• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-10 10:02
pappaleone schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 11:44:
[...]

Ik heb gisteren morgen via mobiel.nl een S8+ besteld met vodafone abb mocht hem in de middag al ophalen.
Kijk dat klinkt goed!, ik moet alleen eerst zeker weten of Vodafone hem echt heeft geannuleerd en of mijn nummer gewoon weer meegenomen kan worden. En dan ga ik hem ook zo bestellen. Betaal dan 474 bij en dan heb ik geen BKR :)

Heb een duidelijke screenshot gemaakt met mijn bestelnummer en waarin staat dat hij is geannuleerd er staat: Je bestelling is geannuleerd. Een nieuwe bestelling plaatsen kan eenvoudig via nummer: 0800-0560 - Optie 2.

Neig om nu al te bestellen via mobiel.nl, maar wil ook nog even horen zeggen via de chat. en daar reageren ze al 4 uur niet op.

Mochten ze het ooit tegen me willen gebruiken dan heb ik die schreenshot en een screenshot van een medewerker 8)

[ Voor 33% gewijzigd door MarcHealthy op 31-05-2017 12:41 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
GokuSsj schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:14:
[...]

Kijk dat klinkt goed!, ik moet alleen eerst zeker weten of Vodafone hem echt heeft geannuleerd en of mijn nummer gewoon weer meegenomen kan worden. En dan ga ik hem ook zo bestellen. Betaal dan 474 bij en dan heb ik geen BKR :)

Heb een duidelijke screenshot gemaakt met mijn bestelnummer en waarin staat dat hij is geannuleerd er staat: Je bestelling is geannuleerd. Een nieuwe bestelling plaatsen kan eenvoudig via nummer: 0800-0560 - Optie 2.

Neig om nu al te bestellen via mobiel.nl, maar wil ook nog even horen zeggen via de chat. en daar reageren ze al 4 uur niet op.

Mochten ze het ooit tegen me willen gebruiken dan heb ik die schreenshot en een screenshot van een medewerker 8)
Potverdomme jij hebt wel veel pech, hoop dat het nu goed gaat.

• MarcHealthy
pappaleone schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:49:
[...]

Potverdomme jij hebt wel veel pech, hoop dat het nu goed gaat.
Zie nu dat ze 24 mei een nieuwe bestelling hebben aangemaakt die nog niet is geannuleerd. Daar heb ik het recht om binnen 14 dagen te annuleren, dus dat ga ik doen. Ik hoef feitelijk niks terug te sturen omdat het een DOA was en hij was dus al terug gestuurd.

Ga vanmiddag om 15:00 bestellen via mobilel.nl en hopen dat het allemaal goed komt. Ben er nu precies 2 maanden mee bezig en ben er helemaal klaar mee haha, heb hem afgelopen vrijdag ochtend even kunnen vasthouden en gebruiken en het is een geweldige mobiel, dus ik wil hem snel hebben :)

• pappaleone
GokuSsj schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Zie nu dat ze 24 mei een nieuwe bestelling hebben aangemaakt die nog niet is geannuleerd. Daar heb ik het recht om binnen 14 dagen te annuleren, dus dat ga ik doen. Ik hoef feitelijk niks terug te sturen omdat het een DOA was en hij was dus al terug gestuurd.

Ga vanmiddag om 15:00 bestellen via mobilel.nl en hopen dat het allemaal goed komt. Ben er nu precies 2 maanden mee bezig en ben er helemaal klaar mee haha, heb hem afgelopen vrijdag ochtend even kunnen vasthouden en gebruiken en het is een geweldige mobiel, dus ik wil hem snel hebben :)
Succes houdt ons op de hoogte.

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-10 09:57
GokuSsj schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:37:
[...]

Goede tip ;), dit lijkt niet meer goed te komen haha. Ben nu aan het kijken of ze zonder toestemming mijn abbo hebben geannuleerd. Mocht dit zo zijn, dan vraag ik me af wat er met mijn nummer is gebeurd. Anders sluit ik hem wel via mobiel.nl aan. Daar is Vodafone nog steeds het goedkoopst ivm mijn ziggo combi. Dan ga ik er vanuit dat ze daar minder gedoe met Vodafone hebben dan rechtstreeks.
Ik kom bij t-mobile uit op €43,50 per maand .. bij vodafone blijf ik op 50 euro zitten.. doe ik iets niet goed dat vodafone goedkoper is? (heb overigens ook ziggo).

• MarcHealthy
Ferio schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:06:
[...]

Ik kom bij t-mobile uit op €43,50 per maand .. bij vodafone blijf ik op 50 euro zitten.. doe ik iets niet goed dat vodafone goedkoper is? (heb overigens ook ziggo).
bij tmobile zie ik s8 nieuw abbo 5gb 47.50. Terwijl ik bij Vodafone 52.50 betaald en dubbele data krijg. Weet niet wat voor abbo jij hebt geselecteerd voor 43.50 ?

Maar ik heb niet genoeg aan 5gb, vandaar dat ik 10gb wil.

• Ferio
GokuSsj schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:09:
[...]

bij tmobile zie ik s8 nieuw abbo 5gb 47.50. Terwijl ik bij Vodafone 52.50 betaald en dubbele data krijg. Weet niet wat voor abbo jij hebt geselecteerd voor 43.50 ?

Maar ik heb niet genoeg aan 5gb, vandaar dat ik 10gb wil.
S8
5GB = €41,50 met €5 korting en €19 bijbetaling.
10GB = €45,50 met €5 korting en €19 bijbetaling.

S8+
5GB = €44,50 met €5 korting zonder bijbetaling.
10GB = €48,50 met €5 korting zonder bijbetaling.

Zit zelf op 5gb, maar heb daar ruim voldoende aan.

Heb zelf ook ziggo, maar zie daar nu ook niet het voordeel in.

[ Voor 28% gewijzigd door Ferio op 31-05-2017 15:18 ]

• MarcHealthy
Ferio schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:12:
[...]

S8
5GB = €41,50 met €5 korting en €19 bijbetaling.
10GB = €45,50 met €5 korting en €19 bijbetaling.

S8+
5GB = €44,50 met €5 korting zonder bijbetaling.
10GB = €48,50 met €5 korting zonder bijbetaling.

Zit zelf op 5gb, maar heb daar ruim voldoende aan.

Heb zelf ook ziggo, maar zie daar nu ook niet het voordeel in.
Je hebt groot gelijk ;), hier 7 jaar tmobile gehad en wil nu wel eens na 2 jaar kpn ook Vodafone proberen om bereik te vergelijken. Als tmobile goedkoper uit valt en je bent tevreden, dan zou ik lekker daarvoor gaan :)

• Ferio
GokuSsj schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:29:
[...]

Je hebt groot gelijk ;), hier 7 jaar tmobile gehad en wil nu wel eens na 2 jaar kpn ook Vodafone proberen om bereik te vergelijken. Als tmobile goedkoper uit valt en je bent tevreden, dan zou ik lekker daarvoor gaan :)
Ik zag alleen een prijs voorbij komen en dacht dat ik hem nu goedkoper had gezien bij T-mobile.

Ik denk dat dit ook de laagste prijs is wat ik tot nu toe heb gevonden.

Ik twijfel nog tussen S8 of G6.. :)

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Ik hoop niet dat er nog steeds mensen zijn die Vodafone hun geld gunnen. Zeker niet als je er al zoveel gezeik mee hebt gehad. Ze moeten eerst maar eens hun zaakjes op orde krijgen en hun klantenservice beter gaan organiseren. Bovendien mogen ze de hand ook wel even in eigen boezem steken en de mensen excuses aanbieden. Het forum van Radar staat ook al vol met klachten. Er zijn mensen die een pre-order hadden gedaan van 19-4! uitleveren zoals Gokussj en die hebben nog steeds geen telefoon Mij krijgen ze nooit meer als klant in ieder geval.

• pappaleone
MillanO schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:08:
Ik hoop niet dat er nog steeds mensen zijn die Vodafone hun geld gunnen. Zeker niet als je er al zoveel gezeik mee hebt gehad. Ze moeten eerst maar eens hun zaakjes op orde krijgen en hun klantenservice beter gaan organiseren. Bovendien mogen ze de hand ook wel even in eigen boezem steken en de mensen excuses aanbieden. Het forum van Radar staat ook al vol met klachten. Er zijn mensen die een pre-order hadden gedaan van 19-4! uitleveren zoals Gokussj en die hebben nog steeds geen telefoon Mij krijgen ze nooit meer als klant in ieder geval.
Heel simpel met Vodafone is niets mis, alleen je moet niet rechtstreeks bij hun bestellen. Gewoon bestellen via mobiel. nu in mijn geval smorgens besteld en kon hem in de middag al ophalen. Ik denk dat ze bij Vodafone zelf een brak probleem hebben met uitleveren en bezorgen.

• MarcHealthy
MillanO schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 00:08:
Eens, ze kunnen beter wat minder reclame maken en investeren in hun klantenservice. Ook een chat optie hebben net als kpn. Bellen werkt echt voor geen meter met die wachttijden. Ze bellen zelf ook helemaal niet. En ondertussen hoor ik ze elke 5 minuten op radio 538..

Ik kan nu geen eens via mobiel.nl meer bestellen want mijn nummer hangt nu ergens bij Vodafone. Op het moment dat ik die order annuleer ben ik mijn nummer kwijt. Stond gisteren echt op het punt om te annuleren en dan vervolgens inderdaad bij mobiel.nl een abbo af te sluiten met een nieuw nummer. Maar dan moet ik ook 474 bij betalen om geen BKR te hebben.

Nee, ik blijf ze gewoon stalken via facebook chat. En hoop dat mijn nummer snel online weer gaat en dan word gekoppeld aan de simkaart die ik van ze heb ontvangen en dan hopelijk over 1 week mijn S8 terug die ik heb opgestuurd n.a.v. DOA. Daar zal ik ook wel weer achteraan moeten..

Nu al sinds afgelopen maandag onbereikbaar, gelukkig doet whatsapp het wel maar dan ben ik weer afhankelijk van wifi, en die is niet echt denderend op de plekken waar ik kom..

[ Voor 5% gewijzigd door MarcHealthy op 02-06-2017 08:26 ]

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
GokuSsj schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:25:
[...]

Eens, ze kunnen beter wat minder reclame maken en investeren in hun klantenservice. Ook een chat optie hebben net als kpn. Bellen werkt echt voor geen meter met die wachttijden. Ze bellen zelf ook helemaal niet. En ondertussen hoor ik ze elke 5 minuten op radio 538..

Ik kan nu geen eens via mobiel.nl meer bestellen want mijn nummer hangt nu ergens bij Vodafone. Op het moment dat ik die order annuleer ben ik mijn nummer kwijt. Stond gisteren echt op het punt om te annuleren en dan vervolgens inderdaad bij mobiel.nl een abbo af te sluiten met een nieuw nummer. Maar dan moet ik ook 474 bij betalen om geen BKR te hebben.

Nee, ik blijf ze gewoon stalken via facebook chat. En hoop dat mijn nummer snel online weer gaat en dan word gekoppeld aan de simkaart die ik van ze heb ontvangen en dan hopelijk over 1 week mijn S8 terug die ik heb opgestuurd n.a.v. DOA. Daar zal ik ook wel weer achteraan moeten..

Nu al sinds afgelopen maandag onbereikbaar, gelukkig doet whatsapp het wel maar dan ben ik weer afhankelijk van wifi, en die is niet echt denderend op de plekken waar ik kom..
Haha, de aanhouder wint. Succes man, hou ons maar weer op de hoogte.

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:41
Heeft iemand al ervaring met de dual sim variant?
http://www.dual-sim.nl/sa...-midnight-black-sm-g950fd

Verder zie ik nog maar weinig aanbiedingen voor de duos versie.

