"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Nee, ik word hier ook niet echt vrolijk van
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Dat had ik net ookOp woensdag 04 juli 2001 19:13 schreef ShadowBumble het volgende:
Kreeg net een heel vaag iets met MSN eerst deed ie het kreeg zomaar u word nu uitgelogt omdat u ergens ander bent ingelogt . Maar daarna Service is down !!!!!!!!
I'll be back
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Verwijderd
Krijg een melding met ICQ dat het te druk is ofzo, ja vindt je het gek iedereen zit nu op ICQ die gasten lachen zit helemaal gek nu
Ik ga mijn kamer maar ff stofzuigen ofzo is ook alweer 3 jaar geleden volgens mij ..
introductie van Win98Se kan ik mij nog herinneren
Verwijderd
icq kwam ik 5 minuten terug nog wel gewoon op !!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Connect ik opnieuw dan ontvang ik wel berichten maar het werkt absoluut niet goed. zonet had ik weer de melding dat het te druk was op ICQ
Heel af en toe komt er eens iemand online maar die wordt er na verloop van tijd weer af gegooid.
Ik zit er de hele dag al op zonder problemen maar dat heb ik al 30 keer in deze thread gezegd
tja ik zat er ook zonder problemen op tot ik rebootteOp woensdag 04 juli 2001 20:26 schreef MOL het volgende:
Moi: mailmol@mail.com is online :-)
Heel af en toe komt er eens iemand online maar die wordt er na verloop van tijd weer af gegooid.
Ik zit er de hele dag al op zonder problemen maar dat heb ik al 30 keer in deze thread gezegd
nu gewoon online met yahoo adres
Ik denk dat ik vast een lijstje met a-mail adressen ga maken om toe te voegen zo
ik heb trouwens van iemand gehoord dat hij z'n hele lijst kwijt was, ik hoop maar niet dat dat met mijn lijst gebeurd is...
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
hmmm vreemd want hotmail werk nog welOp woensdag 04 juli 2001 20:35 schreef 208 het volgende:
MSN Chat werkt ook niet goed bij mij. Zodra ik een room wil joinen geeft ie een 404.
Best grappig stukje, beetje flame maar goed.
Best lange storing trouwens, maar als ingelogged zit, blijft ie geloof ik wel online...
Met MSN dan, met trillian wordt ik er wel uitgemikt meteen (nooit er echt ingeweest dan) of na een tijdje zoals net, maar ja je hebt nu toch weinig aan online zijn, want er zit verder niemand op
Verwijderd
je mag me wel adde toch maar een hotmail adres, kijk ik toch nooit op.
nl_warwick@hotmail.com
Verwijderd
Het zou binnen een paar uur opgelost zijn
Maar als de storing weg is, staan al mijn mensen dan weer in men lijst of hebben ze het daar niet over
Verwijderd
Dat is het grote probleem volgens mij op dit moment
OK, ik had ook een email gestuurdOp woensdag 04 juli 2001 21:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Mijn engels is ook niet al te best, maar ik begrijp dat MSN het ff heeft gedaan maar dat na "klachten/opmerkingen" van mensen dat de service weer off-line is gegaan omdat veel mensen hun contact list kwijt waren.
k'hoop dat het op te lossen is
Geen zin om het helemaal te vertalen, maar ik snap het lekker wel
Verwijderd
Outlook Express, Geen probleem in mijn gevalOp woensdag 04 juli 2001 21:28 schreef Magic_Mirage het volgende:
k hoop niet dat ze weg zijn want dan heb best een probleem moet ik al die meisjes teleurstellen.k heb mijn adressen niet gebackupt en ik kan al die mail adressen niet uit mijn hoofd.
Verwijderd
Nu weer offline?Op woensdag 04 juli 2001 20:26 schreef MOL het volgende:
Moi: mailmol@mail.com is online :-)
Hij is "Away"...Op woensdag 04 juli 2001 21:31 schreef achappey het volgende:
[..]
Nu weer offline?
Vertaling: "Net gehoord van MSN. D'r ging een of andere server down of zoiets - daarom lag het volledig op z'n gat. Echter, ze vermoeden dat meer dan de helft van de dienst al weer in de lucht is en dat alles opgelost zou moeten zijn binnen een paar uurtjes. Helaas suggereren vroege reacties van lezers dat de dienst nog steeds rare kuren vertoont met contact lists die verdwijnen."Op woensdag 04 juli 2001 21:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Mijn engels is ook niet al te best, maar ik begrijp dat MSN het ff heeft gedaan maar dat na "klachten/opmerkingen" van mensen dat de service weer off-line is gegaan omdat veel mensen hun contact list kwijt waren.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Eigenlijk wel leuk want het zullen wel weer Windows servers zijn
Dus ik kan er uit opmaken dat het weer helemaal goed komt ?Op woensdag 04 juli 2001 21:39 schreef ArthurS het volgende:
[..]
Vertaling: "Net gehoord van MSN. D'r ging een of andere server down of zoiets - daarom lag het volledig op z'n gat. Echter, ze vermoeden dat meer dan de helft van de dienst al weer in de lucht is en dat alles opgelost zou moeten zijn binnen een paar uurtjes. Helaas suggereren vroege reacties van lezers dat de dienst nog steeds rare kuren vertoont met contact lists die verdwijnen."
Verwijderd
Verwijderd
Nog een paar uurtjes !Op woensdag 04 juli 2001 22:09 schreef brotherlouie98 het volgende:
Weet iemand hoe lang dit nog gaat duren??
Verwijderd
Ik ggggaaaa sstraaaaaaaaaaakssss nooooooooog flippppppppuuuuuuhhhhhhhh.... Ik wil MSNnen kunne .........
[/staat_te_flippuh_mode]
Verwijderd
Uhm hopelijk is het voor middernacht nog klaar ja
Vanmiddag deed msn het nog heeel even... voor de rest lag het de hele dag PLAT
Verwijderd
Jup, chello is ook hier een beetje errug brak af en toeOp woensdag 04 juli 2001 22:23 schreef koentjuh het volgende:
Snik snik....Deed MSN het om half 7 eindelijks..kapt chello er mee 15 min later..Doet chello het nu eindelijks weer, wil msn niet.....het is nie eerlijk
![]()
![]()
De laatste maanden ging het wel weer goed, alleen vandaag brak... zal wel door de hitte komenOp woensdag 04 juli 2001 22:25 schreef Trancer het volgende:
[..]
Jup, chello is ook hier een beetje errug brak af en toe
Verwijderd
o gelukkig ik ben dus niet de enigeOp woensdag 04 juli 2001 22:25 schreef Trancer het volgende:
[..]
Jup, chello is ook hier een beetje errug brak af en toe
en mn msn doet het nog steeds niet en mn chello vliegt er telkens uit
zitten jullie ook al bij chello in de buurt van apeldoorn of heeft heel gelderland en omstreken er last van??
En ook bij mij.... nog steeds geen msn
Ik ben iemand van mijn woordOp woensdag 04 juli 2001 22:29 schreef Madness het volgende:
Daar hou ik je aan.
ook al heb ik er weinig vertrouwen in.
Verwijderd
Jammer geen feestjeOp woensdag 04 juli 2001 22:28 schreef BosPiet het volgende:
ik geef een feestje als msn het over 5 min (22.30) weer bij iedereen doet
Verwijderd
ik zal bill nu maar weer eens effe opbellen danOp woensdag 04 juli 2001 22:28 schreef BosPiet het volgende:
Tja, ben je nu te laat meeOp woensdag 04 juli 2001 22:32 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
ik zal bill nu maar weer eens effe opbellen dan
Verwijderd
jammer hij is net in gesprekOp woensdag 04 juli 2001 22:33 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Tja, ben je nu te laat meeOke, ik geef je nog 1 minuut
Verwijderd
Je hebt mzzlOp woensdag 04 juli 2001 22:28 schreef BosPiet het volgende:
hehe, hoe zou dat toch komenOp woensdag 04 juli 2001 22:35 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
jammer hij is net in gesprek
Ik had 'm net aan de tel dat ie over 10 minuten weer aan mocht en niet eerder, omdat het me anders te veel geld zou kosten
via de phone dan maar.
Tja en met msn ook, want er is nu niemand onlineOp woensdag 04 juli 2001 22:40 schreef DE_Michiel het volgende:
Ik ga maar weer ff tv kijken, want zonder msn is computeren minder fun
Verwijderd
tja nu heb je just tijd over om eens lekker te gaan gottenOp woensdag 04 juli 2001 22:40 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Tja en met msn ook, want er is nu niemand online
Verwijderd
Verwijderd
Druk op de 5Op woensdag 04 juli 2001 22:35 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
jammer hij is net in gesprek
Verwijderd
Dat is een stuk minder leuk.Op woensdag 04 juli 2001 22:44 schreef MVenneker het volgende:
Als je zonodig wilt chatten.. gebruik ICQ? duik een IRC channel in..? Of ga desnoods als je zoooo erg er aan toe bent.. naar de TMF Chat
hmm, ja, das waar, ik heb nog nooit zoveel op 1 dag gepost geloof ik, hahaOp woensdag 04 juli 2001 22:44 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
tja nu heb je just tijd over om eens lekker te gaan gotten
Verwijderd
Door al dat MSNen creeer je een buikje.
Als je dat buikje gewoon zo laat dan denken de meiden op het strand in Spanje "Wat een dikzak" en pakken ze een andere (slanke) gozer.
MSN is dus levensgevaarlijk.
Ik dank u
Ja, precies... De mensen waar ik normaal mee chat hebben lang niet allemaal icq en zitten nooit op irc of de tmf chatOp woensdag 04 juli 2001 22:44 schreef MVenneker het volgende:
Als je zonodig wilt chatten.. gebruik ICQ? duik een IRC channel in..? Of ga desnoods als je zoooo erg er aan toe bent.. naar de TMF Chat
Verwijderd
Geintje
Maar nog steeds NIETS....
Verwijderd
Tja het heeft nu toch al geen zin meer.Op woensdag 04 juli 2001 22:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Druk op de 5
BosPiet geeft toch geen feest meer
Dit topic is gesloten.
![]()