Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

Wat is er te mooi om waar te zijn? Je krijgt 100 euro extra inruilwaarde, wat nu de actie is (lever een paupertoestel in voor €5 en krijg €105 korting). Mobiel.nl geeft dus 'slechts' 200 euro voor een S6 Edge 64GB, wat ik behoorlijk weinig vind.
Inderdaad, lever bijv. een oude iphone 4 in. De vergoeding is dan 105 euro, wat je normaliter never nooit gaat ontvangen voor dat toestel. De S6 daarintegen zal je voor 200 euro ook via marktplaats kunnen verkopen.. Daarbij is het bedrag dat bij mobiel.nl / samsung genoemd wordt een indicatie, mocht het toestel niet voldoen aan de eisen dan krijg je al minder 'vergoed'.
De S8 is al helemaal niet zo duur meer op dit moment, zeker bij Tele2 (check dit eens) maar ook T-Mobile krijg je nog toestelsubsidie bij je abonnement.

Mocht je het doen, doe het dan vandaag nog. De Gear VR-actie is vandaag ook nog geldig namelijk.
Wat bedoel je met toestelsubdiside?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
beyazz06 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:27:
Wat bedoel je met toestelsubdiside?
De 'korting' die je op een toestel krijgt als je 'm gelijk bij een abonnement bestelt.

Als je een losse S8 koopt, kost je die (NL'se variant) iets meer dan 700 euro.
Koop je 'm bij Tele2 icm een 10gb abo + 100 minuten, dan betaal je 576 euro https://www.tele2.nl/shop...t/samsung-galaxy-s8-64gb/ - hier geeft Tele2 je dus zo'n 130 euro 'toestelsubsidie' omdat je 'm icm een abonnement koopt. (dikke tip trouwens; kan ook icm maandelijks opzegbaar :P je hebt dan een S8 voor 100 euro minder dan dat ze los kosten)
Koop je trouwens bij Mobiel.nl; dan betaal je icm Unlimited 522 euro https://www.mobiel.nl/sma...r/7206-479-814-10232-2686 - bijna 200 euro toestelsubsidie :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Richh schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:31:
[...]

De 'korting' die je op een toestel krijgt als je 'm gelijk bij een abonnement bestelt.

Als je een losse S8 koopt, kost je die (NL'se variant) iets meer dan 700 euro.
Koop je 'm bij Tele2 icm een 10gb abo + 100 minuten, dan betaal je 576 euro https://www.tele2.nl/shop...t/samsung-galaxy-s8-64gb/ - hier geeft Tele2 je dus zo'n 130 euro 'toestelsubsidie' omdat je 'm icm een abonnement koopt. (dikke tip trouwens; kan ook icm maandelijks opzegbaar :P je hebt dan een S8 voor 100 euro minder dan dat ze los kosten)
Koop je trouwens bij Mobiel.nl; dan betaal je icm Unlimited 522 euro https://www.mobiel.nl/sma...r/7206-479-814-10232-2686 - bijna 200 euro toestelsubsidie :)
Ah op die fiets :P Die had ik al in vizier, echter klonk 'toestelsubsidie' op een of andere manier anders dan bovestaande :9

Dat maandelijks opzegbaar zegt overigens niet veel icm een toestel.. Mocht je eerder willen opzeggen, dan dien je namelijk de restwaarde/bedrag direct te voldoen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
beyazz06 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:36:
Dat maandelijks opzegbaar zegt overigens niet veel icm een toestel.. Mocht je eerder willen opzeggen, dan die je namelijk de restwaarde/bedrag direct te voldoen :>
Toch pak je dan wel de toestelsubsidie mee:

Stel je wil alleen een losse S8, dan betaal je bij de Mediamarkt nu 719.
Sluit je bij Tele2 een maandelijks opzegbaar abonnement af, dan betaal je inclusief aansluitkosten 610 euro + 1x €11 = €621.

Toch weer 100 euro korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Nog een leukere jongens, €500 voor een S8 bij Vodafone directsales: https://directsales.vodaf...family/details/18177/7392

En dan moet daar ook nog de inruilkorting vanaf, dat is gewoon goedkoper dan een S7 ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Richh schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 10:20:
[...]

Wat is er te mooi om waar te zijn? Je krijgt 100 euro extra inruilwaarde, wat nu de actie is (lever een paupertoestel in voor €5 en krijg €105 korting). Mobiel.nl geeft dus 'slechts' 200 euro voor een S6 Edge 64GB, wat ik behoorlijk weinig vind.

De S8 is al helemaal niet zo duur meer op dit moment, zeker bij Tele2 (check dit eens) maar ook T-Mobile krijg je nog toestelsubsidie bij je abonnement.

Mocht je het doen, doe het dan vandaag nog. De Gear VR-actie is vandaag ook nog geldig namelijk.
Op zich heb je helemaal gelijk. Ik heb de S8 dan ook eergisteren besteld :)
MensionXL schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 17:59:
Nog een leukere jongens, €500 voor een S8 bij Vodafone directsales: https://directsales.vodaf...family/details/18177/7392

En dan moet daar ook nog de inruilkorting vanaf, dat is gewoon goedkoper dan een S7 ;)
Waar zie jij €500 staan?
Eenmalige kosten
Bijbetaling Samsung Galaxy S8 [midnight black] t.w.v. € 672,00
Directsales staat om de haverklap vol met 'fouten': als je die bestelling daadwerkelijk plaatst, wordt hij niet verwerkt en mag je een nieuwe bestelling plaatsen, waarvoor je dan bovengenoemde prijs mag betalen. Met één van de twee toestellen heb ik precies hetzelfde meegemaakt: lees mijn shopreview er maar eens over... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Peatsmoke schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 06:02:
[...]

Waar zie jij €500 staan?

[...]

Directsales staat om de haverklap vol met 'fouten': als je die bestelling daadwerkelijk plaatst, wordt hij niet verwerkt en mag je een nieuwe bestelling plaatsen, waarvoor je dan bovengenoemde prijs mag betalen. Met één van de twee toestellen heb ik precies hetzelfde meegemaakt: lees mijn shopreview er maar eens over... :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PdW3RxS0T9fJ2UiOUAfvClGN/full.png

:)

Goedkoop bellen via VoIP

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
Wel een email gekregen dat er diverse Samsung aktie toestellen zijn bij friends and family.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Eenzelfde mail gekregen:
Megakorting op je nieuwe Samsung smartphone bij Friends & Family!

Friends & Family klanten genieten tijdelijk van megakorting op Samsung smartphones. Profiteer nu eenmalig van € 96 extra korting op je nieuwe Samsung smartphone bovenop de Friends & Family korting! Vraag nu een actiecode aan en verzilver extra korting op de Samsung S8, S8Plus, S7 en A5. Lees meer

Altijd het beste Vodafone offer
Korting zolang je abonnement loopt
Geen aansluitkosten t.w.v. €25
Altijd 25% korting op accessoires

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03:55
Ik zie nergens de 96 euro korting erbij komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NVE91 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:46:
[...]

Ik zie nergens de 96 euro korting erbij komen ?
Het is bij Vodafone Friends & Family, daarvoor heb je een code nodig, maar daar is makkelijker aan te komen dan aan een pak suiker om 3 uur. Bijvoorbeeld via het forum, of stuur mij, jouw e-mailadres maar via pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVE91
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03:55
EOSfoto schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 06:28:
[...]

Het is bij Vodafone Friends & Family, daarvoor heb je een code nodig, maar daar is makkelijker aan te komen dan aan een pak suiker om 3 uur. Bijvoorbeeld via het forum, of stuur mij, jouw e-mailadres maar via pm.
Ja een code heb ik wel.
Maar ik zie alsnog nergens de extra korting er vanaf gaan.
De prijs is hetzelfde als een week terug, toen de 96 euro korting er nog niet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:35
Al jaren klant bij Vodafone, maar geen code ontvangen. Aanvragen kan wel, maar dat lijkt zakelijk?
Ik koop hem prive, dus geen bedrijfsnaam en geen idee wat ik bij "E-mail domeinnamen die toegevoegd moeten worden *" moet invullen.

Misschien maar gewoon eens even bellen met Vodafone.

Overigens had ik met de VR-actie verwacht dat de prijzen na deze actie iets zouden gaan zakken, maar nu met de 100eu cashback actie gaat dat niet gebeuren natuurlijk. Dus maar even kijken of ik nog ergens een oude telefoon heb liggen om die 100eu te claimen en mijn iPhone los verkopen via marktplaats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:25:
Al jaren klant bij Vodafone, maar geen code ontvangen. Aanvragen kan wel, maar dat lijkt zakelijk?
Ik koop hem prive, dus geen bedrijfsnaam en geen idee wat ik bij "E-mail domeinnamen die toegevoegd moeten worden *" moet invullen.

Misschien maar gewoon eens even bellen met Vodafone.

Overigens had ik met de VR-actie verwacht dat de prijzen na deze actie iets zouden gaan zakken, maar nu met de 100eu cashback actie gaat dat niet gebeuren natuurlijk. Dus maar even kijken of ik nog ergens een oude telefoon heb liggen om die 100eu te claimen en mijn iPhone los verkopen via marktplaats :P
Ergens jaren klant blijven wordt in de meeste gevallen juist niet beloond. De beste acties zijn meestal om klanten te werven en dan hopen dat mensen jarenlang klant blijven, daar verdienen bedrijven het meeste aan. ;)

De code die je nodig hebt kun je alleen aanvragen bij iemand die bij VF werkt of door VF geautoriseerd is om Friends & Family codes aan te vragen, daarvoor moet je e-mail geregistreerd staan bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ah oke, dat verklaard het een en ander. Dank :)

Het is bijzonder rustig op kantoor en ik zit er bijna in m'n uppie, denk dat ik maar op tijd naar huis ga en even langs de Vodafone shop ga om te kijken wat er mogelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:28:
Ah oke, dat verklaard het een en ander. Dank :)

Het is bijzonder rustig op kantoor en ik zit er bijna in m'n uppie, denk dat ik maar op tijd naar huis ga en even langs de Vodafone shop ga om te kijken wat er mogelijk is :)
Anders stuur maar een pm met je mail, dan vraag ik wel een F&F code voor jou aan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@rens-br
Ben ik nu de enige die het opvalt dat in de openingspost staat dat de S8(+) over Android 7.1.1 beschikt? Volgens mij moet dat nog gewoon 7.0 zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

OzzieMann schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:46:
Betreffende Gear VR actie, net geregistreerd en zou dan binnen 2 weken horen of het goed is. Binnen 6 weken ontvang ik dan de promotie, echter is de Oculus voucher maar geldig t/m 15-09-2017. Dat wordt wel wat krapjes denk.
Heb een tweetje naar Samsung eruit gegooid hierover, zal de feedback hier laten horen.
Niet echt een duidelijk antwoord gehad van Samsung. Maar ze hebben gezegd dat het allemaal op tijd binnen komt. En als het niet lukt voor de deadline dat ik dan weer contact op moet nemen en ze het alsnog gaan regelen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OzzieMann schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:22:
[...]

Niet echt een duidelijk antwoord gehad van Samsung. Maar ze hebben gezegd dat het allemaal op tijd binnen komt. En als het niet lukt voor de deadline dat ik dan weer contact op moet nemen en ze het alsnog gaan regelen.
Anders kun je van mij wel eentje overnemen voor weinig... 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVries
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-04 18:22
Goedenavond iedereen,

Bij Tele2 kan ik voor €576 een losse S8 kopen. Is dit op dit moment de goedkoopste manier? Ik lees dat er tot een paar dagen geleden een actie was maar die is schijnbaar voorbij. Dank voor eventuele reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Megapaul schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:01:
Wel een email gekregen dat er diverse Samsung aktie toestellen zijn bij friends and family.
Enig idee hoelang deze actie bij VF geldt?
@EOSfoto mocht ik een code willen, kan ik jouw pm en? :)

[ Voor 27% gewijzigd door beyazz06 op 27-08-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beyazz06 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:45:
[...]
Enig idee hoelang deze actie bij VF geldt?
@EOSfoto mocht ik een code willen, kan ik jouw pm en? :)
Als je hem gaat gebruiken (weet nl niet hoeveel ik er kan aanvragen) kun je mij een om sturen.
Let wel op dat dit email adres gebruikt wordt voor je contract en hoelang de aktie loopt kan ik je helaas niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
EOSfoto schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:18:
[...]

Anders stuur maar een pm met je mail, dan vraag ik wel een F&F code voor jou aan. ;)
Bedankt voor het aanbod d:)b

Maar vrijdagmiddag bij de Vodafone winkel een exemplaar gehaald voor 649eu (excl. Samsung korting) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:00
DeVries schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:03:
Goedenavond iedereen,

Bij Tele2 kan ik voor €576 een losse S8 kopen. Is dit op dit moment de goedkoopste manier? Ik lees dat er tot een paar dagen geleden een actie was maar die is schijnbaar voorbij. Dank voor eventuele reacties.
Bij VF via friends & family kost hij los maar 500 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
alki schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:43:
[...]

Volgens mij verkoopt friends and family geen losse toestellen alleen i.c.m. een abonnement.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 02:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
EOSfoto schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 16:20:
@rens-br
Ben ik nu de enige die het opvalt dat in de openingspost staat dat de S8(+) over Android 7.1.1 beschikt? Volgens mij moet dat nog gewoon 7.0 zijn. ;)
Blijkbaar wel. Heb het iig aangepast. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
DeVries schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:03:
Goedenavond iedereen,

Daar komt dan wel 30 euro aansluitkosten, 4,25 thuiskopieheffing en 1 maand abokosten bij :P

Aan de andere kant gaat er 100 euro extra inruilwaarde via een actie van Samsung weer vanaf. Bestel je je toestel bij BelSimpel https://www.belsimpel.nl/...alaxy-s8-black/abonnement dan heb je grijze import en krijg je NIET die 100 euro extra korting.

Dat maakt Tele2 momenteel wel de meest voordelige manier om aan een S8 te komen, exclusief abonnement. Inclusief abonnement is het (afhankelijk van welke abospecificaties je zoekt) wellicht nog goedkoper te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Geen idee wat één maand abo bij Tele2 kost, maar in de Vodafone winkel als losse telefoon dus 649 (excl Samsung) korting. Geen gedoe met abonnement afsluit en weer opzeggen. Tevens wordt de korting gelijk in de winkel verrekend als je je/een oude smartphone inlevert. Dat zou me eerlijk gezegd het kleine verschil met Tele2 wel waard zijn.

Volgens mij maakt het daarbij ook niet uit of je Vodafone klant bent of niet, dit durf ik echter niet met zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 20:48
[...]

Kun je laten zien hoe je de S8(+) los besteld bij Friends and family van VF aangezien ik dat nergens zie/kan vinden of gezien heb?

volgens de chat:
Annemarie om 16:00, Aug 28:
Goedemiddag Lubbert! Wanneer je op zoek bent naar een los toestel kun je hiervoor naar de winkel gaan eventueel. Online bieden wij geen lossen toestellen aan maar alleen toestellen in combinatie met een abonnement. een los toestel kun je daarom via de pagina friends and family niet aanschaffen, alleen in combinatie met een abonnement!

[ Voor 47% gewijzigd door lubbertkramer op 28-08-2017 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Daar komen dan wel de kosten voor een 2- jarig abonnement bij. Toestellen worden bij F&F niet los verkocht, maar altijd icm een abonnement. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Peatsmoke op 28-08-2017 16:46 . Reden: Dubbele post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 14:45:
[...]

Daar komt dan wel 30 euro aansluitkosten, 4,25 thuiskopieheffing en 1 maand abokosten bij :P

Aan de andere kant gaat er 100 euro extra inruilwaarde via een actie van Samsung weer vanaf. Bestel je je toestel bij BelSimpel https://www.belsimpel.nl/...alaxy-s8-black/abonnement dan heb je grijze import en krijg je NIET die 100 euro extra korting.

Dat maakt Tele2 momenteel wel de meest voordelige manier om aan een S8 te komen, exclusief abonnement. Inclusief abonnement is het (afhankelijk van welke abospecificaties je zoekt) wellicht nog goedkoper te krijgen.
Even de kleine lettertjes lezen...
Wat kost je telefoon?
Als je de telefoon los zou kopen kost hij € 615,00
Koop je met abonnement, dan kun je wel na één maand opzeggen, maar moet je wel nog het resterende bedrag betalen.
Telefoonproviders zijn echt geen sponsors... ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Peatsmoke op 28-08-2017 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

EOSfoto schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 06:02:
[...]

Waar zie jij €500 staan?

[...]

Haha dit lijkt nu ook precies bij mij te gebeuren: MensionXL in "[Vodafone] Ervaringen & Discussie"

Het lukt gewoon niet om iets te bestellen bij ze :')

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-08 18:38
Wat een grappenmakers met hun 100 euro extra bovenop je toestel. 107 euro geven voor een S6, ja dan kan er wel een meijertje bijgegeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Heb een S8+ besteld voor mijn vrouw via Samsung.nl shop, maar vind de tracking info van DHL een beetje raar. Hij is in Eindhoven begonnen, toen naar Brussel maar de eindbestemming is weer Eindhoven? Zal dus ook wel niet vandaag bezorgd worden zoals beloofd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarf1891
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-08 11:17
Ik heb gisteren mijn midnight black s8 gekocht in een kpn winkel voor €628,24. Kpn maakt gebruik van het inruilplatform van samsung. Volgens het inruilplatform van samsung krijg ik nog 81 euro (onder voor behoud) voor mijn oneplus one + de 100 euro voor de inruilactie.

Als het lukt om de volledige 181 euro terug te krijgen dan kost de s8 maar €447,24!

Ik stuur mijn oneplus one volgende week op naar samsung met de ups verzendlabel en ik zie wel hoeveel ik terug krijg. Met de 100 euro ben ik ieder geval al tevreden, alles meer is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Goedkoopste manier om dit toestel los te kopen op dit moment lijkt me amazon.de (560 euro). Heeft iemand hier ervaring mee?

Bij mijn weten kun je bij de provider shops geen los toestel kopen zonder abbo/klant te zijn? Alternatief is aanschaffen via samsung.com en hopen op 200 euro retour voor je oude toestel. Dan wordt het 519 maar ben ik wel mijn oude toestel als backup kwijt ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Grimmie187 op 02-09-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:19
Grimmie187 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:39:
Goedkoopste manier om dit toestel los te kopen op dit moment lijkt me amazon.de (560 euro). Heeft iemand hier ervaring mee?
Let wel op dat deze niet door Amazon zelf verkocht wordt, maar door de shop "A-MONTAIN" waar de garantie wellicht minder duidelijk is (verzending is wel door Amazon).
Als je bij Amazon.de zelf koopt kost die 588 incl. verzending zo te zien.

Link: https://www.amazon.de/dp/B06XJ49G5B

Verder wel goede ervaringen met Amazon. Mocht er iets mis zijn, hebben ze een postbus in NL om gratis producten te retourneren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
OzzieMann schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:22:
Ik heb vandaag de vouchercode via mail ontvangen, met de opmerking om de code alvast te activeren zonder gebruik van de Gear VR, omdat de code maar t/m 15 sept geldig is. Dat is wel netjes.

Op de S8 of S8+ de genoemde link openen en de code activeren.

De Gear VR komt binnen vier weken. Dat maakt het verkopen incl. vouchercode wat gecompliceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:08

OzzieMann

PSN: OzzieMann

fjorden schreef op maandag 4 september 2017 @ 20:10:
[...]

Ik heb vandaag de vouchercode via mail ontvangen, met de opmerking om de code alvast te activeren zonder gebruik van de Gear VR, omdat de code maar t/m 15 sept geldig is. Dat is wel netjes.

Op de S8 of S8+ de genoemde link openen en de code activeren.

De Gear VR komt binnen vier weken. Dat maakt het verkopen incl. vouchercode wat gecompliceerd.
Ja die heb ik gisteren ook gehad. Inderdaad een nette oplossing dat ze het mogelijk maken om zonder de GearVR de coupon vast te kunnen activeren. Verkopen wordt idd lastig maar dat was ik gelukkig niet van plan.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grimmie187 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 11:39:

Bij mijn weten kun je bij de provider shops geen los toestel kopen zonder abbo/klant te zijn? Alternatief is aanschaffen via samsung.com en hopen op 200 euro retour voor je oude toestel. Dan wordt het 519 maar ben ik wel mijn oude toestel als backup kwijt ;)
Amazon in de gaten houden. De S8 is regelmatig 559 via Amazon zelf en de S8+ zelfs 629. Let wel op dat je dan geen gebruik kunt maken van de inruilactie.

Na de tijdelijke stijging is de S8 bij Friends & Family ook weer iets goedkoper geworden.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 05-09-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 07:19:
[...]

Amazon in de gaten houden. De S8 is regelmatig 559 via Amazon zelf en de S8+ zelfs 629. Let wel op dat je dan geen gebruik kunt maken van de inruilactie.

Na de tijdelijke stijging is de S8 bij Friends & Family ook weer iets goedkoper geworden.
Dan moet je hem eerst nog maar eens kunnen bestellen bij F&F... Ze hebben wel vaker mooie prijzen daar staan, maar het bestelproces loopt dan vast of je bestelling is onvindbaar.
Lees de ervaringen in dit topic maar eens na. :(

Bij F&F moet je trouwens ook een abonnement nemen en kun je geen los toestel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
EOSfoto schreef op woensdag 6 september 2017 @ 08:24:
[...]

Dan moet je hem eerst nog maar eens kunnen bestellen bij F&F... Ze hebben wel vaker mooie prijzen daar staan, maar het bestelproces loopt dan vast of je bestelling is onvindbaar.
Lees de ervaringen in dit topic maar eens na. :(

Bij F&F moet je trouwens ook een abonnement nemen en kun je geen los toestel kopen.
Haha ja dat ken ik, heb zelf ook altijd die pech. Twee keer gehad, inmiddels weg bij Vodafone. Bij collega's is het allemaal wel gelukt.

De S8+ voor mijn vrouw heb ik ook fijn los gekocht bij Samsung, geen gezeik meer met winkels en abonnementen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
BadWampa schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:46:
[...]

Een ander vraagje: ik ben benieuwd hoe lang men hier gemiddeld heeft gewacht tot ze de VR set thuis kregen.
8 augustus gekocht, gisteren (5 september) ontvangen. Kleine maand dus.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

ikbenben schreef op woensdag 6 september 2017 @ 15:29:
[...]

8 augustus gekocht, gisteren (5 september) ontvangen. Kleine maand dus.
Je hebt het inmiddels sneller in huis dan dat je er vanaf komt... :+
Volgens mij willen mensen nog geld bij het setje dat ik op Marktplaat heb staan, maar ik ga het ook niet weggeven aan een wildvreemde. Mij leek €45 een heel redelijke prijs voor iets dar meer dan €100 kost. Heb ik mij toch kennelijk vergist.

• B-Real
Tja, daarom deed die VR actie mij niet zoveel. Ik wist toch al dat ik hem niet wilde gebruiken en met tig anderen Markplaats ermee overspoelen schiet ook niet op natuurlijk, zeker niet als je hem aan het eind van de actie periode hebt gekocht.

Misschien gewoon nog even geduld hebben tot het aanbod iets minder groot is?

• smok84
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:04
EOSfoto schreef op donderdag 7 september 2017 @ 05:25:
[...]

Je hebt het inmiddels sneller in huis dan dat je er vanaf komt... :+
Volgens mij willen mensen nog geld bij het setje dat ik op Marktplaat heb staan, maar ik ga het ook niet weggeven aan een wildvreemde. Mij leek €45 een heel redelijke prijs voor iets dar meer dan €100 kost. Heb ik mij toch kennelijk vergist.
Ik heb de combi aanbiending van €100 retour + VR set.
45 euro valt wel beetje tegen ja, dacht zelf dat is incl voucher wel een €75 waard
smok84 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:27:
[...]

45 euro valt wel beetje tegen ja, dacht zelf dat is incl voucher wel een €75 waard
Wat mensen er niet bij vertellen is dat de verkochte voucher alleen werkt vanaf je eigen S8.

Zie de mail hieronder:
Dag <naam>,

Je hebt eerder al je unieke Oculus vouchercode ontvangen.
Deze dient geactiveerd te worden op jouw Galaxy S8 of S8+ en dit kan t/m uiterlijk 15 september.

Hierbij een reminder waarbij we je willen vragen om de code zo spoedig mogelijk te activeren, doe dit uiterlijk op 15 september 2017.

Open deze link vanaf je Galaxy S8 of S8+ en doorloop de stappen: www.samsung.com/nl/oculus
Let op: activatie van de voucher is alleen mogelijk op jouw Galaxy S8 of S8+.

Je kan jouw unieke vouchercode t/m uiterlijk 15 september 2017 activeren via bovengenoemde link.
Na 15 september vervalt deze code en is de code niet meer te gebruiken.

We wensen je veel plezier met je Gear VR toe.

Met vriendelijke groeten,

Ruben Löwenstein
Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EOSfoto schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:40:
[...]

Wat mensen er niet bij vertellen is dat de verkochte voucher alleen werkt vanaf je eigen S8.

Zie de mail hieronder:

[...]
Nee hoor!

Ik heb ook de Gear VR gekregen (aanmelden S8 van een kameraad van me) en kon de code gewoon verzilveren op mijn S8+ ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ook hier de Gear VR binnen, moment van aanmelding tot bezorging was een kleine 3 weekjes. Nog best vlot, itt wat Samsung Nederland in de mails aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
smok84 schreef op donderdag 7 september 2017 @ 12:27:
[...]

*knip*. Dit voegt niks toe.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 08-09-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
pappaleone schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 09:29:
[...]

[mbr]*knip*. Dit voegt niks toe.[/]
Wat hierboven staat ook niet volgens mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 07:20:
[...]

Nee hoor!

Ik heb ook de Gear VR gekregen (aanmelden S8 van een kameraad van me) en kon de code gewoon verzilveren op mijn S8+ ;)
Dan liegt en bedriegt Samsung dus... :(
In ieder geval bedankt voor de tip!

Waarom zetten ze zulke dingen dan in een mail naar klanten? Er wordt toch specifiek gesproken over jouw S8(+). schrijf dan gewoon dat het alleen mogelijk is om te activeren vanaf een S8(+).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dodanh
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06:02
EOSfoto schreef op zondag 10 september 2017 @ 05:23:
[...]

Waarom zetten ze zulke dingen dan in een mail naar klanten? Er wordt toch specifiek gesproken over jouw S8(+). schrijf dan gewoon dat het alleen mogelijk is om te activeren vanaf een S8(+).
Er wordt gesproken over jouw s8(+) omdat ze ervan uitgaan dat je er een heb. Staat niet in dat het alleen mogelijk is vanaf een s8(+).
Ik heb gisteren een setje gekocht op Marktplaats en kon de code op mijn S7 activeren. Gewoon via de ocolus app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
EOSfoto schreef op zondag 10 september 2017 @ 05:23:
[...]

Nee hoor: het is maar hoe je "JOUW S8(+)" interpreteert...!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Dodanh schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:36:
[...]

Er wordt gesproken over jouw s8(+) omdat ze ervan uitgaan dat je er een heb. Staat niet in dat het alleen mogelijk is vanaf een s8(+).
Ik heb gisteren een setje gekocht op Marktplaats en kon de code op mijn S7 activeren. Gewoon via de ocolus app.
Dan heb je die mail dus niet gekregen. In de mail staat letterlijk: "Let op: activatie van de voucher is alleen mogelijk op jouw Galaxy S8 of S8+".
Aangezien "jouw" een persoonlijk voornaamwoord is, laat het taalkundig dus weinig ruimte over hoe je het moet interpreteren.

Aangezien je de code -kennelijk- ook op een S7 kunt activeren, is de mail dus gewoon een grote leugen, om te voorkomen dat er dus een levendige handel (zoals nu) in die codes zou ontstaan en ze dus inkomsten mislopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

@EOSfoto En wat is daar nu erg aan dan? Je hebt de code bij een S8 of S8+ gekregen voor activatie op jouw S8 of S8+. Dat ze nu met die mail niemand wijzer willen maken dan nodig is, is hun goed recht aangezien zij de codes gratis weggeven. Dat de voucher te verzilveren is op andere telefoons doet hier verder niks aan af.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 13:28
EOSfoto schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:36:
[...]

Aangezien je de code -kennelijk- ook op een S7 kunt activeren, is de mail dus gewoon een grote leugen, om te voorkomen dat er dus een levendige handel (zoals nu) in die codes zou ontstaan en ze dus inkomsten mislopen.
Een beetje een 'over-reaktie' als je het mij vraagt. 8)7 . Haast een beetje 'zeuren om te zeuren'. Er is meer mogelijk dan dat jij begreep met JOUW interpretatie van de tekst en omdat er meer mogelijk is ( lijkt mij positief ) verwijt jij ze te liegen ( negatief) .

Het is in mijn belevig een beetje als "kom zaterdag 23 oktober met jouw Opel naar je Opel-dealer voor de gratis wintercheck en krijg bovendien een verassing kado ' .

Als je dan in de voorwaarden kijkt ,zie je dat iedere Opel die langer dan 3 maanden in eigendom is mag langskomen bij iedere Opel-dealer in NL...... Ook jij met de Opel van je opa , je vader, je moeder .... NIET JOUW Opel dus en ook bij de Opel-dealer in Amsterdam terwijl jij in Enschede woont.

Voor de meeste bezoekers zal het wel HUN Opel zijn en wordt de manier van aanspreken als 'persoonlijker' ervaren. Dat is heel gebruikelijk in dit soort teksten en daarmee niet bedoeld als leugen!

Snap je? Weinig aan de hand dus om je druk over te maken of om Samsung te verwijten . Of wil je ze verwijten dat ze hele bevolkingsstammen wijs moeten maken wat er nog meer mogelijk is dan wat ze beloven, maar niet direct de bedoeling was van de actie? :*) Sommige mensen zal je niet makkelijk tevreden stellen........

[ Voor 22% gewijzigd door robbvdb op 13-09-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robbvdb schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:16:
[...]

Een beetje een 'over-reaktie' als je het mij vraagt. 8)7 . Haast een beetje 'zeuren om te zeuren'. Er is meer mogelijk dan dat jij begreep met JOUW interpretatie van de tekst en omdat er meer mogelijk is ( lijkt mij positief ) verwijt jij ze te liegen ( negatief) .

Het is in mijn belevig een beetje als "kom zaterdag 23 oktober met jouw Opel naar je Opel-dealer voor de gratis wintercheck en krijg bovendien een verassing kado ' .

Als je dan in de voorwaarden kijkt ,zie je dat iedere Opel die langer dan 3 maanden in eigendom is mag langskomen bij iedere Opel-dealer in NL...... Ook jij met de Opel van je opa , je vader, je moeder .... NIET JOUW Opel dus en ook bij de Opel-dealer in Amsterdam terwijl jij in Enschede woont.

Voor de meeste bezoekers zal het wel HUN Opel zijn en wordt de manier van aanspreken als 'persoonlijker' ervaren. Dat is heel gebruikelijk in dit soort teksten en daarmee niet bedoeld als leugen!

Snap je? Weinig aan de hand dus om je druk over te maken of om Samsung te verwijten . Of wil je ze verwijten dat ze hele bevolkingsstammen wijs moeten maken wat er nog meer mogelijk is dan wat ze beloven, maar niet direct de bedoeling was van de actie? :*) Sommige mensen zal je niet makkelijk tevreden stellen........
Het is nu eenmaal niet anders dat alle grote techbedrijven in meer of mindere mate niet te vertrouwen zijn. Bij alle bedrijven zitten er nu eenmaal addertjes onder het gras en worden er dingen bewust verzwegen om verschillende redenen.

Druk maken? Nee, maar ik koester nu eenmaal meer wantrouwen tov van Samsung en Google dan de meeste mensen omdat ik onder andere gesteld ben op mijn privacy en ik mij daar redelijke mate in verdiept heb.
Tevreden stellen? De twee codes liggen gewoon nog ongebruikt hier en ik laat ze lekker verlopen, omdat ik verder toch niets doe met die dingen, dan verkopen. Eentje zit nog zelfs in de verpakking, zoals aangeleverd door PostNL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Amazon heeft ze nu heel goedkoop!

Wat is de beste deal?

* €650 https://www.amazon.de/Sam...night-black/dp/B06XJ49G5B
* €550 https://www.amazon.de/Sam...night-black/dp/B06XJ49G5B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
https://www.pdashop.nl/ca...s8-en-galaxy-s8-plus.html

Ook bij de Media Markt trouwens, maar ik heb meer vertrouwen in het inruilen bij Coolblue :) Met inruil zit je dus op €489,- voor de S8 en €555,- voor de S8+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc3llos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 09:46
Mooie timing ook! Had gister bijna een tweedehands S8 voor 550 gehaald. Nu maar een nieuwe besteld voor 590! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
De Galaxy S8 Plus helemaal mooie inruilactie bij Coolblue inderdaad met €650 aankoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 10:48
bvbal79 schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:37:

Ook bij de Media Markt trouwens, maar ik heb meer vertrouwen in het inruilen bij Coolblue :) Met inruil zit je dus op €489,- voor de S8 en €555,- voor de S8+
chronoz schreef op maandag 18 september 2017 @ 17:19:
De Galaxy S8 Plus helemaal mooie inruilactie bij Coolblue inderdaad met €650 aankoop.

Let wel: die inruilactie van Coolblue werkt deels met waardebonnen en cash. Je krijgt de €100 extra inruilwaarde cash en de inruilwaarde van jouw oude toestel in Coolblue waardebonnen. En dit krijg je pas nadat je de S8 hebt besteld en betaald, dus je kan die waardebonnen niet voor je S8 gebruiken. Bij de Mediamarkt krijg je zowel de extra inruilwaarde als de inruilwaarde van jouw oude toestel cash terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

IM4N schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:07:
[...]

[...]

Let wel: die inruilactie van Coolblue werkt deels met waardebonnen en cash. Je krijgt de €100 extra inruilwaarde cash en de inruilwaarde van jouw oude toestel in Coolblue waardebonnen. En dit krijg je pas nadat je de S8 hebt besteld en betaald, dus je kan die waardebonnen niet voor je S8 gebruiken. Bij de Mediamarkt krijg je zowel de extra inruilwaarde als de inruilwaarde van jouw oude toestel cash terug.
Dat kan zo zijn, maar ik heb van Coolblue voor deze actie gewoon het hele bedrag op mijn rekening gestort gekregen... Ik had waardebonnen verwacht en was dus zeer verbaasd dat er ineens een vrij groot bedrag gestort was.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:19
darkrain schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:24:
[...]

Dat kan zo zijn, maar ik heb van Coolblue voor deze actie gewoon het hele bedrag op mijn rekening gestort gekregen... Ik had waardebonnen verwacht en was dus zeer verbaasd dat er ineens een vrij groot bedrag gestort was.
Dit klopt ;) was zelf de inruilwaarde aan het checken en kreeg dit te zien (zie oranje deel):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZAYjy5othiLalzIGqihFJnts/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
[...]

[...]

Je hebt gelijk, je ziet de 18% korting pas nadat je in je winkelwagentje kijkt. Wel matige marketing.

Samsung Galaxy S8 Plus voor €650 ziet er beter uit dan voor €799 en dan achteraf pas de korting zien. Misschien heb ik te veel adblockers aan, dat het voor andere mensen wel duidelijk te zien is.

De Duitsers hebben ook zo'n inruilactie, maar heel verwarrend al dat Duits:
https://tradein.teqcycle.com/samsung
www.samsung.com/de/offer/tauschaktion/
https://www.amazon.de/b/r...54-4029-bf27-dcc49493b87d - De genoemde prijzen op deze pagina zijn ook nog eens vaak 3rd party sellers.

ik zou ook gewoon voor de Nederlandse actie gaan, want ik weet ook niet of wij in aanmerking komen en Samsung lijkt maar €20 bonus aan de Duitsers te geven.

Coolblue heeft 30 dagen terugstuur termijn. Mediamarkt 14 dagen. Kan een reden zijn om alsnog voor Coolblue te gaan. Gebruiken zij een kleine voorwaarde uit hun algemene voorwaarden? Dan lekker alle Samsungs weer terugsturen. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
[...]

[...]

Je krijgt het hele bedrag cash bij Coolblue, ik weet niet waar jij deze informatie vandaan hebt, maar niet van de inruilpagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
darkrain schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:24:
[...]

Dat is dan vreemd, want de klantenservice spreekt zichzelf dan tegen. Had vandaag namelijk gebeld. Gezien er de ene keer over cash wordt gesproken en de andere keer over waardebonnen. De Coolblue klantenservice gaf dus aan dat de inruilwaarde van jouw oude toestel in Coolblue waardebonnen wordt betaald en de extra inruilwaarde van €100 in cash.
Dit wordt ook meerdere keren op hun omruilpagina vermeld en in de algemene voorwaarden van hun omruilactie dat via ReCell bv gaat. (zie onderstaande screenshots)
-Eraser- schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:39:
[...]
Dit klopt ;) was zelf de inruilwaarde aan het checken en kreeg dit te zien (zie oranje deel):

[afbeelding]
Op diezelfde pagina zie je ook dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Y2fVWeS15G9zDT5qPpeTHL2x/full.png
bvbal79 schreef op maandag 18 september 2017 @ 21:10:
[...]

Je krijgt het hele bedrag cash bij Coolblue, ik weet niet waar jij deze informatie vandaan hebt, maar niet van de inruilpagina :)
Dan heb je het waarschijnlijk gemist, want het wordt meerdere keren vermeld op de S8 inruilpagina van Coolblue. Zie bovenstaande en onderstaande screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yZiDfwgLFZ4uODpwMJv4W8bV/full.png
En dit staat er in de algemene voorwaarden van de inruilactiepagina waar je mee akkoord gaat bij inruilen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f8hKo7Pdh5jFztPni8qGfBas/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-06-2023
Er staat toch duidelijk vermeld Cash op je rekening ipv waarde bonnen?

En niet alle telefoons doen mee een x aantal geselecteerde via samsung zelf doen er wel meer mee

[ Voor 41% gewijzigd door cangri op 19-09-2017 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
cangri schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 00:23:
Er staat toch duidelijk vermeld Cash op je rekening ipv waarde bonnen?

En niet alle telefoons doen mee een x aantal geselecteerde via samsung zelf doen er wel meer mee
Ja dat zie ik ook natuurlijk ;) , maar zoals ik zei staat er in de algemene voorwaarden dat er waardebonnen worden uitgekeerd. Dus dan is het niet raar dat je door die onduidelijkheid de klantenservice om opheldering vraagt. Dat heb ik dus ook gedaan. Zie mijn vorige post. Maar het probleem zit 'm in de onduidelijkheid.
Stel je hebt 'm ingeleverd in de veronderstelling dat je de totale inruilwaarde in cash krijgt, maar je krijgt toch waardebonnen geleverd. Dan kunnen ze verwijzen naar de algemene voorwaarden en daar ben jij dan ook mee akkoord gegaan en dan ben jij je toestel ook kwijt. En zit je opgescheept met waardebonnen.

Onderstaande staat in de FAQ en algemene voorwaarden van de Coolblue S8 inruilpagina:
Ik heb me bedacht; kan ik mijn telefoon nog terugkrijgen?
Ingeleverde toestellen worden nooit geretourneerd.
Bij @darkrain hebben ze wel hele bedrag in cash overgemaakt, maar het is niet 100% zeker te zeggen dat het in alle gevallen gebeurt gezien de uitspraken van de klantenservice medewerker.

Het beste is om zwart op wit via mail een Coolblue medewerker te vragen om te bevestigen dat het hele bedrag in cash wordt uitbetaald, alvorens je gaat inruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesvop
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-12-2023
Vraagje (voor de zekerheid)

Als ik een S8 koop bij de mediamarkt. Dan kan ik toch kiezen waar ik mijn oude telefoon inruil (bij Samsung of mediamakt)? Bij de mediamarkt kan je namelijk een defecte telefoon niet inruilen. Bij Samsung geven ze sowieso 100 euro ook al is de telefoon defect.

Of zie ik het helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egerritse
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-08 10:48
wesvop schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:28:

Als ik een S8 koop bij de mediamarkt. Dan kan ik toch kiezen waar ik mijn oude telefoon inruil (bij Samsung of mediamakt)? Bij de mediamarkt kan je namelijk een defecte telefoon niet inruilen. Bij Samsung geven ze sowieso 100 euro ook al is de telefoon defect.

Toevallig heb ik vandaag mijn s8 bij de mediamarkt in de winkel gekocht. Ik kreeg gewoon de 100 euro korting, want voor mijn oude toestel zou ik maar 20 euro hebben gekregen. Ik heb dus uiteindelijk 490 euro voor de S8 betaald en mijn oude telefoon gewoon meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
egerritse schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:07:
[...]

Toevallig heb ik vandaag mijn s8 bij de mediamarkt in de winkel gekocht. Ik kreeg gewoon de 100 euro korting, want voor mijn oude toestel zou ik maar 20 euro hebben gekregen. Ik heb dus uiteindelijk 490 euro voor de S8 betaald en mijn oude telefoon gewoon meegenomen.
Welke mm was dit dan ga ik er meteen naar toe O-) lijkt me heel raar dat je die korting krijgt terwijl je niets opstuurt ??en dat je meteen die 100 euro extra krijgt🤔 want die actie loopt juist dat je toestel moet opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egerritse
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-08 10:48
cangri schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:00:
[...]

Welke mm was dit dan ga ik er meteen naar toe O-) lijkt me heel raar dat je die korting krijgt terwijl je niets opstuurt ??en dat je meteen die 100 euro extra krijgt🤔 want die actie loopt juist dat je toestel moet opsturen
De Mediamarkt in Arnhem, het werd er bij de kassa meteen vanaf getrokken en heb maar 490 euro hoeven af te rekenen. Had ik zelf ook niet verwacht, ik vond die 590 euro al goed. Die jongen daar zei dat het ze 3 kwartier duurt om te bepalen hoeveel een toestel waard is voor de inruilactie (elk krasje zorgt dat het weer minder waard is), dus ze geven liever meteen die 100 euro korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cangri
egerritse schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:26:
[...]

De Mediamarkt in Arnhem, het werd er bij de kassa meteen vanaf getrokken en heb maar 490 euro hoeven af te rekenen. Had ik zelf ook niet verwacht, ik vond die 590 euro al goed. Die jongen daar zei dat het ze 3 kwartier duurt om te bepalen hoeveel een toestel waard is voor de inruilactie (elk krasje zorgt dat het weer minder waard is), dus ze geven liever meteen die 100 euro korting.
Nice veel plezier ervan want normaal is het een hele gedoe idd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
egerritse schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 20:07:
[...]

Dat is heel netjes _/-\o_

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:05
Hier ook een S8 bij de mediamarkt in den bosch. De verkoper heeft mij niet verteld dat er een cashback actie op zat. Ben later terug gegaan en heb 100 euro cash mee naar huis kunnen nemen.

• jeantje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:05
wesvop schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:28:

Dat zie je verkeerd. Als je de telefoon koopt bij de MediaMarkt kun je niet via de Samsung website meedoen aan de cashback. Alleen in de MediaMarkt winkel. MediaMarkt heeft namelijk een eigen opkoper voor de toestellen die je inlevert.

• UrbanSnEAky
  • Laatst online: 13-09 18:29
Gisteren was ik ook bij de MediaMarkt. Oud toestel afgegeven om "getest" te worden. Na 45 minuten teruggekomen en kreeg ik doodleuk te horen dat het systeem er uit ligt en dat ze het toestel niet getest hebben. Of ik het morgen of overmorgen nogmaals wilde terugkomen.

Misschien een voorteken om niet voor de MediaMarkt te kiezen...

• B-Real
Dat is drama bij de MediaMarkt, ik heb er nog veel langer gezeten omdat niemand wist hoe het systeem werkte en kon uiteindelijk met mijn oude telefoon en zonder S8 weer naar huis. Logisch ook, want normaal gesproken zijn de bedragen die je voor je telefoon krijgt zo absurd laag dat verkopen via Marktplaats veel meer oplevert. Alleen nu met de cashback van Samsung is het lucratief.

Ik zou aanbevelen om gewoon naar een KPN/Vodafone/T-Mobile winkel te gaan. Heb het zelf bij Vodafone gedaan (gok dat het bij KPN/T-Mobile hetzelfde werkt), daar bleek én de telefoon goedkoper dan bij de MM én het inruilen was uiteindelijk een fluitje van een cent. Ze verrekenen de cashback dan gelijk met het te betalen bedrag zodat je in 1x klaar bent.

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:47
B-Real schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:33:
Dat is drama bij de MediaMarkt, ik heb er nog veel langer gezeten omdat niemand wist hoe het systeem werkte en kon uiteindelijk met mijn oude telefoon en zonder S8 weer naar huis. Logisch ook, want normaal gesproken zijn de bedragen die je voor je telefoon krijgt zo absurd laag dat verkopen via Marktplaats veel meer oplevert. Alleen nu met de cashback van Samsung is het lucratief.

Ik zou aanbevelen om gewoon naar een KPN/Vodafone/T-Mobile winkel te gaan. Heb het zelf bij Vodafone gedaan (gok dat het bij KPN/T-Mobile hetzelfde werkt), daar bleek én de telefoon goedkoper dan bij de MM én het inruilen was uiteindelijk een fluitje van een cent. Ze verrekenen de cashback dan gelijk met het te betalen bedrag zodat je in 1x klaar bent.
Is de s8 daar ook €589 dan?

DaveD

• B-Real
De prijzen nu weet ik niet exact. Ik heb hem ongeveer een maand geleden gekocht, toen was de S8 bij de Mediamarkt 719eu en bij de Vodafone winkel 649eu (nog zonder de cashback)

• thomgun
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:59
B-Real schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:43:
De prijzen nu weet ik niet exact. Ik heb hem ongeveer een maand geleden gekocht, toen was de S8 bij de Mediamarkt 719eu en bij de Vodafone winkel 649eu (nog zonder de cashback)
Mediamarkt heeft tot 1 oktober 18% extra kassakorting waardoor je samen met de cashback actie op €489 uitkomt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveD1109
B-Real schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:43:
Sorry maar waarom beveel je dan in hemelsnaam mensen naar de providers te gaan als je hun prijzen niet eens weet?
Zij zijn gewoon veel duurder dan mediamarkt en Coolblue nu met de 18% actie erbovenop.

DaveD

• B-Real
thomgun schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:33:
[...]

Mediamarkt heeft tot 1 oktober 18% extra kassakorting waardoor je samen met de cashback actie op €489 uitkomt ;)
Ah, wast in niet van op de hoogte :)
DaveD1109 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:42:
[...]

Sorry maar waarom beveel je dan in hemelsnaam mensen naar de providers te gaan als je hun prijzen niet eens weet?
Zij zijn gewoon veel duurder dan mediamarkt en Coolblue nu met de 18% actie erbovenop.
Omdat ik verwachte dat de providers voor hun abonnement houders allemaal lagere prijzen zouden hanteren zoals ik ondervonden heb bij Vodafone én het inruilen van je oude telefoon daar makkelijker werkt (uit eigen ervaring). Een paar weken terug hanteerde de MediaMarkt namelijk nog gewoon de adviesprijs van (toen) 719eu plus dat het systeem om de waarde van je oude telefoon te bepalen niet werkte en er in mijn vestiging niemand was die er überhaupt verstand van had.

Dat er inmiddels weer andere aanvullende acties lopen (die ik niet meer op de voet volg) had ik voordat ik poste niet allemaal uitgezocht. Excuses daarvoor, ik hoopte mensen een tip te kunnen geven en ik hoop dat niemand blindelings mijn advies heeft opgevolgd en dus onnodig teveel heeft betaald.

Daarom dus.

[ Voor 5% gewijzigd door B-Real op 20-09-2017 14:49 ]

• DaveD1109
B-Real schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:46:
[...]

Ah, wast in niet van op de hoogte :)

[...]

Omdat ik verwachte dat de providers voor hun abonnement houders allemaal lagere prijzen zouden hanteren zoals ik ondervonden heb bij Vodafone én het inruilen van je oude telefoon daar makkelijker werkt (uit eigen ervaring). Een paar weken terug hanteerde de MediaMarkt namelijk nog gewoon de adviesprijs van (toen) 719eu plus dat het systeem om de waarde van je oude telefoon te bepalen niet werkte en er in mijn vestiging niemand was die er überhaupt verstand van had.

Dat er inmiddels weer andere aanvullende acties lopen (die ik niet meer op de voet volg) had ik voordat ik poste niet allemaal uitgezocht. Excuses daarvoor, ik hoopte mensen een tip te kunnen geven en ik hoop dat niemand blindelings mijn advies heeft opgevolgd en dus onnodig teveel heeft betaald.

Daarom dus.
Duidelijk!😉👍

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ejvandekaa
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-02 10:37
ik weet niet echt waar ik dit kwijt kan, maar ik was gisteren in de media markt en toen was de S8+ nog maar 655 euro. ik heb vandaag gebeld en er werdt met verteld dat er deze week en komende week 18% korting is op deze toestelen.
Ik meen dat er ook een vergelijkbare korting is voor de S8

• DaveD1109
ejvandekaa schreef op woensdag 20 september 2017 @ 15:45:
ik weet niet echt waar ik dit kwijt kan, maar ik was gisteren in de media markt en toen was de S8+ nog maar 655 euro. ik heb vandaag gebeld en er werdt met verteld dat er deze week en komende week 18% korting is op deze toestelen.
Ik meen dat er ook een vergelijkbare korting is voor de S8
Klopt! :)

DaveD

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:33
Hier in België krijg je 200€ bovenop je inruilwaarde bij mediamarkt ipv 100 bij Samsung zelf.
Dus voor de Belgen die nog twijfelen,geldig tem 26 sept.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:40
Gunth schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:43:
Hier in België krijg je 200€ bovenop je inruilwaarde bij mediamarkt ipv 100 bij Samsung zelf.
Dus voor de Belgen die nog twijfelen,geldig tem 26 sept.
Alleen kost de standaard S8 in de Belgische MM € 719,- en in de Nederlandse MM € 590,-

Per saldo ben je altijd € 30 meer kwijt in België.

• iklucas
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:49
Bobo221 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:26:
[...]

Alleen kost de standaard S8 in de Belgische MM € 719,- en in de Nederlandse MM € 590,-

Per saldo ben je altijd € 30 meer kwijt in België.
Die 590 is wel al met die 18% eraf in de mediamarkt in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:41
Iemand al geprobeerd een chinees toestel in te ruilen ? Heb nog wel wat oude meuk liggen.

Eentje lijkt ook heel erg op een HTC ... :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Het lijkt te verschillen per filiaal (of per medewerker die er een eigen invulling aan geeft).

Verder werd mij bij Mediamarkt Arena net verteld dat er een landelijke storing bij Samsung zou zijn dus dat momenteel nergens ingeruild kan worden?

Mediamarkt Hoofddorp: ja we ruilen je toestel in, defect of werkend. Wel moet het toestel op de lijst staan (gok zelfde lijst als Samsung op hun actiepagina heeft).

Mediamarkt Cruquius: toestel moet werken.

Mediamarkt Amsterdam Arena: toestel moet werken.

Mediamarkt Amsterdam Centraal: toestel moet werken.

Mediamarkt Amsterdam West: toestel moet werken.

Evengoed nog wel als kanttekening dat ik eerst met Cruquius en Arena gebeld had, en mij toen in beide gevallen werd verteld dat het inruilen van een defect toestel wel mogelijk is (wat later in de winkel dus niet meer mogelijk bleek). Pin me er dus niet op vast.

EDIT: zojuist nog een keer met het filiaal in Amsterdam West gebeld met de vraag over een storing. Medewerker gaf echter aan dat er bij hen geen storing is. Toen ook nog ter bevestiging gevraagd of het inruilen van een defect toestel daadwerkelijk mogelijk is (was bij eerste keer bellen mogelijk ongeacht het toestel), maar bleek nu toch weer niet mogelijk. Medewerker gaf aan dat ik naar de voorwaarden op de website moest kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door PixellBox op 22-09-2017 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-01-2022
Galaxy S8 nu wel heel erg interessant bij Mediamarkt (sept-17). 18% korting maakt 589 euro en dan nog 100 euro korting bij inruil oude mobiel. Je koopt op Marktplaats gewoon een Galaxy Young voor 15 euro en klaar. Heb je de Galaxy S8 voor 500 euro😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:37
Ik kom net terug van Amsterdam West en daar doet mijn telefoon, een Honor 7, niet mee (op de website staat hij er blijkbaar wel tussen, maar hun programma gaf aan dat ie niet mee doet). Bij Samsung doet deze wel mee en volgens de medewerker kun je je telefoon dan gewoon opsturen naar Samsung.
One+ doet ook niet mee bij de Mediamarkt (vertelde de verkoper).

[ Voor 26% gewijzigd door Pamelala op 22-09-2017 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomgun
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:59
Coolblue had een veel uitgebreidere lijst met smartphones die ingeruild mochten worden. Echter hebben ze de prijs daar weer naar €719 geschroefd, waardoor het hele voordeel weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixpo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 18:59
Hoe weet Samsung nou dat je al korting bij MM hebt gehad? En mensen niet twee telefoons inleveren op 1 telefoon via zowel MM als de Samsung site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Pamelala schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:20:
Ik kom net terug van Amsterdam West en daar doet mijn telefoon, een Honor 7, niet mee (op de website staat hij er blijkbaar wel tussen, maar hun programma gaf aan dat ie niet mee doet). Bij Samsung doet deze wel mee en volgens de medewerker kun je je telefoon dan gewoon opsturen naar Samsung.
One+ doet ook niet mee bij de Mediamarkt (vertelde de verkoper).
Onderaan bij de kop "Vragen en antwoorden" > "Hoe werkt de S8 en S8+ inruil promotie?":
"Deze actie is alleen van toepassing wanneer u een promotiemodel Galaxy S8 of S8+ aankoopt bij een van onze Partners die deelnemen aan ons inruil platform. Dat zijn: de Samsung webshop, KPN, Telfort, Tele2, GSMweb, Wehkamp, Bol.com, Telecombinatie,PhoneHouse, Welcom, Optie1 en overige.

Bron: http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/

Mediamarkt staat daar niet tussen, dus dan moet je de S8(+) verwacht ik ook bij Samsung kopen. Of een van de winkels moet een laagsteprijs garantie hebben en meegaan met Mediamarkt.
Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste