Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 22:43
Ik weet wel dat ik hem koop, maar wacht nog een paar dagen tot er een Promotie komt van Samsung uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
robino007 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:08:
Ik weet wel dat ik hem koop, maar wacht nog een paar dagen weken tot maanden tot er een Promotie komt van Samsung uit.
Correctie.

Gaan de verkopen goed komt het er helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik weet wel dat ik hem koop, maar wacht nog een paar dagen tot er een Promotie komt van Samsung uit.
Er is helemaal geen promotie aangekondigd vanuit Samsung, dus hoe kom je daar bij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij werkt daar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
pappaleone schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:11:
[...]

Er is helemaal geen promotie aangekondigd vanuit Samsung, dus hoe kom je daar bij? :?
Inderdaad, enigste 'promotie' is dat je het toestel eerder krijgt als je een pre order plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:48
heb je al enig idee wanneer er een actie komt en wat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Zal wel weer een actie komen van T-Mobile. Hebben ze tot nu toe ieder jaar gedaan. 50% korting op je abo voor de gehele looptijd, maar dan moet je wel 's nachts voor een T-Mobile winkel bivakeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
BB333 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:57:
Zal wel weer een actie komen van T-Mobile. Hebben ze tot nu toe ieder jaar gedaan. 50% korting op je abo voor de gehele looptijd, maar dan moet je wel 's nachts voor een T-Mobile winkel bivakeren.
Ik heb hier al over gebeld met T-Mobile en die zeiden dat er niet weer zo'n actie gaat komen helaas.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Aggressor schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:04:
[...]

Wanneer heb jij hem besteld dan?

Via de webshop en als je kiest voor afhalen lrn dan hoeft het niet hoor....

Edit

Ik heb het dan over een los toestel.
Week geleden ofzo, maar in de winkel zelf dan.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Radiance schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:58:
Ik heb hier al over gebeld met T-Mobile en die zeiden dat er niet weer zo'n actie gaat komen helaas.
Als iemand van de KS dat zou bevestigen, mag die persoon gelijk zijn of haar spullen pakken natuurlijk ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
dragon3016 schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:00:
Gisteren een smsje gekregen van T-mobile dat ik 18 april een mail ontvang om een bezorgafspraak te maken.
Zoals het lijkt heb ik hem de 19de op de mat.
Ik ga zaterdag 22 april in de avond naar IJsland. Ik vroeg aan T-mobile of ik hem dan al binnen zou hebben als ik hem nu bestel. Zij wilde de gok niet nemen..

Denk jij dat je hem echt de 19e op de mat krijgt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Relative schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:42:
[...]

Ik ga zaterdag 22 april in de avond naar IJsland. Ik vroeg aan T-mobile of ik hem dan al binnen zou hebben als ik hem nu bestel. Zij wilde de gok niet nemen..

Ja waarom niet? ... Er wordt nog steeds overal geadverteerd met

'Vanaf 29 maart zijn de Samsung Galaxy S8 en Galaxy S8 Plus te pre-orderen. Doe je dit voor 18 april 23:59, dan ontvang je de smartphone op 19 april.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Aggressor schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:47:
[...]

Ja waarom niet? ... Er wordt nog steeds overal geadverteerd met

'Vanaf 29 maart zijn de Samsung Galaxy S8 en Galaxy S8 Plus te pre-orderen. Doe je dit voor 18 april 23:59, dan ontvang je de smartphone op 19 april.'
True. Ik ben sceptisch omdat er bij het leveren altijd wel wat fout gaat. T-mobile durfde met 4 volle dagen spelling niet te garanderen dat ik hem op tijd zou hebben voordat ik naar IJsland vertrek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Dat hoop ik eigenlijk ook...
Vind het niet zo spectaculair om hem eerder te krijgen als 'actie'.

Want het is geen speciale aanbieding en je krijgt er (momenteel) ook geen kado bij zoals elk jaar.

Zo'n launch-event verwacht ik eigenlkjk al niet.. of ze moeten dat op de 19e (of was t 18e of 20e) doen samen met de bench van de pre-orders.

Daarnaast had ik Samsung social Media team gevraagd of er evt zo'n actie zou komen.. Enige wat die dame tig keer herhaalde was. 'Wij hebben nu een pre-order actie' en ' Ook T-Mobile doet mee aan prr-order actie'
Dus ga er van uit dat t er niet komt (of nog onbekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Als ik dit topic zo doorblader is er voor Samsung ook geen reden om met een speciale aanbieding te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op donderdag 6 april 2017 @ 07:46:
Als ik dit topic zo doorblader is er voor Samsung ook geen reden om met een speciale aanbieding te komen.
want?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 12-09 15:04
kijk maar naar het aantal preorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carfanatic schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:57:
[...]

kijk maar naar het aantal preorders.
zijn er al cijfers bekend van de aantallen pre orders tot nu toe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
Relative schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:42:
[...]

Ik ga er vanuit dat ik hem dan gewoon ontvang echter kreeg ik de dag erna (3 april) wel de volgende mail van t-mobile :

Je hebt bij T-Mobile een Samsung Galaxy S8 Arctic zilver 64GB 4G besteld bij je contractvernieuwing. Helaas is dit toestel tijdelijk niet op voorraad. We verwachten dat jouw Samsung Galaxy S8 Arctic zilver 64GB 4G alsnog geleverd kan worden vanaf 19-04-2017. Als de verwachte levertijd wijzigt, informeren we je daar natuurlijk over.

Tot op heden nog geen ander mailtje van ze ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ninjaman op 06-04-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:48
Misschien wel even het vermelden waard: na het opzeggen van mijn huidige kpn abonnement (heb de s8 gepre-orderd bij tele2 voor 42,- p/m) werd ik gebeld door de nazorg van kpn. Ze boden nog 7,50 korting aan. Kwam ik uit op 54,50. Opzich niet slecht, maar niet gedaan. Had eerder deze week al geprobeerd om een deal te krijgen in een kpn winkel, maar daar konden ze helemaal niets geven aan korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
jOnAt schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:20:
Misschien wel even het vermelden waard: na het opzeggen van mijn huidige kpn abonnement (heb de s8 gepre-orderd bij tele2 voor 42,- p/m) werd ik gebeld door de nazorg van kpn. Ze boden nog 7,50 korting aan. Kwam ik uit op 54,50. Opzich niet slecht, maar niet gedaan. Had eerder deze week al geprobeerd om een deal te krijgen in een kpn winkel, maar daar konden ze helemaal niets geven aan korting.
Haha grappig, toevallig gisteren Vodafone genomen en ook afkomstig van KPN, en onderhand al 3 keer gebeld door prive nummer. Steeds gemist. Maar zou grappig zijn als het ook KPN is.

Zo zie je dat ze pas bellen als het al te laat is...

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefonz73
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 01-03-2023
Meulendijks89 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:42:
[...]

Inderdaad, enigste 'promotie' is dat je het toestel eerder krijgt als je een pre order plaatst.
Bij Coolblue zou je tot 500 eur omruilkorting krijgen als je je oude foon inlevert ( hoewel "TOT 500 eu" in de praktijk wss een stuk minder gaat betekenen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 08:48
GokuSsj schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:25:
[...]

Haha grappig, toevallig gisteren Vodafone genomen en ook afkomstig van KPN, en onderhand al 3 keer gebeld door prive nummer. Steeds gemist. Maar zou grappig zijn als het ook KPN is.

Zo zie je dat ze pas bellen als het al te laat is...
Ik denk het wel. Toen ik online m'n opzegging regelde werd me ook gevraagd om privé nummers even op te nemen de komende dagen. Maar inderdaad; too little, too late.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ja, beetje nep van de providers (nu dus KPN)..Zogenaamd geen kortong te kunnen geven, hopen/denken dat je toch wel blijft.
En als je echt weg bent/gaat pas weer proberen over te halen met kortingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-05-2021
Ik heb hem gepre-ordered bij coolblue.be. 19 april heb ik hem als het goed is! De S8+

Kan alvast niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:27
Even een vraagje, ik lees hier en daar dat als je de S8 besteld via belsimpel.nl, gsmweb.nl en mobiel.nl etc dat soort websites, je dan "risico" loopt op het ontvangen van een toestel dat niet voor onze markt bestemd is ofzo...!!??

Wil heel graag bij Tele2 via 1 van deze websites de S8 halen (5 GB, 100 bel minuten en bijbetaling van 63 euro kom je op een mooi bedrag van 39 euro per maand!). Ik bel gemiddeld maar 50 minuten per maand ofzo want ik heb een werk telefoon waar ik ook veel mee kan bellen.

https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_40381_35481

Maar nu ben ik wat sceptisch geworden door bovenstaande berichten te hebben gelezen. Wil dadelijk niet met wat gekloot zitten. Of is het niets schrikbarends?

Graag advies!

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 06-04-2017 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:58
Sleehond schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:35:
Even een vraagje, ik lees hier en daar dat als je de S8 besteld via belsimpel.nl, gsmweb.nl en mobiel.nl etc dat soort websites, je dan "risico" loopt op het ontvangen van een toestel dat niet voor onze markt bestemd is ofzo...!!??

Wil heel graag bij Tele2 via 1 van deze websites de S8 halen (5 GB, 100 bel minuten en bijbetaling van 63 euro kom je op een mooi bedrag van 39 euro per maand!). Ik bel gemiddeld maar 50 minuten per maand ofzo want ik heb een werk telefoon waar ik ook veel mee kan bellen.

https://www.belsimpel.nl/...onnement#aanb_40381_35481

Maar nu ben ik wat sceptisch geworden door bovenstaande berichten te hebben gelezen. Wil dadelijk niet met wat gekloot zitten. Of is het niets schrikbarends?

Graag advies!
Ik heb een S7E gekocht bij belsimpel (abbo met tele2) en deze is gewoon nederlands. Misschien is het een gevalletje geluk hebben of valt het reuze mee met het aantal buitenlandse toestellen.

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidjoesz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 21:53
Gsmweb.nl staat tussen de verkooppunten op de Samsung website. Lijkt mij dat ze dan gewoon de NL versies versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Heb afgelopen maandag de S8 Arctic Silver bij mobiel.nl besteld met een Tele2 10GB abbo, na veel twijfel tussen deze versie en de Orchid Grey versie.

Heb inmiddels 3 van de 4 vinkjes in het bestellingsproces. Er is echter nog geen expliciete leverdatum gemeld, iemand anders die ook bij mobiel.nl heeft besteld die dit al wel heeft?

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:29
PradaBrada schreef op donderdag 6 april 2017 @ 19:53:
Heb afgelopen maandag de S8 Arctic Silver bij mobiel.nl besteld met een Tele2 10GB abbo, na veel twijfel tussen deze versie en de Orchid Grey versie.

Heb inmiddels 3 van de 4 vinkjes in het bestellingsproces. Er is echter nog geen expliciete leverdatum gemeld, iemand anders die ook bij mobiel.nl heeft besteld die dit al wel heeft?
Ik heb net even voor je gekeken en bij mij staat de order ook op 3 vinkjes bij mobiel.nl waar deze eerst op 2 stond.
Ik weet niet wat het inhoud met 'de bestelling is afgerond'. Wellicht betreft het de verlenging bij de provider of de aanvraag. Kortom het administratieve werk. Het fysieke toestel zal sowieso niet eerder worden verzonden dan de 18de om op de 19de aan te komen. Of ze maken een fout en sturen hem veel eerder :9~

Edit, het is inderdaad het administratieve werk. Zie hier op mijn Kpn.

https://www.imgdumper.nl/...e6897fcb66e-admin_kpn.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Rabbitto op 06-04-2017 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Laatst online: 13:33
Rabbitto schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:27:
[...]

Ik heb net even voor je gekeken en bij mij staat de order ook op 3 vinkjes bij mobiel.nl waar deze eerst op 2 stond.
Ik weet niet wat het inhoud met 'de bestelling is afgerond'. Wellicht betreft het de verlenging bij de provider of de aanvraag. Kortom het administratieve werk. Het fysieke toestel zal sowieso niet eerder worden verzonden dan de 18de om op de 19de aan te komen. Of ze maken een fout en sturen hem veel eerder :9~

Off topic: Je abo zou toch 28,- per maand moeten kosten en geen 45,- (zie website KPN), los van je toestelbijdrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
EEE-lover schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:24:
[...]

Off topic: Je abo zou toch 28,- per maand moeten kosten en geen 45,- (zie website KPN), los van je toestelbijdrage?
Ja het berekenen van de kortingen snap ik niet helemaal. Ik betaal onderaan de streep 46 euro per maand, 24 maanden lang. Ik heb 293 euro bijbetaald voor een S8+. Dit dus bij KPN.

[ Voor 10% gewijzigd door Rabbitto op 06-04-2017 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Rabbitto schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:34:
[...]

Ja het berekenen van de kortingen snap ik niet helemaal. Ik betaal onderaan de streep 46 euro per maand, 24 maanden lang. Ik heb 293 euro bijbetaald voor een S8+. Dit dus bij KPN.
Dan heb je dus nog extra korting gekregen via de klantenservice van KPN? Want bij 18 euro bijbetalen voor het toestel komt ik uit op eenmalig Bijbetaling van € 360 voor de S8+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
EEE-lover schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:40:
[...]

Dan heb je dus nog extra korting gekregen via de klantenservice van KPN? Want bij 18 euro bijbetalen voor het toestel komt ik uit op eenmalig Bijbetaling van € 360 voor de S8+.
Ik heb geen korting gehad van kpn zelf. Ik heb gebruik gemaakt van mobiel.nl . Probeer het even zelf en kijk waar je op uitkomt. Ik ben tevens als enige klant bij kpn dus ik betaal 5 euro extra. (Anders was het 41 pm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 02:21
Bol.com geeft nu aan:

Bestel de Galaxy S8+ tussen 29 maart 2017, 20.00 uur en 19 april 2017, 23.59 uur en ontvang hem (bij voldoende voorraad) 8 dagen voor de reguliere verkoop begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 00:31:
Bol.com geeft nu aan:

Bestel de Galaxy S8+ tussen 29 maart 2017, 20.00 uur en 19 april 2017, 23.59 uur en ontvang hem (bij voldoende voorraad) 8 dagen voor de reguliere verkoop begint
Dit is standaard bij alle sites :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Rabbitto schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:27:
[...]

Ik heb gisteren een vergelijkbare mail ontvangen van Tele2 omtrent mijn verlenging, dus ik denk ook dat de update het administratieve werk omvat.

Ik heb overigens twee jaar geleden ook de S6 Edge bij mobiel.nl gehaald, maar ik kan me niet meer precies herinneren hoe het toentertijd ging met de leveringsdatum op de orderstatuspagina.

Laten we iig hopen dat ze voldoende voorraad hebben om in de window van de 19e t/m 21e uit te kunnen leveren.

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 21:58
Bestelling bij Mobiel.nl gedaan voor de S8 gray.

- Provider T-Mobile
- Onbeperkt bellen/SMS + 10GB data
- Bijbetaling toetstel van 262 euro
- Vriendenkorting 5 euro (groep aanmaken via T-Mobile app)

Kom uit op 35 euro per maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
Irrelevant, dus weg.
Als je post niets toe voegt, post het dan niet de volgende keer.

[ Voor 82% gewijzigd door janvanduschoten op 07-04-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
mkools24 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:33:
[mbr]Irrelevant, dus weg.
Als je post niets toe voegt, post het dan niet de volgende keer.[/]
Dat is toch pas vanaf 1 mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkools24
EEE-lover schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:52:
[...]

Dat is toch pas vanaf 1 mei?
Nee hoor mijn post is daarnet al verwijderd ;)

Wist ik overigens niet, ben wel benieuwd wie dat tegen gaat houden om een toestel bij een abo te nemen.

[ Voor 21% gewijzigd door mkools24 op 07-04-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:36
nieuw abbo bij kpn is het goedkoopst geloof ik icm de s8+ silver bij mobiel.nl

Selecteer:
Nieuw abbonnement
12 maanden
zorgeloos
arctic silver
Standaard NL & EU
totaal 28,50 per maand
en bijbetaling van 604 euro

telefoon kost 899

dus je betaald uiteindelijk €3,90 per maand voor onbeperkt bellen en sms +5gb internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Bij Vodafone gaven ze vandaag aan dat de levering waarschijnlijk pas vanaf de 21 zal zijn.

Abonnement gaat pas in als het toestel geleverd is, dus als er leveringsproblemen zijn (wat ik eigenlijk wel verwacht na de woorden van de beste man in de winkel) en het toestel pas na 1 mei komt dan komt er dus wel een bkr notering. En die wil ik juist vermijden ivm het kopen van een huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:17
@jaroen89
KPN totaal: 946
Dan is T-Mobile toch 40 euro goedkoper via (iig) gsmweb:
12 maal 69,50 + 144 = 978
Met een T-Mobile samengroep heb je 5 euro korting per maand (60euro in eenjaar) = 918euro. En mag je je abonnement elke maand kosteloos bijstellen (en betaal je meer per maand en minder in 1 keer). Scheelt toch weer 38euro ;)

[ Voor 7% gewijzigd door jongetje op 07-04-2017 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Janet_ schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:17:
Bij Vodafone gaven ze vandaag aan dat de levering waarschijnlijk pas vanaf de 21 zal zijn.

Abonnement gaat pas in als het toestel geleverd is, dus als er leveringsproblemen zijn (wat ik eigenlijk wel verwacht na de woorden van de beste man in de winkel) en het toestel pas na 1 mei komt dan komt er dus wel een bkr notering. En die wil ik juist vermijden ivm het kopen van een huis.
Ze hebben idd de gehele datum weg gelaten. Goed ingedekt dus, best netjes ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
Janet_ schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:17:

Apart, op de VF/F&F webshop staat nog steeds
"Wees de eerste

Ontvang de Galaxy S8 nu 8 dagen eerder. Bestel de Galaxy S8 of de Galaxy S8+ tussen 29 maart 2017, 18.00 uur en 19 april 2017, 23.59 uur en ontvang hem 8 dagen voordat de reguliere verkoop begint."

In m'n bevestigingsmail van vorige week vrijdag helemaal niks over een pre-order. Mail stond gewoon het standaard verhaaltje dat er binnen 1-2 werkdagen een afspraak voor bestelling gemaakt zou worden. Ik hoop dat er zoals bedoeld geleverd kan worden, anders is die hele pre-order "bonus" van eerder je telefoon hebben een beetje onzinnig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zelfde gevoel hier, als ze moeite hebben net leveren wat heb je dan aan de zogenaamde pre-order bonus. Plus natuurlijk de BKR vanaf 1 mei

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Laatst online: 24-07 19:16
World Eater schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:45:
[...]

"Wees de eerste

Ontvang de Galaxy S8 nu 8 dagen eerder. Bestel de Galaxy S8 of de Galaxy S8+ tussen 29 maart 2017, 18.00 uur en 19 april 2017, 23.59 uur en ontvang hem 8 dagen voordat de reguliere verkoop begint."

In m'n bevestigingsmail van vorige week vrijdag helemaal niks over een pre-order. Mail stond gewoon het standaard verhaaltje dat er binnen 1-2 werkdagen een afspraak voor bestelling gemaakt zou worden. Ik hoop dat er zoals bedoeld geleverd kan worden, anders is die hele pre-order "bonus" van eerder je telefoon hebben een beetje onzinnig...
Ik heb m gister bij Vodafone besteld (de plus), en omdat ik de garantie wilde dat als Vodafone T-mobile volgt in de komende tijd met onbeperkt internet, het abbonemtent dan omgezet zou worden in deze variant. De eerste wilde niets toezeggen, de tweede wel maar niet op de tape die ze maken bij het aangaan van t contract en de derde vond dat geen probleem gelukkig.
Ze hielden wel alle 3 vol dat de toestellen voldoende op voorraad komen en dat de 18e wordt verzonden.

Ik heb dus goede hoop dat ik de 19e aan het spelen ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Pukson schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:52:
Zelfde gevoel hier, als ze moeite hebben net leveren wat heb je dan aan de zogenaamde pre-order bonus. Plus natuurlijk de BKR vanaf 1 mei
Bkr puur onzin als je het geld niet hebt om hem onder de 250 euro lening af te sluiten is het idd beter om geen telefoon te nemen en nog verstandiger om niet te verhuizen aangezien je financiën een puinzooi zijn.

Als je in het geval van tele2 5gb 100min €17 in de maand 640 bij betalen das toch 260 euro korting. Dan kun je nog zakken tot 395 euro bij betalen zonder bkr. Nou als dat niet meer lukt.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Practics schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:09:
[...]

Bkr puur onzin als je het geld niet hebt om hem onder de 250 euro lening af te sluiten is het idd beter om geen telefoon te nemen en nog verstandiger om niet te verhuizen aangezien je financiën een puinzooi zijn.

Als je in het geval van tele2 5gb 100min €17 in de maand 640 bij betalen das toch 260 euro korting. Dan kun je nog zakken tot 395 euro bij betalen zonder bkr. Nou als dat niet meer lukt.... :+
Ohja natuurlijk nooit meer aangedacht betaal zelf 600 euro aan, dus dan heb ik er sowieso geen last van. Gaat me niet om de BKR maar vind het gewoon geen fijn idee.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Laatst online: 24-07 19:16
Practics schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:09:
[...]

Op zich eens met wat je zegt maar ik kan me situaties indenken dat je wel genoeg geld hebt hiervoor maar toch niet zit te wachten op een BKR registratie. Bijvoorbeeld zoals iemand hier aan aan gaf, als je van plan bent de komende tijd een huis te kopen.
Nou zal de mindering voor het te lenen bedrag niet heel schokkend zijn en als je niet aan je max zit, geen problemen opleveren maar ik zou t ook fijner vinden om helemaal 'clean' bij de bank naar binnen te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Dongersmooi schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:15:
[...]

Op zich eens met wat je zegt maar ik kan me situaties indenken dat je wel genoeg geld hebt hiervoor maar toch niet zit te wachten op een BKR registratie. Bijvoorbeeld zoals iemand hier aan aan gaf, als je van plan bent de komende tijd een huis te kopen.
Nou zal de mindering voor het te lenen bedrag niet heel schokkend zijn en als je niet aan je max zit, geen problemen opleveren maar ik zou t ook fijner vinden om helemaal 'clean' bij de bank naar binnen te lopen.
Als je bij betaald tot onder 250 euro lening dan heb je geen registratie. Dus dat is inclusief korting die je krijgt nooit meer dan €450 op de s8 plus versie zonder bkr registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Dongersmooi schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:15:
[...]

Als je rood kunt staan op je rekening heb je ook een BKR registratie voor dat bedrag (ook al sta je nooit in het rood). Hetzelfde voor een creditcard die je door hebt geknipt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
World Eater schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:45:
[...]

"Wees de eerste

Vodafone is nooit zo goed/sterk in het leveren van een nieuw toestel wat uitkomt. Zit al heel lang bij hun, maar ik heb hem deze keer rechtstreeks bij Samsung besteld, weet ik in ieder geval zeker dat ik bij de eersten ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
  • Laatst online: 18-06 17:10
Mooie deal afgesloten bij mobiel.nl: 24 maanden verlenging bij Vodafone. Red EU met 5Gb (verdubbeld via Ziggo combi) voor 22,50+13 voor de S8+ en 458 eenmalig. Toestel komt dan op €770. Vandaag bij MM E'ven 'gevoeld' en het was top! BKR reg maakt me niet uit. Heb komende tijd geen hypotheek nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Iksie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 23:06:
Mooie deal afgesloten bij mobiel.nl: 24 maanden verlenging bij Vodafone. Red EU met 5Gb (verdubbeld via Ziggo combi) voor 22,50+13 voor de S8+ en 458 eenmalig. Toestel komt dan op €770. Vandaag bij MM E'ven 'gevoeld' en het was top! BKR reg maakt me niet uit. Heb komende tijd geen hypotheek nodig.
Hebben ze bij de mediamarkt al een demo model van de S8 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
038Robijno schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 00:30:
[...]

Breda heeft de gewone S8 en de+ versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Top.. ga ik in de middag ff naar mediamarkt Zwolle.

Heb hem besteld bij Samsung zelf de S8+
18 April is idd de verzend datum en niet de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
038Robijno schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 00:30:
[...]

Almere heeft/had alleen de gewone versie.
Dus helaas niet kunnen vergelijken, maar was toch al v plan de gewone te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Is gebruik maken van coolblue actie een goede keuze? Voor mijn S7 krijg ik dan 300 terug, iemand anders die hier gebruik van gaat maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Iemand ervaring met de Samsung clear view stand hoes?
Bol.com 43€

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrcosmo schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:16:
Iemand ervaring met de Samsung clear view stand hoes?
Bol.com 43€
[Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb net de Artic zilver S8+ besteld in de mediamark. Ik koop het toestel los en heb € 50 aanbetaald hiervoor.

Ik wou voor zwart gaan, maar vond Artic zilver mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Laatst online: 15:32
Ik zit er erg aan te denken om hem (S8) ook te pre-orderen, maar weet niet zeker of dit nu verstandig is met het oog op eventuele bundels/acties. Waren er bij de S7 nog leuke acties vlak na lancering?

Ik kom van een Sony Xperia Z1 Compact, dus dat word nog een flinke upgrade!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boratnl
  • Laatst online: 03-09 16:44
ninasky11 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 04:20:
Is gebruik maken van coolblue actie een goede keuze? Voor mijn S7 krijg ik dan 300 terug, iemand anders die hier gebruik van gaat maken?
Zelf verkopen levert waarschijnlijk meer op, maar dat kost wel weer meer tijd/moeite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Eek2nd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 02:55:
[...]

Almere heeft/had alleen de gewone versie.
Dus helaas niet kunnen vergelijken, maar was toch al v plan de gewone te nemen
Ik heb de + versie genomen, maar de gewone S8 is zeer elegant ziet er ook schitterend uit.Beide toestellen bij de media markt hadden wat last van lag, maar dit zal ongetwijfeld komen door software die nog niet up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iksie
pappaleone schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 01:03:
[...]

Breda heeft de gewone S8 en de+ versie
Ja op de Samsung Experience stand. Heb laatst daar ook de Gear S3 smartwatch gekocht. Ze hebben daar diverse S8 modellen. Zoals ik hier lees ook wel bij meer MM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
https://androidworld.nl/nieuws/europa-galaxy-s8-dual-sim/

Dual sim via Zwitserland te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Iksie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:17:
[...]

Ja op de Samsung Experience stand. Heb laatst daar ook de Gear S3 smartwatch gekocht. Ze hebben daar diverse S8 modellen. Zoals ik hier lees ook wel bij meer MM'en.
Ik heb ook even staan spelen met de gear 3. Mooi apparaatje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Net besteld bij Coolblue, zie later wel hoe die inruilactie werkt, tijdens de bestelling word er tenminste niets gevraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Creqaw schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 17:34:
Net besteld bij Coolblue, zie later wel hoe die inruilactie werkt, tijdens de bestelling word er tenminste niets gevraagt.
Hoe de omruilactie werkt, staat duidelijk beschreven op de site van Coolblue:

https://www.pdashop.nl/ad...alaxy-s8-omruilactie.html

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
henklbr schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 18:04:
[...]

Hoe de omruilactie werkt, staat duidelijk beschreven op de site van Coolblue:

https://www.pdashop.nl/ad...alaxy-s8-omruilactie.html
Ah, simpel genoeg, als de S8 binnenkomt zit er dus een kaartje bij die je invult en dan terug stuurt met je oude telefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zichtstermijn bij CoolBlue is gewijzigd van de (wettelijke) 14 dagen naar 30 dagen!

dus voor degene besteld bij CoolBlue; ruim 4 weken de S8 (+) aan de tand voelen....goeie zaak!
(heb persoonlijk zeer goede ervaringen met artikelen retourneren, er wordt totaal niet moeilijk gedaan en vaak al binnen 3 a 4 dagen geld terug op m'n CC of bankrek.)

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 08-04-2017 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ben ik de enige die het belachelijk vind dat je bij veel webshops niet achteraf kan betalen binnen 14 dagen?

Ik bedoel, als ik 900 euro neer moet leggen voor een toestel, oké.
Maar straks is de webshop failliet en ben je je geld kwijt.
Coolblue of mediamarkt zijn groot genoeg om zich dat te kunnen permitteren.
Betalen moet je toch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
038Robijno schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:58:
Ben ik de enige die het belachelijk vind dat je bij veel webshops niet achteraf kan betalen binnen 14 dagen?

Betalen moet je toch...
Nee als je een vliegticket koopt moet je dat tegenwoordig ook meteen betalen boter bij de vis.
Je weet toch dat je de telefoon gaat kopen?? Waarom dan telkens deze vraag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Ik heb 899 betaald voor de S8+ via de samsungshop zelf..

Gaat meer om de webshop's alleen.
Ik ga dit bedrag niet overmaken aan coolblue of belsimpel en ook niet aan de mediamarkt. Kan van alles gebeuren met die shops tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
038Robijno schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 20:44:

Ik ga dit bedrag niet overmaken aan coolblue of belsimpel en ook niet aan de mediamarkt. Kan van alles gebeuren met die shops tegen die tijd.
Wat wil je hier nu mee zeggen?? Fijn dat jij hem bij de Samsung shop besteld.
Dan moet je helemaal niets via je computer bestellen maar gewoon naar een winkel gaan.
Heel kort zinnig, maar dit voegt niets toe. De winkels die jij noemt zijn gewoon gerenommeerde winkels.
Als je zo gaat redeneren is niets zeker in het leven. Laatste vraag aan jou, waarom zou de winkel of webshop dan wel 2 weken moeten wachten op jou voordat je hun betaald?? 8)7 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door pappaleone op 08-04-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
038Robijno schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:58:

Betalen moet je toch...
je kan hem toch bij mediamarkt bestellen en kiezen voor afhalen en dan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:27
Knoop doorgehakt :-)!

S8 besteld, Artic Silver. Vandaag de zwarte in Media Markt getest en vond die beetje "mwah" en het feit dat je toch wel veel vet vingers erop ziet. Heb het gevoel dat dat bij Silver anders zou zijn, kan het mis hebben.

38 euro per maand. Tele2, 5GB en 87 euro bijbetaald. Vind het een prima deal, betaal nu ook 38 p.m. maar dan voor een S5 met 2GB :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 00:43

Je bent bang dat ze falliet gaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Sleehond schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 22:04:
Knoop doorgehakt :-)!

S8 besteld, Artic Silver. Vandaag de zwarte in Media Markt getest en vond die beetje "mwah" en het feit dat je toch wel veel vet vingers erop ziet. Heb het gevoel dat dat bij Silver anders zou zijn, kan het mis hebben.

38 euro per maand. Tele2, 5GB en 87 euro bijbetaald. Vind het een prima deal, betaal nu ook 38 p.m. maar dan voor een S5 met 2GB :')
De zilvere is nog veel erger in het licht dan de zwarte. 1 grote vette smudge. Dat krijg je nou eenmaal met glanzend glas. Ik heb alle modellen en kleurcombinaties getest en de zwarte is de minst opvallende qua vingerafdrukken. Ik ben zelf gegaan voor orchid grey die ertussenin zit. Het zal neerkomen op een hoesje en 1 keer per dag een microvezeldoek erlangs als je hem echt netjes wilt houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Ben je niet bang dat Samsung "over de kop gaat" dan? Zou zo maar eens kunnen gebeuren, net zoals Coolblue, Vodafone, KPN en elk andere "webshop"... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
henklbr schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:59:
[...]

Ben je niet bang dat Samsung "over de kop gaat" dan? Zou zo maar eens kunnen gebeuren, net zoals Coolblue, Vodafone, KPN en elk andere "webshop"... ;)
Tot dat je zelf zoiets mee maakt dan denk je wel 3x na. Bij mij ging het ook bijna mis met the phone house (reparatie) zag ook niemand aankomen.

Nu toch de s8+ besteld bij mobiel.nl met 592 bij betalen. Was toch wel effe een momentje en ben er pas gerust op als die er is. Niks temin om mobiel.nl ofzo hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Practics schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:05:
[...]

Tot dat je zelf zoiets mee maakt dan denk je wel 3x na. Bij mij ging het ook bijna mis met the phone house (reparatie) zag ook niemand aankomen.
Bij mij is het gebeurt bij Afuture..
Wellicht niet om een groot bedrag, maar gaat mij om het principe nú.
Ik en de meesten hier op tweakers hadden het ook totaal niet zien aankomen dat het slecht ging met Afuture.

Sindsdien betaal ik liever achteraf, indien mogelijk!
Samsung is te groot om failliet te gaan binnen 2 weken. DENK ik, is mijn gevoel.

[ Voor 10% gewijzigd door 038Robijno op 09-04-2017 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
038Robijno schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:13:
[...]

Ik en de meesten hier op tweakers hadden het ook totaal niet zien aankomen dat het slecht ging met Afuture.

Samsung is te groot om failliet te gaan binnen 2 weken. DENK ik, is mijn gevoel.
vind ik ook, ik ben tegenwoordig veel voorzichtiger geworden :x
vooral mer zulke grote bedragen ....

Bij samsung zit je wel safe, of je moet kiezen voor afhalen bij mediamarkt. (dan betalen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
038Robijno schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:13:
[...]

Dat is de reden waarom ik graag met mijn creditcard betaal. Dan ben je daar iig voor verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
Kan ik S8 al in mediamarkt Eindhoven bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die de inleveractie van Coolblue wil gebruiken: houdt er rekening mee dat de S5 Plus niet ingeleverd kan worden. Ookal is deze bijna identiek aan de normale S5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
ninasky11 schreef op zondag 9 april 2017 @ 12:51:
Ik ben gisteren in de mediamarkt Zwolle geweest.. daar hadden ze meerdere S8 en de S8+ die je kan testen.

Volgens mij bij alle mediamarkten wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
038Robijno schreef op zondag 9 april 2017 @ 13:53:
[...]

Ik ben gisteren in de mediamarkt Zwolle geweest.. daar hadden ze meerdere S8 en de S8+ die je kan testen.

Volgens mij bij alle mediamarkten wel...
De gewone wel overal denk ik inderdaad, maar de + hebben ze bijvoorbeeld niet in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Misschien even gaan kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
pappaleone schreef op zondag 9 april 2017 @ 14:26:
[...]

Misschien even gaan kijken ;)
Goeie tip maar wil niet voor niks rijden hé =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
ninasky11 schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:19:
[...]

Goeie tip maar wil niet voor niks rijden hé =)
Mediamarkt van jouw keuze dan even bellen, dan weet je het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:37
In juni verloopt mijn abonnement en ik ben erg enthousiast voor de Galaxy S8. Via Tele2 (Mobiel.nl) heb je een mooie deal, uiteindelijk betaal je daar zo'n 500 tot 550 euro voor een toestel met adviesprijs van 799. Ik weet alleen niet precies of ik nu al mijn abonnement moet verlengen (het kan al wel) of dat ik nog een maand moet wachten. Als ik hem nu haal zit ik bij de eerste batch die hem over ruim een week al moet krijgen, wat erg mooi is. Alleen kan ik ook een maand wachten en kijken of er dan een mooie deal komt.

Ik ben sowieso nog even van plan het toestel met eigen ogen te bekijken. Iemand tips wat ik het beste kan doen? Ook advies qua of ik het toestel beter zoveel mogelijk direct kan afbetalen of gewoon in maandelijkse termijnen. BKR-registratie doet er wat mij betreft niet toe, ik ben nog een student en ben niet van plan een hypotheek af te sluiten binnen 10 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iksie
Yep. Begane grond bij de Samsung Experience stand (verplaatst door verbouwing).
Ze hebben beide modellen en in alle kleuren te bewonderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
stane schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:21:
In juni verloopt mijn abonnement en ik ben erg enthousiast voor de Galaxy S8. Via Tele2 (Mobiel.nl) heb je een mooie deal, uiteindelijk betaal je daar zo'n 500 tot 550 euro voor een toestel met adviesprijs van 799. Ik weet alleen niet precies of ik nu al mijn abonnement moet verlengen (het kan al wel) of dat ik nog een maand moet wachten. Als ik hem nu haal zit ik bij de eerste batch die hem over ruim een week al moet krijgen, wat erg mooi is. Alleen kan ik ook een maand wachten en kijken of er dan een mooie deal komt.

Ik ben sowieso nog even van plan het toestel met eigen ogen te bekijken. Iemand tips wat ik het beste kan doen? Ook advies qua of ik het toestel beter zoveel mogelijk direct kan afbetalen of gewoon in maandelijkse termijnen. BKR-registratie doet er wat mij betreft niet toe, ik ben nog een student en ben niet van plan een hypotheek af te sluiten binnen 10 jaar.
Ik zit ook in die dillema..
Want in principe is dit geen echte 'deal' van Samsung.
Vroeger kreeg je iig nog iets bij (sd kaart, Gear 2, qi lader, Gear VR) als je je toesel vroeg koopt.
Nu helemaal niks, alleen dat je hem eerder kan krijgen.
Misschien als je wat langer wacht dat ze dan met een cashback actie ofzo komen.

Mijn abbo is tot begin juli, heb wel al een reservering gedaan (T mobile zei dat niks vast staat, dus ik kan cancellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kravh
  • Laatst online: 14-02-2024
Krijg je nu bij Vodafone de Snapdragon versie van de S8? Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835 10nm Octacore 4x2.45 GHz Kryo & 4x1.9 GHz Kryo volgens deze specificaties van hun site: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/pakket/?package_id=null
Exynos bij Tele2 en T-Mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Kravh schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:59:
Krijg je nu bij Vodafone de Snapdragon versie van de S8? Qualcomm MSM8998 Snapdragon 835 10nm Octacore 4x2.45 GHz Kryo & 4x1.9 GHz Kryo volgens deze specificaties van hun site: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/pakket/?package_id=null
Exynos bij Tele2 en T-Mobile..
Dat lijkt mij zeer sterk...in Europa komt slecht de Exynos versie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:45

Saven

Administrator

damitch300 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 23:07:
[...]

Je bent bang dat ze falliet gaan ofzo?
Niet zo waarschijnlijk idd gezien de investering kortgeleden, maar alles kan gebeuren :P

Als ik 4 weken zou moeten wachten op iets duurs, maar wel vooraf betalen, zou ik dat waarschijnlijk ook niet doen.

Maar goed, in dit geval bij Coolblue zou ik me niet echt zorgen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Laatst online: 24-07-2022
Best wel goede deal bij Vodafone icm Ziggo voor de Samsung Galaxy S8+. Ik betaal straks 4 euro meer dan bij KPN voor een 2-jarig abonnement.

10gb bij KPN voor 58 euro pm, 12gb x2 voor 62 euro pm plus 3 maanden onbeperkt internet en een gratis extra tv zender.

Het enige nadeel is dat ik Spotify nu apart moet nemen.
Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste