Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:04
@Odinrage ik denk dat je gelijk hebt.

btw iemand al zijn panzerglass ontvangen die hij besteld heeft via amazon.de ?

vraag mij af hoe lang dat gaat duren, ik schat tussen de 2 en 3 weken ?
En heeft iemand DE tip om zoiets er keurig op te plakken ?
Wordt al gespannen bij het idee als ik zoiets moet gaan doen :F

https://www.amazon.de/Kle...iveASIN%3DB06XDN67DW?th=1

[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 17-04-2017 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:27
Batsu schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:35:
[...]

Besteld, de Jean Indigo. Past mooi bij mijn zilvere s8
Thnx, even de Jean Indigo bekeken en deze ga ik ook doen voor mijn S8 Silver. Mooi kleur case en niet zo doorsnee zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goede screenprotector die case proof is? Ik zie hierboven bijvoorbeeld de pantzerglass, maar voor mij is het belangrijk dat ik ook nog een case om mijn telefoon heen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Ik ben hiervoor ook aan het kijken, aangezien mijn toestel woensdag geleverd wordt wil ik het liefst direct me screenprotector erop doen. Via AliExpress of Amazon lukt dit helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:45:
Wat is een goede screenprotector die case proof is? Ik zie hierboven bijvoorbeeld de pantzerglass, maar voor mij is het belangrijk dat ik ook nog een case om mijn telefoon heen kan doen.
die hierboven is dus case friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-09 23:52
Welke case zou het beste zijn? Keek naar otterbox flipcase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met deze screenprotector?
https://www.smartphonehoe...creenprotector-samsu.html

Een Panzerglass zal vast beter zijn, maar 40 euro uitgeven aan een screenprotector met de kans dat ik hem verkeerd plak vind ik nogal een groot risico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:25:
Iemand ervaring met deze screenprotector?
https://www.smartphonehoe...creenprotector-samsu.html

Een Panzerglass zal vast beter zijn, maar 40 euro uitgeven aan een screenprotector met de kans dat ik hem verkeerd plak vind ik nogal een groot risico
Vroeger op mn ipod een ZAGG invisible shield gehad (geen glas) en dat was echt goed spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank!in schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:42:
[...]

Vroeger op mn ipod een ZAGG invisible shield gehad (geen glas) en dat was echt goed spul :)
Nadeel is natuurlijk dat je geen bescherming hebt wanneer de telefoon valt. Blijft lastig...

Daarnaast ga ik waarschijnlijk voor dit hoesje;
https://www.gsmpunt.nl/ho...g-galaxy-s8-hoesje-grijs/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Zojuist de Case-Mate Barely There Samsung Galaxy S8 Plus Back Cover Transparant besteld. morgen als mn S8+ binnen is eens kijken of dit in combinatie met mn glazen screenprotector te combineren is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:50:
Zojuist de Case-Mate Barely There Samsung Galaxy S8 Plus Back Cover Transparant besteld. morgen als mn S8+ binnen is eens kijken of dit in combinatie met mn glazen screenprotector te combineren is :P
Welke glazen Screenprotector heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
eentje van Ali exspress die niet "case friendly" is, maar wie weet dat ie met deze case toch gaat lukken.
en anders bestel ik er eentje waarbij het wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 20:53
Welke SD kaart zijn jullie van plan in het toestel te stoppen? :) Wat voor r/w snelheden zijn minimaal nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de Spigen Neo Hybrid icm Panzerglass besteld. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 20:59
Ik ga deze bestellen: pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

Mocht iemand een (betere) alternatief hebben, schiet maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:45
Neyluzz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:52:
Welke SD kaart zijn jullie van plan in het toestel te stoppen? :) Wat voor r/w snelheden zijn minimaal nodig?
minimaal nodig voor wat? om de max speed van de reader te benutten? om 4k te filmen?
adoptable storage zou ik bij uit de buurt blijven, dat is zo vaag ingedeeld dat ik het daarvoor nooit zou gebruiken (ooit op een tablet geprobeerd), daarnaast 64GB voor apps moet wel genoeg zijn toch?

Ik zet er overigens geen SD in aangezien ik 10GB data heb en muziek stream heb ik meer dan genoeg aan 64GB (de OP3 krijg ik alleen vol als ik veel afleveringen van een serie mee neem, maar meestal pak ik daarvoor de tablet met een 128GB kaartje).

Voor simpele media toepassingen zou ik liever een maatje groter kiezen dan een stapje sneller (uiteraard ook weer niet de goedkoopste traagste kaarten)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:11
Dat maakt niet echt veel uit. Koop wel een van de gangbare merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 09:30
Amps schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:59:
Ik ga deze bestellen: pricewatch: Samsung EVO Plus 128GB microSDXC Card + SD-adapter

Mocht iemand een (betere) alternatief hebben, schiet maar :)
Ik twijfel nog steeds tussen de Evo+ of Pro+ Want het is een aanzienlijk snelheids verschil maar ook de prijs is een groot verschil.

Ik heb het kaartje nodig want ik heb en maak behoorlijk veel foto's maar vrijwel nooit video's.

Hmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Meulendijks89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:47:
[...]

Ik twijfel nog steeds tussen de Evo+ of Pro+ Want het is een aanzienlijk snelheids verschil maar ook de prijs is een groot verschil.

Ik heb het kaartje nodig want ik heb en maak behoorlijk veel foto's maar vrijwel nooit video's.

Hmmm
puur voor foto's is de pro echt niet nodig, read van de + is waarschijnlijk sneller als de interface die je gaat gebruiken om de foto's uit te lezen/kopieren, en je moet wel een veel foto's achter elkaar maken wil je vastlopen met 20mb/s en een ruime buffer (je hebt gewoon een high end toestel met een bak RAM, dus waarschijnlijk kan je semi eindeloos in burst schieten)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:56

pdavie2311

Live life to the fullest..

Bestellen jullie allemaal de draadloze oplader gelijk bij de S8? Dit is een nieuw type?
Of alternatieven die ook goed voldoen?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Prulleman schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:53:
[...]

puur voor foto's is de pro echt niet nodig, read van de + is waarschijnlijk sneller als de interface die je gaat gebruiken om de foto's uit te lezen/kopieren, en je moet wel een veel foto's achter elkaar maken wil je vastlopen met 20mb/s en een ruime buffer (je hebt gewoon een high end toestel met een bak RAM, dus waarschijnlijk kan je semi eindeloos in burst schieten)
Oké duidelijk, kaartje gebruik ik enkel in de S8+ en weet niet welke interface die heeft? Heel veel foto's achter elkaar ga ik ook niet doen dus dan zou de Evo+ voldoende moeten zijn dan.

Edit:

Zojuist de evo+ 64GB besteld:)

[ Voor 3% gewijzigd door DM89 op 18-04-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
@Meulendijks89 @Prulleman

ding kan ook in RAW schieten he, dat maakt burst mode wat minder makkelijk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
ppeterr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:36:
@Meulendijks89 @Prulleman

ding kan ook in RAW schieten he, dat maakt burst mode wat minder makkelijk denk ik.
Ga burstmode niet gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Meulendijks89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:40:
[...]

Ga burstmode niet gebruiken :P
maar RAW is wel iets om je in te verdiepen vind ik....en dat zijn GROTE bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
ppeterr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:44:
[...]

maar RAW is wel iets om je in te verdiepen vind ik....en dat zijn GROTE bestanden
Ik weet wat RAW is maar heb het nog nooit gebruikt. Weet ook niet als ik dat van plan ben aangezien ik de foto zo al goed genoeg vind.. hoeveel mb is 1 RAW foto Dan? En voor RAW heb je dus de pro+ nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
pdavie2311 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:11:
Bestellen jullie allemaal de draadloze oplader gelijk bij de S8? Dit is een nieuw type?
Of alternatieven die ook goed voldoen?
Je kunt de 'oude' fast wireless charger van Samsung ook prima gebruiken/kopen. Ik vind dat model eerlijk gezegd mooier/strakker dan het nieuwe bakbeest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Oeps per ongeluk mijzelf ge-quote. Graag deze post verwijderen.

[ Voor 84% gewijzigd door dafmay op 18-04-2017 18:54 . Reden: Foutje...bedankt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Meulendijks89 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:49:
[...]

Ik weet wat RAW is maar heb het nog nooit gebruikt. Weet ook niet als ik dat van plan ben aangezien ik de foto zo al goed genoeg vind.. hoeveel mb is 1 RAW foto Dan? En voor RAW heb je dus de pro+ nodig?
Joh, uit je antwoord maak ik al een beetje uit dat er niet echt een probleem is waar ik op inhaakte.

Ik had het idee dat je onderscheid maakte in SD kaarten snelheid m.b.t. het gebruik ervan,

Vaak is het zo, dat je dus op een hogere kwaliteit (of hogere bestandsgrote vooral) natuurlijk
een sneller opslag medium wenst. RAW bestanden bevatten meer informatie voor het plaatje,
dit betekend absoluut niet direct dat er een betere foto uitkomt dan de processing die de S8 al
zelf kan maken.

Wil je iets meer weten over RAW

https://vinkacademy.nl/fotografietips/fotograferen-raw-jpg/

Maakt het je verder niet heel veel uit hoe snel de foto op je SD wordt geschreven,
omdat het toch al de juiste processing gebruikt die een mooi resultaat geeft.

Kies dan niet voor de duurdere snellere kaart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

dafmay schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 18:50:
[...]

Je kunt de 'oude' fast wireless charger van Samsung ook prima gebruiken/kopen. Ik vind dat model eerlijk gezegd mooier/strakker dan het nieuwe bakbeest ;)
Die is ook aanzienlijk goedkoper! Dan die maar doen denk ik,,,Dan heb ik die ook morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
pdavie2311 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:49:
[...]

Die is ook aanzienlijk goedkoper! Dan die maar doen denk ik,,,Dan heb ik die ook morgen...
Houd er wel rekening mee dat je de originele fast charger adapter daarvoor nodig hebt. Die wordt niet meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Amps schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:11:
[...]

Houd er wel rekening mee dat je de originele fast charger adapter daarvoor nodig hebt. Die wordt niet meegeleverd.
Gewoon de adapter en kabel die bij de telefoon komen gebruiken bedoel je toch? Ik moet er dan wel een kabel bijkopen ivm het kunnen laden in de auto..Ga niet iedere keer de kabel uit de wireless charger halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
pdavie2311 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:14:
[...]
Gewoon de adapter en kabel die bij de telefoon komen gebruiken bedoel je toch? Ik moet er dan wel een kabel bijkopen ivm het kunnen laden in de auto..Ga niet iedere keer de kabel uit de wireless charger halen...
Yep. Ik heb stiekem al twee USB-C kabels gekocht ruim voordat de Galaxy S8 werd geannounced :P

[ Voor 11% gewijzigd door Amps op 18-04-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:48
Ik overweeg zelf om voor deze te gaan: pricewatch: Toshiba EXCERIA M302-EA hogere R/W dan de Evo+ Heb alleen totaal geen ervaring met Toshiba. Lees net dat 256gb theoretisch mogelijk is. Keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:43
https://www.virtualrealit...2-gear-vr-controller.html

Had in pre-order staan, kreeg mail dat ie verzonden wordt. Morgen binnen... Ondertussen dus uit voorraad leverbaar ook.

Dat is eerder dan mijn telefoon zelf, maar dat is meer iets voor het andere topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
Iemand ervaring met de tech21 evo wallet case? Lijkt mij een handige bookcase aangezien je de flap los kunt halen en hierdoor ook als een normale case kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
pdavie2311 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:14:
[...]

In een unpack video zag ik dat er een micro usb naar usb-c connector bij zit waardoor je gewoon je micro usb kabel kunt blijven gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie ervaring met het laten plaatsen van een screenprotector spoor Mediamarkt personeel? Was zojuist even naar de MM om de telefoon in het echt te bekijken en zij gaven aan dat zij hem voor mij kunnen plaatsen. Maar wat als de screenprotector bijv. scheef zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
jOnAt schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:16:
[...]

Ik overweeg zelf om voor deze te gaan: pricewatch: Toshiba EXCERIA M302-EA hogere R/W dan de Evo+ Heb alleen totaal geen ervaring met Toshiba. Lees net dat 256gb theoretisch mogelijk is. Keuzes...
Haal het kaartje de snelheden ook daadwerkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:40:
Heeft iemand van jullie ervaring met het laten plaatsen van een screenprotector spoor Mediamarkt personeel? Was zojuist even naar de MM om de telefoon in het echt te bekijken en zij gaven aan dat zij hem voor mij kunnen plaatsen. Maar wat als de screenprotector bijv. scheef zit?
Gewoon niet accepteren dan, lijkt me. Je betaalt er toch voor?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Ik doe dat altijd zelf. Dan weet ik ten minste dat het er (goed) op gaat liggen zoals ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
marijn13 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:26:
Iemand ervaring met de tech21 evo wallet case? Lijkt mij een handige bookcase aangezien je de flap los kunt halen en hierdoor ook als een normale case kunt gebruiken.
hier ben ik naar opzoek!

enig idee waar je deze voor de 8+ in nederland kan halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
indofk schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:00:
[...]

hier ben ik naar opzoek!

enig idee waar je deze voor de 8+ in nederland kan halen?
https://www.mytrendyphone...t-case-zwart-214830p.html

Dit is de enige winkel die ik kon vinden, alleen is hij hier niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amps schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:19:
[...]

Ik doe dat altijd zelf. Dan weet ik ten minste dat het er (goed) op gaat liggen zoals ik het wel.
Ik deed het tot nu toe ook altijd zelf, maar mijn Panzerglass van 40 euro verpest ik liever niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:11:
[...]

Ik deed het tot nu toe ook altijd zelf, maar mijn Panzerglass van 40 euro verpest ik liever niet
40(!) Euro voor een screenprotector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:11:
[...]
Inderdaad. Doe mij maar zo'n ding voor €2 van eBay... Ik weet overigens ook niet hoe vaardig men in de winkel is met het aanbrengen van screen protectors. Ik zou ze niet vertrouwen.

[ Voor 76% gewijzigd door Amps op 18-04-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@Verwijderd Volgens mij plakt de MM alleen protectors die je daar hebt gekocht, als het dan mis gaat kunnen ze een nieuwe uit het vak trekken en hoeven ze jou geen 40€ te vergoeden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 12:39
Even iets anders, welk hoesje hebben jullie er bij besteld of gaan jullie erbij halen? Ik zat zelf te denken aan de otterbox Strada. Wat ik belangrijk vind is goede val bescherming en een scherm wat zoveel mogelijk krasvrij blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
cyberboy3 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 03:09:
Even iets anders, welk hoesje hebben jullie er bij besteld of gaan jullie erbij halen? Ik zat zelf te denken aan de otterbox Strada. Wat ik belangrijk vind is goede val bescherming en een scherm wat zoveel mogelijk krasvrij blijft.
Ik heb de led cover erbij genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
cyberboy3 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 03:09:
Dan is de strada de beste keus denk ik ja.
Waar is deze het goedkoopst te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:45:
@Verwijderd Volgens mij plakt de MM alleen protectors die je daar hebt gekocht, als het dan mis gaat kunnen ze een nieuwe uit het vak trekken en hoeven ze jou geen 40€ te vergoeden
Dat snap ik. Ik overweeg dan ook mijn Panzerglass terug te sturen en bij MediaMarkt een goedkopere variant te laten plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Is er al bekend welke snelheid microsd kaart de S8 ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:19

DON PAPA

Tweaker-fan

Als je niet te vrede bent dan plakken ze hem gewoon opnieuw, ik heb er zelf één op mijn S7 Edge laten plakken en ben er heel erg over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:12
Weet iemand een winkel waar ze screenprotectors verkopen voor een schappelijke prijs? Mijn screenprotector uit China is nog onderweg en wil de S8 straks wel beschermen. Maar ik vertik het om 40 euro neer te leggen voor een stukje glas.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
zit wat fotootjes te bekijken die mensen online zetten die hun telefoon inmiddels hebben uitgepakt.

En dan met name foto's waar de telefoons al in een case/hoesje zitten.

Pfff, totale verkrachting van het prachtige design van de S8/S8+.
Al die plastic condooms om die telefoons...verschrikkelijk! ;)
Ik heb echt een pokke hekel aan 99% van de hoesjes/cases.

maar ja, tegelijkertijd besef ik wel dat je zeer kwetsbaar bent zonder O-) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Geert1976 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:35:
zit wat fotootjes te bekijken die mensen online zetten die hun telefoon inmiddels hebben uitgepakt.

En dan met name foto's waar de telefoons al in een case/hoesje zitten.

Pfff, totale verkrachting van het prachtige design van de S8/S8+.
Al die plastic condooms om die telefoons...verschrikkelijk! ;)
Ik heb echt een pokke hekel aan 99% van de hoesjes/cases.

maar ja, tegelijkertijd besef ik wel dat je zeer kwetsbaar bent zonder O-) O-)
Hear hear.
Ik ben ook tegen hoesjes, maar heb er voor de zekerheid wel eentje besteld, eentje die hopelijk geen afbreuk doet aan het mooie design van het toestel zelf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-09 15:09
Geert1976 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:49:
ben op zoek naar het ultieme zeer dunne hoesje wat het design niet vernaggelt, daar 90% van bestaande hoesjes/cases dit doet + ook nog eens bulky maakt.

Zat naar de Spigen Ultra Hybrid te kijken, iemand deze eerder gehad voor bijv de S7?
Ik heb voor een minimalistic look deze case besteld: Baseus PP 0.4mm Ultra-thin Yellowing-Resistant Full Back Cover Case for Samsung Galaxy S8
https://banggood.app.link/n7s3Uz1dtC

Maar voor mijn daily ga ik denk ik toch voor een Neo Hybrid of Slim Armor van Spigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Mensen die al een screen protector hebben liggen en de S8+ binnen hebben of krijgen dan graag een foto aub :D ben benieuwd naar de ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Iemand zijn S8 al binnen? Mijne komt tussen 1500-1700! So excited! 🤓

Maar even on topic.

Zojuist mn twee Spigen Cases besteld op Amazon.de (scheelt 15,- per case!!!). De Neo Hybrid en Slim Armor (€31,98 voor de twee totaal incl verzending. Cases kosten in NL 30,- p/s!!)En laten verzenden naar een Reship adres (https://www.mailboxde.com/netherlands.html) in Duitsland (directe verzending van deze cases niet mogelijk door Amazon naar NL😡) welke (tegen betaling) ze doorsturen naar mijn huis. Is even een omweg. Maar wel een waar ik op bespaar. Je kan zelf verzend opties kiezen van het reship adres naar NL icm bij behorende kosten Vanaf €1,24 afhankelijk van grote pakket en dimensies.

Eerste keer dat ik het doe dus ben benieuwd!

[ Voor 12% gewijzigd door lakigucci op 19-04-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
Ik heb een plastic screenprotector erop zitten, maar dat zit met die randen echt voor geen meter. Steeds als ik hem vastpak voel ik dat die randen een beetje los zitten. Gaat er snel weer vanaf!

VF adviseerde door deze randen de volgende: https://www.screenprotectors.nl/nanofixit-smartphone.html
Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Laatst online: 04-09 10:26
lakigucci schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:37:
Iemand zijn S8 al binnen? Mijne komt tussen 1500-1700! So excited! 🤓

Maar even on topic.

Zojuist mn twee Spigen Cases besteld op Amazon.de (scheelt 15,- per case!!!). De Neo Hybrid en Slim Armor (€31,98 voor de twee totaal incl verzending. Cases kosten in NL 30,- p/s!!)En laten verzenden naar een Reship adres (https://www.mailboxde.com/netherlands.html) in Duitsland (directe verzending van deze cases niet mogelijk door Amazon naar NL😡) welke (tegen betaling) ze doorsturen naar mijn huis. Is even een omweg. Maar wel een waar ik op bespaar. Je kan zelf verzend opties kiezen van het reship adres naar NL icm bij behorende kosten Vanaf €1,24 afhankelijk van grote pakket en dimensies.

Eerste keer dat ik het doe dus ben benieuwd!
Mailboxde ziet er goed uit, laat me even weten hoe lang je hebt moeten wachten. Neem aan dat je Czech post hebt gekozen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lakigucci
sc0ut84 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:12:
[...]

Mailboxde ziet er goed uit, laat me even weten hoe lang je hebt moeten wachten. Neem aan dat je Czech post hebt gekozen? ;)
Hij word vrijdag door Amazon bij mailboxde bezorgd. Mailbox stuurt mij dan een mailtje om m'n verzend optie te kiezen en te betalen. En uiteraard word het Czech post 😜, die is 't goedkoopste. Ik zal even posten als alles binnen is en wat de totale verwerkingstijd was 👍🏼. Ik verwacht ze eerlijk gezegd volgende week binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
:)
Odinrage schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:05:
Ik heb een plastic screenprotector erop zitten, maar dat zit met die randen echt voor geen meter. Steeds als ik hem vastpak voel ik dat die randen een beetje los zitten. Gaat er snel weer vanaf!

VF adviseerde door deze randen de volgende: https://www.screenprotectors.nl/nanofixit-smartphone.html
Iemand hier ervaring mee?
Wat reviews van gelezen, wat echt onzichtbaar is, maar dat dat juist weer tricky ervan is.. je weet niet of die beschermlaag er nog opzit na een tijdje (en je kan et niet afhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
heeft iemand al een screenprotector erop .. zo ja welke. en kun je fotos posten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lakigucci
Aggressor schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:29:
heeft iemand al een screenprotector erop .. zo ja welke. en kun je fotos posten?
Kan iemand mij toch eens uitleggen waarom zoveel mensen een screen protector willen? Ik heb nooit krassen op mn scherm gehad namelijk en gebruik ook geen screen protectors. Imho de beste screen protector ben jij zelf. Gewoon je telefoon niet met andere voorwerpen in je broekzak stoppen en klaar... Of zie ik iets over 't hoofd?

Hier een Gorilla Glass 5 scratch test YouTube: Samsung Galaxy Note 7 Scratch Test - Gorilla Glass 5 Scratch Test
Houd zich prima zonder bescherming namelijk...

[ Voor 16% gewijzigd door lakigucci op 19-04-2017 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
lakigucci schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:58:
[...]

Kan iemand mij toch eens uitleggen waarom zoveel mensen een screen protector willen? Ik heb nooit krassen op mn scherm gehad namelijk en gebruik ook geen screen protectors. Imho de beste screen protector ben jij zelf. Gewoon je telefoon niet met andere voorwerpen in je broekzak stoppen en klaar... Of zie ik iets over 't hoofd?

Hier een Gorilla Glass 5 scratch test YouTube: Samsung Galaxy Note 7 Scratch Test - Gorilla Glass 5 Scratch Test
Same here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik heb een spigen back cover met een glazen screenprotector, maar samen passen ze niet eens!!

Eens kijken voor wat anders, wellicht is die liquid protector wel iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
lakigucci schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:58:
[...]

tsja maar op één of andere manier komen er altijd wel krasjes op hier...
bv door een stukje zand of iets anders... (Hele lichtje krasjes)
Daarom doe ik er nu altijd een screenprotector op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lakigucci
Aggressor schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:00:
[...]

tsja maar op één of andere manier komen er altijd wel krasjes op hier...
bv door een stukje zand of iets anders... (Hele lichtje krasjes)
Daarom doe ik er nu altijd een screenprotector op
Ik klop mijn broekzak meestal even uit om de x tijd juist om zoiets te voorkomen. Maar een zandkorrel zou niets mogen doen op gorilla glass 5. En geen skinny jeans dragen helpt daar ook bij (die zijn zoiezo voor vrouwen 😉).
Nee, ik kan persoonlijk me met die reden alleen geen protector van 40,- verantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
ik heb hier de spigen thin fit om de s8+ heen gedaan.

En ik ben er erg blij mee, behoud van design, en toch achterop goed beschermd!

aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
DjangoBangahri schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:58:
Ik heb een spigen back cover met een glazen screenprotector, maar samen passen ze niet eens!!

Eens kijken voor wat anders, wellicht is die liquid protector wel iets
Ik heb een plastic screenprotector en de spigen liquid duwt deze direct omhoog bij het bevestigen. Zit nu te twijfelen helemaal geen screenprotector te gebruiken of een glaasje met compatible case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Odinrage schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:19:
[...]

Ik heb een plastic screenprotector en de spigen liquid duwt deze direct omhoog bij het bevestigen. Zit nu te twijfelen helemaal geen screenprotector te gebruiken of een glaasje met compatible case
ik heb een pantzer glass in bestelling staan, eentje die zichzelf "case friendly" noemt

De thin fit lijkt wel ruimte over te houden, ik moet het uit proberen als hij er is vanauit china :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lakigucci
ppeterr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:26:
[...]

ik heb een pantzer glass in bestelling staan, eentje die zichzelf "case friendly" noemt

De thin fit lijkt wel ruimte over te houden, ik moet het uit proberen als hij er is vanauit china :)
Waar heb je de spigen gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
lakigucci schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:08:
[...]

Waar heb je de spigen gekocht als ik vragen mag?
https://www.pdashop.nl/pr...lus-back-cover-zwart.html

Maar wacht, ik moet even terug scrollen in het topic. Want er is iemand die een
andere suggestie deed, die ik eigenlijk misschien beter vind.

[ Voor 20% gewijzigd door ppeterr op 19-04-2017 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:56:
voor de echte minimalisten onder ons, ik had deze ultra dunne case voor op mijn iPhone 7. Zeer dunne (0,4mm) case die geen afbreuk doet aan het mooie design van de telefoon. Nu dus ook voor de S8/S8+ verkrijgbaar.
Bied minimale bescherming aan de achterkant tegen krasjes

http://www.elagostore.eu/...-case-for-galaxy-s8-black
@lakigucci

deze dus ! die is er vast ook voor de +

[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 19-04-2017 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
ppeterr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:19:
[...]

https://www.pdashop.nl/pr...lus-back-cover-zwart.html

Maar wacht, ik moet even terug scrollen in het topic. Want er is iemand die een
andere suggestie deed, die ik eigenlijk misschien beter vind.
Oh. Dacht te lezen dat jij 'm uit China had besteld.

En ik denk dat die persoon ik was...😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
lakigucci schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:23:
[...]

Oh. Dacht te lezen dat jij 'm uit China had besteld.

En ik denk dat die persoon ik was...😜
nee joh, het pantzerglass komt uit china. ook uit dit topic opgepikt, en
dat moet zich nog bewijzen of het een goeie tip was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
ppeterr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:22:
[...]

@lakigucci

deze dus ! die is er vast ook voor de +
Heb zelf de Baseus onderweg (Baseus PP 0.4mm Ultra-thin Yellowing-Resistant Full Back Cover Case for Samsung Galaxy S8
https://banggood.app.link/n7s3Uz1dtC). Zelfde dunne soort case voor een fractie van het geld. En dacht dat jij een spigen thin fit uit China besteld had. Dus was benieuwd naar de prijs 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
@lakigucci

nou een tientje duurder dus, en ze zien er practisch het zelfde uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
ppeterr schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:27:
@lakigucci

nou een tientje duurder dus, en ze zien er practisch het zelfde uit :)
Dat bedoel ik! Kan je weer een extra kabeltje van kopen of een leuke Qi charger zoals ik heb gedaan 😉.

Wood Qi Wireless Charger Adapter Square Charging Pad For Mobile Phone
https://banggood.app.link/qOTo3B4AtC
(werkt perfect trouwens! Heb 'm van de week al binnen gekregen en getest met de s6 edge van mn partner)

En nee... Ik heb geen fast charging nodig als ik slaap 👍🏼

[ Voor 9% gewijzigd door lakigucci op 19-04-2017 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubelteentje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-03 16:08
Mijn Just in Case screenprotector werkt voor geen meter. De pasvorm is gewoon niet goed, er zit ruimte in aan de zijkanten waardoor de randen op gaan staan. Ben dus op zoek naar een andere screenprotector.

Is er ook iemand die al een draadloze oplader voor in de auto heeft? Ik denk dat eeentje met klemmen aan de zijkant niet werkt. Ik had een besteld uit Amerika die ik gebruikte voor mijn S6 Edge maar die doet het niet meer. Wil wel mijn scherm kunnen zien ivm navigatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
Ik heb mn op Ali express bestelde screenprotector dr op zitten en zoals verwacht gaat ie niet samen met mm case-mate Barlely there case . Toen ik hem dr op klikte plopte de screenprotector er gelijk vanaf. Wel kreeg ik de screenprotector dr zonder problemen weer netjes op zonder stof of dergelijke en hij zit wederom goed vast. En zoals eerder belooft hier onder de foto's.

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/IMG_20170419_182847909.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/IMG_20170419_184324920.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/IMG_20170419_184338933.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/IMG_20170419_184401350.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/IMG_20170419_184413951.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/IMG_20170419_184446294.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/Mobile%20Uploads/IMG_20170419_184451672.jpg

[ Voor 177% gewijzigd door indofk op 19-04-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Ik heb nu een originele back cover van Samsung (de Alcantra) met een screenprotector van PanzerGlass gekocht. Deze passen precies op elkaar.
Wel duur.. en aan mijn oude spigen + glas heb ik helaas niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

Pinobigbird

doesn't share food!

@indofk
Dat ziet er strak uit, ik moest echt goed kijken waar ie nou precies zit.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
indofk schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:37:
Ik heb mn op Ali express bestelde screenprotector dr op zitten en zoals verwacht gaat ie niet samen met mm case-mate Barlely there case . Toen ik hem dr op klikte plopte de screenprotector er gelijk vanaf. Wel kreeg ik de screenprotector dr zonder problemen weer netjes op zonder stof of dergelijke en hij zit wederom goed vast. En zoals eerder belooft hier onder de foto's.
Kan het niet goed zien, maar zijn er echte cutouts voor de sensor of zijn het alleen plekken waar geen verf op de screen protector zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
Alleen de speaker heeft een cutout (logisch) de rest zit het glas overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-09 23:58
Ben uiterst tevreden over de Samsung clear back cover grijs. Ziet er strak uit en icm invisibleshield prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:55
Heeft iemand een tip welke usb-c kabel aan te raden is voor een redelijke prijs?
Er zijn nogal wat gevaarlijke kabels beschikbaar.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
mrfatmen schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:19:
Heeft iemand een tip welke usb-c kabel aan te raden is voor een redelijke prijs?
Er zijn nogal wat gevaarlijke kabels beschikbaar.
Anker Powerline USB C

Too kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Uiteindelijk de Toshiba micro SD kaart besteld aangezien de Samsung Evo+ niet op voorraad was. pricewatch: Toshiba EXCERIA M302-EA

Ik heb ook Anker Powerline USB-C kabels. Voor pak hem beet €7 te bestellen op Amazon.

https://www.amazon.de/Ank...8&keywords=usb+a+to+usb+c
https://www.amazon.de/Ank...8-3&keywords=usb+to+usb+c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:00
Ik heb een glass screenprotector van Vodafone gekocht, maar deze plakt alleen aan de boven - en onderkant. De rest van het scherm plakt dus niet, dit is niet iets wat ik gewend ben van andere screenprotectors maar wellicht is dit voor de bolling van het scherm?
Echt heel stevig zit het niet vast vind ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 22:27
Zo definitief de "Origin Case for Galaxy S8 - Jean Indigo" besteld voor mijn S8 :)

http://www.elagostore.eu/...for-galaxy-s8-jean-indigo

Dank voor degene met de tip eerder in het topic. Deze kleur blauw spreekt me enorm aan. En hij oogt mij heel strak vormgegeven. Gaat mij er met name om dat de glazen achterkant weer lekker houvast biedt, want ben toch stiekem bang dat hij snel in je handen slipt.

Benieuwd naar de kwaliteit, kom ik nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Amps schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:38:
Uiteindelijk de Toshiba micro SD kaart besteld aangezien de Samsung Evo+ niet op voorraad was. pricewatch: Toshiba EXCERIA M302-EA

Ik heb ook Anker Powerline USB-C kabels. Voor pak hem beet €7 te bestellen op Amazon.

https://www.amazon.de/Ank...8&keywords=usb+a+to+usb+c
https://www.amazon.de/Ank...8-3&keywords=usb+to+usb+c
https://www.dataio.nl/sam...-sd-evo-plus-uhs-i-80mbs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Voorraad klopt niet op de site. Werd door de medewerker gebeld met de melding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
Sleehond schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:37:
Zo definitief de "Origin Case for Galaxy S8 - Jean Indigo" besteld voor mijn S8 :)

http://www.elagostore.eu/...for-galaxy-s8-jean-indigo

Dank voor degene met de tip eerder in het topic. Deze kleur blauw spreekt me enorm aan. En hij oogt mij heel strak vormgegeven. Gaat mij er met name om dat de glazen achterkant weer lekker houvast biedt, want ben toch stiekem bang dat hij snel in je handen slipt.

Benieuwd naar de kwaliteit, kom ik nog op terug.
Eerlijk is eerlijk... Ziet er zeer fraai uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
wat is het verschil tussen een panzerglass en een normale screenprotector? Hij is behoorlijk duur, dus is hij het geld wel waard? of kan ik gewoon voor een goedkopere versie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Beetje jammer, dan maar geduld hebben zeker...

Hi Bas,

we would like to notify you that there is a small delay with your order.

Due to a high demand of Galaxy S8 cases, our stock was unfortunately sold out and we are waiting for a new shipment to arrive to our EU warehouse next week.

We have put your order on our priority list, so when we receive the item from your order, we will ship it to you immediately.

We sincerely apologise and kindly ask for your understanding.

Kind regards,
Tanya
Customer support

ELAGO Europe
Info: +386 30 405 630
E-mail: info@elagostore.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Vraag me af als er überhaupt wel een goede glass protector komt.. tot nu toe nog niks gevonden wat goed beoordeeld wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
ik heb een liquid screenprotector erop gedaan: https://www.screenprotectors.nl/nanofixit-smartphone.html ziet er toch wel erg gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
Odinrage schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:31:
ik heb een liquid screenprotector erop gedaan: https://www.screenprotectors.nl/nanofixit-smartphone.html ziet er toch wel erg gelikt uit.
Ben benieuwd hoe goed dit werkt ? Heb toch meer vertrouwen in een (echte) protector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
cgok schreef op donderdag 20 april 2017 @ 00:30:
wat is het verschil tussen een panzerglass en een normale screenprotector? Hij is behoorlijk duur, dus is hij het geld wel waard? of kan ik gewoon voor een goedkopere versie gaan?
Zojuist bij de phonehouse en mediamarkt geweest en daar vermochten ze beide panzerglass screenprotectors en bijde winkels gaven aan dat de screenprotector van panzerglass een probleem met de lijmlaag hadden en raden mij af om deze te nemen

Ze hadden overigens beide op dit moment geen alternatief die ook case friendly was voor de s8+
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste