Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mensen die hun toestel bij bv "Belsimpel" en/of "Mobiel.NL" bestellen: lees dit eens eerst:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/50762895

Belsimpel/Mobiel.NL verkoopt 9 van de 10 keer een via "grijze import" verkregen, niet voor de Nederlandse markt bestemd toestel...

NotSoSteady schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Je kan hem toch ook gewoon bij Mobiel.nl of Belsimpel bestellen, volgens mij zijn die ook altijd unbranded. Ben je ook nog eens goedkoper uit.
Lees bovenstaand eens...

Belsimpel is "uitgesloten" van eventuele promoties door Samsung NL (omdat ze toestellen leveren die niet voor de NL-markt zijn bestemd)

[ Voor 43% gewijzigd door henklbr op 31-03-2017 14:20 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 11:10
henklbr schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:51:
Als je je toestel bij bv Coolblue wil kopen, misschien een idee om dan even SamMobile te raadplegen:

https://www.sammobile.com...nd-you-could-get-it-free/

Klik je daar op de link van bv Coolblue, Vodafone en/of KPN dan maak je kans om je aankoopbedrag terug te winnen...
Je krijgt sowieso een half jaar "Premium Service" op hun site aangeboden ;)
Je mist dan wel de cashback die je bij die drie krijgt via een willekeurige nederlandse Cashback-provider; die innen zij dan voor je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 12-09 11:10
Practics schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:40:
Bij mobiel.nl blijft mijn order staan op bestelling afronden. De rest hier ook 'last' van? Netjes betaald en contract digitaal onder tekent
Staat bij vermeld dat als je alle acties al voltooid hebt maar nog geen vinkje ziet dit komt omdat zij vanuit hun backoffice nog e.e.a. moeten verwerken.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 31-03-2017 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Staat een beetje los van de S8. Maar had Vodafone even een bericht gestuurd betreft ziggo, en het antwoord was:
Er komen voordelen aan Marc.
Wanneer en wat deze voordelen zullen zijn kan ik helaas niet aangeven. Zodra er meer bekend is zal dit uiteraard direct gecommuniceerd worden

Dus wellicht voor de mensen die geen super haast hebben (zoals ik), slim om nog even te wachten. Helaas weet ik niet hoelang haha. Dat is weer minder, omdat ik onderhand toch wel uitkijk naar de S8 :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
GokuSsj schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:18:
Staat een beetje los van de S8. Maar had Vodafone even een bericht gestuurd betreft ziggo, en het antwoord was:
Er komen voordelen aan Marc.
Wanneer en wat deze voordelen zullen zijn kan ik helaas niet aangeven. Zodra er meer bekend is zal dit uiteraard direct gecommuniceerd worden

Dus wellicht voor de mensen die geen super haast hebben (zoals ik), slim om nog even te wachten. Helaas weet ik niet hoelang haha. Dat is weer minder, omdat ik onderhand toch wel uitkijk naar de S8 :)
Ik sta op een lijst bij vodafone om als eerste te horen over de acties.. dit gaven ze aan nadat ik had verlengd. Dus ik ga er van uit dat er ook iets komt voor huidige klanten van beiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
henklbr schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:07:
Voor mensen die hun toestel bij bv "Belsimpel" en/of "Mobiel.NL" bestellen: lees dit eens eerst:

Belsimpel/Mobiel.NL verkoopt 9 van de 10 keer een via "grijze import" verkregen, niet voor de Nederlandse markt bestemd toestel...

[...]

Lees bovenstaand eens...

Belsimpel is "uitgesloten" van eventuele promoties door Samsung NL (omdat ze toestellen leveren die niet voor de NL-markt zijn bestemd)
Belsimpel staat er inderdaad niet tussen, vorig jaar deden ze opmerkelijk genoeg wel mee met de Galaxy S6.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EFy3PAD.png
henklbr schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:51:
Als je je toestel bij bv Coolblue wil kopen, misschien een idee om dan even SamMobile te raadplegen:

https://www.sammobile.com...nd-you-could-get-it-free/

Klik je daar op de link van bv Coolblue, Vodafone en/of KPN dan maak je kans om je aankoopbedrag terug te winnen...
Je krijgt sowieso een half jaar "Premium Service" op hun site aangeboden ;)
Spam.

[ Voor 26% gewijzigd door NotSoSteady op 31-03-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Janet_ schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:23:
[...]

Ik sta op een lijst bij vodafone om als eerste te horen over de acties.. dit gaven ze aan nadat ik had verlengd. Dus ik ga er van uit dat er ook iets komt voor huidige klanten van beiden
Oke, het blijft lastig. Nu toch overstappen naar Vodafone voor de 50% korting, en dan later ook profiteren van de ziggo combinatie als vaste klant. Of wachten totdat hier iets bekend over is, en het risico toch lopen duurder uit te komen als nieuwe klant met alleen een eventuele ziggo korting. . Keuzes haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Nope! :( Was gewoon een prima tip van @henklbr. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:27:
[...]

Belsimpel staat er inderdaad niet tussen, vorig jaar deden ze opmerkelijk genoeg wel mee met de Galaxy S6.

[afbeelding]

[...]

Spam.
Hoezo: "Spam"?

Dus adviezen hier bij KPN, T-Mobile, Vodafone, Belsimpel, Mobiel.NL, GSMwijzer mogen wel, maar dit niet?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je niet dan beter wachten op de Note 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
henklbr schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:07:

Belsimpel kan je inderdaad een twijfelgeval noemen, die doet ook vaak niet mee aan cashbackacties. Soms ook wel, overigens. Belsimpel is hier weinig genoemd.
Mobiel.nl en GSMWeb doen over het algemeen wel mee aan de acties van Samsung Nederland, en dat vereist een Nederlands toestel. Het lijkt me sterk dat zij een buitenlands toestel zullen leveren.

Daarbij ontga je het belang van retailers om een buitenlands toestel te leveren: de prijs en beschikbaarheid. Op dit moment is de prijs nog gewoon de adviesprijs en is de beschikbaarheid (naar verwachting) wereldwijd beperkt. Wat heeft een retailer er dan nog aan om een vrachtwagen naar land X te sturen? Dat is enkel duurder.
Bij de lancering kan ik me niet anders voorstellen dan dat men gewoon Nederlandse toestellen uit gaat leveren.

Daarbij is het prijsverschil vaak meer dan 100 euro en heb je altijd 14 dagen wkoa. Ik zou het sowieso doen. Eventueel is een mailtje/tweetje/telefoontje naar de helpdesk natuurlijk ook een optie.

Tot slot begrijp ik die 'multi-CSC' niet helemaal. Het stukje 'multi' impliceert dat er juist meerdere features uit meerdere landen worden ondersteund? Dus zowel VoLTE in NL als in FR als in BE. Je zegt ook dat de getoonde OXM onder andere PHN support. Wat is dan precies het probleem?

Oh, en met die Sammobile link verspeel je gewoon je recht op cashbackacties, daar verdient Sammobile aan. Het is maar net hoeveel waarde je hecht aan de firmwares van ze :P

[ Voor 9% gewijzigd door Richh op 31-03-2017 16:01 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Richh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:58:
[...]

Belsimpel kan je inderdaad een twijfelgeval noemen, die doet ook vaak niet mee aan cashbackacties. Soms ook wel, overigens. Mobiel.nl en GSMWeb doen dit over het algemeen wel, en dat vereist een Nederlands toestel. Het lijkt me sterk dat zij een buitenlands toestel zullen leveren.

Daarbij ontga je het belang van retailers om een buitenlands toestel te leveren: de prijs en beschikbaarheid. Op dit moment is de prijs nog gewoon de adviesprijs en is de beschikbaarheid (naar verwachting) wereldwijd beperkt. Wat heeft een retailer er dan nog aan om een vrachtwagen naar land X te sturen? Dat is enkel duurder.
Bij de lancering kan ik me niet anders voorstellen dan dat men gewoon Nederlandse toestellen uit gaat leveren.

Daarbij is het prijsverschil vaak meer dan 100 euro en heb je altijd 14 dagen wkoa. Ik zou het sowieso doen.

Tot slot begrijp ik die 'multi-CSC' niet helemaal. Het stukje 'multi' impliceert dat er juist meerdere features uit meerdere landen worden ondersteund? Dus zowel VoLTE in NL als in FR als in BE. Je zegt ook dat de getoonde OXM onder andere PHN support. Wat is dan precies het probleem?

Oh, en met die Sammobile link verspeel je gewoon je recht op cashbackacties, daar verdient Sammobile aan. Het is maar net hoeveel waarde je hecht aan de firmwares van ze :P
Ik moet eerlijk bekennen dat ik bij Mobiel.nl nog nooit een toestel heb gekregen bestemd voor de buitenlandse markt. En ik koop nogal eens een toestel bij hun. Verder geen reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-05 09:21
Gisteren besteld bij de mediamarkt.
19 april is hij binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Remie schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:04:
Gisteren besteld bij de mediamarkt.
19 april is hij binnen!
Laten we het hopen! >:)

(S8 black besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:53
Mijne staat sinds 29 maart in bestelling bij Samung.com

Ik ben beneiuwd ernaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tweaker1987 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:13:
Mijne staat sinds 31 maart in bestelling bij Samung.com

Ik ben beneiuwd ernaa
Hier ook sinds 29 maart en betaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:58:
[...]

Ik heb perfect uitgelegd wat een Multi-CSC is: meerdere CSC-bestanden in 1 "Multi"-CSC

Je toestel heeft ook nog een PRODUCT-code, in dit geval PHN.

In het Multi-CSC bestand zit o.a. PHN: DAT CSC-bestand wordt dan gebruikt voor je toestel, niet de anderen die er in staan...

Heeft jouw toestel een product-code van bv Zwitsterland, AUT, dan zal dat CSC-bestand gebruikt worden uit Multi-CSC OXM, en niet de Nederlandse PHN.

Mocht in AUT bv VoLTE niet zijn geactiveerd, dan zal VoLTE in Nederland ook niet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
pappaleone schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:39:
[...]

Hier ook sinds 29 maart en betaald. :)
Correctie hier ook op 29 maart:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tweaker1987 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:56:
[...]

Correctie hier ook op 29 maart:)
Wel raar dat Samsung verteld dat de telefoon 7 of 8 dagen eerder geleverd gaat worden als je bij hun besteld, maar ik zie dit ook op de andere websites. Bij mij staat op de order ships 20 april.Dan zou Samsung later zijn, coolblue zegt weer 20 april in huis???? Strange.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaker1987
Ik heb contact gehad met Samsung. Wecare gaf aan dat hun 19 april bij ons op bezorgd moet worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
pappaleone schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:10:
Dan zou Samsung later zijn, coolblue zegt weer 20 april in huis???? Strange.
Mogen vanaf de 18e geshipt worden, zodat ze de 19e binnenkomen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 13:46
Schizo007nl schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:34:
[...]

Is zo'n soort recycle actie.. Net als wat Swoop, Flip4New etc doen.. Niet heel bijzonder lijkt me :?
Meulendijks89 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:20:
[...]

Bij Coolblue, tot 500,- korting. Maar die 500,- is alleen bij de i7 plus.
Ah thanks, nou als de S7 Edge ook 500 opleverde had ik t gedaan haha

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tweaker1987 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:57:
Ik heb contact gehad met Samsung. Wecare gaf aan dat hun 19 april bij ons op bezorgd moet worden
Okay dat zou mooi zijn we wachten met smart haha, net kleine kinders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Weet iemand of er al pre-orders zijn in Aziatische landen waar de S8 DUOS (met dual-sim) geleverd wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Dutchdude99 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 18:49:
[...]

[...]

Ah thanks, nou als de S7 Edge ook 500 opleverde had ik t gedaan haha
Nou dit dus :P Ieder toestel op die pagina is zo'n 25% meer waard als je ze op Tweakers V&A zet...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
GokuSsj schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:05:
[...]

Oke, het blijft lastig. Nu toch overstappen naar Vodafone voor de 50% korting, en dan later ook profiteren van de ziggo combinatie als vaste klant. Of wachten totdat hier iets bekend over is, en het risico toch lopen duurder uit te komen als nieuwe klant met alleen een eventuele ziggo korting. . Keuzes haha
De huidige kortingen lopen tot 3 (of was 't 2?) april en ik dacht dat het vermoeden was dat daarna de Ziggo/VF abbonementen aangekondigd zouden worden. In het VF topic in dit subforum is er al vaker over gesproken.

Je hebt trouwens op je abbo én telefoon 2 weken bedenktijd en als ik het internet moet geloven (https://www.unitedconsume...-aanvragen/bedenktijd.jsp) gaat die pas in de dag dat/nadat je telefoon binnenkomt. In het geval van de S8 dus 20 april. Heb je tot 3 of 4 mei om de boel af te blazen en je keuze te veranderen mocht er in de tussentijd wat anders aangekondig worden.

Ik heb om die reden ook net verlengd bij Vodafone met een S8 preorder. Twijfelde erg tussen de S7 Edge en S8 maar nieuwschierigheid + vertrouwen in de bedenktijd deed me toch eens voor een splinternieuwe flagship gaan. Ik kom van een Xperia Z3 dus zal wel even wennen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:15

Pinobigbird

doesn't share food!

Zojuist de S8 zilver besteld. Althans, aangevraagd bij m'n werkgever. Hopelijk kunnen ze 'm ook gewoon pre-orderen zodat ik 'm op 19 april ontvang.

Ik blijf het wel raar vinden dat ze de pre-orders eerder uitleveren dan de wereldwijde release. Heeft Nederland daarmee de primeur op 19 april?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Pinobigbird schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:27:
Zojuist de S8 zilver besteld. Althans, aangevraagd bij m'n werkgever. Hopelijk kunnen ze 'm ook gewoon pre-orderen zodat ik 'm op 19 april ontvang.

Ik blijf het wel raar vinden dat ze de pre-orders eerder uitleveren dan de wereldwijde release. Heeft Nederland daarmee de primeur op 19 april?
Volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Pinobigbird schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:27:

Lijkt mij eerder "handige" marketing..

Veel bestellers lokken met één dag.. onder voorbehoud..

Schijnt te werken ook..

Samsung meldde direct al 20 april in hun mail..

Ben letterlijk een besteller van het eerste uur.. 29 maart jl. na 18.00 uur..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
_Nick__ schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:04:
[...]

Schijnt te werken ook..

Hier ook hetzelfde net na 18;00 rechtstreeks :) bij Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
zit net even te kijken:

S8 +

Mobiel.nl
  • Kosten telefoon: E 739 voor 2 jaar met vodafone red 12GB.
  • 187 aanbetaling.
  • 23 per maand
vodafone.nl
  • Kosten telefoon: E 840 voor 2 jaar met vodafone red 12GB.
  • 292,24 aanbetaling.
  • 23 per maand
Verder dus zelfde abbo. Das makkelijk kiezen :P *gaat nu bestellen*

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Net met iemand gesproken die bij Samsung Nederland werkt, hij kon mij in ieder geval al vertellen dat er flink wat toestellen geleverd zijn bij Samsung Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zojuist besteld de S8 :)

VF Red Super 12GB 23 euro p.m.
Samsung S8 Midnight Black 4 p.m
Toestelbetaling 600 euro

Vond het een redelijk deal, mede doordat ik nu ook 6 maanden van te voren mocht verlengen in plaats van de gebruikelijk 4 maanden.

Nu wachten wat heel lang gaat duren heb ik het gevoel

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
pappaleone schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:50:
Net met iemand gesproken die bij Samsung Nederland werkt, hij kon mij in ieder geval al vertellen dat er flink wat toestellen geleverd zijn bij Samsung Nederland.
Nou tijd dat ze wat demo modellen de winkels in gooien in Amersfoort nergens wat te bekennen. Medewerkers media markt gaven aan dat ze eergisteren of gisteren binnen hadden moeten zijn... Slechte zaak

Ja ben ongeduldig had graag effe de + versie vast gehouden waar ik nog 18 dagen op moet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Weet uit ervaring dat bij snel bestellen bij Samsung richtdatum vaak aan veilige kant is..

S6 en Gear 360 zijn destijds allebei drie dagen voor aangegeven datum bezorgd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
_Nick__ schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 15:14:
[...]

Weet uit ervaring dat bij snel bestellen bij Samsung richtdatum vaak aan veilige kant is..

S6 en Gear 360 zijn destijds allebei drie dagen voor aangegeven datum bezorgd..
Ja toch goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:21
En zal je zien dat er alsnog te weinig zijn :P hoop echt dat het toestel de 19e binnenkomt want wat telefoons betreft pin ik me er echt op vast haha kan niet wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 13:37
S8 besteld bij GSMweb voor een niet gekke prijs "T-Mobile Go Next cat Onbeperkt NL + 120Min EU + 5GB NL/EU (2 jaar) i.c.m. Samsung Galaxy S8 Black" , Totaal maandelijkse kosten: € 46,50 p.m. | Eenmalige toestelkosten: € 0,00 . :9

Maar......... Op 29-3 besteld ( NU is hij bij GSMweb ook een paar € duurder ) , en nu een paar dagen later nog geen bevestiging van KPN waar ik weg ga dat mijn abo afloopt.

Bellen met GSMweb leert me dat 'Nancy" vertelt, dat ze pas mijn KPN opzeggen zodra ze de toestellen van T-mobile geleverd krijgen . Een vaag verhaal over het IMEI-nummer wat nog niet bekend is van het toestel dat ik zou krijgen 8)7 ....

Kortom, wat eerder altijd zo was in mijn beleving, acceptatie nieuw contract T-mobile, daarna melding huidige provider ( KPN) die aangeeft je opzegging te respecteren en per wanneer ( 1 maand opzeg-termijn, mag al sinds 10-2016 weg ) en dan maar wachten op de levering ( en de nieuwe SIM pas gebruiken natuurlijk vanaf de overgangs-datum oude naar nieuwe provider ) .

Nu beweert "Nancy" van GSMweb, dat ze moeten wachten op de toestellen en dan pas bij KPN én T-mobile de boel in gang zetten.
Volgens haar was het 'anders dan anders' omdat het om een 'pre-order ging en was deze gang van zaken volledig normaal.

Iemand die weet of dat klopt? Of dat GSMweb gewoon spijt heeft mogelijk van de te lage prijs en nu de 'overgang contract en levering toestel' proberen te frustreren zodat ik ervan af ga zien? Ik zit in ieder geval zomaar weer 3 weken extra bij KPN.

Het klinkt mij niet logisch in de oren in ieder geval zoals Nancy het voorstelt allemaal :? en zou graag horen of iemand andere ervaringen heeft of dat het inderdaad normaal is op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Lees trouwens nu ook dat de S8 geleverd wordt met oordopjes van AKG ter waarde van 99 euro. Dat vind ik dan weer erg netjes! Ben zo benieuwd ook al zeggen ze 8 dagen eerder dan reguliere verkoop daar heb ik dan weer een hard hoofd in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
@robbvdb Kan wel kloppen hoor. De shop krijgt een vergoeding van de provider voor de telefoon, of de provider levert de toestellen zelf. Het abo moet dan het IMEI nummer hebben van het betreffende toestel, anders kunnen ze het abonnement niet activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Meulendijks89 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 17:27:
[...]

En zal je zien dat er alsnog te weinig zijn :P hoop echt dat het toestel de 19e binnenkomt want wat telefoons betreft pin ik me er echt op vast haha kan niet wachten :p
Ja hier hetzelfde ik was stipt op tijd met bestellen 18:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:18:
[...]

Ja hier hetzelfde ik was stipt op tijd met bestellen 18:00
Ik 'pas' 31 maart..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 23:17

vr6-only

Blub Blub

Al die meldingen over BKR registratie. Het geldt toch voor abonnementen die afgesloten zijn na 1 mei 2017?

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
vr6-only schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:33:
Al die meldingen over BKR registratie. Het geldt toch voor abonnementen die afgesloten zijn na 1 mei 2017?
Strengere reclameregels
Per 1 januari 2017 gelden strengere regels voor reclame van mobiele telefoons op afbetaling. Zo moet voortaan in advertenties en op websites van telecomaanbieders de waarschuwingszin 'Geld lenen kost geld' worden opgenomen en moeten de kosten van het telefoonkrediet worden vermeld.

Alleen kredietregistratie bij BKR
Uiterlijk op 1 mei 2017 moeten mobiele telefoons - van meer dan 250 euro - die op afbetaling worden gekocht ook geregistreerd worden bij BKR. Het gaat dus niet om registratie van het telefoonabonnement , maar alleen om toestellen vanaf 250 euro die op krediet worden gekocht bij een telecomaanbieder.

Als ik nu een mobiel op krediet koop. Word ik dan direct bij BKR gemeld?

Vooralsnog worden alleen toestellen die u vanaf 1 mei 2017 op krediet koopt bij BKR gemeld door de telecomaanbieder.

[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 01-04-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
vr6-only schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 21:33:
Yes klopt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Zwart of zilver... Ik twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
mrcosmo schreef op zondag 2 april 2017 @ 07:35:
9/10 kiest voor veilig zwart. Heb dus een zilveren besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

robbvdb schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:23:
Nu beweert "Nancy" van GSMweb, dat ze moeten wachten op de toestellen en dan pas bij KPN én T-mobile de boel in gang zetten.
Volgens haar was het 'anders dan anders' omdat het om een 'pre-order ging en was deze gang van zaken volledig normaal.
Klopt gewoon hoor :) Als ze de toestellen nog niet hebben kunnen ze nog niets in gang zetten omdat ze het IMEI nummer nodig hebben. Ik zou mij geen zorgen maken, GSMWeb doet dergelijke acties vaker, niets schokkend aan, ze halen hun marge echt wel..

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
mrcosmo schreef op zondag 2 april 2017 @ 07:35:
Artic Grey :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Heb hem gepre orderd bij coolblue en hoop echt dat ie 19 april op m'n deurmat ligt. Hier ook Artic Grey,
Vind deze kleur persoonlijk het mooist samen met de zwarte voorkant. Voor mij komt het design beter tot z'n recht dan bv de volledig zwarte versie.

[ Voor 19% gewijzigd door indofk op 02-04-2017 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Shoarma kip schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:24:
[...]

Ik wil binnen nu en bepaalde tijd een huis kopen, vandaar!
Volgens mij gaat dat pas per 1 mei in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
Gisteren een smsje gekregen van T-mobile dat ik 18 april een mail ontvang om een bezorgafspraak te maken.
Zoals het lijkt heb ik hem de 19de op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Shoarma kip schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:24:
[...]

Ik wil binnen nu en bepaalde tijd een huis kopen, vandaar!
Een BKR registratie wil niet zeggen dat je geen huis kan kopen. Er staan wel meer zaken in BKR, wil nog niet zeggen dat het een negatieve registratie betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Montaner schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:03:
[...]

Een BKR registratie wil niet zeggen dat je geen huis kan kopen. Er staan wel meer zaken in BKR, wil nog niet zeggen dat het een negatieve registratie betreft.
Het "te financieren bedrag" wordt lager.

Ik werk zelf voor een leasemaatschappij en klanten die nu een hypotheek willen moeten vaak van de financiering af omdat ze of geen hypotheek krijgen of heel veel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Vraag mij af welke CPU we krijgen bij Vodafone, op hun website staat namelijk de Snapdragon 835 vermeld. Dit kan natuurlijk ook een gevalletje misinformatie zijn.

Even scrollen naar de specificaties
https://www.vodafone.nl/samsung-galaxy/s8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:00
bij welke website kun je hem nu preorderen? en dat het geld er pas voor verzending wordt afgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Iemand die toevallig weet of je de Eerste 3 maanden onbeperkt data die je krijgt als je rechtstreeks via Vodafone besteld ook via mobiel.nl krijgt ?

antwoord gekregen dat het alleen via Vodafone zelf is :)

Neig toch naar de S8 bij Vodafone zelf ipv mobiel.nl. Is 2 euro duurder per maand, maar je krijgt er wel de 1e 3 maanden onbeperkt data voor. En met de ziggo actie hoef ik geen 12gb te bestellen maar ga ik voor de 5gb. Die word dan verdubbeld, meer dan genoeg aan die 10gb :)

[ Voor 53% gewijzigd door MarcHealthy op 03-04-2017 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
@GokuSsj

ik heb mijn verlenging via belsimpel gedaan, vooral met het idee dat de s8+ toch
eerder hier komt. En inderdaad 2 euro goedkoper.
Ik heb ook ziggo, met red - dus 10 gig das best veul toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 12-09 06:03
Via mobiel.nl verlenging aangevraagd voor mijn T-mobile abbonement met de Samsung S8 (artic silver), 2 jaar met 10GB aan data in de maand voor 39,50 euro vind ik een prima deal!

Was een nieuwe actie met 5 euro korting in de maand als je lid bent van een T-mobile samen groep.

[ Voor 30% gewijzigd door Yo_flow op 03-04-2017 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ppeterr schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:42:
@GokuSsj

ik heb mijn verlenging via belsimpel gedaan, vooral met het idee dat de s8+ toch
eerder hier komt. En inderdaad 2 euro goedkoper.
Ik heb ook ziggo, met red - dus 10 gig das best veul toch :)
Nu maar hopen dat je van Belsimpel een "voor de Nederlandse markt" (PHN) bestemd toestel krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Laatst online: 25-11-2024
Yo_flow schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:05:
Via mobiel.nl verlenging aangevraagd voor mijn T-mobile abbonement met de Samsung S8 (artic silver), 2 jaar met 10GB aan data in de maand voor 39,50 euro vind ik een prima deal!

Was een nieuwe actie met 5 euro korting in de maand als je lid bent van een T-mobile samen groep.
Nog wel rond een kleine 200 eu aan toestelkosten dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 12-09 06:03
BB333 schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:14:
[...]

Nog wel rond een kleine 200 eu aan toestelkosten dan toch?
166 euro aanbetaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
henklbr schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:06:
[...]

Nu maar hopen dat je van Belsimpel een "voor de Nederlandse markt" (PHN) bestemd toestel krijgt...
ik begrijp dat het vooral te maken heeft met updates die eerder uitgerold worden
in andere landen, of juist niet. Ik maak mij daar niet heel erg druk over.

Uiteindelijk komt er zeker wel een andere rom op, zal 6 maanden duren, mischien iets
langer. Och, ik denk dat het geen struikelpunt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Aggressor schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:42:
bij welke website kun je hem nu preorderen? en dat het geld er pas voor verzending wordt afgehaald?
Ik denk nergens, het is boter bij de vis.Tenzij je een telefoon met abbo besteld.Losse telefoon is meteen afreken.Evt met creditcard dan wordt het meestal pas aan het einde van de maand afgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
pappaleone schreef op maandag 3 april 2017 @ 18:40:
[...]

Ik denk nergens, het is boter bij de vis.Tenzij je een telefoon met abbo besteld.Losse telefoon is meteen afreken.Evt met creditcard dan wordt het meestal pas aan het einde van de maand afgehouden.
je kunt toch ook bij mediamarkt kiezen voor afhalen en betalen? (gewoon los toestel)
Of is dit niet mogelijk?

ik heb het geld er wel voor... maar ik hou het liever zelf en reken af als ik het toestel meteen krijg of de volgende dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Zijn er eigenlijk al pre order statistieken beschikbaar? Valt me op dat het naar paar drukke dagen het rustig is in dit topic en het ervaring en discussie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henklbr schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:06:
[...]

En dat zegt nu net Henk met zijn Note 4 rom posts...🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
Practics schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:35:
Zijn er eigenlijk al pre order statistieken beschikbaar? Valt me op dat het naar paar drukke dagen het rustig is in dit topic en het ervaring en discussie topic.
Ik begreep van een kennis die bij een grote webshop werkt dat het erg hard ging.

Alles is wel bekend. Men zit gewoon te wachten, er is weinig te melden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Na lang twijfelen of ik de plus variant of toch de normale wil, uiteindelijk voor de normale gegaan in het zwart. Bestelling is geplaatst bij Coolblue!

Mooie actie hebben ze ook, ruil ik gewoon me oude iPhone 6 Plus die ik hier heb liggen in :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:40:
[...]

En dat zegt nu net Henk met zijn Note 4 rom posts...🤐
Your point, Maarten?

CSC-change gaat (waarschijnlijk) niet meer met de S8/S8+ -> Deze gaan gebruik maken van de Multi-CSC OXM (waar o.a. PHN een onderdeel van wordt)...

Er komen verschillende CSC's in OXM, en welke CSC gebruikt wordt hangt af van de product-code van je toestel... :(

Dus: krijg je van Belsimpel bv een toestel bestemd voor de "Zwitserse markt" (AUT) zoals vele S7/S7Edge gebruikers hebben gemerkt, en de CSC AUT zit ook in de Multi-CSC OXM, dan kun je PHN-firmware flashen maar de CSC blijft AUT! :(

Ga je een andere firmware flashen, niet zijnde Multi-CSC OXM, en daarna PHN flashen, dan pakt hij de 1e CSC uit Multi-CSC OXM (en dat is niet PHN)...

[ Voor 63% gewijzigd door henklbr op 04-04-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Is er bekend wanneer hij in winkels ligt zodat ik hem even kan zien in het echt :). Vodafone actie is tot 18 april. en eigenlijk hoop ik dat ik daarvoor even de S8 in de hand kan houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Mijn abonnement loopt de 14e af, mooi een zwarte S8 als verlenging gekozen. Hopelijk ligt hij ook de 19e op de mat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Zonet besteld bij GSMWEb, Tele2 abo

2 jaar, 100min + 5 Gb voor 40 euro per maand, gratis S8 (arctic silver)

[ Voor 51% gewijzigd door Batsu op 04-04-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeest
  • Laatst online: 09-08 09:08
Zojuist de Samsung Galaxy S8 Plus Arctic Silver bij KPN telefonisch besteld, echter wilde ze geen uitspraken doen over de leverdatum en ingekochte/verkochte modellen. ''Ze zijn afhankelijk van hun supplier''. Vervolgens wilde ze wel aangeven dat de verkoop hype minder is als bij de Samsung S7 & Iphone 7.

Zojuist een bevestiging ontvangen die ook niks vermeld over de leverdatum.

Hierbij bevestigen wij uw reservering van de Samsung Galaxy S8 Plus, Arctic Silver met bestelnummer xxxxxx Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.

Op de Samsung site staat als je bij hun besteld: Gratis bezorging op 18/04/2018.
Op de KPN website staat: Als eerste besteld = als eerste geleverd uit de voorraad van 19 april!

Waarschijnlijk krijgt KPN ook de 18é de levering van Samsung vandaar 1 dag vertraging.

[ Voor 0% gewijzigd door Robbeest op 04-04-2017 13:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thofie
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 08:04
Is er wanneer je pre-ordert nog een ander voordeel dan dat je het toestel heel snel in huis hebt? Scheelt het bv qua prijs nog? Dit aangezien pas eind juni mijn huidige abonnement afloopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbeest
  • Laatst online: 09-08 09:08
Thofie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:23:
Is er wanneer je pre-ordert nog een ander voordeel dan dat je het toestel heel snel in huis hebt? Scheelt het bv qua prijs nog? Dit aangezien pas eind juni mijn huidige abonnement afloopt.
Volgens mij niet bij de Samsung S7 & S7 edge was er nog een promotie dat je een Samsung Gear bij kreeg of een geheugenkaart. Dat is nu niet het geval.

Je betaald dus de ''hoofdprijs'' om hem als eerste te hebben. Eind juni zal hij waarschijnlijk goedkoper zijn, en als de verkopen tegenvallen zal er ook vast wel een leuke actie zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Thofie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:23:
Lees wel dat als je bij Media Markt koopt. Je het toestel 8 dagen eerder krijgt dan alle andere winkels :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:48
Ik heb momenteel 2 Samsung Galaxy S8 Plus in Pre-order staan voor mij zelf en een voor mijn vrouw.
Mooie smartphone en heb vandaag voor de eerste keer in de T-Mobile shop ermee kunnen spelen.

Ik krijg ze op 19 April 2017 in ontvangst.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SupaHotFire
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-08 18:49

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

_Nick__ schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 10:04:
[...]

Schijnt te werken ook..

pappaleone schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 11:34:
[...]

Hier ook hetzelfde net na 18;00 rechtstreeks :) bij Samsung
Dus bij jullie op de pre-order factuur staat er ook: Ships 20 April 2017....

er staat nu op de site van samsung zelf, waar ik hem ook vanaf 18:00 heb gepre-orderd op de 29e. Dat hij nu de 18e bij iedereen wordt verzonden.. :? Weet iemand hier of dit ook voor mijn bestelling zo is? Of is het wie er later besteld krijgt hem eerder? :? 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door SupaHotFire op 04-04-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Ik zou dat ook graag willen weten.. ik heb hen om 18.07 besteld op 29 maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tweaker1987 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:28:
Ik zou dat ook graag willen weten.. ik heb hen om 18.07 besteld op 29 maart...
Dit staat er bij mijn bestelling.

Galaxy S8+
1 X Galaxy S8+
SM-G955FZVAPHN
PRE-ORDER
Ships: 20 apr 2017
€ 899,00

Maar ik zie dat ze het op de site hebben aangepast naar 18 april. Is toch alleen maar mooi.
Dan zullen ze toch genoeg in stock hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

pappaleone schreef op woensdag 5 april 2017 @ 00:48:
[...]

Dit staat er bij mijn bestelling.

Galaxy S8+
1 X Galaxy S8+
SM-G955FZVAPHN
PRE-ORDER
Ships: 20 apr 2017
€ 899,00

Maar ik zie dat ze het op de site hebben aangepast naar 18 april. Is toch alleen maar mooi.
Dan zullen ze toch genoeg in stock hebben. :)
Ja bij mij staat er precies hetzelfde. Maar waarom sturen ze dan geen mail dat de leverdatum is aangepast? Want het lijkt nu als je nu pre orderd, dat hij eerder aan komt bij die mensen dan bij ons...

Dus hoop maar dat je gelijk hebt. En wij hem nog eerder hebben als dat er op onze factuur staat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
SupaHotFire schreef op woensdag 5 april 2017 @ 02:00:
[...]

Ja bij mij staat er precies hetzelfde. Maar waarom sturen ze dan geen mail dat de leverdatum is aangepast? Want het lijkt nu als je nu pre orderd, dat hij eerder aan komt bij die mensen dan bij ons...

Dus hoop maar dat je gelijk hebt. En wij hem nog eerder hebben als dat er op onze factuur staat. _/-\o_
We zullen het wel zien die paar dagen maakt op 14 dagen wachten ook niet meer uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
SupaHotFire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:21:
[...]

[...]

er staat nu op de site van samsung zelf, waar ik hem ook vanaf 18:00 heb gepre-orderd op de 29e. Dat hij nu de 18e bij iedereen wordt verzonden.. :? Weet iemand hier of dit ook voor mijn bestelling zo is? Of is het wie er later besteld krijgt hem eerder? :? 8)7
Voor mij staat op de Samsung-site nog steeds; "wordt verzonden op 20 april"..

Heb een zilveren besteld.. is dat misschien het verschil.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Nee, ik heb de zwarte en staat hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Samsung Grey RED 5gb besteld bij Vodafone zelf voor 53.50. Dankzij ziggo ga ik naar 10gb. En dat is meer dan genoeg. redde het net niet met 6500. En een extra tv pakket is eigenlijk ook wel leuk :)

Mobiel.nl was maar 2 euro goedkoper, en Vodafone krijg je eerste 3 maanden onbeperkt data, en dat is toch wel lekker ivm de zomer die eraan komt :)

Erg benieuwd naar Vodafone, bevalt het niet, dan ga ik over 2 jaar weer terug naar KPN :). Want uiteindelijk scheelt het niet veel tussen beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
_Nick__ schreef op woensdag 5 april 2017 @ 07:30:
[...]

Voor mij staat op de Samsung-site nog steeds; "wordt verzonden op 20 april"..

Heb een zilveren besteld.. is dat misschien het verschil.?
Dan heb jij een rare Samsung site even kijken daar .Beide telefoons even aangeklikt hier de uitkomst.

Winkelwagen
Galaxy S8+ Gray
Galaxy S8+
SM-G955FZVAPHN
PRE-ORDER
Wordt verzonden: 18 apr 2017
-
1
+
€ 899,00
Thuiskopieheffing € 3,50
VERWIJDEREN
Galaxy S8 Black
Galaxy S8
SM-G950FZKAPHN
PRE-ORDER
-
1
+
€ 799,00
:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Dit staat in onze order na het bevestigen van de pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
pappaleone schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:11:
[...]

Dan heb jij een rare Samsung site even kijken daar .Beide telefoons even aangeklikt hier de uitkomst.

Winkelwagen
Galaxy S8+ Gray
Galaxy S8+
SM-G955FZVAPHN
PRE-ORDER
-
1
+
€ 899,00
Thuiskopieheffing € 3,50
VERWIJDEREN
Galaxy S8 Black
Galaxy S8
SM-G950FZKAPHN
PRE-ORDER
-
1
+
€ 799,00
:) :)
Blijkbaar:

Datum: 29/03/2017 BESTELLING ANNULEREN
Galaxy S8+ Silver
1 x Galaxy S8+
€ 899,00
SM-G955FZSAPHN
Wordt verwerkt
PRE-ORDER Wordt verzonden: 20 apr 2017

Toch het Silver verschil? Staat ook op de nota. Had overigens liever een blauwe, maar dat zal wel weer twee maanden duren..

Hoop ook dat de Silver niet te lang op zich laat wachten; scherm van de S7 heeft alweer een roze streep erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Galaxy S8 Black
1 x Galaxy S8
€ 799,00
SM-G950FZKAPHN
Wordt verwerkt
PRE-ORDER Wordt verzonden: 20 apr 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
SupaHotFire schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:21:
[...]

[...]

Heb al eerder meegemaakt dat bij mij als eerste besteller de eerstgemelde datum bleef staan en anderen geïnformeerd werden over vroegere datum en dat ik hem toch op de vroegere datum kreeg en sommige met de eerdere melding het ding toch later kregen..

Zal ook met marketing te doen hebben.. meesten willen het ding als eerst in huis hebben.. en als het ding er na twee dagen klagen uiteindelijk toch komt, is alles vergeven en heeft webshop centen binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penscup62
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Bij Coolblue (besteld 30 mrt 10.45u).
In orderbevestiging staat: leverdag woensdag19 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Bij T-Mobile langs geweest.. De meneer zei dat ik een reservering kon doen, zonder aan vast te zitten.

Heb nu staan toestel €744 en 24x€18,50,- (5GB + onbeperkt bellen)

Volgens mij niet goedkoopste en ook geen cashback (omdat fysieke winkel), maar ik kan dus blijkbaar nog annuleren.
Zit al bij T-Mobile, maar moet nog ff kijken bij Vodafone, nu ze 50% op hun dure Red abbo's hebben met Ziggo thuis is het momenteel ook wel voordelig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05:13
Executor16 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 19:03:
Weet iemand of er al pre-orders zijn in Aziatische landen waar de S8 DUOS (met dual-sim) geleverd wordt?
Ik ben ook benieuwd wanneer en of de dual sim variant hier te verkrijgen wordt. (Of mogelijk via import.)
Heeft iemand al gezien of deze ergens beschikbaar is/komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SupaHotFire

SupaHotFire

Met minder geen genoegen

_Nick__ schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:35:
[...]

Heb al eerder meegemaakt dat bij mij als eerste besteller de eerstgemelde datum bleef staan en anderen geïnformeerd werden over vroegere datum en dat ik hem toch op de vroegere datum kreeg en sommige met de eerdere melding het ding toch later kregen..

Zal ook met marketing te doen hebben.. meesten willen het ding als eerst in huis hebben.. en als het ding er na twee dagen klagen uiteindelijk toch komt, is alles vergeven en heeft webshop centen binnen..
@Tweaker1987 @pappaleone

Ik heb Samsung net gebeld. Een hele aardige mevrouw heeft mij verteld dat ik ook de 18e mag aanhouden als verzenddatum :D :) . Dit geldt dan neem ik aan ook voor jullie aangezien jullie nog eerder waren met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Super. Dank voor de info en het bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Tip voor de mensen die nog twijfelen.
Je kunt hem bij MM bestellen, en dan kiezen voor afhalen ... kan je nog altijd annuleren, of hem wel nemen.
Dan hoef je nu ook nog niet te betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
Aggressor schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:41:
Tip voor de mensen die nog twijfelen.
Je kunt hem bij MM bestellen, en dan kiezen voor afhalen ... kan je nog altijd annuleren, of hem wel nemen.
Dan hoef je nu ook nog niet te betalen ;)
Ik moest gewoon 50 euro aanbetalen bij mn preorder hoor, stond in de voorwaarden :)

Edit: Die krijg je uiteraard wel terug als je 'm uiteindelijk niet wilt, of alsnog terug...als ie bij je abbo gratis is

[ Voor 13% gewijzigd door Maichel op 05-04-2017 16:46 ]

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
SupaHotFire schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:56:
[...]

@Tweaker1987 @pappaleone

Ik heb Samsung net gebeld. Een hele aardige mevrouw heeft mij verteld dat ik ook de 18e mag aanhouden als verzenddatum :D :) . Dit geldt dan neem ik aan ook voor jullie aangezien jullie nog eerder waren met bestellen.
Er is altijd wel iemand, die belt..

Ook dat was vorige keren ook.. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Maichel schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:46:
[...]

Ik moest gewoon 50 euro aanbetalen bij mn preorder hoor, stond in de voorwaarden :)

Edit: Die krijg je uiteraard wel terug als je 'm uiteindelijk niet wilt, of alsnog terug...als ie bij je abbo gratis is
Wanneer heb jij hem besteld dan?

Via de webshop en als je kiest voor afhalen lrn dan hoeft het niet hoor....

Edit

Ik heb het dan over een los toestel.

[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 05-04-2017 18:05 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste