Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378762

Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:39:
[...]

Tele2 biedt tegenwoordig ook zeer prima dekking en T-Mobile heeft op 4G ook overal bereik.
Hier in het Westland is T-Mobile een drama. Soms schiet hij terug op H+ met een LG G4. Mijn vrouw heeft Tele2 en veel beter bereik met 4G. Ik heb de Samsung S8 Plus dus ook via mobiel.nl besteld met Tele2. Bij de provider betaal je fors meer voor het toestel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:52
Ik ben een beetje huiverig geworden. Met tele2 (destijds t-mobile) had ik toch vaak geen bereik, met Vodafone had ik hier op de Vismarkt (groningen) geen data. Met KPN eigenlijk overal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:46
Anoniem: 378762 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:58:
[...]

Hier in het Westland is T-Mobile een drama. Soms schiet hij terug op H+ met een LG G4. Mijn vrouw heeft Tele2 en veel beter bereik met 4G. Ik heb de Samsung S8 Plus dus ook via mobiel.nl besteld met Tele2. Bij de provider betaal je fors meer voor het toestel zelf.
Mijn S7 Edge springt ook regelmatig terug op 3G/H/H+ als ik met de trein reis. Da's met KPN nota bene :P. Dat heeft niks te maken met het netwerk, maar eerder met het toestel en hoe agressief hij naar 4G wil.

Met de app '4G Switcher' Google Play: 4G LTE Switch kan je bij een telefoonmenu komen waarbij je het toestel kan locken op 4G. Als je dan bij een provider zit die VoLTE ondersteunt (jammer genoeg zijn dat dus alle providers exclusief T-Mobile :') ) is dat geen enkel probleem.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:03
Maichel schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 10:04:
Ik zit te twijfelen om de S8 bij Vodafone te preorderen, of te wachten tot ik 'm gewoon bij de Mediamarkt kan halen met mn huidige abbo. Bij mediamarkt krijg je iig zeker de PHN (NL - Unbranded) en bij Vodafone is dat niet zeker....
Je kan hem toch ook gewoon bij Mobiel.nl of Belsimpel bestellen, volgens mij zijn die ook altijd unbranded. Ben je ook nog eens goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
NotSoSteady schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:25:
[...]

Je kan hem toch ook gewoon bij Mobiel.nl of Belsimpel bestellen, volgens mij zijn die ook altijd unbranded. Ben je ook nog eens goedkoper uit.
maar geen nederlands toestel waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
of bij Samsung zelf. daar is los toestel 799 of 899

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
418O2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Volgens mij wel, zo doen beide partijen tegenwoordig ook altijd mee met alle acties van Samsung. Je kan ze natuurlijk ook even een berichtje sturen op Facebook of bellen, dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
418O2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:39:
[...]

Zeker wel.

Die shops leveren alleen een buitenlands toestel als dit goedkoper zou zijn. Ze keren altijd terug naar NL'se devices als er een Samsung kortingsactie is (die immers alleen werkt met PHN modellen).
Op dit moment liggen de prijzen in heel Europa nog gelijk en kan ik me niet voorstellen dat ze op 19 maart wel een Poolse leverancier kunnen strikken, maar geen Nederlandse :P

Daarnaast mag je alles binnen 14 dagen terugsturen en tot slot is flashen een bijzonder kleine moeite.
Tweaker1987 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:39:
of bij Samsung zelf. daar is los toestel 799 of 899
Dat is dus extreem duur. Mocht je op zoek zijn naar een abo, dan kan je icm Tele2 bij Mobiel.nl/GSMWeb/Belsimpel een paar honderd euro besparen.

Ga je bij Samsung zelf bestellen, vergeet dan niet CashbackXL of een andere cashbacksite voor een paar tientjes geld terug.

*knip*.

[ Voor 37% gewijzigd door rens-br op 30-03-2017 15:36 . Reden: Referall verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
de huidige S7 Edge actie doen ze niet aan mee. Ik heb al meerdere toestellen van belsimpel gekocht, naar volle tevredenheid, maar volgens mij was het nog nooit een orgineel nederlands toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
418O2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:46:
de huidige S7 Edge actie doen ze niet aan mee. Ik heb al meerdere toestellen van belsimpel gekocht, naar volle tevredenheid, maar volgens mij was het nog nooit een orgineel nederlands toestel.
Belsimpel is een twijfelgevalletje inderdaad, maar het staat bij hun wel altijd bij. Mobiel.nl werkt gewoon met PHN modellen, en ik verwacht hetzelfde van GSMWeb.

Maar nogmaals, die bedrijven stappen pas na buitenlandse modellen als ze dit geld oplevert. Op dit moment is de prijs door heel de EU vastgelegd en is de eerste lichting enkel bij Samsung NL te bestellen. De eerste lichting komt dus echt niet uit het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 11:59
NotSoSteady schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Volgens mij wel, zo doen beide partijen tegenwoordig ook altijd mee met alle acties van Samsung. Je kan ze natuurlijk ook even een berichtje sturen op Facebook of bellen, dan weet je het zeker.
Ga ik doen ja, even vragen bij Belsimpel of ze de PHN versie leveren.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:56
Heb nu mijn abonnement verlengd bij KPN, maar snap niet heel veel van de levertijden. :s

In het nieuwsbericht van Tweakers staat releasedate 28 april, bij de presentatie zeggen ze "vanaf 21 april" en KPN noemt 19 april.

Ik denk dat 28 april de normale verkoopdatum is, 19 april een soort preorder datum is en 21 april is in de US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Iedereen die aan de pre-order actie met een week eerder in huis meedoet krijgt sowieso een PHN-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Foxpat schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:51:
Heb nu mijn abonnement verlengd bij KPN, maar snap niet heel veel van de levertijden. :s

In het nieuwsbericht van Tweakers staat releasedate 28 april, bij de presentatie zeggen ze "vanaf 21 april" en KPN noemt 19 april.

Ik denk dat 28 april de normale verkoopdatum is, 19 april een soort preorder datum is en 21 april is in de US?
Het is een raar verhaal. Bij Samsung zelf krijg je 'm op 20 april en KPN/Tmobile/Tele2/Vodafone belooft 19 april inderdaad :P

Was het niet voordeliger om je abonnement te verlengen via GSMWeb of Mobiel.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Het lijkt wel alsof er een rekenfoutje in de actie van Samsung zit? Je kunt bestellen t/m 19 april 2017 23.59 en hem dan óók op 19 april ontvangen. Met terugwerkende kracht of in dezelfde minuut? :-)

In tegenstelling tot Richh zie ik bij Samsung toch echt dit staan:

Galaxy S8 Galaxy S8+
Orchid Gray

€ 899,00
Gratis bezorging op 19/04/2017.

Welk model/welke kleur je kiest maakt ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:56
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:03:
[...]

Het is een raar verhaal. Bij Samsung zelf krijg je 'm op 20 april en KPN/Tmobile/Tele2/Vodafone belooft 19 april inderdaad :P

Was het niet voordeliger om je abonnement te verlengen via GSMWeb of Mobiel.nl?
Ik wist eerlijk gezegd niet dat verlengen kon naast de KPN webshop. Maar het maakt mij niet heel veel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 09:25
Hier iemand toevallig ervaring met verlengen abo bij T-mobile inclusief nieuw toestel?

Ik heb dat gisteren (voor het eerst) gedaan en vraag mij nog even af of het toestel dan wel/niet een simlock heeft? Ik vermoed van niet, maar misschien weet iemand het uit eigen ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 14:03
Snapt iemand toevallig hoe het zit bij mobiel.nl betreft KPN. Ben nu KPN klant.

Als je kiest voor nieuw en vervolgens heb je een optie Bestaande klant, dan krijg je 5,- korting. en betaal je 58,- euro per maand voor 10gb

Kies je verlenging, dan heb je alleen de optie éen KPN product en betaal je 5,- extra en betaal je 63,- euro.

Ligt het aan mij of ?

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
GokuSsj schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:53:
Snapt iemand toevallig hoe het zit bij mobiel.nl betreft KPN. Ben nu KPN klant.

Als je kiest voor nieuw en vervolgens heb je een optie Bestaande klant, dan krijg je 5,- korting. en betaal je 58,- euro per maand voor 10gb

Kies je verlenging, dan heb je alleen de optie éen KPN product en betaal je 5,- extra en betaal je 63,- euro.

Ligt het aan mij of ?
Het stukje 'bestaande klant' slaat op KPN compleet. Als je op je (opgegeven) thuisadres meerdere KPN-producten hebt lopen (bijv internet/tv of een andere smartphoneabo) dan krijg je €5 korting op je abonnement en vaak dubbele MB's.

Het stukje 'verlengen' gaat over het behouden van je nummer en simkaart. Dit zou je moeten combineren met het bovenstaande, als ik op de site kijk krijg ik deze opties ook gewoon.

Verder maakt het natuurlijk weinig uit, je kan KPN Compleet ook prima nog aanzetten na je verlenging.
pprs schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:12:
Het lijkt wel alsof er een rekenfoutje in de actie van Samsung zit? Je kunt bestellen t/m 19 april 2017 23.59 en hem dan óók op 19 april ontvangen. Met terugwerkende kracht of in dezelfde minuut? :-)

In tegenstelling tot Richh zie ik bij Samsung toch echt dit staan:

Galaxy S8 Galaxy S8+
Orchid Gray

€ 899,00

Dit is inderdaad aangepast, gisteren stond hij op 20/04 bij Samsung :P

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 30-03-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:58:
[...]

Het stukje 'bestaande klant' slaat op KPN compleet. Als je op je (opgegeven) thuisadres meerdere KPN-producten hebt lopen (bijv internet/tv of een andere smartphoneabo) dan krijg je €5 korting op je abonnement en vaak dubbele MB's.

Het stukje 'verlengen' gaat over het behouden van je nummer en simkaart. Dit zou je moeten combineren met het bovenstaande, als ik op de site kijk krijg ik deze opties ook gewoon.
Dank, Duidelijk!, helaas maar 1 product en dat is Mobiel. Dus dan weet ik hoe ik ervoor sta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:51

Grudgie

PSN: Grudgie7

Bah. Contact​ opgenomen met KPN en ze kunnen mijn simonly niet overzetten icm met een S8.

Dat wordt hem denk ik dan los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
GokuSsj schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:03:
[...]

Dank, Duidelijk!, helaas maar 1 product en dat is Mobiel. Dus dan weet ik hoe ik ervoor sta :)
In dat geval zou ik zeker eens kijken bij de andere providers :P ze zijn al ontzettend duur nu, zonder de compleet korting betaal je je echt blauw daarzo.
Grudgie schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:08:
Bah. Contact​ opgenomen met KPN en ze kunnen mijn simonly niet overzetten icm met een S8.

Dat wordt hem denk ik dan los kopen.
Waarom zou dat niet kunnen 8)7 gekke KPN.

Ach ja, sowieso zou los kopen de voorkeur moeten hebben toch? Ieder z'n eigen ding natuurlijk, maar ik ben blij dat ik niet maandelijks geen 60 euro hoef neer te leggen voor een apparaat wat ik wellicht niet eens meer gebruik, en allang de waarde niet meer heeft...

Het heeft wellicht een beetje te maken met de sim-only deal die ik tegenwoordig bij KPN heb lopen (16GB voor minder dan €20/mnd), maar ik denk niet dat ik ooit een smartphone op afbetaling ga aanschaffen. Als ik 'm al in combinatie met een abo zou nemen, dan betaal ik hem in 1x af.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 30-03-2017 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:14:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen 8)7 gekke KPN.

Ach ja, sowieso zou los kopen de voorkeur moeten hebben toch? Ieder z'n eigen ding natuurlijk, maar ik ben blij dat ik niet maandelijks geen 60 euro hoef neer te leggen voor een apparaat wat ik wellicht niet eens meer gebruik, en allang de waarde niet meer heeft...

Het heeft wellicht een beetje te maken met de sim-only deal die ik tegenwoordig bij KPN heb lopen (16GB voor minder dan €20/mnd), maar ik denk niet dat ik ooit een smartphone op afbetaling ga aanschaffen. Als ik 'm al in combinatie met een abo zou nemen, dan betaal ik hem in 1x af.
Als je het doorrekent maakt het onder de streep niet meer uit. Dan spreidt ik het wel over een periode uit.

Hoewel, de plus is 899, ik betaal 66-5-10=51 euro per maand

dat is 1224 euro, minus 899 is 325. Dan kom ik op 13.50 per maand aan abo uit, dat is goedkoper dan simonly

[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 30-03-2017 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidjoesz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:27
pprs schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:12:

Galaxy S8 Galaxy S8+
Orchid Gray

€ 899,00

Denk dat ze bedoelen met gratis bezorging op 19 april dat deze dan pas verstuurd wordt. En je het 20 april ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:14:
[...]

In dat geval zou ik zeker eens kijken bij de andere providers :P ze zijn al ontzettend duur nu, zonder de compleet korting betaal je je echt blauw daarzo.
Mee eens, neig naar Vodafone of tmobile. Vodafone zou nog wel eens voordelig uit kunnen pakken omdat ze samen zijn gegaan met ziggo. Misschien dat ze in de toekomst ook compleet kortingen krijgen, en aangezien ik ziggo internet en tv heb :). Gelukkig geen haast met bestellen. Wacht het nog even rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
418O2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:17:
[...]

Als je het doorrekent maakt het onder de streep niet meer uit. Dan spreidt ik het wel over een periode uit.

Hoewel, de plus is 899, ik betaal 66-5-10=51 euro per maand

dat is 1224 euro, minus 899 is 325. Dan kom ik op 13.50 per maand aan abo uit, dat is goedkoper dan simonly
Zeker bij sommige providers is het soms stukken voordeliger om een toestel + abo te nemen :) die deals zijn natuurlijk altijd prima. Tele2 heeft icm de S7E en S8 (op Mobiel.nl) hele mooie aanbiedingen op die manier.

Zelf zou ik dan liever het toestelbedrag in 1x betalen, zodat je maandlasten lekker laag zijn en je iedere maand iets meer onder de streep over houd. En je gaat geen BKR-registratie aan.
Maar inderdaad, tis maar net waar je voorkeur ligt natuurlijk.
GokuSsj schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:20:
[...]

Mee eens, neig naar Vodafone of tmobile. Vodafone zou nog wel eens voordelig uit kunnen pakken omdat ze samen zijn gegaan met ziggo. Misschien dat ze in de toekomst ook compleet kortingen krijgen, en aangezien ik ziggo internet en tv heb :). Gelukkig geen haast met bestellen. Wacht het nog even rustig af :)
Snap wat je bedoelt, ik hou het ook voor wat familie en vrienden in de gaten. Gek genoeg zijn Voda en Ziggo nu al maanden samen, maar is er nog altijd geen kortingsactie aangekondigd...
Wellicht gaat er wat gebeuren na die 50% actie van Voda die bijna is verlopen, maar mijn verwachtingen op dat gebied zijn voor nu wel een beetje getemperd :P

[ Voor 30% gewijzigd door Richh op 30-03-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 18:18
Iemand nog een leuke losse toestel actie gezien? Wil mijn Samsung Note 5 gaan veranderen in een Samsung S8 Plus maar inruilen in Nederland met een Note 5 is al bijna geen optie. Dus waarschijnlijk gewoon verkoper en S8 Plus los halen, eventueel in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:07:
Iemand nog een leuke losse toestel actie gezien? Wil mijn Samsung Note 5 gaan veranderen in een Samsung S8 Plus maar inruilen in Nederland met een Note 5 is al bijna geen optie. Dus waarschijnlijk gewoon verkoper en S8 Plus los halen, eventueel in het buitenland.
Ik denk niet dat je die binnen een paar weken na de release gaat vinden. Maar ik zoek wel met je mee :P

Heeft iemand de toestellen al gezien in een telecomwinkel, eventueel dummies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
Samsung stores? Je hebt er eentje in Den Haag, kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:22:
[...]
Ik denk niet dat je die binnen een paar weken na de release gaat vinden. Maar ik zoek wel met je mee :P

Heeft iemand de toestellen al gezien in een telecomwinkel, eventueel dummies?
Probably not, maar cashback oid is ook prima. Of toestel + ... zo'n nieuwe Wireless Charger Convertible is ook nice O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Krijg je nog iets gratis bij een preorder?
(nederlander) 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:37
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:31:
[...]

Probably not, maar cashback oid is ook prima. Of toestel + ... zo'n nieuwe Wireless Charger Convertible is ook nice O-)
Ik denk dat ze de eerste weken nadat hij uit is eerst eens aankijken hoe hard hij loopt. Als je zonder actie al je voorraad uitverkoopt, dan heeft een actie geen zin: minder winst en mensen die klagen dat ze lang op hun toestel moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
mrcosmo schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:34:
Krijg je nog iets gratis bij een preorder?
(nederlander) 😁
Ja de AKG by Harman-oordopjes ten waarde van 100,- euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
GokuSsj schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:42:
[...]

Ja de AKG by Harman-oordopjes ten waarde van 100,- euro
Volgens mij krijg je die er ook bij als je een maandje wacht. Sowieso, het zijn gewoon wired in-ears, zoals ze bij elke smartphone zitten... het AKG-merkje is geen 80 euro waard toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:53:
[...]

Volgens mij krijg je die er ook bij als je een maandje wacht. Sowieso, het zijn gewoon wired in-ears, zoals ze bij elke smartphone zitten... het AKG-merkje is geen 80 euro waard toch :P
Klopt, volgens mij ook. Zie op verschillende websites staan t.w.v. € 100,-. Maar verder krijg je er dus niks bij. Is ook voor het eerst eigenlijk als je het vergelijkt met vorige jaren. Jammer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B00st3r
  • Laatst online: 26-05 23:07
Ik denk dat ik de S8+ gewoon ga bestellen bij T-Mobile met een nieuw 2-jarig abonnement voor 66 euro per maand, inclusief afbetaling telefoon (alles onbeperkt in EU).

Ik wil echt graag alles onbeperkt en ik hoor goeie dingen over T-Mobile (al meer dan 16 jaar zit ik bij Vodafone, maar die hebben geen onbeperkte data).

Is er iemand hier die van bovenstaande zegt: 'Sukkel! Doe het niet! Want.....' Graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Denk dat ik maar even verleng bij Vodafone Friends & Family
Kan mijn abo volgende week verlengen, verlengen geeft me weer een 50 euro accessoires bon
Heb ik toch alweer bijna de Wireless Charger Convertible

Toestel los kopen 899 lijkt me dan de enige optie, of misschien toch Vodafone B2B en toestel ''leasen''. Bij zakelijk zit je ook niet met dat BKR geneuzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
B00st3r schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:57:
Ik denk dat ik de S8+ gewoon ga bestellen bij T-Mobile met een nieuw 2-jarig abonnement voor 66 euro per maand, inclusief afbetaling telefoon (alles onbeperkt in EU).

Ik wil echt graag alles onbeperkt en ik hoor goeie dingen over T-Mobile (al meer dan 16 jaar zit ik bij Vodafone, maar die hebben geen onbeperkte data).

Is er iemand hier die van bovenstaande zegt: 'Sukkel! Doe het niet! Want.....' Graag. :)
Sukkel! Doe het niet! Want..... :+

Bij T-Mobile moet je naast die 66 euro per maand nog wel 100 bijbetalen voor het toestel. Zet je de slider van Mobiel.nl op 92 euro, dan kost exact hetzelfde abonnement daar 'slechts' 63 euro per maand https://www.mobiel.nl/sma...bile-go-galaxy-s8-2-jaar/
Ben je bereid je toestel in 1x te betalen, dan bespaar je nog een paar euro bij GSMWeb https://www.gsmweb.nl/t-m...g/samsung-galaxy-s8-plus/ - vergeet in dat geval de 17,50 van CashbackXL niet.

Vergeet daarnaast niet een T-Mobile vriend te vinden voor 25 euro aanmeldkorting en 2,50 extra korting per maand.

*knip*. Alle referal links verwijderd.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 30-03-2017 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:19:
[...]

Bij T-Mobile moet je naast die 66 euro per maand nog wel 100 bijbetalen voor het toestel.
Vergeet daarnaast niet een T-Mobile vriend te vinden voor 25 euro aanmeldkorting en 2,50 extra korting per maand. *knip*.
Bedankt voor de feedback. Ik heb die 100 euro bijbetaling en ook de aanmeldkosten niet gezien. Ik geloof niet dat ik daar overheen gekeken heb... Ik was van plan te bestellen via gsmweb.nl, misschien dat dat nog een verschil maakt?

Toevoeging: bij de optie die ik ga kiezen staat:
Abonnement per maand (24 mnd): 35 euro
Toestel per maand (24 mnd): 31,50 euro
Totaal per maand (24 mnd): 66,50 euro
Direct betalen: 0,00 euro

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 30-03-2017 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Toch vind ik het vreemd dat als ik bij GSMweb kijk :
Vodafone Red Super heb ik op dit moment, verlengen/niet verlengen
744,00 eenmalig ipv 899 eenmalig
27,00 per maand voor onbeperkt/onbeperkt/12GB + multisim
:| waar komt die 155 dan vandaan?
Iemand ervaring met GSMWEB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:16:
Denk dat ik maar even verleng bij Vodafone Friends & Family
Kan mijn abo volgende week verlengen, verlengen geeft me weer een 50 euro accessoires bon
Heb ik toch alweer bijna de Wireless Charger Convertible

Toestel los kopen 899 lijkt me dan de enige optie, of misschien toch Vodafone B2B en toestel ''leasen''. Bij zakelijk zit je ook niet met dat BKR geneuzel
Los kopen en een sim-only afsluiten is meestal niet de interessantste keuze. Dan kan je beter het toestel wel bij je abonnement doen, maar 'm in 1x afbetalen. Via F&F kost 'ie dan 840 euro in plaats van 899, dan heb je die wireless charger er helemaal bij :P
Sluit je de boel af via Mobiel.nl, GSMWeb of Belsimpel dan krijg je ook ongeveer 50 euro korting op bovenstaande. Vergelijkbaar met die accessoire bon dus. Volgens mij is Mobiel.nl het voordeligste, maar het is tientjeswerk.
B00st3r schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Bedankt voor de feedback. Ik heb die 100 euro bijbetaling en ook de aanmeldkosten niet gezien. Ik geloof niet dat ik daar overheen gekeken heb... Ik was van plan te bestellen via gsmweb.nl, misschien dat dat nog een verschil maakt?
Het is een beetje flauw dat je niet voor €0 bijbetaling kan kiezen bij Go Unlimited bij T-Mobile zelf, inderdaad.

Als je via GSMWeb Go Unlimited + S8 Plus gaat bestellen heb je de volgende keuzes
- 66,50 per maand, €0 bijbetalen voor toestel, €20 aanmeldkosten
- 35,00 per maand, €756 bijbetalen voor toestel, €20 aanmeldkosten
Onder de streep is dat dus precies even duur :P

Als je je abo afsluit nadat je doorgeklikt hebt vanuit CashbackXL *knip*, krijg je (na een lange tijd wachten) 17,50 terug. Na het ontvangen van je SIM kan je met een T-Mobile kennis €25 factuurkorting krijgen, en 2,50 korting/maand als je een groep maakt.

Volgens mij heb je dan het voordeligste (icm Go Unlimited).
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:26:
Toch vind ik het vreemd dat als ik bij GSMweb kijk :
Vodafone Red Super heb ik op dit moment, verlengen/niet verlengen
744,00 eenmalig ipv 899 eenmalig
27,00 per maand voor onbeperkt/onbeperkt/12GB + multisim
:| waar komt die 155 dan vandaan?
Iemand ervaring met GSMWEB?
Die 155 is pure winst voor providers. Diezelfde vergelijking kan je maken met abonnementen van KPN, T-Mobile, Tele2, wat je wil... Winkels als GSMWeb, Mobiel.nl, Belsimpel werken met kleinere marges en hebben geen tientallen winkels door het land. Schijnt wat te schelen :)

Ga je bij GSMWeb bestellen, vergeet dan niet een cashbacksite te gebruiken (geldt ook voor andere providers)

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 30-03-2017 15:34 . Reden: Referall verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:30:
Als je via GSMWeb Go Unlimited + S8 Plus gaat bestellen heb je de volgende keuzes
- 66,50 per maand, €0 bijbetalen voor toestel, €20 aanmeldkosten
Ik heb die 20 euro aanmeldkosten nog nergens kunnen vinden, krijg je die achteraf pas te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
B00st3r schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Ik heb die 20 euro aanmeldkosten nog nergens kunnen vinden, krijg je die achteraf pas te zien?
De aansluitkosten staan wel weergeven in de rechterbalk van GSMWeb. Die moet je bij elke aanbieder ook betalen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tSeX3yA.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:38:
[...]

De aansluitkosten staan wel weergeven in de rechterbalk van GSMWeb. Die moet je bij elke aanbieder ook betalen.

[afbeelding]
Bij mobiel.nl betaal je 694 voor de telefoon met exact hetzelfde abbonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
Ah ok, bedankt. Die rechterbalk is bij mij gek genoeg volledig leeg gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:30:
Die 155 is pure winst voor providers. Diezelfde vergelijking kan je maken met abonnementen van KPN, T-Mobile, Tele2, wat je wil... Winkels als GSMWeb, Mobiel.nl, Belsimpel werken met kleinere marges en hebben geen tientallen winkels door het land. Schijnt wat te schelen :)

Ga je bij GSMWeb bestellen, vergeet dan niet een cashbacksite te gebruiken (geldt ook voor andere providers)
Heb je ervaringen met GSMweb or mobiel.nl? Lijkt me wel interessant namelijk mits er geen BKR registratie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Bij Tele2 betaal je 512 voor mobiel en 25 per maand voor 10gb en onbeperkt bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Grudgie schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:49:
Bij Tele2 betaal je 512 voor mobiel en 25 per maand voor 10gb en onbeperkt bellen.
Maar ik zou nooit Tele2 nemen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:51:
[...]

Maar ik zou nooit geen Tele2 nemen 8)7
Dus altijd?

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
8)7 Ja zoiets ja, maar weet iemand iets zinnigs te zeggen over BKR mbt in 1x betalen. Ik zie daar namelijk niks over terug en dat is juist te reden dat ik los wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Grudgie schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:44:
[...]

Bij mobiel.nl betaal je 694 voor de telefoon met exact hetzelfde abbonnement.
Da's met de S8, niet met de S8 Plus :P
Dat is inderdaad de beste deal volgens mij. Is hier ook al vaker genoemd :P Anyhow, da's niet waar @B00st3r naar op zoek was.
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:46:
[...]

Heb je ervaringen met GSMweb or mobiel.nl? Lijkt me wel interessant namelijk mits er geen BKR registratie is.
Niet met GSMweb, wel met mobiel.nl. Niks mis mee :P Maar check eens wat reviews hier op Tweakers, Trustpilot, dat soort sites :)
Wat betreft BKR, ik vond dit: https://www.iphoned.nl/nieuws/bkr-telefoon/

Als je het toestel bij je abonnement in één keer of in maximaal drie maanden afbetaalt, gaan de regels niet op. Je koopt in dat geval geen toestel op afbetaling, of betaalt zo snel terug dat het niet onder de nieuwe regelgeving valt. Als je een smartphone (ook boven de 250 euro) dus vrijwel direct betaalt wordt er geen telefoonkrediet verstrekt en zijn de regels ook niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Zojuist de S8 plus besteld... Toch maar de grote. Heb net een telefoon met dezelfde breedte vastgehouden, en dat beviel eigenlijk prima; die extra lengte lijkt me dan ook geen probleem. Nu wachten tot de 19e >:)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:09:
Niet met GSMweb, wel met mobiel.nl. Niks mis mee :P Maar check eens wat reviews hier op Tweakers, Trustpilot, dat soort sites :)

Als je het toestel bij je abonnement in één keer of in maximaal drie maanden afbetaalt, gaan de regels niet op. Je koopt in dat geval geen toestel op afbetaling, of betaalt zo snel terug dat het niet onder de nieuwe regelgeving valt. Als je een smartphone (ook boven de 250 euro) dus vrijwel direct betaalt wordt er geen telefoonkrediet verstrekt en zijn de regels ook niet van toepassing.
Dit zocht ik inderdaad, als dit waar is dan is dat perfect. Vodafone verlengen, 3 maand gratis data. Abo 27 euro pm voor 12GB+multisim en 739 bijbetalen (+cashbackxxl nog 20 euro oid?)
Note 5 verkopen en dan kost het allemaal nog vrij weinig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:01
Bij welke shop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Mobiel.nl
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:14:
[...]

Dit zocht ik inderdaad, als dit waar is dan is dat perfect. Vodafone verlengen, 3 maand gratis data. Abo 27 euro pm voor 12GB+multisim en 739 bijbetalen (+cashbackxxl nog 20 euro oid?)
17,50 bij CashbackXL + GSMWeb, wellicht zijn er andere cashbacksites die meer geven :P Tis een goede prijs, maar ik vind het nog een behoorlijk flink bijbetaalbedrag :X

Wil je per se bij Vodafone? Of is Multisim de dealbreaker? Volgens mij is Voda de enige die dat nog aanbied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:28:
17,50 bij CashbackXL + GSMWeb, wellicht zijn er andere cashbacksites die meer geven :P Tis een goede prijs, maar ik vind het nog een behoorlijk flink bijbetaalbedrag :X

Wil je per se bij Vodafone? Of is Multisim de dealbreaker? Volgens mij is Voda de enige die dat nog aanbied...
Multisim is inderdaad het gene waarom ik bij Vodafone zit. 1 abo voor telefoon + Samsung tablet :)
Ach stel ik verkoop mijn Note 5 voor 300 oid dan valt het nog wel mee. En heb je toch weer het nieuwste in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:31:
[...]

Multisim is inderdaad het gene waarom ik bij Vodafone zit. 1 abo voor telefoon + Samsung tablet :)
Ach stel ik verkoop mijn Note 5 voor 300 oid dan valt het nog wel mee. En heb je toch weer het nieuwste in huis.
Yup, dan heb je weinig opties... T-Mobile bood het vroeger ook nog aan, maar sinds de Go-abo's doen ze dat ook niet meer. Zakelijke abo's kan je ook niet bij?
Hotspotje opzetten is te lastig? :P

Ik zit hetzelfde wel te overwegen hoor, mijn S7 Edge moet dat ook nog wel opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:41:
[...]

Yup, dan heb je weinig opties... T-Mobile bood het vroeger ook nog aan, maar sinds de Go-abo's doen ze dat ook niet meer. Zakelijke abo's kan je ook niet bij?
Hotspotje opzetten is te lastig? :P

Ik zit hetzelfde wel te overwegen hoor, mijn S7 Edge moet dat ook nog wel opleveren...
Hotspotje is me inderdaad teveel moeite, zeker nu met het gebruiksgemak van een 2e sim is dat gewoon een no go. Bovendien verleng ik nu bij Vodafone en anders moet ik me contract nog uitzitten.

Zakelijk abo kan ik wel afsluiten, maar ik vraag me af wat mijn voordeel dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57
vf en de 2e data sim in de auto is toch wel perfect, ik heb mijn red met de plus
op belsimpel gisteren verlengd. En de 19e geleverd :) ik grote blij

belsimpel was dus 24 euro goedkoper, dan de F&F aktie van VF

[ Voor 17% gewijzigd door ppeterr op 30-03-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:50:
[...]

Hotspotje is me inderdaad teveel moeite, zeker nu met het gebruiksgemak van een 2e sim is dat gewoon een no go. Bovendien verleng ik nu bij Vodafone en anders moet ik me contract nog uitzitten.

Zakelijk abo kan ik wel afsluiten, maar ik vraag me af wat mijn voordeel dan is.
Zakelijk biedt geloof ik iedere provider multisim. Ik ben niet volledig thuis in de zakelijke markt maar ik kan me goed voorstellen dat dit veel geld scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 560420

Zou je een geroot toestel kunnen omruilen bij coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
ppeterr schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:02:
vf en de 2e data sim in de auto is toch wel perfect, ik heb mijn red met de plus
op belsimpel gisteren verlengd. En de 19e geleverd :) ik grote blij

belsimpel was dus 24 euro goedkoper, dan de F&F aktie van VF
Wat heb je nu precies besteld van. VF red plus + 2e sim + los toestel voor 744?
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:12:
[...]
Zakelijk biedt geloof ik iedere provider multisim. Ik ben niet volledig thuis in de zakelijke markt maar ik kan me goed voorstellen dat dit veel geld scheelt.
Tja kan zo z'n voordelen hebben alleen zit ik nog wel in contract bij VF en wil ik hem zsm O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:57
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:26:
[...]

Wat heb je nu precies besteld van. VF red plus + 2e sim + los toestel voor 744?
Verlenging | 2 jaar

Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms
5000 MB 4G

Vodafone abonnement p/mnd:€ 22,50
Toestelbetaling p/mnd:€ 32,00

Totaal per maand:€ 54,50 (768 euro voor telefoon, over 2 jaar)

[ Voor 4% gewijzigd door ppeterr op 30-03-2017 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:15
Ik twijfel om mijn 7+ 256gb weg te doen en een s8 te halen alleen twijfel erg tussen de 5.8 of 6.2 inch. Als ik het goed heb gelezen is de plus versie net zo groot als de iphone 7 plus alleen meer scherm dan..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:06:
Ik twijfel om mijn 7+ 256gb weg te doen en een s8 te halen alleen twijfel erg tussen de 5.8 of 6.2 inch. Als ik het goed heb gelezen is de plus versie net zo groot als de iphone 7 plus alleen meer scherm dan..
:)

Ik ben voor de reguliere S8 gegaan. Mooi klein formaat telefoon met een nagenoeg even groot scherm (in oppervlak gezien scheelt slechts 1,8% ;)) als de 7+ en veel lichter in gewicht (155 gr vs 188 gr!).

Ps voorlopig houd ik mijn 7+ ernaast. Leuk af en toe afwisselen tussen Android en iOS.

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 30-03-2017 19:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
dafmay schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:15:
[...]

:)

Ik ben voor de reguliere S8 gegaan. Mooi klein formaat telefoon met een nagenoeg even groot scherm (in oppervlak gezien scheelt slechts 1,8% ;)) als de 7+ en veel lichter in gewicht (155 gr vs 188 gr!).

Ps voorlopig houd ik mijn 7+ ernaast. Leuk af en toe afwisselen tussen Android en iOS.
Dat is inderdaad zo, toch net wat handzamer. Ik hou mijn 7+ er niet naast aangezien ik het daar een te duur toestel voor vind haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:19:
[...]

Dat is inderdaad zo, toch net wat handzamer. Ik hou mijn 7+ er niet naast aangezien ik het daar een te duur toestel voor vind haha
I hear ya. Ik zei ook 'voorlopig'...kans is groot dat uiteindelijk een van beide toestellen de verkoop in gaat. Maar we shall see...

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
dafmay schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:22:
[...]

I hear ya. Ik zei ook 'voorlopig'...kans is groot dat uiteindelijk een van beide toestellen de verkoop in gaat. Maar we shall see...

>:)
Jaja haha, denk dat ik dan de zelfde keuze maak aangezien naast het grote scherm en accu geen verschil is. Kies je voor zwart?

Enigste wat me nog een beetje tegenhoud is de slechte service van Samsung. Was een groot Samsung fan maar dat is flink afgekoeld aangezien ik een paar problemen heb gehad en ze je gewoon laten stikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:25:
[...]

Jaja haha, denk dat ik dan de zelfde keuze maak aangezien naast het grote scherm en accu geen verschil is. Kies je voor zwart?

Enigste wat me nog een beetje tegenhoud is de slechte service van Samsung. Was een groot Samsung fan maar dat is flink afgekoeld aangezien ik een paar problemen heb gehad en ze je gewoon laten stikken.
Ik heb gisteravond de zwarte meteen besteld...blijft m.i. de mooiste kleur...de rest vind ik zelf té bling.

Jij...welke zou het gaan worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
dafmay schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:28:
[...]

Ik heb gisteravond de zwarte meteen besteld...blijft m.i. de mooiste kleur...de rest vind ik zelf té bling.

Jij...welke zou het gaan worden?
Ga ook voor zwart, inderdaad te veel bling. Hopen dat ik deze keer meteen een goed model heb en geen gezeik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:34:
[...]

Ga ook voor zwart, inderdaad te veel bling. Hopen dat ik deze keer meteen een goed model heb en geen gezeik :P
:Y

Sowieso erg benieuwd of de uitleverdatum van 20 april ook daadwerkelijk gehaald gaat worden...je weet het immers maar nooit met pre-orders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
dafmay schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:42:
[...]

:Y

Sowieso erg benieuwd of de uitleverdatum van 20 april ook daadwerkelijk gehaald gaat worden...je weet het immers maar nooit met pre-orders....
19 April :P

Ben ook is benieuwd aangezien ze normaal niet weten hoeveel ze binnen krijgen! Maar is de eerste keer dat ze het zo doen dus hoop voor ze dat het ook daadwerkelijk lukt!

Wehkamp zegt al als het niet lukt hoor je het optijd, zegt ook al wat...

[ Voor 7% gewijzigd door DM89 op 30-03-2017 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 904103

Goedkoopste prijzen die ik heb kunnen vinden icm een abonnement zijn op mobiel.nl.

S8: Totale kosten over 2 jaar 1110 euro.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aimn1E9.png

S8+: Totale kosten over 2 jaar 1180 euro.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TPbkv65.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 07:35
Dit is hem bij mij geworden op de s8+ en geen problemen met bkr als het goed is!

Afbeeldingslocatie: https://s10.postimg.org/7239aztbt/Screenshot_20170330-212542.png

Vrouw lief had al sim only bij tele 2 voor 18€ met zelfde als hier boven. Dus nu een euro meer maar 300€ korting voor mij.. Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
jammer dat tele 2 hier zo brak is .. ik ga liever voor vodafone of kpn ;)
Maar als iemand nog een leuke aanbieding heeft voor het toestel alleen.... dan hoor ik het graag :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Aggressor schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:55:
jammer dat tele 2 hier zo brak is .. ik ga liever voor vodafone of kpn ;)
Maar als iemand nog een leuke aanbieding heeft voor het toestel alleen.... dan hoor ik het graag :x
Ha jij ook hier. Jou zie ik ook bij alle samsung topics voorbij komen. Dan me het note 5 topic nog wel heugen.
Ik denk dat je een toestel los niet echt met een aanbieding gaat krijgen, enkel verlengen/los abbo met direct betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:23
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:24:
[...]

Ha jij ook hier. Jou zie ik ook bij alle samsung topics voorbij komen. Dan me het note 5 topic nog wel heugen.
Ik denk dat je een toestel los niet echt met een aanbieding gaat krijgen, enkel verlengen/los abbo met direct betalen.
Ik blijf fan van samsung telefoons ;)

Als je hem via cashbackxl besteld bij samsung krijg je 3 proc korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
rolandos582 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:14:
[...]

Voor die 3 maanden onbeperkt data bij VF kan je ook gewoon een goedkoper abbo pakken en daarna omhoog gaan. Dat doe ik denk ik als ik via VF F&F verleng. 3 maanden €16 ofzo lappen voor die laagste Red en daarna omhoog naar 5 of 12gb, want je mag na die 3 maanden dus kostenloos je bundel aanpassen (https://www.vodafone.nl/3maanden-onbeperkt-data/). Nadeel is dat je om een of andere reden geen inzicht hebt in je verbruik (via my VF iig). Scheelt je die eerste 3 maanden wel €9 ofwel €27 totaal.

Denk dat ik gewoon via VF F&F verleng. VF rekent €696 voor de S8 bij F&F en nog eens €2 p/m korting. Belsimpel €680 maar geen korting op abbo.
Uitgaande van gewoon die 24 maanden Red Super...
VF: (24 x 25 = 600 + 696) = 1296

Belsimpel: (24 x €27 = 648) + 680 = 1328

Tenzij ik er naast zit nu natuurlijk. Lange werkweek en paar uur schermpje staren achter de rug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Ik ga voor de S8. Mooie upgrade van mijn S6 die zich bijna twee jaar lang heeft bewezen. En die omruilactie is helemaal prettig aangezien ik de telefoon zakelijk aanschaf kost hij mij uiteindelijk 435 euro \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
World Eater schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:47:
[...]

Voor die 3 maanden onbeperkt data bij VF kan je ook gewoon een goedkoper abbo pakken en daarna omhoog gaan. Dat doe ik denk ik als ik via VF F&F verleng. 3 maanden €16 ofzo lappen voor die laagste Red en daarna omhoog naar 5 of 12gb, want je mag na die 3 maanden dus kostenloos je bundel aanpassen (https://www.vodafone.nl/3maanden-onbeperkt-data/). Nadeel is dat je om een of andere reden geen inzicht hebt in je verbruik (via my VF iig). Scheelt je die eerste 3 maanden wel €9 ofwel €27 totaal.

Denk dat ik gewoon via VF F&F verleng. VF rekent €696 voor de S8 bij F&F en nog eens €2 p/m korting. Belsimpel €680 maar geen korting op abbo.
Uitgaande van gewoon die 24 maanden Red Super...
VF: (24 x 25 = 600 + 696) = 1296

Belsimpel: (24 x €27 = 648) + 680 = 1328

Tenzij ik er naast zit nu natuurlijk. Lange werkweek en paar uur schermpje staren achter de rug 8)7
Klinkt wel prima inderdaad maar ik wil de S8 Plus en die is bij VF € 840,00 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
Oh ja, dan scheelt het wel flink. Had even het stukje over de plus gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Meulendijks89 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:45:
[...]

19 April :P

Ben ook is benieuwd aangezien ze normaal niet weten hoeveel ze binnen krijgen! Maar is de eerste keer dat ze het zo doen dus hoop voor ze dat het ook daadwerkelijk lukt!

Wehkamp zegt al als het niet lukt hoor je het optijd, zegt ook al wat...
Ik heb hem deze keer rechtstreeks bij Samsung zelf besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 02:48:
[...]

Ik heb hem deze keer rechtstreeks bij Samsung zelf besteld. :)
Normale of de plus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zojuist de knoop doorgehakt en toch de S8+ Besteld! Nu hopen dat ze de belofte nakomen en op de 19e leveren.

Deze keuze gemaakt omdat ik nu een i7+ heb en deze voor mijn handen goed te bedienen is in alle hoeken. De s8+ is net zo groot alleen stuk meer scherm ipv bezels.

Kan niet wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchdude99
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:27
Placid_K schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:56:
Ik ga voor de S8. Mooie upgrade van mijn S6 die zich bijna twee jaar lang heeft bewezen. En die omruilactie is helemaal prettig aangezien ik de telefoon zakelijk aanschaf kost hij mij uiteindelijk 435 euro \o/
Wat voor omruilactie, als ik vragen mag?

Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
Dutchdude99 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 07:53:
[...]

Bij Coolblue, tot 500,- korting. Maar die 500,- is alleen bij de i7 plus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-07 10:13
Dutchdude99 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 07:53:
[...]

Is zo'n soort recycle actie.. Net als wat Swoop, Flip4New etc doen.. Niet heel bijzonder lijkt me :?

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Schizo007nl schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:34:
[...]

Is zo'n soort recycle actie.. Net als wat Swoop, Flip4New etc doen.. Niet heel bijzonder lijkt me :?
Vind het wel een leuke actie, helaas heb ik hier een S6 waarbij de homeknop het niet meer doet, anders had ik hem ook ingeleverd en had ik 225,- korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-07 10:13
GokuSsj schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:41:
[...]

Vind het wel een leuke actie, helaas heb ik hier een S6 waarbij de homeknop het niet meer doet, anders had ik hem ook ingeleverd en had ik 225,- korting gekregen.
Ze doen het wel slim qua communicatie inderdaad.. Veel consumenten zullen dat niet herkennen als recycle actie ;-) Ik twijfel nog even of ik m'n S7 ga upgraden naar de S8/S8+

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-07 11:20
Zojuist ook mijn abonnement verlengd 45,- per maand bij t-mobile zelf 5gb onbeperkt bellen.
De medewerker vertelde mij dat de zwarte variant hard gaat en de orchid gray alleen door vrouwen besteld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik vind die orchid grey wel een sjieke kleur... Al doe je er (meestal) toch een hoesje omheen en zie je er niets meer van.

[ Voor 44% gewijzigd door jongetje op 31-03-2017 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-07 00:29
Richh schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:09:
[...]

Da's met de S8, niet met de S8 Plus :P

[...]

Dat is inderdaad de beste deal volgens mij. Is hier ook al vaker genoemd :P Anyhow, da's niet waar @B00st3r naar op zoek was.

[...]

Ingaand op het laatste. Dit gaat vanaf 1 mei pas in. Als je voor die tijd je abbo verlengd is er niks aan de hand. Daarna geldt idd de grens van 250€ voor een eventuele registratie. Een bkr registratie​ is overigens niet heel spannend, mits je positief geregistreerd staat. Het zal echter wel effect hebben op een eventuele hypotheek (ok dat is wel spannend).

Concreet dus: als je nu je bestelling plaatst, en je abbo gaat pas na 1 mei in, val je gewoon nog onder huidige regelgeving. Bestel/verleng je vanaf 1 mei, dan val je onder de verscherpte afm regelingen. Mocht je dan iets op afbetaling willen dan zul je o.a. je gezinssamenstelling, vaste lasten, en netto inkomen moeten opgeven. Dus...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jongetje
Waarom zijn jullie zo bang voor die BKR? Je sluit een lening af voor de waarde van het toestel, je krijgt er last mee als je al grote leningen hebt en dus niet geaccepteerd wordt. Bij het afsluiten van een hypotheek lijkt me die 800-900 euro BKR registratie peanuts. Is niet opeens zo dat je dan geen hypotheek meer kunt afsluiten (hoogstens een paar duizend euro lager, maar als dat al niet kan dan zat je al aan je absolute max).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
jongetje schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:32:
Waarom zijn jullie zo bang voor die BKR? Je sluit een lening af voor de waarde van het toestel, je krijgt er last mee als je al grote leningen hebt en dus niet geaccepteerd wordt. Bij het afsluiten van een hypotheek lijkt me die 800-900 euro BKR registratie peanuts. Is niet opeens zo dat je dan geen hypotheek meer kunt afsluiten (hoogstens een paar duizend euro lager, maar als dat al niet kan dan zat je al aan je absolute max).
Eens hoor :) Maar to be fair: voor veel starters kan een paar duizend euro een groot verschil zijn.

Zelf ben ik van mening dat je geen 'lening' af moet sluiten voor een telefoontje; ik koop ze zelf altijd los.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
dragon3016 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:56:
Zojuist ook mijn abonnement verlengd 45,- per maand bij t-mobile zelf 5gb onbeperkt bellen.
De medewerker vertelde mij dat de zwarte variant hard gaat en de orchid gray alleen door vrouwen besteld word.
Deze vrouw heeft de zwarte variant besteld 😀 :)

Ik heb hem icm een VF friends and Family en een red super voor 54 euro pm waarvan 29 euro toestelkosten + een voucher van 50 euro.

Voucher al binnen maar ik zie nog geen s8 accesoires op de site staan, anders had ik meteen een hoesje besteld

Edit: ze lezen zeker mee bij Vodafone, ineens staan er wat hoesjes online 😀

[ Voor 6% gewijzigd door Janet_ op 31-03-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Richh schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:45:
[...]
Zelf ben ik van mening dat je geen 'lening' af moet sluiten voor een telefoontje; ik koop ze zelf altijd los.
Ben het deels met je eens. Ik betaal hem liever gespreid over 1 of 2 jaar zeker omdat je dan in het totaal vaak goedkoper uit bent dan een SIM-only + los toestel. Daarnaast (en dat is voor mij de belangrijkste reden) heb ik een (ruim) maandelijks mobiliteitsbudget. Hier past het abonnement en telefoon (en thuis internet) in maar als ik de telefoon los moet kopen moet ik hem helemaal zelf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
jongetje schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:03:
[...]

Ben het deels met je eens. Ik betaal hem liever gespreid over 1 of 2 jaar zeker omdat je dan in het totaal vaak goedkoper uit bent dan een SIM-only + los toestel. Daarnaast (en dat is voor mij de belangrijkste reden) heb ik een (ruim) maandelijks mobiliteitsbudget. Hier past het abonnement en telefoon (en thuis internet) in maar als ik de telefoon los moet kopen moet ik hem helemaal zelf betalen.
Er is natuurlijk niks mis met een toestel icm abo afsluiten. Punt is, tegenwoordig heb je altijd de optie om het toestel in 1x te betalen. Je betaalt dan gewoon 24x de maandelijkse toeslag voor het toestel in 1x. Bij Tele2 kan je op die manier voor minder dan 550 euro eenmalig bijbetalen een S8 krijgen :)

Als je werk het vergoed is het inderdaad een ander verhaal :P bij ons is dat juist een X bedrag voor 2 jaar, trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
De + versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-06 07:35
Bij mobiel.nl blijft mijn order staan op bestelling afronden. De rest hier ook 'last' van? Netjes betaald en contract digitaal onder tekent

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Als je je toestel bij bv Coolblue wil kopen, misschien een idee om dan even SamMobile te raadplegen:

https://www.sammobile.com...nd-you-could-get-it-free/

Klik je daar op de link van bv Coolblue, Vodafone en/of KPN dan maak je kans om je aankoopbedrag terug te winnen...
Je krijgt sowieso een half jaar "Premium Service" op hun site aangeboden ;)

[ Voor 13% gewijzigd door henklbr op 31-03-2017 13:52 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Pagina: 1 2 ... 24 Laatste