Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
Had te mooi geweest lol. Doe toch niets met die set, kan ik hem net zo goed goedkoper kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Als ik hem via de Duitse mediamarkt bestel, kan ik dan nog gebruik maken van de gear vr actie?

Scheelt 100 euro, waarom zou ik hem nog bij de NL mediamarkt aanschaffen? Ze helpen me hier toch ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Zitten die Duitse toesellen niet vol... eh... Duitse meuk? Of is dat met die multi CSC anders en SIM afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
Ik zie in de voorwaarden dat hij in de benelux gekocht moet zijn. Maar niet echt bij bepaalde winkels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
Net een bestelling gedaan bij eGlobal voor de 128 GB S8+ Coral Blue. En nu wachten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Ted_W schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:34:
Net een bestelling gedaan bij eGlobal voor de 128 GB S8+ Coral Blue. En nu wachten *O*
Heb je ook gekeken welke processor er in het toestel zit? De versie die op de site staat is voor Hong Kong en heeft een andere processor dan we hier gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ted_W
pappaleone schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 02:47:
[...]

Heb je ook gekeken welke processor er in het toestel zit? De versie die op de site staat is voor Hong Kong en heeft een andere processor dan we hier gebruiken.
Ja, er zit een Snapdragon 835 in. Ik heb liever een Exynos gehad, maar dat is niet beschikbaar in die uitvoering. Jammer, maar wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
  • Laatst online: 03-01-2021
Ted_W schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:10:
[...]

Ja, er zit een Snapdragon 835 in. Ik heb liever een Exynos gehad, maar dat is niet beschikbaar in die uitvoering. Jammer, maar wel te overzien.
toch zeker wel, er bestaat de SM-G955N model, heb ik ook overigens, sinds ik toch in korea ben heb ik deze gekocht.

heeft 6 gig ram en 128gb opslag en wel de exynos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Dennisjehz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:18:
[...]

toch zeker wel, er bestaat de SM-G955N model, heb ik ook overigens, sinds ik toch in korea ben heb ik deze gekocht.

heeft 6 gig ram en 128gb opslag en wel de exynos.
De SM-G955N is als het goed is geen dual-sim, wat voor mij een absolute eis is:

https://www.sammobile.com/devices/specs/SM-G955N/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
Ted_W schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:29:
[...]

De SM-G955N is als het goed is geen dual-sim, wat voor mij een absolute eis is:

https://www.sammobile.com/devices/specs/SM-G955N/
klopt, maar de snapdragon variant zou ik persoonlijk niet voor gaan, dealbreaker, plus de variant die ik heb kun je in nederland niet krijgen voor de prijs dat jij die je nu hebt gekocht...

kijk maar eens rond, dat gaat je boven de 1100 euro kosten via ebay en andere wegen, ik heb natuurlijk dit niet betaald maar gewoon het bedrag wat elk ander mens zou betalen hier in korea (tja, als je er toch bent), wat omgerekend ongeveer 870 euro was

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ted_W
Dennisjehz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:41:
[...]

klopt, maar de snapdragon variant zou ik persoonlijk niet voor gaan, dealbreaker, plus de variant die ik heb kun je in nederland niet krijgen voor de prijs dat jij die je nu hebt gekocht...

kijk maar eens rond, dat gaat je boven de 1100 euro kosten via ebay en andere wegen, ik heb natuurlijk dit niet betaald maar gewoon het bedrag wat elk ander mens zou betalen hier in korea (tja, als je er toch bent), wat omgerekend ongeveer 870 euro was
Snap ik, maar dual-sim weegt voor mij zwaarder dan Exynos in dit geval, dus dat is dan jammer. Ik heb de SM-G9550 gekozen welke ook niet in NL te verkrijgen is. Inclusief die 5% korting heb ik er 750 euro voor betaald (een deel krijg ik weer vergoed van mijn werkgever omdat ik de mobiel ook zakelijk gebruik), dus dat vind ik nog wel te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Ted_W schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:10:
[...]

Maar wel de Coral blue te gekke kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Die is wel mooi. Ik heb de blauwe Clear Cover er om heen zitten omdat de Coral Blue niet leverbaar was. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyrithil
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-11-2022
https://www.amazon.it/dp/...keywords=galaxy%2Bs8&th=1

Gezien bij Amazon.it voor 580, zelfde telefoon staat bij Amazon.de voor 629. Scheelt toch weer redelijk in het geld. Iemand een idee of de telefoons (Italië vs Duitsland vs Nederland) verschillen in specs / ondersteuning / bandbreedtes?

Heb namelijk zitten wachten op de 1+5 maar daar hoor ik een hoop negatieve reacties over en voor 20 euro meer een S8 lijkt me dan een betere optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:05
Fyrithil schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:51:
https://www.amazon.it/dp/...keywords=galaxy%2Bs8&th=1

Gezien bij Amazon.it voor 580, zelfde telefoon staat bij Amazon.de voor 629. Scheelt toch weer redelijk in het geld. Iemand een idee of de telefoons (Italië vs Duitsland vs Nederland) verschillen in specs / ondersteuning / bandbreedtes?

Heb namelijk zitten wachten op de 1+5 maar daar hoor ik een hoop negatieve reacties over en voor 20 euro meer een S8 lijkt me dan een betere optie.
Dan heb je in hetzelfde bootje als mij gezeten. Ik heb ook met smacht uitgekeken naar de OnePlus 5 welke mij toch echt wat tegengevallen is. De S8 heb ik altijd erg mooi gevonden en sinds kort voor een schappelijke prijs te koop. Mijn S8 van Amazon.it ligt nu thuis dus ik kan je vanavond meer vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen. Middels coolblue. is die eglobal betrouwbaar? Hoe zit het met garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyrithil
injectx schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:54:
[...]

Dan heb je in hetzelfde bootje als mij gezeten. Ik heb ook met smacht uitgekeken naar de OnePlus 5 welke mij toch echt wat tegengevallen is. De S8 heb ik altijd erg mooi gevonden en sinds kort voor een schappelijke prijs te koop. Mijn S8 van Amazon.it ligt nu thuis dus ik kan je vanavond meer vertellen :)
Owh, ik ben erg benieuwd! Als je een eerste indruk in dit topic zou willen geven heel graag. Dan kan ik vanavond of morgen ook een bestellen :) De zilvere versie is echt heel erg mooi :)
angelico66 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:04:
Ik heb de mijne vandaag binnen gekregen. Middels coolblue. is die eglobal betrouwbaar? Hoe zit het met garantie?
Ik durf het persoonlijk niet aan. De telefoon is wel heel erg goedkoop maar ondanks dat er .nl bij staat is het echt een bedrijf uit Hong Kong en daar komen de spullen dan ook vandaan. Als je op Google zoekt naar reviews zijn deze erg wisselend en vooral de klantenservice bij problemen lijkt een hoop aan te mankeren. Ook raken (afgaand op de reviews) er regelmatig dingen kwijt in de post. Voor die 40 euro die het uiteindelijk scheelt met Amazon.it ga ik het niet wagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
angelico66 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:04:
Fyrithil schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:22:

[...]

Ik durf het persoonlijk niet aan. De telefoon is wel heel erg goedkoop maar ondanks dat er .nl bij staat is het echt een bedrijf uit Hong Kong en daar komen de spullen dan ook vandaan. Als je op Google zoekt naar reviews zijn deze erg wisselend en vooral de klantenservice bij problemen lijkt een hoop aan te mankeren. Ook raken (afgaand op de reviews) er regelmatig dingen kwijt in de post. Voor die 40 euro die het uiteindelijk scheelt met Amazon.it ga ik het niet wagen..
Ik heb voor eGlobal gekozen puur vanwege een dual-sim telefoon, anders was ik ook zeker binnen de EU gebleven. Een collega van mij heeft zijn dual-sim ook bij eGlobal besteld (een S7 Edge) en dat ging volgens hem prima, dus dat heeft mij wel voldoende vertrouwen gegeven om met hun in zee te gaan. Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Volgens zijn hier nog een paar andere Tweakers die net voor mij ook een S8 bij eGlobal hebben besteld.

Edit: als aanvulling op de reactie op Fyrithil, in het buitenland zijn mobiele telefoons over het algemeen ook een pak goedkoper dan hier in NL, dus het kan wel en hoeft niet meteen 'fishy' te zijn. Hier worden we gewoon genaaid waar we zelf bij staan...

En ook ik had met smacht uitgekeken naar de OP5 en als die niet zoveel duurder is dan de OP3T zou ik het nog wel willen overwegen, maar de meerprijs vind ik teveel voor wat het aan extra's biedt.

[ Voor 15% gewijzigd door Ted_W op 23-06-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Kijk anders in het lg g6 levertijden topic,veel tweakers die deze week bij eglobal besteld hebben.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 20:08
injectx schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:54:
[...]

Hier precies het zelfde verhaal, dinsdag komt mijn S8 hopelijk binnen, ook via Amazon it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:05
Sinds gisteren de S8 binnen van amazon.it. Netjes geleverd. Telefoon op Nederlands gezet en kreeg meteen de nieuwste update binnen. Alles werkt al is het voor een clean android gebruiker als ik wel even wennen. Zit nog een beetje in dubio met de OnePlus 5 maar ik denk niet dat ik nog naar een normaal display terug kan na de S8 :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nielssg
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 21:45
Gisteren mijn S8 ontvangen van amazon.it. Snelle levering en bestelproces was eenvoudig met Google translate. S8 box was matig verpakt maar is bij mij zonder beschadigingen aangekomen. Het betreft een Europees toestel met italiaanse quickstart guide etc. En is standaard ingesteld op Italiaans dus bij de eerste keer opstarten even de taal veranderen. Naast de snelle levering en mooie prijs is het grote voordeel tov eGlobal dat je goede garantie hebt via Amazon! Kortom een aanrader :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fyrithil
Top! Ik heb net de zilvere besteld via Amazon.it voor 580 euro inclusief verzending. Sinds gisteren is de status opeens 'op voorraad' dus als het goed is woensdag of donderdag al binnen :)

Voor die 20 euro extra (niet eens de verzending van OnePlus meegerekend) is dit denk ik een betere koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
injectx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:49:
Alles werkt al is het voor een clean android gebruiker als ik wel even wennen.
Ik hou ook van stock Android. Op YouTube staan genoeg filmpjes hoe je heel simpel zonder root een stock Android look en feel krijgt. Ga ik zeker doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:56
injectx schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:49:
Sinds gisteren de S8 binnen van amazon.it. Netjes geleverd. Telefoon op Nederlands gezet en kreeg meteen de nieuwste update binnen. Alles werkt al is het voor een clean android gebruiker als ik wel even wennen. Zit nog een beetje in dubio met de OnePlus 5 maar ik denk niet dat ik nog naar een normaal display terug kan na de S8 :P
nielssg schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:03:
Gisteren mijn S8 ontvangen van amazon.it. Snelle levering en bestelproces was eenvoudig met Google translate. S8 box was matig verpakt maar is bij mij zonder beschadigingen aangekomen. Het betreft een Europees toestel met italiaanse quickstart guide etc. En is standaard ingesteld op Italiaans dus bij de eerste keer opstarten even de taal veranderen. Naast de snelle levering en mooie prijs is het grote voordeel tov eGlobal dat je goede garantie hebt via Amazon! Kortom een aanrader :)
Goed om te horen, gefeliciteerd met jullie aanwinst :) Ik zit er zelf ook over te denken om de S8 te kopen, het grootste voordeel ten opzichte van de OP5 vind ik de VoLTE ondersteuning bij de Nederlandse providers. Zitten jullie toevallig bij Vodafone, KPN of Tele2 en zo ja, werkt VoLTE met de standaard Italiaanse ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Hij staat nu op 639.57 euro hier in dit topic bij "onderwerpen".

Als ik erachter kijk zijn de prijzen bij de webshops toch hoger. Is de prijs even zo laag geweest en snel weer omhoog gezet?
Of gloort er hoop op een competitieve prijs t.o.v. import.

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

Felyrion

goodgoan!

Alien_Inside schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:32:
Hij staat nu op 639.57 euro hier in dit topic bij "onderwerpen".

Als ik erachter kijk zijn de prijzen bij de webshops toch hoger. Is de prijs even zo laag geweest en snel weer omhoog gezet?
Of gloort er hoop op een competitieve prijs t.o.v. import.
Even naar onderen scrollen, daar staat Amazon.de opgenomen.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside

Alien_Inside

-geen-

Felyrion schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Even naar onderen scrollen, daar staat Amazon.de opgenomen.
Ah, zodoende. Op een S4 aan het kijken, dat is toch wat anders.

Dus Dui, Ita en China zijn redelijke importtarieven. Als het NL op 630 komt wordt het interessant voor mij.
Dual Sim komt er mogelijk aan in NL... lastig kiezen wordt het zo. Wachten of snel op de lage prijzen insteken. Had de S7 edge ook al gemist met de 75 euro kortingsactie... die blijft maar hoog staan.

Een Coral Blue dual sim zou erg welkom zijn, maar voor deze prijzen en gevoeligheid van apparatuur wil ik wel zeker zijn van betrouwbaarheid in garantie (en dito afhandling) dus eglobal skip ik zekerheidshalve.

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:47
Ik heb ook wel interesse in dit toestel, ondanks dat ik oorspronkelijk een oneplus wilde aanschaffen. Leuk om in dit topic te zien dat ik niet de enige ben. Weet alleen niet of ik dat hele samsung ecosysteem wil duiken, de oneplus community is toch wel erg leuk.

Zijn alle toestellen die je voor de europese markt (zoals die van amazon.it) voorzien van de exynos processor? En zijn die van Amazon it niet branded ofzo? Er staan er meerdere, sommige met Timo

[ Voor 10% gewijzigd door twowheeler op 25-06-2017 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyrithil
Je moet inderdaad even goed kijken wat je besteld. De telefoon die ik linkte op vorige pagina is niet gebrand. Staat ook bij de vragen onderaan de pagina (vertaling uit het Italiaans door Google is een beetje matig maar het wordt duidelijk dat de telefoon niet gebrand is). Als je via Amazon koopt heb je prima garantie, daarnaast betaal je met een creditcard, deze hebben vaak ook nog een eigen garantie op bestellingen van webshops, kan je altijd checken voor de zekerheid.

Alle Europese modellen hebben de Exynos chips, toestellen voor de US lopen op een Snap 835. Geen idee of het veel uit zal maken, hoor genoeg positieve dingen over de Exynos.

Ik heb lang getwijfeld over een nieuwe OnePlus maar het grote verkooppunt daar is de camera en ik denk dat ik persoonlijk daar niet genoeg uit ga halen. Als ik dan voor hetzelfde geld een S8 kan krijgen waar het display echt geweldig van is ga ik toch daarvoor. Als de telefoon 750 euro was (zoals bij Bol) was de keuze voor een OnePlus veel makkelijker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside

Alien_Inside

-geen-

De Coral Blue is nu in italie te krijgen voor 592 eur via een amazon webhandelaar.

https://www.amazon.it/dp/...0&sr=1-1&keywords=s8&th=1

Waarom is dit nou 40 tot 70 euro goedkoper dan de andere kleuren bij die webshop?
Is dit gewoon een volledig zelfde versie, dus totaal unbranded, geen gedoe met locks/updates? Ik verbaas me wat erover aangezien ze tot gisteren alleen met TIM te krijgen waren. Iemand die dit wijs kan worden in de Italiaanse shop?

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
Ik heb hem besteld via Cellularishop op Amazon it. voor 581 incl.quick delivery. Kon daar wel uit een aantal kleuren kiezen.

Alleen m'n tracking status is niet erg up tot date.
Laatste status is van de 23e ergens in Italië, terwijl die morgen zou moeten arriveren :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liev schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:26:
Ik heb hem besteld via Cellularishop op Amazon it. voor 581 incl.quick delivery. Kon daar wel uit een aantal kleuren kiezen.

Alleen m'n tracking status is niet erg up tot date.
Laatste status is van de 23e ergens in Italië, terwijl die morgen zou moeten arriveren :s
Hopelijk is hij verzekert dan.
Zou hem ginder toch enkel bij Amazon zelf bestellen en niet van die derde partijen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Laatst online: 10:54
Mijn s8+ vandaag ontvangen van eglobal, geen problemen tot nu toe. Apparte opzet stuk ontvangen voor de lader. Rest geen gekkigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liev
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:42:
[...]

Hopelijk is hij verzekert dan.
Zou hem ginder toch enkel bij Amazon zelf bestellen en niet van die derde partijen...
Staat bij mn order: Verkocht door: Amazon EU SarL en betaald via creditcard, dus geen probleem.

En inmiddels is de status geüpdate:

In transit: UPS Access Point™, Friedrich der Große 2, 44628 Herne, Duitsland

Uw zending is onderweg binnen het UPS-netwerk en wordt waarschijnlijk op de voorziene datum afgeleverd. Het is mogelijk dat een zending deze status behoudt totdat het wordt afgeleverd.

Gezien er Amazon Luxemburg op de factuur staat ben ik benieuwd naar het AEN nummer. Volgens de actie voorwaarden van Samsung heb je recht op een vr bij het juiste AEN gekocht in de Benelux regio. Wie weet ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Liev op 26-06-2017 23:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ted_W
Mijn S8+ wordt vandaag ingepakt en verzonden door eGlobal (donderdagavond besteld) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
hikhakhok schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:43:
Mijn s8+ vandaag ontvangen van eglobal, geen problemen tot nu toe. Apparte opzet stuk ontvangen voor de lader. Rest geen gekkigheid!
Omdat het waarschijnlijk de hong kong versie is en die gebruikt de Britse plug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Liev schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:52:
[...]

Staat bij mn order: Verkocht door: Amazon EU SarL en betaald via creditcard, dus geen probleem.

En inmiddels is de status geüpdate:

In transit: UPS Access Point™, Friedrich der Große 2, 44628 Herne, Duitsland

Uw zending is onderweg binnen het UPS-netwerk en wordt waarschijnlijk op de voorziene datum afgeleverd. Het is mogelijk dat een zending deze status behoudt totdat het wordt afgeleverd.

Gezien er Amazon Luxemburg op de factuur staat ben ik benieuwd naar het AEN nummer. Volgens de actie voorwaarden van Samsung heb je recht op een vr bij het juiste AEN gekocht in de Benelux regio. Wie weet ;)
Ga er maar vanuit dat dit geen AEN code is die in Nederland wordt uitgegeven voor de actie. Toestel is niet bestemd voor Nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside

Alien_Inside

-geen-

Liev schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:52:
[...]
blah

Amazon stuurt haar europese vestigingen aan via Luxemburg.
Even gekeken op de .lu site van samsung promoties en daar staan de winkels in die meedoen, Amazon staat er zoals verwacht niet tussen.

Maar idd check het EAN nr, je weet maar nooit.
Ben benieuwd, keep us posted!

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoals vele in het LG G6 Levertijden & Prijzen zeer succesvol bij elglobalcentral een hagelnieuwe LG G6 hebben besteld (en sommige al ontvangen) en ook hier in dit topic een S8 hebben besteld;

gebruik de code giveme5 en je kan al voor €560, inclusief verzending, een S8 (dual sim, 64Gb) krijgen. Uiteraard helaas geen aanspraak op evt garantie hier in NL/Europa

[ Voor 16% gewijzigd door _Bailey_ op 27-06-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
Zit toch zeer zwaar te overwegen de S8 bij amazon.it te bestellen, 580 incl verzenden is toch wel heel verleidelijk! (Nu even niet op voorraad dus dan zou ik hem rond 8 juli krijgen).

Heb nu de S7 en ben er zeer tevreden mee, dus niet zo zeer dat ik moet upgraden... Maar het jeukt toch wel gewoon :) Wat een verschil ook qua prijzen zeg, gewoon 100e met de lokale winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m0ridin schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:43:
580 incl verzenden is toch wel heel verleidelijk!
inclusief verzenden? Kun je een linkje geven, want ik kom op €22 verzendkosten voor Nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Geert1976 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:56:
[...]

inclusief verzenden? Kun je een linkje geven, want ik kom op €22 verzendkosten voor Nederland
Dat is als ik via amazon.it zelf bestel dus niet 1 van de resellers daar, maar als ik het proces doorloop krijg ik nu een levertijd van 2 tot 5 weken (13 juli - 2 augustus). Wel 580 incl verzenden (toestelprijs 574, verzenden 6 euro).

Dus nog maar even niet besteld, 5 weken wachten is me wat te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Ted_W schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:56:
Mijn S8+ wordt vandaag ingepakt en verzonden door eGlobal (donderdagavond besteld) :)
Same here! Vanochtend hetzelfde bericht ontvangen van eGlobal. Ik heb de S8 donderdagmiddag besteld op de .NL site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jee, prijzen blijven maar dalen bij eglobalcentral.nl
Nu een S8 met code giveme5 (= 5% korting op eindbedrag) voor totaal €546 incl verzending

[ Voor 11% gewijzigd door _Bailey_ op 27-06-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Hee, ben niet zo bekend met alle buitenlandse sites, maar na hier even goed rondgekeken te hebben blijkt dit echt een hele hoop te schelen!
Hoe zit het met garantie als je via Amazon it besteld?
En hoe zit het met de levering?

Ik wil graag wat duidelijkheid voordat ik tot aankoop over ga, 600 euro naar it sturen is toch beetje veel ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Hmmm, waarom zijn die dual sims goedkoper dan het 'normale' model? Puntje wat me vooral een beetje tegenhoudt is eventuele support, wat dat betreft wil ik toch het liefst het standaard model zeg maar...

Maar inderdaad, prima prijzen verder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
m0ridin schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:59:
Hmmm, waarom zijn die dual sims goedkoper dan het 'normale' model? Puntje wat me vooral een beetje tegenhoudt is eventuele support, wat dat betreft wil ik toch het liefst het standaard model zeg maar...

Maar inderdaad, prima prijzen verder!
support/after sales bij Samsung vind ik persoonlijk ruk. Maar inderdaad, bij support of garantie zal je je telefoon naar Hong Kong moeten sturen voor support.
Goed hoesje gebruiken kan al helpen ;)

die Dual Sim modellen zijn goedkoper omdat het echt toestellen zijn voor de Aziatische markt, lijkt me. Ze worden vanuit Azie naar de UK verstuurd en vervolgens naar jou in Nederland ( = werkwijze eglobalcentral.nl zodat de klant geen invoerkosten hoeft te betalen)

Maar wil je inderdaad goede support dan inderdaad beter bestellen bij een webshop als Amazon of een NL webshop, maar dan uiteraard stuk duurder uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
Duidelijk, thanks... Over het algemeen amper tot nooit support nodig gehad, maar je zal het maar net zien (lees ook her en der wat puntjes mbt issues, het gaat mij dan ook vooral om het geval waar je een toestel met een issue opgestuurd krijgt oid).

En tja, dan betaal je idd wat meer (hoewel de standaard S8 modellen daar niet eens goedkoper zijn dan een amazon), maar in dit geval betaal ik dan liever een paar tientjes meer voor normale support I guess. Keuzes keuzes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht zo langzamerhand wel thuis te zijn in de smartphone terminologie, maar kom er niet echt achter wat er bedoeld wordt met 'branded' zoals in enkele comments hierboven genoemd wordt :+. Wordt hiermee bedoeld dat er apps van derde partijen meegeleverd worden ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:32:
Ik dacht zo langzamerhand wel thuis te zijn in de smartphone terminologie, maar kom er niet echt achter wat er bedoeld wordt met 'branded' zoals in enkele comments hierboven genoemd wordt :+. Wordt hiermee bedoeld dat er apps van derde partijen meegeleverd worden ofzo?
Dit is mogelijk soms wordt er een logo van de provider meegeleverd of een bepaalde app waaraan je kunt zien dat het toestel branded is. Nadeel is dat ze hun eigen firmware updates uitbrengen afgeleid van de originele firmware. Wil je hiervan af dan kun je via SamMobile de originele PHN unbranded firmware downlopaden en op je toestel zetten dit heeft geen invloed op je garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooviro
pappaleone schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:15:
[...]

Dit is mogelijk soms wordt er een logo van de provider meegeleverd of een bepaalde app waaraan je kunt zien dat het toestel branded is. Nadeel is dat ze hun eigen firmware updates uitbrengen afgeleid van de originele firmware. Wil je hiervan af dan kun je via SamMobile de originele PHN unbranded firmware downlopaden en op je toestel zetten dit heeft geen invloed op je garantie.
Volgens mij sinds het multi oxm systeem is dit niet meer mogelijk, hij pakt namelijk dan gewoon de csc die hij eerst ook had in plaats van phn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Dennisjehz schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:43:
[...]

Volgens mij sinds het multi oxm systeem is dit niet meer mogelijk, hij pakt namelijk dan gewoon de csc die hij eerst ook had in plaats van phn
Okay dat wist ik eve niet,nooit te oud om iets te leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
Geert1976 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:06:
[...]

Maar inderdaad, bij support of garantie zal je je telefoon naar Hong Kong moeten sturen voor support.
Nope, naar de UK voor eigen kosten.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Liev
Zo, vandaag is m'n S8 binnen gekomen via amazon it. met een echte amazon prime sticker.

22-06 besteld > 27-06 aangekomen.
Nog een tip... de UPS status klopte voor geen meter, geen pick-up in italie of iets. Maar 24 uur van te voren kreeg ik een update en klopte de voorspelde datum precies.

Verpakking was "ok ish" doosje zelf was nog gesealed en incl. EU oplader. oordopjes en handige verloopjes van micro naar c en USB naar c.

EAN komt inderdaad niet overeen met de actie voorwaarden.

Software was geen probleem. Alleen even van Italiaans veranderen naar Nederlands.
Enige wat me opviel is dat google voice nog op Italiaans stond ondanks ik de taal had aangepast.
Blijkt dat die app naar de systeemtaal kijkt... dus dat moet je even geforceerd op Nederlands zetten.

Voor deze prijs en dit toestel is het echt een top deal, wat een bizar mooi scherm. Alleen even wennen aan die samsung bagger, zag dat het meeste gelukkig uit kan. Blij dat ik niet in de OP5 hype ben blijven hangen.

Begrijp de commotie van de vinger afdruk positie trouwens echt niet, als ik hem vastpak komt mijn vinger precies uit bij de scanner. Ik vermoed dat dit door mijn hoesje komt (Spigen Rugged Armor), daardoor kun je je gemakkelijker orienteren.

WOEHOE! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi Liev!
Ik denk hem ook maar te bestellen daar... Grijs en zilver zijn voorlopig uitverkocht bij Amazon.it zelf maar ik vind persoonlijk Orchid Grey heel mooi en die is nog in voorraad...nu enkel nog uitmaken of ik ga voor een S8 of S8+...in vergelijking is de S8+ nog wat goedkoper dan hier in België.
Maar al es in de mediamarkt gaan kijken en veel scheelt het niet qwa grootte.
Ach zie wel, ff nog wat YouTube checken.

https://www.amazon.it/gp/...smid=A11IL2PNWYJU7H&psc=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooviro
pappaleone schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:34:
[...]

Okay dat wist ik eve niet,nooit te oud om iets te leren.
Is ook nog niet zo heel lang geleden zo!

Dit is pas sinds de s8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside

Alien_Inside

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:48:
Mooi Liev!
Ik denk hem ook maar te bestellen daar... Grijs en zilver zijn voorlopig uitverkocht bij Amazon.it zelf maar ik vind persoonlijk Orchid Grey heel mooi en die is nog in voorraad...nu enkel nog uitmaken of ik ga voor een S8 of S8+...in vergelijking is de S8+ nog wat goedkoper dan hier in België.
Maar al es in de mediamarkt gaan kijken en veel scheelt het niet qwa grootte.
Ach zie wel, ff nog wat YouTube checken.

https://www.amazon.it/gp/...smid=A11IL2PNWYJU7H&psc=1
Waar op amazon.it is orchid grey unbranded te koop voor die prijzen? (+- 570-580)

[Edit]
Ah, Viola is dus orchid grey. Ik dacht Violet!

Maar waar is de Viola te bestellen voor rond de 580?
Bij cellularishop lijkt er 22 eur bij te komen volgens hun shipping voorwaarden...

[ Voor 12% gewijzigd door Alien_Inside op 27-06-2017 23:30 ]

-geen-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• m0ridin
BWAH! En besteld via amazon.it, de zilvere versie :P

Als het goed is met een weekje (5-6 juli) binnen, toch wel spannend (alles in het italiaans en met google translate hehe) maar komt vast goed. Heel benieuwd!

Was bang dat als ik langer zou wachten hij weer uitverkocht was en ik dan spijt zou krijgen ;) Alles bij elkaar 580 incl verzenden, lijkt me een mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
via eGlobal de S8 nu voor €544 INCL verzending! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:35
Geert1976 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:43:
via eGlobal de S8 nu voor €544 INCL verzending! :)
link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Da's 573 incl, alsnog een prima prijs maar niet helemaal hetzelfde ;)

Oh wacht, was er niet zo'n code: giveme5 waarme je nog 5% extra korting kreeg?

[ Voor 11% gewijzigd door m0ridin op 28-06-2017 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Steefmeister schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:12:
[...]

kan aan mij liggen maar die kost 572,99
Volgens mij gaat het bij deze prijzen net zoals bij tickets voor een vliegtuig, des te meer mensen er op klikken des te hoger de prijs gaat worden..... ;)

Power to the beat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
[...]
Met de code "giveme5" gaat er 5% vanaf!

Gisteren daar besteld, € 551.94 voor:
  • Galaxy S8 G950FD Dual Sim 4G 64GB Midnight black
  • Screen Protector for Samsung Galaxy S8 (Curved Protection Film)
  • Free gift: Generic Samsung Galaxy S8 Folding Case- Black
Prima prijs als je 't mij vraagt. Volgens mij zetten ze de protector er al op en dat gratis hoesje komt als een aangename verrassing. Lijkt me sterk dat ie naar m'n smaak is maar 't beschermt in ieder geval goed genoeg voor de dagen dat ik nog opzoek ben naar een goeie bumper.

Had een OnePlus 5 besteld i.v.m. Dual-Sim maar dit vind ik een betere deal :)

edit:
Update: en binnen 24 uur een mailtje: "eGlobal Central (Europe): Order #XXXX is dispatching soon
"

[ Voor 6% gewijzigd door pimsaint op 28-06-2017 16:13 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
pimsaint schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:28:
[...]

Met de code "giveme5" gaat er 5% vanaf!

Gisteren daar besteld, € 551.94 voor:
  • Galaxy S8 G950FD Dual Sim 4G 64GB Midnight black
  • Screen Protector for Samsung Galaxy S8 (Curved Protection Film)
  • Free gift: Generic Samsung Galaxy S8 Folding Case- Black
Prima prijs als je 't mij vraagt. Volgens mij zetten ze de protector er al op en dat gratis hoesje komt als een aangename verrassing. Lijkt me sterk dat ie naar m'n smaak is maar 't beschermt in ieder geval goed genoeg voor de dagen dat ik nog opzoek ben naar een goeie bumper.

Had een OnePlus 5 besteld i.v.m. Dual-Sim maar dit vind ik een betere deal :)
Die code werkt helaas niet meer ;)

-edit- na een aantal malen proberen werkte hij opeens wel.

Heb hem nu besteld voor 546,24. Dan zit er nog wat bescherming bij.

Met creditcard afgerekend. Dan is mijn aankoop in ieder geval een half jaar verzekerd. Mocht het niet aankomen of niet juist aankomen dan kan ik dit bedrag nog op een redelijk eenvoudige manier terugvorderen :).

[ Voor 17% gewijzigd door Steefmeister op 28-06-2017 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De truc is om ff de diverse toestellen aan te klikken voor die 5% extra korting. Niet alle hebben de mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
dropkikker schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:52:
Hallo luitjes,

Ik heb op dit moment nog een S6, welke bijna dood is ;) Hierdoor op zoek naar een andere telefoon, ik wilde in eerste instantie de Oneplus 5, maar aangezien deze nogal tegen valt toch aan het kijken voor een S8.

Nu kwam ik toevallig via het LG G6 topic op de site van eglobal terecht en zag ik de S8 voor onder de 600 euro staan..

https://www.eglobalcentra...locke-orchid-grey-nl.html

Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
Hoe komen ze in godsnaam aan een adviesprijs van €1009,99 voor de Galaxy s8?? Bij Samsung zelf is de adviesprijs €799,-. Als ze al zo adverteren zou ik hem daar al nooit meer kopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m0ridin schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:12:
[...]

Da's 573 incl, alsnog een prima prijs maar niet helemaal hetzelfde ;)

Oh wacht, was er niet zo'n code: giveme5 waarme je nog 5% extra korting kreeg?
https://www.eglobalcentral.nl/#/product/20782

Voeg deze toe aan je winkelmandje, daarna de giveme5 code invoeren en voila: €546 incl verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdorie had hier beter geen link gepost naar de orchid Grey bij Amazon.it...is er 20 euro bij sinds gisteren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Tja, vraag/aanbod... dan gaat die omhoog. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:46:
Potverdorie had hier beter geen link gepost naar de orchid Grey bij Amazon.it...is er 20 euro bij sinds gisteren 8)7
Die €20 euro gaat ook nog wel lukken toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:46:
Ben je er al uit of je de S8 of S8+ wilt? Als je de S8+ niet TE groot vindt, dan zou ik er zeker voor gaan. Maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Ik heb zojuist een ticket via eglobal ingestuurd om mijn bestelling te annuleren. Zag dat hij via amazon.it nu 570 inclusief verzenden was. Voor die 25 euro bestel ik hem toch liever via Europa.

-edit- en deze ook geannuleerd, omdat er een TIM brand op zit. Je leest er erg snel overheen :(

[ Voor 20% gewijzigd door Steefmeister op 28-06-2017 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside

Alien_Inside

-geen-

tja, er staat nu 1 voor 517 euro.
maar alleen levering in italtie
next-phone

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Via amazon.de is hij 612 euro incl verzenden. Ik wacht even totdat de order van eglobal definitief is geannuleerd (en dat het geld terug op mijn creditcard komt), want ik ben daar een beetje huiverig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steefmeister schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:40:
Via amazon.de is hij 612 euro incl verzenden. Ik wacht even totdat de order van eglobal definitief is geannuleerd (en dat het geld terug op mijn creditcard komt), want ik ben daar een beetje huiverig voor.
Ik had eerst bij eGlobal een LG G6 besteld maar wilde liever de S8, dus geannuleerd.
Binnen anderhalve dag stond het geld weer netjes op m'n PayPal account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:09:
[...]

Ben je er al uit of je de S8 of S8+ wilt? Als je de S8+ niet TE groot vindt, dan zou ik er zeker voor gaan. Maar dat is persoonlijk.
Niet echt maar mijn oneplus one werkt nog degelijk dus niet gehaast. ;)

Voor geïnteresseerden: de goedkoopste aanbieder waar de actie met VR bril en 50 euro tegoed geldig is lijkt me bij art&craft te zijn. 729 euro plus Gear VR Pack ter waarde van 180 euro dus. Misschien een alternatief voor de VR fans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:50:
[...]

Niet echt maar mijn oneplus one werkt nog degelijk dus niet gehaast. ;)

Voor geïnteresseerden: de goedkoopste aanbieder waar de actie met VR bril en 50 euro tegoed geldig is lijkt me bij art&craft te zijn. 729 euro plus Gear VR Pack ter waarde van 180 euro dus. Misschien een alternatief voor de VR fans...
Ter waarde van is veel te hoog, bij Coolblue €129,99.De vr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ja plus 50 euro tegoed om games te kopen,dus lijkt wel te kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

Felyrion

goodgoan!

Ter info: als je hem bij Azerty besteld (678 op het moment) dan staat er op de website een EAN nummer van Nederland, wat ook mee zou doen aan de Gear VR actie.
Maar eenmaal geleverd blijkt het om een Italiaans toestel te gaan. Dan kun je dus veel beter direct via Amazon.it bestellen!

Ze konden verder niks betekenen maar ze hebben beloofd de EAN aan te passen. Ik heb hem nu bij Amazon besteld. Kijk ik nog wel een keer of ik ergens een Gear VR kan oppikken.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Geert1976 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:55:
[...]

Ik had eerst bij eGlobal een LG G6 besteld maar wilde liever de S8, dus geannuleerd.
Binnen anderhalve dag stond het geld weer netjes op m'n PayPal account
Same here, ik had voor de G6 zelfs meerdere orders geplaatst en geannuleerd (code vergeten, van .nl/eu geswitched, etc). Allemaal netjes geannuleerd en via PayPal gecrediteerd.

Nu wachten op m'n S8 :)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyrithil
24-06 besteld bij Amazon.it en vandaag (eigenlijk gisteren al, maar niet thuis) in ontvangst mogen nemen van PostNL. Meer dan prima gegaan, super snel en je krijgt een tracking nummer van PostNL via Amazon waardoor je alles kunt volgen.

Telefoon zit in mijn tas maar moet helaas werken.. Echt heel erg benieuwd naar het scherm.. Verpakking ziet er trouwens goed uit, geen beschadigingen en seal nog intact en wat is dat ding klein in vergelijking met mijn OnePlus2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Ik ben zelf ook aan het denken om de S8 via Amazon.it te kopen. Maar door het bericht van Steefmeister ben ik een beetje huiverig over de TIM versie. Hebben andere die 'm via Amazon.it hebben gekocht ook dit TIM brand erop zitten?

Mijn italiaans is niet al te goed :+ , hoe weet ik of dit er op zit bij deze versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
luuj schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:43:
Ik ben zelf ook aan het denken om de S8 via Amazon.it te kopen. Maar door het bericht van Steefmeister ben ik een beetje huiverig over de TIM versie. Hebben andere die 'm via Amazon.it hebben gekocht ook dit TIM brand erop zitten?

Mijn italiaans is niet al te goed :+ , hoe weet ik of dit er op zit bij deze versie?
De zwarte heb ik net besteld. Mooie prijs. Bij de andere staat expliciet aangegeven dat het om een branded versie gaat. Bij deze niet, daarom heb ik deze nu besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben! 8)7

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71vdKdvqC3L.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door W84 op 29-06-2017 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
W84 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:20:
Ik hoop dat jullie meer geluk hebben! 8)7
Een beetje vertrouwen in het buitenland mag ook wel hoor. Het is ook niet perse dat het koek en ei is als je alles binnen NL gaat bestellen (vaak is het alleen duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nou ja, er stonden een paar reviews waar er geen S8 in zat... kan ik niks aan doen. Ik hoop het niet voor jullie, maar op eBay heb ik ook weleens objecten niet gekregen of dat de doos was opengescheurd. Dus tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2YZQVL25OL4YyEhT5dHv2pw6/full.png

De "Dual-SIM"-versie van de S8+ is nu ook OFFICIËEL in Nederland verkrijgbaar, exclusief in de Samsung Shop...

Dit is een Nederlands, UN-branded PHN-toestel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DxdWMNfa0MkHA7AExEpetwjT/full.png

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Steefmeister schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:03:
[...]

De zwarte heb ik net besteld. Mooie prijs. Bij de andere staat expliciet aangegeven dat het om een branded versie gaat. Bij deze niet, daarom heb ik deze nu besteld.
Oh, is die toch ineens leverbaar... Gisteren stond die nog op 2-5 weken :/

Nah ja, zilver voor de verandering vind ik ook wel eens leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fyrithil
m0ridin schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:40:

Nah ja, zilver voor de verandering vind ik ook wel eens leuk ;)
Erg mooi hoor in zilver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Haha, dat geloof ik ook wel!

Maar eerst maar eens uberhaupt binnen krijgen en dan maar eens zien wat er in het doosje zit blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
Vraag over de Samsung actie: Iedereen heeft het over de EAN code en of die geschikt is voor de VR actie. Maar volgens mij is de winkel waar je hem haalt ook belangrijk en hebben ze in de voorwaarden een lijst met alle winkels die meedoen:
https://api.my-samsung.co...Shop%20NL%20HHPlatest.pdf

Of wordt hier niet naar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lucatoni schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:48:
Vraag over de Samsung actie: Iedereen heeft het over de EAN code en of die geschikt is voor de VR actie. Maar volgens mij is de winkel waar je hem haalt ook belangrijk en hebben ze in de voorwaarden een lijst met alle winkels die meedoen:
https://api.my-samsung.co...Shop%20NL%20HHPlatest.pdf

Of wordt hier niet naar gekeken?
Die (deelnemende) winkels verkopen toestellen met de juiste EAN-code...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:19
henklbr schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:53:
[...]

Die (deelnemende) winkels verkopen toestellen met de juiste EAN-code...
Maar nu draai je het om. Er zijn ook winkels die de juiste EAN verkopen maar niet in de lijst voorkomen. Naar mijn weten zijn deze ook uitgesloten voor deze actie? Zo staat het namelijk letterlijk in de voorwaarden.

[ Voor 6% gewijzigd door lucatoni op 29-06-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
W84 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:31:
Nou ja, er stonden een paar reviews waar er geen S8 in zat... kan ik niks aan doen. Ik hoop het niet voor jullie, maar op eBay heb ik ook weleens objecten niet gekregen of dat de doos was opengescheurd. Dus tja...
Nou, eBay is natuurlijk een verhaal apart en niet vergelijkbaar met Amazon (ook al is het de Italiaanse versie) of eGlobal die inmiddels al best wel wat Tweakers blij hebben gemaakt met een LG G6 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, ok... maar die foto's staan op Amazon hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
W84 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:42:
Mjah, amazon heeft ook weer veel resellers tegenwoordig... Hopelijk is het via amazon direct zelf nog altijd prima in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
W84 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:42:
m0ridin schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:48:
[...]

Mjah, amazon heeft ook weer veel resellers tegenwoordig... Hopelijk is het via amazon direct zelf nog altijd prima in orde.
Is Amazon in zo'n geval dan verantwoordelijk of kun je dan fluiten naar je geld? Zo zie je maar dat binnen de EU ook niet alles 'safe' is.
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste