Black dragon variant omdat deze meer grip zou moeten bieden. @Geert1976 - jij bent er zo te lezen iig erg blij mee?

Heeft 1 van jullie nog een aanvulling op bovengenoemde opties?
ik ben zeer tevreden met mijn Black Dragon skin van DBrand. Ziet er mooi uit (dat is persoonlijk, I know ;) ) maar bovenal is de grip super met deze skin.

Als je op zoek bent naar minimale protectie, dwz voor de achterkant tegen krassen...dan raad ik je deze Skin zeer zeker aan! Nog 1 voordeel t.o.v ong 95% van alles cases/hoesjes: je vernaggelt het sublieme design er niet mee ;)

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 09-05-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyktm

jordyktm

Catch me if you can.

Is er al iemand die een glazen screenprotector heeft gevonden waar hij/zij tevreden over is? Ben ook nogsteeds opzoek. Na Panzerglass en originele samsung protector nogsteeds niets gevonden wat goed blijft zitten / reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koerskii
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:15
Foxpat schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:38:
Weet iemand waar je goede USB-C naar USB-C kabels vandaan kan halen voor niet superduur? Anker heeft ze zo te zien nog niet :(
Beetje een stomme vraag misschien, ik heb per ongeluk een USB-C naar USB-C kabel gekocht. Waar ga je hem voor gebruiken? Data overzetten? Voor opladen moet je namelijk erg goed zoeken om een juist blok te vinden... Ik heb wel deze gevonden:

https://www.amazon.de/dp/B01KYXU3A4?psc=1

Wie o wie weet of deze veillig is in combinatie met: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Elago hoes net binnen. Zit er goed strak omheen. Misschien omdat ik de dbrand skin er onder heb laten zitten. Nu even paar daagjes testen of het wat is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:00
koerskii schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:10:
[...]

Beetje een stomme vraag misschien, ik heb per ongeluk een USB-C naar USB-C kabel gekocht. Waar ga je hem voor gebruiken? Data overzetten? Voor opladen moet je namelijk erg goed zoeken om een juist blok te vinden... Ik heb wel deze gevonden:

https://www.amazon.de/dp/B01KYXU3A4?psc=1

Wie o wie weet of deze veillig is in combinatie met: https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch?
Ja, heb een usb-c poort in mijn PC en nog een oplaadblok van de Google Pixel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:28:
Elago hoes net binnen. Zit er goed strak omheen. Misschien omdat ik de dbrand skin er onder heb laten zitten. Nu even paar daagjes testen of het wat is
haha..jij en ik hebben zo'n beetje dezelfde smaak qua hoesjes/bescherming ;)

Ik vind die Elago toch wel wat glasjes aanvoelen, helaas...want verder super ultra dun hoesje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ri0ta
Dubrillion schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:28:
Nooit van gehoord, maar ziet er interessant uit. Heb je de Origin Case? @Geert1976 geeft aan dat die van hem toch wat gladjes aan voelde. Hoe vind jij dit?

Mijn vragen zijn in deze video beantwoord:). YouTube: Elago Ultra Thin Case Review - Samsung S8 Plus

[ Voor 14% gewijzigd door ri0ta op 09-05-2017 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ri0ta schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:25:
[...]

Nooit van gehoord, maar ziet er interessant uit. Heb je de Origin Case? @Geert1976 geeft aan dat die van hem toch wat gladjes aan voelde. Hoe vind jij dit?

Mijn vragen zijn in deze video beantwoord:). YouTube: Elago Ultra Thin Case Review - Samsung S8 Plus
goeie tip van die kerel in die video. Ik ga morgen eens met een zacht stukje schuurpapier de case voorzichtig opschuren in de hoop op wat extra grip

Acties:
  • +2 Henk 'm!
zojuist m'n Elago case ietwat opgeschuurd met fijn schuurpapier (en daarna met een micro-vezeldoekje afgeveegd...Heb nu een betere grip, voelt nu niet meer zo onwijs glad aan! :)

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 10-05-2017 12:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Goed idee.

Ik ga even de achterkant van mijn s8+ op schuren. 🤣🤡

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ppeterr schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:19:
Goed idee.

Ik ga even de achterkant van mijn s8+ op schuren. 🤣🤡
haha, maak je er ff een fotootje van! :9 :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
AnubisNefer schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:47:
[...]

Verzekering vind ik altijd zo een flauwekul. Hoe vaak heb je je telefoon kwijtgeraakt of kapot laten vallen in de afgelopen 5jr? Nul?
Tja, dat is die westerse verzekeringsdrang hè. Ik dacht eraan toen ik te horen kreeg dat een nieuw scherm S8 rond de 350 euro zou kosten.

Anyways, wat ik gedaan heb. Inboedelverzekering van de ING uitgebreid naar All risk voor 6 euro per maand. Telefoonschade wordt daaronder ook vergoed. Echter maar tot februari 2018. Op dat moment veranderen de voorwaarden. Waarschijnlijk claimen veel te veel mensen hun kapotte telefoon op de inboedelverzekering. Tot die tijd in ieder geval gedekt.

Eerder vorige week een hoesje gekocht waar ook de pasjes in kunnen. Foto's upgeload op deze website: http://imgur.com/a/79cbA. Ben er niet zo'n fan van. Hij is echter nog in complete nieuwstaat dus als iemand interesse heeft. Heb hem gekocht voor 20 euro.

Besloten zo'n mooi BARE NAKED GALAXY S8 case te kopen waar anubisNefer het over had. Bescherm ik in ieder geval de achterkant op krassen. Eventueel later een nanofixit laag over het scherm heen.

[ Voor 14% gewijzigd door Relative op 10-05-2017 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnubisNefer
Relative schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Tja, dat is die westerse verzekeringsdrang hè. Ik dacht eraan toen ik te horen kreeg dat een nieuw scherm S8 rond de 350 euro zou kosten.

Anyways, wat ik gedaan heb. Inboedelverzekering van de ING uitgebreid naar All risk voor 6 euro per maand. Telefoonschade wordt daaronder ook vergoed. Echter maar tot februari 2018. Op dat moment veranderen de voorwaarden. Waarschijnlijk claimen veel te veel mensen hun kapotte telefoon op de inboedelverzekering. Tot die tijd in ieder geval gedekt.

Eerder vorige week een hoesje gekocht waar ook de pasjes in kunnen. Foto's upgeload op deze website: http://imgur.com/a/79cbA. Ben er niet zo'n fan van. Hij is echter nog in complete nieuwstaat dus als iemand interesse heeft. Heb hem gekocht voor 20 euro.

Besloten zo'n mooi BARE NAKED GALAXY S8 case te kopen waar anubisNefer het over had. Bescherm ik in ieder geval de achterkant op krassen. Eventueel later een nanofixit laag erover heen.
Zodra ik hem binnen heb, posts ik wat fotos en een kleine review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na aanleiding van de zeer goeie reviews van de Ringke Slim case, heb ik deze besteld (€14,99). Nog dunner dan de Spigen Thin Fit (en die is al zeer dun).

zeer benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Klearlook Panzer Glass - case fiendly

Ik zie graag foto's van jullie glas plaatjes of screen protector.
Hier dus waar ik 5 weken op gewacht heb.

Als dit er morgen nog op zit is het al lang...man man man

Ja, het is geen probleem met mijn spigen case.

Nee, je ziet de lijm gewoon zitten!!!!
Nee, het contrast tussen het glas, en de telefoon zelf is verschrikkelijk
Nee, als ik er naar kijk zitten er al vinger afdrukken op
Nee, 2 hoekjes kraken een heel klein beetje (verwaarloosbaar eigenlijk maar ja....)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/20tqhac.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/24cz2p0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/358ywi9.jpg

https://www.amazon.de/Kle...iveASIN%3DB06XDN67DW?th=1

[ Voor 15% gewijzigd door ppeterr op 10-05-2017 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:13:
Na aanleiding van de zeer goeie reviews van de Ringke Slim case, heb ik deze besteld (€14,99). Nog dunner dan de Spigen Thin Fit (en die is al zeer dun).

zeer benieuwd!
Waar heb je die case besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Heb de originele back cover van Samsung erop gezet (Silicone Cover). Moet zeggen dat hij toch erg fijn erop zit! Biedt super goede grip, en het voelt super fijn aan. De knoppen zijn erg goed te bedienen, en wellicht het grootste voordeel is dat je de vingerafdrukscanner makkelijker kan vinden. Maar dat zal natuurlijk met de meeste back covers makkelijker zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ppeterr schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:26:
Klearlook Panzer Glass - case fiendly

Ik zie graag foto's van jullie glas plaatjes of screen protector.
Hier dus waar ik 5 weken op gewacht heb.

Als dit er morgen nog op zit is het al lang...man man man

Ja, het is geen probleem met mijn spigen case.

Nee, je ziet de lijm gewoon zitten!!!!
Nee, het contrast tussen het glas, en de telefoon zelf is verschrikkelijk
Nee, als ik er naar kijk zitten er al vinger afdrukken op
Nee, 2 hoekjes kraken een heel klein beetje (verwaarloosbaar eigenlijk maar ja....)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

https://www.amazon.de/Kle...iveASIN%3DB06XDN67DW?th=1
Gefeliciteerd! U bent de winnaar van de Lelijkste Screenprotector van woensdag 10 mei 2017. We nemen contact met U op over de gewonnen prijs!

:+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de s8 op de grond gevallen.Mijn geluk was dat mijn koptelefoon instak en dat deze de snelheid van de val gebroken heeft.Had ook een spigen rubber case eromheen.Ff gecheckt en niks te zien,oef....ff paniek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
mohawk0618 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:30:
GearVR 2016 werkt inderdaad perfect met de S8. Kreeg hem vandaag binnen na 43EUR via Amazon besteld te hebben. Standaard zit er een usb-c connector out of the box, perfect dus. Installatie begon zondra ik mn phone aansloot en verliep makkelijk.
Ik heb er ook één besteld deze week, maar deze werd geleverd zonder USB-C opzetstuk. Deze heb ik los moeten bestellen a €17. Alsnog wel goedkoper dan de nieuwe versie.

Om mijn S8 zit de Spigen Thin Armor. Ben er erg tevreden mee, goede pasvorm en bescherming zonder de telefoon bulky te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Geert1976 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:16:
[...]

Gefeliciteerd! U bent de winnaar van de Lelijkste Screenprotector van woensdag 10 mei 2017. We nemen contact met U op over de gewonnen prijs!

:+ :+
Nou bedankt !!! ik hoop dat de prijs mijn intense verdriet kan weg nemen.

Maar er zat wel een heel fijn poetsdoekje bij, dat dan wel, was de 25 euro waard!

echt, ik kap met die ali en amzon rommel :)

Ik laat het erop zitten tot zaterdag, dan op mijn werk ga ik de randen cleanen
met alcohol. Dus de lijm eraf, en ga hem er nog eens opzetten.
Is het niks, gaat het retour de prullebak in.

[ Voor 21% gewijzigd door ppeterr op 10-05-2017 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
oke, zonet mijn Samsung Alcantara case (zwart) bezorgd.
Wow, ben je op zoek naar een case met een strak design gecombineerd met een minimalisme , prachtig materiaal (suede-achtig), niet bulky dan is de Alcantara echt een aanrader

Vergeleken met al die plastic condooms en tanks van Spigen is dit toch wel echt een juweeltje (is de prijs ook naar: ong. €35-39)

Je kan de telefoon met deze case prima met het scherm op tafel liggen, heeft een klein (echt net hoog genoeg) opstaand randje.

Toevallig heeft onze grote vriend Flossy Carter (love the man en zn kat haha) vandaag een review online gezet.
Ik ben het compleet met Flossy eens: een dikke ''go'' met deze niet te bulky, zeer goede grip, prachtige case!
De €39 echt wel waard, in mijn ogen

En zoals @ppeterr al aangeeft, ik begin het langzaam aan ook beu te worden al die cases/hoesjes haha ;)

YouTube: Samsung Galaxy S8 And S8 Plus ALCANTARA COVER

[ Voor 13% gewijzigd door _Bailey_ op 11-05-2017 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
https://www.bol.com/nl/p/...68/?suggestionType=browse

Iemand ervaring met dit hoesje of een betere optie? Zoek natuurlijk iets beschermends maar twijfel of ik pasjes erbij wil omdat dit de telefoon een stuk dikker maakt wat toch wel eens onhandig is.

@Geert1976 Bij dat hoesje moet je nog apart een screen-protector aanbrengen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin12 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:36:
https://www.bol.com/nl/p/...68/?suggestionType=browse

Iemand ervaring met dit hoesje of een betere optie? Zoek natuurlijk iets beschermends maar twijfel of ik pasjes erbij wil omdat dit de telefoon een stuk dikker maakt wat toch wel eens onhandig is.

@Geert1976 Bij dat hoesje moet je nog apart een screen-protector aanbrengen neem ik aan?
ik gebruik nooit screenprotectors. Nog nooit gedaan de afgelopen 7 a 8 jaar met mijn smartphones,
En sowieso met deze S8 is het vrijwel onmogelijk om een echt kwalitatieve screenprotector te krijgen. Wellicht door de edges van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Geert1976 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:38:
[...]

ik gebruik nooit screenprotectors. Nog nooit gedaan de afgelopen 7 a 8 jaar met mijn smartphones,
En sowieso met deze S8 is het vrijwel onmogelijk om een echt kwalitatieve screenprotector te krijgen. Wellicht door de edges van de telefoon
Okee, ik denk dat ik dat zelf toch wel wil gaan doen maar idd of het werkt door de curve, geen idee. Nog over het hoesje, blijft hier makkelijk stof aan hangen en is de grip voldoende? Weinig grip vind ik wat onhandig maar het moet ook niet blijven plakken aan je broek. Beetje vage vraag :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Geert1979 en flossy carter hebben mij overtuigd om alcantara cover te nemen :D
Ik zal wel het officiële screenprotector van samsung plakken. Nu nog mijn 6p verkopen, anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevin12 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:14:
[...]

Okee, ik denk dat ik dat zelf toch wel wil gaan doen maar idd of het werkt door de curve, geen idee. Nog over het hoesje, blijft hier makkelijk stof aan hangen en is de grip voldoende? Weinig grip vind ik wat onhandig maar het moet ook niet blijven plakken aan je broek. Beetje vage vraag :/
grip is prima met deze case en plakt ook niet aan je broek (haha, moest wel lachen om je vraag :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Een glas erop, die case friendly is werkt wel redelijk in de afgeronde hoekjes.

Dat lijkt mij niet een probleem. Het grootste probleem is dat het
gewoon lelijk is. Je ziet de lijm, je ziet de harde randen van het
glasplaatje.

Ik hik er steeds tegen aan om het eraf te halen, gaat ook wel gebeuren.

Ik heb hier een versie, met de sensor balk waar de camera en zo zit, eruit.
Er zijn ook plaatjes waar die doorloopt en zwart is gemaakt.
Ik denk dat die er iets minder lelijk uitziet, omdat je het contrast minder
hebt t.o.v. de originele glasplaat. En je de lijm niet zo erg ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppeterr schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:39:
Een glas erop, die case friendly is werkt wel redelijk in de afgeronde hoekjes.

Dat lijkt mij niet een probleem. Het grootste probleem is dat het
gewoon lelijk is. Je ziet de lijm, je ziet de harde randen van het
glasplaatje.

Ik hik er steeds tegen aan om het eraf te halen, gaat ook wel gebeuren.

Ik heb hier een versie, met de sensor balk waar de camera en zo zit, eruit.
Er zijn ook plaatjes waar die doorloopt en zwart is gemaakt.
Ik denk dat die er iets minder lelijk uitziet, omdat je het contrast minder
hebt t.o.v. de originele glasplaat. En je de lijm niet zo erg ziet.
Jij en ik kunnen onderhand wel een webshop met al die onzin gaan beginnen. Tweakers krijgen 10% korting :*) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
YouTube: Samsung Galaxy S8 And S8 Plus Keyboard Cover

Ziet er ook wel strak uit en werkt zo te zien perfect! Moet vaak mails eruit gooien etc dus zie het wel als een serieuze optie.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Pukson schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:15:
YouTube: Samsung Galaxy S8 And S8 Plus Keyboard Cover

Ziet er ook wel strak uit en werkt zo te zien perfect! Moet vaak mails eruit gooien etc dus zie het wel als een serieuze optie.
Idd, helaas alleen in zwart.. en moet steeds keyboard weer afhalen als ik zo nu en dan chinees wil schrijven.
Maar die keyboed nbeschermt ook min of meer de scherm bib vallen ;)

Heb al net clear view besteld
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste