Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik ga onder andere nieuwere spellen spelen en ik zou die graag zonder lagg willen spelen. Mijn oude systeem was er helaas mee gestopt alleen dat was nog niet het beste systeem en op relatief kleine spellen had ik al wel eens lagg. Al een paar week lopen zoeken maar ik kom er maar niet uit
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk is met Windows mijn max prijs ong 950 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Die heb ik niet. Beeldscherm, toetsenbord en muis heb ik al wel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie videokaart natuurlijk, minimaal 1tb hdd en misschien ssd, ook een goeie processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor van Intel, ik heb hier altijd goeie ervaringen mee gehad en ze komen (volgens mij) ook goed uit de test, videokaart van NVIDIA maar een AMD rx 480 lijkt mij ook niet verkeert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als die maar snel is, er hoeft geen heel uitgebreide geluidskaart in dus de standaard is denk ik wel goed.
Ga je overklokken?
Dat weet ik nog niet zeker. Ik heb gelezen dat als je wilt overklokken je een K achter je processornaam moet hebben en een Z in je moederbordnaam (Dit kan fout zijn) , ik heb een systeem laten opstellen door iemand met ervaring maar als het klopt wat ik net zei is dit een systeem om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag het snelste en of beste voor mijn budget willen, maar dat lijkt mij nogal logisch.
Mijn eigen toevoeging
Gewijzigd naar niks.
Producten:
.
Gamen, ik ga onder andere nieuwere spellen spelen en ik zou die graag zonder lagg willen spelen. Mijn oude systeem was er helaas mee gestopt alleen dat was nog niet het beste systeem en op relatief kleine spellen had ik al wel eens lagg. Al een paar week lopen zoeken maar ik kom er maar niet uit
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk is met Windows mijn max prijs ong 950 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Die heb ik niet. Beeldscherm, toetsenbord en muis heb ik al wel
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goeie videokaart natuurlijk, minimaal 1tb hdd en misschien ssd, ook een goeie processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Processor van Intel, ik heb hier altijd goeie ervaringen mee gehad en ze komen (volgens mij) ook goed uit de test, videokaart van NVIDIA maar een AMD rx 480 lijkt mij ook niet verkeert.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als die maar snel is, er hoeft geen heel uitgebreide geluidskaart in dus de standaard is denk ik wel goed.
Ga je overklokken?
Dat weet ik nog niet zeker. Ik heb gelezen dat als je wilt overklokken je een K achter je processornaam moet hebben en een Z in je moederbordnaam (Dit kan fout zijn) , ik heb een systeem laten opstellen door iemand met ervaring maar als het klopt wat ik net zei is dit een systeem om over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag het snelste en of beste voor mijn budget willen, maar dat lijkt mij nogal logisch.
Mijn eigen toevoeging
Gewijzigd naar niks.
Producten:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600 Boxed | € 234,95 | € 234,95 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 245,94 | € 245,94 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Corsair Vengeance 400W | € 56,30 | € 56,30 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 93,- | € 93,- |