Best raar ... op de site van msn (www.msn.nl) staat helemaal nix over die storende storing... normaal update je dan toch gewoon ff je webpagina .. en zegt dat er iets mis is en dat msn het niet meer doet ..... of heb ik het nu verkeerd?
?
Verwijderd
IRC 0wnt welOp woensdag 04 juli 2001 22:46 schreef Madness het volgende:
[..]
Dat is een stuk minder leuk.
Hmm.... als je van msnen dikker werd, dan moest ik wel heeel dik zijnOp woensdag 04 juli 2001 22:47 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik heb van de gelegenheid dat MSN er niet is, maar even gebruik gemaak van mijn conditie
Door al dat MSNen creeer je een buikje.
Als je dat buikje gewoon zo laat dan denken de meiden op het strand in Spanje "Wat een dikzak" en pakken ze een andere (slanke) gozer.
MSN is dus levensgevaarlijk.
Ik dank u
Verwijderd
Kheb nog geprobeerd bij ons in de klas ICQ erdoor te drukken, maja, das natuurlijk weer te moeilijk voor van die a technische figurenOp woensdag 04 juli 2001 21:59 schreef achappey het volgende:
Wist niet dat MSN zo populair was..
Verwijderd
Tja ik gebruik het van armoede ook maar allebij maar ik hou het toch op ICQ zeker na dit geouweh**rOp woensdag 04 juli 2001 22:50 schreef pimz het volgende:
[..]
Kheb nog geprobeerd bij ons in de klas ICQ erdoor te drukken, maja, das natuurlijk weer te moeilijk voor van die a technische figuren
Verwijderd
Je moet het zo zien:
Dit is gewoon een tactische zet van Microsoft.
Die gasten zien heus wel dat er wereldwijd miljarden mensen MSNen
Door een daggie er tussenuit te gaan, kunnen wij weer andere dingen doen die we normaal nooit zouden doen.
(bijv. je vriendin voorstellen om gezellig naar haar moeder te gaan. Je vriendin zal je belonen met een extra beurt 's avonds
)
Dit is gewoon een tactische zet van Microsoft.
Die gasten zien heus wel dat er wereldwijd miljarden mensen MSNen
Door een daggie er tussenuit te gaan, kunnen wij weer andere dingen doen die we normaal nooit zouden doen.
(bijv. je vriendin voorstellen om gezellig naar haar moeder te gaan. Je vriendin zal je belonen met een extra beurt 's avonds
Verwijderd
ahhh de tmf shjat smurfer zit volOp woensdag 04 juli 2001 22:44 schreef MVenneker het volgende:
...
Of ga desnoods als je zoooo erg er aan toe bent.. naar de TMF Chat
Het systeem kan onmogelijk op win2k draaien, vandaar. Als trouwens de hele win2k frontside down is doet jou msn 't niet hoorOp woensdag 04 juli 2001 09:52 schreef XTracer het volgende:
Is op zich ook wel logisch, en ga nu niet op MS lopen afgeven omdat de hotmail servers crashen, dat is geen MS software wat daar op draait namelijk.
Verwijderd
Tja toch jammer dat bill nog niet kan zien dat ik geen vriendin heb.Op woensdag 04 juli 2001 22:52 schreef brotherlouie98 het volgende:
...
(bijv. je vriendin voorstellen om gezellig naar haar moeder te gaan. Je vriendin zal je belonen met een extra beurt 's avonds)
Verwijderd
En MSN doet het niet
En sjello werkt voor geen meter
En de TMF sjhat smurfer zit vol
is er een of andere grote DOS aanval aan de gang waar ik weer eens niets van af weet??
En sjello werkt voor geen meter
En de TMF sjhat smurfer zit vol
is er een of andere grote DOS aanval aan de gang waar ik weer eens niets van af weet??
Verwijderd
Dit topic gaat volgens mij nog sneller dan die hawaiibar topics van een halfjaar geleden, in die ouwe, trouwe, verwijderde GOT Kroeg. (nu hebben we de huiskamer, maar ik heb nog geen toegang.)
Damn, ik kon de afgelopen 3 minuten ook al niet op dit forum komen... Ik schrok al ff!
Verwijderd
Boek??? was dat??? komt dat niet uit je printer ???Op woensdag 04 juli 2001 22:57 schreef MVenneker het volgende:
Ga een boek lezen?
hehe
Echt saai is internet nu op de mensen van icq en irc na. Ik ga wel winxp updaten ofzo in de hoop dat msn weer werkt als tie klaar is.
Op woensdag 04 juli 2001 22:56 schreef GSMboy het volgende:
Dit topic gaat volgens mij nog sneller dan die hawaiibar topics van een halfjaar geleden, in die ouwe, trouwe, verwijderde GOT Kroeg. (nu hebben we de huiskamer, maar ik heb nog geen toegang.)
Verwijderd
[off topic modus]Op woensdag 04 juli 2001 22:58 schreef Madness het volgende:
Bah een boek lezen is wel het laatste wat ik zou doen.
een goed boek is nooit verkeerd hoor
[/off topic modus]
MSN down, mijn
Verwijderd
nou bij mij is ie anders nog hardstikke doodOp woensdag 04 juli 2001 22:59 schreef MVenneker het volgende:
eeej MSN doet het weer!
Verwijderd
Ook deze melding:
---------------------------------------------
Messenger Service
Aanmelden bij MSN Messenger is mislukt omdat de service niet reageert. De service is niet beschikbaar of er is mogelijk geen verbinding met het Internet.
[NOGMAALS] [Annuleren]
--------------------------------------------
---------------------------------------------
Messenger Service
Aanmelden bij MSN Messenger is mislukt omdat de service niet reageert. De service is niet beschikbaar of er is mogelijk geen verbinding met het Internet.
[NOGMAALS] [Annuleren]
--------------------------------------------
bij mij istie ook nog dood hoor.Op woensdag 04 juli 2001 22:59 schreef MVenneker het volgende:
eeej MSN doet het weer!
neu..Op woensdag 04 juli 2001 22:59 schreef MVenneker het volgende:
eeej MSN doet het weer!
Boeit me ook eigenlijk niet
IS dat niet precies hetzelvde plaatje.... dat ik gepost heb????
Er komt vast nog wel een feestje hoor... Mogen de tweakers ook komen als ze allemaal in het huis/tuin passenOp woensdag 04 juli 2001 22:48 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
Tja het heeft nu toch al geen zin meer.
BosPiet geeft toch geen feest meer
nee dat is papierOp woensdag 04 juli 2001 22:59 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
Boek??? was dat??? komt dat niet uit je printer ???
Verwijderd
Jep, er zit toch geen copyright op he?Op woensdag 04 juli 2001 23:03 schreef Mr.Axe het volgende:
[..]
IS dat niet precies hetzelvde plaatje.... dat ik gepost heb????
Verwijderd
okee dan laat ome bill maar eens lekker sponsoren dat hebben wij arme tweakertjes wel nodigOp woensdag 04 juli 2001 23:03 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een feestje hoor... Mogen de tweakers ook komen als ze allemaal in het huis/tuin passenOf anders moet ik Bill maar eens vragen of ie een leuk zaaltje voor me kan regelen... de Arnea of zo... nodigen we meteen wat leuke artiesten uit...
Verwijderd
Oh ik wou zo'n zelfde screenshot maar iets anders op mijn website zetten maar de FTP lag plat.
Verwijderd
owh...........Op woensdag 04 juli 2001 23:03 schreef Magic_Mirage het volgende:
[..]
nee dat is papier.
dan weet ik het ook niet
Ohh sorry ... ik had het verkeerd begrepen ...Op woensdag 04 juli 2001 23:05 schreef GSMboy het volgende:
Oh ik wou zo'n zelfde screenshot maar iets anders op mijn website zetten maar de FTP lag plat.
Verwijderd
Hehe hier ook nog hoorOp woensdag 04 juli 2001 23:01 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
nou bij mij is ie anders nog hardstikke dood
Call me evil
Verwijderd
Maar ik heb het gewijzigd in ASCII (als het werkt)Op woensdag 04 juli 2001 23:07 schreef Mr.Axe het volgende:
[..]
Ohh sorry ... ik had het verkeerd begrepen ...
Verwijderd
Hoe is het mogelijk kwam net ingelogd onder iemand anders z'n naam???
Ben ik gek of. Vast wel
Eigen naam nog steeds helemaal niets
K
Ben ik gek of. Vast wel
Eigen naam nog steeds helemaal niets
K
Verwijderd
Ik ook..Op woensdag 04 juli 2001 23:13 schreef cyberax99 het volgende:
Ik verveel me
Hmmzzzz we kunnen dit topic gebruiken dan om met elkaar te chatten
Dat zal ik maar weer moeten doen, aangezien ik zijn erfgenaam ben en ondertussen al wel wat zeggenschap in zijn bedrijf heb gekregenOp woensdag 04 juli 2001 23:14 schreef warwick het volgende:
Wie belt effe om te zeggen dat bill moet stoppe met feesten??
Verwijderd
ik ga maar eens effe lekker in de tuin zitten en een biertje drinken
ik kijk straks wel of ie t weer doet
Wie heeft er anders zin in een spelletje om de tijd door te komen... CS of zo? Alleen kan ik er nog niks van... speel het pas een weekje...
De mazelenOp woensdag 04 juli 2001 23:16 schreef cyberax99 het volgende:
Geef mij maar een breezerOp woensdag 04 juli 2001 23:16 schreef cyberax99 het volgende:
Verwijderd
Ik ben al ingeënt hoor.......Op woensdag 04 juli 2001 23:17 schreef Mr.Axe het volgende:
De mazelen
Heb je toch een beetje msnOp woensdag 04 juli 2001 23:19 schreef GSMboy het volgende:
Bacardi Breezer? Neh, doet me denken aan MSN die lelijke banner onderin na de GOTupdate!
dit is wel een hele lange storing zeg
Verwijderd
Ik verveel me niet zo! Heb muziek op staan en vraag me niet welke......
Anti-verveeltip: Pak een pasfoto en plak die op mijn usericon, liever met Tesa Posterstrips. Alleen als Superkitten opgedonderd is werkt het
Anti-verveeltip: Pak een pasfoto en plak die op mijn usericon, liever met Tesa Posterstrips. Alleen als Superkitten opgedonderd is werkt het
Verwijderd
Mooi nu iedereen zich toch verveeld kan ik wel ff reclame maken voor de GOT MSN.
Deze is te downloaden vanaf deze site:
http://people.zeelandnet.nl/westerveld/msnparadise/down.html
Zitten een paar leuke smiley's bij en je kan mooi opscheppen tegen kameraden met deze stoere GOT MSN
Dus iedereen die nog de oude saaie MSN heeft downloaden
het kan nu want je hoeft MSN toch niet af te sluiten want je komt er niet op 
Dan heb je straks dubbel zoveel plezier als straks MSN het doet en je een coole GOT MSN hebt
Zitten een paar leuke smiley's bij en je kan mooi opscheppen tegen kameraden met deze stoere GOT MSN
Dus iedereen die nog de oude saaie MSN heeft downloaden
Dan heb je straks dubbel zoveel plezier als straks MSN het doet en je een coole GOT MSN hebt
Jij moet vertegenwoordiger worden zeg!Op woensdag 04 juli 2001 23:24 schreef Devil_2000 het volgende:
Mooi nu iedereen zich toch verveeld kan ik wel ff reclame maken voor de GOT MSN.
Dus iedereen die nog de oude saaie MSN heeft downloadenhet kan nu want je hoeft MSN toch niet af te sluiten want je komt er niet op
heb ik al geinstaleer ... temminste .. een daarvan ...
Verwijderd
Deze: http://www.disney.nl/Films/keizerkuzco/flash/index.html (die op de hoofdpagina van de Flash)Op woensdag 04 juli 2001 23:24 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Welke![]()
Verwijderd
Ik zit maar eens op een chatbox van msn.
krijg het laatste woord bijna me stort niet uit.
krijg het laatste woord bijna me stort niet uit.
Verwijderd
Welk woord is dat?Op woensdag 04 juli 2001 23:26 schreef Madness het volgende:
Ik zit maar eens op een chatbox van msn.
krijg het laatste woord bijna me strot niet uit.
hehehehehe LOp woensdag 04 juli 2001 23:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Welk woord is dat?
Leuk, je kan er ook kleurplaten uitprinten heb ik wat te doen!!Op woensdag 04 juli 2001 23:25 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Deze: http://www.disney.nl/Films/keizerkuzco/flash/index.html (die op de hoofdpagina van de Flash)
haha, maar ik ben luiOp woensdag 04 juli 2001 23:29 schreef SnK het volgende:
dan kun je dat mooi doen nu... hebt nu toch niks te doen
Verwijderd
En een Lamamasker maken! Kan je Bill Gates mee laten schrikken!Op woensdag 04 juli 2001 23:28 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Leuk, je kan er ook kleurplaten uitprinten heb ik wat te doen!!'t is alleen jammer dat ik m'n printern niet heb geinstalleerd
Ja, leuk, moet ik 'm ff downen hoorOp woensdag 04 juli 2001 23:29 schreef Mr.Axe het volgende:
Iemand zin in een potje quake3?
![]()
weet ik niet .... ik heb de "voledig" (illegale) versie
ja, 3 levels (of waren het er nou 4?)Op woensdag 04 juli 2001 23:31 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Ja, leuk, moet ik 'm ff downen hoorDe demo dan.. die kan je toch gewoon online spelen?
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
[zeer vage reactie] Verwijderd door de ADMIN van deze post (GSMboy dus)Op woensdag 04 juli 2001 23:31 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Ja, leuk, moet ik 'm ff downen hoorDe demo dan.. die kan je toch gewoon online spelen?
haha, zal ie leuk vindenOp woensdag 04 juli 2001 23:31 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En een Lamamasker maken! Kan je Bill Gates mee laten schrikken!![]()
Verwijderd
Nee een echte GrolschOp woensdag 04 juli 2001 23:17 schreef GSMboy het volgende:
Wat voor pils? Wieckse Witte, Heineken, Amstel, Bavaria? Welke?
Dat kan toch ook niet anders als je student in Enschede bent
Die heb ik ook, maar dan moet ik opstaan om die cd te zoeken, geen zin inOp woensdag 04 juli 2001 23:32 schreef Mr.Axe het volgende:
weet ik niet .... ik heb de "voledig" (illegale) versie
kewl ik heb net ff een screensaver van keizer kuzco gedownload en geinstalleerd
lol
Verwijderd
En je kan ook luisteren naar dat "geskweek" van kronk of zijn kookboek raadplegen! Of een bureaubladitems downen!
ik heb helemaal geen serial ... bij mij doet ie het gewoon als ik wil spelen ... moet je alleen de juiste updates downloaden ....Op woensdag 04 juli 2001 23:35 schreef BosPiet het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar dan moet ik opstaan om die cd te zoeken, geen zin inMaar die werkt toch niet als ik 'm online wil spelen... geen juiste serial
Wat een ellende zech nog steeds dood. 
Ik ga maar naar bed en hoop dat die morgen om 8 uur weer doet, anders word ik helemaal gek
Ik ga maar naar bed en hoop dat die morgen om 8 uur weer doet, anders word ik helemaal gek
hehe, ik snap 'mOp woensdag 04 juli 2001 23:36 schreef Mr.Axe het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen serial ... bij mij doet ie het gewoon als ik wil spelen ... moet je alleen de juiste updates downloaden ....
maar ik ga ff cs'en tegen iemand... daar heb ik wel een juiste serial voor
Dus tot straks of zo... dan werkt msn vast nog niet (wat ben ik toch weer optimistisch
Geen MSN betekent errug druk op de multipplayer Server zelfs de quake.xs4all.nl server zit vol !!!!!!!!
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Dit topic is gesloten.
![]()