Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-03 20:01
Sinds ruim een jaar heb ik een American Express Flying Blue creditcard. Ik doe zoveel mogelijk uitgaven met deze kaart en heb daarmee al een heel behoorlijk aantal KLM Award Miles bij elkaar gespaard. De Gold kaart is bijvoorbeeld het eerste jaar gratis en bovendien ontvang je 10.000 Award Miles nadat je de kaart een paar keer gebruikt hebt. Je kunt ook een gratis kaart aanvragen voor je partner en zo nog sneller sparen. Verder heeft de kaart een reisverzekering, maar daarvan is de dekking zo beperkt dat je er alsnog weinig aan hebt, en kun je bij sommige grote (stadion)concerten eerder kaartjes kopen via Ticketmaster.

Via referrals is de kaart het eerste jaar gratis in plaats van €90,- en krijg je nog meer Award Miles, namelijk 12.50022.000! 11.000 12.000 voor de Gold kaart. Deze is ook het eerste jaar maandelijks opzegbaar. Misschien zijn er meer mensen die deze referral codes willen delen en gebruiken, vandaar dit topic. Voor elke succesvolle aanvraag ontvangt de verwijzer zelf ook 12.50022.000! 11.000 12.000 Award Miles voor de Gold kaart, minder voor de andere kaarten.

Dit is de mijne:

www.americanexpress.nl/introduceren/daandEY7J

Dank aan de mensen die mijn code gebruikt hebben!

[ Voor 17% gewijzigd door Groever op 01-02-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-04 08:27
Klinkt erg interessant. Is het mogelijk de gold card aan te vragen en 'm na het gratis jaar weer op te zeggen, voor gratis miles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-03 20:01
Leetness schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 14:38:
Klinkt erg interessant. Is het mogelijk de gold card aan te vragen en 'm na het gratis jaar weer op te zeggen, voor gratis miles?
Yes, dat is geen probleem. In principe dus inderdaad gratis miles. Je kunt trouwens ook na een jaar bellen dat je de kaartbijdrage te hoog vindt, dat heb ik geprobeerd en toen kreeg ik een paar tientjes korting of 20.000 award miles aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-04 14:00

mrsar

waar een sar is,is een wodka

als je opzegt kan je trouwens een jaar geen nieuwe aanvragen in acties/gratis jaar/bonus punten

hier mijn ref link : www.americanexpress.nl/introduceren/jeroes904p

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-04 08:21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 22:08
Hierbij ook mijn referral voor een standaard AMEX Gold premium kaart (1 jaar gratis, ik krijg 12.500 22.000 reward punten en als je in de eerste 3 maanden 1000 500 euro uitgeeft dan krijg jij er ook 12.50022.000.) Zo lang deze link hier staat is hij te gebruiken.

Members only: AMEX referral
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 15% gewijzigd door Teknoviking op 06-04-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
En hier een referral van mij:

www.americanexpress.nl/introduceren/joeridZTFk

Flying Blue – American Express Gold Card: ontvang 12.500 Award Miles cadeau indien je minimaal € 1.000,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van de aanvraag.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Laatst online: 26-04 23:26
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 08-12-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-04 14:59
Begin 2017 heb ik een American Express Flying Blue Gold genomen. De afgelopen maanden ben ik er echter achter gekomen dat deze kaart alleen echt interessant is voor mensen die veel vliegen met KLM.
Ik heb daarom in juni een gewone American Express Gold besteld omdat de kaart in mijn situatie veel meer waarde biedt. Onderaan nog een aantal tips om snel wat punten bij elkaar te sprokkelen.

De belangrijkste voordelen:

-Lidmaatschap het eerste jaar GRATIS! en is oa online maandelijks opzegbaar (standaardprijs is 199 euro p/j)
-Gratis travel voucher t.w.v. 75 euro te besteden bij American Express Travel
-Wereldwijd 75 dollar hotel tegoed bij hotels zoals Hilton te besteden aan dineren etc. Indien beschikbaar
krijg je ook een gratis kamer upgrade.
-Zeer uitgebreide reis- en annuleringsverzekering
-Goed verzekerd bij online aankopen en bij fraude/diefstal
-Je krijgt een Lounge Club pas voor toegang tot Airport Lounges (eerste 2 bezoeken gratis)
-Voorrang bij bepaalde concerttickets via Ticketmaster (zoals onlangs Queen en Rolling Stones in NL)
-1,2 Membership Rewards per uitgegeven euro
-Membership Rewards sparen is veelzijdiger dan alleen maar Flying Blue miles sparen. Met de Rewards is het ook mogelijk om je punten over te zetten naar andere spaarprogramma's, maar je kan bijvoorbeeld ook
tegoedbonnen nemen van Bol.com of met je Rewards het openstaande saldo op je kaart (deels) afbetalen!
Zelf spaar ik momenteel punten voor een luxe vlucht met Singapore Airlines.

Samenvattend is de kaart niet alleen gratis, het levert me zelfs geld op omdat ik mijn reisverzekering heb kunnen annuleren (60 euro per jaar) en de travel voucher van 75 euro is ook mooi meegenomen. De Membership Rewards hebben afhankelijk van de besteding een waarde van ongeveer 0,01 euro. Het
aanvragen van de kaart levert je dus ook nog eens ca. 220 euro op!

Normaal kost de kaart het eerste jaar 99 euro ipv 199 euro en krijg je 10.000 Membership Rewards.
Via onderstaande link krijgen we beide 22.000 Membership Rewards (na besteding van min. 500 euro
in de eerste drie maanden) en is de kaart dus het eerste jaar sowieso helemaal gratis!

www.americanexpress.nl/introduceren/robbedtkhW

Standaard is de Goldcard geselecteerd (naar mijn mening het meest interessant om mee te beginnen)
Je kan dit linksonder op de pagina evt. wijzigen naar Green of Platinum.

Wil je optimaal gebruik maken van dit soort acties dan moet, je nadat je jezelf hebt aangemeld, zorgen dat je zelf familie en vrienden aanmeldt. Vraag dus bijvoorbeeld voor je partner ook een kaart aan. Op deze manier pakje in een paar weken gratis 66.000 punten! Probeer verder Amex zoveel mogelijk te gebruiken bij je dagelijkse uitgaven. Dit kan bij bv. bijna alle tankstations, de Jumbo, Mediamarkt, en koppel je kaart aan je Paypal account! Wil je meer tips? Stuur me dan even een DM.

Update jan 2018: na 6 maanden mag je al upgraden. Ik heb nu gekozen voor de Platinumcard.
Dit levert weer 25.000 Miles op!

[ Voor 255% gewijzigd door m3power op 07-01-2018 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:07
Flying Blue - American Express Silver Card met 5500 6000 Award Miles + 1e jaar gratis t.w.v. € 75,-

Wil je de Gold Card incl. reisverzekering met 11000 12000 Award Miles + 1e jaar gratis t.w.v. € 170,- dan op onderstaande link linksonder op die pagina de Gold Card aanklikken.

De link: www.americanexpress.nl/introduceren/jdPGPr

Let op de voorwaarden m.b.t. minimum besteding gedurende de eerste 3 maanden na goedkeuring.

[ Voor 3% gewijzigd door U123456 op 02-02-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 07:48
*knip* Laten we dit soort acties niet op zo'n manier misbruiken.

[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 03-04-2017 11:08 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Bovenstaande actie is inmiddels afgelopen. De bovenstaande links werken nog steeds met als verschil dat je iets minder fb miles krijgt. Maar nog steeds meer dan wanneer je een kaart aanvraagt zonder referral:

FB Silver card 5.500 ipv 5.000
FB Gold card 11.000 ipv 10.000
FB Platinum card 25.000 ipv 20.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknoviking
  • Laatst online: 23-04 22:08
m3power schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:44:
Bovenstaande actie is inmiddels afgelopen. De bovenstaande links werken nog steeds met als verschil dat je iets minder fb miles krijgt. Maar nog steeds meer dan wanneer je een kaart aanvraagt zonder referral:

Overigens is de actie beter geworden voor niet FB kaarten. Ipv. 12.500 punten bij uitgave van 1000 euro is het nu 22.000 punten bij €500 euro.

Let op, dit zijn geen Flying blue punten maar AMEX rewards punten. Je kunt ze wel om laten zetten naar FB punten met een 5:4 ratio, als je het doet voor FB punten is een FB kaart bonus aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:46
m3power schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:44:

Het lijkt erop dat het verlengd is naar 6 juli 2017.

25000 Flying Blue Miles cadeau en €144 korting op Platinum kaart voor het eerste jaar:

http://www.americanexpress.nl/introduceren/melviwUV3Z

[ Voor 9% gewijzigd door MelvinW op 06-04-2017 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omigosh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-03 20:52
Welkomstaanbieding is verlengd tot 6 juni 2017. Je ontvangt 11.000 Award Miles cadeau bij minimale besteding van € 500,- in de eerste 3 maanden.

Eerste jaar is het gratis. Als je dan belt om te stoppen, dan komen ze vaak met een aanbieding. Dan kan je vaak weer 1 jaar gratis krijgen en weer 10000 gratis miles.

Tips om sneller miles te sparen:
- bijna alle tankstations accepteren het als betaalmiddel
- boodschappen accepteert alleen Jumbo
- baby op komst? babydump accepteert het, prenatal niet
- electronica? zowel bcc, als mediamarkt
- als je enquetes wil invullen, dan kun je aanmelden bij e-rewards (ikzelf heb hiermee 2000 miles gespaard)
- outletshoppen in Maasmechelen kan ook goed helpen

Mijn referral code: www.americanexpress.nl/introduceren/johnvChAC?=100267269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzzzzz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-04 22:42
En mijn code voor 1 jaar gratis flying-blue gold card met 11.000 award miles(en ook 11.000 voor mij.

Members only:

Ik gebruik de kaart vooral veel bij de shell en paypal. Vooral door paypal kan je er bijna overal mee betalen.

Als je extra hard wilt sparen moet je na inloggen op flying-blue site via een referral link kopen bij bijvoorbeeld bol.com of AliExpress dan krijg je nog weer extra punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00
Mijn lieftallige vriendin heeft ook een Amex kaart via Flying blue en ziet zo'n referral ook wel zitten uiteraard. Hierbij dus haar link, doe er je (en haar) voordeel mee :)

http://www.americanexpres...jitskeBERp?CPID=100201750

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:47

Malarky

Wils voor wat ieder

Weet iemand ook of een referral link werkt voor verlenging? Ik wil mijn AMEX Gold graag verlengen.

Een telefoontje levert helemaal niets op, enkel de prijzen + miles die gewoon hier staan.

Bij selectief en slim gebruik worden award miles door de meeste blogs/fora geschat op zo'n ~1ct per award mile. Dan is 11.000 miles dus €110 en 'kost' de Gold kaart nog maar €60.

[ Voor 22% gewijzigd door Malarky op 12-04-2017 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 13:00
Malarky schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:26:
Weet iemand ook of een referral link werkt voor verlenging? Ik wil mijn AMEX Gold graag verlengen.

Een telefoontje levert helemaal niets op, enkel de prijzen + miles die gewoon hier staan.

Bij selectief en slim gebruik worden award miles door de meeste blogs/fora geschat op zo'n ~1ct per award mile. Dan is 11.000 miles dus €110 en 'kost' de Gold kaart nog maar €60.
Kunnen we niet vinden - optie voor verlenging. Lijkt min of meer bedoeld voor nieuwe klanten.
Wellicht kun je je huidige kaart opzeggen en opnieuw lid worden, of je partner een nieuwe kaart laten aanvragen bijvoorbeeld. Jammer dat Amex zelf geen verlengingvoorstel aanbiedt, dan ben je toch snel(ler) geneigd op te zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 12-04-2017 21:53 ]

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
Malarky schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:26:

"Deze aanbieding is alleen geldig als u de afgelopen 12 maanden geen (extra) kaarthouder bent geweest bij American Express"

Staat helemaal onderaan de pagina. Verder zijn referral aanbiedingen alleen voor Silver, Goud en Platinum. Meestal geeft AmEx je wel een redelijk aantal miles als je belt om op te zeggen. Heb zelfs eens 30000 miles gekregen toen ik belde om m'n Platinum kaart op te zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Yorinn op 12-04-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Niet online
Bijgaand mijn code voor een AMEX Green Card:

U ontvangt 22.000 Membership Rewards punten cadeau indien u minimaal € 500,- besteedt in de eerste drie maanden na goedkeuring van uw aanvraag. De kaart is het eerste jaar gratis. Daarna betaalt u € 65,- per jaar

www.americanexpress.nl/introduceren/mennomgzm9?XLINK=MYCP

[ Voor 61% gewijzigd door HekkeySE op 23-04-2017 12:02 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 15:07
Eerste jaar gratis Amex FB Gold en 11.000 punten.

www.americanexpress.nl/introduceren/rubenzDkDA?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-07-2023
Bij deze mijn referral code;

www.americanexpress.nl/introduceren/evertsWdPN?XLINK=MYCP

Niet vergeten 500 euro te besteden in de eerste 3 maanden, anders krijg je de 11000 punten niet bijgeschreven. De 4 vluchten extra kan natuurlijk handig zijn, maar vaak heb je daar niet veel aan.

Punten sparen gaat vind ik nog wel redelijk hard en als je een beetje goed de KLM promo awards in de gaten houd, kun je voor rond de 14000 punten al een retourtje ergens in europa boeken;

https://www.flyingblue.com/promo-awards.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRiXeS
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Thnx guys, heb gebruik gemaakt van één van de referrals! :)

Bij deze dan ook bij referral:
www.americanexpress.nl/introduceren/timotvvLwX

Betreft link naar AMEX Gold Card (kan je wijzigen op de site naar bijvoorbeeld Silver of Platinum...). Bij aanvraag van AMEX Gold Card ontvang je 11.000 Flying Blue Award Miles (gekoppeld aan KLM Flying Blue programma) cadeau indien je minimaal € 500,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van de aanvraag.

Kaart is onder andere te gebruiken bij de meeste Jumbo vestigingen en via diverse webshops als je de kaart aan PayPal koppelt...

[ Voor 5% gewijzigd door TRiXeS op 03-05-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:53
Bedankt voor de tip!

hierbij mijn refferal link:
http://www.americanexpres...pietevpoIP?cpid=100271687

voor 11.000 punten en het eerste jaar gratis creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinkc
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-11-2024
*knip* Het is niet de bedoeling om je referral meermaals te plaatsen. Ik heb ze dan ook beiden verwijderd.

[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 17-07-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-04 09:38
Hierbij mijn referral link:

https://email.americanexp...l/introduceren/mohamnUNqp

11000 award miles bij goedgekeurde nieuwe aanvraag voor een Flying Blue American Express Gold card en eerste jaar gratis.

Edit: foutje in link - nu hersteld.

[ Voor 7% gewijzigd door Ethernety op 02-05-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 22:04

KKC

Hierbij mijn referral link voor een AMEX gold card premium:
22.000 membership rewards bij besteding van 500 euro in de eerste 3 maanden en het 1e jaar gratis

www.americanexpress.nl/introduceren/kakincYxw9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:33
Hierbij mijn link for een KLM Flying Blue Amex silver card,

Gratis + 5500 Award Miles.

www.americanexpress.nl/introduceren/ruudvWwxQ?CPID=100256004

[ Voor 4% gewijzigd door Ruut88 op 03-05-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 18-10-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Members only:

*knip* Het is niet de bedoeling om meer dan 1 referral per topic te plaatsen.

Overigens kun je ook aan het eind van het jaar gratis gelijk je partner uitnodigen en dan je eigen kaart opzeggen. Je houdt dan wel een kaart, maar nu als 'partner' ipv als hoofdaccount.

[ Voor 46% gewijzigd door Yorinn op 27-06-2017 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 920977

Mijn referral code is als volgt: www.americanexpress.nl/introduceren/timn1OLK

Zelf heb ik een Amex Green in bezit. De voorwaarden/addertjes die horen bij deze referral link:
- De reguliere Green Card heb ik als standaard aangevinkt
- 1 uitgegeven euro geeft je ook één Membership Rewards punt
- Eén kaart voor jezelf, plus één extra gratis kaart.
- Geef je meer dan €500 uit met de kaart binnen drie maanden, dan zul je 22.000 Membership Rewards ontvangen
- Kaart is het eerste jaar gratis, daarna betaal je €65 per jaar
- Bruto jaarinkomen van minimaal €23.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612398

Hierbij ook mijn referral code:

www.americanexpress.nl/introduceren/damirfjDWX

Ik heb zelf een Gold card maar je kan via de link ook voor andere cards kiezen. Kenmerken van Gold:
- 199 euro per jaar en via het referral programma eerste jaar gratis
- uitgebreide reis- en annuleringsverzekering als je de reis betaalt met je card. Bij de meeste touroperators kon ik tot nu toe terecht met Amex (Corendon, TUI, Sunweb) en verder ook alle online aanbieders (Expedia, Booking) en natuurlijk ook alle vliegmaatschappijen.
- 1,2 reward punten per uitgegeven euro (bij green card is dat 1 punt en bij platinum 1,5). Deze punten kun je inwisselen voor korting bij bv. Bol.com en veel andere (web) winkels of om via American Express reizen te boeken. Dit geldt ook voor concert tickets.
- 22.000 punten cadeau
- 2x per jaar toegang tot lounges op vliegvelden
- 75 euro travel tegoed per jaar
- 75 euro hotel tegoed als je een boeking maakt bij een hotel dat aangesloten is bij American Express
- uitnodigingen voor events en voorrang bij tickets kopen

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Ik had een doorlopende reis- en annuleringsverzekering dat ongeveer 100 euro per jaar was. Daarnaast had ik nog een mastercard waar ik 25 euro per jaar voor betaalde. Met Amex Gold ben ik eigenlijk goedkoper uit als ik dat jaarlijks travel tegoed erbij optel terwijl er nog andere voordelen aan zitten. Als Gold member ontvang je af en toe uitnodigingen voor leuke (VIP) events, zoals laatst een VIP night van Cartier. :)
Amex wordt tegenwoordig ook geaccepteerd bij Shell en Jumbo waardoor sparen voor punten lekker snel gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 612398 op 29-05-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mireya75
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09-2024
Dankzij dit topic mijn Amex kaart besteld en gekregen :-) nu mag ik ook weer iemand referren die 22.000 membership rewards punten krijgt én de kaart het eerste jaar gratis!
www.americanexpress.nl/introduceren/mireitC5T5

Edit: hm, zit nu dat boekje te lezen en het blijkt dat je de beloofde 75 euro reisvoucher pas kunt gebruiken wanneer je bij American Express een reis boekt van minimaal 500 euro. De kans dat je daar wat aan hebt is dus (veel) minder groot dan ik eerst dacht.

Wel (potentieel) nuttig is de kans om met voorrang kaartjes bij Ticket Master te kopen.

[ Voor 44% gewijzigd door mireya75 op 08-06-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-04 08:03
Hier nog een Amex referral.
Let wel ik zag hierboven dat er 2x lounge access bij zit. Dit is bij de Flying Blue Gold kaart NIET het geval. Deze geld wel bij de normale Amex Gold card. Daar in tegen telt deze wel snel door in de vliegtickets. Voor mij persoonlijk dus interessanter.

www.americanexpress.nl/introduceren/PXfli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 18:45
Ook maar even mijn Amex referral:
www.americanexpress.nl/introduceren/pascakyClK?XLINK=MYCP

Momenteel is het eerste jaar gratis en 11.000 bonus miles bij besteding van min. 500 euro in de eerste drie maand.
(na het binnenhengelen van die bonus zou je je kaart gelijk weer op kunnen zeggen, om er 12 maanden later weer van te profiteren :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-12-2024

rvd50

...................

Hierbij mijn code:
www.americanexpress.nl/introduceren/rodiavum6w

Voorwaarden
U ontvangt 11.000 Award Miles cadeau indien u minimaal € 500,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van de aanvraag.

Gebruik mijn Amex voornamelijk voor zakelijke uitgaven, maar ook veel prive tegenwoordig (acceptatie vind ik verbeterd en is prima in Nederland). De Flying Blue punten zijn zeker een extra reward als je veel uitgeeft en zo nu en dan met KLM vliegt. Mocht je zakelijk voor KLM vliegen dan is de kaart zeker een must om je qualifying flights te halen voor je volgende FB-status. Doe er je voordeel mee.. Mocht het niet duidelijk zijn, stuur me een DM :)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-04 13:55
Een andere tip om meer miles te sparen: als je je internet aankopen via de Flying Blue website doet, krijg je bij sommige webshops extra miles per uitgegeven euro. Soms wel 3 of 4 miles per euro. En daarbovenop nog de 1 mile per euro als je met American Express betaald.

Voor meer info zie: https://earnonline.flyingblue.com/nl/

Bijvoorbeeld

Bol.com => 1 mile per euro
Zalando => 2 miles per euro
Groupon => 4 miles per euro
Domino's => 27 miles per bestelling

Voor het aanvragen van een American Express kaart met extra bonus miles, hier ook mijn referral link (zelfde voordelen als de andere links):

www.americanexpress.nl/introduceren/matijeUB3t?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamadingdong
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-04 18:43
Bij deze ook mijn flying blue Amex gold met een Hertz voucher van €30,- en 22.000 miles!!! Acceptatie valt mij tot nu toe mee!
H&M, the sting en andere grote ketens accepteren ze. StarBucks gek genoeg niet.

www.americanexpress.nl/in...derekfNnDV?CPID=100256008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481992

Hierbij ook mijn referral om een Flying Blue American Express kaart aan te vragen: http://www.americanexpres...n/timd2kE1?CPID=100256004

Bijna alle voordelen zijn inmiddels besproken, maar zelf maak ik met name gebruik van de kaart bij:
- Kledingwinkels
- Paypal
- Tankstations
- Jumbo
- KLM vluchten

Extra voordelen zijn te behalen als je via Flying Blue webshop aankopen doet (https://earnonline.flyingblue.com/nl/). Je betaalt niet meer voor de producten bij bijvoorbeeld bol.com, maar spaart wel extra snel punten.

Door zelf een kaart te nemen, en twee personen aan te dragen, is het al bijna mogelijk om met d.m.v. een Flying Blue Promo Award ticket (https://www.flyingblue.com/promo-awards.html) gratis een mooie vlucht te boeken.

Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 938935

De American Express kwam ik voorheen alleen tegen op sites voor frequent flyers zoals insideflyer en flyertalk, maar deze kaart biedt ook veel voor de incidentele reiziger.

Een gratis reisverzekering, 30 euro voucher voor Hertz en 11.000 fb Miles daarnaast is de kaart via mijn link het eerste jaar helemaal gratis en maandelijks opzegbaar!

De link:

www.americanexpress.nl/introduceren/bernadOjc1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00tie
  • Laatst online: 03-12-2024
Ikzelf heb de Flying Blue American Express Gold kaart, als de volgende code gebruikt wordt ontvangen we beide 11.000 Award Miles (wanneer in de eerste 3 maanden €500 wordt gespendeerd) en is de kaart het eerste jaar gratis.

Zoals hierboven al een aantal keer is beschreven is de kaart daarna op te zeggen.

Kaartvoordelen
U spaart 1 Award Mile per euro. Bij uitgaven rechtstreeks bij KLM, AIR FRANCE of Hertz is dit nog meer: 1,5 Award Mile per euro.
Deze Award Miles kunt u besteden aan tickets, upgrades, loungetoegang of producten en diensten bij meer dan 100 partners.

Als u uw vliegticket rechtstreeks bij KLM en AIR FRANCE met de Flying Blue - American Express Gold Card betaalt, dan spaart u naast de Level Miles die u op uw vlucht verdient, ook nog eens 1,5 Level Mile per euro. Het behouden van uw huidige deelnemersniveau wordt zo nog makkelijker - wellicht bereikt u nu zelfs het volgende Elite-niveau, met nog meer voordelen. Binnen het Flying Blue-programma heeft u twee mogelijkheden om een hoger deelnemersniveau te bereiken: met kwalificerende vluchten of met Level Miles. Bij de Flying Blue - American Express Gold Card ontvangt u ieder jaar vier extra kwalificerende vluchten zonder dat u daarvoor hoeft te vliegen. Dit helpt u om uw niveau te behouden of om eerder een upgrade te krijgen.

Met de Gold Card hebben u, uw gezin en extra kaarthouders recht op de reis- en annuleringsverzekering, indien u de reis of verblijf betaald heeft met de kaart. U kunt terugvallen op een breed aantal dekkingen, waaronder medische hulp, tandheelkundige noodbehandelingen en annuleren van uw reis. Ook diefstal, verlies of beschadiging van uw persoonlijke eigendommen, geld en reisdocumenten zijn gedekt.

Betaal uw KLM en AIR FRANCE-boekingen in 3 gelijke maandelijkse opeenvolgende termijnen. Zonder rentekosten.U kunt zonder extra kosten tot twee extra Gold Cards aanvragen.

http://www.americanexpres...glennhW8D9?CPID=100256004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
  • Laatst online: 09-04 14:55
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 05-08-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
Let op! Vandaag 5 juli 2017 is de laatste dag dat je gebruikt kunt maken van de American Express actie en 22.000 Membership Rewards kunt krijgen. In een van de eerste post van dit topic zie je een aantal tips van me om optimaal gebruik te maken van deze actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnQnl
  • Laatst online: 26-04 13:55
Deze acties worden gewoon telkens weer verlengd hoor (soms alleen met andere voorwaarden, zo kreeg je paar maanden terug nog 12.500 extra miles).

Ik heb even gecontroleerd, maar de links werken nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
De actie is inderdaad verlengd tot 28 september. De voorwaarden qua bonus Miles etc zijn hetzelfde gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-04 14:51
Amex Gold.
- Eerste jaar gratis
- 11.000 Award Miles

www.americanexpress.nl/introduceren/7kIzX?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinkc
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-11-2024
*knip* Het is niet de bedoeling om je referral meermaals te plaatsen. Ik heb ze dan ook beiden verwijderd.

[ Voor 73% gewijzigd door Yorinn op 17-07-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazywarning
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23-04 14:21
Ook vanuit mij een referall link:

Zelf heb ik al enige tijd een Flying Blue - American Express Gold Card. Ik gebruik hem zeer regelmatig, maar met name in het buitenland. Ook online gebruik ik de kaart vaak om zodoende meer flying blue miles te sparen.

Bij elke goedgekeurde aanvraag ontvang ik 11.000 Award Miles.
Ook jij als introducé ontvangt 11.000 Award Miles. Bovendien is de kaart het 1e jaar gratis.

www.americanexpress.nl/introduceren/joeyd0nXT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dft2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:32
*knip* Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen die AE ook voor je kan beantwoorden.

[ Voor 78% gewijzigd door Yorinn op 20-07-2017 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Laatst online: 19-11-2024
Referral code American Express Gold Card:

www.americanexpress.nl/introduceren/alexao1ypg

Erg handig voor de zakelijke reiziger, je spaart heerlijk punten met het afrekenen van je hotel en huurauto etc.

Bij elke goedgekeurde aanvraag ontvang ik 11.000 Award Miles.
Ook jij als introducé ontvangt 11.000 Award Miles. Bovendien is de kaart het 1e jaar gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 13:04

DancePlaza

ninja

Kies voor Zilver en krijg:
5.500 Award Miles cadeau indien hij minimaal € 500,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van zijn aanvraag.

De kaart is het 1e jaar gratis!

Kies voor Gold en krijg:
22000 Award Miles cadeau indien hij minimaal € 500,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van zijn aanvraag.

Kies voor Platinum
25.000 Award Miles cadeau indien hij minimaal € 500,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van zijn aanvraag.

€ 144 korting in het 1e jaar! (400 euro ipv 600 euro)

Wil je meteen gebruik maken van je punten, kan je deze altijd gebruiken voor een upgrade van je vlucht of gebruik maken voor een (Promo) Award ticket. Je kan al vanaf 20000 punten richting de US / Azie / Afrika icm promo ticket.

Wanneer krijg je je punten? je krijgt de punten zodra je minimaal 500 euro hebt uitgegeven en je eerstvolgende transactie overzicht.

Meld je aan via de volgende link, mocht je andere vragen hebben stuur mij een PB

www.americanexpress.nl/introduceren/lamhR8Cc?XLINK=MYCP

[ Voor 4% gewijzigd door DancePlaza op 28-07-2017 09:41 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-04 13:00
Nog een linkje voor de Gold Card, eerste jaar gratis en 22.000 rewards punten cadeau als je in de eerste 3 maanden 500 euro uitgeeft:
http://www.americanexpres...rolanh8mLA?CPID=100256008

Beetje boodschapjes doen bij de Jumbo met je kaart en je zit zo aan die 500 euro :p

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lke
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10-2024

lke

En nog een linkje.

Gold
Ontvang 22.000 Award Miles bij iedere goedgekeurde aanvraag.
Ook uw introducé ontvangt 22.000 Award Miles. Bovendien is de kaart het eerste jaar gratis!

www.americanexpress.nl/introduceren/hendrlWX7q?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-03 21:38
Ook maar even plaatsen dan:

AMEX Gold, eerste jaar gratis twv 170,-, 22.000 punten bij besteding van 500,- in de eerste 3 maanden (gewoon al je uitgaven met de kaart doen en je bent er al).

www.americanexpress.nl/in...anfrovvzeg?CPID=100256004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 847117

Kies voor Amex Silver en krijg:
5.500 Award Miles cadeau indien hij minimaal € 500,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van zijn aanvraag.

De jaarbijdrage bij Silver (€75) is stuk lager t.a.v Gold (€ 170).

Mijn referal link:

www.americanexpress.nl/in...sandekJp64?CPID=100256010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:42
De Flying Blue Amex Gold kaart komt sinds kort met nog meer FB punten.
Als je sowieso Flying Blue miles wilt sparen is dit een betere aanbieding dan de 'reguliere' gold kaart.

22.000 FB miles
Eerste jaar gratis!
Minimaal 500 euro in de eerste drie maanden uitgeven.
(tip: koppel aan je PayPal. Ook bij Jumbo, Ikea, Bijenkorf kun je met Amex betalen).

Het voordeel van Gold t.o.v. de Silver is de uitgebreide doorlopende reisverzekering (wereldwijde dekking incl wintersport en annuleringsverzekering).
Per uitgegeven euro spaar je 1 FB award mile (Bij KLM/Air France en Hertz zelfs 1,5)

www.americanexpress.nl/introduceren/sebasvH6ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbouwman
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-04 19:39
Referal code voor unbranded American Express: http://goo.gl/b6GVWB

Gold (linksonder op de pagina selecteren via "Liever een andere kaart"): eerste jaar geheel gratis. Inclusief 22.000 punten (in te wisselen tegen EUR 80 cash) indien je de eerste drie maanden ten minste EUR 500 totaal uitgeeft. Inclusief 2 bezoeken aan een lounge van The Lounge club en EUR 75 travel voucher.

Platinum/Green ook mogelijk met welkomstaanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
*knip* Dit topic is niet bedoelt om dit soort vragen te stellen. Wil je het echt weten, kan je een topic openen in Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan

[ Voor 66% gewijzigd door Yorinn op 31-07-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dft2
  • Laatst online: 09:32
Referal code voor een Amex Gold card (of een andere kaart):

www.americanexpress.nl/introduceren/yioL4

Welkomstaanbieding
- 22.000 Membership Rewards (na uitgeven EUR 500 in de eerste drie maanden)
- 2x gratis lounge access via Lounge Club
- 1e jaar gratis twv EUR 199
- jaarlijkse travelvoucher van EUR75
- Uitgebreide (reis) verzekeringen
- Gratis twee extra kaarten zonder kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 566433

De actie voor 22.000 extra Flying Blue Award Miles bij een Gold Card geldt nog
(en 5.500 bij een Silver Card)

Hierbij mijn link:

www.americanexpress.nl/introduceren/robinwqk2a?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flight777
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-04 15:16
Volgende is voor een GOLD kaart, eerste jaar GRATIS en 22.000 bonus Miles :)

www.americanexpress.nl/introduceren/robervssSu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Hier nog een voor de AMEX FB Gold. Eerste jaar gratis en 22.000 bonus miles:

www.americanexpress.nl/introduceren/hemmokpRej?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
*knip* Deze referral had je al eens geplaatst. Gezien dit niet de bedoeling is, heb ik ze beiden verwijderd.

[ Voor 93% gewijzigd door Yorinn op 05-08-2017 21:54 ]

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:07

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb ook een AMEX FB referral link. Gratis 22.000 Award Miles voor ons beiden en eerste jaar gratis (bij een Gold-kaart).

www.americanexpress.nl/introduceren/jann5Uoj?XLINK=MYCP

De link is voor een Gold-kaart maar Silver of Platinum is ook mogelijk door linksonder voor een andere kaart te kiezen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
Via deze link een gratis Gold card: (of andere kaart, linksonderin) www.americanexpress.nl/introduceren/3usn8

Welkomstaanbieding
- 22.000 Membership Rewards (na uitgeven EUR 500 in de eerste drie maanden)
- 2x gratis lounge access via Lounge Club
- 1e jaar gratis twv EUR 199
- jaarlijkse travelvoucher van EUR75
- Uitgebreide (reis) verzekeringen
- Gratis twee extra kaarten zonder kosten

(tip: koppel aan je PayPal. Ook bij Jumbo, Ikea, Bijenkorf kun je met Amex betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Laatst online: 12:51
Hierbij mijn Amex referral waarmee je uit drie kaarten kunt kiezen (Green, Gold, Platinum). Zie linksonderin :)

Bij elke kaart onvang je 22.000 Membership Rewards, die je kunt inwisselen voor bijvoorbeeld BA Avios, Flying Blue punten of 100 euro cadeaukaart van Bol.com of de Bijenkorf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
www.americanexpress.nl/introduceren/robinkBzqz4?XLINK=MYCP

Ontvang 22.000 Award Miles en bovendien is de kaart het eerste jaar gratis!
Betreft voor een Gold card, maar kan ook aangepast worden.

[ Voor 17% gewijzigd door carpebios op 18-08-2017 22:12 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit topic niet bedoeld is voor vragen/discussie over American Express, heb ik een aantal reacties de TC ingegooid. Willen jullie discussieren over deze en/of andere creditcards, kan dat in Ervaringen met creditcards

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Anoniem: 962149

Bijgaand mijn American Express Flying Blue Gold referral link:

www.americanexpress.nl/introduceren/laureeWaTt

De introducé ontvangt:
- 22.000 Flying Blue Award Mile + 1e jaar gratis t.w.v. €170,-.
- 4 kwalificerende vluchten per jaar
- 1 Award Mile per uitgegeven euro.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 962149 op 24-08-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miyazakiman
  • Laatst online: 30-12-2024
Flying Blue introductie link voor laatste aanbod:

www.americanexpress.nl/introduceren/daniedR5BU?XLINK=MYCP

gratis 22.000 miles bij een Amex Gold card en eerste jaar ook geen kosten t.w.v. €170,-

Verder alles kaart extra's inbegrepen.
-4 vluchten die tellen voor je flying blue status (ben je sneller op hoger niveau).
-Reis en aankoop verzekering
-Extra miles op al je aankopen

Evt. silver of platinum kaart? Deze kun je rechts onder kiezen.

Ben zelf fanatieke gebruiker van de kaart en help je evt. ook graag met vragen.

*knip* Extra's via DM aanbieden is niet de bedoeling.

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 31-08-2017 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Gratis AMEX Gold (t.w. €199) of een ander type kaart via mijn link:

www.americanexpress.nl/introduceren/roypevmTYf

Wat ontvang je?

Amercian Express Gold met 22.000 gratis Reward punten (€500 besteden in 3 maanden)
- Eerste jaar gratis (t.w.v. €199,-)

Verdere extra's:
- Uitgebreide doorlopende reisverzekering met Werelddekking
incl. diefstal, medische hulp en annuleringen
- 2x gratis per jaar Lounge Club toegang op internationale luchthavens (meer dan 500 lounges wereldwijd)
- Max 180 dagen aankoopverzekering op je aankopen (met Blue/Green card 90 dagen)
- Geld-terug-garantie op je aankopen max 90 dagen
- Hotel-Upgrades bij meer dan 400 hotels over de wereld + 75$ hotel credit per bezoek
- Travel Voucher van €75
- 2 Extra Gold Cards
voor gezinsleden
- 1,2 punten sparen per Euro
- Presales
op veel concerten en andere events

Waar te gebruiken?
Besteden gaat makkelijk als je vaak winkelt met PayPal. Ook tanken kan makkelijk met AMEX bij bijvoorbeeld Shell, BP, Total. Je Billy kasten bij IKEA. Apple, eten bij Thuisbezorgd, McDonalds, shoppen bij Bijenkorf, Dell, Zalando Bol.com, Nike, do I need to go on?

Ook ik heb hier gebruik gemaakt van een referral via een Tweaker, zo helpen we elkaar een handje. O+

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55
Ook ik heb via een referral op deze site een American Express Flying Blue Gold Card genomen. Hieronder mijn referral if you please. :)

http://www.americanexpres.../paulaJY73?CPID=100256004

Meer Award Miles sparen met al uw aankopen
Met elke euro die u uitgeeft spaart u minimaal 1 Award Mile.
Gebruik uw Miles om uzelf te trakteren op vluchten, upgrades en nog veel meer.

Tickets in termijnen betalen
Betaal uw KLM en AIR FRANCE vliegtickets in 3 gelijke termijnen zonder bijkomende kosten met Fly now Pay later.

Sneller naar een hoger Flying Blue deelnemersniveau
4 kwalificerende vluchten per jaar cadeau en 1,5 Level Mile bij elke uitgegeven euro voor KLM AIR FRANCE vliegtickets.

Uitgebreide verzekeringen
U gaat goed verzekerd op reis met de reis-, annulerings- en uitgebreide reisongevallen verzekering. Daarnaast zijn uw aankopen verzekerd en heeft u recht op de Geld-Terug-Garantie

Welkomstaanbieding
U ontvangt 22.000 Award Miles cadeau indien u minimaal € 500,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van de aanvraag. Dit is het beste kennismakingsaanbod van American Express!
Prijs per jaar
De kaart is het eerste jaar gratis. Daarna betaalt u € 170,- per jaar.
Extra kaarten
Vraag zonder extra kosten 2 extra kaarten aan voor meerderjarige familieleden of vrienden

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightofthegun
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-04 17:17
Referral code Flying Blue - American Express Gold Card.
22.000 Award Miles + 1e jaar gratis t.w.v. € 170,-

www.americanexpress.nl/introduceren/justuhUEAA

Ik ga de kaart gebruiken voor de extra 4 kwalificerende vluchten voor het Flying Blue programma.
De 22.000 Award Miles zijn meer dan voldoende voor het boeken van een leuke Europese bestemming!

Meer Award Miles sparen met al uw aankopen
Met elke euro die u uitgeeft spaart u minimaal 1 Award Mile.
Gebruik uw Miles om uzelf te trakteren op vluchten, upgrades en nog veel meer. Tickets in termijnen betalen
Betaal uw KLM en AIR FRANCE vliegtickets in 3 gelijke termijnen zonder bijkomende kosten met Fly now Pay later. Sneller naar een hoger Flying Blue deelnemersniveau
4 kwalificerende vluchten per jaar cadeau en 1,5 Level Mile bij elke uitgegeven euro voor KLM AIR FRANCE vliegtickets. Uitgebreide verzekeringen
U gaat goed verzekerd op reis met de reis-, annulerings- en uitgebreide reisongevallen verzekering. Daarnaast zijn uw aankopen verzekerd en heeft u recht op de Geld-Terug-Garantie Inclusief 2 extra Gold Cards voor familie of vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-04 14:24
Als mensen nog interesse hebben in de American Express Flying Blue Gold card heb ik nu een fantastische aanbieding.... *trommergeroffel* ... Het eerste jaar gratis en 22.000 Award miles cadeau!
Dat allemaal via mijn schaamteloze :+ referral-link:

http://www.americanexpress.nl/introduceren/daniepnVRg

Afbeeldingslocatie: https://www.americanexpress.com/content/dam/amex/nl/cards/images/card-art/pd-fb-gold.png

Meer informatie en alle voordelen voor de kaart, zie ook bovenstaande link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTVDKTW
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:59
Ik heb mijn Flying Blue - American Express Gold Card vandaag ook binnengekregen, duurde een kleine 2 weken van aanvraag tot binnenkomst. Uiteraard ontvangen middels een refferallink, dus hieronder ook die van mij :)

Wat krijg je allemaal:
  • Een Flying Blue - American Express Gold Card uiteraard, met mogelijkheid tot 2 extra gratis kaarten
  • 22.000 Flying Blue Miles (na minimale uitgave van €500,- in de eerste drie maanden)
  • 1e jaar gratis t.w.v. €170,-
  • Reis- en annuleringsverzekering; zie polis: PDF
  • Een kortingsvoucher voor Hertz autohuur à €30,-
  • Tickets voor KLM/Air France in 3 termijnen betalen
Aanvragen en voorwaarden:
www.americanexpress.nl/introduceren/lennav7d7W?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
Voor diegenen die al een Nederlandse Amex kaart hebben (of minder dan 12 maanden geleden hebben gehad) en daardoor op dit moment geen gebruik kunnen maken van een NL referral heb ik hierbij een mooie aanbieding voor de Duitse American Express voor de Gold kaart. De Duitse Amex staat geheel los van de NL (en BE) Amex vandaar dat dit mogelijk is.

- Duitse Amex Gold kaart
- 20.000 Membership Rewards punten
- eerste jaar gratis

Voorwaarden:
-Minimaal 1.000 euro besteden in de eerste 3 maanden.
-aanbieding geldig tot 27 september 2017, daarna 15.000 punten
- je moet beschikken over een Duits bankrekeningnr, dit kan gratis via N26.

Referral link

Let op: omdat het een Duitse kaart betreft komt er wel iets meer bij kijken, zie hiervoor mijn bericht in het creditcardtopic.

[ Voor 4% gewijzigd door Wally2002 op 18-09-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Hier ook mijn AMEX sinds kort binnen (ook via dit topic :)).

Dus hierbij mijn refferal link voor 22.000 miles + 1e jaar gratis AMEX Gold:

Via deze link: www.americanexpress.nl/introduceren/roberwxW6j?XLINK=MYCP

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:46
In plaats van alle Gold referrals nu een voor de Flying Blue - American Express Platinum card

- 25.000 Award Miles cadeau indien je minimaal € 500,- besteedt in de eerste 3 maanden na goedkeuring van de aanvraag.
- € 144 korting in het 1e jaar!

De link:
www.americanexpress.nl/introduceren/sandemlTtE?XLINK=MYCP

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bl0kkie87
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:46
De actie is momenteel behoorlijk lekker (beter dan toen ik hem afsloot eerder dit jaar! 1 jaar gratis American Express Flying Blue Gold card, dus met verzekering (diefstal & schade van aankopen tot €1400) en reisverzekering, mits betaald met je AmEx natuurlijk! :) Daarnaast nog 22.000 flying blue award miles voor ons allebei! Ook krijg je een €30 voucher van Hertz en kan je ook meteen Hertz Gold member worden met o.a. vaste koringen op huurprijzen en standaard een upgrade gratis!

Aanmelden kan via deze link: www.americanexpress.nl/introduceren/matteb52SV?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.klaassen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 13:04
Ik heb mijn AMEX gold nu ongeveer een half jaar in gebruik en hij wordt veel vaker geaccepteerd als dat ik vooraf had gedacht!

Dus bij deze mijn referral link voor 22.000 miles + 1e jaar gratis AMEX Gold:

Via deze link: www.americanexpress.nl/introduceren/martikRKLp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:34
En ook hier, via dit topic een Gold Flying Blue American Express card aangevraagd.

Wat krijg je allemaal:
  • Een Flying Blue - American Express Gold Card uiteraard, met mogelijkheid tot 2 extra gratis kaarten
  • 22.000 Flying Blue Miles (na minimale uitgave van €500,- in de eerste drie maanden)
  • 1e jaar gratis t.w.v. €170,-
  • Reis- en annuleringsverzekering; zie polis: PDF
  • Een kortingsvoucher voor Hertz autohuur à €30,-
www.americanexpress.nl/introduceren/sjoerrOoV7?XLINK=MYCP

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265459

Zelf heb ik ook via dit topic een Gold kaart aangevraagd van American Express.
Ik tank met de kaart en heb hem gelinkt aan mijn Paypal account zodat zoveel mogelijk online betalingen ook via de kaart lopen en award miles kan sparen!

Let goed op dat ze hem wel linken aan het goede Flying Blue account, dat is bij mij in het begin misgegaan.

Wat krijg je allemaal:

Een Flying Blue - American Express Gold Card uiteraard, met mogelijkheid tot 2 extra gratis kaarten
22.000 Flying Blue Miles (na minimale uitgave van €500,- in de eerste drie maanden)
1e jaar gratis t.w.v. €170,-
Reis- en annuleringsverzekering;
Een kortingsvoucher voor Hertz autohuur à €30,-
Tickets voor KLM/Air France in 3 termijnen betalen
Alle aankopen zijn verzekerd via de kaart

www.americanexpress.nl/introduceren/janvuPNO?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGJ
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGJ

Zoals meerdere mensen in dit topic heb ik ook een kaart aangevraagd. Hierbij heb ik met succes gebruik gemaakt van een referral link van een ander. Ik deel daarom graag mijn eigen referral link die ik inmiddels heb ontvangen. Mijn plan is overigens om de kaart een jaar te houden, veel punten te sparen, en daarna weer op te zeggen.

Kort de voordelen:
  • Eerste jaar gratis!
  • Reis- en annuleringsverzekering
  • Een kortingsvoucher voor Hertz autohuur à €30,- welke je via de post krijgt toegestuurd
Link: www.americanexpress.nl/introduceren/hessejKwQM?XLINK=MYCP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schraagen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05-2024
RobertowNL schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:29:
Hier ook mijn AMEX sinds kort binnen (ook via dit topic :)).

Dus hierbij mijn refferal link voor 22.000 miles + 1e jaar gratis AMEX Gold:

Via deze link: www.americanexpress.nl/introduceren/roberwxW6j?XLINK=MYCP
Tijdje terug aangemeld via RobertowNL.
Zodra iemand zich via mij aanmeld, laat het even weten via een quote, dan weten andere Tweakers dat via mij zich al iemand heeft aangemeld, en kan diegene zich via een andere Tweaker aanmelden voor een zo eerlijk mogelijke verdeling :)

Ten overvloede nog maar even de voordelen van de American Express Flying Blue Gold Card:
- Sparen van award miles, die je weer kan besteden aan KLM (OF Transavia vluchten (!)), maar ook aan hotelovernachtingen, autohuur, kado's en nog veel meer)
- Uitgebreide vergoeding bij vluchtvertraging of bagageverlies
- Reis- en annuleringsverzekering
- Aankoopverzekering (tot 180 dagen en €1400 aankoopwaarde)
- Hertz Welcome Voucher t.w.v. € 30 plus 15% korting op autohuur bij Hertz in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk

En als kers op de taart krijg je bij aanmelding via mijn link
- 22.000 Award miles cadeau (let op: na besteding van €500 binnen 3 maanden)
Besteden kan bij o.a. Jumbo / via PayPal / NS / Airbnb etc.
- Kaart eerste jaar gratis

Benodigd jaarinkomen voor Gold card: €23.000

Aanmelden kan via: www.americanexpress.nl/introduceren/sterrs61I0?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 21x2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-08-2021
Dankbaar voor de link die ik in deze thread heb mogen gebruiken post ik mijn referral link.

Referral code Flying Blue - American Express Gold Card.

- 22.000 Award Miles + 1e jaar gratis t.w.v. € 170,-

- Reis- en annuleringsverzekering

- Een kortingsvoucher voor Hertz autohuur à €30,-

- Tickets voor KLM/Air France welke in 3 termijnen betaald kunnen worden.

- 1 Award Mile per uitgegeven euro.

www.americanexpress.nl/introduceren/bobduggF?XLINK=MYCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Laatst online: 25-04 10:38

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Ik post ook maar mijn link.

www.americanexpress.nl/introduceren/markw0HHzu?XLINK=MYCP

Het is voor de Green Card (1e jaar gratis, daarna 65 euro per jaar + je ontvangt 22.000 punten indien je binnen binnen 3 maanden 500 euro besteed). Bruto inkomen van 23.000 vereist.

Afbeeldingslocatie: https://icm.aexp-static.com/Internet/MemberGetMember/card-art/NL_nl/mgmee/green.png

Je kunt op de pagina ook wisselen zodat je kiest voor de Gold Card (ook 1e jaar gratis, daarna 199 euro per jaar + je ontvangt 22.000 punten indien je binnen binnen 3 maanden 500 euro besteed). Deze kaart komt met een uitgebreide reis(ongevallen)verzekering en een annuleringsverzekering. Ook ontvang je een reisvoucher van 75 euro. Bruto inkomen van 36.000 vereist.

Afbeeldingslocatie: https://icm.aexp-static.com/Internet/MemberGetMember/card-art/NL_nl/mgmee/gold.png

[ Voor 15% gewijzigd door i7x op 16-10-2017 09:37 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingu007
*knip* Wat zeiden we nou? Het meermaals plaatsen van je referral is niet de bedoeling.

[ Voor 85% gewijzigd door Yorinn op 16-10-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Niet online
*knip* Je had al eens een referal geplaatst. Gezien het niet de bedoeling is meerdere referrals te posten, heb ik ze beiden verwijderd en wil ze ook niet meer terugzien.

[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 18-10-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601201

Hierbij mijn referral link voor de American Express creditcard:

www.americanexpress.nl/introduceren/tjnt0zoo?CPID=100256004

Bij het aanvragen van mijn green card, heb ik ook gebruik gemaakt van iemand zijn referral link via tweakers, dus zou leuk zijn als iemand anders nu mijn link gebruikt.

Je krijgt 22.000 punten indien je minimaal 500 euro besteedt en het eerste jaar is het gebruik van de kaart gratis.

De link is te gebruiken voor de green, gold en platinum kaart.

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
Iemand enig idee waarom de bonus van een nieuw lid aandragen is veranderd? Dit was voorheen altijd 22.000 per goedgekeurde aanvraag; maar nu krijg ik helaas nog maar 11.000 punten.
https://i.imgur.com/bhkUrEz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wally2002
@Leetness het was voorheen niet 'altijd 22.000' dit was een tijdelijke promotie vanaf eind juli 2017. Amex heeft altijd het woord 'tijdelijk' gebruikt, echter nooit een einddatum gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkpolders
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-02-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 987281

*knip* Dit topic is niet bedoeld voor algemene vragen en discussies over Amex. Je kan je vraag eventueel nog wel in Ervaringen met creditcards stellen, maar ook daar geldt dat eigen inzet een vereiste is.

[ Voor 80% gewijzigd door Yorinn op 25-10-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 990175

*knip* Dit topic is niet bedoeld voor algemene vragen. Je vraag kan je eventueel nog wel in Ervaringen met creditcards stellen.

[ Voor 122% gewijzigd door Yorinn op 01-11-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlohnen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-04 12:29
Hallo,

Hierbij mijn referral code voor American Express (gold, maar je mag natuurlijk ook een andere kiezen):

https://www.americanexpress.nl/introduceren/marcolKtiS

Bij voorbaat bedankt als je er gebruik van maakt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Durazno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-04 19:17
Ik heb iemand blij kunnen maken met mijn aanvraag via dit topic, hopelijk maak ik nu iemand anders blij en mezelf ook.

Je krijgt 11.000 award miles cadeau als je binnen 3 maanden 500 euro met deze Gold kaart uitgeeft. Het eerste jaar is die gratis, erna moet je ervoor betalen.

www.americanexpress.nl/in...sjoervxqWX?CPID=100256008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:24

koekjah

Luctor et emergo

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Yorinn op 11-03-2018 12:44 ]

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmanen
  • Laatst online: 25-04 15:00
Hierbij een referral voor 1 jaar gratis Silver Flying Blue card, incl. 5500 miles.

www.americanexpress.nl/introduceren/robervFeis
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~[green]Wat willen we WEL in dit topic?
• Referral-codes voor American Express

Vergeet niet om het kortingspercentage aan te geven.

~[red]Wat willen we NIET in dit topic?
• Dubbele / meerdere referral-codes, ook je eigen code quoten valt onder dubbel-posten, (Post je je referral dubbel of meer dan één referral, dan worden de codes verwijderd om het topic schoon te houden. Bij herhaaldelijk dubbel plaatsen van je referral volgen er andere maatregelen.)
• Discussies over American Express en het verdienmodel
• Simpele vragen die American Express ook kan beantwoorden
• Slowchat / offtopic-reacties

Let op: Dit zijn referralcodes, de poster verdient aan het gebruik van de code.

Algemene discussies/vragen over American Express en/of andere creditcards kan in Ervaringen met creditcards