Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
High-end android smartphone die minimaal 3 jaar goed zijn werk doet
Wat is je budget?
max €850 inc. abonnement
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Snapchat, facebook, linkedin, veel youtube video's bekijken, heel af en toe office dingen
Wat heb je zelf al gevonden?Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu Samsung Galaxy Note 3 en ik vind het scherm wel te groot. Ik kan soms niet 1 hand gebruiken
Als ik op bed lig en ik kijk op de Note 3 laat ik door het gewicht vallen.
Ook wil ik graaag dat mijn nieuwe telefoon na 3 jaar nog goed is, want ik ga na 2 jarige abonnement voor sim-only.
Ik weet niet dat de telefoon 'val bestandig' is, niet van een flatgebouw laten vallen, maar dat ik perongelijk uit mijn broekzak of hand val.
Ik zoek een?
High-end android smartphone die minimaal 3 jaar goed zijn werk doet
Wat is je budget?
max €850 inc. abonnement
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Snapchat, facebook, linkedin, veel youtube video's bekijken, heel af en toe office dingen
Wat heb je zelf al gevonden?Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu Samsung Galaxy Note 3 en ik vind het scherm wel te groot. Ik kan soms niet 1 hand gebruiken
Als ik op bed lig en ik kijk op de Note 3 laat ik door het gewicht vallen.
Ook wil ik graaag dat mijn nieuwe telefoon na 3 jaar nog goed is, want ik ga na 2 jarige abonnement voor sim-only.
Ik weet niet dat de telefoon 'val bestandig' is, niet van een flatgebouw laten vallen, maar dat ik perongelijk uit mijn broekzak of hand val.