Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

game pc budget?

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
welk budget moet ik kiezen voor een game pc build.
ik ga op het systeem gamen op 1080p
cod, bf1, csgo, ark, lol, overwatch.
het budget mag niet meer zijn dan 1100 euro maar wat is het beste value voor wat ik wil ik wil hem ongeveer 4 jaar gaan gebruiken eventueel een video ram/opslag upgrade kan altijd nog.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zelf weet ik niet wat het beste ik denk rond de 900 euro of iets meer/minder.

Alle reacties

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik denk dat 850 ook kan. Eventueel zou je zelfs 800 kunnen overwegen, of 750.
Aan de andere kant, 900 is ook wel slim en 950 bedachtzaam. 1000 is een mogelijkheid en 1050 kan een aanrader zijn. Maar het kan zijn dat bf1 niet aan je verwachtingen voldoet zelfs met een 1200 euro pc. Hoe een game die over 1 jaar uitkomt op een door jou gekozen configuratie zal werken, dat weet ook niemand.

Een en ander ligt er natuurlijk aan wat je precies aan performance wil.
Verder belangrijk, wat heb je al. Toetsenbord, monitor, muis, speakers?

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:54
Ik schat dit kind 12/13?

Van mijn part kan dit topic dicht omdat dit een onnozele vraag is en je geen goede opstart hebt....

Verwijderd

Topicstarter
Reepje schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:23:
Ik denk dat 850 ook kan. Eventueel zou je zelfs 800 kunnen overwegen, of 750.
Aan de andere kant, 900 is ook wel slim en 950 bedachtzaam. 1000 is een mogelijkheid en 1050 kan een aanrader zijn. Maar het kan zijn dat bf1 niet aan je verwachtingen voldoet zelfs met een 1200 euro pc. Hoe een game die over 1 jaar uitkomt op een door jou gekozen configuratie zal werken, dat weet ook niemand.

Een en ander ligt er natuurlijk aan wat je precies aan performance wil.
Verder belangrijk, wat heb je al. Toetsenbord, monitor, muis, speakers?
Randapparatuur heb ik al
En performance hoeft voor mij niet heel goed te zijn met 60fps gemideld in elke game ben ik al heel blij

• speuler
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-10 20:51
Ja ik denk niet dat wij hier serieus bij kunnen helpen. Snap de vraag ook niet echt in de zin van wat voor een antwoord er wordt verwacht.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Nou, er zijn genoeg voorbeelden van een pc tussen de 800 en 1000 euro, bijv deze recente draad Game pc rond 800-1000 euro

Daar kan je ook zien hoe je een mooie topicstart maakt.

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:57

Trygve

Redacteur
Waar is het standaard opzetje met vragen? En nog belangrijker, de antwoorden daarop.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:45:
[...]

Randapparatuur heb ik al
En performance hoeft voor mij niet heel goed te zijn met 60fps gemideld in elke game ben ik al heel blij
Als jij de komende 4 jaar op 60 fps wilt kunnen blijven gamen, dan kom je met 1100 euro natuurlijk verder dan met 800 euro. Dus neem gewoon 1100 euro als maximum en stel wat samen. Succes!

The devil is in the details.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

We verwachten dan ook een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente best buy guides van mei, juli, september en november.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.