Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Radiance schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:36:
Wat ik me nu afvraag...Gaan winkels zoals de Mediamark de toestellen niet in de schappen leggen de 20e als ze niet al hun pre orders verkopen? :+
Lijkt mij wel eigenlijk.
Die zogenaamd eerdere release voor ons pre-orderaars is ook niet meer als een wassen neus, ding komt over bijna de hele wereld vrijdag gewoon uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

Dinsdag maar naar de MM! Is het de 18e, heb ik hem de volgende dag?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
pdavie2311 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:53:
Dinsdag maar naar de MM! Is het de 18e, heb ik hem de volgende dag?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
MAkS1 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:38:
Toestel is dan niet voor de Nederlandse markt bedoeld, er kunnen software verschillen aanwezig zijn..
Eeeuww zoals???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Maakt niets uit. Updates zijn verschillend per land verder is het toestel gewoon op Nederlands in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:31
pappaleone schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:42:
[...]

Maakt niets uit. Updates zijn verschillend per land verder is het toestel gewoon op Nederlands in te stellen.
En als je garantie via samsung wilt claimen kunnen ze moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panicx72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 16:54
Mail van KPN en net pushbericht van PostNL:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/wik1ub.png

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/1zo9eo5.png

[ Voor 30% gewijzigd door panicx72 op 15-04-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Aggressor schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:48:
[...]

En als je garantie via samsung wilt claimen kunnen ze moeilijk doen.
Als je een toestel koopt bestemd voor de buitenlandse markt, kan samsung moeilijk doen. Meestal zullen ze wel repareren maar zonder garantie. Let dus goed op bij bijvoorbeeld Belsimpel zij verkopen vaak importtoestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
panicx72 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:59:

[afbeelding]

[afbeelding]
maandag is 2e paasdag lijkt me heel sterk, en bij post.nl valt weinig aan te melden omdat daar ook de boel stil ligt. Ik ben heel benieuwd,hoop voor jou dat hij komt maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 19:12
Pukson schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:39:
[...]

Hier nog geen dergelijke mail gehad, wanneer heb je besteld bij VF?
Net ook mail gehad van VF om een afspraak te plannen met dynalogic. Volgende week donderdag komt hij. Woensdag had ik helaas geen tijd. Vorige week de 12e besteld.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ook ik heb een mailtje gehad dat hij dinsdag word geleverd door DHL..
S8+ black.

Besteld op de website van Samsung.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40
panicx72 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:59:

[afbeelding]

[afbeelding]
Aanmelden kan te allen tijde, daar hoeft niemand bij PostNL voor aanwezig te zijn. Het is een geautomatiseerd proces. Ook de bezorgdatum is geautomatiseerd(vandaar dat het op 2e Paasdag staat) en wordt telkens een dag verschoven tot het pakket daadwerkelijk bij PostNL aanwezig is. Het is wel een teken dat er beweging is en ik verwacht dat PostNL het pakket dinsdag zal ontvangen en woensdag zal bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
Pukson schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:39:
[...]

Hier nog geen dergelijke mail gehad, wanneer heb je besteld bij VF?
Ergens 3-5 april geloof ik, paar dagen na de aankondiging. Had de mail ook nog niet verwacht, misschien krijg jij 'm dinsdag pas? Lijkt me sterk dat de telefoon dinsdag al geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Laatst online: 00:12
038Robijno schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:32:
S8+ black.

WTF... Samsung. Ik heb 29 maart besteld en status is: voorbereiding voor verzending.

Wanneer heb jij heen besteld?
Ik heb de S8 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
torrie1978 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:17:
[...]

Net ook mail gehad van VF om een afspraak te plannen met dynalogic. Volgende week donderdag komt hij. Woensdag had ik helaas geen tijd. Vorige week de 12e besteld.
_/-\o_
Ik 1 april ze maken er een grap van zeker, heb je verlenging of nieuw abbo? Heb een dom gevoel dat de order verkeerd is gegaan

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:42:
[...]

Dat kan dus wel uitmaken; doordat een buitenlands toestel een andere CSC heeft, worden bepaalde functies wel/niet geactiveerd op je toestel...
Zo kan het dus zijn, dat bv VoLTE niet werkt, omdat deze functie niet beschikbaar is op je toestel (terwijl deze wel beschikbaar is op de "Nederlandse" toestellen)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-08 18:49

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

038Robijno schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:32:
S8+ black.

Bij deze zijn de first hour pre orders dus genaaid :'( Heel erg jammer van samsung dat dit zo gaat. Being the first aint good at all. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
SupaHotFire schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:29:
[...]

Bij deze zijn de first hour pre orders dus genaaid :'( Heel erg jammer van samsung dat dit zo gaat. Being the first aint good at all. |:(
100% mee eens.. slaat nergens op. Je kan dan beter 1 dag van te voren pre orderen. Dit wordt gelijk de laatste keer prev order zo bij ze.

Zeer teleurgesteld dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• panicx72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 16:54
Pierre_nr1 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:46:
[...]

Aanmelden kan te allen tijde, daar hoeft niemand bij PostNL voor aanwezig te zijn. Het is een geautomatiseerd proces. Ook de bezorgdatum is geautomatiseerd(vandaar dat het op 2e Paasdag staat) en wordt telkens een dag verschoven tot het pakket daadwerkelijk bij PostNL aanwezig is. Het is wel een teken dat er beweging is en ik verwacht dat PostNL het pakket dinsdag zal ontvangen en woensdag zal bezorgen.
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/es5da0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Tweaker1987 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:31:
[...]

100% mee eens.. slaat nergens op. Je kan dan beter 1 dag van te voren pre orderen. Dit wordt gelijk de laatste keer prev order zo bij ze.

Zeer teleurgesteld dit...
Als dit echt zo is dan betekend dat ik hem pas vrijdag in ontvangst mag nemen... Ben ik echt mooi klaar mee dan.

On the other site:

Jammer, maar we wachten toch al bijna een maand op het toestel, dus 1 of 2 dagen kan er dan nog wel bij. Maar had dit echt anders willen zien natuurlijk.

-Edit-

Daarin tegen ben ik dan wel extra genaaid. Bij @Tweaker1987 jou staat er al gereed voor verzending. Wat duid op de 20 ipv de 21ste voor mij, bij mij staat er zelfs nog: Wordt verwerkt... Dus heb hem 7 dagen ipv de geadverteerde 8 dagen :(

[ Voor 17% gewijzigd door SupaHotFire op 15-04-2017 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Dat wel. Maar dit is een naai actie van Samsung. Lever eerlijk uit aan de hand van de pre order daums.. en niet zo. Wat heeft pre order dan voor een meerwaarde 0,0... ik ga nog een mailtje hieraan wijden voor Samsung. Vind dit geen werkwijze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Tweaker1987 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:40:
Dat wel. Maar dit is een naai actie van Samsung. Lever eerlijk uit aan de hand van de pre order daums.. en niet zo. Wat heeft pre order dan voor een meerwaarde 0,0... ik ga nog een mailtje hieraan wijden voor Samsung. Vind dit geen werkwijze...
Groot gelijk, ik hoor graag wat daar uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Dinsdag laat ik het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
henklbr schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:15:
[...]

Dat kan dus wel uitmaken; doordat een buitenlands toestel een andere CSC heeft, worden bepaalde functies wel/niet geactiveerd op je toestel...
Zo kan het dus zijn, dat bv VoLTE niet werkt, omdat deze functie niet beschikbaar is op je toestel (terwijl deze wel beschikbaar is op de "Nederlandse" toestellen)
Sorry Henk was ik vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tweaker1987 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:40:
Ik heb vandaag al zo'n muts aan de lijn gehad bij Samsung bijna niet te verstaan. Slecht Nederlands maar om te vertellen dat een computer bepaald wie eerst geleverd gaat krijgen is natuurlijk belachelijk. de 29 ste om 18;00 besteld, geen prima beurt Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Dat slaat nergens op. Ik wil dan een vergoeding. In US krijgen ze vanalles erbij. Wij niets en dan worden we nog zo genaaid.. dat pik ik niet zo. ***Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Galaxy S8+ Gray
1 x Galaxy S8+
€ 899,00
SM-G955FZVAPHN
Wordt verwerkt
PRE-ORDER Wordt verzonden: 20 apr 2017
GRRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Tweaker1987 schreef op zondag 16 april 2017 @ 00:09:
Dat slaat nergens op. Ik wil dan een vergoeding. In US krijgen ze vanalles erbij. Wij niets en dan worden we nog zo genaaid.. dat pik ik niet zo. ***Samsung
Precies zogenaamd 8 dagen eerder, laat me niet lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Tweaker1987 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:03:
[...]

WTF... Samsung. Ik heb 29 maart besteld en status is: voorbereiding voor verzending.

Wanneer heb jij heen besteld?
Ik heb de S8 Black
11 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torrie1978
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 19:12
Pukson schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:10:
[...]

Ik 1 april ze maken er een grap van zeker, heb je verlenging of nieuw abbo? Heb een dom gevoel dat de order verkeerd is gegaan
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten. Eerst mogelijke datum die ik kon kiezen voor levering was woensdag maar dan kon ik dus niet, wel jammer nog een dagje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
torrie1978 schreef op zondag 16 april 2017 @ 07:35:
[...]

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten. Eerst mogelijke datum die ik kon kiezen voor levering was woensdag maar dan kon ik dus niet, wel jammer nog een dagje wachten.
Ik heb verlengd op 1 april via VF. Status staat nog steeds op " wordt verwerkt". Via de VF chat wordt aangegeven dat er niks bekend is, en als het toestel wordt geleverd op 19 april, dat ik dan dinsdag 18 een track trace code ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Mensen via mobiel.nl al wat gehoord? Blijft staan op wachten op toestel... (dus 3 vinkjes maar nog geen verzend bevestiging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Practics schreef op zondag 16 april 2017 @ 08:46:
Mensen via mobiel.nl al wat gehoord? Blijft staan op wachten op toestel... (dus 4 vinkjes maar nog geen verzend bevestiging)
Ik heb toevallig net via Mobiel.nl de s8+ zilver besteld icm een 1jarig telfort abonnement.
Vandaag zijn ze gesloten, morgen niet dus ik ik ben benieuwd of de status morgen aangepast gaat worden.
In de mail staat wel het volgende : "We hebben je contract in goede orde ontvangen en nemen je bestelling in behandeling. De door jou bestelde Samsung Galaxy S8+ Arctic Silver is voorradig". Ben benieuwd of ze de belofte van woensdag leveren waar kunnen maken :D . Ik heb geen haast hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iexip66
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-08 15:00
Practics schreef op zondag 16 april 2017 @ 08:46:
Mensen via mobiel.nl al wat gehoord? Blijft staan op wachten op toestel... (dus 3 vinkjes maar nog geen verzend bevestiging)
Hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Ruffzz schreef op zondag 16 april 2017 @ 09:01:
[...]

Ik heb toevallig net via Mobiel.nl de s8+ zilver besteld icm een 1jarig telfort abonnement.
Vandaag zijn ze gesloten, morgen niet dus ik ik ben benieuwd of de status morgen aangepast gaat worden.
In de mail staat wel het volgende : "We hebben je contract in goede orde ontvangen en nemen je bestelling in behandeling. De door jou bestelde Samsung Galaxy S8+ Arctic Silver is voorradig". Ben benieuwd of ze de belofte van woensdag leveren waar kunnen maken :D . Ik heb geen haast hoor :p
Die mail nooit gehad maar ook al 30 maart besteld. Maar idd op de website zelf staat in bestelling en als je abo samenstelt en kleur kiest staan ze alle 3 op opvoorraad. Pre order stress.. Nooit weer wacht wel gewoon tot dat die uit is en sla dan mijn slag. Jaren goed gegaan, zelfs soms voor de release dag al mijn toestel. Maar dit is niks :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:42
Ikzelf hier ook bij mobiel.nl, nog niets gehoord. Besteld sinds 29 maart 19:00. Ik gs ervan uit dat we maandag of dinsdag gewoon het bekende verzendmailtje gaan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iexip66
Rabbitto schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:00:
Ikzelf hier ook bij mobiel.nl, nog niets gehoord. Besteld sinds 29 maart 19:00. Ik gs ervan uit dat we maandag of dinsdag gewoon het bekende verzendmailtje gaan krijgen.
Dat zal dan wel dinsdag worden. Maandag zitten ze ook bij Mobiel.nl achter de paaseieren, neem ik aan

Acties:
  • +6 Henk 'm!
relax mensen.....geniet van je Paasdagen, woensdag worden zoals strak afgesproken met Samsung, alle pre order bezorgd/geleverd hier in ons kouwe Kikkerlandje!
Net als vrijwel de rest van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:05:
relax mensen.....geniet van je Paasdagen, woensdag worden zoals strak afgesproken met Samsung, alle pre order bezorgd/geleverd hier in ons kouwe Kikkerlandje!
Net als vrijwel de rest van de wereld.
Ik moet het nog zien, zoals je mijn eerdere post heb gezien. Webshops leveren dan nog eerder uit dan Samsung zelf 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:27:
[...]

Ik moet het nog zien, zoals je mijn eerdere post heb gezien. Webshops leveren dan nog eerder uit dan Samsung zelf 😕
ik wed om 3 zakjes paaseieren dat jij je nieuwe speeltje woensdag bezorgd krijgt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Geert1976 schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:29:
[...]

ik wed om 3 zakjes paaseieren dat jij je nieuwe speeltje woensdag bezorgd krijgt! :+
Dat zegt je glazenbol of? Waar haal je deze wijsheid weg dat elke webshop optijd levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Practics schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:40:
[...]

Dat zegt je glazenbol of? Waar haal je deze wijsheid weg dat elke webshop optijd levert?
Ik kan er in sommige gevallen misschien 24 uur (first world problem!) naast zitten. In dat geval klopt mijn wijsheid van geen meter inderdaad
:o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:42
iexip66 schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:02:
[...]

Dat zal dan wel dinsdag worden. Maandag zitten ze ook bij Mobiel.nl achter de paaseieren, neem ik aan
Idd, ik weet niet hoe sommige bedrijven tweede paasdag zien, bijv net zoals tweede kerstdag etc. Sommigen zijn open en gaan door, anderen gewoon gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Laatst online: 28-08-2024
torrie1978 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:17:
[...]

_/-\o_
Bij mij vroegen ze niet of ik een afspraak wou maken, gewoon "hij komt die dag en je krijgt een t&t nummer" raar genoeg. Gelukkig ben ik dinsdag en woensdag thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens wat is de beste deal op het moment met s8 plus icm met een 1 jaar abo?

Heb nl nog een abo lopen met s7 edge en wil graag de s8 plus maar niet voor 2 jaar ..het liefst 1 jaar en rond 300 aanbetaling..maar dan liever niet rond 80 euro maandelijks..is dit te vinden of kan ik er dan nog beter mee wachten tot de prijzen van de zomer wat zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Gisteren mn iPhone 6s plus verkocht via marktplaats , moet het dus tot en met de 19e met een moto G (2015) doen. (tenminste dat is wat Coolblue zegt waneer ze leveren) tot mn op 30 maart bestelde Samsung Galaxy S8 Plus Grijs binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harjanD
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 20:26
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:34:
Jongens wat is de beste deal op het moment met s8 plus icm met een 1 jaar abo?

Heb nl nog een abo lopen met s7 edge en wil graag de s8 plus maar niet voor 2 jaar ..het liefst 1 jaar en rond 300 aanbetaling..maar dan liever niet rond 80 euro maandelijks..is dit te vinden of kan ik er dan nog beter mee wachten tot de prijzen van de zomer wat zakken?
Ik heb hem icm een 1 jarig t-mobile onbeperkt abo op gsmweb besteld : https://www.gsmweb.nl/t-m...g-galaxy-s8-plus/37679751

Met die t-mobile samen actie krijg je dan 5 euro korting en kom je dan op €81 per maand uit, maar wel met maar een bijbetaling van €132. Voor wat ik kon vinden de beste deal icm een 1 jarig t-mobile onbeperkt abonnement.
Ook kan je dan nog eens €25 terug krijgen als je een nieuw lid bent bij t-mobile en een ander lid je heeft aangebracht. (moet binnen 4 week ofzo worden ogpegeven na het afsluiten van het abonnement)
En als je cashbackxl gebruikt, krijg je daar bovenop nog eens €17,50 korting :P
https://www.cashbackxl.nl/webshop/details/gsmwebnl

[ Voor 16% gewijzigd door harjanD op 16-04-2017 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel een redelijke deal op zich als ik het zo bereken

81× 12=1002+132-900 telefoonprijs =234euro :12=19.5 eur p.m voor onbeperkt eu pakket. Je koopt de telefoon voor de volledige prijs op afbetaling dus, aan abonnementskosten ben je nauwelijks iets kwijt.

Hmmm..doen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:27:
Dat is wel een redelijke deal op zich als ik het zo bereken

81× 12=1002+132-900 telefoonprijs =234euro :12=19.5 eur p.m voor onbeperkt eu pakket. Je koopt de telefoon voor de volledige prijs op afbetaling dus, aan abonnementskosten ben je nauwelijks iets kwijt.

Hmmm..doen of niet
Vergeet de bijbetaling van 132 niet in je berekening ;)
Never mind, net te vroeg met reageren.

[ Voor 4% gewijzigd door LukeS op 16-04-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt was even vergeten had hem daarom ge-edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind 80 euro maandelijks alleen wat veel omdat ik tot november 50euro maandelijks voor mn huidige abo betaal met onbeperkt eu van t mobile er al op. Zou het dan tot november dubbel dus hebben wat toch wel zo 7 maanden is. 20eur abonnementskosten x 7= 140 eur weggegooid geld in wezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:39:
Vind 80 euro maandelijks alleen wat veel omdat ik tot november 50euro maandelijks voor mn huidige abo betaal met onbeperkt eu van t mobile er al op. Zou het dan tot november dubbel dus hebben wat toch wel zo 7 maanden is. 20eur abonnementskosten x 7= 140 eur weggegooid geld in wezen..
Misschien is dit een optie?

Bij KPN, 5GB data, onbeperkt bellen, 1 jaar abonnement, p/m 58,50 + 304 euro bijbetalen? Als je nog een KPN abonnement hebt of internet van KPN dan krijg je nog 5 euro korting en data verdubbeling.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou ook wel kunnen alleen zit ik toch tot november met dubbele kosten voor het bellen en data..

Er is zeker nergens een mogelijkheid om het toestel op afbetaling te kopen zonder een abo eraan vast? Zag bij wehkamp wel optie in termijnen betalen maar dat wordt jammer genoeg alleen aan vaste klanten aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Ach.... bij GSMweb nooit meer gehad dan destijds dat mijn contract goed was binnengekomen voor Tmobile ( komend van KPN ) .

Nooit, zoals gebruikelijk is van KPN de SMS gehad dat ik daar weg ga, nooit verder iets gehoord van GSMweb. Bij navraag daar werd mij verteld dat ze nog niet konden aanmelden bij Tmobile omdat het IMEI van de te leveren S8 er nog niet was. 8)7

Mooi weer een 3 weken extra voor KPN denk ik dan maar (kan er al weg vanaf oktober '16 dat ik nog wel de volle mep betaal )

Het zal mij benieuwen hoe het allemaal gaat, maar kan me eigenlijk niet indenken dat het opeens na de Pasen heel vlot :O gaat ..... We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 14:40:
Zou ook wel kunnen alleen zit ik toch tot november met dubbele kosten voor het bellen en data..

Er is zeker nergens een mogelijkheid om het toestel op afbetaling te kopen zonder een abo eraan vast? Zag bij wehkamp wel optie in termijnen betalen maar dat wordt jammer genoeg alleen aan vaste klanten aangeboden.
In augustus wordt de nieuwe iphone ook gepresenteerd geloof ik. Als je S7 niet stuk
is, of je hebt een ander reserve, misschien de moeite waard om te wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone

Als je dit doet ga je wel een krediet aan, maar volgens mij wel mogelijk. Gewoon de gegevens doorgeven gaat wel via een bkr notering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online

Volgens mij bieden ze die optie op afbetaling ook bij de MediaMarkt, maar snap niet zo goed waarom je dat zou willen doen.

Je kan ook de nieuwe S8 bij Coolblue bestellen. Daar kan je dan je oude toestel omruilen. Voor een S7 Edge krijg je gewoon €350,- voor terug.

[ Voor 4% gewijzigd door MysticX op 16-04-2017 16:12 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:06
Voor de Belgen onder ons die bij Mobile Vikings zitten, via de Viking Deals bij Coolblue krijg je 8% van het aankoopbedrag terug in Vikingpunten. Toch een mooie besparing van €70 op een S8+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:16
Bij belsimpel.nl besteld nog geen update. Nog steeds status onbekend sinds 8 april.

"De order wacht op levering van een of meer producten aan belsimpel".

Heb het idee dat ik nog wel ff mag wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martgom
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 22:31
038Robijno schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:57:
[...]

Wanneer heb je dat mailtje gehad?
Afgelopen vrijdag heb ik het mailtje gehad, hij wordt in mijn geval via DHL Express verstuurd. Bij bestellen stond dat deze de 18e geleverd werd maar nu staat er dat hij de 18e verzonden wordt, ik ga er vanuit dat hij woensdag overal geleverd wordt. Komt goed uit want dinsdag ben ik toch niet thuis ;)

99x TS-165C2 | ZO | 16,33 kWp | SolarEdge SE15K 3 Fase | NIBE F2040-16 | SMO20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte_IA
  • Laatst online: 15-12-2018
Ik heb een bericht gehad van KPN dat mijn Galaxy S8+ morgen geleverd word (Maandag 17 April).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Verwijderd schreef op zondag 16 april 2017 @ 13:39:
Misschien een early renewal? Kost wel eenmalig 70 euro, maar je plakt dan gewoon je nieuwe abonnement achter je huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Ben zelf een tijd werkzaam geweest bij DHL, en ik weet dat op de maandag (2de paasdag) het sorteercentrum ook op volle touren draait, wel afhankelijke qua depots. Dus het is mogelijk dat dinsdag de eerste toestellen geleverd kunnen worden

[ Voor 3% gewijzigd door Pukson op 16-04-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
We kunnen dus wel stellen dat niemand hem op maandag krijgt (duh, het is pasen), een enkele geluksvogel al op dinsdag en de rest allemaal, zoals beloofd, gewoon op woensdag. Verzendstatussen gaan allemaal dinsdag nog wijzigen, geen enkele paniek dus. En ook weinig te klagen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin12
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 04-09 13:40
Weet iemand het verschil tussen deze abonnementen:

Mobiel.nl en Tele2: 10gb 100min/sms
-maandbedrag 30 + eenmalig 310

Tele2: 10gb 100min/sms
-maandbedrag 30 + eenmalig 415

Afgerond is mobiel.nl goedkoper dan Tele2 zelf wat ik eigenlijk wel raar vind want je sluit bij mobiel.nl een Tele2 abonnement af.. Iemand die kan bevestigen dat het geen verschil maakt (los van de prijs) dat ik bij mobiel.nl een abonnement afsluit. Ben momenteel bij Tele2 dus geen aansluitkosten bij beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Kun je morgen ook een track en tracé ontvangen van DHL?
Op de website van Samsung staat er namelijk nog steeds dit bij mij: wordt verwerkt" ships 18 april staat eronder.
Terwijl sommigen al een gewijzigde status hebben met: bezig met verzending en hebben ook later besteld.

8 april de zwarte S8+ besteld.
Van de medewerkers bij Samsung wordt ik niet veel wijzer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddybastiaansen
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-08 11:48
Op de vraag of ze bij belsimpel al toestellen binnen hadden en wanneer ze uitgeleverd worden kreeg ik het volgende antwoord

"Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.nl.

De toestellen zijn al wel binnen, maar de toestellen kunnen pas naar verwachting op 19-04-2017 worden geleverd. Je kunt er dus op rekenen dat het toestel dan bij je wordt afgeleverd."

Samsung Galaxy S8 plus Midnight Black icm KPN besteld (11-04-17)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
038Robijno schreef op zondag 16 april 2017 @ 20:13:
Kun je morgen ook een track en tracé ontvangen van DHL?
Op de website van Samsung staat er namelijk nog steeds dit bij mij: wordt verwerkt" ships 18 april staat eronder.
Terwijl sommigen al een gewijzigde status hebben met: bezig met verzending en hebben ook later besteld.

8 april de zwarte S8+ besteld.
Van de medewerkers bij Samsung wordt ik niet veel wijzer namelijk.
Ik hoop het.. ik heb hem besteld op 29 maart. S8 Black....
Zending wordt voorbereid. Dus hoop het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Tweaker1987 schreef op zondag 16 april 2017 @ 20:54:
[...]

Ik hoop het.. ik heb hem besteld op 29 maart. S8 Black....
Zending wordt voorbereid. Dus hoop het...
Bij jou zijn ze blijkbaar verder dan met mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
038Robijno schreef op zondag 16 april 2017 @ 20:56:
[...]

Haha, jij komt ook nog wel aan de beurt hoor ventje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
038Robijno schreef op zondag 16 april 2017 @ 20:56:
[...]

Ik hoop het... zie weinig beweging helaas..
Hoop hem dinsdag of woensdag toch wel te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Als het maar woensdag komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Helemaal mee eens. Heb op 29 maart besteld niet voor Jan L*l...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis035
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-06 12:26
Iemand ervaring met GSMweb qua leveringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ammaniti
  • Laatst online: 05-08-2023
kevin12 schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:41:
Weet iemand het verschil tussen deze abonnementen:

Mobiel.nl en Tele2: 10gb 100min/sms
-maandbedrag 30 + eenmalig 310

Tele2: 10gb 100min/sms
-maandbedrag 30 + eenmalig 415

Afgerond is mobiel.nl goedkoper dan Tele2 zelf wat ik eigenlijk wel raar vind want je sluit bij mobiel.nl een Tele2 abonnement af.. Iemand die kan bevestigen dat het geen verschil maakt (los van de prijs) dat ik bij mobiel.nl een abonnement afsluit. Ben momenteel bij Tele2 dus geen aansluitkosten bij beide.
Nee, maakt niet uit. Je schaft de telefoon alleen aan bij mobiel.nl, dus zij zijn verantwoordelijk voor de levering en garantie en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Dennis035 schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:09:
Iemand ervaring met GSMweb qua leveringen?
Ik maak net de envelop open met de simkaart voor mijn nieuwe S8 nu de telefoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

Tweaker1987 schreef op zondag 16 april 2017 @ 21:57:
Helemaal mee eens. Heb op 29 maart besteld niet voor Jan L*l...
Precies dat. Daar dat idd jou bestelling al een stap verder is dan mij en de andere :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ik ben benieuwd wanneer ze bij Samsung iets verranderen in de status van de bestelling? Zal morgen op 2e paasdag ook wel niets gebeuren.Bij mij staat nog steeds wordt verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
pappaleone schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:10:
Ik ben benieuwd wanneer ze bij Samsung iets verranderen in de status van de bestelling? Zal morgen op 2e paasdag ook wel niets gebeuren.Bij mij staat nog steeds wordt verwerkt.
Hier exact hetzelfde.. in mijn order staat: ships 18 april.

Ben benieuwd of ik dinsdag bericht krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
038Robijno schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:13:
[...]

Hier exact hetzelfde.. in mijn order staat: ships 18 april.

Ben benieuwd of ik dinsdag bericht krijg
Wanneer had jij besteld? Ik 29/3 18:10.

1 x Galaxy S8+
€ 899,00
SM-G955FZVAPHN
Wordt verwerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
pappaleone schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:23:
[...]

Wanneer had jij besteld? Ik 29/3 18:10.

1 x Galaxy S8+
€ 899,00
SM-G955FZVAPHN
Wordt verwerkt
08/04 besteld

1 x galaxy S8 plus

SM-G955FZKAPHN
Status: wordt verwerkt..
Pre-order wordt verzonden: 18 April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
038Robijno schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:29:
[...]

08/04 besteld

1 x galaxy S8 plus

SM-G955FZKAPHN
Status: wordt verwerkt..
Pre-order wordt verzonden: 18 April.
Ik gun hem jou ook graag, maar wat een bullshit bij Samsung het lijkt meer op een tombola.Ik ben in staat hem te annuleren ,hoe is het uberhoupt mogelijk dat Samsung later levert als de rest????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bij wehkamp heb je hem nog eerder.. of bol.com idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik zou hem dan ook nooit besteld hebben bij Samsung zelf, dat is een beetje vragen om "problemen" als je het mij vraagt. Gerenommeerde postorderbedrijven zoals wehkamp, bol, coolblue, etc. hebben veel meer ervaring met het grootschalig en op de juiste manier uitleveren van producten dan een fabrikant zelf.

Bovendien bestellen jullie allebei een andere kleur hè? Daar kan het verschil in leverdatum ook prima vandaan komen. Van de ene kleur worden er nou eenmaal meer gemaakt (of besteld) dan van de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:23
pappaleone schreef op maandag 17 april 2017 @ 00:34:
[...]

Ik gun hem jou ook graag, maar wat een bullshit bij Samsung het lijkt meer op een tombola.Ik ben in staat hem te annuleren, hoe is het überhaupt mogelijk dat Samsung later levert dan de rest????
Zo wordt het een exclusiviteit voor andere webshops want je zag overal: bestel nu en ontvang x dagen eerder dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Als je nu besteld bij de Samsung shop, staat er ongeacht welke kleur/model leverbaar op 19/04/2017..

Bij wehkamp, bol.com, coolblue word hij morgen verzonden en heb je hem de 19e in huis.

Via Samsung zelf is het nog maar de vraag wanneer hij verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
joblamie schreef op maandag 17 april 2017 @ 08:34:
Ik zou hem dan ook nooit besteld hebben bij Samsung zelf, dat is een beetje vragen om "problemen" als je het mij vraagt. Gerenommeerde postorderbedrijven zoals wehkamp, bol, coolblue, etc. hebben veel meer ervaring met het grootschalig en op de juiste manier uitleveren van producten dan een fabrikant zelf.

Bovendien bestellen jullie allebei een andere kleur hè? Daar kan het verschil in leverdatum ook prima vandaan komen. Van de ene kleur worden er nou eenmaal meer gemaakt (of besteld) dan van de ander.
Bullshit verhaal en ook de kleur maakt niets uit. Samsung levert aan de webshops ook alle kleuren uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iexip66
Het feit dat bedrijven als Cool Blue gespecialiseerd zijn in zeer snelle leveringen lijkt mij toch echt geen bullshit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
iexip66 schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:52:
Het feit dat bedrijven als Cool Blue gespecialiseerd zijn in zeer snelle leveringen lijkt mij toch echt geen bullshit verhaal.
Dat is niet wat ik bedoel, de leveringen geschieden vanuit Samsung, dan zorg je toch dat je voorraad vanuit Samsung ook goed is richting je klanten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 11:15
Info m.b.t levering @ mobiel.nl

Goedemorgen. Het ziet er wel naar uit dat Samsung gewoon woord kan houden!
10:45 AM
Houd vooral je mail in de gaten. Je krijgt dan morgen een mail met de bevestiging van verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:17
(jarig!)
Vandaag chat Wehkamp.

Ik: Hallo, wordt mijn bestelling Bestelnummer morgen verstuurd?

Wehkamp: Dit betreft de Galaxy S8+ en deze wordt de 19e bij u geleverd.

Ik: Oke, ik vraag dit omdat op de site 2-3 dagen staat en wellicht kunnen er te weinig toestellen zijn?

Wehkamp: Klopt maar dat is een automatisch systeem, aangezien u al vroeg besteld heeft ontvangt u het toestel woensdag 19 april want anders had u al een bericht ontvangen mocht Wehkamp niet genoeg voorraad hebben gehad.

Yeah! Nog 2 dagen wachten :)

[ Voor 9% gewijzigd door DM89 op 17-04-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
cliors schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:46:

Houd vooral je mail in de gaten. Je krijgt dan morgen een mail met de bevestiging van verzending.
Daar hopen we dan maar op... Benieuwd hoe ze verzenden en wat je zelf nog kunt kiezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno
Werken ze vandaag bij DHL pakketdienst? (Bezorging uitgesloten natuurlijk).

Of dat Samsung vandaag gewoon bestellingen verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 22:18
Hier nog niks gehoord van tele2 :(
Ben benieuwd of ze echt pas vanaf de 19e gaan versturen of dat je hem de 19e al binnen kunt hebben..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:43
cliors schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:46:

Zijn ze open vandaag? mijn orderstatus staat nog steeds op " order is ontvangen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
Ik kan verder niks zeggen, maar Samsung heeft al voorraad bij winkels bezorgd. Individuele kleuren weet ik niet, maar hij is al in de voorraad.

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 17-04-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
418O2 schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:32:
Ik kan verder niks zeggen, maar Samsung heeft al voorraad bij winkels bezorgd. Individuele kleuren weet ik niet, maar hij is al in de voorraad.
Ja ik had ook niet anders verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dus vandaag nog bestellen of morgen en woensdag in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
alwaysleft schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:40:
Dus vandaag nog bestellen of morgen en woensdag in huis!
Als de bezorgdienst het niet verneukt wel ja ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iexip66
pappaleone schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:59:
[...]

Dat is niet wat ik bedoel, de leveringen geschieden vanuit Samsung, dan zorg je toch dat je voorraad vanuit Samsung ook goed is richting je klanten?
Dat is dus wat ik wel bedoel: het ene bedrijf is daar beter in dan het andere. Samsung is goed in het maken van telefoons en andere apparaten, Coolblue en anderen in het distribueren van goederen
Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste