Geen idee hoe dat precies gaat, grootste probleem is mijn gebrek aan italiaans in dit geval ben ik bangTed_W schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:51:
[...]
[...]
Is Amazon in zo'n geval dan verantwoordelijk of kun je dan fluiten naar je geld? Zo zie je maar dat binnen de EU ook niet alles 'safe' is.
Gewoon even in Chrome ergens rechts op de pagina klikken en 'vertalen naar het Nederlands' selecteren. Is niet 100% accuraat maar it gets the job donem0ridin schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:06:
[...]
Geen idee hoe dat precies gaat, grootste probleem is mijn gebrek aan italiaans in dit geval ben ik bang
I knowFyrithil schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 17:16:
[...]
Gewoon even in Chrome ergens rechts op de pagina klikken en 'vertalen naar het Nederlands' selecteren. Is niet 100% accuraat maar it gets the job done
Simpel: Via Amazon als het door Amazon zelf is verkocht, anders via de verkoper waar je hebt gekocht.
Zoals Bol.com hier met die externe verkopers. Dat regel je ook via die verkoper als er eventueel wat is.
Zoals Bol.com hier met die externe verkopers. Dat regel je ook via die verkoper als er eventueel wat is.
[ Voor 34% gewijzigd door W84 op 29-06-2017 20:49 ]
Voor zo'n goedkope toko met bijpassende website vind ik 't toch verrassend soepeltjes lopen daar bij eGloblal.
27 juni 14:13 - Order geplaatst
28 juni 15:27 - Order wordt verwerkt in warehouse
Nacht van 29 op 30 juni - "The products have been sent out to you" met tracking nummer.
Nacht van 29 op 30 juni - "The products have been sent out to you" met tracking nummer.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Vergeet niet dat eGlobal een Hong Kong's bedrijf is en daardoor kun je de prijzen eigenlijk niet met de Nederlandse prijzen gaan vergelijken. In Hong Kong zijn mobile telefoons nu eenmaal goedkoper als hier in NL, ook in de winkels daar. Een van de redenen is omdat Hong Kong geen BTW kent (je hoeft dus op de luchthaven van Hong Kong ook niet te gaan zoeken naar een tax refund loket, want die is er gewoon niet). Met name Apple producten vinden daardoor gretig aftrek in Hong Kong (in veel gevallen zelfs iets goedkoper dan Amerika).pimsaint schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 04:00:
Voor zo'n goedkope toko met bijpassende website vind ik 't toch verrassend soepeltjes lopen daar bij eGloblal.
Veel mensen zijn meteen al huiverig vanwege de lage prijzen door de vergelijking met NL prijzen, maar eigenlijk zijn het vrij gangbare prijzen voor Hong Kong. Het verschil is alleen dat eGlobal ook aan buitenlandse verzending doet, wat veel lokale (web)winkels dit niet doen.
en best wel relevant.... we hebben 0 garantie met onze LG G6 of Samsung S8 van eGlobal hier in NL.Ted_W schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:43:
[...]
Het verschil is alleen dat eGlobal ook aan buitenlandse verzending doet, wat veel lokale (web)winkels dit niet doen.
Uiteraard het risico dat je wel of niet wil nemen.
Ik heb maar €367 betaald voor mijn LG G6 incl verzending, voor mij persoonlijk wel het risico waard.
Daarentegen kost bij eGlobal de goedkoopste Samsung S8 (althans afgelopen week) €543.
En dat vond ik dan weer een net te hoog bedrag om het risico te willen dragen
[ Voor 32% gewijzigd door _Bailey_ op 30-06-2017 10:06 ]
Twijfel Twijfel...wil de S8 graag met de Gear VR2. Opties zijn bestellen via Amazon IT (574,-) en dan later de Gear VR set kopen (verwacht een hoop aanbod op marktplaats over een aantal weken) of de S8 kopen bij een deelnemende winkel (goedkoopste die ik heb kunnen vinden is bij DijkstraTelecom voor 699.-). Optie 1 zal goedkoper zijn, maar optie2 is natuurlijk in Nederland.
Andere optie is nog even 2/3 weken wachten en kijken wat de prijzen gaan doen.
Iemand advies?
Andere optie is nog even 2/3 weken wachten en kijken wat de prijzen gaan doen.
Iemand advies?
Verwijderd
Zit ook nog te twijfelen,het is een mooie actie van Samsung. En die 50 euro tegoed bij Ocolus kan je ook echt gebruiken want bijna alle (overigens leuke games) zijn betalend.
Goedkoopste in België die meedoet met de actie lijkt me bij Art&craft voor 729 euro.
Trek daar 180 euro vanaf en je komt op 550 euro...
Natuurlijk zullen er op marktplaats komen voor minder maar ja 100 euro zal het toch worden denk ik..zeker als het 50 euro tegoed er nog bij zit, die je overigens maar tot begin september kan cashen btw.
Goedkoopste in België die meedoet met de actie lijkt me bij Art&craft voor 729 euro.
Trek daar 180 euro vanaf en je komt op 550 euro...
Natuurlijk zullen er op marktplaats komen voor minder maar ja 100 euro zal het toch worden denk ik..zeker als het 50 euro tegoed er nog bij zit, die je overigens maar tot begin september kan cashen btw.
@lucatoni lekker online kopen en wachten. V&A hier gaat overspoelen denk ik (including me).
Let wel op dat buitenlandse toestellen soms geen VoLTE begrijpen op Nederlandse netwerken. Als Tele2-gebruiker kan dat tegen je werken.
Let wel op dat buitenlandse toestellen soms geen VoLTE begrijpen op Nederlandse netwerken. Als Tele2-gebruiker kan dat tegen je werken.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zou ook lekker op V&A wachten, heb bij mijn S7 de Gear gekregen en hoewel grappig nooit echt gebruikt... (Om die reden boeit het me nu ook niet bepaald).
Maar nooit verkocht omdat er zoveel aangeboden werd en ik het zonde vond om hem voor maar een paar tientjes weg te doen.
Maar nooit verkocht omdat er zoveel aangeboden werd en ik het zonde vond om hem voor maar een paar tientjes weg te doen.
Ach: dan weten "ze" vast wel het "Ervaringen & Discussie"-topic te vinden, met vragen als:Richh schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:
@lucatoni lekker online kopen en wachten. V&A hier gaat overspoelen denk ik (including me).
1. Mijn VoLTE/VoWiFi werkt niet; hoe kan dat?
2. Ik heb geen 4G/4G+
3. Ik heb nog geen firmware-update ontvangen
4. Mijn scherm doet het niet meer, maar krijg geen garantie van Samsung NL; wat nu?
Uiteindelijk wordt "goedkoop toch duurkoop"...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Tuurlijk is het relevant, maar mijn punt is veel mensen al meteen denken dat het een louche bedrijf is omdat het zoveel goedkoper is, terwijl het eigenlijk de 'normale' prijzen zijn in die regio. Dat je moeilijk aanspraak kunt doen op de garantie zit 'em dus eigenlijk niet in de lage prijs, maar puur vanwege de import en dat weet je van tevoren.Geert1976 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:02:
[...]
en best wel relevant.... we hebben 0 garantie met onze LG G6 of Samsung S8 van eGlobal hier in NL.
Uiteraard het risico dat je wel of niet wil nemen.
Ik heb maar €367 betaald voor mijn LG G6 incl verzending, voor mij persoonlijk wel het risico waard.
Daarentegen kost bij eGlobal de goedkoopste Samsung S8 (althans afgelopen week) €543.
En dat vond ik dan weer een net te hoog bedrag om het risico te willen dragen
Als je iets importeert, of het nou een telefoon is of een auto, dan moet je altijd eerst je huiswerk goed doen. Dit soort posten suggereert dat het vaak/altijd fout gaat door de lage prijs (goedkoop = duurkoop) terwijl het gewoon niet waar is. En import is echt geen nieuw fenomeen en zo vaak heb ik dit soort vragen echt niet voorbij zien komen op het forum, dus waar hebben we het over?henklbr schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:20:
[...]
Ach: dan weten "ze" vast wel het "Ervaringen & Discussie"-topic te vinden, met vragen als:
1. Mijn VoLTE/VoWiFi werkt niet; hoe kan dat?
2. Ik heb geen 4G/4G+
3. Ik heb nog geen firmware-update ontvangen
4. Mijn scherm doet het niet meer, maar krijg geen garantie van Samsung NL; wat nu?
Uiteindelijk wordt "goedkoop toch duurkoop"...
Uh, nee. Dit soort posts suggereert niet dat goedkoop, duurkoop is. Deze post geeft gewoon aan dat mensen eens moeten leren te lezen en onderzoeken wat een product dat ze willen kopen kan. De meeste vragen komen door mensen die zich niet laten voorlichten of inlezen. Tegenwoordig wordt alles maar als vanzelfsprekend aangenomen en dat terwijl een klant toch echt onderzoeksplicht heeft. Doe je als klant voor aankoop geen gedegen onderzoek naar een product dan kan goedkoop inderdaad duurkoop worden.Ted_W schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:48:
[...]
Als je iets importeert, of het nou een telefoon is of een auto, dan moet je altijd eerst je huiswerk goed doen. Dit soort posten suggereert dat het vaak/altijd fout gaat door de lage prijs (goedkoop = duurkoop) terwijl het gewoon niet waar is. En import is echt geen nieuw fenomeen en zo vaak heb ik dit soort vragen echt niet voorbij zien komen op het forum, dus waar hebben we het over?
Nu zeg jij in principe hetzelfde als ik alleen verwoord het iets anders zie ik, nu ik mijn post teruglees.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 30-06-2017 16:59 ]
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
551 euro voor een Galaxy S8 bij eGlobal Central, maar je moet dan maar hopen dat er nooit iets kapot gaat.
Moeilijke keuze..
Moeilijke keuze..
Ik weet niet, aangezien mensen wel wat formulieren en foto's moeten versturen naar Samsung en dan 6 weken wachten voor je dat ding krijgt. (je zou maar 30 juli je order plaatsen en door vertraging code 16 september binnen krijgenRichh schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:25:
-
>
-
Ik vind het iig een geweldige actie en heeft me overtuigd niet de Note 8, maar de S8 te halen. Ik wilde eerste proberen bij Ritel Breda verlengen, maar daar gold deze actie niet. (Tenzij je Tele 2 neemt). Ik vermoed nu dus dat de telefoons daar geïmporteerd zijn...
Anyway, ben naar de T-Mobile shop gegaan en daar maar gehaald. Nu wel jammer genoeg 6 weken wachten (hooguit). Tot nu toe vind hem zeer fijn, voornamelijk de beveiliging. Gewoon ontgrendelen zonder wat te doen...
Gelijk heb je. Het is dat ik 'm bij launch wou, ook vanwege BKR. Maar ik moet zeggen dat ik de S8 ook fijner vind dan de Note 4. Ik mis 'm niet echt. Die Gear VR had ik ook graag willen hebben, nooit eerder VR geprobeerd. Lijkt me cool. Jammer, maar helaas!
Kan iemand mij vertellen als ik de S8 op amazon.de koop hoe het met de garantie en inkooprechten zit?
https://www.amazon.de/dp/...L&tag=peppercom09-21&th=1
edit: of hier
https://www.amazon.it/gp/...YJU7H&tag=peppercom0ff-21
[ Voor 27% gewijzigd door Galukon op 01-07-2017 12:39 ]
Voor garantie kun je het beste even contact opnemen met Samsung NL, dan weet je het zeker.Galukon schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:37:
Kan iemand mij vertellen als ik de S8 op amazon.de koop hoe het met de garantie en inkooprechten zit?
Wat bedoel je precies met inkooprechten?
Ik bedoel invoerrechten of iets, niet dat ik aan de deur weer moet bij betalen.Ted_W schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:49:
[...]
Voor garantie kun je het beste even contact opnemen met Samsung NL, dan weet je het zeker.
Wat bedoel je precies met inkooprechten?
Aangezien Duitsland onder het Europese recht valt van vrij verkeer van goederen, hoef je geen invoerrechten te betalen.Galukon schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:00:
[...]
Ik bedoel invoerrechten of iets, niet dat ik aan de deur weer moet bij betalen.
Je kunt blijkbaar niet met PayPal betalen op Amazon.de....

[ 01/07/17 - Legenda: ( - ) = unlimited. Duur abbo: 24 maanden. Ziggo + Vodafone deal verwerkt: 5€ korting, Data x2.]
Onder het mom sharing is caring, ik heb morgen mijn S8+ binnen! Ahv bijgevoegd tabel was de keuze niet zo lastig.
Daar wil ik even bij toevoegen, de Ziggo en Vodafone geeft je geen voordeel tov Tele2. Het TV pakket welke gekozen mag worden, verklaard bijna het prijs verschil van +400€.
[ Voor 49% gewijzigd door Sugocy op 01-07-2017 15:40 ]
Mijn S8+ wordt naar verwachting dinsdag geleverd door DPS, ik kan nu al niet wachten
Maar waarschijnlijk ben ik overdag niet thuis (er moet natuurlijk ook gewerkt worden).
S8 besteld via ebay op dinsdag, op vrijdag ontvangen. Prijs € 599,99 + € 6,90 verzendkosten.
http://www.ebay.nl/itm/SA...ksid=p2060353.m1438.l2649
Netjes, maar het prijsverschil met NL is ook weer niet zo groot toch? Hier krijg je volgens mij nog een VR set erbij of is dit bij die Duitse(?) S8 ook het geval die je via eBay hebt gekocht?tjw schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:39:
S8 besteld via ebay op dinsdag, op vrijdag ontvangen. Prijs € 599,99 + € 6,90 verzendkosten.
Nope...Ted_W schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:52:
[...]
Netjes, maar het prijsverschil met NL is ook weer niet zo groot toch? Hier krijg je volgens mij nog een VR set erbij of is dit bij die Duitse(?) S8 ook het geval die je via eBay hebt gekocht?
Lees de voorwaarden maar eens door:
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/NZR8B2K9RQHQA/
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik heb een tijdje terug mn S7 edge verkocht en een nieuwe S8 gekocht.
Nu val ik net buiten de actie van de VR Gear (als ik dat had geweten had ik wel gewacht...), nu klopt de EAN wel met de promotie modellen.
Nog tips om alsnog in aanmerking te komen?
(Nee ik wil niet sjoemelen met iets ofzo)
Nu val ik net buiten de actie van de VR Gear (als ik dat had geweten had ik wel gewacht...), nu klopt de EAN wel met de promotie modellen.
Verwijderd
Als ik hem via eGlobal central bestel, is er dan een kans dat ik douane kosten moet betalen?
Dacht ik ook, daarom vond ik het prijsverschil ook wat klein om het VR pakket te laten liggen. Maar misschien heeft @tjw al een VR bril (of wilt hij het gewoon niet hebben).henklbr schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:56:
[...]
Nope...
Lees de voorwaarden maar eens door:
https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/NZR8B2K9RQHQA/
Gewoon proberen, de situatie uitleggen en netjes vragen of ze coulance willen geven? "Nee" heb je al en "Ja" kun je krijgen, toch?AiR60 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:41:
Kans is klein (maar altijd aanwezig denk ik), want ze versturen het niet voor niks via de UK. Ik laat het je weten zodra ik mijn S8+ binnen heb volgende week.Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:46:
Als ik hem via eGlobal central bestel, is er dan een kans dat ik douane kosten moet betalen?
[ Voor 62% gewijzigd door Ted_W op 02-07-2017 23:02 ]
Dan geef je toch je toch zelf je antwoord al?AiR60 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:41:
Nee dus over een maand gooien ze je dood op markt plaats. Heb zelf zo'n ding gehad en weggegeven.
Heel kort antwoord: NeeAiR60 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:41:
Kameraad van me bij SamMobile, die had een nieuwe S8 op vrijdag; op maandag begon de promotie -> Samsung gebeld -> NEE op het request...
Als iemand van SamMobile het al niet voor elkaar kan krijgen...
En zojuist mail van amazon.it dat de S8 is verzonden, zou woensdag aan moeten komen... Precies volgens de aangegeven datum in de mail so far
MediaMarkt heeft deze week de prijs van de S8 verlaagt....van 749 naar 679. Nu een zeer mooie aanbieding als je de VR set erbij wilt en geen problemen wilt hebben met garantie.
En de s8 plus danlucatoni schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:27:
MediaMarkt heeft deze week de prijs van de S8 verlaagt....van 749 naar 679. Nu een zeer mooie aanbieding als je de VR set erbij wilt en geen problemen wilt hebben met garantie.
Neem aan dat je zelf ook de prijzen kan opzoeken? Maar die zijn nog overdreven duur bij MediaMarkt, waardoor andere alternatieven beter zijn.
Ja heb ik opgezocht.lucatoni schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:29:
[...]
Neem aan dat je zelf ook de prijzen kan opzoeken? Maar die zijn nog overdreven duur bij MediaMarkt, waardoor andere alternatieven beter zijn.
Maar ik dacht dat het misschien een actie was van de locale mediamarkt
De S8 heeft de Mediamarkt al in prijs verlaagd. De S8+ is bij Belsimpel ook in prijs verlaagd naar 769,-, dus ik denk dat Mediamarkt wel zal volgen (nu nog 849,-). Net zoals dat ook het geval was met de S8.Aggressor schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:47:
[...]
Ja heb ik opgezocht.
Maar ik dacht dat het misschien een actie was van de locale mediamarkt
Belsimpel doet niet mee met de gear vr actie tochTed_W schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:24:
[...]
De S8 heeft de Mediamarkt al in prijs verlaagd. De S8+ is bij Belsimpel ook in prijs verlaagd naar 769,-, dus ik denk dat Mediamarkt wel zal volgen (nu nog 849,-). Net zoals dat ook het geval was met de S8.
Of heb ik het verkeerd gezien
Dit hangt van de EAN code af van het toestel, niet zozeer van de winkel waar je het gekocht hebt.Aggressor schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:50:
[...]
Belsimpel doet niet mee met de gear vr actie toch
Of heb ik het verkeerd gezien
Maar mijn idee was eerder dat als Belsimpel haar prijs verlaagt, dat Mediamarkt denk ik ook wel zal volgen zodat je het daar kunt kopen.
@Ted_W zie de omschrijving bij Belsimpel. Zij verkopen toestellen uit grijze import en doen daardoor niet mee met de Gear VR actie, zoals @Aggressor zegt.
Mediamarkt hoeft dan ook niet per se in prijs te zakken omdat het een ander product is.
Mediamarkt hoeft dan ook niet per se in prijs te zakken omdat het een ander product is.
OK, dan is Belsimpel no-go voor de VR-pakket.Richh schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:48:
@Ted_W zie de omschrijving bij Belsimpel. Zij verkopen toestellen uit grijze import en doen daardoor niet mee met de Gear VR actie, zoals @Aggressor zegt.
En je hebt gelijk, in principe hoeft Mediamarkt niet mee te gaan met Belsimpel, maar aangezien ze dit wel gedaan hebben voor de S8, verwacht ik wel dat ze dit ook zullen doen voor de S8+. Vraag is alleen wanneer.
Het zal mij niks verbazen dat de prijswijziging van de S8 ook niet de bedoeling was en dat Mediamarkt eerder die prijs weer verhoogd dan dat de S8+ meedaalt.
Ted_W....ik heb dit nagevraagd bij Samsung....en enkel de winkels die zij vermelden in de voorwaarden zijn winkels die geldig zijn van de actie. Bij het registreren die je de winkel via een uitgebreide form op te geven. Overig / other is niet mogelijk. Wellicht baseer je je op een vorige actie van Samsung, maar wat je nu zegt klopt niet.Ted_W schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:15:
[...]
Dit hangt van de EAN code af van het toestel, niet zozeer van de winkel waar je het gekocht hebt.
Maar mijn idee was eerder dat als Belsimpel haar prijs verlaagt, dat Mediamarkt denk ik ook wel zal volgen zodat je het daar kunt kopen.
Je hebt gelijk nu ik ook de wat kleinere letters heb gelezen, In eerste instantie was ik uitgegaan van wat Samsung op hun actiepagina heeft gezet:lucatoni schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:51:
[...]
Ted_W....ik heb dit nagevraagd bij Samsung....en enkel de winkels die zij vermelden in de voorwaarden zijn winkels die geldig zijn van de actie. Bij het registreren die je de winkel via een uitgebreide form op te geven. Overig / other is niet mogelijk. Wellicht baseer je je op een vorige actie van Samsung, maar wat je nu zegt klopt niet.
Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN code en komen niet in aanmerking voor deze Nederlandse promotie.
Ik had het zo geïnterpreteerd dat de EAN code doorslaggevend is. My bad.
Mijn S8+ is binnen! Op 23 juni besteld en vandaag ontvangen. Die druif van DPD had mijn pakket bij een hele andere straat afgeleverd op hetzelfde huisnummer (die niet thuis waren en daarom bij hun buren afgeleverd). Ik zag het gezeik met de zeer 'vriendelijke' klantenservice al voor me, maar gelukkig hadden die aardige mensen wel door dat het op de verkeerde is afgeleverd en kwamen ze het brengen. Eind goed al goed. Er zat apart een EU verloopstekker bij en de seal was nog intact alles is zo nieuw als het maar kan. Ik ben tevreden en ga er nog even mee pielen
En vandaag mijn S8 van amazon.it binnen gekregen, precies volgens schema 
Eerste indruk, mooi toestel! Nu keuzes (wil ik nieuwe fw flashen of laat ik het zo, handigste manier van alles omzetten en overzetten).
Wat me wel opvalt is hoe snel ik mijn S7 ineens wat verouderd aanvoelt qua looks
ps. Zijn er echt duidelijke redenen om mijn firmware the flashen naar bijv PHN? Het is nu ITV (Italie), maar taal is gewoon NL en zo te zien zijn er geen bloat apps (tenminste, geen die ik niet ook verwacht bij PHN) dus eigenlijk neig ik ernaar om het nu maar te laten zo... Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Eerste indruk, mooi toestel! Nu keuzes (wil ik nieuwe fw flashen of laat ik het zo, handigste manier van alles omzetten en overzetten).
Wat me wel opvalt is hoe snel ik mijn S7 ineens wat verouderd aanvoelt qua looks
ps. Zijn er echt duidelijke redenen om mijn firmware the flashen naar bijv PHN? Het is nu ITV (Italie), maar taal is gewoon NL en zo te zien zijn er geen bloat apps (tenminste, geen die ik niet ook verwacht bij PHN) dus eigenlijk neig ik ernaar om het nu maar te laten zo... Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 34% gewijzigd door m0ridin op 05-07-2017 21:14 ]
S8 eind van de middag ontvangen! 22juni ochtend bestelling gedaan. Op 28juni dispatch van warehouse naar birmingham UK. DPD pakketdienst heeft vandaag iets na 1700 mijn telefoon bezorgd. CSC van de foon is XME Malaysia. Doos was sealed. Ik kreeg er een EU stekkerplug bij.
Hier ook zeer tevreden. Sinds gisteren terug in Nederland - daar lag reeds een OP5 op mij te wachten en een smsje dat de S8 was af te halen bij het DPD punt om de hoek. Vandaag voor mij:
Om het on topic te houden; ik ben bovenal verrast door de compleetheid van het S8 pakket. Alleen de telefoon besteld bij eGlobal dus ik dacht dat het een vrij kale bedoeling zou zijn. Maar het komt zelfs met AKG headphones en een USB-C 'starterskit'. Gratis flipcover erbij gekregen. Prima deal, die OP5 gaat dus mooi retour.
Er zit een "e-warranty - register at purchase" sticker op de doos. Eens kijken wat we daar mee kunnen..

- OP5 €538 - Telefoon (64GB), Sandstone cover, temp. glass. prot, bullet earphones and extra dash kabel
- S8 €551 - Telefoon (64GB), crappy flip cover, temp. glas. prot, AKG earphones, micro-usb to usb-c en usb-c OTG to USB-A (UK lader, AC verloopje er los bij).
Om het on topic te houden; ik ben bovenal verrast door de compleetheid van het S8 pakket. Alleen de telefoon besteld bij eGlobal dus ik dacht dat het een vrij kale bedoeling zou zijn. Maar het komt zelfs met AKG headphones en een USB-C 'starterskit'. Gratis flipcover erbij gekregen. Prima deal, die OP5 gaat dus mooi retour.
Er zit een "e-warranty - register at purchase" sticker op de doos. Eens kijken wat we daar mee kunnen..

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Verwijderd
Voor de mensen die er een bij eGlobal willen bestellen, het kan langer duren.
"Dear Customer,
Thank you for your message.
With regard to your inquiry.
Due to a technical issue with our system, there will be delays in dispatching the orders this week. We are doing all possible to ship out the orders at the earliest.
We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your patience and understanding.
We will ship your order within 1-2 days and will send tracking number once shipped
Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.
Best Regards,
eGlobal Central EU"
"Dear Customer,
Thank you for your message.
With regard to your inquiry.
Due to a technical issue with our system, there will be delays in dispatching the orders this week. We are doing all possible to ship out the orders at the earliest.
We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your patience and understanding.
We will ship your order within 1-2 days and will send tracking number once shipped
Should you have any further inquiries, please feel free to contact us.
Best Regards,
eGlobal Central EU"
Ik heb even een aantal posts verplaatst naar: [Samsung Galaxy S8-serie] Het grote Accessoires topic.
Voor diegenen die op een reactie van Samsung over het VR-pakket wachten. Ik heb vandaag deze sms ontvangen.
Ik heb mijn aanvraag meteen op 19 juni ingediend.quote: Samsung ElectronicsBeste klant, wij hebben je deelname ontvangen, bedankt! Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces. Groet, Samsung Electronics.
Ik heb er gisteren een aangemeld, na15 minuten had ik diezelfde mail.sjaool schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:53:
Voor diegenen die op een reactie van Samsung over het VR-pakket wachten. Ik heb vandaag deze sms ontvangen.
[...]
Ik heb mijn aanvraag meteen op 19 juni ingediend.
Die mail had ik ook vrij snel. Dit keer kreeg ik een SMS op mijn telefoon.pappaleone schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 00:48:
[...]
Ik heb er gisteren een aangemeld, na15 minuten had ik diezelfde mail.
Verwijderd
S8 Samsung Galaxy Smartphone, 64GB, Zwart
Verkocht door: Amazon EU SarL aan €574 en in totaal incl verzending €580,02
Deze besteld op Amazon.it op 02/07 en verzonden op 04/07.
Pakketje nog steeds niet aangekomen.
Op Amazon tracking staat: Levering vandaag & In transit
Op BPost tracking staat:
04/07/2017 00:31 Bevestiging van voorbereiding van de zending ontvangen
Pakketje lijkt onderweg maar zie geen update van BPost.
Pakketje is ook nog niet aangekomen.
Wat loopt er mogelijks verkeerd? En welke acties kan ik ondernemen?
Thanks!
Verkocht door: Amazon EU SarL aan €574 en in totaal incl verzending €580,02
Deze besteld op Amazon.it op 02/07 en verzonden op 04/07.
Pakketje nog steeds niet aangekomen.
Op Amazon tracking staat: Levering vandaag & In transit
Op BPost tracking staat:
04/07/2017 00:31 Bevestiging van voorbereiding van de zending ontvangen
Pakketje lijkt onderweg maar zie geen update van BPost.
Pakketje is ook nog niet aangekomen.
Wat loopt er mogelijks verkeerd? En welke acties kan ik ondernemen?
Thanks!
Zie mijn post van een paar dagen geleden. Tracking status klopt niet. Nog geen 24 uur voordat die aankomt zal de status pas wat zinnigs tonen. Don't worry
Ik wacht nog steeds op een officieel antwoord. Ik had hem ingediend op zaterdag 24 juni. In de winkel en tijdens het aanmelden werd mij verteld dat er binnen 2 weken een antwoord zou komen of de aanmelding compleet was, dus vrijdag ochtend (de 13e dag) had ik eerst Samsung een Facebook bericht gestuurd en toen daar geen reactie op kwam heb ik ze gebeld.sjaool schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:53:
[...]
Ik heb mijn aanvraag meteen op 19 juni ingediend.
Het werd mij er niet echt duidelijk op:
Facebook: Hey, leuk je weer te zien op Messenger! Morgen werken wij ook nog 😉 Dus wacht het nog even af en anders weet je ons te vinden! ^Nico
Telefonisch: Ja, waarschijnlijk ontvangt u eind volgende week meer informatie. Toen ik aangaf, maar volgens de website krijg ik binnen 2 weken antwoord, kreeg ik te horen "tsja, het is druk"..... Met de vraag wordt het na het antwoord wel binnen 6 weken verstuurd? Daar kon zij mij geen antwoord op geven.
Leuk zo'n promo actie en uiteraard is het een extra, maar maak dan geen loze belofte die je niet waar kan maken
De S8(+) is blijkbaar populair.frankelfert1 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:41:
[...]
Leuk zo'n promo actie en uiteraard is het een extra, maar maak dan geen loze belofte die je niet waar kan maken
Dat vind ik geen excuus, zeg dan dat de levertijd onbekend is of huur meer mensen in de die promo's controleren. Als ik een afspraak maak met een bedrijf/klant dan moet ik die ook waar maken. Ze hadden natuurlijk kunnen weten dat dit extra mensen zou aantrekken.
Het hele proces bij elkaar kan al 8 weken bij elkaar in beslag nemen, volgens mij is dat er vrij lang.
[ Voor 11% gewijzigd door frankelfert1 op 08-07-2017 10:49 ]
Klopt, het is ook niet de eerste actie die ze hebben natuurlijk. Ze hebben namelijk het hele jaar door acties. Maar goed, geduld, als je er recht op hebt krijg je hem vanzelf wel binnen.frankelfert1 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:48:
[...]
Dat vind ik geen excuus, zeg dan dat de levertijd onbekend is of huur meer mensen in de die promo's controleren. Als ik een afspraak maak met een bedrijf/klant dan moet ik die ook waar maken. Ze hadden natuurlijk kunnen weten dat dit extra mensen zou aantrekken.
Het hele proces bij elkaar kan al 8 weken bij elkaar in beslag nemen, volgens mij is dat er vrij lang.
Sjonge sjonge sjonge: waar maak je je eigen druk om! Je krijgt vanzelf bericht, je bent niet de enige die aan deze promotie meedoet!frankelfert1 schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 10:41:
[...]
Ik wacht nog steeds op een officieel antwoord. Ik had hem ingediend op zaterdag 24 juni. In de winkel en tijdens het aanmelden werd mij verteld dat er binnen 2 weken een antwoord zou komen of de aanmelding compleet was, dus vrijdag ochtend (de 13e dag) had ik eerst Samsung een Facebook bericht gestuurd en toen daar geen reactie op kwam heb ik ze gebeld.
Daarbij is het ook nog eens vakantie-tijd: dus relax!
Als je in aanmerking komt voor de promotie, krijg je echt wel bericht...
mediamarkt gaat ook niet mee met de prijzen helaasRichh schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:48:
ik heb ze een mail gestuurd, en met belsimpel vergelijken ze niet
heeft iemand het wel geprobeerd bij de lokale mediamarkt?
[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 10-07-2017 10:29 ]
ja niet de PLUS versie denk ik?D_Jeff schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:44:
@Aggressor MediaMarkt Deutschland!
€ 599 euri
(Bron: preis.de )
en dan heb je ook geen gear ver pakket erbij
S8 zwart, zonder de Gear meuk. Prijsverschil moet ergens vandaan komen.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Verwijderd
Vorige week woensdag een S8 bij eGlobal besteld, is het normaal dat hij nu nog niet is verzonden?
10 minuten geleden een mail gekregen dat hij is verstuurd :')!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2017 22:16 ]
1dayfly ook 599,- Voor de snelle beslisser
Hmm staat bij meegeleverde accessoires Datakabel en oplader.lucatoni schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 18:45:
1dayfly ook 599,- Voor de snelle beslisser
Krijg je die akg headset er niet bij?
DaveD
Scherp! Ik kan me haast niet voorstellen dat je ze er niet bij zou krijgen, want volgens mij bevatte alle op de markt gekomen versies deze oordopjes. Maar ze staat idd niet bij de beschrijving.DaveD1109 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:11:
[...]
Hmm staat bij meegeleverde accessoires Datakabel en oplader.
Krijg je die akg headset er niet bij?
Dat dacht ik ook! Zit in twijfel hem te bestellen!lucatoni schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:46:
[...]
Scherp! Ik kan me haast niet voorstellen dat je ze er niet bij zou krijgen, want volgens mij bevatte alle op de markt gekomen versies deze oordopjes. Maar ze staat idd niet bij de beschrijving.
Heb nu een iPhone 7, maar ben na al die jaren Apple zat.
DaveD
Niet dat die AKG headset enige waarde heeft hoor. Ik heb 'm vaker in deals langs zien komen voor 20-25 euro.
Mijn AKG in-ears zitten dan ook nog gewoon in de verpakking... ooit maar eens verkopen
Mijn AKG in-ears zitten dan ook nog gewoon in de verpakking... ooit maar eens verkopen
Hebben jullie ook een email gehad van registratie van gear vr actie?
[ Voor 62% gewijzigd door Aggressor op 12-07-2017 15:15 ]
Ik heb de S8 zwart binnen van Amazon.it
30 juni besteld, vandaag afgeleverd. 12 dagen dus.
bij de buren, beetje jammer zonder toestemming maar goed dat mag de pret niet drukken.
30 juni besteld, vandaag afgeleverd. 12 dagen dus.
bij de buren, beetje jammer zonder toestemming maar goed dat mag de pret niet drukken.
-geen-
Bij mij is hij afgewezen. Terwijl alles goed was ingevuld (al eerder bevestigd door Custom Care)Aggressor schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:10:

Opnieuw contact opgenomen met customer care, en nu moet ik opnieuw 6 weken afwachten, volgens hun kan de herbeoordeling langer duren....
Waarom kan hij afgewezen zijn dan?frankelfert1 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:12:
[...]
Bij mij is hij afgewezen. Terwijl alles goed was ingevuld (al eerder bevestigd door Custom Care)?
Opnieuw contact opgenomen met customer care, en nu moet ik opnieuw 6 weken afwachten, volgens hun kan de herbeoordeling langer duren....
*knip*. Op de man.frankelfert1 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:12:
[...]
Bij mij is hij afgewezen. Terwijl alles goed was ingevuld (al eerder bevestigd door Custom Care)?
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 14-07-2017 12:01 ]
Nieuwe S8 bij een KPN winkel gekocht, hier is de standaard prijs voor een S8 648 euro.
Deze is telefonisch of in elke winkel van KPN te halen.
Doet ook mee aan de VR actie.
100 euro goedkoper dan de standaard prijs.
Pizza!
Exclusief abonnement? Dan is het best een nette prijs inderdaad.Thaimaster schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:56:
Nieuwe S8 bij een KPN winkel gekocht, hier is de standaard prijs voor een S8 648 euro.
Had het al in het accessoire topic genoemd: bij mij is 'ie ook goedgekeurdAggressor schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:10:

Mocht ik de Gear VR kit nu goed kunnen verkopen, net als mijn 'oude' S7 Edge, dan heb ik onder de streep niks bij hoeven te leggen voor de S8 Plus die ik nu heb.
[ Voor 49% gewijzigd door Richh op 14-07-2017 13:32 ]
Ja losse verkoop prijs, je kan hem alleen niet los op de site bestellen.Richh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:27:
[...]
Exclusief abonnement? Dan is het best een nette prijs inderdaad.
768 voor de S8 plus
Is al een aantal maanden deze prijs, adverteren niet met losse verkoop maar doen ze dus wel gewoon.
Pizza!
Wat is momenteel de beste deal in België om een S8 te kopen?
Zo dat is relaxed!! Ga hem morgen gelijk halen!!Thaimaster schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:56:
DaveD
Na lang meelezen in dit topic en na de tip van @Thaimaster (dank) gisteren een S8+ gekocht bij een KPN winkel. Uitstekende prijs (€768)! Terzijde, de Samsung accessoires zijn daar nu -25% (dus zwarte alcantara case en screenprotector zijn ook binnen).
[ Voor 17% gewijzigd door doogster op 16-07-2017 16:26 ]
Ja de KPN man wist niet eens dat ze goedkoper waren dan andere winkels.doogster schreef op zondag 16 juli 2017 @ 16:25:
Na lang meelezen in dit topic en na de tip van @Thaimaster (dank) gisteren een S8+ gekocht bij een KPN winkel. Uitstekende prijs (€768)! Terzijde, de Samsung accessoires zijn daar nu -25% (dus zwarte alcantara case en screenprotector zijn ook binnen).
Je kan deze prijs niet in de pricewatch vinden, vermoed omdat ze niet online verkoop doen zonder abo.
Mooi dat je wat met de tip kon!
Pizza!
Heb je em nu?Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 22:15:
Vorige week woensdag een S8 bij eGlobal besteld, is het normaal dat hij nu nog niet is verzonden?
Verwijderd
Ja, vandaag is hij bezorgd.
Ik ben er echt blij mee! Het is zeker een goede aankoop geweest.
Heb zelf ook een S8 Plus bij eGlobal besteld.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:58:
[...]
Goed om te horen dat ze echt leveren.
Welke CSC heeft het toestel? Is er een optie voor 4G bellen in de settings op het netwerk van KPN, Voda en/of Tele2?Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:58:
[...]
vandaag een S8 gehaald bij KPN XL winkel voor 624 (plus 4,24 thuiskopie)
LED cover was 45
kom ook in aanmerking voor VR pakket
LED cover was 45
[ Voor 17% gewijzigd door Escrimador op 20-07-2017 11:42 ]
Only dead fish go with the flow
Mooie deal.
Voor de LED Cover heb je 10 teveel betaald, haha. Even een tipje: Pas trouwens op met die Covers... ze maken krassen op je scherm.
Hoe kom je daarbij??? Dit is meer als een jaar geleden, daarna heeft Samsung de covers aangepast. Eerst je huiswerk doen dan pas schrijvenW84 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:29:
Mooie deal.Voor de LED Cover heb je 10 teveel betaald, haha. Even een tipje: Pas trouwens op met die Covers... ze maken krassen op je scherm.
Ps weet je of de Galaxy s8 + ook een goedkopere prijs heeft?Escrimador schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:41:
LED cover was 45
De s8 plus is waarschijnlijk 678 euro. Klik op bekijk alle prijzen, scroll naar beneden, Totale toestelkosten geeft aan hoeveel het toestel los kost.
Welke KPN XL winkel precies? Dat is namelijk een hele mooie prijs!!Escrimador schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:41:
LED cover was 45
hier in het topic staat dat alle kpn winkels aan deze prijs mee doen.lucatoni schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:29:
[...]
Welke KPN XL winkel precies? Dat is namelijk een hele mooie prijs!!
gewoon vragen
Het is niet dat ik heel dichtbij een KPN winkel woon, en als het antwoord Nee is dan zou het mooi zijn als ik zeker een KPN winkel weet waar ze deze wel aanbieden. Op de website van KPN zelf staan deze prijzen ook, maar zijn ze enkel met abonnement te bestellen.Aggressor schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:30:
[...]
hier in het topic staat dat alle kpn winkels aan deze prijs mee doen.
gewoon vragen
ja klopt.. anders ff naar toe bellen voor de zekerheid?lucatoni schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:35:
[...]
Het is niet dat ik heel dichtbij een KPN winkel woon, en als het antwoord Nee is dan zou het mooi zijn als ik zeker een KPN winkel weet waar ze deze wel aanbieden. Op de website van KPN zelf staan deze prijzen ook, maar zijn ze enkel met abonnement te bestellen.
Lees het algemene S8 topic door. Wederom krassen...pappaleone schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 02:51:
[...]
Hoe kom je daarbij??? Dit is meer als een jaar geleden, daarna heeft Samsung de covers aangepast. Eerst je huiswerk doen dan pas schrijven
Maar alleen als je er ook een bankpas of ander pasje in doet.W84 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:29:
Mooie deal.Voor de LED Cover heb je 10 teveel betaald, haha. Even een tipje: Pas trouwens op met die Covers... ze maken krassen op je scherm.