Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
NickAlan schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:24:
[...]

Bedankt, ook deze ff besteld in transpante kleur! _/-\o_
Ik wilde net ook de transparante kleur bestellen, maar bij ingave van mijn email zegt de site doodleuk geef een geldig mailadres in??

Het werkt weer. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door pappaleone op 09-04-2017 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Gaan deze screen protectors niet snel los zitten?
Dat er stof onderkomt? Had ik wel met de S7 edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 07-07 23:11
Voor mijn Galaxy S6 had ik destijds de clear cover besteld welke ik nog steeds gebruik. Enige nadeel vind ik dat het kunststof na langere tijd gebruik 'verslijt'. Veel krassen en vegen waardoor het niet meer echt een 'clear cover' is. Voor wat betreft bescherming vind ik dit soort covers wel ideaal. Al meerdere malen op een hoek laten vallen maar telefoon heeft nog geen deukje opgelopen. De cover daarintegen is aardig aan het verslijten.

Concreet; zouden jullie een clear cover aanraden of misschien toch een silicone cover van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Yo_flow schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:23:
Voor mijn Galaxy S6 had ik destijds de clear cover besteld welke ik nog steeds gebruik. Enige nadeel vind ik dat het kunststof na langere tijd gebruik 'verslijt'. Veel krassen en vegen waardoor het niet meer echt een 'clear cover' is. Voor wat betreft bescherming vind ik dit soort covers wel ideaal. Al meerdere malen op een hoek laten vallen maar telefoon heeft nog geen deukje opgelopen. De cover daarintegen is aardig aan het verslijten.

Concreet; zouden jullie een clear cover aanraden of misschien toch een silicone cover van Samsung?
Ik denk dat dat voor eenieder verschillend is, als jijzelf zoals je zegt veel plezier hebt gehad van de clear cover zou ik die weer bestellen. Ik heb zelf een Samsung Galaxy S7 edge LED View Cover daar ben ik ook heel tevreden over staat ook mooi. Zou hem liever zonder hoesje hebben, maar dan is de kans dat er wat mis gaat des te groter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik twijfel tussen de Spigen Neo Hybrid, de Alcantara van Samsung of toch zoals altijd weer een book case. Book cases vind ik zelf erg praktisch en leveren mij voldoende bescherming (Xperia Z3 sinds het begin in een book case en geen slijtage of kras op het scherm te zien, alleen aan de randen van het toestel zelf waar een grote uitsparing zit) maar met een mooi ding als de S8 is die Spigen ook wel erg stijlvol.

Ik heb zelf helemaal geen ervaring met glazen screen protectors moet ik toegeven. Als die met de 7 edge zoveel ellende gaven, is het wel de moeite dan?

En: misschien een stomme vraag maarrr, werkt de 'oude' samsung wireless charger ook met de S8 of zijn ze model afhankelijk? Zoals deze: https://accessoire.vodafo...tive-fast-charging-black/
Ik heb nog €30 VF accesoire tegoed dat ik voor de 14e moet gebruiken dus...

[ Voor 21% gewijzigd door World Eater op 10-04-2017 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 23:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 22:40
Ik heb ergens gelezen dat alle originele draadloze accessoires ook op de s8(+) werken, ook heb ik ergens in een YouTube video voorbij zien komen dat dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:08
Ook opzoek naar een bescherming voor mn S8. Mijn vorige telefoon aantal keer laten vallen. Hierdoor een nieuw scherm moeten plaatsen. Dit was een erg dure grap. Vind hoesjes etc. normaal gesproken erg lelijk en onhandig. Maar moet er maar aan gaan wennen ben ik bang. Zo'n heel boekwerk er omheen, lijkt me niets. Hoewel dit waarschijnlijk de beste bescherming kan geven. Ik kom er eerlijk gezegd niet uit..

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:53
Ik heb deze maar besteld, toch belangrijk dat er iets op achterkant zit denk ik.
Het lijkt mij een mooie combi tussen de clear back cover, en behoud van design.

Tevens hoop ik dat de randen aan de voorkant ruimte overhouden voor een glas plaatje

MOBILIZE GELLY SAMSUNG GALAXY S8 PLUS BACK COVER ZWART

Afbeeldingslocatie: https://www.hoesjesonline.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/540x676/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/3/23209_10.jpg

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/749212?width=422&height=390

[ Voor 18% gewijzigd door ppeterr op 11-04-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Maakt het eigenlijk uit of je een generieke draadloze lader gebruikt? Ergens waar ik op moet Letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:22
Batsu schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:03:
Maakt het eigenlijk uit of je een generieke draadloze lader gebruikt? Ergens waar ik op moet Letten?
Elke QI lader zou moeten werken, maar volgens mij zijn er specifieke (samsung eigen?) laders die sneller kunnen laden.

deze claimed bv 1.4 x sneller te laden dan "traditionele" wireless chargers.

Zelf ga ik mijn Nexus QI lader gebruiken, die ligt dan gewoon op mijn nachtkastje, daar hoef ik niet snel te laden, maar is het wel makkelijk om em er zo op te droppen. Ik vrees alleen dat de s8 niet de handige magneet fix heeft die wel in de nexus 5 zit.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Nogal prijzig. Heb een eenvoudige bij bol besteld, eens kijken hoe dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
NickAlan schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:24:
[...]

Bedankt, ook deze ff besteld in transpante kleur! _/-\o_
Met deze screenprotector kun je het gebruik van een hoesje wel vergeten denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickAlan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:35
Aggressor schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:03:
[...]

Met deze screenprotector kun je het gebruik van een hoesje wel vergeten denk ik..
Ik ga het gewoon proberen, en anders gebruik ik wel geen screenprotector. Geld terugvragen gaat makkelijk bij AliExpress, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
NickAlan schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:16:
[...]

Ik ga het gewoon proberen, en anders gebruik ik wel geen screenprotector. Geld terugvragen gaat makkelijk bij AliExpress, :)
Is toch dom om geld terug te vragen?
Dikke naaierij...

Je weet dat je een case friendly screenprotector nodig hebt.....?

Als je deze screenprotector zonder case gaat gebruiken oken dan zal het prima werken.

-edit-

Bestel dan zoiets... https://m.nl.aliexpress.com/item/32802900608.html

[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 11-04-2017 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-06 14:46
[...]

Onrespectvol. Zelfs al komt het uit China, is het goedkoop, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ZlM01 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:43:
[...]

Onrespectvol. Zelfs al komt het uit China, is het goedkoop, ...
Ja vind ik ook... Je weet van te voren dat je een case friendly nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
[...]

ik heb nu een back cover en een normale glass protector in bestelling.

deze ga ik ook bestellen, speciaal voor hoesjes enzo.

http://www.mobilefun.co.u...rotector-clear-p63319.htm

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb vandaag de "Samsung Wireless Charger Convertible" ontvangen: ziet er heel "premium" uit...

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/922/9hDorW.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/MFZSDV.jpgAfbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/Da6KPO.jpg

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
henklbr schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:38:
Heb vandaag de "Samsung Wireless Charger Convertible" ontvangen: ziet er heel "premium" uit...

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik heb deze vanochtend ook besteld.. mijn collega heeft mijn 'vorige' versie overgekocht vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verdomme...in de VS alle (S8/S8+) Spigen cases nu tijdelijk 60% korting. Weer geen leuke actie die ook in EUR beschikbaar is

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 11-04-2017 21:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pappaleone
Geert1976 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:18:
verdomme...in de VS alle (S8/S8+) Spigen cases nu tijdelijk 60% korting. Weer geen leuke actie die ook in EUR beschikbaar is
Verhuizen :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:21
henklbr schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:38:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mooi ding! Ben zelf nog aan het twijfelen aangezien he toch een behoorlijk bedrag is en het kabeltje er gewoon instoppen ook niet al te veel moeite is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:25
Voor de geïnteresseerde, samsung dex met 20% korting: https://www.knaldeals.com...-ee-mg950bb-black-1040157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23-06 14:46
Ik ging eerst voor het Samsung hoesje gaan (niet die Alcantara, maar gewoon de clear back cover).
Tot ik het Spigen hoesje zag!

Dus mijn voorkeur gaat naar Spigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koerskii
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 12:22
Zojuist bij bol.com voor de simpele (goedkope) optie gegaan:

Siliconen case: https://www.bol.com/nl/p/...laxy-s8/9200000076261215/

In combinatie met screen protector: https://www.bol.com/nl/p/...otector/9200000076331750/

Hopelijk werken deze elkaar niet tegen en is het een beetje om aan te gluren. Even aankijken hoe het gaat en anders toch voor een andere combinatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:39
Ik heb ook wel interesse in een draadloze lader op mijn nachtkastje, maar €60 vind ik te ver gaan. De helft van de prijs zou ik al een stuk interessanter vinden. Heeft iemand ervaring met draadloze opladers voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:11
Frank!in schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:59:
Ik heb ook wel interesse in een draadloze lader op mijn nachtkastje, maar €60 vind ik te ver gaan. De helft van de prijs zou ik al een stuk interessanter vinden. Heeft iemand ervaring met draadloze opladers voor die prijs?
Ik heb deze voor mijn S7; pricewatch: Samsung Wireless Fast Charging Stand Zwart

Ik ga er even vanuit dat die gewoon werkt met een S8, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
AlxRoelofs schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:01:
[...]

Ik heb deze voor mijn S7; pricewatch: Samsung Wireless Fast Charging Stand Zwart

Ik ga er even vanuit dat die gewoon werkt met een S8, maar dat weet ik niet zeker.
Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar ik zie dat de nieuwe wireless charger 3A levert tegen volgens mij 1A van de oudere versie. Het zal wel werken, maar het opladen zou wel niet zo rap gaan. Ook weet ik niet of dit goed is voor de accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Frank!in schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:03:
[...]

Daar heb ik inderdaad ook naar gekeken, maar ik zie dat de nieuwe wireless charger 3A levert tegen volgens mij 1A van de oudere versie. Het zal wel werken, maar het opladen zou wel niet zo rap gaan. Ook weet ik niet of dit goed is voor de accu?
langzaam laden is zeker niet slechter voor je accu, eerder beter door de lagere warmte ontwikkeling.
daarnaast zeg je dat ie voor op je nachtkastje is, dus dat betekend dat je meestal wel een paar uur de tijd hebt om te laden. Als je even snel wilt bijladen, kan je altijd nog de normale power (quick charge) adapter pakken, die zal zeker niet langzamer zijn dan de snelle wireless

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
via amazon.de een wireless charger van Choetech (niet een plat model, maar eentje waar je telefoon mooi in een kantelhoek recht op staat) gekocht destijds voor mijn S7. Kostte me incl verzending ong €20. Ding werkt als een tiet!

Die gaat vast prima werken voor mijn nieuwe S8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hij is zelfs bij MaxICT nog goedkoper te krijgen:

https://maxict.nl/product...tion-voor-mobiel-apparaat

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:11
Waarom zie ik zoveel mensen hier hoesjes van 40+ euro bestellen? De hoesjes die ik via AliExpress voor m'n S6 Edge heb, doen echt totaal niet onder voor mijn vele malen duurdere Spigen hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
ZlM01 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:19:
[...]

Ik ging eerst voor het Samsung hoesje gaan (niet die Alcantara, maar gewoon de clear back cover).
Tot ik het Spigen hoesje zag!

Dus mijn voorkeur gaat naar Spigen.
Thanks, deze is ook al besteld :)
Nu geduldig wachten tot hij geleverd wordt, ben voor de S8+ (zwart) gegaan.
Mijn werkgever besteld bij Coolblue, dus hoop dat hij snel beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
Prulleman schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:17:
[...]

langzaam laden is zeker niet slechter voor je accu, eerder beter door de lagere warmte ontwikkeling.
daarnaast zeg je dat ie voor op je nachtkastje is, dus dat betekend dat je meestal wel een paar uur de tijd hebt om te laden. Als je even snel wilt bijladen, kan je altijd nog de normale power (quick charge) adapter pakken, die zal zeker niet langzamer zijn dan de snelle wireless
Dank voor je antwoord. Dat is een geruststelling dat het ieder geval niet slechter is. Inderdaad voor opladen in de nacht is het niet erg dat het wat langer duurt.
Geert1976 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:20:
via amazon.de een wireless charger van Choetech (niet een plat model, maar eentje waar je telefoon mooi in een kantelhoek recht op staat) gekocht destijds voor mijn S7. Kostte me incl verzending ong €20. Ding werkt als een tiet!

Die gaat vast prima werken voor mijn nieuwe S8.
Dan gaat het om deze denk ik? Is het lampje niet hinderlijk s' nachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frank!in schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:52:
[...]
[...]

Dan gaat het om deze denk ik? Is het lampje niet hinderlijk s' nachts?
Jup, die ja. Klein zwart stickertje erover heen en Klaar is Klara! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Net mijn hoesje binnen gekregen voor de s8+

Ik heb nu de note 4, eerste indruk qua grote is wel redelijk positief,
zeker kleiner, maar qua breedte lekker handzaam.

De vingerprint scanner is absoluut geen issue. Maar dat komt wellicht
omdat ik de note 4 gewend ben.

Het is een mobilize gelly case, dacht dat ik matzwart had besteld.
Niet echt goed bekeken blijkbaar, maar is erg glimmend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 13-06 11:11
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.gJEg28

Deze besteld. Dit hoesje ook op m'n S6 Edge gebruikt. Ziet er erg chic uit en is extreem plat (is alleen een cover, geen flip of standaard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
boratnl schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:34:
Waarom zie ik zoveel mensen hier hoesjes van 40+ euro bestellen? De hoesjes die ik via AliExpress voor m'n S6 Edge heb, doen echt totaal niet onder voor mijn vele malen duurdere Spigen hoesje.
Nou ik heb dus net een gel back case binnen gekregen, ook niet eens zo goedkoop
14 euro ofzo. Maar niet direct het mooiste wat er is denk ik. Nou heb ik wel
eerder Spigen gehad, en de kwaliteit is toch wel stuk beter.

dus nu maar ook deze besteld (ook maar 15 euro trouwens)

Afbeeldingslocatie: https://image.coolblue.io/products/745276?width=1024&height=768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
vinden jullie 12 euro verzendkosten vanaf amazon.de normaal ?

heb er evengoed iets besteld, maar denk niet dat ik daar ooit weer iets zal kopen

https://www.amazon.de/Kle...iveASIN%3DB06XDN67DW?th=1

dit maakt het helemaal niet interresant om daar te bestellen toch

[ Voor 54% gewijzigd door ppeterr op 12-04-2017 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ppeterr schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:51:
vinden jullie 12 euro verzendkosten vanaf amazon.de normaal ?

heb er evengoed iets besteld, maar denk niet dat ik daar ooit weer iets zal kopen

https://www.amazon.de/Kle...iveASIN%3DB06XDN67DW?th=1

dit maakt het helemaal niet interresant om daar te bestellen toch
Ik ben bij amazon.de vrijwel nooit meer dan €4/€5 kwijt aan verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Zwischensumme: EUR 13,99
Verpackung und Versand: EUR 12,00
Endbetrag: EUR 25,99
Gewählte Zahlungsart: Mastercard

standardversand

ik doe iets niet goed dan :)

Het is evengoed de enigste die dit soort verkoopt geloof ik, en wil een
glas plaatje erop, dus daarom kocht ik het evengoed.

[ Voor 27% gewijzigd door ppeterr op 12-04-2017 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-07 12:18

Sorbo

Uw hulp in huis!

ppeterr schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:21:
Zwischensumme: EUR 13,99
Verpackung und Versand: EUR 12,00
Endbetrag: EUR 25,99
Gewählte Zahlungsart: Mastercard

standardversand

ik doe iets niet goed dan :)

Het is evengoed de enigste die dit soort verkoopt geloof ik, en wil een
glas plaatje erop, dus daarom kocht ik het evengoed.
Dit artikel wordt niet verkocht en verzonden door Amazon, maar door... eh... ARIKO DIANZI YOUXIAN GONGSI.

Zij zijn vrij om hun eigen prijzen en verzendprijzen te bepalen, en dragen een percentage af aan Amazon voor de amazon listing. Amazon is verder niet betrokken bij de verpakking of verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Sorbo schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:33:
[...]

Dit artikel wordt niet verkocht en verzonden door Amazon, maar door... eh... ARIKO DIANZI YOUXIAN GONGSI.

Zij zijn vrij om hun eigen prijzen en verzendprijzen te bepalen, en dragen een percentage af aan Amazon voor de amazon listing. Amazon is verder niet betrokken bij de verpakking of verzending.
dus misschien komt het wel via china naar duitsland, en dan weer naar mij :) of direct uit china

och

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the slayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:58
Ik heb vandaag de Samsung Dex binnen binnen gekregen. Hier zit verder geen enkele kabel bij, ook geen charger voor het station zelf wat ik toch karig vindt van Samsung. Verder een mooi apparaatje op eerste gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb 2 dbrand skins besteld voor de S8+ plus, er staat echter alleen "pre order" weet iemand wanneer hij beschikbaar is voor verzending?

Kan het nergens vinden, en ook op de mail word niet gereageerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubelteentje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-03 16:08
ninasky11 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 02:57:
[...]

Wil heel graag weten of er dot-matrix puntjes aanwezig zijn? Hoop het niet, want dat wordt dan een hele ellende om een normale te vinden net als voor de S7.

Alvast bedankt
Ik heb de Just in Case protector besteld voor de S8+. Vandaag binnen gekregen. Die heeft geen dot-matrix puntjes maar ik vind hem aardig plastic achtig aanvoelen voor een tempered glass. Het is een edge tot edge.

Heb nu een S6 Edge waar ik een panzerglas protector op heb samen met een Spigen hoesje. Dat gaat goed.
Voor de S8+ heb ik de Spigen Ultra Hybrid clear al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:41
Zelf deze besteld

https://m.aliexpress.com/s/item/32804190382.html

Ziet er wel strak uit moet ik zeggen en voor het geld te proberen

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dewfuz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21
Hier ondertussen Samsung clear stand cover en ook de fast wireless charging unit binnen. Heeft samen meer dan 100 eu gekost, en dat is best pijnlijk.

Heb gewoon positieve ervaring met merk eigen producten. Het past gewoon net de wat beter als het er speciaal voor gemaakt is.

Clear stand cover. Moet het nog zien, maar lijkt gewoon gesprekken aan te kunnen nemen met hoesje dicht, zit bovenin gaatje ten hoogste van de speaker. Ook scherm gewoon af kunnen lezen is nice en ook de phone heeft het door als je de cover opent.
Ok dat is allemaal ook na te maken maar dan maar de vraag of het goed uitwerkt.

Heb het hoesje (bij gebrek aan phone) op de wireless charger gezet, en is dan vrij fors tov de charger. Ga er vanuit dat dat ook met niet speciaal hoesje werkt.

Wel typisch: in handleiding staat dat je geen metalen of magnetische objecten tussen phone en wireless charger mag plaatsen. Hoesje zelf geloof ik wel maar zitten toch 2 magneten linksonder in het hoesje, uiteindelijk dus achter de phone en voor de wireless charger. Linksonder is wel behoorlijk uit het midden... Maar toch.... Naja we zullen zien volgende week.

Coolblue meld nog steeds geen levertijd bij VR2 + controller. Zou wel fijn zijn dat die ook binnen zou zij rond de phone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-07 08:35
Pukson schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:44:
Zelf deze besteld

https://m.aliexpress.com/s/item/32804190382.html

Ziet er wel strak uit moet ik zeggen en voor het geld te proberen
Mooi ding! Wil je zodra je hem hebt foto's maken (ook met toestel erin)? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
De ledcover is binnen, ik dacht echt dat het een zwarte cover was, maar hij is zwart met glitters.

Wel mooi, nu nog een week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 09:35
Jubelteentje schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:19:
[...]

Ik heb de Just in Case protector besteld voor de S8+. Vandaag binnen gekregen. Die heeft geen dot-matrix puntjes maar ik vind hem aardig plastic achtig aanvoelen voor een tempered glass. Het is een edge tot edge.

Heb nu een S6 Edge waar ik een panzerglas protector op heb samen met een Spigen hoesje. Dat gaat goed.
Voor de S8+ heb ik de Spigen Ultra Hybrid clear al in huis.
Heb je daar een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waar bestellen jullie je USB C kabels?
Zoek nog degelijke (goedkope) van het liefst 2/2,5mtr.

Ben zelf zeer te spreken van de kabels van Aukey (via amazon.de). Maar wellicht hebben jullie nog goeie tips...please share! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-07 19:25
Welke kleur S8 heb je besteld? Ik twijfel nog tussen de zwarte of grijze led cover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
stane schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:08:
[...]

Mooi ding! Wil je zodra je hem hebt foto's maken (ook met toestel erin)? Ben erg benieuwd!
Zal ik doen, nog maar een weekje te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morpheus2003 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:12:
[...]

Welke kleur S8 heb je besteld? Ik twijfel nog tussen de zwarte of grijze led cover...
De zwarte S8+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Geert1976 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:08:
waar bestellen jullie je USB C kabels?
Zoek nog degelijke (goedkope) van het liefst 2/2,5mtr.

Ben zelf zeer te spreken van de kabels van Aukey (via amazon.de). Maar wellicht hebben jullie nog goeie tips...please share! ;)
Laatst voor de OP3 en Switch een 1.8 meter kabel van Anker via amazon.de besteld, prima kwaliteit en betaalbaar (wel prettig als je aan de 30 euro komt bij een bestelling, scheelt weer shipping)

https://www.amazon.de/Ank...-ChromeBook/dp/B01LNAAEJ2

[ Voor 7% gewijzigd door Prulleman op 13-04-2017 11:21 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 22:40
Review van otterbox glass screenprotector in combinatie met hoesje

YouTube: The First Glass Screen Protector Review for the Galaxy S8

Edit*

Hier nog eentje

YouTube: Samsung Galaxy S8+ Tempered Glass Protector Review | Olixar

[ Voor 28% gewijzigd door indofk op 13-04-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
boratnl schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:31:
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.gJEg28

Deze besteld. Dit hoesje ook op m'n S6 Edge gebruikt. Ziet er erg chic uit en is extreem plat (is alleen een cover, geen flip of standaard).
Ook deze maar besteld. Niet erg fan van hoesjes, maar wil toch graag wat bescherming.

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Spigen cases in het wild !

ik heb er ook een van die op deze video te zien zijn, namelijk de ThinFit erg mooi

en.

[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 13-04-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
ppeterr schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:46:
Spigen cases in het wild !

ik heb er ook een van die op deze video te zien zijn, namelijk de ThinFit erg mooi

[video]en.
Neo Hybrid is echt heel mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Protax schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:57:
[...]

Neo Hybrid is echt heel mooi! :)
Erg jammer dat deze nog niet in het zwart te verkrijgen is, staat overal nog in pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Odinrage schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:07:
[...]

Erg jammer dat deze nog niet in het zwart te verkrijgen is, staat overal nog in pre-order.
Ja, dat zag ik ook... Collega van me heeft de donkergrijze (denk als die in het filmpje), er voor mij bij besteld.
Mocht het niet bevallen kan ik voor die prijs altijd nog een ander hoesje proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Weet iemand of je met het Spigen Galaxy S8 Case Thin Fit hoesje de edge functies nog kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
De clear back over kost trouwens maar € 15,90 bij MeGekko.

https://www.megekko.nl/pr...obiele-telefoonhoes-Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik heb deze besteld (o.a. te bestellen bij gsmpunt.nl voor €17.95)

https://www.ringkestore.c...products/galaxy-s8-fusion

Een transparante en toch wat stevigere case.

"Military Grade Protection
Ringke FUSION offers MIL-STD 810G - 516.6 Certified Military Grade Drop Protection* in a slim and sleek profile."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Batsu
Ik ga er gewoon voorlopig geen hoesje omheen doen. Ik laat hem sowieso bijna nooit vallen (afkloppen) en ik vind het zo zonde. Heb je een mooi gedesignde telefoon, met kleine bezels, gooi je er een hoesje omheen! Ik snap het wel, ter bescherming, maar ik pas er voorlopig even voor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Batsu schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:15:
Ik ga er gewoon voorlopig geen hoesje omheen doen. Ik laat hem sowieso bijna nooit vallen (afkloppen) en ik vind het zo zonde. Heb je een mooi gedesignde telefoon, met kleine bezels, gooi je er een hoesje omheen! Ik snap het wel, ter bescherming, maar ik pas er voorlopig even voor
Eens, elke case is een voor mij niet acceptabele afbreuk aan het design. Ze worden er zonder uitzondering lomper, lelijker en zwaarder van.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Morpheus2003 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:20:
Weet iemand of je met het Spigen Galaxy S8 Case Thin Fit hoesje de edge functies nog kunt gebruiken?
hier zie je goed dat de rand van het hoesje, lager is dan het scherm.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/34pyrh3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
ppeterr schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:36:
[...]

hier zie je goed dat de rand van het hoesje, lager is dan het scherm.

[afbeelding]
Aah top! Bedankt voor de heldere uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 15:54
Ik wil op de voorkant wel graag een tempered glass van rand tot rand. Ik doe er ook geen case omheen. Op de achterkant plak ik vaak een protector die je met water moet aanbrengen. Hierdoor wordt de achterkant een stuk minder glad en blijft hij gewoon liggen op de bank of dergelijke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jubelteentje
  • Laatst online: 13-03 16:08
Heb beide besteld bij bol.combinatie. Is geleverd via Knaldeals.

Screenprotector (ze hebben nu alleen zwart, ik heb de clear)

Hoesje Spigen

Het laatste hoesje in dit filmpje maar dan met kickstand.
Filmpje

[ Voor 9% gewijzigd door Jubelteentje op 13-04-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06 20:24
Heb zojuist de S8+ Orchid Grey besteld icm "CLEAR BACK COVER GRIJS" en "INVISIBLESHIELD HD DRY" screenprotector. Vraag me alleen af wat je aan clear hebt icm grijs van de backcover? En zat ook te twijfelen met de screenprotector. Hoop dat het allemaal bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 08-07 13:00
Iemand al iets gevonden in de vorm van een (siliconen) bumper? Dus zonder back cover? Ik heb heel Aliexpress en Ebay afgezocht maar kan er geen vinden zonder dat het direct een geheel hoesje is met back cover. Dat vind ik en niet zo mooi en ik ben bang dat er weer vuil in de vorm van zand achter komt en dit weer gaat krassen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 09:35
JDL15 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 00:27:
Iemand al iets gevonden in de vorm van een (siliconen) bumper? Dus zonder back cover? Ik heb heel Aliexpress en Ebay afgezocht maar kan er geen vinden zonder dat het direct een geheel hoesje is met back cover. Dat vind ik en niet zo mooi en ik ben bang dat er weer vuil in de vorm van zand achter komt en dit weer gaat krassen..
Zoiets dus?

http://s.aliexpress.com/yMJZB7n2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 08-07 13:00
Thnx! Dat zijn er idd a 2 :) Die aluminum van Aliexpress had ik vorig jaar ook op mijn s7 edge, alleen was die erg krap om eromheen te krijgen en maakte die dus een dikke kras in die zilveren rand in de hoek. Wat er gebeurde was dat je echt veel kracht moest uitoefenen om de case sluitende te krijgen en deze dus in de hoek gewoon een dikke kras maakte. Denk dat ik dan voor de optie van Prulleman ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@JDL15 ik heb em in preorder staan.. tijdje getwijfeld om em voor de OP3 te halen, maar daar had ik al een sandstone case voor. Daar zit inmiddels een scheurtje in en de OP3 gaat door naar mijn vrouw. Aangezien die wat minder voorzichtig is... wilde ik daar ook een case met goede drop protectie voor hebben.. krassen maakt me dan nog minder uit als het niet meer mijn toestel is :D. De drop test van de Rhinoshield bumpers zijn behoorlijk indrukwekkend! meerdere drops van flinke hoogte op stenen zonder issues!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prulleman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:40:
@JDL15 ik heb em in preorder staan.. tijdje getwijfeld om em voor de OP3 te halen, maar daar had ik al een sandstone case voor. Daar zit inmiddels een scheurtje in en de OP3 gaat door naar mijn vrouw. Aangezien die wat minder voorzichtig is... wilde ik daar ook een case met goede drop protectie voor hebben.. krassen maakt me dan nog minder uit als het niet meer mijn toestel is :D. De drop test van de Rhinoshield bumpers zijn behoorlijk indrukwekkend! meerdere drops van flinke hoogte op stenen zonder issues!
ik was ook in de markt voor de Rhinoshield bumper voor mijn S8. Heb het internet afgespeurd voor reviews van de bumpercase voor de S7 variant werd ik alles behalve blij. De bumper gaat snel los zitten (speling dus) en de knoppen moet je behoorlijk hard indrukken.

Ik kijk dus even verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:51:
[...]

ik was ook in de markt voor de Rhinoshield bumper voor mijn S8. Heb het internet afgespeurd voor reviews van de bumpercase voor de S7 variant werd ik alles behalve blij. De bumper gaat snel los zitten (speling dus) en de knoppen moet je behoorlijk hard indrukken.

Ik kijk dus even verder.
Deze niks voor je dan? Gebruik deze nu ook op mijn S7Edge, en ben er zeer content mee...

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50800367

Acties:
  • +1 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:23:
[...]

Deze niks voor je dan? Gebruik deze nu ook op mijn S7Edge, en ben er zeer content mee...

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50800367
hey Henk! :)

Ja, heb ook naar die case gekeken. Maar ben 'bang' dat ie wel erg bulky is. Nou is een case voor mij persoonlijk al heel snel bulky. Ik vind die dingen echt afbreuk doen aan het prachtige design van de S8(+).

Ik hou diverse sites goed in de gaten komende tijd voor DE ultieme ultra dunne case (ik ben er van bewust dat die maar minimale bescherming bieden ;) )

thanks Henk! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08-07 15:35

Hegeman

Weet van alles wat

Geert1976 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 10:33:
[...]

hey Henk! :)

Ja, heb ook naar die case gekeken. Maar ben 'bang' dat ie wel erg bulky is. Nou is een case voor mij persoonlijk al heel snel bulky. Ik vind die dingen echt afbreuk doen aan het prachtige design van de S8(+).

Ik hou diverse sites goed in de gaten komende tijd voor DE ultieme ultra dunne case (ik ben er van bewust dat die maar minimale bescherming bieden ;) )

thanks Henk! :)
https://www.spigen.com/co...laxy-s8-case-rugged-armor

https://www.spigen.com/co...ystal?variant=30614790657

https://www.spigen.com/co...ystal?variant=30614471169

Deze misschien iets?

[ Voor 6% gewijzigd door Hegeman op 14-04-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jup, die laatste heb ik deze week binnen gekregen. Zeer benieuwd hoeveel extra bulky mijn S8 daardoor gaat worden.

thanks voor de links! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Zo, de Spigen Thin Fit ook binnen, en even naast een gel back cover die ik
al eerder had gehouden. Kwaliteit zie je er wel van af, ik kan niet wachten.

Laat maar komen de s8+, ik wordt zenuwachtig van al jullie nep meldingen dat hij morgen komt.

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251764

Ik ben van plan een extra USB-C laadkabel te bestellen voor de S8.
Op de sites vind ik het prijsverschil wel erg groot, variërend van 5 euro tot 25 euro.
Iemand een tip?

Qua cover ben ik er uit: het wordt de Galaxy S8 Case Liquid Crystal :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
@Anoniem: 251764 In dit topic staan wel een paar tips, anker en aukey zijn beide betrouwbaar. Goed verkrijgbaar op Amazon.de

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
De standing cover is ineens 59 euro bij coolblue en bol.
Vreemd.....hier is ie nog 43 euro iemand ervaring met de webshop?

https://www.smartphonehoe...Pm9rr6DptMCFcMp0wodBS8JBg

Of iemand een betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
smartphonehoesjes.nl is gewoon betrouwbaar, meerdere keren een hoesje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:11
mrcosmo schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:20:
De standing cover is ineens 59 euro bij coolblue en bol.
Vreemd.....hier is ie nog 43 euro iemand ervaring met de webshop?

https://www.smartphonehoe...Pm9rr6DptMCFcMp0wodBS8JBg

Of iemand een betere?
Werken wij met de zaak mee. Kunnen nog niet echt omgaan met de aantallen die wij bestellen (100den tegelijk) maar verder prima partij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
voor de echte minimalisten onder ons, ik had deze ultra dunne case voor op mijn iPhone 7. Zeer dunne (0,4mm) case die geen afbreuk doet aan het mooie design van de telefoon. Nu dus ook voor de S8/S8+ verkrijgbaar.
Bied minimale bescherming aan de achterkant tegen krasjes

http://www.elagostore.eu/...-case-for-galaxy-s8-black

[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 16-04-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 478980 schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:50:
[...]

Nu nog op zoek naar goede bescherming die niets af doet aan het mooie design.
Voor de echte minimalisten onder ons, ik had deze ultra dunne case voor op mijn iPhone 7. Zeer dunne (0,4mm) case die niets afdoet aan het mooie design van de telefoon. Nu dus ook voor de S8/S8+ verkrijgbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 16-04-2017 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:53

burgt

Starbass

Psst... link is kapot

Fixed :D

[ Voor 4% gewijzigd door burgt op 16-04-2017 16:06 ]

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Anoniem: 478980 schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:50:
[...]

Ik heb 'm besteld bij CoolBlue, om zo makkelijk van mijn oude toestel af te komen. Op marktplaats kan ik er waarschijnlijk meer voor krijgen, maar dit scheelt een hoop gedoe. Nu nog op zoek naar goede bescherming die niets af doet aan het mooie design.
Zelf heb ik deze besteld.. https://www.pdashop.nl/pr...-zwart.html?visible-popup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-06 23:32
Meulendijks89 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:52:
Bij amazon.de zijn de officiele hoesjes een stuk goedkoper dan hier in Nederland. Heb de Clear Case besteld voor de S8+ 36 euro. Ook de andere zijn goedkoper zoals de Alcantara 31 euro
Leveren alleen niet in NL, of mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:56:
voor de echte minimalisten onder ons, ik had deze ultra dunne case voor op mijn iPhone 7. Zeer dunne (0,4mm) case die geen afbreuk doet aan het mooie design van de telefoon. Nu dus ook voor de S8/S8+ verkrijgbaar.

oeh! die vind ik nog mooier dan de spigen slimfit die ik nu al heb, en vooral
omdat ze de camera en scanner, seperaat hebben gemaakt. Bij spigen is dat
een open vlak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:39

Zier er heel mooi uit.
Op de website staat dat de case maar 4 gram weegt. Dat is heel weinig in vergelijking met andere cases. Die zijn toch tussen 20 en 40 gram.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Batsu

Besteld, de Jean Indigo. Past mooi bij mijn zilvere s8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunks81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08-2022
ik ben benieuwd hoe goed je telefoon in die case beschermd word bij vallen.. Heb tot nu toe altijd cases gehad van spigen de Liquid Crystal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Zojuist deze ook maar besteld

https://www.hoesjesdirect...msung-galaxy-s8-plus.html

Vind het wel fijn dat alles gecovered is, zo heb je bij andere de bovenkant gewoon een hap voor alle sensoren en deze heeft cut outs voor de sensoren ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odinrage
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-02 13:36
Pukson schreef op zondag 16 april 2017 @ 21:09:
Zojuist deze ook maar besteld

https://www.hoesjesdirect...msung-galaxy-s8-plus.html

Vind het wel fijn dat alles gecovered is, zo heb je bij andere de bovenkant gewoon een hap voor alle sensoren en deze heeft cut outs voor de sensoren ben benieuwd
Klopt het dat deze niet case friendly is?
Pagina: 1 2 ... 17 Laatste