Sinds ruim een jaar heb ik een American Express Flying Blue creditcard. Ik doe zoveel mogelijk uitgaven met deze kaart en heb daarmee al een heel behoorlijk aantal KLM Award Miles bij elkaar gespaard. De Gold kaart is bijvoorbeeld het eerste jaar gratis en bovendien ontvang je 10.000 Award Miles nadat je de kaart een paar keer gebruikt hebt. Je kunt ook een gratis kaart aanvragen voor je partner en zo nog sneller sparen. Verder heeft de kaart een reisverzekering, maar daarvan is de dekking zo beperkt dat je er alsnog weinig aan hebt, en kun je bij sommige grote (stadion)concerten eerder kaartjes kopen via Ticketmaster.
Via referrals is de kaart het eerste jaar gratis in plaats van €90,- en krijg je nog meer Award Miles, namelijk 12.50022.000! 11.000 12.000 voor de Gold kaart. Deze is ook het eerste jaar maandelijks opzegbaar. Misschien zijn er meer mensen die deze referral codes willen delen en gebruiken, vandaar dit topic. Voor elke succesvolle aanvraag ontvangt de verwijzer zelf ook 12.50022.000! 11.000 12.000 Award Miles voor de Gold kaart, minder voor de andere kaarten.
Dit is de mijne:
www.americanexpress.nl/introduceren/daandEY7J
Dank aan de mensen die mijn code gebruikt hebben!
Via referrals is de kaart het eerste jaar gratis in plaats van €90,- en krijg je nog meer Award Miles, namelijk 12.50022.000! 11.000 12.000 voor de Gold kaart. Deze is ook het eerste jaar maandelijks opzegbaar. Misschien zijn er meer mensen die deze referral codes willen delen en gebruiken, vandaar dit topic. Voor elke succesvolle aanvraag ontvangt de verwijzer zelf ook 12.50022.000! 11.000 12.000 Award Miles voor de Gold kaart, minder voor de andere kaarten.
Dit is de mijne:
www.americanexpress.nl/introduceren/daandEY7J
Dank aan de mensen die mijn code gebruikt hebben!
[ Voor 17% gewijzigd door Groever op 01-02-2018 12:36 ]