• pappaleone
sonna schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:02:
Heeft iemand al ervaring met de dual sim variant?
http://www.dual-sim.nl/sa...-midnight-black-sm-g950fd

Verder zie ik nog maar weinig aanbiedingen voor de duos versie.
Ik dacht dat het toestel werd uitgeleverd in Zwitserland. Prijzen zullen voor deze variant miet snel dalen omdat het geen massaproductie is.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
zwembroek schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:46:
Ik kan morgen een S8 en S8+ van mobiel.nl ophalen bij een servicepunt. Ik hoop dat het beide Nederlandse toestellen zijn. Ik las alleen maar goede dingen over mobiel.nl, maar lees nu toch dat ze ook Duitse modedellen versturen. Dan gaan ze gewoon weer retour.
Beide toestellen zijn NL modellen. PHN/PHN/PHN. Op beide doosjes zat maar 1 seal.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• pappaleone
zwembroek schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 14:56:
[...]

Beide toestellen zijn NL modellen. PHN/PHN/PHN. Op beide doosjes zat maar 1 seal.
Heb 3 dagen geleden een s8+ gehaald bij mobiel.nl gewoon Nederlands toestel. Ik heb nog nooit een voor de buitenlandse markt gemaakt toestel gekocht bij hun, en ik heb er al aardig wat gekocht bij ze.

• MarcHealthy
MillanO schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:27:
[...]

Haha, de aanhouder wint. Succes man, hou ons maar weer op de hoogte.
Mobiel lag opeens bij Vodafone al, afgelopen zaterdag ingeleverd. Volgens mij heeft dat bedrijf alleen een hard reset gedaan. Probleem is nu weg maar kwam vorige keer ook na een halve dag. we gaan het zien..heb er niet veel vertrouwen in. gelijk gezegd dat ik vermoed dat het een hardware probleem is, en dat ik hem dan gelijk kom terug brengen. we gaan het zien..

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-11 00:59

W84

Hopelijk heb je geluk, maar zoals je zelf al aangaf doen ze altijd eerst een factory reset wat je zelf ook kunt. Ik blijf het zeggen, voortaan gewoon langs de VF winkel gaan. Topservice en lossen het eventueel direct in de winkel voor je op. Online is helaas echt een rommeltje.

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-10 11:51
Hoe goedkoop is de S8 hier te krijgen? Ik heb gehoord dat Amerikanen er 2 konden krijgen voor 1, dus 375$ per telefoon met buy one get one actie. En ze kregen nog extra dingen erbij. Potver zeg, dat is wel erg goedkoop. Ik kan niet soortgelijke acties hier vinden helaas. Iemand enig idee hoe goedkoop je kan gaan?

• Ferrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-10 20:52
Gewoon schuiven met dat geld. Altijd maar dat dubbeltje eerste rang willen zitten mentaliteit. M'n BMW kost in de states ook minder dan de helft, maar hey ik woon hier in Nederland.

Verwijderd

Ferrr schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:39:
Gewoon schuiven met dat geld. Altijd maar dat dubbeltje eerste rang willen zitten mentaliteit. M'n BMW kost in de states ook minder dan de helft, maar hey ik woon hier in Nederland.
Lekker onnozele reactie. Niet iedereen kan 800 euro voor een telefoontje neerleggen vriend. Dan is het niet zo gek om te wachten op een dergelijke actie. Als jij het geld hebt, moet je lekker doen wat je wil maar veroordeel anderen er niet om als je zelf kennelijk geen idee hebt hoe het is om met wat minder geld te leven.

Persoonlijk verwacht ik dergelijke acties niet in Nederland, ik denk dat je beste optie de Btw actie van mediamarkt is....

• IAmNice
Ferrr schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:39:
Ok als jij 2.5x meer wil betalen dan normaal. Be my guest. Ben geen Amerikaan, wel jammer dat het niet in NL zo'n actie was dan.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-11 20:02
IAmNice schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:25:
Hoe goedkoop is de S8 hier te krijgen?
Ik heb in Hong Kong de 6GB/128GB versie van de S8+ gekocht voor 5600 hkd, dat is 640 euro. Kreeg er een power bank (met quickcharge), een hoesje en een kansloze ventilator die in de USB-C port past.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• hikhakhok
  • Laatst online: 14:58
Is dit nog wat? is ook Dual sim. wel erg goedkoop :?

https://www.eglobalcentra...middernacht-zwart-nl.html

• IAmNice
Ballebek schreef op maandag 12 juni 2017 @ 07:32:
[...]

Ik heb in Hong Kong de 6GB/128GB versie van de S8+ gekocht voor 5600 hkd, dat is 640 euro. Kreeg er een power bank (met quickcharge), een hoesje en een kansloze ventilator die in de USB-C port past.
Dat is niet in Nederland, maar is dit online te bestellen. Tripje naar Hong Kong is wel beetje duur haha.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

RMX

IAmNice schreef op zondag 11 juni 2017 @ 20:25:
Hoe goedkoop is de S8 hier te krijgen? Ik heb gehoord dat Amerikanen er 2 konden krijgen voor 1, dus 375$ per telefoon met buy one get one actie. En ze kregen nog extra dingen erbij. Potver zeg, dat is wel erg goedkoop. Ik kan niet soortgelijke acties hier vinden helaas. Iemand enig idee hoe goedkoop je kan gaan?
Voor iedereen die op zoek is.
Ik ging van de goedkoopste webshop op de pricewatch uit (816 euro)

Ik loop de Vodafone winkel in: 849,-.
Twijfel want ik wil hem hebben, maar is wel stuk duurder.

Loop niets vermoedend de KPN winkel binnen: 796,-.

Goedkoper dan de webshops. Geen idee hoe het kan, meteen gekocht! _/-\o_

• W84
  • Laatst online: 02-11 00:59

W84

Nette prijs ja, unbranded ook?

• IAmNice
RMX schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:40:
[...]

Voor iedereen die op zoek is.
Ik ging van de goedkoopste webshop op de pricewatch uit (816 euro)

Ik loop de Vodafone winkel in: 849,-.
Twijfel want ik wil hem hebben, maar is wel stuk duurder.

Loop niets vermoedend de KPN winkel binnen: 796,-.

Goedkoper dan de webshops. Geen idee hoe het kan, meteen gekocht! _/-\o_
Ah ok dus bijna 2.5x zo duur als wat Amerikanen konden krijgen. :( Toch nog jammer.

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50

RMX

W84 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:53:
Nette prijs ja, unbranded ook?
Yes! Kennelijk zijn ze altijd goedkoop maar adverteren er niet mee, omdat ze zelden losse toestellen verkopen.

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:48

sphere

Debian abuser

Die buy one get one acties in de VS, zijn natuurlijk niet losse toestel prijzen zonder abonnement.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-11 20:02
Is de Exynos ipv Snapdragon versie.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• hikhakhok
Ballebek schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:53:
[...]

Is de Exynos ipv Snapdragon versie.
In Europa zit toch de Exynos versie. Dus dan is er niet zoveel raars aan toch?

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:41
Lijkt inderdaad wel een beetje te mooi om waar te zijn.
De niet plus dual sim versie is hier ook nog geen 600 Euro:
https://www.eglobalcentra...ed-middernacht-zwart.html

Zou wel mooi zijn, maar mij te veel risico met garantie etc.
De shopreviews lijken namelijk ook nogal wisselend:
https://tweakers.net/shop...l-central-be/shopreviews/

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10 19:56
Op Duitse ebay is de S8 momenteel te krijgen voor 630 euro + 7 euro verzendkosten.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:46
He mannen!

Ondanks de zoekfunctie ben ik helaas niet bij het juiste antwoord gekomen (denk ik..)
Gratis VR GEAR Package vanaf morgen tot en met 30 juli
https://nl.pepper.com/aan...j-samsung-galaxy-s8-44739

Weten jullie hier meer over, breng ik fake nieuws of breng ik (voor sommige) zeer leuk nieuws?

Mijn schoonzus vertelde me zojuist tijdens een etentje dat ze morgen of overmorgen haar s8 zou binnen krijgen via Vodafone, Vodafone had haar al verteld dat ze vanaf de 19e de gratis gear kon krijgen (dmv haar imei uiteraard) via Samsung.

Nu heb ik sinds enkele dagen de S8 (KPN) maar weet er zelf niks over.. Het is dat ik het via haar hoorde en maar op Google ben gaan kijken..

[ Voor 36% gewijzigd door LopendeVogel op 18-06-2017 20:23 ]

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

LopendeVogel schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:22:
He mannen!

Ondanks de zoekfunctie ben ik helaas niet bij het juiste antwoord gekomen (denk ik..)
Gratis VR GEAR Package vanaf morgen tot en met 30 juli
https://nl.pepper.com/aan...j-samsung-galaxy-s8-44739

Weten jullie hier meer over, breng ik fake nieuws of breng ik (voor sommige) zeer leuk nieuws?

Mijn schoonzus vertelde me zojuist tijdens een etentje dat ze morgen of overmorgen haar s8 zou binnen krijgen via Vodafone, Vodafone had haar al verteld dat ze vanaf de 19e de gratis gear kon krijgen (dmv haar imei uiteraard) via Samsung.

Nu heb ik sinds enkele dagen de S8 (KPN) maar weet er zelf niks over.. Het is dat ik het via haar hoorde en maar op Google ben gaan kijken..
Morgen de Samsung website maar eens in de gaten houden. Lekker trouwens voor de early adopters... Maar hopen dat het met terugwerkende kracht kan. :P

"When you grow up your heart dies"

• LopendeVogel
sjaool schreef op zondag 18 juni 2017 @ 20:38:
[...]

Morgen de Samsung website maar eens in de gaten houden. Lekker trouwens voor de early adopters... Maar hopen dat het met terugwerkende kracht kan. :P
Mag ik ook hopen, althans ik ben er nog vrij laat mee (sinds de 15e oid heb ik hem pas), maar ik heb hem niet vanaf morgen of overmorgen.
We gaan het zien?!

• sjaool

sjaool

LopendeVogel schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:18:
[...]

Mag ik ook hopen, althans ik ben er nog vrij laat mee (sinds de 15e oid heb ik hem pas), maar ik heb hem niet vanaf morgen of overmorgen.
We gaan het zien?!
Ik heb de S8+ al sinds 11 mei. Mijn telefoon is dus al oud (fabricagedatum 22 april 2017). :D

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ooh goed nieuws. Ik wilde al een VR aanschaffen maar doe dit nu mooi via marktplaats. Die dingen worden meestal massaal gedumpt tijdens zulke acties.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
LopendeVogel schreef op zondag 18 juni 2017 @ 21:18:
[...]

We gaan het zien?!
Denk dat het helaas niet met terugwerkende kracht gaat...
Of alle early adopters moeten massaal gaan protesteren

• LopendeVogel
Eek2nd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:14:
[...]

Of alle early adopters moeten massaal gaan protesteren
Ik ga morgen https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/ eens checken..

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eek2nd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 23:14:
[...]

Idd. Vaak moet je de bon overleggen en het imei ding ingeven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Yep, aanbieding staat er op... Niet voor eerder gekochte toestellen...

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 07:33:
[...]

Ik zie het ja (voor andere mensen, zodra je het formulier invult en de aankoopdatum wilt selecteren kan je alleen vandaag kiezen en niet gisteren), vanavond eens met KPN bellen kijken wat die willen doen.
KPN is een deelnemende partij en die had mij wel even mogen informeren hierover enkele dagen geleden.

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 07:33:
[...]

Klopt. Ik heb het formulier echter gewoon ingevuld. Nu maar kijken wat ze doen. :)

Mijn nieuwe abonnement bij t-mobile gaat ook pas op 4 juli in. Dan zou ik ook pas mijn S8+ volledig kunnen gebruiken omdat mijn abonnement bij Simpel geen 4G heeft. :P

[ Voor 23% gewijzigd door sjaool op 19-06-2017 08:52 ]

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:40
Darn ook net een week geleden de s8+ gekocht en daardoor de actie gemist.
Wellicht van 14 bedenktijd (internet aankoop) gebruik maken en een nieuwe kopen?.....waarde van 179,- is namelijk niet niks, en de headset lijkt me best heel leuk.
Maar tov de winkel is dat natuurlijk niet helemaal eerlijk. Ik zal eens contact met Samsung opnemen, kijken hoe ze er in staan. (en waarom hebben ze geen mail contact, moet dat weer via Facebook, twitter of Messenger....zucht)

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10 10:50
Zelfde probleem hier... M'n factuur is van de 16e.

Mijn S8+ kwam bij een verlenging. Wie weet is KPN zo vriendelijk om me een factuur van de 19e te sturen? Ik ga die toko zo maar eens bellen :)

EDIT: KPN gebeld: Helaas meneer, dan zouden we fraude plegen.

Was te verwachten, maar niet geschoten is altijd mis ;)

Nu Samsung maar eens contacten!

[ Voor 28% gewijzigd door Kypo op 19-06-2017 09:52 ]

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:40
zojuist antwoord van Samsung gehad....helaas geen coulance voor aankopen net voor de periode, dan zou alleen gebruik maken van de 14 dagen retour recht op internet aankopen een optie zijn.
Maar daar ben ik toch net weer iets te fatsoenlijk voor......pech gehad dus...

• Eek2nd
Ja dat is de risico die je neemt ...
Je wert dat er ooit wel een echte promotie zou worden gelanceerd, maar noet wanneer...

Ik zat daarom oik bij de pre-order lang te twijfelen.. maar omdat bij T-Mobile de abbo goedkoop was en bij KPN en VF de prijzen gingen stijgen, gokte ik op goedkoper bij T.
Helaas zijn de prijzen bij T nu nog steeds het zelfde (waarbij mn abbo pas in juli in gaat).
Dus gwn vette pech en verkerrd gegokt..
(Gelukkig heeft mn zus nog niet gekocht, ze vroeg mij vorige week nog om wat info over de s8)

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:38
In de voorwaarden van Samsung staat nergens dat je de telefoon niet mag retourneren binnen de bedenk termijn van de winkel na registratie voor de actie. Voor degene die te vroeg gekocht hebben wellicht een optie? O-)

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

• Eek2nd
Klopt... dat is de enige optie als je binnen bedenktermijn de S8(+) hebt gekocht en gebruik wil maken van de actie.

• sandergar
Of .... telefoon opnieuw aanschaffen, aanmelden bij Samsung en vervolgens nieuwe telefoon binnen bedenktermijn retourneren.

Wij hebben de telefoon vrijdag besteld en zaterdag binnen gekregen. Valt buiten de actie periode dus. Willen we met de actie mee doen dan moeten we dus een nieuwe bestellen en deze aanmelden voor de actie. Vervolgens ... of die van vrijdag retourneren (en dus alles weer overzetten op de nieuwe) of retourneren we de nieuwe (krijgt de winkel tenminste nog een ongeopende telefoon retour).

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

• Eek2nd
sandergar schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:54:
Of .... telefoon opnieuw aanschaffen, aanmelden bij Samsung en vervolgens nieuwe telefoon binnen bedenktermijn retourneren.

Wij hebben de telefoon vrijdag besteld en zaterdag binnen gekregen. Valt buiten de actie periode dus. Willen we met de actie mee doen dan moeten we dus een nieuwe bestellen en deze aanmelden voor de actie. Vervolgens ... of die van vrijdag retourneren (en dus alles weer overzetten op de nieuwe) of retourneren we de nieuwe (krijgt de winkel tenminste nog een ongeopende telefoon retour).
Dat mag in principe niet werken (Of ze controleren het niet).
Want je moet je imei nr doorgeven (wat dus over t algemeen ook op de factuur staat)
Ik denk dat als je het toestel dan retourneert, de imei ook weer wordt doorgegeven aan samsung
(Ten minste.. lijkt mij logisch, tegen fraude)

• sandergar
Dat leek mij ook maar dat haal ik dus niet uit de voorwaarden.

• pappaleone
Eek2nd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:10:
[...]

Dat mag in principe niet werken (Of ze controleren het niet).
Want je moet je imei nr doorgeven (wat dus over t algemeen ook op de factuur staat)
Ik denk dat als je het toestel dan retourneert, de imei ook weer wordt doorgegeven aan samsung
(Ten minste.. lijkt mij logisch, tegen fraude)
Klopt helemaal en dan krijg je de beloofde vr ook niet. PS bij Samsung zijn ze ook niet helemaal 8)7 die volgen ook deze forum's. Het is gewoon pech hebben. Ik had hem als een van eersten en heb ook helaas pech. Wat al eerder werd gezegd even geduld en via marktplaats voor een prikkie

• tjw
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-10 17:53

tjw

Ik zie de S8 nu al op de Duitse Ebay voor € 538,90 + € 5,00 verzendkosten.
Ben wat huiverig om te bestellen. Ervaringen?

http://www.ebay.nl/itm/SA...1bc912:g:qDQAAOSwSzRZSBc8

Link werkt intussen niet meer. Ook niets meer te vinden als ik de naam van de verkoper 'intexpoolshop' intik.
Kwestie van 'als iets te mooi lijkt om waar te zijn .....'?

Update:
Bericht van Ebay dat ze waargenomen hebben dat een onbevoegde derde partij toegang had tot deze account. Deze derde partij kan de account gebruikt hebben om andere leden te bedriegen.

[ Voor 78% gewijzigd door tjw op 20-06-2017 17:04 ]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
tjw schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:24:
Ik zie de S8 nu al op de Duitse Ebay voor € 538,90 + € 5,00 verzendkosten.
Ben wat huiverig om te bestellen. Ervaringen?

http://www.ebay.nl/itm/SA...1bc912:g:qDQAAOSwSzRZSBc8
Zijn een man of 9000 je voor geweest ---> 99,7% Positieve feedback

Dus waar twijfel je over?

• sjaool

sjaool

Razer schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:20:
[...]

Zijn een man of 9000 je voor geweest ---> 99,7% Positieve feedback

Dus waar twijfel je over?
Die 9000 klanten kochten alleen geen telefoon maar Intex zwembaden en andere tuingerelateerde dingen. Positieve waarderingen vindt ik wel belangrijk maar dan moet het wel een beetje over dezelfde soort spullen gaan. ;)

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Let op; buitenlandse toestellen doen moeilijk met VoLTE.

De advertentie is inmiddels verwijderd?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• injectx
  • Laatst online: 02-11 22:44
574 bij Amazon.it. Komt dan wel nog +/- 5 euro bij voor verzenden. Iemand ervaring met Amazon.it?

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
injectx schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:52:
574 bij Amazon.it. Komt dan wel nog +/- 5 euro bij voor verzenden. Iemand ervaring met Amazon.it?
Prima, net zo een goede service als de overige takten van Amazon.

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:09
Kent iemand een betrouwbaar adres voor een dual-sim S8 (Plus)?

• pappaleone
Ted_W schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:10:
Kent iemand een betrouwbaar adres voor een dual-sim S8 (Plus)?
Kijk eens op de site van sammobile https://www.sammobile.com...-sim-galaxy-s8-in-the-uk/

• fakerick
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 20:52
Hoi,

Ik ben aan het kijken voor een nieuwe telefoon, nu vroeg ik me af of er een wezelijk verschil was tussen de S8+ (G955F, die in Nederland verkocht wordt), of de S8+ (G955FD, die in sommige andere landen verkocht wordt), Het is allebei de Exynos versie alleen ondersteunt de G955FD andere/minder bands dan de G955F, weet iemand of de G955FD in Nederland werkt en of er een ander verschil is? De G955FD is ook dual-sim, dit zou me namelijk ongeveer €100 schelen via eglobalcentral.co.it.

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-11 20:31
Hallo luitjes,

Ik heb op dit moment nog een S6, welke bijna dood is ;) Hierdoor op zoek naar een andere telefoon, ik wilde in eerste instantie de Oneplus 5, maar aangezien deze nogal tegen valt toch aan het kijken voor een S8.

Nu kwam ik toevallig via het LG G6 topic op de site van eglobal terecht en zag ik de S8 voor onder de 600 euro staan..

https://www.eglobalcentra...locke-orchid-grey-nl.html

Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

• fakerick
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-09 20:52
dropkikker schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:52:
Hallo luitjes,

Ik heb op dit moment nog een S6, welke bijna dood is ;) Hierdoor op zoek naar een andere telefoon, ik wilde in eerste instantie de Oneplus 5, maar aangezien deze nogal tegen valt toch aan het kijken voor een S8.

Nu kwam ik toevallig via het LG G6 topic op de site van eglobal terecht en zag ik de S8 voor onder de 600 euro staan..

https://www.eglobalcentra...locke-orchid-grey-nl.html

Heeft iemand hier ervaring mee toevallig?
Hoi, precies dezelfde ervaring als ik gehad zie ik haha, ik zou ook even de reactie op mijn vraag afwachten of het modelnummer nog uitmaakt, anders zit je met een telefoon die hier geen (goede) verbinding maakt met de 4g. Ik kom nu bij T-Mobile ook erg voordelig uit (voordeliger als je de gratis Gear VR meetelt als korting)
Dit is dan voor de S8 Plus maar hetzelfde principe geldt voor de normale S8:
Bij T-Mobile
24 * 49,50 + 104,24 = €1.292,24 (+Gear VR twv €130, €1.162,24 + evt €120 korting = €1.042,24/€1.172,24 zonder Gear VR)
Bij Eglobalcentral:
G955F = €702,99 (S8 Plus Nederlandse versie)
G955FD = €617,49 (S8 Plus internationale/dual-sim versie)
+ €480 Abbonementskosten (T-mobile 5GB per maand, €20) =
G955F = €1.182,00
G955FD = €1.097,49

Dus mocht de Dual-Sim goed werken in Nederland is het alsnog €55,- duurder dan bij T-Mobile als je de prijs van de Gear VR meetelt, als je dat niet doet kost het vertrouwd in Nederland aanschaffen je slechts €75,-

edit: Je zou hem ook van amazon.it kunnen kopen voor een goede prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door fakerick op 21-06-2017 11:27 ]

• Liev
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-11 12:48
Op E-bay zag ik een betrouwbare partij voor 637,- incl. verzend kosten.
Ik durf het risico via E-global (staan erg negatieve verhalen tussen, vooral bij dure telefoons) of E-bay toch niet te nemen voor zo'n klein prijs verschil.

Bij phonemarket.nl is die nu 679,-. Ga toch maar is even langs.

Beetje Optic:
Jammer dat de LG G6 geen 64 GB heeft, dan had ik die waarschijnlijk gehaald.
64 GB is echt een must, geen zin in gedoe met SD kaartjes.
Is op mn tablet nu ook brak.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
@Liev Al eens op Google "adoptable storage" ingetikt? Je kan tegenwoordig SD-geheugen inzetten als intern geheugen.

@dropkikker @fakerick ervaringen met die Chinese site heb ik niet. Wellicht wil je daar een apart topic in het shopping forum voor aanmaken? Ook met de LG G6 kan ik me voorstellen dat er meer mensen met die vraag zitten (inclusief ikzelf; ik heb de site al vaker langs zien komen met erg goedkope toestellen, maar heb het nooit vertrouwd) dus een algemene kennisbank lijkt me het beste.
Sowieso heb ik het idee dat die site in een grijs gebied zit; de lagere prijs zit 'm vooral in het ontwijken van Nederlandse BTW en importheffing, toch...?

Anyhow, houd er met buitenlandse toestellen rekening mee dat je support op bijvoorbeeld VoLTE niet hoeft te verwachten. Afhankelijk van het land van herkomst zit je ook met 4G-frequenties. En een andere updatecyclus, maar dat is niet per se erg natuurlijk.

Koop je het toestel inclusief een abonnement, kijk dan vooral eens bij 3rd party leveranciers zoals Belsimpel, mobiel.nl, gsmweb, enzovoort. Meestal kan je met cashbacksites nog twee tientjes besparen en bij het afsluiten van specifiek een T-Mobile abonnement heb je nog 25 euro factuurkorting via een vriend. Al die 'bonussen' samen, zeker icm de waarde van een Gear VR, kunnen maar zo eens goedkoper zijn dan een 'shady' website.

[ Voor 84% gewijzigd door Richh op 21-06-2017 15:06 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-10 15:20

Alien_Inside

-geen-

Weet iemand of phonemarket grijze import is?

Ivm de ean codes voor de VR.

-geen-

• sjaool

sjaool

Alien_Inside schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:57:

Dit staat op hun website bij de S8.
Let op: De Samsung Galaxy S8 en de S8+ komen niet in aanmerking voor de cashback en promoties acties van Samsung.
Ga er dus maar vanuit dat die toestellen grijze import zijn.

• pappaleone
Alien_Inside schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:57:

Als toestellen niet meedoen aan de aktie dan zijn het geen toestellen voor de Nederlandse markt.

• Ted_W
Ik wil een dualsim toestel hebben, dus via de Nederlandse markt is dit gewoon kansloos. Ik denk dat ik een poging ga wagen via Eglobalcentral. Een collega van mij heeft daar een S7 dualsim besteld een aantal maanden terug en was er best te spreken over.

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Ted_W schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 07:24:
Ik wil een dualsim toestel hebben, dus via de Nederlandse markt is dit gewoon kansloos. Ik denk dat ik een poging ga wagen via Eglobalcentral. Een collega van mij heeft daar een S7 dualsim besteld een aantal maanden terug en was er best te spreken over.
Ik heb hetzelfde. Gisterenavond heb ik nog gekeken op de Eglobalcentral .nl en de .eu
Met de nieuwsbriefkorting van €10,00 kwam ik toen uit op €570
Ik zat nog te twijfelen na deze thread te hebben gevolgd.

Sinds vandaag is er nieuwe actie begonnen bij eglobal. Via het .NL domein kan ik hem in me winkelmandje doen voor €551.94.

Ik hak straks de knoop door. Ben de frequentiebanden nog aan het checken.

• hikhakhok
Mijn s8 plus dual sim wordt volgende week geleverd van eglobal.
extreme schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:30:
[...]

Ik heb hetzelfde. Gisterenavond heb ik nog gekeken op de Eglobalcentral .nl en de .eu
Met de nieuwsbriefkorting van €10,00 kwam ik toen uit op €570
Ik zat nog te twijfelen na deze thread te hebben gevolgd.

Sinds vandaag is er nieuwe actie begonnen bij eglobal. Via het .NL domein kan ik hem in me winkelmandje doen voor €551.94.

Ik hak straks de knoop door. Ben de frequentiebanden nog aan het checken.

• injectx
hikhakhok schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:53:
Mijn s8 plus dual sim wordt volgende week geleverd van eglobal.
[...]
Cool, ben benieuwd. Mijn S8 komt morgen aan (besteld via Amazon.it).

• Liev
Hoor graag van je of je bestelling via Amazon.it goed was.
Wilde vandaag 2e hands een 3T ophalen... maar de prijs op amazon it was toch te verleidelijk ... Dus zo juist ook 1 besteld Guaranteed delivery date: June 27 2017
Hopelijk een goede gok.

Wel gelijk even een mega dik hoesje kopen om schade te voorkomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Liev op 22-06-2017 10:57 ]

• extreme
Bestelling gedaan via Eglobal. dualsim s8. Nu even afwachten, levertijd 6 - 8 werkdagen.

• injectx
extreme schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:02:
Bestelling gedaan via Eglobal. dualsim s8. Nu even afwachten, levertijd 6 - 8 werkdagen.
Weet je toevallig welke CSC regio de S8 bij eGlobal op staat? Ik ga er voor het gemak even van uit dat mijn S8 via Amazon.it op ITV staat(Italy unbranded).

• Ted_W
Ben je voor de 64 gb versie gegaan of de 128 gb versie?

• extreme
Ted_W schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:09:
[...]

Ben je voor de 64 gb versie gegaan of de 128 gb versie?
Ik ben voor product CODE: CMOBSAM00731 uiteindelijk gegaan (64gb)
Daar staat ook SIM/UNLOCKED- en als je kijkt onderaan, zie je ook alle NL telecomproviders.

EDIT:

Subtotaal: 559.54 €
Verzendkosten: 11.19 € (verzekerd verzenden gekozen)
Inclusief korting: 29.45 €
Totaal: 570.73 €

[ Voor 16% gewijzigd door extreme op 22-06-2017 11:16 ]

• extreme
injectx schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Weet je toevallig welke CSC regio de S8 bij eGlobal op staat? Ik ga er voor het gemak even van uit dat mijn S8 via Amazon.it op ITV staat(Italy unbranded).
Nee, ik weet niet welke CSC regio de S8 bij eGlobal zal zijn. ik verwacht UAE international edition.

• Ted_W
extreme schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Ik ben voor product CODE: CMOBSAM00731 uiteindelijk gegaan (64gb)
Daar staat ook SIM/UNLOCKED- en als je kijkt onderaan, zie je ook alle NL telecomproviders.

EDIT:

Subtotaal: 559.54 €
Verzendkosten: 11.19 € (verzekerd verzenden gekozen)
Inclusief korting: 29.45 €
Totaal: 570.73 €
Thanks voor de info. De frequenties geloof ik wel, volgens mij ontlopen de gangbare modellen hierin niet veel van elkaar. Ik moet alleen nog een knoop doorhakken over de kleur en ik neig naar de 128 gb versie, maar dat is dan wel de Snapdragon versie i,p.v. de Exynos (welke alleen in 64 gb verkrijgbaar is). Is meer een luxe probleem, I know...

• Liev
Waarom besparen jullie een paar euro via eglobal met de kans op geen garantie?
Koste mij nu 581 euro en dan komt die a.s. dinsdag aan.

Via amazon italie ben ik als het goed is helemaal gedekt zoals ik hem in Nederland zou kopen.

Wat moet ik doen als ik mijn product in het buitenland heb gekocht?

SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.

• hikhakhok
Dat moet je met een korrel zout nemen. pas als hij op verzonden staat dan gaan die 6-8 werkdagen in volgens mij.
Het is inderdaad een beetje riskant betreft de garantie, maar wou graag een dual sim variant.

Op http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s8+-8523.php#g955fD kun je verschillende versies met elkaar vergelijken.

• Ted_W
Liev schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:03:

Via amazon italie ben ik als het goed is helemaal gedekt zoals ik hem in Nederland zou kopen.

SAMSUNG Electronics Benelux ondersteunt een product dat in Europa is gekocht wanneer het een 'EU Bloc Warranty' heeft. Deze garantie is aanwezig waar aan de bovenkant van de kaart van de productgarantie duidelijk ' European Bloc' aangegeven is.

Als een product in een ander deel van de wereld gekocht is, zal SAMSUNG proberen de reparatie uit te voeren. SAMSUNG Electronics Benelux kan het resultaat hiervan niet garanderen.
De reden is heel simpel, binnen de EU is er geen dual-sim versie te verkrijgen. Voor mij is dat een absolute must, het gaat mij dus helemaal niet om die paar euro's meer of minder.

• extreme
Liev schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:03:

Reden voor keuze eGlobal:

-Ik wil dual sim, Privé + Werk op 1 toestel.
-Ik heb vorig jaar een dual sim Note 5 ook via eGlobal gehaald. Het ging prima met levering etc. (dit toestel ben ik kwijtgeraakt op vakantie, dus moet nieuwe telefoon hebben)

Verwijderd

Ik zag de bestelling van de S8 uit Italië voorbij komen (liev), maar is dit ook een goede optie (via Amazon Duitsland) voor € 629,-?

https://www.amazon.de/dp/...eywords=samsung+galaxy+s8

Heb ik bij deze optie garantiebehoud/dekking?

• Liev
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:08:
Ik zag de bestelling van de S8 uit Italië voorbij komen (liev), maar is dit ook een goede optie (via Amazon Duitsland) voor € 629,-?

https://www.amazon.de/dp/...eywords=samsung+galaxy+s8

Heb ik bij deze optie garantiebehoud/dekking?
Die heb ik ook nog overwogen. Ik durf niet te zeggen... In mijn overweging heb ik naast garantie ook vervoersschade / problemen mee genomen. Daarna vond ik het prijsverschil van 629 + 8 euro verzend kosten persoonlijk net iets te klein tov Phonemarket in Nederland (679 euro) voor dat risico. Amazon IT heeft mij echter wel over de streep gekregen. Blijft denk ik persoonlijk of je het risico wilt nemen voor een paar euro.

Verwijderd

Ik ben zo niet zo vakkundig met de Italiaanse taal. Als dat een goede optie is, wil ik hem ook wel daar bestellen, maar het bestelproces verloopt wat ehhhh... lastig haha. Tips?

• injectx
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:29:
Ik ben zo niet zo vakkundig met de Italiaanse taal. Als dat een goede optie is, wil ik hem ook wel daar bestellen, maar het bestelproces verloopt wat ehhhh... lastig haha. Tips?
Chrome browser doet automatisch vertalen als je het niet uitgezet hebt.
Anders even bij instellingen aanzetten, ging hier allemaal smooth.

• Liev
Of rechtermuisknop, translate. Heel erg ingewikkeld was het niet, nu maar hopen dat ik niet met een italiaan moet chatten omdat er iets mis ging :P

Verwijderd

Besteld via Amazon.it. Dinsdag gegarandeerde levering voor €580,-. Dank voor de tip!

• pappaleone
Ted_W schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:44:
[...]

De reden is heel simpel, binnen de EU is er geen dual-sim versie te verkrijgen. Voor mij is dat een absolute must, het gaat mij dus helemaal niet om die paar euro's meer of minder.
Wel waar in Zwitserland is het toestel uitgebracht. Google is je beste vriend. :)

• Ted_W
pappaleone schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 16:24:
[...]

Wel waar in Zwitserland is het toestel uitgebracht. Google is je beste vriend. :)
Die ken ik, maar volgens mij zit Zwitserland niet in de EU.... Google is ook jouw beste vriend :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ted_W op 22-06-2017 17:20 ]

• hikhakhok
Op dit moment kun je S8 plus dual sim krijgen voor 606 euro. Dit is zeker niet verkeerd.
https://www.eglobalcentra...middernacht-zwart-nl.html

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
In Duitsland is de S8 nu ook 629 euro bij Mediamarkt.de en Saturn.de in je winkelmandje krijg je 100 euro korting.

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-11 22:05
Heel toevallig had ik precies op 19 juni de S8 besteld dus toen ik de (Gear VR) actie zag werd ik even heel blij. Helaas heb ik de telefoon bij 4launch besteld en doen zij niet mee aan de actie:( Kan de telefoon ook niet meer terugsturen omdat het eerste wat ik doe zodra ik een nieuwe telefoon heb, is de telefoon rooten dus knox is getriggered... Volgens mij zijn er geen manieren meer om de knox status weer te resetten.

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-10 13:31
Als ik hem bij de phonemarket koop kan ik dan gebruik maken van de VR aktie?

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-11 22:05
angelico66 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:22:
Als ik hem bij de phonemarket koop kan ik dan gebruik maken van de VR aktie?
Nee staat niet bij de lijst
Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste