Ik zit bij kpn 5gb + onbeperkt bellen voor 20 euro in de maand. Was eerst van 30 naar 25 verlaagd, en kreeg later nog kpn compleet 5 euro korting.
Zijn er mensen die hem telefonisch hebben verlengd bij VF? Zelf heb ik wel een orderbevestiging etc, alleen staat er niks bij mijn bestellingen in My Vodafone. Meer mensen hier last van? Telefonisch contact vermeldde ze dat het komt omdat die in de back-order staat.
Kunnen andere tweakers die een S8 hebben besteld via VF en dan voornamelijk verlening even kijken of je het wel kan zien bij mijn bestellingen?
Kunnen andere tweakers die een S8 hebben besteld via VF en dan voornamelijk verlening even kijken of je het wel kan zien bij mijn bestellingen?
Add me op Stadia: Gloogle
Mijn status staat op ontvangen. Heb ook alles telefobisch geregeldPukson schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:45:
Zijn er mensen die hem telefonisch hebben verlengd bij VF? Zelf heb ik wel een orderbevestiging etc, alleen staat er niks bij mijn bestellingen in My Vodafone. Meer mensen hier last van? Telefonisch contact vermeldde ze dat het komt omdat die in de back-order staat.
Hey nette deal. Hoe heb je die afgesloten? Via kpn is het namelijk 28 euro nu. Eerst was het 30, maar jij hebt 25?robino007 schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:46:
Ik zit bij kpn 5gb + onbeperkt bellen voor 20 euro in de maand. Was eerst van 30 naar 25 verlaagd, en kreeg later nog kpn compleet 5 euro korting.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ja mijne ook als ik het bekijk via de link die in mijn bevestigingsmail stond. Alleen staat er niks bij mijn bestellingen in MY Vodafone onder het kopje vragen en verzoekenJanet_ schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:02:
[...]
Mijn status staat op ontvangen. Heb ook alles telefobisch geregeld
Dat de persoon die besteld heeft, vervolgens niet aan de webshop betaalt, komt denk ik vaker voor dan dat die shops failliet gaan.038Robijno schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 19:58:
Ben ik de enige die het belachelijk vind dat je bij veel webshops niet achteraf kan betalen binnen 14 dagen?
Ik bedoel, als ik 900 euro neer moet leggen voor een toestel, oké.
Maar straks is de webshop failliet en ben je je geld kwijt.
Coolblue of mediamarkt zijn groot genoeg om zich dat te kunnen permitteren.
Betalen moet je toch...
/Toch maar verlengd bij Tmobile via mobiel.nl. Wilde eerst wachten tot ik over kon stappen, maar over twee jaar zou dat in totaal maar 16 euro schelen. Volgende week m'n S6 Edge maar op vraag en aanbod knallen.
[ Voor 15% gewijzigd door boratnl op 10-04-2017 09:46 ]
Verlengd met Vodafone F&F 2 jaar red essential. Met Ziggo krijg ik dubbele data.
45.- p/m zonder bijbetaling.
icm. S8 Arctic Silver.
icm. S8 Arctic Silver.
Mooie dealLekkerboeie86 schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:07:
Verlengd met Vodafone F&F 2 jaar red essential. Met Ziggo krijg ik dubbele data.
icm. S8 Arctic Silver.
Ik had inderdaad eerst 30. Toen kreeg ik bericht dat zolang ik het abbonement heb 5 euro korting krijg. En later ging er ook 5 euro kpn compleet vanaf, dus zit nu op de 20.Boobybandit schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:18:
[...]
Hey nette deal. Hoe heb je die afgesloten? Via kpn is het namelijk 28 euro nu. Eerst was het 30, maar jij hebt 25?
Ah ok, volgens mij hebben ze van de week de prijzen weer gewijzigd. Vorige week zag ik inderdaad ook 30 staan, maar nu is het 28 geworden (23 met compleet). Zo snel gaat dat dan. Had je direct bij KPN zelf verlengd? Waarschijnlijk ga ik bij gsmweb verlengen, die geven net 3 tientjes meer toestelkortingrobino007 schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:36:
[...]
Ik had inderdaad eerst 30. Toen kreeg ik bericht dat zolang ik het abbonement heb 5 euro korting krijg. En later ging er ook 5 euro kpn compleet vanaf, dus zit nu op de 20.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Bij direct betalen kost t toestel 576 vind ik nog meevallen voor verlenging van mn tele2 abbo.
dit kost een S7 los ook ongeveer zonder CB dan
dit kost een S7 los ook ongeveer zonder CB dan
[ Voor 20% gewijzigd door alki op 10-04-2017 15:49 ]
Ik heb net via verlening van ons T Mobile abonnement een Orchid Grey+ en Arctic Silver normale S8 besteld voor mij en m'n vriendin. De medewerker zei dat ie de 20e geleverd wordt en dat er genoeg voorraad is dat ie dan ook daadwerkelijk geleverd kan worden door T Mobile.
Ik kom op 48,50 pm uit met 10gb data en onbeperkt muziek streamen waarvan de laatste voor mij een must is.
Verwijderd
Mijn verlening bij t-mobile is al door gevoerd door mobiel.nl, ik kan zelfs al het imeinummer kunnen zien op My t-mobile. Dus die weten ze al vroeg!
Ik zou voor de zekerheid even bellen. Ik had mijn abo afgelopen vrijdag verlengd icm de S8, echter tot vandaag niets ontvangen/te zien in My VF. Zojuist gebeld, bleek het helemaal niet doorgevoerd te zijn in het systeem... Nu dus weer een aanvraag gedaan en ditmaal wel een bevestigingsmail + zichtbare bestelling in My VF.Pukson schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:31:
[...]
Ja mijne ook als ik het bekijk via de link die in mijn bevestigingsmail stond. Alleen staat er niks bij mijn bestellingen in MY Vodafone onder het kopje vragen en verzoeken
Verdorie, dan zou ik flink balen.. Sluit ik weer achter de rij aan mocht het zo zijn.
Volgens mij ging het bij de S7 serie ook al goed fout bij Vodafone, klinkt me bekend in de oren.Pukson schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:05:
Verdorie, dan zou ik flink balen.. Sluit ik weer achter de rij aan mocht het zo zijn.
Zonder bijbetaling? Dan heb je een mooi prijsje kunnen regelen.Radiance schreef op maandag 10 april 2017 @ 19:54:
Ik heb net via verlening van ons T Mobile abonnement een Orchid Grey+ en Arctic Silver normale S8 besteld voor mij en m'n vriendin. De medewerker zei dat ie de 20e geleverd wordt en dat er genoeg voorraad is dat ie dan ook daadwerkelijk geleverd kan worden door T Mobile.Ik kom op 48,50 pm uit met 10gb data en onbeperkt muziek streamen waarvan de laatste voor mij een must is.
Niet accepteren! Ze kunnen je terugzetten in de oorspronkelijke queue en anders vragen naar hun team coach.Pukson schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:05:
Dankje voor de tips! Morgen dan even achteraan. Wat wel werkt is mijn order nummer invoeren op hun site met bijbehorende email en dan zie ik wel de status van bestelling is in goede orde ontvangen etc. Maar het baart me zorgen dat hij gewoon niet staat onder Mijn bestellingen in MY Vodafone
Tele2 heeft gewoon imei 0000000 door gegeven en het abonnement al in laten gaan. Als je werkelijk een imei hebt betekend dat ze ook werkelijk al een telefoon hebben en die is dan ookal aan jou is toegekend. (wat ik lastig kan geloven want waarom niet nu al verzenden) waarom zou Samsung dat risico willen lopen.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:30:
Mijn verlening bij t-mobile is al door gevoerd door mobiel.nl, ik kan zelfs al het imeinummer kunnen zien op My t-mobile. Dus die weten ze al vroeg!
Nee ik moet 100e bij betalen voor de +. Gewoon het bedrag wat op de site staat dus en 5e T Mobile samen korting.Xepos schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:09:
[...]
Zonder bijbetaling? Dan heb je een mooi prijsje kunnen regelen.
Ah zo, dan is het niet zo'n bijzondere prijs. Op gsmweb.nl kun je hetzelfde abonnement afsluiten maar dan zonder bijbetaling.Radiance schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:34:
[...]
Nee ik moet 100e bij betalen voor de +. Gewoon het bedrag wat op de site staat dus en 5e T Mobile samen korting.
Ik denk dat de winkels en ook de internetshops nog niet 1 toestel in de winkels hebben. Na mijn weten gebeurt de bevoorrading pas paar dagen voor de verkoop.Practics schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:33:
[...]
Tele2 heeft gewoon imei 0000000 door gegeven en het abonnement al in laten gaan. Als je werkelijk een imei hebt betekend dat ze ook werkelijk al een telefoon hebben en die is dan ookal aan jou is toegekend. (wat ik lastig kan geloven want waarom niet nu al verzenden) waarom zou Samsung dat risico willen lopen.
Verwijderd
pappaleone schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:15:
[...]
Ik denk dat de winkels en ook de internetshops nog niet 1 toestel in de winkels hebben. Na mijn weten gebeurt de bevoorrading pas paar dagen voor de verkoop.
Ik heb er nog eens naar gekeken. En op het internet gezocht. Als ik het nummer invoer komt er uit dat het een s8+ betreft, dus het lijkt mij dat het nummer kloptPractics schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:33:
[...]
Tele2 heeft gewoon imei 0000000 door gegeven en het abonnement al in laten gaan. Als je werkelijk een imei hebt betekend dat ze ook werkelijk al een telefoon hebben en die is dan ookal aan jou is toegekend. (wat ik lastig kan geloven want waarom niet nu al verzenden) waarom zou Samsung dat risico willen lopen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2017 22:56 ]
Dat zou dus beteken dat ze de toestellen al hebben of ze krijgen gewoon al IMEI nummers binnen van toestellen die ze gaan ontvangenVerwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:55:
[...]
[...]
Ik heb er nog eens naar gekeken. En op het internet gezocht. Als ik het nummer invoer komt er uit dat het een s8+ betreft, dus het lijkt mij dat het nummer klopt
Verwijderd
Ik denk niet dat ze al toestellen hebben, ik sprak van het weekend een samsung medewerker in de mediamarkt die had het er over dat ze precies genoeg toestellen krijgen als dat er besteld zijn. En elk toestel is voor de binnenkomst al toe gewezen. Dit om te voorkomen dat winkels ze eerder los gaan verkopen. Of dit waar is, is natuurlijk lastig te zeggen. Maar dat zou wel verklaren waarom ze al een imei nummer hebben, omdat je dan al een toestel toegewezen hebt gekregenPukson schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:06:
[...]
Dat zou dus beteken dat ze de toestellen al hebben of ze krijgen gewoon al IMEI nummers binnen van toestellen die ze gaan ontvangen
Musiclover0206 schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:01:
[...]
Ik zou voor de zekerheid even bellen. Ik had mijn abo afgelopen vrijdag verlengd icm de S8, echter tot vandaag niets ontvangen/te zien in My VF. Zojuist gebeld, bleek het helemaal niet doorgevoerd te zijn in het systeem... Nu dus weer een aanvraag gedaan en ditmaal wel een bevestigingsmail + zichtbare bestelling in My VF.
Ik heb hetzelfde als jij Pukson: via ordernummer in de mail/de "volg hier je bestelling" link kan ik m'n bestelling terug vinden maar My Vodafone is wat dat betreft een belabberd ontworpen site. Mijn kopje "bestellingen" onder vragen/verzoeken blijft op een laadwieltje hangen... Zal ze morgen via de webchat benaderen. Ik ga er vanuit dat 't goed zit maar rather safe than sorry.Pukson schreef op zondag 9 april 2017 @ 22:31:
[...]
Ja mijne ook als ik het bekijk via de link die in mijn bevestigingsmail stond. Alleen staat er niks bij mijn bestellingen in MY Vodafone onder het kopje vragen en verzoeken
Exact hetzelfde, laadwieltje blijft draaien. Ohja chat heeft geen zin hun kunnen namelijk niet in het systeem. Althans dat zeiden ze tegen mij, je moet namelijk echt bellen met status order lijnWorld Eater schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:36:
[...]
[...]
Ik heb hetzelfde als jij Pukson: via ordernummer in de mail/de "volg hier je bestelling" link kan ik m'n bestelling terug vinden maar My Vodafone is wat dat betreft een belabberd ontworpen site. Mijn kopje "bestellingen" onder vragen/verzoeken blijft op een laadwieltje hangen... Zal ze morgen via de webchat benaderen. Ik ga er vanuit dat 't goed zit maar rather safe than sorry.
0800 0560
Update:
Zojuist gebeld, alles staat goed in het systeem. Dus hoefde me geen zorgen te maken.
Wel kon de vrouw mij al vertellen dat ik in de eerste batch zit en hoogstwaarschijnlijk de 18de een track en trace code kan verwachten! Ze hadden gisteren namelijk informatie gehad over hoeveel etc ze binnen krijgen
[ Voor 18% gewijzigd door Pukson op 11-04-2017 09:12 ]
Hier net gebeld met Vodafone (na 13 min in de wacht te hebben gestaan), en mij konde ze niks vertellen wanneer ik het toestel zou krijgen of in welke batch ik zat. Standaard praatje dat het ligt hoeveel toestellen Samsung levert. Niet echt klantvriendelijk na zo lang in de wacht te hebben gestaan..
Kom vanaf KPN naar Vodafone. Dan maar rustig afwachten..
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Het punt is dat als ze iets beloven en dat niet na kunnen komen door wat voor reden dan ook (intern of extern geklooi), jij teleurgesteld bent en gaat lopen klagen via alle kanalen die je kan bedenken. Ik snap het van hun uit wel. Je moet gewoon als bedrijf geen beloften maken waarvan je niet weet of je ze kan nakomenGokuSsj schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:26:
Hier net gebeld met Vodafone (na 13 min in de wacht te hebben gestaan), en mij konde ze niks vertellen wanneer ik het toestel zou krijgen of in welke batch ik zat. Standaard praatje dat het ligt hoeveel toestellen Samsung levert. Niet echt klantvriendelijk na zo lang in de wacht te hebben gestaan..
mobiel.nl geeft bij mij aan dat ik hem gewoon ontvang, de 19e of de 20e zeggen ze.....
Dat klopt ook zeker, en gelukkig heb ik geen haast met de S8, het is alleen een beetje dubbel dat sommige klanten wel informative krijgen over batchen en sommige krijgen niks. Hanteer dan gewoon een duidelijk beleid418O2 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:54:
[...]
Het punt is dat als ze iets beloven en dat niet na kunnen komen door wat voor reden dan ook (intern of extern geklooi), jij teleurgesteld bent en gaat lopen klagen via alle kanalen die je kan bedenken. Ik snap het van hun uit wel. Je moet gewoon als bedrijf geen beloften maken waarvan je niet weet of je ze kan nakomen
Zeiden ze dat tegen je of zie je dat in de bestelstatus?Leviathan23 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:31:
mobiel.nl geeft bij mij aan dat ik hem gewoon ontvang, de 19e of de 20e zeggen ze.....
nee werd mij verteld.....BB333 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:00:
[...]
Zeiden ze dat tegen je of zie je dat in de bestelstatus?
Zat zo te kijken bij CB maar zij maken beloftes waar ik weinig vertrouwen in heb. Zou Samsung toch zoveel toestellen leveren voor de Nederlandse markt?
Pre-order
Pre-order
Vanaf 29 maart zijn de Samsung Galaxy S8 en Galaxy S8 Plus te pre-orderen. Doe je dit voor 18 april 23:59, dan ontvang je de smartphone op 19 april. Pre-order je de S8 of S8 Plus tussen 19 april en 26 april, dan ligt hij op 28 april op je deurmat. Op 27 april wordt er namelijk geen post bezorgd vanwege Koningsdag. Bestel je de telefoon op 27 april? Dan ontvang je hem pas op 29 april. Vanaf 28 april geldt: vandaag voor 23:59 besteld, morgen in huis!
Pre-order
Pre-order
Vanaf 29 maart zijn de Samsung Galaxy S8 en Galaxy S8 Plus te pre-orderen. Doe je dit voor 18 april 23:59, dan ontvang je de smartphone op 19 april. Pre-order je de S8 of S8 Plus tussen 19 april en 26 april, dan ligt hij op 28 april op je deurmat. Op 27 april wordt er namelijk geen post bezorgd vanwege Koningsdag. Bestel je de telefoon op 27 april? Dan ontvang je hem pas op 29 april. Vanaf 28 april geldt: vandaag voor 23:59 besteld, morgen in huis!
Hmm bij de mediamarkt krijg je een gratis 64gb sbkaart bij je bestelling als je hem pre ordert.
Vind het wel karig als pre order bonus "8" dagen eerder, terwijl de VS wat ik las een hoop erbij krijgt als de GEAR VR
Klopt en toch bestellen we hem allemaalPukson schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:55:
Vind het wel karig als pre order bonus "8" dagen eerder, terwijl de VS wat ik las een hoop erbij krijgt als de GEAR VR
Dit weerhoud me er niet van om niet te bestellen. Uiteindelijk gaat het om de telefoon
Bij welke mm dan?Janet_ schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:48:
Hmm bij de mediamarkt krijg je een gratis 64gb sbkaart bij je bestelling als je hem pre ordert.
Tsja, had er ook graag iets bij gekregen... een nier of een been bijvoorbeeld. Want die heb ik vorige week verkocht om mijn nieuwe S8 te kunnen bestellen.Pukson schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:55:
Wie weet nog misschien!
Ja.. Geldt dit alleen voor preorders?Prulleman schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:11:
je krijgt ook nog € / $ 99, - dopjes erbij, hier een review:
YouTube: Galaxy S8 AKG Headphones Review
Mensen die later een s8 kopen hebben deze oordopjes toch ook??
Zitten standaard in de doos.. Of zijn dit aparte.. Speciale voor de preorders?
nee, zitten er altijd bijAggressor schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:13:
[...]
Ja.. Geldt dit alleen voor preorders?
Mensen die later een s8 kopen hebben deze oordopjes toch ook??
Zitten standaard in de doos.. Of zijn dit aparte.. Speciale voor de preorders?
zie het nut er niet echt van, ze verkopen toch wel als warme broodjes, het is misschien voor verschillende winkels een manier om verkopen naar zich toe te trekken, maar vanuit samsung is er geen enkele reden
Dan noem ik het ook echt een "bonus" of extraPrulleman schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:16:
[...]
nee, zitten er altijd bij![]()
zie het nut er niet echt van, ze verkopen toch wel als warme broodjes, het is misschien voor verschillende winkels een manier om verkopen naar zich toe te trekken, maar vanuit samsung is er geen enkele reden
Ik houd niet van die in-ear oordopjes. Ze zitten nooit goed. Doe mij maar gewone earbuds..
Ik had idd gehoopt op iets meer dan die 8 dagen eerder. Een 128 GB SD kaartje of Gear VR (zoals vorig jaar bij de S7) bijvoorbeeld.
Ik had idd gehoopt op iets meer dan die 8 dagen eerder. Een 128 GB SD kaartje of Gear VR (zoals vorig jaar bij de S7) bijvoorbeeld.
Kijkend naar eerdere pre orders bij CoolBlue van bijv de iPhone 6 / 6S / 7 was er uiteindelijk nauwelijks tot geen sprake van een daadwerkelijke pre order.....levertijden van enkele weken waren meer dan normaal.
Hopelijk kunnen ze deze S8/S8+ wel op de verwachte datum (19 april) leveren, maar heb mijn gezonde twijfels hierover...
time will tell!
Hopelijk kunnen ze deze S8/S8+ wel op de verwachte datum (19 april) leveren, maar heb mijn gezonde twijfels hierover...
time will tell!
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 11-04-2017 16:43 ]
Waarom bestel je hem dan niet via Samsung zelf? Zelfde prijs..Geert1976 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:43:
Kijkend naar eerdere pre orders bij CoolBlue van bijv de iPhone 6 / 6S / 7 was er uiteindelijk nauwelijks tot geen sprake van een daadwerkelijke pre order.....levertijden van enkele weken waren meer dan normaal.
time will tell!
Ik heb ook twijfels terwijl ik mijn vodafone verlengd heb bij belsimpel,
door die je krijgt hem de 19e, haha ja, ben er misschien in getrapt.
Maar ik denk dat CB meer te verliezen heeft danbijvoorbeeld belsimpel.
Mijn beeld van CB is namelijk erg goed gezien de service etc etc die ik altijd van ze krijg.
Zouden ze dan later gaan leveren hebben ze een grotere imago schade.
Mensen bestellen bijvoorbeeld vaker spullen bij hun
Mijn beeld van CB is namelijk erg goed gezien de service etc etc die ik altijd van ze krijg.
[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 11-04-2017 16:51 ]
deels met after sales / garantie / reparatie te maken. Ik heb een Coolblue winkel op 10 minuten fietsen. Ik ben zeer te spreken over after sales bij Coolblue.038Robijno schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:48:
[...]
Waarom bestel je hem dan niet via Samsung zelf? Zelfde prijs..
zie mijn eerdere verhaal over Coolblue en pre-orders. Die 2 gaan niet echt samen (kijkend dus naar het verleden)ppeterr schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:49:
Ik heb ook twijfels terwijl ik mijn vodafone verlengd heb bij belsimpel,
@Geert1976
Geen slimme marketing als je het mij vraagt, volgens mij is hun marge op
dit soort toestellen gelijk of misschien wel lager als de providers zelf toch.
Maar ik snap de beweeg reden om het bij hun aan te schaffen, ik hoor voor
de rest weinig tot niks negatiefs over die toko in mijn omgeving.
Het zou bij mij toch wel een klein beetje de pret drukken, een klein beetje als ik
hem de 19e verwacht en dat niet waar gemaakt wordt.
Och zoals je al tikte, we gaan het mee maken.
De status bij mijn order staat op
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben.
De verwachte leverdatum is op dit moment onbekend.
"weer op voorraad" vind ik al iet wat slordig, is natuurlijk iets standaard....maar toch
Geen slimme marketing als je het mij vraagt, volgens mij is hun marge op
dit soort toestellen gelijk of misschien wel lager als de providers zelf toch.
Maar ik snap de beweeg reden om het bij hun aan te schaffen, ik hoor voor
de rest weinig tot niks negatiefs over die toko in mijn omgeving.
Het zou bij mij toch wel een klein beetje de pret drukken, een klein beetje als ik
hem de 19e verwacht en dat niet waar gemaakt wordt.
Och zoals je al tikte, we gaan het mee maken.
De status bij mijn order staat op
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben.
"weer op voorraad" vind ik al iet wat slordig, is natuurlijk iets standaard....maar toch
De vraag is of die informatie uberhaupt wel klopt. Mensen kunnen wel roepen van ik of jij hebt batch X, maar daar koop je helemaal niets voor. En ze zijn jouw helemaal niet verplicht je deze informatie te verstrekken.GokuSsj schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:31:
[...]
Dat klopt ook zeker, en gelukkig heb ik geen haast met de S8, het is alleen een beetje dubbel dat sommige klanten wel informative krijgen over batchen en sommige krijgen niks. Hanteer dan gewoon een duidelijk beleid. We wachten gewoon lekker af, zin in
Verwijderd
Hopelijk zijn er nog wat acties op de release dag zelf. Anders wacht ik nog wel even. Heb zo'n vermoede dat de Dex een promo gaat worden. Want 150 euro lijkt mij wat veel voor de gemiddelde consument, dus moeten ze dat overschot me dat de toch ergens kwijt.
Kan je dan niet naar een fysieke winkel gaan van Samsung als er iets niet goed is aan het toestel?Geert1976 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:09:
[...]
deels met after sales / garantie / reparatie te maken. Ik heb een Coolblue winkel op 10 minuten fietsen. Ik ben zeer te spreken over after sales bij Coolblue.
Als je het online hebt gekocht bij Samsung...
Het zal wel een onderbuikgevoel zijn, maar na afgelopen maanden diverse zeer slechte ervaringen met zo'n Samsung Experience (?) Store te hebben gelezen op de diverse fora, hou ik het liever bij CoolBlue. After sales daar is gewoon erg goed (althans, mijn ervaring uit het verleden met een aantal artikelen)038Robijno schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:39:
[...]
Kan je dan niet naar een fysieke winkel gaan van Samsung als er iets niet goed is aan het toestel?
Als je het online hebt gekocht bij Samsung...
Er is momenteel maar 1 echte Master in after sales en dat is Apple.
Wat zou het mooi zijn als een Samsung ook zo'n concept zou opzetten (en dan niet hun huidige Experience Store, want die zijn momenteel alleen in 1 ding geinteresseerd: de sales, en after sales nauwelijks tot niet.)
[ Voor 19% gewijzigd door _Bailey_ op 11-04-2017 17:54 ]
3 maanden voordat de S9 wordt aangekondigd een cash back actie van €75Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:29:
Hopelijk zijn er nog wat acties op de release dag zelf. Anders wacht ik nog wel even. Heb zo'n vermoede dat de Dex een promo gaat worden. Want 150 euro lijkt mij wat veel voor de gemiddelde consument, dus moeten ze dat overschot me dat de toch ergens kwijt.
S8 is hier ook bestelt
Kan de S5 na 3 jaar mooi zijn pensioen bij iemand anders uitgenieten 
S8+ is toch wat te groot als je vanaf een S5 afstapt en een note 3 ook al te groot vond
Nu zo geduldig mogelijk wachten tot ik een mailtje krijg voor de levering
S8+ is toch wat te groot als je vanaf een S5 afstapt en een note 3 ook al te groot vond
Nu zo geduldig mogelijk wachten tot ik een mailtje krijg voor de levering
Gamertag: timmie271
Is eigenlijk alleen interessant als je extreem lui bent. Met een klein beetje inspanning (op marktplaats of V&A zetten en de bereidheid iemand te ontvangen in huis) vang je er vééél meer voor.alwaysleft schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 18:31:
Die inruilactie is echt fijn van Coolblue, voor een oude iPhone 6 bv. nog 250 euro cash gestort binnen week op je bankrekening https://www.pdashop.nl/ad...alaxy-s8-omruilactie.html
Net wel even opgekeken, dacht namelijk een primeur te hebben. Eerst op de dag van de presentatie meteen een order geplaatst voor de S8+ bij Samsung zelf. Dit zit wel goed,vanmorgen heb ik via de website van gsm web nog een gewone galaxy S8 besteld met een goedkoop abonnement van Hollandse nieuwe. Krijg ik net een track en trace code dat het pakje morgen bezorgd wordt. Dus heb ze net gebeld en gevraagd of ik de primeur had daar de telefoon nog niet verkocht wordt. Blijkt het de simkaart te zijn die al bezorgd wordt, telefoon wordt 19 april afgeleverd zij hi. Nog even geduld dus.j
Zo jij hebt lef! Iets met slapende honden wakker maken ;-)pappaleone schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:12:
Dus heb ze net gebeld en gevraagd of ik de primeur had daar de telefoon nog niet verkocht wordt. Blijkt het de simkaart te zijn die al bezorgd wordt, telefoon wordt 19 april afgeleverd zij hi. Nog even geduld dus.j
Toch goed nieuws?joblamie schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 20:35:
[...]
Zo jij hebt lef! Iets met slapende honden wakker maken ;-)
Ben op zoek naar een goede aanbieding voor mijn verlenging bij T-Mobile icm een s8! Liefst geen bijbetaling. Iemand iets goeds voorbij zien komen?
in de VS de eerste groep mensen zojuist melding dat hun S8/S8+ verzonden is.
Nu wij in NL aan de beurt?!!

edit: klote trolls op Reddit. Paar mensen zitten daar enorm te trollen (zelfs mensen met een behoorlijk lang Reddit profiel met hoog karma)
Nu wij in NL aan de beurt?!!
edit: klote trolls op Reddit. Paar mensen zitten daar enorm te trollen (zelfs mensen met een behoorlijk lang Reddit profiel met hoog karma)
[ Voor 110% gewijzigd door _Bailey_ op 11-04-2017 22:34 ]
in de VS krijgen enkele mensen zojuist melding dat hun S8/S8+ verzonden is!!
Nu wij in NL nog!

nevermind....klote trollen
aantal mensen lopen enorm te trollen op Reddit. Zelfs mensen die al een behoorlijk profiel hebben daar.
Nu wij in NL nog!
nevermind....klote trollen
aantal mensen lopen enorm te trollen op Reddit. Zelfs mensen die al een behoorlijk profiel hebben daar.
[ Voor 93% gewijzigd door _Bailey_ op 11-04-2017 22:31 ]
Dacht dat alleen wij in NL pre-orders eerder geleverd kregen (las ik hier in dit topic, dus geen officiële bron though)Geert1976 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:39:
in de VS krijgen diverse mensen zojuist meldingen dat hun S8/S8+ verzonden zijn!!
Nu wij in NL nog!![]()
![]()
En in US krijgen ze ook allemaal extra's dacht ik
En wij in NL, toch bekend om houden van gratisch ingetjes, krijgen voorlopig nix
Waar heb je dat gelezen?Geert1976 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:38:
in de VS de eerste groep mensen zojuist melding dat hun S8/S8+ verzonden is.
Nu wij in NL aan de beurt?!!![]()
![]()
troll alert! zie mijn aangepaste bericht
[ Voor 21% gewijzigd door _Bailey_ op 11-04-2017 22:30 ]
Zie nu op reddit verschillende threads lopen over shipped meldingen, afwachten of het trollen zijn of dat het toch echt zo is
[ Voor 3% gewijzigd door Pukson op 11-04-2017 22:43 ]
grapjassen die helemaal los gingen met Photoshop. De eikels!Pukson schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:43:
Zie nu op reddit verschillende threads lopen over shipped meldingen, afwachten of het trollen zijn of dat het toch echt zo is
Zie je maar hoe gek ze mensen kunnen maken hahaGeert1976 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 06:27:
[...]
grapjassen die helemaal los gingen met Photoshop. De eikels!
Ik heb gister even lopen googlen maar in een heleboel landen wordt hij eerder geleverd bij de pre order. En de extra kados verschillen per land/provider. Het kan een sd kaart zijn of een speaker of een gear vr set of een set met een clear case en wireless charger.Eek2nd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:43:
[...]
Dacht dat alleen wij in NL pre-orders eerder geleverd kregen (las ik hier in dit topic, dus geen officiële bron though)
En in US krijgen ze ook allemaal extra's dacht ik
En wij in NL, toch bekend om houden van gratisch ingetjes, krijgen voorlopig nix
Loont het tegenwoordig nog om naar een Vodafone-winkel te gaan, of ze te bellen, en proberen een loyaliteitskorting te krijgen? Vroeger rankten ze volgens mij klanten obv bepaalde waarde (gebruik, aantal jaren klant).. Weet niet of dat nu nog is. Of is het aanbod in My VF al het scherpst mogelijke voor een verlenging?
Ik heb mijn red verlengd bij belsimpel. Was een euro per maand goedkoper dan bij VF zelf.naNs schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:36:
Loont het tegenwoordig nog om naar een Vodafone-winkel te gaan, of ze te bellen, en proberen een loyaliteitskorting te krijgen? Vroeger rankten ze volgens mij klanten obv bepaalde waarde (gebruik, aantal jaren klant).. Weet niet of dat nu nog is. Of is het aanbod in My VF al het scherpst mogelijke voor een verlenging?
(maar de eerdere levering heeft mij getriggerd om het daar te doen)
Hier uiteindelijk voor Vodafone zelf gekozen omdat ze voor nieuwe en bestaande klanten ook 3 maanden onbeperkt data aanboden. Dat vind ik toch wel erg lekker voor in de zomer. Mobiel.nl bood deze actie niet aan, maar was 2 euro goedkoper per maand. Uiteindelijk toch via Vodafone.nl besteldnaNs schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:36:
Via Belsimpel besteld 5 dagen terug. Via het inlogmenu verder nog geen status updates. Ook niet echt een verwachte leveringsdatum. Meer mensen besteld via Belsimpel maar nog weinig inzicht in wat, wanneer en hoe?
Niet op voorraad. Wij verwachten dit product binnenkort weer op voorraad te hebben.Sleehond schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:54:
Via Belsimpel besteld 5 dagen terug. Via het inlogmenu verder nog geen status updates. Ook niet echt een verwachte leveringsdatum. Meer mensen besteld via Belsimpel maar nog weinig inzicht in wat, wanneer en hoe?
heb ik ook bij belsimpel
Tip:
Via Mobiel.nl 1 jarig KPN abonnement (circa 30 euro per maand) hoef je enkel € 550 bij te betalen voor het toestel.
Via Mobiel.nl 1 jarig KPN abonnement (circa 30 euro per maand) hoef je enkel € 550 bij te betalen voor het toestel.
Even offtopic maar wel leuk kreeg gisteren een brief van Vodafone/Ziggo dat als je alles in een abonnement hebt ze je data op je abonnementen verdubbelen.GokuSsj schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:08:
[...]
Hier uiteindelijk voor Vodafone zelf gekozen omdat ze voor nieuwe en bestaande klanten ook 3 maanden onbeperkt data aanboden. Dat vind ik toch wel erg lekker voor in de zomer. Mobiel.nl bood deze actie niet aan, maar was 2 euro goedkoper per maand. Uiteindelijk toch via Vodafone.nl besteld
Hier 24 maanden a 38 per maand = 912 + 87 eenmalig = 999 euro (Tele2, 5GB)remycuber schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:45:
Tip:
12 maanden a 30 p.m. = 360 + 550 eenmalig = 910
80 euro goedkoper, maar dan voor 12 maanden.
Kortom, ben je toch in verhouding véél duurder uit als je na 12 maanden weer een nieuw toestel regelt of abonnement door laat lopen?
Klopt, is ook de redden dat ik nu van KPN naar Vodafone ben gegaan. Je krijgt ook een tv pakket erbij. Hier gekozen voor het HBO film pakket, alleen die extra zenders zitten er dan niet bij.pappaleone schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:50:
[...]
Even offtopic maar wel leuk kreeg gisteren een brief van Vodafone/Ziggo dat als je alles in een abonnement hebt ze je data op je abonnementen verdubbelen.
Gekozen voor •Ziggo Movies & Series L:
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/movies-series-l/
Sorry voor het off-topic, nu weer ontopic
Maar volgend jaar wil je weer de S9Sleehond schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:19:
[...]
Hier 24 maanden a 38 per maand = 912 + 87 eenmalig = 999 euro (Tele2, 5GB)
Kortom, ben je toch in verhouding véél duurder uit als je na 12 maanden weer een nieuw toestel regelt of abonnement door laat lopen?

In mijn geval niet, maar goed, kan begrijpen uiteraard dat sommigen dat wel graag willen. In dat kader vind ik 900 euro voor 1 jaar wel echt erg fors. Uiteraard iedereen zijn eigen visie natuurlijk
Kan toch een 12€/maand sim-only abonnomentje nemen na dat ene jaar?Sleehond schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:19:
[...]
Hier 24 maanden a 38 per maand = 912 + 87 eenmalig = 999 euro (Tele2, 5GB)
Ik wil deze telefoon ook graag, maar ik vind hem nu echt te duur. Ik wacht nog een paar maanden denk ik .. Dat zal wel lastig worden denk ik

Dus in NL zoals verwacht helemaal geen voordeelJanet_ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 07:33:
[...]
Ik heb gister even lopen googlen maar in een heleboel landen wordt hij eerder geleverd bij de pre order. En de extra kados verschillen per land/provider. Het kan een sd kaart zijn of een speaker of een gear vr set of een set met een clear case en wireless charger.
Zit nog steeds te twijfelen de pre-order te nemen of nog 2 maandjes wachten voor evt. echte acties (met kans dat ze er niet komen en duurdere abbo's, of juist goedkopere aboo's)
Komt altijd wel een actie bij Samsung, de vraag is dus alleen wanneer.. voor mij is een gratis hoesje of een bepaald bedrag meestal tot 100,- euro retour niet zo boeiend maar ik ben dan iemand die het nieuwe toestel zsm wil met of zonder promotieEek2nd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:27:
[...]
Dus in NL zoals verwacht helemaal geen voordeel![]()
Zit nog steeds te twijfelen de pre-order te nemen of nog 2 maandjes wachten voor evt. echte acties (met kans dat ze er niet komen en duurdere abbo's, of juist goedkopere aboo's)
Als ke nog een goed toestel hebt en iemand bent die niet persee het nieuwste meteen wil dan kan je wachten maarja die keuze moet je echt zelf maken haha.. misschien komt er snel een promotie misschien duurt het een paar maanden..
Haha.. ja voor een hoesje of 64gb sd kaartje doe ik t ook niet, maar een wireless lader ofzo of 75 cashback is toch wel mooi meegenomen.Meulendijks89 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:16:
[...]
Komt altijd wel een actie bij Samsung, de vraag is dus alleen wanneer.. voor mij is een gratis hoesje of een bepaald bedrag meestal tot 100,- euro retour niet zo boeiend maar ik ben dan iemand die het nieuwe toestel zsm wil met of zonder promotie
Als ke nog een goed toestel hebt en iemand bent die niet persee het nieuwste meteen wil dan kan je wachten maarja die keuze moet je echt zelf maken haha.. misschien komt er snel een promotie misschien duurt het een paar maanden..
Maar om 25 euro ofzo laat ik t ook zitten, kan ik net zo goed via cahsbackxl ofzo bestellen (maar heb nu dus reservering via t-mobil winkel gedaan, wat ik nog mag annuleren... dus hopelijk dit weekend ofzo wat nieuws met echte promoties)
Eek2nd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:33:
[...]
Haha.. ja voor een hoesje of 64gb sd kaartje doe ik t ook niet, maar een wireless lader ofzo of 75 cashback is toch wel mooi meegenomen.
Maar om 25 euro ofzo laat ik t ook zitten, kan ik net zo goed via cahsbackxl ofzo bestellen (maar heb nu dus reservering via t-mobil winkel gedaan, wat ik nog mag annuleren... dus hopelijk dit weekend ofzo wat nieuws met echte promoties)
Ik verwacht eerlijk gezegd geen andere promotie tot na de officiele release van de S8, zou wel weg lullig zijn voor alle mensen die pre-orderen.MarkHero schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:58:
Misschien komt de DeX er wel gratis bij in een promo, dat zou wel fijn zijn. Ik wacht het denk nog even af.
[ Voor 14% gewijzigd door DM89 op 12-04-2017 16:00 ]
DeX was al gepost zie ik.. Geen idee hoe ik mijn post weghaal. Straks maar eens kijken of ik hem kan vasthouden bij een mediamarkt
[ Voor 79% gewijzigd door MarkHero op 12-04-2017 16:04 . Reden: dubbel ]
Zou toch kunnen, zoiets van iedereen die tot 2 weken na officiele release (dus inclusief pre-orders) krijgt een DeX
(elk jaar was dat wel zo toch, met sd kaartjes, laders, vr bril)
(elk jaar was dat wel zo toch, met sd kaartjes, laders, vr bril)
Zojuist besteld bij mobiel.nl
Samsung S8 black
- Tmobile GO - UP 2 jarig abbonement (10 GB NL/EU + onbeperkt bel/min)
- 22 euro bijbetalen
- 49.50 per maand (exclusief 5 euro p.m. korting t-mobile groep)
Gekozen voor ophalen op 19 april op hun filiaal in Leidschendam. Ik ga 22 april naar het buitenland. Op de chat aan mobiel.nl gevraagd of ze de leverdatum gaan halen. Zij zeggen dat het gaat lukken.
Samsung S8 black
- 22 euro bijbetalen
Gekozen voor ophalen op 19 april op hun filiaal in Leidschendam. Ik ga 22 april naar het buitenland. Op de chat aan mobiel.nl gevraagd of ze de leverdatum gaan halen. Zij zeggen dat het gaat lukken.
Ik hoop dat ik hem dus wel de 19e April ga ontvangen.. heb hem eigenlijk bewust in de shop van Samsung gekocht omdat daar de meeste voorraad is (schat ik zo).
Zwarte S8+.. we zullen zien.
Zwarte S8+.. we zullen zien.
ik kom vrij regelmatig in de winkel in Leidschendam vriendelijke service..Relative schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:05:
Zojuist besteld bij mobiel.nl
Samsung S8 black
- 22 euro bijbetalen
ik heb de S8+ orchid gray besteld via mobiel.nl . 1 jarig nieuw abbo bij kpn, telefoon kost 600 euro, ga 304 aanbetalen, 5gb internet ( wordt gratis 10 gb plus fox sport eredivisie en 5 euro korting ) totaal per maand 53 euro
Mooie dealcgok schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:17:
ik heb de S8+ orchid gray besteld via mobiel.nl . 1 jarig nieuw abbo bij kpn, telefoon kost 600 euro, ga 304 aanbetalen, 5gb internet ( wordt gratis 10 gb plus fox sport eredivisie en 5 euro korting ) totaal per maand 53 euro
Als dat het geval zal zijn, dan is het waarschijnlijk dat aankopen vóór een bepaald datum in aanmerking komen voor de promotie.Meulendijks89 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:57:
Ik verwacht eerlijk gezegd geen andere promotie tot na de officiele release van de S8, zou wel weg lullig zijn voor alle mensen die pre-orderen.
Vanochtend mailtje gehad van KPN om bezorgdag te kiezen. Ik kon morgen kiezen :-) En dat heb ik dan ook gedaan.
Besteld via KPN webshop trouwens met abonnement.
dat zou toch wel heel leuk zijn extra extra vroegYoshimitsu89 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:47:
Vanochtend mailtje gehad van KPN om bezorgdag te kiezen. Ik kon morgen kiezen :-) En dat heb ik dan ook gedaan.
Je wordt getrolled krijg je alvast simkaart binnen haha. Maar hoop voor je dat je het hele pakket ontvangtYoshimitsu89 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:47:
Och zou het ja? Dat zou wel lelijk zijn haha. Achja we gaan het zien, ik wacht nog op de bevestigingsmail van KPN.
EDIT: Nee niet alleen SIM kaart denk ik hoor:

EDIT: Nee niet alleen SIM kaart denk ik hoor:

[ Voor 56% gewijzigd door Yoshimitsu89 op 13-04-2017 13:20 ]
Zou wel heel gaaf zijn. Ik heb zelf net pas besteld en kreeg van GSMWEB te horen dat ze al door hun preorders heen zijn en levertijd tot 2 weken is. Knap waardeloze actie natuurlijk (bestel voor 18e en ontvang de 19e). Ook vanuit Samsung lijkt me dat geen leuke marketing....dan kan je liever een kaartje erbij geven.