★ Lijkt joop.nl wel hier ★
Alsof je een kind een lolly geeft. Segers vs Wilders over klimaat zou wel een leuk onderwerp zijn.Goron schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:37:
Deze stelling heeft Ascher gekozen, daar snap je toch ook niets van. Waarom geen inhoudelijke. Nu heeft hij Geert weer lekker 5 minuten laten razen.
Dit was het einde van de PvdA, waarom in hemelsnaam deze stelling tegen Wilders? Dat is in zo'n debat kamikaze...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Asscher mag zich donderdagochtend om 0900u bij het UWV gaan meldenhoevenpe schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:38:
Die analyse van Wilders over de weggelopen PvdA achterban was echt dodelijk, die blik van Asscher was woede gecombineerd met wanhoop.
Dit was het einde van de PvdA, waarom in hemelsnaam deze stelling tegen Wilders? Dat is in zo'n debat kamikaze...
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Dat is het grootste probleem van de pvdd.. de naam. Die doet inderdaad vermoeden dat ze een partij voor de dieren zijn, maar ze zijn veel meer dan dat. Meer... planeet voor de aarde en het leven er op.Kalief schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:37:
Krol en die ex-PvdA'er kunnen wel fuseren;
Roos is erg nikserig, Thieme praat meer over klimaat dan dieren;
Pechtold is de sterkste debater, Roemer laat zich wéer de kaas van het brood eten;
die CU'er is een kontlikker die blijkbaar een afspraak had met Rutte;
Klaver probeerde op de man te spelen maar Buma kaatste inhoudelijk terug;
Wilders overklast Asscher door handig de Turkijerel te gebruiken;
..
Of via NPO.nl, of via Facebook dmv een livestream.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Snap ook niet dat Pechtold hem hier op pakt.gekkie schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:40:
Nah denk niet dat er nu veel tweakers warm worden van sleepnet visser Buma
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Anoniem: 147126
puntje voor Pechtold!Geert1976 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:41:
puntje voor Buma!

👉🏻 Blog 👈🏻
Buma is mensen die erover nadenken om op die blonde schreeuwlelijk te stemmen, binnen te harken jashdx schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:42:
Buma is wel heel erg hard aan het proberen om de populistische stem binnen te halen. Keiharde stellingen, zonder enige nuance.
Hadden ze beter Omtzigt kunnen sturen ...kraades schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:43:
CDA heeft kabinet gecontroleerd. Haha. Bankzitters.
Begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het CDA nog eerder met de PVV gaat regeren dan de VVD. Hij zit wel enorm dicht tegen Wilders aan nu...shdx schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:42:
Buma is wel heel erg hard aan het proberen om de populistische stem binnen te halen. Keiharde stellingen, zonder enige nuance.
Omtzigt heeft keihard gewerkt hoor, kunnen veel kamerleden een voorbeeld aan nemen. Aan het eind ook nog voor vakantievierder uitgemaakt worden door Ruttekraades schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:43:
CDA heeft kabinet gecontroleerd. Haha. Bankzitters.

[ Voor 23% gewijzigd door jip_86 op 14-03-2017 21:45 ]
Uh, geen enkele partij deed iets voor defensie tot de Russen. Toen deed D66 wel mee met versterken, hoe weinig het ook was. CDA deed niks.PWM schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:44:
Pechtold moet niet liegen over defensie. Sinds zijn aantreden heeft hij het laten liggen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat kan je toetsen aan de (grond)wet.HEY_DUDE schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:45:
Buma wil mensen die niet onze normen en waarden hebben uitzetten (letterlijke tekst). Dat is extreem rechts en fout. Bij strafbare feiten valt er nog iets voor te zeggen bij tussenkomst van de rechter. Maar wie gaat nu bepalen of je voldoet aan onze normen en waarden. Dit is rechtsextremistische nonsens van Buma.
⏩ PVOutput☀️
Buma is af.
[ Voor 14% gewijzigd door MrMonkE op 14-03-2017 21:46 ]
De knuffeltukker.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 18% gewijzigd door sewer op 14-03-2017 21:47 ]
Inderdaad.
Ik heb helemaal niets met het CDA, maar Omzigt was een van de betere parlementariërs, imho.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Die eerste doet het niet in het buitenland, en voor die tweede heb je facebook nodigQuad schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:41:
[...]
Of via NPO.nl, of via Facebook dmv een livestream.

Buma is wel van het padje af trouwens. Weg met die man.
[ Voor 10% gewijzigd door Brent op 14-03-2017 21:47 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Zei hij het echt? U lacht zo lief?????Geert1976 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:45:
Buma maakt zich belachelijk met z'n oh en ah
droplul
Wat gebeurde hier met Buma, dit ging echt helemaal mis in het debat volgens mij. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling was.
Als je de grondwet overtreedt valt het gewoon onder strafrecht. Als je onze grondwet flauwe kul vind dan mag dat volgens onze grondwet. Je deelt dan alleen niet onze normen en waarden. Het neigt een beetje naar gedachten politie.
[ Voor 6% gewijzigd door Rukapul op 14-03-2017 21:48 ]
Anoniem: 147126
Ik denk dat het een mislukte poging tot Bumor washoevenpe schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:47:
[...]
Zei hij het echt? U lacht zo lief?????
Wat gebeurde hier met Buma, dit ging echt helemaal mis in het debat volgens mij. Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling was.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een kwaadaardige bumor.Anoniem: 147126 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:49:
[...]
Ik denk dat het een mislukte poging tot Bumor was

Edit
LOL, Asscher doet weer boos. Lekker ingestudeerd.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 14-03-2017 21:52 ]
Armste persoon die ik tot nu toe be tegengekomen in NL had altijd genoeg voor een Big Mac menu.
Edit: asscher boos?
[ Voor 5% gewijzigd door Silversin op 14-03-2017 21:52 ]
Jesse Klaver moet gewoon 300% belasting op suikergoed doen.PWM schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:50:
Tandarts in het basispakket is echt belachelijk. Het is voor 98% regulier onderhoud. Iedereen heeft heb, arm, rijkdom, jong en oud. Het meeverzekeren voor iedereen betekent gewoon een lastenverzwaring voor iedereen met eenzelfde bedrag.
Dan is dat tandarts probleem ook uit de wereld en tevens obesitas en diabetes type II.
Ik had eerder vanavond trouwens de start gemist op NPO omdat de stream niet wilde starten.

Maar door ervoor te zorgen dat iedereen gratis toegang heeft tot eerstelijns zorg (huisarts, tandarts, GGZ) bespaar je juist heel veel omdat je dan op de tweede en derde lijn heel veel bespaart.PWM schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:50:
Tandarts in het basispakket is echt belachelijk. Het is voor 98% regulier onderhoud. Iedereen heeft het, arm, rijkdom, jong en oud. Het meeverzekeren voor iedereen betekent gewoon een lastenverzwaring voor iedereen met eenzelfde bedrag.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zeker maar wat hebben de overige CDA kamerleden voor elkaar gekregen de afgelopen 4 jaar. Men gaf niet thuis.jip_86 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:44:
[...]
Omtzigt heeft keihard gewerkt hoor, kunnen veel kamerleden een voorbeeld aan nemen. Aan het eind ook nog voor vakantievierder uitgemaakt worden door Rutte
👉🏻 Blog 👈🏻
⏩ PVOutput☀️
Aggresieve toon en ons aller Johan bromsnor afvallen. Pfff

Dit is vandaag echt bizarre tv, Buma en Asscher imploderen een halve dag voordat de stembussen open gaan. Ik zit met open mond te kijken, +5 zetels voor de SP hier.
Zouden zij denken dat wij allen slechthorend zijn ofzo?
Je moet daarom ook juist die 2% (bij wijze van spreken) laten dekken onder zekere condities en voorwaarden. Genoeg behandelingen die veel en veel duurder zijn dan regulier onderhoud. Paar k ben je zo kwijt.PWM schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:50:
Tandarts in het basispakket is echt belachelijk. Het is voor 98% regulier onderhoud. Iedereen heeft het, arm, rijkdom, jong en oud. Het meeverzekeren voor iedereen betekent gewoon een lastenverzwaring voor iedereen met eenzelfde bedrag.
Uiteraard kun je ook een regeling optuigen waar je die hoge kosten laat spreiden (soort uitgestelde lening).
Zetels van 50-Plus af proberen te snoepenGeert1976 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:54:
ligt het nou aan mijn TV thuis hier of....eerst die Wilders , daarna net Asscher en Roemer weer.
Zouden zij denken dat wij allen slechthorend zijn ofzo?
👉🏻 Blog 👈🏻
Maar een nationaal zoegfonds en 0 eigen risico bereiken dit niet per seMx. Alba schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:52:
[...]
Maar door ervoor te zorgen dat iedereen gratis toegang heeft tot eerstelijns zorg (huisarts, tandarts, GGZ) bespaar je juist heel veel omdat je dan op de tweede en derde lijn heel veel bespaart.
De meeste mensen hebben niet eens een tandartsverzekering nodig, Roemer had beter een ander voorbeeld kunnen nemen, een chronische ziekte ofzo.
[ Voor 37% gewijzigd door Migrator op 14-03-2017 21:56 ]
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Er zijn zag nederlanders die geen big mac menu kunnen betalen zo nu en dan. Deze mensen geld geven is ook niet per se de oplossing,Silversin schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:52:
Mocht je SP, Groenlinks of PVV geloven, dan lijkt het alsof we in Sudan wonen ofzo.
Armste persoon die ik tot nu toe be tegengekomen in NL had altijd genoeg voor een Big Mac menu.
Edit: asscher boos?
Qua controle, het verkrijgen van opheldering van wat het kabinet verborgen wilde houden en daarmee bijsturen van dit kabinet wel. Maar dat komt vooral op het conto van Omtzigt en niet van Buma (die stelde over het algemeen geen briljante vragen tijdens interuptie debatten in de kamer naar mijn mening).kraades schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:53:
[...]
Zeker maar wat hebben de overige CDA kamerleden voor elkaar gekregen de afgelopen 4 jaar. Men gaf niet thuis.
Dus in de oppositie rol een uitstekend kamerlid.
[ Voor 4% gewijzigd door gekkie op 14-03-2017 21:56 ]
en voor een treetje pils om 9 uur 's ochtendsSilversin schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:52:
Maar commerciële zorgverzekeringen en eigen risico bereiken zeker het tegenovergestelde.EJPostema schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:55:
[...]
Maar een nationaal zoegfonds en 0 eigen risico bereiken dit niet per se
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Niet per, de basisverzekering wordt voor een groot deel bekostigd uit de inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet. Het is dus wel een maatregel die een effect heeft.PWM schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:50:
Regeren is vooruitschuiven
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
Er is ook nog nooit iemand dood gegaan aan een gaatje.Quad schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:57:
Tandarts in basispakket vind ik onzin, met goed poetsen kan je dit grotendeels beperken.
Zoals @Kalief aangeeft vind ik een chronische ziekte een stuk betere optie.
Dus ben het met je eens.
Zwakke schakel, probeert soms streng te zijn maar het komt niet over. Ook geen natuurlijke leider.
- welles nietus
- blah blah bekende verhaal
- schreeuwen is de nieuwe trend in 2017
- miljardje hier, miljardje daar.... hier geef ik je wat euro's maar daar aan de andere kant pak ik er weer een paar van je af
Nee maar als je af en toe een gaatje "gratis" vult bespaart dat later een kunstgebit.MrMonkE schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:58:
[...]
Er is ook nog nooit iemand dood gegaan aan een gaatje.
Dus ben het met je eens.
Dit kun je volgens mij elke 4 jaar wel als samenvatting gevenGeert1976 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:58:
samenvatting tot nu toe 2200u:
- welles nietus
- blah blah bekende verhaal
- schreeuwen is de nieuwe trend in 2017
- miljardje hier, miljardje daar.... hier geef ik je wat euro's maar daar aan de andere kant pak ik er weer een paar van je af
Dus leggen we 2 miljard tandartskosten per jaar bij de middeninkomens? Want de bijdrage moet dan omhoog.T-MOB schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:57:
[...]
Niet per, de basisverzekering wordt voor een groot deel bekostigd uit de inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet. Het is dus wel een maatregel die een effect heeft.
Ik maak de kinderen even wakker, nog even tanden poetsen
Ik kon ook niet op zijn naam komen.sambalbaj schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:58:
Hoe heet die debatleider ook alweer?
Zwakke schakel, probeert soms streng te zijn maar het komt niet over. Ook geen natuurlijke leider.
Geen goed teken
Nouja, ze schreeuwen wel meer dit jaar volgens mijshdx schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 21:59:
[...]
Dit kun je volgens mij elke 4 jaar wel als samenvatting geven
Pieter Jan Hagens vond ik gisteren erg prettig bij het debat tussen Wilders en Rutte.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.