Nee.. jij zou nou bellen toch?Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:33:
Iemand info over Samsung bestellingen?
Ja dat lijkt mij ook.Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:38:
[...]
Ik heb al sinds vrijdag: Verzending wordt voorbereid.
Hoe langs kan dat duren... is tocht kwestie van toestel in doosje en label erop en aan DHL afgeven.... Lijkt me niet zo ingewikkeld.
Ik kan straks rond 13:00u bellen met ze
jij gaat op deze manier eind van deze dag echt niet halen.....ik ga vast een ambulance voor jou bellenTweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:38:
[...]
Ik heb al sinds vrijdag: Verzending wordt voorbereid.
Hoe langs kan dat duren... is tocht kwestie van toestel in doosje en label erop en aan DHL afgeven.... Lijkt me niet zo ingewikkeld.
Ik kan straks rond 13:00u bellen met ze
(wist je overigens dat ze niet alleen voor jou een toestel moeten inpakken en bij DHL afgeven maar voor nog een ''paar andere'' mensen?
Oeh! Hier ook een orchid grey op 16 april.Rabbitto schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:30:
Mobiel.nl geeft aan via de whatsapp chat dat de s8+ orchid grey klaar staat om te worden verzonden en dat ik morgen een mail kan verwachten over aankomsttijd etc. Dat zal dus waarschijnlijk vanavond laat zijn indien het postNL is. Dus de mobiel.nl bestellingen zullen gedurende de dag allemaal verzonden worden.
Is "bestelling afronden" in je orderstatus al groen aangevinkt?
Ja dat snap ik ook wel, maar neem aan dat er meer dan 1 iemand mee bezig is....Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:40:
[...]
jij gaat op deze manier eind van deze dag echt niet halen.....ik ga vast een ambulance voor jou bellen
(wist je overigens dat ze niet alleen voor jou een toestel moeten inpakken en bij DHL afgeven maar voor nog een ''paar andere'' mensen?![]()
)
Uiteraard hebben duizenden personen hem gepre-ordered.. Dus dat het even duurt, OK
Maar stuur dan even een mailtje, communiceer ff.
Ja, ik ga straks bellen, das rond 13:00u heb ik pauze. Voordeel van Systeembeheer, zit je hele dag bij PC, F5 te spammen
Wanneer had jij verlengt?evdakker schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:09:
Verlenging KPN met S8 (toestel 12x 17,- plus 492 ineens): status sinds gisteren: "Uw nieuwe Samsung Galaxy S8, Midnight Black is gereedgemaakt!"
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Op 13 april een S8 orchid grey besteld bij Mobiel.nl .
Het toestel stond tot voor kort op ''in bestelling'' nu zie ik dat ie op voorraad is. Dus die gaat vast vandaag gewoon de deur uit.
Mensen, mak aan vandaag. Denk om uw hart
Het toestel stond tot voor kort op ''in bestelling'' nu zie ik dat ie op voorraad is. Dus die gaat vast vandaag gewoon de deur uit.
Mensen, mak aan vandaag. Denk om uw hart
Ook ik heb via mobiel.nl besteld.
Op 6 april KPN verlenging icm S8 Black en sinds vorige week al een groen vinkje bij bestelling afronden.
Dus ik hoop dat deze ook vandaag wordt verzonden
Op 6 april KPN verlenging icm S8 Black en sinds vorige week al een groen vinkje bij bestelling afronden.
Dus ik hoop dat deze ook vandaag wordt verzonden
toch wel erg dat we ons zo gek laten maken om een telefoontje
Maar waarom zou je vanmiddag al gaan bellen? Als je hem morgen ontvangt, dan is het toch niet meer dan logisch dat je ergens in de loop van de dag pas die mail zou krijgen? Gun die winkel tot tenminste vroeg in de avond de tijd om het te regelen.Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:44:
[...]
Ja dat snap ik ook wel, maar neem aan dat er meer dan 1 iemand mee bezig is....
Uiteraard hebben duizenden personen hem gepre-ordered.. Dus dat het even duurt, OK
Maar stuur dan even een mailtje, communiceer ff.
Ja, ik ga straks bellen, das rond 13:00u heb ik pauze. Voordeel van Systeembeheer, zit je hele dag bij PC, F5 te spammen
Ok. Dat kan, kan ze bellen tot 20u. Maar heb graag een update over hoe het verloopt, Nu weten we niets:(
https://www.facebook.com/...de/posts/1293914587356555
https://www.klachtenkompa...bd-4588-9f09-3aaa388756b9
Media Markt NL Pre-Order gedaan op 30-03-2017 van een galaxy S8. Kijk vandaag op Mijn Mediamarkt en nu zou de telefoon op de normale releasedatum geleverd worden. Dit is bevestigd via de helpdesk. Waarom belooft de mediamarkt iets wat ze niet nakomen. Persoon aan de telefoon wilde telefonisch geen klacht aannemen omdat klachten door haar genoteerd niet in behandeling genomen zouden worden. Hoe kan het zijn dat ik nu nog kan pre-orderen via jullie website? Zijn deze mensen dan ook de dupe van deze misleidende informatie?
https://www.klachtenkompa...bd-4588-9f09-3aaa388756b9
Media Markt NL Pre-Order gedaan op 30-03-2017 van een galaxy S8. Kijk vandaag op Mijn Mediamarkt en nu zou de telefoon op de normale releasedatum geleverd worden. Dit is bevestigd via de helpdesk. Waarom belooft de mediamarkt iets wat ze niet nakomen. Persoon aan de telefoon wilde telefonisch geen klacht aannemen omdat klachten door haar genoteerd niet in behandeling genomen zouden worden. Hoe kan het zijn dat ik nu nog kan pre-orderen via jullie website? Zijn deze mensen dan ook de dupe van deze misleidende informatie?
#faal (verwijder dit bericht maar)
[ Voor 92% gewijzigd door Remie op 18-04-2017 10:49 ]
Precies dit. Bij coolblue zien jullie op het inpakken naukeurig de status van je bestelling. Bij ons staat hij sinds de bestelling al op wordt verwerkt of bezig met voorbereiding voor verzending.Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:47:
Ok. Dat kan, kan ze bellen tot 20u. Maar heb graag een update over hoe het verloopt, Nu weten we niets:(
Hier de S8+ besteld samen met de Led view cover (samen heeft dit één ordernummer)
Krijg ik zojuist een mailtje van coolblue:
"Helaas zijn één of meer door jou bestelde producten momenteel niet op voorraad. Zodra de producten weer op voorraad zijn, zullen wij je bestelling versturen. Je ontvangt een e-mailbericht zodra je order verstuurd wordt."
Ik zie dat de Led view cover tijdelijk uitverkocht is, nochtans bij het plaatsen van mijn bestelling was deze in voorraad!
Mag ik nu lekker wachten op m'n S8+ doordat ze de led view cover niet meer in voorraad hebben???
"Helaas zijn één of meer door jou bestelde producten momenteel niet op voorraad. Zodra de producten weer op voorraad zijn, zullen wij je bestelling versturen. Je ontvangt een e-mailbericht zodra je order verstuurd wordt."
Ik zie dat de Led view cover tijdelijk uitverkocht is, nochtans bij het plaatsen van mijn bestelling was deze in voorraad!
Mag ik nu lekker wachten op m'n S8+ doordat ze de led view cover niet meer in voorraad hebben???
Ik heb via Samsung besteld dacht is de snelste manier omdat zij grote voorraad hebben, nou lekker dan status nog steeds op "Voorbereiding verzending" en dat hij de 18de verzonden wordt.....
Jup.cliors schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:41:
[...]
Oeh! Hier ook een orchid grey op 16 april.
Is "bestelling afronden" in je orderstatus al groen aangevinkt?
Bestelling afronden staat er ongeveer 1,5e week al op. Dat is de administratieve handeling van de contractafsluiting/verlenging. Het laatste vakje gaat vanavond hopelijk definitief op groen dus!
Gewoon Coolblue even bellen, die kunnen je ook het toestel leveren en de view cover later leveren.schumpi schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:52:
Hier de S8+ besteld samen met de Led view cover (samen heeft dit één ordernummer)
hebben ze al vaak genoeg gedaan voor mij.
Wachten op signaal van Belsimpel.
Toestel ligt klaar. Overstap Vodafone naar Tele2 inmiddels bevestigd met mail en sms.
Aangegeven dat ik hem ophaal in de winkel.
Zou toch zeggen dat het dan vandaag al kan? Ze zeggen dat ie klaar ligt en overstap abonnement is allemaal bevestigd. Nu wachten op Belsimpel met het bericht dat ik die kant op kan komen.....!?
Toestel ligt klaar. Overstap Vodafone naar Tele2 inmiddels bevestigd met mail en sms.
Zou toch zeggen dat het dan vandaag al kan? Ze zeggen dat ie klaar ligt en overstap abonnement is allemaal bevestigd. Nu wachten op Belsimpel met het bericht dat ik die kant op kan komen.....!?
Tuurlijk je wil hem heel graag hebben, maar 'in verwerking' is toch op zich duidelijk. Het is toch vrij normaal dat je niet bij elke stap een update krijgt bij webshops. Als iedereen de dag voor de verwachte ontvangstdatum zou gaan bellen voor hun product, dan werkt die hele webshop toch niet meer?Tweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:47:
net Coolblue gebeld over een bestelling van een case die niet goed gegaan was en gelijk gevraagd of ze de bestellingen nod\g steeds per eigen koerier doen en of we nog een track en trace krijgen en deze persoon vertelde dat dit via post.nl gaat en we vanavond een track en trace krijgen (orderstatus is hier inmiddels veranderd in wordt ingepakt)
Ik heb mijn Galaxy S8 Plus, Arctic Silver besteld op 4 april 2017.
Van KPN een e-mail ontvangen op vrijdag 14 april 2017 met het volgende:
Uw nieuwe Samsung Galaxy S8 Plus, Arctic Silver met bestelnummer xxxxxx wordt gereedgemaakt. Het pakket wordt zo snel mogelijk door PostNL bij u bezorgd.
Naar aanleiding hiervan heb ik vrijdag 14 april KPN gebeld en deze vertelde dat het pakket reeds verzonden/aangemeld is.
Vervolgens heb ik de Post NL app geraadpleegd en hier zag ik het volgende:

Heb nog geen Track and trace gegevens gehad, maar blijkbaar hebben ze het pakket al op vrijdag 14 april aangemeld.
Ben benieuwd!
Van KPN een e-mail ontvangen op vrijdag 14 april 2017 met het volgende:
Uw nieuwe Samsung Galaxy S8 Plus, Arctic Silver met bestelnummer xxxxxx wordt gereedgemaakt. Het pakket wordt zo snel mogelijk door PostNL bij u bezorgd.
Naar aanleiding hiervan heb ik vrijdag 14 april KPN gebeld en deze vertelde dat het pakket reeds verzonden/aangemeld is.
Vervolgens heb ik de Post NL app geraadpleegd en hier zag ik het volgende:
Heb nog geen Track and trace gegevens gehad, maar blijkbaar hebben ze het pakket al op vrijdag 14 april aangemeld.
Ben benieuwd!
31 maart, online via 'mijn KPN'.
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Mijn bestelling van Mobiel.nl is zojuist verzonden, de zwarte S8+!
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Woehoe, nu op voorraad.Practics schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:17:
[...]
Zal toch niet hé zelfde probleem hier. Achja misschien moeten ze nog uitpakken ben er bang voor. 30 maart besteld..
Coolblue update:
Zojuist de bevestiging gekregen van coolblue dat mijn S8 is verstuurd met PostNL.
Deze had ik besteld op 06-04. Lijkt erop dat die morgen mooi optijd binnen gaat komen.
Zojuist de bevestiging gekregen van coolblue dat mijn S8 is verstuurd met PostNL.
Deze had ik besteld op 06-04. Lijkt erop dat die morgen mooi optijd binnen gaat komen.
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Telefoontje gedaan naar coolblue en ze gingen het order opsplitsen.
Morgen zou ik de S8+ ontvangen.
Merci voor de tip!
Morgen zou ik de S8+ ontvangen.
Merci voor de tip!
Dutchdeveloper schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:53:
[...]
Gewoon Coolblue even bellen, die kunnen je ook het toestel leveren en de view cover later leveren.
hebben ze al vaak genoeg gedaan voor mij.
Bij mij staat het 'Op Voorraad', verwacht vandaag of morgen een afhaalbericht en dan haal ik het op bij een servicepunt van hen.rjvisje schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:05:
[...]
Helaas de 8+ Arctic Silver nog steeds in bestelling...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nee: dat kan vandaag niet omdat het toestel pas de 19e uitgeleverd mag worden voor Pre-orders...Sleehond schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:55:
Wachten op signaal van Belsimpel.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
hier zojuist dezelfde melding gekregen (29-3-2017 besteld)Furbz4300 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:11:
Coolblue update:
Ah bedankt, ik heb dit weekend pas verlengt dus ik zal nog wel even moeten wachten
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
Ah dan toch een status update van Samsung: Voorbereiding verzending.

En ook "mijnes" is verzonden...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Hmm.. Mijne is daar als sinds donderdag op. Nog geen beweging, helaas.SupaHotFire schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:22:
Ah dan toch een status update van Samsung: Voorbereiding verzending.
maar het hoopvol dat de statussen iig worden gewijzigd
Ook hier een verzendbevestiging gekregen van Mobiel.nl
Samsung S8 Black
Samsung S8 Black
Verwijderd
Van mij ook verzonden via Mobiel.nl. Alleen hoesje wordt een latere levering. Screenprotector zit er morgen wel bij gelukkig. Krassen heb je zoArshedes schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:25:
Ook hier een verzendbevestiging gekregen van Mobiel.nl
Samsung S8 Black
*kijkt mail en Viert feestjeGokuSsj schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:54:
[...]
Hier 5 april besteld, ook nog niks gehoord. Gelukkig heb ik wel geduld. Maar hoop hem toch in het weekend te hebben
Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is: T&T
Blij dat er ook voortgang is bij VodafonePukson schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:44:
[...]
*kijkt mail en Viert feestje
Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is: T&T
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
En de Track/Trace van Coolblue is ook binnen:
Mijn bestelling is nu ingepakt. Dan kan de verzendbevestiging niet lang meer duren
Net even gebeld met vf omdat mijn order nog steeds op ontvangen stond. Volgens de medewerker wordt hij de 20e verzonden naar postnl. Dat kan dus nog even duren.. hier ben ik niet blij mee
Ik wacht nog steeds op mijn kpn mailtje . laatste bericht was : "Uw nieuwe Samsung Galaxy S8, Arctic Silver is gereedgemaakt!" maar of die dan ook daadwerkelijk vandaag verstuurt gaat worden?
Net een medewerker van KPN aan de lijn gehad, in de loop van vanmiddag of morgen ochtend krijg ik mijn Track & Trace code binnen.
Grrr is dat zo? Balen, ligt dus gewoon klaar. Morgen van 8 tot 19 aan het werk. Dat wordt dus pas donderdagavond ophalen. Mhm baal momentje. Snap dat ze volgens bepaalde datum uitleveren maar je weet gewoon dat het letterlijk klaar ligt....henklbr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:17:
[...]
Nee: dat kan vandaag niet omdat het toestel pas de 19e uitgeleverd mag worden voor Pre-orders...
Net met GSMweb gebeld om te vragen naar me pre order (besteld op 3 april), de man zei dat ze de telefoons verwachten donderdag (20ste) binnen te krijgen om ze dan direct te versturen naar de klanten. Op zn vroegst dus vrijdag.
Ging dat om de s8 of de +? En welke kleur?makaa schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:10:
Net met GSMweb gebeld om te vragen naar me pre order (besteld op 3 april), de man zei dat ze de telefoons verwachten donderdag (20ste) binnen te krijgen om ze dan direct te versturen naar de klanten. Op zn vroegst dus vrijdag.
De website geeft aan dat de s8 (midnight black) uit voorraad leverbaar is
[ Voor 8% gewijzigd door Mldn op 18-04-2017 12:13 ]
Vodafone verschuilt zich achter een leverancier. Zegt dat er nog geen toestellen binnen zijn. Op de website wel laten staan dat er leveringen zijn vanaf 19 april. Ja vanaf, dus kan ook 1 oktober zijn.
Raar verhaal, in Vodafone Shops zijn al grote voorraden afgelopen donderdag geleverd, met nog extra leveringen vandaag als het goed is.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:12:
Vodafone verschuilt zich achter een leverancier. Zegt dat er nog geen toestellen binnen zijn. Op de website wel laten staan dat er leveringen zijn vanaf 19 april. Ja vanaf, dus kan ook 1 oktober zijn.
Hmm dit is raar. Ik heb ook vanochtend contact gehad met gsmweb en ze vertelden tegen mij dat ze vandaag of morgen gaan verzendenmakaa schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:10:
Het gaat om een S8+ Grey.
[ Voor 3% gewijzigd door KOEKiEh op 18-04-2017 12:19 ]
It wasn't me, the tiger did it.
Bij mij geven ze aan dat ze de 20e naar postnl gaan. En dat ze nooit een vaste datum hebben gecommuniceerd.. blablaLekkerboeie86 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:12:
En dan zul je altijd weer zien dat ik hem nu op mijn werk adres heb, en dan vervolgens vrijdag een verzend mail krijg voor zaterdag, die ene dag dat ik dus niet op mijn werk ben..en dus uiteindelijk pas maandag krijg. We gaan het zien..Janet_ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:25:
[...]
Bij mij geven ze aan dat ze de 20e naar postnl gaan. En dat ze nooit een vaste datum hebben gecommuniceerd.. blabla
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
mn Galaxy s8+ grijs wordt morgen tussen 13:00 en 15:00 thuis geleverd. Aangezien ik momenteel thuis zit met een gebroken arm komt het goed uit
Het betreft de S8 Black,Mldn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:12:
[...]
Ging dat om de s8 of de +? En welke kleur?
De website geeft aan dat de s8 (midnight black) uit voorraad leverbaar is
hmmm idd raar, laten we hopen dat ze zo snel mogelijk versturen!KOEKiEh schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:16:
[...]
Hmm dit is raar. Ik heb ook vanochtend contact gehad met gsmweb en ze vertelden tegen mij dat ze vandaag of morgen gaan verzenden![]()
Het gaat om een S8+ Grey.
Ik kan zo bellen rond 13:15, heb ik pauze.. ik hou jullie op de hoogte...ousselg schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:41:
Iemand een update op de samsung site?
Ik hoop nog wel vanmiddag een sms/mail te ontvangen van DHL met track/tracé gegevens..ousselg schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:41:
Iemand een update op de samsung site?
Anders ook ff bellen met Samsung.
heeft iemand hem ook gepreorderd bij de mediamarkt en gekozen voor afhalen?
en heb je al meer info?
en heb je al meer info?
Mobiel.nl met Galaxy S8+ Arctic Silver nog niks gehoord. Staat voor de helft opvoorraad maar klik je hem los aan bij bestellen staat er in bestelling. Wachten ongeduldig af..
En.... verzendbevestiging van CoolBlue ontvangen
En bij mij mailen ze dus al sinds zaterdag dat m'n bestelling binnen is en de volgende werkdag bezorgd wordt. Het gaat niet zo soepel daar...Razer schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:14:
[...]
Raar verhaal, in Vodafone Shops zijn al grote voorraden afgelopen donderdag geleverd, met nog extra leveringen vandaag als het goed is.
Yes, Mobiel.nl heeft pakketje aangeboden bij Post NL. Morgen tussen 13:30 en 15:30 kan ik het pakketje verwachten. Helaas ben ik dan aan het werk.Er is op dat moment wel iemand anders thuis.
Iemand ervaring met het pakketje dat aangenomen wordt door iemand anders? Zou ik bijvoorbeeld mijn ID kaart kunnen overhandigen aan deze persoon?
Iemand ervaring met het pakketje dat aangenomen wordt door iemand anders? Zou ik bijvoorbeeld mijn ID kaart kunnen overhandigen aan deze persoon?
Ik heb bij Coolblue vanochtend nog last minute mijn bezorging kunnen aanpassen van overdag naar 's avonds tussen 1800u en 2100u.GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:16:
Yes, Mobiel.nl heeft pakketje aangeboden bij Post NL. Morgen tussen 13:30 en 15:30 kan ik het pakketje verwachten. Helaas ben ik dan aan het werk.Er is op dat moment wel iemand anders thuis.
Wellicht heeft mobiel.nl ook deze service? Bel ze!
Heb je een nieuw contract afgesloten? Anders kan die andere volgens mij gewoon het pakketje met zijn of haar ID.GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:16:
Ze lezen letterlijk op wat jij zelf in het op je account kan zien. En daarna willen ze nog weten of je nog vragen hebt. Nu zijn er niet veel bedrijven waar je een kundige klantenservice medewerker aan de lijn krijgt, maar die van Vodafone spannen toch wel de kroon. Nu kunnen ze daar zelf ook niet veel aan doen aangezien ze naar hetzelfde scherm zitten te kijken als de klant. Als je belt wil je graag meer weten dan je zelf kan lezen, maar dat kwartje viel niet helemaal.World Eater schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:59:
[...]
En bij mij mailen ze dus al sinds zaterdag dat m'n bestelling binnen is en de volgende werkdag bezorgd wordt. Het gaat niet zo soepel daar...
Officieel niet, moet persoonlijk. Maar de GSM van mijn partner via Mobiel.nl werd onlangs gewoon aan mijn 15-jarige dochter overhandigd zonder legitimatie en zij mocht tekenen voor ontvangst. Ligt dus helemaal aan je bezorger.GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:16:
We hebben wel een vaste bezorger die veel pakketjes bij ons aflevert 🙄
S8 Silver aangeboden aan PostNL door Mobiel.nl.
[ Voor 24% gewijzigd door iexip66 op 18-04-2017 13:23 ]
T-mobile (AMP logistics) ...levering van mijn S8 a.s. donderdag tussen 9 en 13.
Toppie!dafmay schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:23:
Ik heb zojuist ook een sms + mail gekregen om een afspraak te maken. Je kunt pas een afspraak maken vanaf de 20ste.dafmay schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:23:
Uhm ja dat heb ik dus al gedaan.dragon3016 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:24:
[...]
Ik heb zojuist ook een sms + mail gekregen om een afspraak te maken. Je kunt pas een afspraak maken vanaf de 20ste.
Nog geen bericht van GSMweb.nl... Ik had hem eerlijk gezegd ook niet verwacht voor donderdag. Wel bijzonder dat sommigen van jullie hem morgen al verwachten.
Dank, ik zal ze wel even bellen inderdaad!Geert1976 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:18:
[...]
Ik heb bij Coolblue vanochtend nog last minute mijn bezorging kunnen aanpassen van overdag naar 's avonds tussen 1800u en 2100u.
Wellicht heeft mobiel.nl ook deze service? Bel ze!
Verleningen van m'n abonnement.Morpheus2003 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:19:
[...]
Heb je een nieuw contract afgesloten? Anders kan die andere volgens mij gewoon het pakketje met zijn of haar ID.
Dan hoop ik dat er bij mij ook zo'n bezorger aan de deur komtiexip66 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:21:
[...]
Officieel niet, moet persoonlijk. Maar de GSM van mijn partner via Mobiel.nl werd onlangs gewoon aan mijn 15-jarige dochter overhandigd zonder legitimatie en zij mocht tekenen voor ontvangst. Ligt dus helemaal aan je bezorger.
We hebben wel een vaste bezorger die veel pakketjes bij ons aflevert 🙄
Mail gekregen van vodafone dat de S8 bestelling is verzonden. Top!
Ziet er vooralsnog hoopvol uit:
S8+ Orchid GreyCoolblue.nl 13-04-2017
Je bestelling is verzonden
Net gebeld met Samsung, Medewerker gaf aan dat de toestellen vandaag worden aangeboden bij DHL... Even afwachten.
Heeft iemand hetzelfde vernomen?
En ik krijg zojuist mail van GSMweb dat mijn S8+ is verstuurd!!!
Tracking nummer erbij of alleen de melding dat ze je binnenkort wat laten weten?bangsat schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:29:
Yes ik ook, s8 black besteld op 3 april.B00st3r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:34:
Krijg hem morgen binnen tussen 1 en 3 (ben ik blij dat ik vrij ben morgen
Ik ook dezelfde tijdsindicatie... Helaas ben ik wel de hele dag aan het werk.makaa schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:36:
[...]
Yes ik ook, s8 black besteld op 3 april.
Krijg hem morgen binnen tussen 1 en 3 (ben ik blij dat ik vrij ben morgen)
Lucky.... Op welke datum had jij je bestelling geplaatst ?B00st3r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:34:
It wasn't me, the tiger did it.
Waarom? Op diverse sites werd 19-4 als leverdatum vermeld.B00st3r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:28:
Wel bijzonder dat sommigen van jullie hem morgen al verwachten.
[ Voor 16% gewijzigd door iexip66 op 18-04-2017 13:37 ]
Klopt, maar er werd mij verteld dat dit als marktings-dingetje werd gebruik waardoor ze de telefoon de 19e konden verzenden, ipv leveren. Kennelijk was dat niet juist.iexip66 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:37:
[...]
Waarom? Op diverse sites werd 19-4 als leverdatum vermeld.
Ik geloof op 30 maart.KOEKiEh schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:37:
[...]
Lucky.... Op welke datum had jij je bestelling geplaatst ?
belsimpel heeft hem eruitgedaan van mij, T&T erbij, en 15u morgen ophalen bij pick up point !
Handig! Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ze hem leveren bij een pickup point?ppeterr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:41:
belsimpel heeft hem eruitgedaan van mij, T&T erbij, en 15u morgen ophalen bij pick up point !
[ Voor 8% gewijzigd door B00st3r op 18-04-2017 13:42 ]
Doet jouw T & T het al? Hier namelijk wel de melding dat de zending niet bekend is.bangsat schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:29:
is gewoon postNL pick up point, bij een primera hier om de hoek, niet zo bijzonder toch.B00st3r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:42:
[...]
Handig! Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ze hem leveren bij een pickup point?
Misschien ben ik er niet van op de hoogte, maar hoe kun je ervoor zorgen dat een pakketje bij een pickup point wordt afgeleverd ipv bij je adres?ppeterr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:43:
[...]
is gewoon postNL pick up point, bij een primera hier om de hoek, niet zo bijzonder toch.
Dat kan niet altijd, ik had het ook gevraagd aan kpn of dit kon. Bij mij vertelde ze dat het toestel eerst 2x via post aangeboden gaat worden en dat hij dan vervolgens bij een pickup point komt.B00st3r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:44:
[...]
Misschien ben ik er niet van op de hoogte, maar hoe kun je ervoor zorgen dat een pakketje bij een pickup point wordt afgeleverd ipv bij je adres?
Ook hier zojuist een drietal mailtjes ontvangen van mobiel.nl betreffende de s8+. Tracktrace nog niet bekend maar dat vindt meestal plaats na 21:00. Morgen lekker ermee aan de slag!
dat was een mogelijkheid bij het aanmelden van het aflever adres op de belsimpel site.B00st3r schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:44:
[...]
Misschien ben ik er niet van op de hoogte, maar hoe kun je ervoor zorgen dat een pakketje bij een pickup point wordt afgeleverd ipv bij je adres?
Dat doe ik tegenwoordig altijd, omdat het een vaste tijd heeft dat je daar terecht kan.
Vanaf 15u. ligt het gewoon klaar daar. Geen gewacht thuis.
Santoryu schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:49:
[...]
Dat kan niet altijd, ik had het ook gevraagd aan kpn of dit kon. Bij mij vertelde ze dat het toestel eerst 2x via post aangeboden gaat worden en dat hij dan vervolgens bij een pickup point komt.
Bizar he, hoe zo'n groot verschil er kan zitten in service. KPN zegt dus eigenlijk: je zoekt het maar uit, of je krijgt je pakketje lekker 2 dagen later, niet ons probleem. Belsimpel heeft dit veel beter geregeld.ppeterr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:49:
[...]
dat was een mogelijkheid bij het aanmelden van het aflever adres op de belsimpel site.
Dat doe ik tegenwoordig altijd, omdat het een vaste tijd heeft dat je daar terecht kan.
Vanaf 15u. ligt het gewoon klaar daar. Geen gewacht thuis.
Nog niet. Dit zal waarschijnlijk voor ons aan het einde van de dag worden. Dat Samsung in 1 keer alle mobiels aan DHL overhandigdTweaker1987 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:34:
Net gebeld met Samsung, Medewerker gaf aan dat de toestellen vandaag worden aangeboden bij DHL... Even afwachten.
Zojuist ook bevestiging gekregen van GSMWEB dat mijn S8 Plus orchid grey klaar ligt voor verzending 
Iemand enig idee welk bedrijf GSMWEB gebruikt voor het verzenden van haar producten ?
Iemand enig idee welk bedrijf GSMWEB gebruikt voor het verzenden van haar producten ?
Als het goed is word het via PostNL verstuurd. Wel apart dat jouw S8 wel al klaar is voor verzending, mij werd verteld dat het nog enige dagen kon durenharjanD schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:53:
Zojuist ook bevestiging gekregen van GSMWEB dat mijn S8 Plus orchid grey klaar ligt voor verzending
Ze vinden Harjan gewoon lieverDennis035 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:59:
[...]
Als het goed is word het via PostNL verstuurd. Wel apart dat jouw S8 wel al klaar is voor verzending, mij werd verteld dat het nog enige dagen kon duren
Vanochtend na lang wikken en wegen toch maar besteld bij Samsung, ik ben benieuwd.
Ik krijg wel de indruk dat den mensch hier een beetje zenuwachtig is
.
Ik krijg wel de indruk dat den mensch hier een beetje zenuwachtig is