Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
High-end android smartphone die minimaal 3 jaar goed zijn werk doet

Wat is je budget?
max €850 inc. abonnement

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Snapchat, facebook, linkedin, veel youtube video's bekijken, heel af en toe office dingen

Wat heb je zelf al gevonden?Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu Samsung Galaxy Note 3 en ik vind het scherm wel te groot. Ik kan soms niet 1 hand gebruiken
Als ik op bed lig en ik kijk op de Note 3 laat ik door het gewicht vallen.
Ook wil ik graaag dat mijn nieuwe telefoon na 3 jaar nog goed is, want ik ga na 2 jarige abonnement voor sim-only.
Ik weet niet dat de telefoon 'val bestandig' is, niet van een flatgebouw laten vallen, maar dat ik perongelijk uit mijn broekzak of hand val.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-06 10:09
Tja, dit is niet zo moeilijk. Je hebt niet echt bijzondere vereisten dus kies gewoon een van de flagship mobieltjes die nu uit is. Persoonlijk vind ik de Galaxy S7 en iPhone 7 beide geweldige toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
JackDaniel schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:16:
Tja, dit is niet zo moeilijk. Je hebt niet echt bijzondere vereisten dus kies gewoon een van de flagship mobieltjes die nu uit is. Persoonlijk vind ik de Galaxy S7 en iPhone 7 beide geweldige toestellen.
Ik ga sowieso niet voor Apple, want ik heb geen Apple producten en ik vind het erg duur. Ook ben ik een liefhebber van de klassieke 3,5mm jack

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackDaniel
Wat mij betreft blijft dan alleen de S7 over. Tenzij je nog even geduld hebt en op de nieuwe toestellen wil wachten. Maarja, waarom zou je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
JackDaniel schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:20:
Wat mij betreft blijft dan alleen de S7 over. Tenzij je nog even geduld hebt en op de nieuwe toestellen wil wachten. Maarja, waarom zou je.
Ik kijk uit naar 29ste aanstaande, daar wordt de S8 onthuld.
Ik ben bang als ik de roddels moeten geloven worden de telefoons echt té groot voor mij.
En om €400 extra te betalen voor beetje performence vind ik wat zonde van mijn geld.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackDaniel
Zelf koop ik nooit de nieuwste flagships, ik vind het veel prettiger om andere mensen eerst het proefkonijn te zijn. Tegenwoordig zijn de verbeteringen ook zo marginaal, dat het bijna de moeite niet waard is. Tenzij je hele specifieke dingen zoekt zal de S8 je niet veel meer bieden dan de S7. Daarbij is de S7 inmiddels flink in prijs gezakt, en de kinderziektes zijn eruit.

Op dit moment zijn er, voor de gemiddelde gebruiker, niet zo gek veel concurrenten op flagship niveau. Voor jouw budget en gebruikt lijk de S7 de ideale keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Galaxy S7 is een prima toestel. Kijk goed of je hem koopt of via abonnement. Ik heb al nieuwe gezien voor €450,-

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Een toekomstbestendige high end android smartphone bestaat niet naar mijn mening.
2 á 3 updates en ze zijn vaak niet meer vooruit te branden; jammer is dat.

Misschien dat de google pixel wat is voor je die heeft stock android misschien werkt dat beter dan al die skins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Een OnePlus 3T is een stuk sneller dan een S7, lijkt me dus ook wat toekomstbestendiger. S7 is vooral interesant als je heel veel de camera gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Als ik zo je eisen lees, dan is de eerste vraag die bij mij opkomt: waarom een flagship? Je 'eisen' zijn overigens vergelijkbaar met die van mij, ik heb destijds (11-2015) de oneplus x aangeschaft.. Het toestel voldoet nog altijd aan mijn 'eisen'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Dank jullie wel voor jullie snelle reacties, alleen nu twijfel ik tussen de S7 en de Edge.

De enige verschillen zijn de Edge randen en dat de Edge 5,5" is.
Ik vind een grote telefoon wel ok, maar ik moet wel met 1 hand bedienen zonder een modus te gebruiken die de scherm verkleint zoals bij de Note 3
beyazz06 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:33:
Als ik zo je eisen lees, dan is de eerste vraag die bij mij opkomt: waarom een flagship? Je 'eisen' zijn overigens vergelijkbaar met die van mij, ik heb destijds (11-2015) de oneplus x aangeschaft.. Het toestel voldoet nog altijd aan mijn 'eisen'..
Ik wil graag een telefoon die ik de komende 3 á 4 jaar kan gebruiken zonder haperingen.
Rev! schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:33:
Een OnePlus 3T is een stuk sneller dan een S7, lijkt me dus ook wat toekomstbestendiger. S7 is vooral interesant als je heel veel de camera gaat gebruiken.
Mijn klasgenoot ging de Oneplus 3(t) te bashen van de laatste updates die zorgt dat na half uur leeg zou zijn. Om speciaal een Paypal-account te maken en 14 dagen en uitgerekend €100 duurder dan Edge (met cashback). Het is wel leuke telefoon, maar het is net niet.

[ Voor 61% gewijzigd door Dutchredgaming op 23-03-2017 11:37 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
NO_Excuses schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:31:
Een toekomstbestendige high end android smartphone bestaat niet naar mijn mening.
2 á 3 updates en ze zijn vaak niet meer vooruit te branden; jammer is dat.

Misschien dat de google pixel wat is voor je die heeft stock android misschien werkt dat beter dan al die skins.
De Nexus lijn kreeg ook altijd netjes updates en werd ook niet traag... ze worden traag door alle toevoegingen en bloatware van fabrikanten... niet door Android zelf

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:34:
Dank jullie wel voor jullie snelle reacties, alleen nu twijfel ik tussen de S7 en de Edge.

Ik vind een grote telefoon wel ok, maar ik moet wel met 1 hand bedienen zonder een modus te gebruiken die de scherm verkleint zoals bij de Note 3
Als je het mijn vrouw zou vragen (had altijd de normale 'S' en sinds een half jaar oid nu de 'EDGE') wil ze eigenlijk heel graag terug naar de normale 'S'. Ik kan het overigens ook beamen, voor de EDGE is namelijk geen goed screenprotector/tempered glass te vinden die a. goed past b. kwalitatief goed is. Wil je daarnaast nog een backcover oid hebben.. goodluck :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
DennusB schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:34:
[...]

De Nexus lijn kreeg ook altijd netjes updates en werd ook niet traag... ze worden traag door alle toevoegingen en bloatware van fabrikanten... niet door Android zelf
Samsung gooit er ook allemaal rotzooi op dus voor de Samsung geld dus wel dat hij op een gegeven moment gigantisch traag word.

Ik denk dat dat met de nexus lijn inderdaad wel mee valt (zelf geen ervaring mee, vrienden wel). Die Samsung telefoons zijn er gewoon op gebouwd dat je na 2 jaar een nieuwe moet kopen als je nog een snelle telefoon wil blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
beyazz06 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Als je het mijn vrouw zou vragen (had altijd de normale 'S' en sinds een half jaar oid nu de 'EDGE') wil ze eigenlijk heel graag terug naar de normale 'S'. Ik kan het overigens ook beamen, voor de EDGE is namelijk geen goed screenprotector/tempered glass te vinden die a. goed past b. kwalitatief goed is. Wil je nog een backcover oid hebben.. goodluck :>
Thanks voor je evaring, ik neem het mee in mijn beslissing

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

[...]

Ik wil graag een telefoon die ik de komende 3 á 4 jaar kan gebruiken zonder haperingen.

[...]

Mijn klasgenoot ging de Oneplus 3(t) te bashen van de laatste updates die zorgt dat na half uur leeg zou zijn. Om speciaal een Paypal-account te maken en 14 dagen en uitgerekend €100 duurder dan Edge (met cashback). Het is wel leuke telefoon, maar het is net niet.
Geen last van, en het lijkt me ook onzin een toestel af te schrijven omdat 1 iemand er problemen mee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Rev! schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:38:
[...]

Geen last van, en het lijkt me ook onzin een toestel af te schrijven omdat 1 iemand er problemen mee heeft.
Ik las meer klachten over de Oneplus 3T na de Andriod 7.1.1
Esumontere schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:01:
Ik heb gisteren 7.1.1 geinstalleerd (dirty flash), en vervolgens de rest van de dag mijn telefoon gewoon gebruikt. Vervolgens 's avonds aan de lader (tot ~middernacht) tot 100% accu. Meestal verliest mijn accu overnacht, terwijl hij niet aan de lader hangt, zo'n 0% tot 2% lading. Vanochtend stond hij nog op 64% (!!!) Ik was dus 36% verloren in 7 uur idle. Da's een behoorlijke drain.

Ik heb nu inmiddels de cache gewiped, wellicht dat dat wat helpt. Anders staat me toch een hard reset te wachten ben ik bang...
Bron

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchredgaming op 23-03-2017 11:47 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dat moet met alle high-end toestellen wel lukken. Wil je echter ook (beveiligings)updates blijven ontvangen, is een recent high end toestellen de enige optie. Je krijgt op de S7 (Edge) nu nog maar één jaar updates.
Mijn klasgenoot ging de Oneplus 3(t) te bashen van de laatste updates die zorgt dat na half uur leeg zou zijn.
Updates die battery drain veroorzaken kunnen altijd voorkomen, dat is niet merk of toestel specifiek. Er waren op de OnePlus 3T wat problemen inderdaad, maar ook de S7 is niet heilig hierin: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic. Daarnaast is de S7 ook niet heilig in het foutloos updaten: [Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update (problemen).

Niet om de S7 nu de grond in te boren, maar wil alleen een punt maken dat telefoons altijd problemen (kunnen) hebben met updates. Er zijn nou eenmaal heel erg veel verschillende configuraties om rekening mee te houden. De fabrikant kan dit simpelweg niet allemaal testen, waardoor er nog wel eens wat mis kan gaan.
Om speciaal een Paypal-account te maken
PayPal aanmaken stelt niks voor en is persoonlijk ook alleen maar handig. Ik betaal, waar mogelijk, alles met PayPal, want dan is de aankoop in ieder geval verzekerd.
uitgerekend €100 duurder dan Edge (met cashback).
Hoe kom je aan dit bedrag, als ik vragen mag?

De OnePlus 3T kost 439 euro. De Edge € 582,- (Pricewatch) met de cashback eraf hou ik €507,- over. Dat is bijna 70 euro meer dan de OnePlus 3T.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 23-03-2017 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
rens-br schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:44:
[...]

Dat moet met alle high-end toestellen wel lukken. Wil je echter ook (beveiligings)updates blijven ontvangen, is een recent high end toestellen de enige optie. Je krijgt op de S7 (Edge) nu nog maar één jaar updates.

[...]

Updates die battery drain veroorzaken kunnen altijd voorkomen, dat is niet merk of toestel specifiek. Er waren op de OnePlus 3T wat problemen inderdaad, maar ook de S7 is niet heilig hierin: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic. Daarnaast is de S7 ook niet heilig in het foutloos updaten: [Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update (problemen).

Niet om de S7 nu de grond in te boren, maar wil alleen een punt maken dat telefoons altijd problemen (kunnen) hebben met updates. Er zijn nou eenmaal heel erg veel verschillende configuraties om rekening mee te houden. De fabrikant kan dit simpelweg niet allemaal testen, waardoor er nog wel eens wat mis kan gaan.

[...]

PayPal aanmaken stelt niks voor en is persoonlijk ook alleen maar handig. Ik betaal, waar mogelijk, alles met PayPal, want dan is de aankoop in ieder geval verzekerd.

[...]

Hoe kom je aan dit bedrag, als ik vragen mag?

De OnePlus 3T kost 439 euro. De Edge € 582,- (Pricewatch) met de cashback eraf hou ik €507,- over. Dat is bijna 70 euro meer dan de OnePlus 3T.
Thanks voor het linkje van support.

Hoe kom ik aan het bedrag? Ik neem de Edge als voorbeeld

Tele2 10GB, 100bel/sms+ telefoon = €36*24=€864+37=€901-€75 = €826

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat kwalificeer je eigenlijk als High End ?

Ik wil in een toestel, goed geluid een goede camera, duidelijk beeld en makkelijk en snel menu

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:37
Helaas wordt opnieuw alleen Samsung als high end aangeduidt door sommigen.
Er zijn echter nog veel meer high end toestellen. Samsung staat niet zo alleen aan de top en kampt ook op al zijn toestellen wel met problemen.

Neem bijvoorbeeld de Huawei P10+ (android 7 update naar Huawei begonnen eerder uit te rollen dan die van Samsung dus updatebeleid wellicht beter op orde) Een high end toestel met snellere SoC dan de S7 en erg goede specs.
En!! 3 jaar VIP garantie geeft Huawei na registratie. Bij garantiegevallen wordt je toestel opgehaald en teruggebracht. Reparatie duurt maximal 3 dagen (link)

Google Pixel? Ook een high end toestel met uitstekende specs en natuurlijk helemaal snel met updates.

De al genoemde OnePlus 3T, betaalbaar high end toestel.
Pagina: 1