Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnAMEX
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-04-2023
Het beste aanbod van Americanexpress.

Een jaar lang gratis voor iedere kaart en 12000 membership rewardpoints.
De punten kun je gebruiken voor uiteenlopende zaken zoals vliegreizen, bol.com hotels, openstaand saldo betalen enz.

www.americanexpress.nl/introduceren/fransd7xNs?XLINK=MYCP

[ Voor 4% gewijzigd door martijnAMEX op 15-01-2018 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:32
*knip* Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rietbergje
  • Laatst online: 16-01-2023
Via dit topic al even een tevreden eigenaar van de AMEX Flying Blue Gold card. Ideaal met vluchten boeken en deze gespreid betalen, (extra) miles sparen met uitgaven die je doet. Via het Flying Blue programma / website krijg je bij veel webshops extra miles. Onlangs van mijn miles een mooie retourvlucht voor mij en mijn vriendin kunnen boeken, dat is het mooie eraan. Je spaart sneller de miles. Hierbij mijn referral code voor de American Express Gold card, uiteraard kun je ook uit de kaarten Silver of Platinum kiezen :) Voor de Gold card o.a.: het 1e jaar gratis, 11.000 extra miles, 30 euro Hertz autohuur waardecheque en goed verzekerd

Via: www.americanexpress.nl/introduceren/mikerDv8a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPL
  • Laatst online: 25-06-2020
hallo,

hierbij ook een referral voor de American Express Gold card:
ontvang tijdelijk 22000 membership rewards ( 500 euro besteden binnen 3 maanden na ontvangst kaart ) en het 1e jaar gratis, daarna 199 euro per jaar wanneer je je aanmeldt via onderstaande link

Misschien kan ik er iemand anders ook blij mee maken? Ik heb hier ook veel aan een referral gehad.

Wat kun je verwachten?

- 1e jaar gratis
- tijdelijk 22000 membership rewards, te besteden aan bv vluchten, cadeaus, concerten etc
- je spaart 1,2 rewards per euro voor betalingen met deze kaart
- uitgebreide reis- en annuleringsverzekering
- 2 gratis luchthaven loungebezoeken per jaar
- travel voucher van 75 euro per jaar
-upgrades bij 400 hotels
- 2 extra gold cards voor familie of vrienden
etc

Het sparen gaat dus behoorlijk snel als je veel reist, maar ook als je juist niet veel reist.

hierbij de link, je kunt via de link ook kiezen voor een andere kaart zoals de Green Card of Platinum Card. Dank jullie wel!

http://www.americanexpres...ren/janwylG4cj?XLINK=MYCP

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Weet iemand hoe het zit met die kwalificerende vluchten die je bij een FB AMEX-card krijgt?
Als ik er nu een aanvraag, krijg ik dan voor 2017 nog 4 kwalificerende vluchten toegekend?

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:35
JERONY schreef op donderdag 14 december 2017 @ 10:52:
Weet iemand hoe het zit met die kwalificerende vluchten die je bij een FB AMEX-card krijgt?
Als ik er nu een aanvraag, krijg ik dan voor 2017 nog 4 kwalificerende vluchten toegekend?
Dat denk ik niet helaas. Bij mijn aanvraag een tijdje terug duurde de aanvraag zelf al een week of 2, en toen nog een week of 2 voor de vluchten en miles bij waren geschreven.
De klantenservice is altijd erg vriendelijk, dus misschien een idee om ze even een belletje te geven.

[ Voor 9% gewijzigd door Leetness op 14-12-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJWSVDM
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-05 20:45
Na gebruik van een referral uit dit forum hier de mijne voor een Flying Blue Gold en 11.000 mijlen.
Eerste jaar gratis, daarna gewoon bellen om op te zeggen. Als je genoeg besteed hebt is hij dan weer gratis:)
www.americanexpress.nl/introduceren/markwUT3c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95358

Hierbij ook mijn referral code voor;
eerste jaar gratis American Express Gold Card twv EUR 175,-
11.000 Miles

www.americanexpress.nl/introduceren/wiebesXpqV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:42

FreakNL

Well do ya punk?

Hier mijn referral

Wat krijg je allemaal:
  • Een Flying Blue - American Express Gold Card uiteraard, met mogelijkheid tot 2 extra gratis kaarten
  • 11.000 Flying Blue Miles (na minimale uitgave van €500,- in de eerste drie maanden)
  • 1e jaar gratis t.w.v. €170,-
  • Reis- en annuleringsverzekering; zie polis: PDF
  • Een kortingsvoucher voor Hertz autohuur à €30,-
  • Tickets voor KLM/Air France in 3 termijnen betalen
  • 4 qualifying flights Flying Blue
Aanvragen en voorwaarden:
www.americanexpress.nl/introduceren/marinbb9N2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-06 22:49
En nog mijn referral link voor een AMEX Flying Blue card:

www.americanexpress.nl/introduceren/daviddXvmm?XLINK=MYCP

Hopelijk bedankt voor de miles die we samen erbij krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leylah
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 06-02-2018 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-06 23:00
Ook via mij kun je 12.000 Flying Blue Miles krijgen.
Zonder veel te vliegen toch je stoel upgraden? Bij elke euro krijg je een Flying Blue Mile. Zo vlieg ik binnenkort naar New York met KLM in de Business Class met 2 personen, terwijl ik Economy heb geboekt

Jij ook?
www.americanexpress.nl/introduceren/larsvQlmG

[ Voor 192% gewijzigd door detulp050 op 18-02-2018 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cnorretje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-10-2024
Via dit topic heb ik mijn American Express Gold Card aangevraagd. Nu hoop ik dat ook iemand mij code zou willen gebruiken.

Je ontvangt 22.000 Membership Rewards punten (= €90 contant of bijvoorbeeld een bol.com cadeaubon van €100) indien je minimaal 500 euro besteed in de eerste 3 maanden na goedkeuring. Bovendien is de kaart het eerste jaar gratis. Na het eerste jaar zeg je hem gewoon weer op ;)

Hierbij mijn referral link:
http://www.americanexpres...pauluoXnp8?CPID=100256004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Leetness schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:43:
[...]

Dat denk ik niet helaas. Bij mijn aanvraag een tijdje terug duurde de aanvraag zelf al een week of 2, en toen nog een week of 2 voor de vluchten en miles bij waren geschreven.
De klantenservice is altijd erg vriendelijk, dus misschien een idee om ze even een belletje te geven.
14 december heb ik mijn aanvraag gedaan, op 27 december is deze goedgekeurd en 30 december zijn mijn qualifying vluchten toegevoegd in mijn Flying Blue-account! Via een referrallink van hier dus toch net op tijd om een hoger niveau te bereiken! _/-\o_

Om anderen ook te helpen met alle standaard voordelen +11.000 extra Award Miles, hieronder mijn referrallink:
www.americanexpress.nl/introduceren/jeroebpfqW?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AudiAsia
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-11-2024
Ook ik heb de referral gebruikt van iemand in dit topic hier en ontvang 22.000 Miles gratis.
Ik heb de kaart voornamelijk gekozen, omdat ik dit jaar een aantal trips op de planning heb staan die ik van plan te gaan boeken met de American Express Gold Card. De kaart is sowieso het eerste jaar gratis, maar ook al had ik de jaarbijdrage moeten betalen dan was deze nog altijd goedkoper dan zelf een reis en annuleringsverzekering af te sluiten. Als je boekt met de American Express Gold Card, ben je vanzelf verzekerd!

Hierbij mijn Referral Link: www.americanexpress.nl/introduceren/patriaKAxS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:45
Let op! De actie waarbij je 22.000 punten kunt verdienen voor de gratis American Express card verloopt bijna!
Je kan de kaart aanvragen t/m 10 januari 2018. Zie mijn post om pagina 1 voor meer info en tips. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Girlgnome
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 16:10
Het is mij ook gelukt mij aan te melden en zal gelijk mijn link met jullie delen! :)

Hieronder mijn referal link voor de American Express Gold Card met eerste jaar gratis en 22.000 miles:
www.americanexpress.nl/introduceren/erikbH0zb?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024185

Bedankt voor het delen van jullie referral codes.
Hopelijk kan ik nu ook iemand blij maken met een gratis Goldcard en 22.000 punten.

Gebruik onderstaande link en kies dan onderaan de pagina de Goldcard voor het beste aanbod.
De aanvraag moet uiterlijk 10 januari a.s. gedaan worden! Voor de mensen die de aanvraag via
mijn link hebben gedaan heb ik nog een leuke verrassing. Stuur daarvoor maar een bericht!

www.americanexpress.nl/in...jacqudZDyd?CPID=100256008

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 1024185 op 07-01-2018 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380171

Doe ik ook even mee

www.americanexpress.nl/introduceren/hendrgQawz?XLINK=MYCP

Eerste jaar gratis flying blue silver of gold card aantal bonus miles afhankelijk of je voor Silver of Gold kiest.
(Platinum kan ook maar kost dan 456 ipv 600 het eerste jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-06 15:49
Dit is de mijne:
www.americanexpress.nl/introduceren/kasped913A?XLINK=MYCP

Uw introducé ontvangt 11.000 Award Miles. Bovendien is de kaart het eerste jaar gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 00:32
Mocht iemand nog een kaart willen aanvragen, bij deze ook mijn link:
www.americanexpress.nl/introduceren/robsH76h

Kan gebruikt worden voor silver, golf of platinum met ieder hun eigen voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1026827

Met dank aan referral tijdje geleden van hier, al een tijdje een blij Flying blue American Express platinum kaarthouder
Vooral platinum delen (moet hoofdkaarthouder al wel platinum zijn) biedt mij en mijn partner veel voordelen.

Hierbij mijn link:

www.americanexpress.nl/introduceren/jeroerrzkv

Je kan andere flying blue kaarten kiezen onderaan, mocht de platinum kaart wat duur zijn.
Platinum 22000 miles + 50%korting op jaarbijdrage
Goud 11000 miles + 100%korting op jaarbijdrage

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/dfqO1m/Amex.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:28
Ben al een paar jaar tevreden lid, vooral voor tickets en bestellingen bij Bol.com.

Hierbij mijn link: www.americanexpress.nl/introduceren/ronalvGjZD?XLINK=MYCP

Afbeeldingslocatie: https://insideflyer.nl/wp-content/uploads/2017/06/Flying-Blue-american-espress-kenmerken-768x478.png

Wat krijg je?
- American Express Gold Card 100% gratis het 1e jaar
- 12.000 Award Miles (meer dan vermeld hierboven!)
- 4 kwalificerende vluchten per jaar cadeau.
- Met elke euro die u uitgeeft spaart u minimaal 1 Award Mile. Gebruik uw Miles om uzelf te trakteren op vluchten, upgrades en nog veel meer.
- 1,5 Level Mile bij elke uitgegeven euro voor KLM AIR FRANCE vliegtickets.

Alvast bedankt! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Vitruvius op 24-03-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats85
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 15:58
*knip* Vragen naar aanbiedingen/kortingscodes/referrals is niet de bedoeling.

[ Voor 68% gewijzigd door Yorinn op 12-01-2018 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foofman2
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-09-2024
@FreakNL bedankt voor je referral, die heb ik gebruikt.

Hierbij mijn link: www.americanexpress.nl/introduceren/joostsBDb7

U ontvangt tijdelijk 12.000 Membership Rewards punten bij iedere goedgekeurde aanvraag.
Ook uw introducé ontvangt tijdelijk 12.000 Membership Rewards punten. Bovendien is de kaart het 1e jaar gratis.
U kunt jaarlijks onbeperkt introduceren en maximaal 175.000 punten verdienen
Het aantal bonuspunten dat u ontvangt is afhankelijk van de kaart waarvoor uw introducé uiteindelijk kiest.
U ontvangt het aantal bonuspunten die geldig zijn op het moment van de kaartaanvraag van de introducé. Dit aantal kan dus verschillen met de huidige aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pie
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-06-2022

pie

Ook ik heb gebruik gemaakt van een van de referrals in dit topic en wil graag de gunst teruggeven aan iemand!

Wat krijg je allemaal:
Een Flying Blue - American Express Gold Card, met mogelijkheid tot 2 extra gratis Gold kaarten
1e jaar gratis t.w.v. €170,-
12.000 Flying Blue Award Miles (na minimale uitgave van €500,- in de eerste drie maanden)
Deze kunnen omgeruild worden voor in ieder geval een enkele reis vliegticket binnen Europa.
Reis- en annuleringsverzekering; zie polis: PDF
Een kortingsvoucher voor Hertz autohuur à €30,-
Tickets voor KLM/Air France in 3 termijnen betalen
4 qualifying flights om naar volgende Flying Blue level te gaan!

Aanvragen:
www.americanexpress.nl/introduceren/thomadR1tH

Afbeeldingslocatie: https://www.flyingblue.com/0.0.45/img/amex/amex-card-gold.png

Mocht je de algemene voorwaarden nog eens lezen met uitgebreid alle voordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 624290

-

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 624290 op 22-02-2018 06:31 . Reden: Verwijderd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elsheepo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-06 10:24
Ik ben geinteresseerd in een AMEX KLM gold kaart.

Begrijp ik het goed dat ik de 12.000 miles pas krijg nadat ik 500,- heb uitgegeven in de eerste 3 maanden?

En zo ja. Kan dit ook een bestelling zijn van 500,- via Paypal waar de AMEX kaart aan gelinkt staat?

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
Elsheepo schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:39:
Ik ben geinteresseerd in een AMEX KLM gold kaart.

Begrijp ik het goed dat ik de 12.000 miles pas krijg nadat ik 500,- heb uitgegeven in de eerste 3 maanden?

En zo ja. Kan dit ook een bestelling zijn van 500,- via Paypal waar de AMEX kaart aan gelinkt staat?

Grt
Goedemiddag, ja dit is geen enkel probleem, die tellen ook gewoon mee :)
Zelfs een uitgestelde betaling met een bankrekening (met als backup je AMEX) telt mee als hij uiteindelijk via je AMEX gaat! Ik doe zelf vrijwel altijd via Paypal, in verband met de retourkostenvergoeding van Paypal :)

[ Voor 26% gewijzigd door Yorinn op 18-02-2018 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elsheepo
  • Laatst online: 27-06 10:24
Perfect bedankt.

Mijn idee is om voor 500,- een internet order te plaatsen, en deze retour te sturen... :)

Dit werkt dus ook?

Betreffende je referral. Als ik op je link klik, en daar bestel help ik jou aan punten toch?
detulp050 schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Goedemiddag, ja dit is geen enkel probleem, die tellen ook gewoon mee :)
Zelfs een uitgestelde betaling met een bankrekening (met als backup je AMEX) telt mee als hij uiteindelijk via je AMEX gaat! Ik doe zelf vrijwel altijd via Paypal, in verband met de retourkostenvergoeding van Paypal :)

*knip*

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 01-02-2018 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
Elsheepo schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:56:
Perfect bedankt.

Mijn idee is om voor 500,- een internet order te plaatsen, en deze retour te sturen... :)

Dit werkt dus ook?
Dat weet ik niet, het zou kunnen. Ik krijg mijn normale miles pas na de maandafrekening, geen idee of je die krijgt bij een retour. In theorie zou je de retour kunnen doen na de maandafrekening en dan een terugbetaling vragen aan American Express van je tegoed. Of ze er blij van worden is een tweede ;)

Ik heb wel eens dat ik iets koop bij Coolblue via mijn American Expres en dan terugstuur. Ik krijg mijn geld dan op mijn IBAN teruggestort, dus krijg ik ook de miles van de aankoop (American Expres ziet je retour dan niet). Dat zou dus werken. Maar die retourzending is dan niet omdat ik er miles voor krijg, maar omdat de prijs lager kan oid.
Betreffende je referral. Als ik op je link klik, en daar bestel help ik jou aan punten toch?
Dat is zeker! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door detulp050 op 01-02-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:03
Hierbij mijn link voor The Gold Card van American Express (let op: niet Flying Blue!)

Voorwaarden:
- 1e jaar gratis
- 12.000 Membership Rewards punten cadeau (Genoeg voor bijvoorbeeld een Bol.com cadeaukaart van 50 euro

www.americanexpress.nl/introduceren/ricaroWYR6?XLINK=MYCP

Voordelen van deze kaart:
- 4x per jaar toegang tot een luchthaven lounge (Lounge Club membership). Keuze uit meer dan 500 lounges wereldwijd.
- Gratis upgrades in meer dan 500 hotels wereldwijd inclusief $75 hotel credit per bezoek.
- Presales bij concerten en culinaire extra’s

Afbeeldingslocatie: https://c1.nerdwallet.com/images/1017_619026601f1fed8a42c7d10e8c36f76b_L.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leylah
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
*knip* Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Yorinn op 06-02-2018 10:36 ]

Anoniem: 1024535

Hierbij mijn referral link voor de Flying Blue - American Express Gold Card.

Voorwaarden:
- 1e jaar gratis t.w.v. €170,-
- Mogelijkheid tot 2 extra gratis Gold kaarten voor familie/vrienden
- 12.000 Flying Blue Award Miles (na minimale uitgave van €500,- in de eerste drie maanden)
- Met elke euro die u uitgeeft spaart u minimaal 1 Award Mile. Gebruik uw Miles om uzelf te trakteren op vluchten, upgrades en nog veel meer.
- Bereik sneller een hoger Flying Blue niveau met 4 kwalificerende vluchten per jaar cadeau.
- Reis- en annuleringsverzekering; zie polis op de website.

Vraag de kaart aan via de volgende link:
www.americanexpress.nl/introduceren/nielsjie3q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmeijden93
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-05-2024
Voor de liefhebbers die nog niet in het bezit zijn van een Amex Gold Flying Blue

Hierbij mijn referral link voor de Flying Blue - American Express Gold Card.

Voorwaarden:
- 12.000 Flying Blue Award Miles (na minimale uitgave van €500,- in de eerste drie maanden)
- Bereik sneller een hoger Flying Blue niveau met 4 kwalificerende vluchten per jaar cadeau.
- Reis- en annuleringsverzekering; zie polis op de website.

Vraag de kaart aan via de volgende link:

www.americanexpress.nl/in...feijov4Ry7?CPID=100256008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 22:52

Airpower

Feel the Power!

pie schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 23:16:
Ook ik heb gebruik gemaakt van een van de referrals in dit topic en wil graag de gunst teruggeven aan iemand!

Wat krijg je allemaal:
Een Flying Blue - American Express Gold Card, met mogelijkheid tot 2 extra gratis Gold kaarten
12.000 Flying Blue Award Miles (na minimale uitgave van €500,- in de eerste drie maanden)
Deze kunnen omgeruild worden voor in ieder geval een enkele reis vliegticket binnen Europa.

[afbeelding]

Mocht je de algemene voorwaarden nog eens lezen met uitgebreid alle voordelen
Ik heb onlangs via jouw account een kaart aangevraagd. Alvast veel plezier met de 12.000 punten!!

Mocht er iemand mij een gunst willen doen dan is hierbij mijn referral-link (alvast bedankt!! :)):

www.americanexpress.nl/introduceren/robersPYAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Z
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:55
Vorig jaar heb ik vrij veel gevlogen, en in november kwam ik er achter dat ik bijna genoeg qualifying flights had voor Flying Blue Elite/Silver status. Ik heb toen via dit topic een Flying Blue American Express Gold card aangevraagd; dankzij de 4 extra qualifying flights kan ik nu anderhalf jaar lang genieten van mijn Flying Blue status (onder meer gratis bagage mee op alle vluchten, en bij Delta kun je gratis de stoel met extra beenruimte bij de nooduitgang reserveren).
Toendertijd kreeg je, mits je in de eerste 3 maanden minimaal €500 uitgaf, ook 22.000 award miles. Dat is nu helaas nog maar 12.000, maar dat is alsnog aardig wat (ongeveer genoeg voor een retourvlucht binnen Europa, maar als je zelf wat doorspaart heb je al voor 18.750 miles een enkeltje Suriname).

Een leuke tip: American Express wordt lang niet overal in Nederland aangenomen, maar de Jumbo accepteert hem wel. Als je daar dus een paar keer boodschappen doet heb je die €500 zo uitgegeven en zijn jouw (en natuurlijk ook die van mij ;-)) award miles binnen.

Ik loop meestal met een grote boog om dit soort acties heen, maar ik heb er nu toch wel veel lol van dat ik heb meegedaan/meedoe. Bij alles dat je met de card betaalt krijg je 1 award mile per euro (bij vliegtickets zelfs anderhalve mile) en dat tikt toch langzaam aan. Binnenkort kan ik misschien wel een leuk reisje maken, mede dankzij deze actie. Als ik heel eerlijk ben is het een in Nederland nagenoeg nutteloze card (behalve bij de Jumbo en online), maar als je een paar keer per jaar met KLM/Skyteam vliegt kan het wat handige extras opleveren.

Ik hoop dat iemand zich via mijn referral link wil aanmelden, om het eerste jaar de Flying Blue American Express Gold Card gratis te krijgen (met alle voordelen die erbij horen), 4 qualifying flights én 12.000 award miles cadeau.

www.americanexpress.nl/introduceren/tomvf0WE?XLINK=MYCP

Vanaf april werkt Flying Blue trouwens niet meer met level miles/qualifying flights maar met Experience Points (ja, echt). In plaats van de 4 qualifying flights krijg je dan 30XP (en je hebt 100XP nodig voor silver, voorheen 15 qualifying flights). Als je veel korte vluchten maakt is dat iets minder gunstig, maar voor lange-afstandsvluchten is het gunstiger. Al behaalde level miles/qualifying flights worden omgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G00241
  • Laatst online: 04-12-2021
Ik heb een referal code van deze site gebruikt en hierbij dus mijn code voor de American Express Flying Blue Gold Card voor een volgende gebruiker:
www.americanexpress.nl/introduceren/gerdrzLF9?XLINK=MYEM

- €30 voucher voor Hertz autohuur
- Reis- en annuleringsverzekering; zie polis op de website

Mocht je toch liever een ander kaartniveu (silver of platinum), gewoon via deze link even doorklikken en naar beneden scrollen waar het kaartniveau voor de aanvraag zelf kan worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eef1997
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-07-2022
De Amex kaart wordt in Nederland steeds meer geaccepteerd.

Jumbo is al genoemd maar ook bijvoorbeeld Shell, McDonalds, IKEA, Zalando accepteren 'm.
De complete lijst is hier te vinden: Waar kan ik met American Express betalen?

Ik heb sinds kort de Flying Blue Silver kaart. als iemand mijn referral-link wil gebruiken dan graag natuurlijk!
www.americanexpress.nl/introduceren/edwinegRhH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 10:15

koekjah

Luctor et emergo

*knip* Dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 11-03-2018 12:45 ]

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1024535

Ik heb een referral link gebruikt om mijn flying blue gold card aan te vragen. Hopelijk gaat ook iemand mijn link gebruiken zodat we allebei 12.000 miles ontvangen.
Mijn referral link voor een flying blue gold card:
www.americanexpress.nl/introduceren/jamievH4uP

Hopelijk kunnen we elkaar zo verder helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-03-2019
Ook ik heb via dit forum iemand blij gemaakt door zijn Refferal code te gebruiken. Ik heb de flying blue gold card besteld. 1e jaar gratis en 12.000 awardmiles. Goede deal!
Wie wil mij blij maken door mijn code te gebruiken?

www.americanexpress.nl/introduceren/pellecXZqN?XLINK=MYCP

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zepp123
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb een referal code van deze site gebruikt en hierbij dus mijn code voor de American Express Flying Blue Gold Card voor een volgende gebruiker:

www.americanexpress.nl/in...sebashtJVs?CPID=100256010

Mocht je toch liever een ander kaartniveu (silver of platinum), gewoon via deze link even doorklikken en naar beneden scrollen waar het kaartniveau voor de aanvraag zelf kan worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruiseronline
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-01-2024
Goedenavond! Ik hoop dat ik iemand blij heb gemaakt door zijn Refferal code te gebruiken.

Maak ook gebruik van deze deal door op mijn referral link te klikken: eerste jaar gratis, en 12.000 gratis award miles!

Wie wil mij blij maken door mijn code te gebruiken?

www.americanexpress.nl/introduceren/corneuLmz0

Veel plezier ermee, en bedankt.

Kees

[ Voor 56% gewijzigd door Cruiseronline op 23-03-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1056967

k heb een referal code van deze site gebruikt en hierbij dus mijn code voor de American Express Flying Blue Gold Card voor een volgende gebruiker:

www.americanexpress.nl/introduceren/martidNh3p?XLINK=MYCP

Mocht je toch liever een ander kaartniveau (silver of platinum), gewoon via deze link even doorklikken en naar beneden scrollen waar het kaartniveau voor de aanvraag zelf kan worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Met ingang van 31 maart hebben wij een vernieuwd Referral-beleid. Hierin staat onder andere dat per vandaag geen referrals meer geplaatst mogen worden en dat oude referral-topics worden gesloten. Ook dit topic is daar geen uitzondering op en zal daarom een slotje krijgen.

Meer informatie over het vernieuwde beleid is te vinden vinden via Aanbiedingen en Kortingscodes - Beleid en Let op! Wijziging in referral-beleid per 31 maart 2018

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[green]Wat willen we WEL in dit topic?
• Referral-codes voor American Express

Vergeet niet om het kortingspercentage aan te geven.

~[red]Wat willen we NIET in dit topic?
• Dubbele / meerdere referral-codes, ook je eigen code quoten valt onder dubbel-posten, (Post je je referral dubbel of meer dan één referral, dan worden de codes verwijderd om het topic schoon te houden. Bij herhaaldelijk dubbel plaatsen van je referral volgen er andere maatregelen.)
• Discussies over American Express en het verdienmodel
• Simpele vragen die American Express ook kan beantwoorden
• Slowchat / offtopic-reacties

Let op: Dit zijn referralcodes, de poster verdient aan het gebruik van de code.

Algemene discussies/vragen over American Express en/of andere creditcards kan in Ervaringen met creditcards