Only dead fish go with the flow
S8 64GB Zwart Dual Sim (must voor mij) voor 546 EUR (incl. korting van 6EUR met code GKGO6). Leveren wel enkel in DE. Via http://www.huifkarverzendservice.nl/tarief bvb wel naar NL te krijgen.
Samsung Galaxy S8 G950FD Dual Sim 4G 64GB ohne SIM-Lock mit Displayschutzfolie für Samsung Galaxy S8 (Gekrümmter Schutzfilm) - Midnight Schwarz --> http://www.guterkauf.com....ilm-midnight-schwarz.html
Andere vraag: hoe zit het met inklaringskosten met grijze import zoals guterkauf en eglobalcentral? Komen die er nog bij?
Volgens mij heb je geen inklaringskosten bij dit soort bedrijven. Reden is dat ze niet rechtstreeks aan jou leveren, maar via een stop in Europa. En als consument betaal je binnen de EU geen additionele belasting bij verzenden.Verder geen ervaring met dit soort bedrijven.....wel dat garantie op producten wel eens een probleem kan zijn.cwegh schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:27:
Iemand ervaring met Guter Kauf (Hong Kong based)? http://www.guterkauf.com.de
S8 64GB Zwart Dual Sim (must voor mij) voor 546 EUR (incl. korting van 6EUR met code GKGO6). Leveren wel enkel in DE. Via http://www.huifkarverzendservice.nl/tarief bvb wel naar NL te krijgen.
Samsung Galaxy S8 G950FD Dual Sim 4G 64GB ohne SIM-Lock mit Displayschutzfolie für Samsung Galaxy S8 (Gekrümmter Schutzfilm) - Midnight Schwarz --> http://www.guterkauf.com....ilm-midnight-schwarz.html
Andere vraag: hoe zit het met inklaringskosten met grijze import zoals guterkauf en eglobalcentral? Komen die er nog bij?
Ik heb nergens last van, geen krassen te zien. En ja als je spullen instopt zoals een pasje dan is het mogelijkW84 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:26:
[...]
Lees het algemene S8 topic door. Wederom krassen...
DaveD
Plus 10 euro verzenden. Volgens mij is de deal van KPN 628 een stuk beter, daar krijg je nog de VR set erbij, en is garantie beter geregeld.
Hmm dat is inderdaad waar!😉lucatoni schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:49:
[...]
Plus 10 euro verzenden. Volgens mij is de deal van KPN 628 een stuk beter, daar krijg je nog de VR set erbij, en is garantie beter geregeld.
DaveD
Alleen als je naar de versies kijkt zie je dat hij italiaans is, probeer me ook te bedenken of hij nou op italiaans stond toen ik hem binnen kreeg, maar draait zonder problemen op nederlands en eigenlijk merk ik er niets van.
Verder een heerlijke telefoon ook, nog geen moment spijt van de upgrade (had hiervoor een S7) of het bestellen via amazon.it. Uiteraard geen GearVR, maar die heb ik bij mn S7 uiteindelijk ook amper tot nooit gebruikt (vooral een hele leuke gimmick maar niet meer dan dat) dus ik ging liever voor een (destijds) 70-100 euro lagere prijs.
Zojuist de melding dat de meest recente update klaar stond en die is nu dus aan het installeren.
Hoe dan ook, meer in het geval andere mensen ook nog steeds aan het kijken zijn naar bestellen via een buitenlandse amazon
De frustatie op m'n Oneplus 2 liep vorige week de spuigaten uit en ik wou deze dus graag vervangen door de S8. Ik was eerst van plan te kopen op amazon.it of zelfs eglobal.
Gelukkig dacht ik er net op tijd aan nog even het Tweakers forum te checken.
Ik kan dus bevestigen: deze info klopt! Ik ben dus op vrijdag 21/07 speciaal vanuit België naar Terneuzen gereden, zowat een uur en een kwart rijden enkel
Eens aangekomen in de winkel is alles vlotjes verlopen. Ik kreeg wel de vraag of ik al een abonnement had maar kreeg de gsm zonder problemen mee. In het systeem werd de prijs aangegeven als zijnde 648 euro. Eens de verkoper de factuur aanmaakte, bleek de prijs 624 euro te zijn, de verkoper zelf was heel verwonderd over deze prijs. Daar kwam dan wel nog zo'n 4 euro thuiskopieheffing op. Als je rekent dat het toestel hier in BE nog 749 euro kost...
Oh, en toestellen die je bij KPN koopt komen in aanmerking voor de VR Gear promo.. Alleen wordt het in mijn geval nog afwachten of ik de goedkeuring krijg (gezien ik gevestigd ben in BE maar gekocht heb in NL). In mijn ogen geen probleem gezien de promo geldt voor de Benelux maar je weet maar nooit..
Heb het toestel nu zo'n 3 dagen in gebruik en ik vind 'm fantastisch!! Foto's zijn super van kwaliteit, scherm is fantastisch en het toestel is gewoon enorm sexy
Ze zeggen alleen dat het de G955FD is maar volgens GSMArena zou deze variant de 6GB RAM met Exynos 8895 Octa moeten zijn maar volgens eGlobal is dit -> Octa-core Processor 64 GB, 4 GB RAM, iemand ervaring wat nou juist moet zijn?
Zoals je 2 posts boven je ziet is dit niet het geval.Freshnub schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:48:
Zojuist weggestuurd bij de KPN winkel, blijkbaar moet je al abbonement houder zijn wil je de telefoon los kunnen aanschaffen. Kan iemand dit bevestigen?
Vreemd dan in Amsterdam hebben ze mij zojuist weggestuurd en nu bevestigde de klantenservice het ook. Gisteravond was het nog geen probleem volgens de klantenservice. Ik probeer nu met een ander verhaal aan te kloppen bij een ander filiaal in de hoop dat ze de telefoon wel verkopen. Ik heb nog nooit zoveel moeite moeten doen om €600 uit te gevenSheva schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:03:
[...]
Zoals je 2 posts boven je ziet is dit niet het geval.

Ik weet niet waar je gekeken hebt bij Samsung, maar hij is dus WEL leverbaar... (Orchid Grey)lubbertkramer schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:51:
Ik ben ook op zoek naar een dual sim variant maar via Samsung zelf betaal je de hoofdprijs (en niet meer leverbaar) en kan hem verder niet echt ergens te koop vinden. Nu heb ik hem gevonden bij eglobal in de aanbieding voor 605
Ze zeggen alleen dat het de G955FD is maar volgens GSMArena zou deze variant de 6GB RAM met Exynos 8895 Octa moeten zijn maar volgens eGlobal is dit -> Octa-core Processor 64 GB, 4 GB RAM, iemand ervaring wat nou juist moet zijn?
Misschien betaal je wel de "hoofdprijs", maar garantie enzo is ook belangrijk voor me...
Of anders: Mediamarkt in Duitsland een idee?
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Zoals je aangeeft is de orchid grey leverbaar, ik wil de midnight blackhenklbr schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:28:
[...]
Ik weet niet waar je gekeken hebt bij Samsung, maar hij is dus WEL leverbaar... (Orchid Grey)
Misschien betaal je wel de "hoofdprijs", maar garantie enzo is ook belangrijk voor me...
Ik kan de dual-sim versie niet vinden op de website van de Duitse Mediamarkt.henklbr schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 17:28:
[...]
Ik weet niet waar je gekeken hebt bij Samsung, maar hij is dus WEL leverbaar... (Orchid Grey)
nog steeds deprijs..Freshnub schreef op maandag 24 juli 2017 @ 12:24:
Zijn ze nog in de KPN winkels te koop voor € 624? Als ik online kijk, dan moet je er een abo bij nemen. Ik wil gewoon een los toestel halen
gewoon ff vragen
maar momenteel heeft mediamarkt ook 10% korting op alle samsung toestellen.
Dan kost een s8 plus 764 euro
en een s8 674
(Abonnement is KPN zorgeloos standaard 24 maanden onbeperkt bellen&sms met 20gb data. Wel incl KPN compleet - €26 per maand)
I got a problem-solver and its name is revolver
dual-sim variant kan alleen besteld worden bij Samsung webshop zelf.ChillPascal schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:52:
[...]
Ik kan de dual-sim versie niet vinden op de website van de Duitse Mediamarkt.
https://www.pdashop.be/ca...ung-smartphone-actie.html
Werkt! Heb de mijne vanmorgen ontvangen aan deze prijs:-)
EN de actie voor VR bril geldt ook want het EAN nummer komt overeen met de actiepagina van Samsung.
[ Voor 14% gewijzigd door Converted007 op 04-08-2017 00:39 ]
Tof, bedankt! Bestelling is geplaatst, vandaag laatste dag.Converted007 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:37:
Voor de belgen onder ons. Vraag me niet hoe ik de pagina gevonden heb. Ik denk via facebook of andere social media, MAAR tot morgen 100euro korting op zowel een S8 als S8+
https://www.pdashop.be/ca...ung-smartphone-actie.html
Werkt! Heb de mijne vanmorgen ontvangen aan deze prijs:-)
EN de actie voor VR bril geldt ook want het EAN nummer komt overeen met de actiepagina van Samsung.
Belsimpel is de S8 625,-Peto Semper schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:05:
Wat is op dit moment de goedkoopste plek om een s8 te krijgen? In een VR bril ben ik niet geïntresseerd. De levertijd maakt mij ook niet echt uit. Wel de garantieafhandeling.
EAN code klopt voor de gratis Gear VR + controller + Oculus voucher promotie, succesvol geregistreerd hiervoor. Er werd vermeld dat ze binnen 2 weken laten weten of de info klopt en dan wordt het binnen 6 weken geleverd.
Bedankt allen voor de info!

Dit is 'by far' de beste deal van dit moment.
Deze is dus ook geldig voor de Gear VR promo.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Heb je dat met een bepaalde actie gedaan? Ik krijg 719 als prijs via Coolblue.beikbenben schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:36:
Daarnet besteld bij Coolblue België voor 619 euro
Deze is dus ook geldig voor de Gear VR promo.
De actie liep tot 4 augustus. Ik had de link van de actie in mijn favorieten staan en die werkte blijkbaar nog, dus aan de 'oude' prijs besteldlucatoni schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:02:
[...]
Heb je dat met een bepaalde actie gedaan? Ik krijg 719 als prijs via Coolblue.be
Daarnet gecheckt en de link werkt niet meer
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Nee die krijg je er niet bij. Is een maand geleden beantwoord, zie hier:editoor schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:48:
Krijg je bij belsimpel de VR headset er ook bij of niet? Kan dat nergens zien.
Richh in "[Samsung Galaxy S8-serie] Levertijd & Prijzen"
De s8+ is 675 euro
Dutchredgaming schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:28:
Ik heb op dit moment een Note 3, maar ik zag bij tele 2 de toestel voor 575 euro liggen. Een goede deal? Ik krijg ook de vr headset en controller.
De s8+ is 675 euro

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verrek bij verkeerde topic geplaatst

Ik schop hem even naar de juiste plek
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 10-08-2017 13:23 ]
Gezien de huidige laagste prijs in de pricewatch is het zeker een goede deal! Zo goed dat ik hem ook overweeg te halen.... lekker .... bedankt he...Dutchredgaming schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:28:
Ik heb op dit moment een Note 3, maar ik zag bij tele 2 de toestel voor 575 euro liggen. Een goede deal? Ik krijg ook de vr headset en controller.
De s8+ is 675 euro
Met abo En simlock vrij?Dutchredgaming schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:10:
Ik zag bij tele2 voor 575 met vr headset en controller
DaveD
Sim only weet niet...
Kan hem namelijk op hun site nergens selecteren als los toestel. De prijs is icm met abo.
DaveD
Ik zat al bij Tele2 dus ik heb verlengd, en dan maandelijks opzegbaar. Betaal het toestel gewoon in een keer ipv maandelijks.DaveD1109 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 17:07:
[...]
Kan hem namelijk op hun site nergens selecteren als los toestel. De prijs is icm met abo.
Dus desnoods moet je 1 maand bijbetalen en dan kun je je abonnement stop zetten.
Tenminste, zo lijkt het
Als je op het vraagtekentje klikt wat erbij staat, staat er:Luapper schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:10:
[...]
Ik zat al bij Tele2 dus ik heb verlengd, en dan maandelijks opzegbaar. Betaal het toestel gewoon in een keer ipv maandelijks.
Dus desnoods moet je 1 maand bijbetalen en dan kun je je abonnement stop zetten.
Tenminste, zo lijkt het
"Na deze 24 maanden betaal je € xx per maand en is je contract maandelijks opzegbaar". Dus helaas, ik zoek nog even verder. Om in aanmerking te komen voor Gear VR lijkt me de prijs van 799 voor de S8+ nu het laagst haalbare...
Ja, dat sluit niet uit dat je binnen die 24 maanden gewoon je contract kunt stopzetten. Als je een contract afsluit wat maandelijks opzegbaar is betekent het dat je hem kunt stopzetten met een maand opzegtermijn.twinkey schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 19:18:
[...]
Als je op het vraagtekentje klikt wat erbij staat, staat er:
"Na deze 24 maanden betaal je € xx per maand en is je contract maandelijks opzegbaar". Dus helaas, ik zoek nog even verder. Om in aanmerking te komen voor Gear VR lijkt me de prijs van 799 voor de S8+ nu het laagst haalbare...
De prijs wordt ook hoger per maand wanneer je maandelijks opzegbaar aanvinkt, dat zou anders nergens op slaan.
Zo heb ik inmiddels 3 telefoons gekocht, en is altijd zo geweest.
Als je voor een los toestel gaat wel. In combinatie met een abonnement kan het voordeel wel lekker oplopen.twinkey schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 19:18:
[...]
Als je op het vraagtekentje klikt wat erbij staat, staat er:
"When you grow up your heart dies"
NeePaul Guijt schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:47:
De S8+ bij Amazon.de zal een Duitse versie zijn. Zal ik als gebruiker daar iets van merken?
Geen foute info geven...
De Duitse S8+ zal een Duitse CSC hebben; dit kan resulteren in:
1. Geen NL-Alert
2. Geen VoLTE en/of VoWiFi
@Paul Guijt TIP:
Voordat je je toestel AAN zet, doe eerst je Nederlandse SIM-kaart in je toestel. Check daarna bij Software Info helemaal onderaan, of er bij "Software Serviceprovider" PHN/PHN/... (... = Duitse CSC) staat.
Is dit het geval:
a. Niks aan de hand: je toestel maakt gebruik van een Nederlandse CSC
b. Staat er .../PHN/... (... = Duitse CSC) -> je toestel een RESET geven
Bovenstaande geldt echter alleen maar, als je toestel een UN-branded Duits toestel is met de Multi-CSC OXM (kun je checken door in de dialer *#1234# te toetsen. Achter CSC moet dan OXM in voorkomen)
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Bij de Belgische Coolblue gekocht.
Dank voor je tip! Zorgt de reset ervoor dat de eerste ... veranderd in PHN? omdat bij optie a dat ook begint met PHN.henklbr schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:33:
[...]
knip.
b. Staat er .../PHN/... (... = Duitse CSC) -> je toestel een RESET geven
Bovenstaande geldt echter alleen maar, als je toestel een UN-branded Duits toestel is met de Multi-CSC OXM (kun je checken door in de dialer *#1234# te toetsen. Achter CSC moet dan OXM in voorkomen)
En VoLTE of VoWifi of NL-ALERT vind ik niet zo spannend, daar kan ik mee leven. Op dit moment staat t'ie op amazon.de voor 629,-
België/Luxemburg UN-brandedikbenben schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:59:
Die van mij heeft LUX/LUX/LUX, wat is dit dan?
Bij de Belgische Coolblue gekocht.
Thx. Ik wist niet dat er ook een specifiek Belgisch toestel was, dacht eerder Benelux.
629 is bijna zowat te mooi om waar te zijn, zit t verschil m alleen in de VoLTE en VoWiFi? het modelnummer is SM-G955FZVADBT met EAN 8806088729190 (Orchid Grey), ik kan alleen niet vinden of hij Unbranden en Unlocked is?twinkey schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 08:28:
[...]
Dank voor je tip! Zorgt de reset ervoor dat de eerste ... veranderd in PHN? omdat bij optie a dat ook begint met PHN.
En VoLTE of VoWifi of NL-ALERT vind ik niet zo spannend, daar kan ik mee leven. Op dit moment staat t'ie op amazon.de voor 629,-(das nogal een verschil met de 799 in NL en goedkoper dan de normale S8 in NL (voor beide prijzen belsimpel niet meegerekend, want dat is in feite ook een EU toestel net als amazon.de).
Voor dit geld kan je nog een 2e hands GearVR met controller kopen voor +- 90 euro en je bent supervoordelig uit, wat zie ik hier over het hoofd?
EDIT: eerstvolgende prijs is bij Belsimpel, maar daar krijg je (ook) een grijze import model toch? Dit zijn toch gewoon Exynos toestellen?
[ Voor 7% gewijzigd door sander_bos op 14-08-2017 20:16 ]
Of t'ie unbranded en unlocked is heb ik geen ervaring mee. Gezien de eerdere reacties uit dit forum zijn de enige beperkingen dus VoLTE VoWifi en NL-Alert.Ik kan verder ook niks raars vinden, overigens is alleen artic silver nog 629. De anderen zijn weer gestegen naar 675,-sander_bos schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 20:13:
[...]
629 is bijna zowat te mooi om waar te zijn, zit t verschil m alleen in de VoLTE en VoWiFi? het modelnummer is SM-G955FZVADBT met EAN 8806088729190 (Orchid Grey), ik kan alleen niet vinden of hij Unbranden en Unlocked is?![]()
Voor dit geld kan je nog een 2e hands GearVR met controller kopen voor +- 90 euro en je bent supervoordelig uit, wat zie ik hier over het hoofd?
EDIT: eerstvolgende prijs is bij Belsimpel, maar daar krijg je (ook) een grijze import model toch? Dit zijn toch gewoon Exynos toestellen?
Ik bestel pas een week of 2 na de release van de Galaxy Note, je zou zeggen dat de prijzen dan nog verder gedaald zijn.
op amazon.de is de S8 nu €559.
Zo laag geprijsd heb ik nog niet eerder gezien.
En garantie via Amazon is dik in orde (ook al bestel je in Duitsland)
Hmm, leverancier is Wowcamera:Geert1976 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:39:
En garantie via Amazon is dik in orde (ook al bestel je in Duitsland)
4.5 von 5 Sternen91% positiv in den letzten 12 Monaten (179 Bewertungen)
Der Name der Person, die: :Mr Stanley
Offizieller Name des Unternehmens: Cyber Access Limited
Adresse:7/F China United Plaza, 1008 Tai Nan West St., Cheung Sha Wan, Hong Kong
Telefonnummer : 852 - 60181562
E-Mail-Adresse: cyber.access.ltd@gmail.com
Company registration : 59200095-000-11-13-6
Ik weet niet of de Amazon garantie ook voor al zijn suppliers geldt.
Als je via Amazon.de betaalt is de garantie van Amazon van toepassing (zie link).F-91W schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:18:
[...]
Hmm, leverancier is Wowcamera:
4.5 von 5 Sternen91% positiv in den letzten 12 Monaten (179 Bewertungen)
Der Name der Person, die: :Mr Stanley
Offizieller Name des Unternehmens: Cyber Access Limited
Adresse:7/F China United Plaza, 1008 Tai Nan West St., Cheung Sha Wan, Hong Kong
Telefonnummer : 852 - 60181562
E-Mail-Adresse: cyber.access.ltd@gmail.com
Company registration : 59200095-000-11-13-6
Ik weet niet of de Amazon garantie ook voor al zijn suppliers geldt.
Als het artikel van buiten de EU komt, loop je wel het risico dat er invoerrechten en accijnzen over geheven worden.

Veel te duur vorige week in de aanbieding bij de Duitse MM voor 629sander_bos schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:48:
nu 749 incl GearVR actie, wordt wel verleidelijk zo om er een te bestellen![]()
GearVR actie is toch al afgelopen? Was maar tot de 14de.sander_bos schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:48:
nu 749 incl GearVR actie, wordt wel verleidelijk zo om er een te bestellen![]()
Actie loopt tot 23 augustus. Zie deze link.ikbenben schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 10:36:
[...]
GearVR actie is toch al afgelopen? Was maar tot de 14de.
https://untappd.com/user/OzzBier
S8+ is met 100min bel/sms 10GB data incl GearVR paket 15 euro p/m met 600 los bijbetalen voor toestelOzzieMann schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:53:
Ik ben toch overstag gegaan en m'n abo bij Tele2 verlengd, via GSMWEB. €25 per maand waarvan een tientje voor het toestel S8 Orchid grey. Eenmalig bijbetaling 288, totale prijs toestel dan 528€ inclusief Gear VR. Das toch geen verkeerd prijsje dacht ik zo.
Ja had ik ook gezien. Heb lang zitten twijfelen maar uiteindelijk de S8 gekozen wegens de compactere afmetingen. De S8+ ging me toch net te groot worden.sander_bos schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:43:
[...]
S8+ is met 100min bel/sms 10GB data incl GearVR paket 15 euro p/m met 600 los bijbetalen voor toestel
Galaxy S8 plus 680 euro. Tot maandagnacht 00.00 uur is de actie. Mooie actie en prijzen
https://www.pdashop.nl/ca...rief-galaxy-s8-actie.html
[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 18-08-2017 19:37 ]
EDIT:
nvm, dus niet exclusiefalwaysleft schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:36:
Galaxy S8 bij Coolblue los 600 euro.
Galaxy S8 plus 680 euro. Tot maandagnacht 00.00 uur is de actie. Mooie actie en prijzen![]()
[ Voor 43% gewijzigd door PixellBox op 18-08-2017 22:36 ]
Geweldig!! Verruit de goedkoopste in NL mét Gear VR! Nicealwaysleft schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:36:
Galaxy S8 plus 680 euro. Tot maandagnacht 00.00 uur is de actie. Mooie actie en prijzen![]()
Dat wordt bestellen! uiterlijk maandagnacht is dus zeg maar Maandagavond 23:59u.
edit... Besteld :-)
Bedankt voor het delen, ik zag je post gisteravond al voor deze prijs direct besteld en zit nu met de blauwe S8 in me hand!alwaysleft schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:36:
No problemAndso schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 17:15:
[...]
Bedankt voor het delen, ik zag je post gisteravond al voor deze prijs direct besteld en zit nu met de blauwe S8 in me hand!
[ Voor 87% gewijzigd door _Bailey_ op 20-08-2017 08:47 ]
Dat is een mooie prijs, maar wat ik dan weer minder mooi vind, is dat ik nu pas zie dat de pdashop ook al ingelijfd is door Coolblue. Straks is alles CB en dan bepalen die gewoon de marktprijzen online...PixellBox schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:35:
Exclusieve Coolblue aanbieding via de mail ontvangen? S8 voor 599 en S8+ voor 679
[afbeelding]
EDIT:
[...]
nvm, dus niet exclusief

[ Voor 5% gewijzigd door krakendmodem op 20-08-2017 15:27 ]
Ja klopt. Zelfs gewoon als merk van Coolblue begonnen voor zover ik weet. Samen met mp3shop.krakendmodem schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:26:
Pdashop is dacht ik al jarenlang coolblue.
Je wilt niet weten hoeveel shops Coolblue geregistreerd heeft. Voor zowat elke productcategorie hebben ze er één.krakendmodem schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 15:26:
Pdashop is dacht ik al jarenlang coolblue.
Heb een tweetje naar Samsung eruit gegooid hierover, zal de feedback hier laten horen.
Hhmm, interessant. Ben hier ook wel benieuwd naar.OzzieMann schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:46:
Betreffende Gear VR actie, net geregistreerd en zou dan binnen 2 weken horen of het goed is. Binnen 6 weken ontvang ik dan de promotie, echter is de Oculus voucher maar geldig t/m 15-09-2017. Dat wordt wel wat krapjes denk.
Heb een tweetje naar Samsung eruit gegooid hierover, zal de feedback hier laten horen.
[ Voor 8% gewijzigd door Xepos op 21-08-2017 14:32 ]
Heb je een link voor deze actie? Heb nog een oude telefoon liggen...Xepos schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 14:31:
Zie dat Samsung nog een extra actie online heeft gegooid voor de S8 en S8+, namelijk dat je 100 euro extra krijgt bij het inruilen van je oude telefoon (prijzen zijn met de €100 extra wel schappelijk). De actie loopt vanaf vandaag en omdat de GearVR actie t/m de 23e loopt kun je misschien wel gebruik maken van beide acties.
edit... gevonden:
http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/
edit2: Je krijgt de inruilwaarde + 100 euro extra korting
[ Voor 11% gewijzigd door twinkey op 21-08-2017 15:03 ]
Eerst maar eens zien of alle kortingen netjes verwerkt worden :-)
Ding doet het nog prima, natuurlijk wat gebruikerskrasjes na 2,5 jaar maar verder geen mankementen. Mensen die ervaring hebben met dergelijke acties? Hoe nauwkeurig zijn ze met het uitkeren van de maximale bedragen?
Overigens geld er ook een cashback actie op de Samsung Gear S3, zie: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/FN43QB9LKKC9W/
Uit ervaring (aanschaf koelkast) weet ik dat deze actie in elk geval vlekkeloos werkt bij Samsung
Overigens is de S8 in Duitsland nog steeds goedkoper (573eu, maar heeft er ook al voor 559eu opgestaan: https://www.amazon.de/dp/...r=1-1&keywords=samsung+s8
En ook de Samsung Gear S3 is goedkoper in het buitenland: https://www.eglobalcentra...&dispatch=products.search
Credits voor bovenstaande gaan overigens uit naar Geert1976
[ Voor 29% gewijzigd door B-Real op 21-08-2017 15:22 ]
Let overigens wel op de voorwaarden van de inruilactie. Niet alle (web)winkels die ook aan de VR bril actie meedoen, doen mee aan de inruilactie.
Klopt de lijst met winkels die meedoen met de inruilactie is veel beperkter namelijk:matvkeulen schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:37:
Wauw, mooie actie. Met €100 extra inruil zit ik bijna op een bedrag dat ik 2e hands kan vragen/krijgen voor mijn huidig toestel.
Let overigens wel op de voorwaarden van de inruilactie. Niet alle (web)winkels die ook aan de VR bril actie meedoen, doen mee aan de inruilactie.
Samsung webshop
- KPN
- Telfort
- Tele2
- GSMweb
- Wehkamp
- Bol.com
- Telecombinatie
- PhoneHouse
- Welcom
"· Let op: Overige partners hebben hun eigen inruilplatform waar je ook de extra inruilwaarde kunt ontvangen. Kijk daarvoor op de desbetreffende actiepagina T-Mobile, Vodafone, Media Markt, Coolblue en Mobiel.nl"
Aldus Samsung.nl
De lijst met inruilwaardes zal wellicht dan iets afwijken, maar daar zal gok ik niet zoveel tussen zitten.
Klopt, net gecontroleerd op mobiel.nl en daar geven ze exact dezelfde inruilwaarde op mijn toestel. Dus die waarschuwing van mij is niet relevant.B-Real schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 15:47:
Die maken gebruik van het Samsung inruil-platform, overige partners hanteren hun eigen inruilservice en hierbij geld de cashback actie ook.
"· Let op: Overige partners hebben hun eigen inruilplatform waar je ook de extra inruilwaarde kunt ontvangen. Kijk daarvoor op de desbetreffende actiepagina T-Mobile, Vodafone, Media Markt, Coolblue en Mobiel.nl"
Aldus Samsung.nl
De lijst met inruilwaardes zal wellicht dan iets afwijken, maar daar zal gok ik niet zoveel tussen zitten.
Ik vind het haast te mooi om waar te zijn. Iemand hier ervaring mee?
Let wel even op de disclaimerPixellBox schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 22:35:
Exclusieve Coolblue aanbieding via de mail ontvangen? S8 voor 599 en S8+ voor 679
[afbeelding]
EDIT:
[...]
nvm, dus niet exclusief
Bestellingen van klanten naar wie wij geen persoonlijke en exclusieve aanbiedingen hebben verstuurd, worden als misbruik beschouwd en zullen worden geannuleerd.
De voucher krijg je al eerder via e-mail binnen. Dus dat is geen enkel probleem.OzzieMann schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 11:46:
Betreffende Gear VR actie, net geregistreerd en zou dan binnen 2 weken horen of het goed is. Binnen 6 weken ontvang ik dan de promotie, echter is de Oculus voucher maar geldig t/m 15-09-2017. Dat wordt wel wat krapjes denk.
Heb hen gebeld inderdaad. En het kan echt! Dus straks voor dezelfde prijs een S8 ipv een sim-onlysjaool schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 20:27:
@-Edwin- Mobiel.nl (v/h studentmobiel.nl) is een betrouwbare website. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd even met hun helpdesk bellen.
Ja daar heb je volgens mij niks aan zonder dat je eerst de foon in de gear vr moet stoppen om de oculus app te kunnen installeren. Kan je de voucher wel hebben maar die verloopt nog steeds op 15-9. Vraag is inmiddels doorgezet naar de juiste afdeling volgens de Twitter van SamsungNL.sjaool schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 22:46:
[...]
De voucher krijg je al eerder via e-mail binnen. Dus dat is geen enkel probleem.
Oeps... telefoon is al wel binnen...
[ Voor 7% gewijzigd door twinkey op 22-08-2017 23:09 ]
Dat is waar.OzzieMann schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 19:56:
[...]
Ja daar heb je volgens mij niks aan zonder dat je eerst de foon in de gear vr moet stoppen om de oculus app te kunnen installeren. Kan je de voucher wel hebben maar die verloopt nog steeds op 15-9. Vraag is inmiddels doorgezet naar de juiste afdeling volgens de Twitter van SamsungNL.
Wat is er te mooi om waar te zijn? Je krijgt 100 euro extra inruilwaarde, wat nu de actie is (lever een paupertoestel in voor €5 en krijg €105 korting). Mobiel.nl geeft dus 'slechts' 200 euro voor een S6 Edge 64GB, wat ik behoorlijk weinig vind.-Edwin- schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 19:02:
Volgens de site van mobiel.nl krijg ik maar liefst 300 euro voor mijn S6 edge 64gb. Dit icm T-Mobile samen van 23,50 per maand + 290 bijbetalen geeft dus geen losse toestelkosten?
Ik vind het haast te mooi om waar te zijn. Iemand hier ervaring mee?
De S8 is al helemaal niet zo duur meer op dit moment, zeker bij Tele2 (check dit eens) maar ook T-Mobile krijg je nog toestelsubsidie bij je abonnement.
Mocht je het doen, doe het dan vandaag nog. De Gear VR-actie is vandaag ook nog geldig namelijk.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW