Het lijkt te verschillen per filiaal (of per medewerker die er een eigen invulling aan geeft).
Verder werd mij bij Mediamarkt Arena net verteld dat er een landelijke storing bij Samsung zou zijn dus dat momenteel nergens ingeruild kan worden?
Mediamarkt Hoofddorp: ja we ruilen je toestel in, defect of werkend. Wel moet het toestel op de lijst staan (gok zelfde lijst als Samsung op hun actiepagina heeft).
Mediamarkt Cruquius: toestel moet werken.
Mediamarkt Amsterdam Arena: toestel moet werken.
Mediamarkt Amsterdam Centraal: toestel moet werken.
Mediamarkt Amsterdam West: toestel moet werken.
Evengoed nog wel als kanttekening dat ik eerst met Cruquius en Arena gebeld had, en mij toen in beide gevallen werd verteld dat het inruilen van een defect toestel wel mogelijk is (wat later in de winkel dus niet meer mogelijk bleek). Pin me er dus niet op vast.
EDIT: zojuist nog een keer met het filiaal in Amsterdam West gebeld met de vraag over een storing. Medewerker gaf echter aan dat er bij hen geen storing is. Toen ook nog ter bevestiging gevraagd of het inruilen van een defect toestel daadwerkelijk mogelijk is (was bij eerste keer bellen mogelijk ongeacht het toestel), maar bleek nu toch weer niet mogelijk. Medewerker gaf aan dat ik naar de voorwaarden op de website moest kijken.
[
Voor 23% gewijzigd door
PixellBox op 22-09-2017 14:43
]