My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zakt altijd wel iets maar is tientjes werk. Mijn inziens is het verschil te klein om twee maanden te wachten.kevin12 schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:14:
Maakt het uit qua prijs als ik de s8+ nu bestel of over 1 a 2 maanden? Weet iemand of dit te beantwoorden is of slechts gokwerk. bvd
[ Voor 3% gewijzigd door koerskii op 17-04-2017 13:19 ]
Ik denk dat niemand het nu zeker weet, ook omdat het vandaag een feestdag is. Morgen zal de molen wel op volle toeren gaan draaien,ben wel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Net nog even bij Samsung ingelogd zelfde antwoordt wordt 20/04 verstuurd./iexip66 schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:20:
Ik denk dat veel verkopers het ook niet precies weten
Als je dus de telefoon woensdag hoort te ontvangen, waarom zou die verzending dan nu al gemeld moeten zijn? Het is toch logisch dat die verzending morgen in de loop van de dag pas bij postnl of waar dan ook wordt aangemeld?
Hoezo zelfde antwoord, Zijn ze te bereiken dan?pappaleone schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:35:
[...]
Net nog even bij Samsung ingelogd zelfde antwoordt wordt 20/04 verstuurd./
En 20/04 is dat bij jou nou de verzend datum en/of leverdatum?
Heb zelf ook op 29 maart iets na zessen besteld bij T-Mobile webshop en kreeg 1 dag later een sms van de T-Mobile shop dat het toestel niet op voorraad was. Afgelopen zaterdagmiddag weer een sms dat ik het toestel (S8+) op 19 april mocht komen ophalen. Heb zelf ook gekozen voor ophalen in T-Mobile shop, omdat ik woensdag zelf ook aan het werk ben. Heb je toevallig de Artic Silver besteld? Die is wat moeilijker leverbaar.koerskii schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:18:
Ik heb bij T-Mobile besteld, direct 29 maart in de avond. Omdat ik overdag gewoon werk heb ik ophalen in de winkel gekozen.. Summiere informatie via (Standaard) mail gekregen dat de fysieke winkel binnen 24 uur contact met mij op zou nemen. Niks gehoord. Zaterdag toch maar even langs gegaan. Vertelde hij mij dat ik zeker moet rekenen op de 20ste of later..... lekker dit. Hoop natuurlijk dat ze hem toch gewoon de 19de binnen krijgen.... Vroeg ook of ik alvast nummerbehoud kon aanvragen, zei hij, dan wordt uw bestelling pas vanaf de 27ste van april geleverd... Volgende keer maar weer laten bezorgen.
[ Voor 8% gewijzigd door blueface op 17-04-2017 13:50 ]
Ah nee, ik heb de orchid grey besteld! Kreeg wel een sms op 30 maart dat ze contact met me opnemen wanneer hij klaar ligt. Wie weet ook gewoon 19 april! Thnx.blueface schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:44:
[...]
Heb zelf ook op 29 maart iets na zessen besteld bij T-Mobile webshop en kreeg 1 dag later een sms van de T-Mobile shop dat het toestel niet op voorraad was. Afgelopen zaterdagmiddag weer een sms dat ik het toestel (S8+) op 19 april mocht komen ophalen. Heb zelf ook gekozen voor ophalen in T-Mobile shop, omdat ik woensdag zelf ook aan het werk ben. Heb je toevallig de Artic Silver besteld? Die is wat moeilijker leverbaar.
Beste klant, bedankt voor je bestelling
van de Samsung Galaxy S8+! Wanneer je
telefoon klaarligt (vanaf 20 april),
bellen we je op. Meer over de S8+ staat
op ons forum: http://tmnl.nu/36e
Groeten, T-Mobile
13-04-2017 € 943,98
Je bestelling wordt geleverd op 19-04-2017
Als je een computer hebt kun je inloggen toch?038Robijno schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:40:
[...]
Hoezo zelfde antwoord, Zijn ze te bereiken dan?
En 20/04 is dat bij jou nou de verzend datum en/of leverdatum?
Verzenddatum
Iemand had er ook 1 in Spanje besteld las ik ergens. Vraag mij af waar en wanneer wij deze voor een redelijke prijs kunnen kopen.Eek2nd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:16:
https://androidworld.nl/nieuws/europa-galaxy-s8-dual-sim/
Dual sim via Zwitserland te bestellen
Hier Wordt verzonden: 20 apr 2017Tweaker1987 schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:54:
Bij mij 20 april. Order wel: voorbereiding voor verzending
Overigens twijfel ik echt sterk tussen zwart of zilver. Zilver vind ik er wat luxer (chiquer) uitzien, maar die zwarte is wel erg mooi stealthy.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Bij mij staat er dus: wordt verwerktTweaker1987 schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:54:
Bij mij 20 april. Order wel: voorbereiding voor verzending
En verzending staat op 18 april.. ergens klopt er gewoon iets niet dus
Ze staan al vanaf het begin op 'In bestelling'. Dat is dus niet echt een indicatie.jagermeister schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:07:
Ik ga waarschijnlijk bestellen bij mobiel.nl, maar ziet er naar uit dat de eerste batch uitverkocht is. Alle kleuren staan "In bestelling". Kan dus zomaar ff duren nog als je nog niet besteld hebt.
Overigens twijfel ik echt sterk tussen zwart of zilver. Zilver vind ik er wat luxer (chiquer) uitzien, maar die zwarte is wel erg mooi stealthy.
Bij mij staat wordt verwerkt, als je daar op gaat staan met je muis zie je de tekst: Je bestelling is ontvangen en wordt doorgenomen. En links daarvan staat in een andere kleur: PRE-ORDER Wordt verzonden: 20 apr 2017038Robijno schreef op maandag 17 april 2017 @ 17:12:
[...]
Bij mij staat er dus: wordt verwerkt
En verzending staat op 18 april.. ergens klopt er gewoon iets niet dus
Bij iedereen staat wat anders denk ik.
Add me op Stadia: Gloogle
Verwijderd
Zelfde verhaal hier, VF verlenging besteld op 30 maart. Verwacht morgen een update, jammer van de feestdag vandaagPukson schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:00:
Mensen met VF verlenging al bericht gehad? Hier staat alleen nog in goede orde ontvangen
Ik ben ook erg benieuwdMeulendijks89 schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:09:
Ik denk dat er morgen een hele hoop statussen worden bijgewerkt aangezien het vandaag pasen is!
Ik hoop het van harte.Meulendijks89 schreef op maandag 17 april 2017 @ 18:09:
Ik denk dat er morgen een hele hoop statussen worden bijgewerkt aangezien het vandaag pasen is!
*knip, dit is dus de start van een nutteloze 'op de man' discussie, welke vooral niet in dit topic gevoerd hoeft te worden
[ Voor 28% gewijzigd door Prulleman op 18-04-2017 09:07 ]
De live chat via de website was in ieder geval open : )cgok schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:31:
[...]
Zijn ze open vandaag? mijn orderstatus staat nog steeds op " order is ontvangen".
Ik heb gisteren een bestelling gedaan.
De mijne staat op "Bestelling afronden, Doorloop alle stappen in de actielijst en wij doen de rest"
De actielijst heb ik gisteren al gedaan dus nu wachten op verzending denk ik.
Op zich een aardige deal (verlenging T-Mobile), denk ik. 24x33,- + eenmalig 340,- voor 5GB Data + onbeperkt bellen en sms. Toestelkosten komen daarmee op 676,- totaal.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
*knip, nutteloze discussieDonstil schreef op maandag 17 april 2017 @ 19:26:
[...]
Ja dat is ons inmiddels wel bekend. Dat heb je nu iets van 15x gemeld ofz
[ Voor 15% gewijzigd door Prulleman op 18-04-2017 09:08 ]
*knip ...pappaleone schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:57:
[...]
Als het 15x gevraagd wordt 15x antwoordt simpel
[ Voor 14% gewijzigd door Prulleman op 18-04-2017 09:08 ]
Je hebt gelijkTweaker1987 schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:15:
Jongens, rustig aan:). Ik zit in het zelfde schuitje met de S8. Hopelijk morgen Track&Trace van Samsung
Verwijderd
Ooit werd je feestelijk onthaald met allerlei extra's als je het contract verlengde. Tegenwoordig mag je al blij zijn met een 2 euro eraf voor deezer. Beter opzeggen en verder winkelen dus.
Verwijderd
Status op MyVodafone is trouwens nog ongewijzigd.
Heb gezegd ophalen in de winkel. Zou leuk zijn als je vandaag al kon ophalen
Hij komt er echt niet eerder doorLeviathan23 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 07:17:
zitten we er klaar voor allemaal???? F5 button krijgt het zwaar vandaag!
Ik maak me op voor vandaag 10 pagina;s in dit topic over "hoera hij is onderweg" en "Ik heb nog niets gehoord".
Dan hopelijk snel over naar mooie aanbiedingen
Dat gebeurt tijdens een iPhone release nog vele malen ergerjongetje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:09:
[...]
Hij komt er echt niet eerder door
Ik maak me op voor vandaag 10 pagina;s in dit topic over "hoera hij is onderweg" en "Ik heb nog niets gehoord".
Dan hopelijk snel over naar mooie aanbiedingen
Spannend!, hier nieuwe klant van KPN naar Vodafone, hoop ook snel op een bericht dat hij onderweg isVerwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 07:35:
Vanochtend mail van VF gehad dat het pakketje onderweg is, nog niet aangeboden bij PostNL. Ik verwacht dat dit in de loop vd dag gebeurt en ik 'm morgen in huis heb.
Abbo loop officieel half mei pas af. maar volgens mij zou je de S8 gewoon al op release datum moeten krijgen met een tijdelijk nummer.
Al staat de status al sinds 5/4 op:
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms
Ze maken het wel spannend...
[ Voor 25% gewijzigd door MarcHealthy op 18-04-2017 08:17 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Hij laad niet door
Ja in Nederland liggen de preorders voor een iPhone traditie getrouw wat hoger dan dat ze dat voor de nieuwe Galaxy doen.038Robijno schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:12:
[...]
Dat gebeurt tijdens een iPhone release nog vele malen erger
Op zich gunstig want de nieuwe Galaxy S smartphone is daardoor altijd wel ergens te krijgen op release.
Ik kreeg zaterdag mail dat m'n telefoon vandaag bezorgd zou worden maar wacht nu met smart op het beloofde mailtje met de tracking code. Kan moeilijk beetje de hele dag thuis blijven zitten...Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 07:35:
Vanochtend mail van VF gehad dat het pakketje onderweg is, nog niet aangeboden bij PostNL. Ik verwacht dat dit in de loop vd dag gebeurt en ik 'm morgen in huis heb.
Verwijderd
Dat is apart, Vodafone heeft het zelf altijd over (vanaf) 19 april als leverdatum gehad: https://www.vodafone.nl/levertijd/World Eater schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:55:
[...]
Ik kreeg zaterdag mail dat m'n telefoon vandaag bezorgd zou worden maar wacht nu met smart op het beloofde mailtje met de tracking code. Kan moeilijk beetje de hele dag thuis blijven zitten...

Yes: hier ook @Geert1976 : WIJ hebben iig morgen ons nieuw "speeltje" in huis
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:59:
[afbeelding]
Yes: hier ook @Geert1976 : WIJ hebben iig morgen ons nieuw "speeltje" in huis
ja, nu moet PostNL nog even goed meewerken....Ik heb een pakketjesbezorger die nog wel eens doet alsof ie aangebeld heeft binnen het afgesproken/verwachtte tijdsvak en dit uiteindelijk vaak niet het geval was. En ik moet morgen nog 1 en ander doen buiten huis.
Ik doe ff 3 gebedjes voor een goede afloop morgen @henklbr
Mijn bestelling bij CoolBlue wordt ook ingepakt
kunnen we die dingen gewoon niet zelf ff ophalen in dat distributie centrum van CoolBlue?. Scheelt die mensen daar een hoop onnodig inpakwerkMorpheus2003 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:06:
Dit topic is vandaag echt comedy capers en ik doe vrolijk mee
Mijn bestelling bij CoolBlue wordt ook ingepakt
Ik heb altijd, gelukkig, "dezelfde bezorger" die hier vaak pakjes komt brengen, dus dat komt wel goed...Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:04:
[...]
![]()
![]()
ja, nu moet PostNL nog even goed meewerken....Ik heb een pakketjesbezorger die nog wel eens doet alsof ie aangebeld heeft binnen het afgesproken/verwachtte tijdsvak en dit uiteindelijk vaak niet het geval was. En ik moet morgen nog 1 en ander doen buiten huis.
Ik doe ff 3 gebedjes voor een goede afloop morgen @henklbr![]()
![]()
![]()
(Zul je net zien, morgen...)
Als dat zou kunnen: dat is bij mij, hier in Tilburg namelijk (vlakbij trouwens ook nog)...Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:08:
[...]
kunnen we die dingen gewoon niet zelf ff ophalen in dat distributie centrum van CoolBlue?. Scheelt die mensen daar een hoop onnodig inpakwerk
![]()
[ Voor 23% gewijzigd door henklbr op 18-04-2017 09:10 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Lijkt alsof ze bij Coolblue met de S8+ begonnen zijn met inpakken, ik heb de S8 besteld. ach de bezorgdatum staat nog steeds op de 19e.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
serieus joh? zijn ze bij CoolBlue begonnen met inpakken? ik schrik hier vanburgt schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:15:
Lijkt alsof ze bij Coolblue met de S8+ begonnen zijn met inpakken, ik heb de S8 besteld.
Goed lezen, gaat over S8 en S8+... ;-)Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:17:
[...]
serieus joh? zijn ze bij CoolBlue begonnen met inpakken? ik schrik hier van![]()
ow ja sorry...verkeerd gelezen. Ik tune dan ook pas net in he!
gaat om the samsung galaxy s8 plus black
Je orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
S8 black op 14 april besteld.
Zelfde verhaal als eerder
Ze gaf overigens aan dat ze de toestellen van T-mobile zelf moeten krijgen.
Benieuwd of er dan nog een sim-lock op gaat zitten waardoor ik hem pas kan gebruiken zodra ik op het netwerk van T-mobile overga.
Besteld op 29-3 trouwens. ..... Nou.... ik geloof er weinig van meer!
[ Voor 20% gewijzigd door robbvdb op 18-04-2017 09:35 ]
Dan verwacht ik ook vandaag een mail. Heb de S8 Silver op 4 april besteldnaNs schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:24:
Mail van Mobiel.nl:
Je orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
S8 black op 14 april besteld.
Verzending op 18 april.
Dus al een bijna 1,5 week verder en geen wijziging te zien in het bestel status.
Dus heb weer opnieuw Samsung gebeld, zij vertelde mij dat er geen vertraging is opgelopen over het aantal beschikbare Samsung s8/s8+ toestellen en dat hij vandaag zou worden verzonden en vandaag ergens bericht zou krijgen van DHL.
Ik heb er wel naar gevoel bij.
Gamertag: timmie271
Houd mij op de hoogte als je wilt..Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:40:
Vreemd. ik ga straks ook ff bellen met ze... Hopelijk vandaag een mailtje dat hij is versturud
Heb zelf erg weinig geduld, vooral als ik lees dat opeens veel mensen een verzend bevestiging krijgen.
Bezorgdag
Woensdag 19 april 2017
Volg je bestelling met Track & Trace
Hier 5 april besteld, ook nog niks gehoord. Gelukkig heb ik wel geduld. Maar hoop hem toch in het weekend te hebbenPukson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:44:
Hier ook maar even gebeld met status order van VF. Ze hadden leverings problemen dus ik moet nog even wachten verdorie.. Hier 1 april besteld terwijl je andere ziet waar die al verzonden is en of afspraak konden maken.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ik heb zelf ook de S8 op 31-03 besteld i.c.m een T-mobile abbonement. Echter heb ik sindsdien ook niets meer van hun vernomen.robbvdb schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:32:
Net maar eens GSMweb gebeld na radiostilte van hun kant![]()
Zelfde verhaal als eerder.... het serienummer van het toestel was nog niet bekend, daarom nog geen aansluiting bij T-mobile, nog geen opzegging bij KPN en ...... eigenlijk nog helemaal niets . Ze dacht dat het morgen allemaal opeens wel goed zou komen ..... jajaja ...........
![]()
Ze gaf overigens aan dat ze de toestellen van T-mobile zelf moeten krijgen.
Benieuwd of er dan nog een sim-lock op gaat zitten waardoor ik hem pas kan gebruiken zodra ik op het netwerk van T-mobile overga.
Besteld op 29-3 trouwens. ..... Nou.... ik geloof er weinig van meer!
Ik vind het een beetje gekke gang van zaken dat je anno 2017 niet gewoon een accountpagina krijgt met de daarbij horende gegevens met daarin een actuele statusmelder of iets dergelijks. inplaats van een e-mail waarin wordt vermeld dat als er wat ontbreekt dat er contact met je word opgenomen.
Het is nu maar afwachten tot een mail met daarin de track and trace gegevens.
Heb zelf ook wel geduld, maar morgen toevallig vrij dus tjaGokuSsj schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:54:
[...]
Hier 5 april besteld, ook nog niks gehoord. Gelukkig heb ik wel geduld. Maar hoop hem toch in het weekend te hebben
S8+ besteld op 6/04 (coolblue.be)
Maar we hebben geduld....
Even een ander toetsenbord proberen
Nouja, van het weekend kreeg ik dus dit mailtje:Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:57:
[...]
Dat is apart, Vodafone heeft het zelf altijd over (vanaf) 19 april als leverdatum gehad: https://www.vodafone.nl/levertijd/
Je bestelling is binnen. Op dinsdag 18 april 2017 tussen 8:00 en 22:00 uur komen we 'm bij je brengen. Komt dat uit? We sturen je die ochtend ook nog de Track & Trace code om je pakketje precies te volgen.
-----
En een kwartier geledeb dit:
Je bestelling is binnen. Op woensdag 19 april 2017 tussen 8:00 en 22:00 uur komen we 'm bij je brengen. Komt dat uit? We sturen je die ochtend ook nog de Track & Trace code om je pakketje precies te volgen.
Dus dan klopt alles weer, Vodafone stuurt gewoon gekke mails soms...
Helaas de 8+ Arctic Silver nog steeds in bestelling...Leviathan23 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:52:
mobiel.nl is ook druk in de weer geweest, bestelling is verzonden!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Status "op voorraad en alvast voor je gereserveerd"
Echter bovenin zie ik nog staan "de abonnementsaanvraag wordt verwerkt bij provider".
Kortom toestel ligt klaar maar nog acties met provider (stap over van Vodafone naar Tele2).
Wat kan ik verwachten.... Toestel ligt al gereserveerd klaar...
- 30-3 de vodafone verleningen geregeld bij belsimpel met een s8+
- tot net de status onveranderd op "niet leverbaar"
- lees net dat ik gisteren (17-4) een mail kreeg van belsimpel)
Je hebt pas geleden een Samsung Galaxy S8 bij ons besteld in combinatie met een Vodafone abonnement. Doormiddel van deze mail wil ik je op de hoogte brengen van het feit dat dat 17 april de voorwaarden van Vodafone abonnementen gaan veranderen. We gaan proberen om je de 18e alsnog aan te sluiten met je gekozen prijsplan. Er is een kans dat dit niet gaat lukken. Als het niet lukt nemen we contact met je op om een nieuw aanbod te doen!
- vervolgens staat nu de status op "aanvraag wordt verwerkt door provider" en s8+ gereserveerd
Ik heb ze net even gebeld, en aangegeven dat dit niet helemaal de bedoeling kan zijn.
Natuurlijk zit de pasen er tussen, en moeten hun wachten om het toestel te
kunnen koppelen aan de verlenging.....maar come on.....
{edit}
En 5 minuten later :
Status: Je aanvraag is geaccepteerd door de provider
Wat een feest
[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 18-04-2017 10:27 ]
Zal toch niet hé zelfde probleem hier. Achja misschien moeten ze nog uitpakken ben er bang voor. 30 maart besteld..rjvisje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:05:
[...]
Helaas de 8+ Arctic Silver nog steeds in bestelling...
Mijn Artic Silver S8 is bij Belsimpel voor mij gereserveerd.Practics schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:17:
[...]
Zal toch niet hé zelfde probleem hier. Achja misschien moeten ze nog uitpakken ben er bang voor. 30 maart besteld..
Heb de Silver besteld bij Vodafone, maar ook hier nog geen status veranderd. Zou wel btje suf zijn als ze morgen niet leveren.Pukson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:44:
Hier ook maar even gebeld met status order van VF. Ze hadden leverings problemen dus ik moet nog even wachten verdorie.. Hier 1 april besteld terwijl je andere ziet waar die al verzonden is en of afspraak konden maken.
Mijn bestelling stond al als ''je bestelling wordt ingepakt''.
Heb zonet last minute nog mooi kunnen veranderen voor morgenavond, tussen 1800 en 2100u, in plaats van overdag (ivm andere afspraken morgenmiddag).
kudo's voor Coolblue!!
[ Voor 5% gewijzigd door _Bailey_ op 18-04-2017 10:28 ]
Zelfde status nog hier...GokuSsj schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:12:
[...]
Spannend!, hier nieuwe klant van KPN naar Vodafone, hoop ook snel op een bericht dat hij onderweg is. En dat nummerbehoud en een beetje voorspoedig verloopt
.
Abbo loop officieel half mei pas af. maar volgens mij zou je de S8 gewoon al op release datum moeten krijgen met een tijdelijk nummer.
Al staat de status al sinds 5/4 op:
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms
Ze maken het wel spannend...
Baal er wel een beetje van dat Coolblue geen toestellen met doet icm. abonnementen. Geen enkel bedrijf heeft het zo goed voor elkaar als Coolbue. Nu verlengt rechtstreeks bij Vodafone, maar het lijkt alweer uit te lopen op een teleurstelling. Kan best even wachten op het toestel, maar 0 communicatie heb ik wel een hekel aan.Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:26:
wat een onwijs goeie service weer van CoolBlue.
Mijn bestelling stond al als ''je bestelling wordt ingepakt''.
Heb zonet last minute nog mooi kunnen veranderen voor morgenavond in plaats van overdag (ivm andere afspraken morgenmiddag).
kudo's voor Coolblue!!
En een nieuwe update, mail gekregen over Tele2 met Mijn Tele2. En een sms gekregen van Tele2 dat 22-05 de overstap gepland staat van Vodafone naar Tele2.Sleehond schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:13:
Belsimpel.nl update (S8 Artic Silver)
Status "op voorraad en alvast voor je gereserveerd"
Echter bovenin zie ik nog staan "de abonnementsaanvraag wordt verwerkt bij provider".
Kortom toestel ligt klaar maar nog acties met provider (stap over van Vodafone naar Tele2).
Wat kan ik verwachten.... Toestel ligt al gereserveerd klaar...
Kortom, lijkt allemaal nu in sneltrein geregeld te worden. Benieuwd wanneer ik hem kan ophalen.... Vandaag al? Morgen? Hij ligt al gereserveerd klaar!
Nope. Nogsteeds: Wordt verwerkt.Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:33:
Iemand info over Samsung bestellingen?
Ik heb al sinds vrijdag: Verzending wordt voorbereid.
Hoe langs kan dat duren... is tocht kwestie van toestel in doosje en label erop en aan DHL afgeven.... Lijkt me niet zo ingewikkeld.
Ik kan straks rond 13:00u bellen met ze