Toch even een kickje, want dit is best een behulpzaam topic met informatie. Nu heb ik ook een kwestie waar ik mee zit, en ik toch afvraag hoe anderen dit doen.
Ik heb nu mijn eigen domein (achternaam.casa, want .nl en soortgelijk was al in gebruik) bij Mailbox.org, met één mailbox die ik gebruik voor officiële zaken: Werk, Bankzaken, Overheid, Leveranciers (GWL, Internet), Verzekeraars. Nu ga ik dat waarschijnlijk ook opsplitsen met aliassen (tiscali@hocus.pocus, coolblue-energie@hocus.pocus, hema-zorg@hocus.pocus, je weet wel), maar dan loop ik mogelijk tegen het 25-aliassen limiet aan.
Maar ik gebruik nog mijn lukkelige oude gmail of outlook voor webshops etc. Die ga ik dus ook veranderen voor een eigen domein, @po.ep bijvoorbeeld.
Nu zit ik eigenlijk een beetje; wat is nu het handigst? Één catch-all op hetzelfde domein: vangnet@poep.doos, wat ook het hoofd-alias is, en dan gewoon overal een passend mailadres invullen (albertheijn@poep.doos, picnic@poep.doos, etc), of toch netjes voor de aliassen gaan?
Zelfhosten is mij net iets te veel moeite