Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
heb ik gvd ookOp woensdag 04 juli 2001 16:23 schreef Famoso het volgende:
Ok, nu werktie weer alleen is mn hele lijst leeg!!!!
![]()
![]()
Dit is zwaar f*cked up voor je!Op woensdag 04 juli 2001 16:18 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
Hmmm vreemd ik kan nog niet connecten
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Hij doet et weer!!
Eneh. alles is nog zoals het was. Mn lijst heb ik nogsteeds..
BETUHR!!!
PIII 800@804 Mhz
Wednesday, July 04, 2001 4:23:25 PM Connect to 64.4.13.212 on 1863 OK
Vaag maar bij mij doet ie het al de hele dag
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
Verwijderd
Heb gelukkig wel mijn hele lijst nog
Dat komt omdat jij mot met Bill hebt weet je nogOp woensdag 04 juli 2001 16:32 schreef jasperj het volgende:
Doet nog nx hiero
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Op woensdag 04 juli 2001 16:34 schreef jasperj het volgende:
Ik heb geen mot met Bill, ik heb net dat zakie van hem overgenomen.
Duss..
Sorry hoor, maar volgens mij ben je jalours op mij
Ik heb 'm ff gebelt en hij zou het regelen zei ie... vandaar dat JOU msn niet werkt
Ik weet niet waar iedereen vandaam komt maar kan het misschien zijn dat in de regio rotterdam alles weg is en bij de rest niet
Wat een fantasie heeft die jongenOp woensdag 04 juli 2001 16:37 schreef BosPiet het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar volgens mij ben je jalours op mij
Ik heb 'm ff gebelt en hij zou het regelen zei ie... vandaar dat JOU msn niet werkt
Verwijderd
EN WTF is TRILLIAN? <-- Somebody tell me!!!
Hier dus ookOp woensdag 04 juli 2001 16:40 schreef Madness het volgende:
Hier is ie nog mors dood
Ik verveel me....
http://www.trillian.cc/Op woensdag 04 juli 2001 16:38 schreef NeukSchaap het volgende:
WTF is Trillian?
Mooie interface en lekker makkelijk.
Das een progie met de bekendste chat progies in elkaar.... Duss icq, msn yahoo enzo in een..Op woensdag 04 juli 2001 16:38 schreef NeukSchaap het volgende:
WTF is Trillian?
UTFS of kijk op www.trillian.ccOp woensdag 04 juli 2001 16:38 schreef NeukSchaap het volgende:
WTF is Trillian?
Sorry, priveOp woensdag 04 juli 2001 16:44 schreef Thunder00x het volgende:
mag ik het nummer van bill????
Ik zal zo ff een smsje sturen naar zijn prive telefoon om 'm te bedanken
ik ook zwijndrecht doet het wel alleen lijst is weg en uit dord iemand waar ook zen lijst leeg isOp woensdag 04 juli 2001 16:42 schreef ko9 het volgende:
[..]
Hier dus ook(Zwijndrecht)
Ik verveel me....
haha! blaatOp woensdag 04 juli 2001 16:45 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Sorry, prive![]()
Ik zal zo ff een smsje sturen naar zijn prive telefoon om 'm te bedanken
Verwijderd
Nu nie meer afmelden...
Wat heeft het nou voor zin als de rest van de wereld niet online is? Kan je wel MSN online hebben maar dan kan nog niemand jou bereikenOp woensdag 04 juli 2001 16:46 schreef koentjuh het volgende:
en toen deed ie het weer.... toch vaagzz
Nu nie meer afmelden...
Het gaat om het ideeOp woensdag 04 juli 2001 16:49 schreef AlexAuto het volgende:
[..]
Wat heeft het nou voor zin als de rest van de wereld niet online is? Kan je wel MSN online hebben maar dan kan nog niemand jou bereiken
Als 1 van de weinigen in kunnen loggen op msn, das toch een hele eer
Verwijderd
Nu krijg ik dus echt wurg aanvallen!!!
Ik denk laat ik es ff MSN opnieuw opstarten, want er is niemand online in me lijst.
DOET IE HET GVD WEER NIET!!!
(Misschien is connecten/lijst weg plaatsgebonden)
Ja je hebt gelijk!Op woensdag 04 juli 2001 16:51 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Het gaat om het idee
Als 1 van de weinigen in kunnen loggen op msn, das toch een hele eer
Net als half Almelo waar @Home flink bagger is, haal ik de speed-limits
Dat "lijst weg" lijkt me niet plaatsgebonden, aangezien die lijsten waarschijnlijk ergens in de VS op een centrale server staan.Op woensdag 04 juli 2001 16:51 schreef KaliBaba het volgende:
Bij mij doet ie het al een tijdje en mijn lijst is er nog!
(Misschien is connecten/lijst weg plaatsgebonden)
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
gewoon 10 keer opniew connecten en hij doet het weerOp woensdag 04 juli 2001 16:51 schreef NeukSchaap het volgende:
Okee.
Nu krijg ik dus echt wurg aanvallen!!!
Ik denk laat ik es ff MSN opnieuw opstarten, want er is niemand online in me lijst.
DOET IE HET GVD WEER NIET!!!![]()
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Uhmm. Nog steeds niet..Op woensdag 04 juli 2001 16:55 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
gewoon 10 keer opniew connecten en hij doet het weer
Ik woon in A'foort, maar hier is ie niet leeg... Ik zal Bill zo maar ff bellen, denk dat er wat fout is gegaan, was maar de bedoeling dat het bij een paar mensen zou gebeuren... niet bij zoveel mensen!Op woensdag 04 juli 2001 16:57 schreef KaliBaba het volgende:
Het lijkt of bij iedereen uit de Randstad de lijst leeg is...
Denk niet dat ze dat doen voor zo'n gratis dienst...Op woensdag 04 juli 2001 17:00 schreef DE_Michiel het volgende:
Ik hoop dat microsft wel backups maakt en ik hoop heel vaak (elke dag) maar dat zal wel niet
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
vergis je niet: het is Microsoft... moet je niet teveel van verwachtenOp woensdag 04 juli 2001 17:00 schreef DE_Michiel het volgende:
Ik hoop dat microsft wel backups maakt en ik hoop heel vaak (elke dag) maar dat zal wel niet
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
(dit was weer een boodschap door een dislect
Verwijderd
Net kon ik nog inloggen opeens staat ik gedisconnect ben van msn en nu kan ik niet meer inloggen
hey leuk weer een uit zwijndrecht dat is de derde al !!Op woensdag 04 juli 2001 17:12 schreef 5n1gg3lb1t het volgende:
platter dan plat.. (zwijndrecht)
Maar ik kan nu telkens online komen maar men lijst is nog steeds weg (zal die wel blijven ook snik
status :
Want als je msn afluit en opnieuw opstart is alles weer weg
na ja ga ik wel verder met evalgelion kijken op dvd
Lees de http://gathering.tweakers.net/forum/faq FAQ es door...
Laatste waarschuwing..
Misschien omdat ze het nog gaan herstellenOp woensdag 04 juli 2001 17:19 schreef DE_Michiel het volgende:
Voor de genen die een lege lijst hebben je hoef niks toe te voegen het help niet
Want als je msn afluit en opnieuw opstart is alles weer weg
* Pizzaman denkt van niet, maar hoopt het wel *
Verwijderd
en alle contacts staan er gewoon in
En ze hebben goeie backups dus je contactlist is ook niet weg!
RUSTIG! Het is mooi weer
* MOL Zit nog steeds fijn op MSN waar zojuist al een vriend van hem zich aanmelde!
Maar daarom kan ik dus nog steeds niet op msn. Hoop dat het snel wordt opgelost.
In Roermond schijnt ie het weer te doenOp woensdag 04 juli 2001 18:02 schreef DE_Michiel het volgende:
WHAAAAAAAAA ik kom er weer niet op, ik word echt gek![]()
* Pizzaman is nog steeds offline *
Verwijderd
maar zal wel niet
PIII 800@804 Mhz

En ik ben er trots op!
Ook de server waar ik mee verbonden ben geeft nog steeds gehoor (64.4.13.212).
Dit typeert overigens wel een nadeel van MSN of Microsoft software in het algemeen: ze maken het zo gemakkelijk dat je niet handmatig een werkende server kunt invoeren.
Verwijderd
Waarom heeft er dan ook niemand icq meer
Iedergeval...iemand van mijn vrienden dan...
Meegesleurde massa hysterie gekken
Verwijderd
Bij mij doet ie het niet, zit ook bij @homeOp woensdag 04 juli 2001 18:43 schreef Madness het volgende:
Ik zit nu op msn met mijn @home adres zouden meer mensen moeten nemen want nu heb ik niemand anders online.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Dit topic is gesloten.
![]()