Had je nog een antwoordt gekregen omtrent de weigering van je nummerbehoud?GokuSsj schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:35:
[...]
Hier helaas de eerste keer nummerbehoud geweigerd, anders ga ik ervanuit dat ik hem al had ontvangen. Hoop binnen enkele dagen nu wel bericht te krijgen dat hij opgestuurd gaat worden..
Annuleren en opnieuw aansluiten heeft geen zin, heb 5/4 besteld en daardoor geen BKR, als ik hem opnieuw zou bestellen krijg ik dat wel, dan maar wat extra geduld.
Maar die update pagina van Vodafone werkt niet goed, staan helemaal geen datums bij de meldingen. Geduld is een schone zaak!, gelukkig nog happy met mijn S6.
Sinds maandag staat de status weer in behandeling. 2e poging. We gaan het zien. Zou eerlijk gezegd echt niet weten waarom hij de eerste keer afgekeurd was. Abbo is toevallig precies vandaag afgelopen. Kan Vodafone eigenlijk de reden ook zien, mocht het weer niet lukken, dan wil ik wel weten waarom het niet lukt. We gaan het zien, verwacht morgen wel dat het of gelukt is of weer niet..pappaleone schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 01:44:
[...]
Had je nog een antwoordt gekregen omtrent de weigering van je nummerbehoud?
Enige wat ik kan bedenken is dat ik de telefoon op mijn werk laat bezorgen en de factuur staat wel gewoon op thuis. dat ze het werk adres hebben doorgegeven wat bij de telefoon hoort. Iets in die trend..
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Okay succes houd ons op de hoogteGokuSsj schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:28:
[...]
Sinds maandag staat de status weer in behandeling. 2e poging. We gaan het zien. Zou eerlijk gezegd echt niet weten waarom hij de eerste keer afgekeurd was. Abbo is toevallig precies vandaag afgelopen. Kan Vodafone eigenlijk de reden ook zien, mocht het weer niet lukken, dan wil ik wel weten waarom het niet lukt. We gaan het zien, verwacht morgen wel dat het of gelukt is of weer niet..
Enige wat ik kan bedenken is dat ik de telefoon op mijn werk laat bezorgen en de factuur staat wel gewoon op thuis. dat ze het werk adres hebben doorgegeven wat bij de telefoon hoort. Iets in die trend..
            Ik heb mijn S8+ bij Mobiel.nl besteld, en deze heb ik maandag netjes binnen gekregen. Tot mijn verbazing blijkt het een Import model te zijn uit Duitsland. Ik heb contact gehad met Mobiel.nl, en vanuit hun kreeg ik te horen dat zij via Samsung Electronics inkopen, en niet aan import doen, vanuit Samsung zouden er duitse modellen geleverd worden. Ik heb met Samsung contact gehad, en zij gaven aan dat Mobiel.nl aan grijze import doen, en dat het vandaar een duits toestel betrof. Maar het goede nieuws was wel dat ondanks import betrof ik hier in NL toch bij direct bij Samsung mijn garantie kan claimen ondanks dat het toestel uit het buitenland komt.
Ik vind het allemaal maar vaag overkomen, geen idee wie de waarheid spreekt. Bij het openen waren er 2 stickers, de onderste was al doorgesneden, de 2de sticker was nog heel. Voor de mensen die echt een PHN toestel willen, zou ik eerst maar eens goed navragen/bekijken bij de winkel waar je hem haalt.
                    Ik vind het allemaal maar vaag overkomen, geen idee wie de waarheid spreekt. Bij het openen waren er 2 stickers, de onderste was al doorgesneden, de 2de sticker was nog heel. Voor de mensen die echt een PHN toestel willen, zou ik eerst maar eens goed navragen/bekijken bij de winkel waar je hem haalt.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
            Mobiel.nl is sowieso een vage winkel en ze doen zeker aan grijze import. Nog gekker... iemand die ik ken wilde z'n toestel ophalen en ze rekenden 60 euro extra. Op de vraag waarom? Ja, omdat hun commissie zo laag was. Tja...

Goed dat je het meld. Mobiel.nl doet over het algemeen wel mee aan cashbackacties en vereiste daarvoor is een Nederlands model. Blijkbaar doen ze aan grijze import wanneer er geen actie is...?Mother_Goozz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:56:
Ik heb mijn S8+ bij Mobiel.nl besteld, en deze heb ik maandag netjes binnen gekregen. Tot mijn verbazing blijkt het een Import model te zijn uit Duitsland. Ik heb contact gehad met Mobiel.nl, en vanuit hun kreeg ik te horen dat zij via Samsung Electronics inkopen, en niet aan import doen, vanuit Samsung zouden er duitse modellen geleverd worden. Ik heb met Samsung contact gehad, en zij gaven aan dat Mobiel.nl aan grijze import doen, en dat het vandaar een duits toestel betrof. Maar het goede nieuws was wel dat ondanks import betrof ik hier in NL toch bij direct bij Samsung mijn garantie kan claimen ondanks dat het toestel uit het buitenland komt.
Garantie is inderdaad geen probleem. Volgens mij kan je wereldwijd terecht bij servicepunten als je een legit Samsung telefoon hebt
Wat wél een probleem is, is de support voor VoLTE. De benodigde firmware daarvoor zal naar PHN-modellen komen en ik vermoed niet naar de Duitse modellen. Ik heb hier eerder gelezen dat het flashen naar een andere landcode op de S8 niet mogelijk is.
Ik zou 'm dan ook zeker terugsturen en een Nederlands model eisen, al gebruik je het niet zelf, denk aan de tweedehandswaarde bijvoorbeeld. Een tweede sticker vind ik ook een raar verhaal.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als je hem los wilt kopen altijd bij Coolblue doen, altijd NL modelMother_Goozz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:56:
Precies, zij doen altijd mee met Samsung Promoties, dus ik verwachte daarom ook een PHN toestel. Goed dat je noemt van VoLTE, ik denk inderdaad dat ik gewoon een NL model ga eisen, helemaal als het zo is dat je met de S8 niet de PHN kan flashen (nog even uitzoeken)Richh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:25:
[...]
Goed dat je het meld. Mobiel.nl doet over het algemeen wel mee aan cashbackacties en vereiste daarvoor is een Nederlands model. Blijkbaar doen ze aan grijze import wanneer er geen actie is...?
Garantie is inderdaad geen probleem. Volgens mij kan je wereldwijd terecht bij servicepunten als je een legit Samsung telefoon hebt![]()
Wat wél een probleem is, is de support voor VoLTE. De benodigde firmware daarvoor zal naar PHN-modellen komen en ik vermoed niet naar de Duitse modellen. Ik heb hier eerder gelezen dat het flashen naar een andere landcode op de S8 niet mogelijk is.
Ik zou 'm dan ook zeker terugsturen en een Nederlands model eisen, al gebruik je het niet zelf, denk aan de tweedehandswaarde bijvoorbeeld. Een tweede sticker vind ik ook een raar verhaal.
Meteen retour sturen en geld terug vragen. Een zegel(sticker zoals jij het noemt) hoor heel te zijn! Dan bij b.v. Coolblue de s8 aanschaffen, zij hebben een prima service en zijn te vertrouwen.Mother_Goozz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:56:
            Ik heb nog maal contact gehad met Mobiel.nl en zij blijven volhouden direct bij Samsung in te kopen. Ik heb gevraagd of dit doorgezet kan worden om te achterhalen hoe dit kan, samen met dat ik een officieel  PHN toestel wil hebben, en geen import. Stonden er open voor, en gaan het uitzoeken, hoor vandaag of morgen meer hierover. Wordt vervolgd....

en een after sales/customer service die bijna net zo goed is als Apple (ik zeg bijnaalwaysleft schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:26:
[...]
Als je hem los wilt kopen altijd bij Coolblue doen, altijd NL model
Qua webshops staat Coolblue mijlen ver boven andere NL webshops. My 2cts
            Los van het PHN-verhaal, kan dat met die zegel (lees ik net pas) echt niet. Daar is mee gerommeld of je hebt een retour te pakken, en je hebt recht op een nieuwe...

Het is sowieso een kwalijke zaak door VoLTE, je mist gewoon functies door een toestel uit een ander land. Dat moet Mobiel.nl gewoon eerlijk toegeven en duidelijk beschrijven wat het nadeel hiervan is.Mother_Goozz schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:04:
Ik heb nog maal contact gehad met Mobiel.nl en zij blijven volhouden direct bij Samsung in te kopen. Ik heb gevraagd of dit doorgezet kan worden om te achterhalen hoe dit kan, samen met dat ik een officieel PHN toestel wil hebben, en geen import. Stonden er open voor, en gaan het uitzoeken, hoor vandaag of morgen meer hierover. Wordt vervolgd....
Niks mis met grijze import verder imho, als je er zelf geen 'last' van hebt.
Ik was door mijn instellingen aan het bladeren en zag dat VoLTE bellen optie er gewoon bijstaat en aanstaat.Richh schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:07:
[...]
Het is sowieso een kwalijke zaak door VoLTE, je mist gewoon functies door een toestel uit een ander land. Dat moet Mobiel.nl gewoon eerlijk toegeven en duidelijk beschrijven wat het nadeel hiervan is.
Niks mis met grijze import verder imho, als je er zelf geen 'last' van hebt.
Edit: Maar wanneer ik bel op 4g zie ik niet in mijn scherm komen dat ik via 4g bel, ook valt de verbinding terug naar 3g, niet VoLTE dus....
[ Voor 10% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 11-05-2017 20:45 ]
Er zijn heel veel dozen met twee stickers geweest waarvan de onderste doorgesneden was. Zie deze zoekopdracht in [Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & DiscussieW84 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:01:
Los van het PHN-verhaal, kan dat met die zegel (lees ik net pas) echt niet. Daar is mee gerommeld of je hebt een retour te pakken, en je hebt recht op een nieuwe...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
            Ja, I know. Maar ik blijf het raar vinden. Ik had netjes 1 sticker zoals het hoort en ook al zei ik zelf dat misschien Samsung de doos open heeft gehad... ik zou het zelf niet accepteren en let er dan ook altijd op.

[ Voor 5% gewijzigd door W84 op 11-05-2017 22:01 ]
            op amazon.de
is de s8 plus
zwart: 835
zilver: 844,45
orchid grey: 815
Ik heb allemaal maar positieve ervaringen met amazon
            is de s8 plus
Ik heb een nieuwe S8 Plus van mobiel.nl en daar zat een Nederlandse sticker op met nog een halve Nederlandse sticker eronder. Maar hoort volgens mij gewoon zo. De CSC is trouwens OXM (multi CSC).W84 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 22:00:
Ja, I know. Maar ik blijf het raar vinden. Ik had netjes 1 sticker zoals het hoort en ook al zei ik zelf dat misschien Samsung de doos open heeft gehad... ik zou het zelf niet accepteren en let er dan ook altijd op.
Scherm vertoont geen verkleuring of wat dan ook. Machtig mooie telefoon en ligt nog lekker in de hand ook.
"When you grow up your heart dies"
            Heeft iemand nog een goedkoop abonnement gevonden? Ik ben aan het zoeken, maar ik vind niks. Zelfs als je  kpn vast internet hebt, waardoor je korting krijgt, is het nog duur. Ik zoek een abonnement met totale kosten rond de 900 euro over 2 jaar, met minimaal 1gb internet en 100m.
Ik zit nu met een sim-only (1gb 150m) bij t-mobile voor een tientje per maand.
            Ik zit nu met een sim-only (1gb 150m) bij t-mobile voor een tientje per maand.
            @JSTPS Jij wilt een abonnement voor maximaal 37,50 per maand (zonder bijbetalen)? Bij Tele2 (iig via mobiel.nl) ben je voor 38euro per maand klaar met 100minuten en 1GB data...

Ik bedoel dan wel met het direct afbetalen van de telefoon. Misschien scheelt dit. Ik zal tele2 eens bekijken via mobiel.nl. Klinkt goedkoopjongetje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:14:
@JSTPS Jij wilt een abonnement voor maximaal 37,50 per maand (zonder bijbetalen)? Bij Tele2 (iig via mobiel.nl) ben je voor 38euro per maand klaar met 100minuten en 1GB data...
Edit: dit is wel vreemd. Wanneer je je mobiel niet vooraf betaalt maar maandelijks over 2 jaar, betaal je 50 euro minder in totaal. Heel vreemd.
[ Voor 14% gewijzigd door JSTPS op 12-05-2017 14:43 ]
            Gisteren contact gehad met met Mobiel.nl, zij noemde dat ze nu een levering hebben met 1 sticker (seal) en dat ik het toestel kon retouren voor een nieuw model. Gisteren eind van de middag nog snel verstuurd zodat die vandaag aan zou komen, zie ik status nu: Uitgestelde levering ivm gesloten verklaring.... Man man wat mis ik toch die extreem goede service van Coolblue....
Had het toestel net zo goed dit weekend kunnen houden ipv nu rond te moeten lopen met zon k*** lumia toestel xD
                    Had het toestel net zo goed dit weekend kunnen houden ipv nu rond te moeten lopen met zon k*** lumia toestel xD
Op amazon.it zelfs voor 699 euro!Aggressor schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:13:
op amazon.de
is de s8 plus
[ Voor 11% gewijzigd door Xepos op 13-05-2017 18:15 ]
            Leuk is dat he hier in Nederland. Vraag je of er wat van de prijs van een losse s8 af kan, zeggen ze amper 15 euro marge te hebben op 780 euro. En dan is de s8 in Italie 660 euro😆

kansloze ervaring bij Vodafone. Helaas het toestel als DOA ontvangen. Plaatsing order 10 april en op 19 april geleverd. Vrijwel direct melding gemaakt en het toestel moest via winkel worden geretourneerd. Na 2 weken maar eens gebeld hoe de situatie ervoor stond, en het toestel was zoek geraakt in het proces via Dynafix. 2 dagen laten toch een bericht gekregen dat het toestel binnen was bij vodafone en dat ze contact gingen opnemen. Dat duurde volgens weer een week. Zelf de telefoon maar gepakt. 
Uiteindelijke meermaals benadrukt dat het niet gaat om een annulering van de order, maar dat het toestel DOA is en ik graag nieuw toestel wens. Dit was onmogelijk onder regels die op mijn besteldatum geldig waren. (zonder BKR)
De order moest in ze volledigheid geannuleerd en opnieuw worden opgesteld vanwege een iMEI nummer. En dan ook volgens de regels na 1 mei gelden. dus incl. BKR. Meermaals benadrukt dat het niet om een annulering van een order gaat, maar om een DOA. En dat ik zelfs voor 1 mei alles terug heb gezonden, en alles op 10 april heb besteld. Ik wil graag het toestel omruilen voor een werkend exemplaar. Helaas was niets mogelijk. Waardeloos! Tegen mijn wensen in alles opgezegd en ontbonden.
Is dit een normale procedure? Kan toch niet waar zijn?
            Uiteindelijke meermaals benadrukt dat het niet gaat om een annulering van de order, maar dat het toestel DOA is en ik graag nieuw toestel wens. Dit was onmogelijk onder regels die op mijn besteldatum geldig waren. (zonder BKR)
De order moest in ze volledigheid geannuleerd en opnieuw worden opgesteld vanwege een iMEI nummer. En dan ook volgens de regels na 1 mei gelden. dus incl. BKR. Meermaals benadrukt dat het niet om een annulering van een order gaat, maar om een DOA. En dat ik zelfs voor 1 mei alles terug heb gezonden, en alles op 10 april heb besteld. Ik wil graag het toestel omruilen voor een werkend exemplaar. Helaas was niets mogelijk. Waardeloos! Tegen mijn wensen in alles opgezegd en ontbonden.
Handig om te weten, wanneer je het toestel niet in 1 keer kunt betalen, is dat wanneer je maandelijks tot een tientje betaalt, je geen extra toetsing krijgt (ik denk bkr). Dat scheelt toch weer 240 euro voor de telefoon. Wanneer je de telefoon ook niet kan betalen wanneer dat eraf is, dan is het toestel gewoon te duurLekkerboeie86 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:38:
kansloze ervaring bij Vodafone. Helaas het toestel als DOA ontvangen. Plaatsing order 10 april en op 19 april geleverd. Vrijwel direct melding gemaakt en het toestel moest via winkel worden geretourneerd. Na 2 weken maar eens gebeld hoe de situatie ervoor stond, en het toestel was zoek geraakt in het proces via Dynafix. 2 dagen laten toch een bericht gekregen dat het toestel binnen was bij vodafone en dat ze contact gingen opnemen. Dat duurde volgens weer een week. Zelf de telefoon maar gepakt.
Ik snap wat je zegt, alleen er is geen sprake van niet kunnen. Als je normaal gesproken 44.- per maand voor je abonnement incl. toestel betaald en je kan je abonnement verlengen voor hetzelfde geld incl nieuwe S8 voelt dat als een prima deal. Ik heb bewust ruim voor 1 mei besteld zodat ik niet 550.- in 1 keer op tafel moest gooien. Daarom is het nogal teleurstellend dat de voorwaarden van je aankoop drastisch wijzigen als je een DOA ontvangt.JSTPS schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:07:
[...]
Handig om te weten, wanneer je het toestel niet in 1 keer kunt betalen, is dat wanneer je maandelijks tot een tientje betaalt, je geen extra toetsing krijgt (ik denk bkr). Dat scheelt toch weer 240 euro voor de telefoon. Wanneer je de telefoon ook niet kan betalen wanneer dat eraf is, dan is het toestel gewoon te duur
Ik heb ook ervaring met rommelende bedrijven. Klachten niet direct afhandelen of gewoon totaal niet weten waar ze mee bezig zijn en trouwe klanten afwimpelen. Dat blijf je houden. Jammer voor jou ook dat net de bkr notering in het leven is geroepen bij dure telefoons, maar aan de andere kant helpt het ook veel mensen.Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:27:
[...]
Ik snap wat je zegt, alleen er is geen sprake van niet kunnen. Als je normaal gesproken 44.- per maand voor je abonnement incl. toestel betaald en je kan je abonnement verlengen voor hetzelfde geld incl nieuwe S8 voelt dat als een prima deal. Ik heb bewust ruim voor 1 mei besteld zodat ik niet 550.- in 1 keer op tafel moest gooien. Daarom is het nogal teleurstellend dat de voorwaarden van je aankoop drastisch wijzigen als je een DOA ontvangt.
Ik ken iemand die betalingsachterstanden had bij verschillende instanties. Raad eens wat voor abonnement hij heeft. Een Iphone 6 voor 65 per maand. Als dat niet kon, dan zat hij de afgelopen tijd minder in de problemen, omdat hij voor zichzelf beschermd wordt. Gelukkig is hij bijna schuldenvrij.
Ik ben dus blij dat dit soort regels gelden, maar het is idd niet handig als je wel met geld kan omgaan.
Dat klopt ook wel. Het is niet eens zo'n gekke regel. Maar het is wel vreemd, dat niet de orderdatum of leverdatum of retourdatum bepalend is of je met die regels te maken hebt.JSTPS schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:46:
[...]
Ik heb ook ervaring met rommelende bedrijven. Klachten niet direct afhandelen of gewoon totaal niet weten waar ze mee bezig zijn en trouwe klanten afwimpelen. Dat blijf je houden. Jammer voor jou ook dat net de bkr notering in het leven is geroepen bij dure telefoons, maar aan de andere kant helpt het ook veel mensen.
Ik ken iemand die betalingsachterstanden had bij verschillende instanties. Raad eens wat voor abonnement hij heeft. Een Iphone 6 voor 65 per maand. Als dat niet kon, dan zat hij de afgelopen tijd minder in de problemen, omdat hij voor zichzelf beschermd wordt. Gelukkig is hij bijna schuldenvrij.
Ik ben dus blij dat dit soort regels gelden, maar het is idd niet handig als je wel met geld kan omgaan.
Heb je in de afgelopen jaren een abonnement met toestel gekocht of verlengd en gaat deze kapot binnen de garantie. Dan zal je alsnog een BKR registratie krijgen als je toestel niet gerepareerd kan worden, maar moet worden vervangen.
Vodadone MOET dan een nieuw contract opstellen vanwege een nieuw iMEI nummer
            Waarom is het verschil tussen bij KPN zelf verlengen en bij bijvoorbeeld Mobiel.nl zo groot? €57,- per maand bij Mobiel.nl tegen €71,- per maand bij KPN zelf voor precies hetzelfde abbo en er zijn geen extra's voor het verlengen zelf bij KPN. Ik ben alleen bang voor het gedoe met die Europese toestellen bij Mobiel.nl, of moet ik me daar niet zo druk over maken?

Ik heb bij Mobiel.nl anders gewoon een PHN S8+ Orchid Grey toestel ontvangen (OXM multi-CSC).Bas_De_Beer schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:26:
Ik ben alleen bang voor het gedoe met die Europese toestellen bij Mobiel.nl, of moet ik me daar niet zo druk over maken?
            696 euro voor een s8 plus kleur artic silver.
100 euro goedkoper dan andere kleuren, dat moet toch wel een prijs foutje zijn?
het is wel heel verleidelijk om het te proberen, maar vertrouw het toch niet helemaal
https://www.amazon.de/dp/...15V3?_encoding=UTF8&psc=1
het is wel heel verleidelijk om het te proberen, maar vertrouw het toch niet helemaal
679 euro op Amazon.itRava schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:54:
696 euro voor een s8 plus kleur artic silver.
            Ik had 19 april mijn galaxy s8 plus ontvangen. Bij aankomst van toestel merkte ik gelijk op dat camera heel erg wazig is. Het betreft dus een DOA (dead on arrival). De dag na mijn aankoop was ik op vakantie gegaan, ik ben net terug.
We zijn nu bijna een maand verder en ik neem aan dat ik gewoon gebruik kan maken van de doa procedure en een nieuwe galaxy s8 plus ontvang?
            We zijn nu bijna een maand verder en ik neem aan dat ik gewoon gebruik kan maken van de doa procedure en een nieuwe galaxy s8 plus ontvang?
            tuurlijk, er van uit gaande dat je voor je op vakantie ging dat aangemeld hebt bij de winkel.

Zo, eindelijk heeft Vodafone mijn order geannuleerd. Ze moesten het handmatig doen want er was iets verkeerd gegaan. Dit duurde een week. Elke keer een half uur in de wacht gestaan. Vodafone is echt totale chaos op dit moment. Ik ga er nooit meer naar toe. Geen antwoord op de mails en pre orders leveren ze pas na een maand uit. Ik heb denk ik in totaal 10x gebeld naar Vodafone en iedere keer zeiden de mensen aan de telefoon iets anders over de leverdatum. Vorige week bij Mobiel.nl besteld met een KPN verlenging en binnen 2 uur stond de telefoon al op verzonden.

Woensdagnacht bij GSMWeb een S8 Plus besteld. Toen kon je namelijk nog de oude Tele2 abo's scoren (die gaan automatisch om naar Unlimited). Bij de oude abo's zat echter nog vette toestelkorting, nu niet meer. Heb 'maar' 576 hoeven te betalen 
Ben nu dus trots bezitter van een Galaxy S8 Plus. Twijfel echter nog of ik 'm ga houden of nog even bij m'n S7 blijf. Het is een prachtig toestel, maar blijft erg duur...
GSMWeb heeft overigens gewoon een PHN-model uitgeleverd, dus het multi-CSC gedoe en VoLTE-support is geen probleem.
                    Ben nu dus trots bezitter van een Galaxy S8 Plus. Twijfel echter nog of ik 'm ga houden of nog even bij m'n S7 blijf. Het is een prachtig toestel, maar blijft erg duur...
GSMWeb heeft overigens gewoon een PHN-model uitgeleverd, dus het multi-CSC gedoe en VoLTE-support is geen probleem.
Ik ook helemaal klaar met Vodafone. Bereikbaarheid "klantenservice" is echt schandalig slecht. Hoe ze met mijn DOA zijn omgegaan ook.MillanO schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:59:
Zo, eindelijk heeft Vodafone mijn order geannuleerd. Ze moesten het handmatig doen want er was iets verkeerd gegaan. Dit duurde een week. Elke keer een half uur in de wacht gestaan. Vodafone is echt totale chaos op dit moment. Ik ga er nooit meer naar toe. Geen antwoord op de mails en pre orders leveren ze pas na een maand uit. Ik heb denk ik in totaal 10x gebeld naar Vodafone en iedere keer zeiden de mensen aan de telefoon iets anders over de leverdatum. Vorige week bij Mobiel.nl besteld met een KPN verlenging en binnen 2 uur stond de telefoon al op verzonden.
Wel bijzonder, ik kom overal Vodafone reclame tegen dat je de S8 bij hun kunt bestellen. Blijkbaar heeft de marketing afdeling geen idee wat er aan de inkoop / voorraad / klantenservice kant gebeurd,MillanO schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:59:
Vodafone is echt totale chaos op dit moment
Ik zit al echt sinds 08/05/17 op mijn 2 poging nummerbehoud te wachten. de 1e keer was hij geweigerd, nu staat hij al anderhalve week op in behandeling. Heb ik echt nog nooit mee gemaakt met een provider, niet met kpn en ook niet met T-Mobile.MillanO schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:59:
Ik ben nog blij met mijn S6 dus ik heb nog wat meer geduld, anders was mijn geduld al lang op geweest. Echt niet tevreden hoe ze daar communiceren. Komende maandag ga ik bellen. 2 weken voor nummerbehoud lijkt me wel genoeg tijd.
En anders ook verder kijken. Dacht gewoon een leuke deal te pakken, geen BKR nog en de eerste 3 maanden onbeperkt data. Het kost me iets teveel aan wachtijd....
Update: Zie nu in mijn KPN app: verlengdatum contract: 01-01-2100. Hoop niet dat kpn nu de oorzaak is van deze elende. Contract was al 10-05-2017 afgelopen.
[ Voor 5% gewijzigd door MarcHealthy op 18-05-2017 16:11 ]
Zie mijn mail eerder gepost hier goed netwerk,waardeloze service is al vrij lang zo.GokuSsj schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:00:
[...]
Ik zit al echt sinds 08/05/17 op mijn 2 poging nummerbehoud te wachten. de 1e keer was hij geweigerd, nu staat hij al anderhalve week op in behandeling. Heb ik echt nog nooit mee gemaakt met een provider, niet met kpn en ook niet met T-Mobile.
Ik ben nog blij met mijn S6 dus ik heb nog wat meer geduld, anders was mijn geduld al lang op geweest. Echt niet tevreden hoe ze daar communiceren. Komende maandag ga ik bellen. 2 weken voor nummerbehoud lijkt me wel genoeg tijd.
En anders ook verder kijken. Dacht gewoon een leuke deal te pakken, geen BKR nog en de eerste 3 maanden onbeperkt data. Het kost me iets teveel aan wachtijd....
Update: Zie nu in mijn KPN app: verlengdatum contract: 01-01-2100. Hoop niet dat kpn nu de oorzaak is van deze elende. Contract was al 10-05-2017 afgelopen.
Omdat KPN op rij weer hogere winsten boekte bij lagere omzettenBas_De_Beer schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:26:
Waarom is het verschil tussen bij KPN zelf verlengen en bij bijvoorbeeld Mobiel.nl zo groot? €57,- per maand bij Mobiel.nl tegen €71,- per maand bij KPN zelf voor precies hetzelfde abbo en er zijn geen extra's voor het verlengen zelf bij KPN. Ik ben alleen bang voor het gedoe met die Europese toestellen bij Mobiel.nl, of moet ik me daar niet zo druk over maken?
Goed voor de beleggers, slecht voor de consumenten. Volgens mij ook tijdelijk, want die arrogantie maakt dat mensen vanzelf weg gaan. Dat deed ik zelf ook nadat ze niet met een reëel aanbod kwamen.
Als je zelf belt voor een goed aanbod als je al maanden je contract uitgediend hebt en te veel betaalt krijg je niets voor mekaar ...... zodra de portering naar de concurent aangevraagd is benaderen ze je wel met een beter aanbod
Bij dat soort gedrag houdt het op! Nu mijn teveel betaalde 'toestel-geld' terwijl die allang betaald was maar eens terug gaan krijgen.
Had je gezegd inderdaad, wil dat netwerk gewoon proberen, vandaar dat ik wat meer geduld heb. Net kpn gesproken via chat. Dat is echt betere klantenvervice, die kon bevestigen dat nummerbehoud was goedgekeurd. Dus dan ga ik ervanuit dat ik spoedig bericht krijg van Vodafone.pappaleone schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 01:09:
[...]
Zie mijn mail eerder gepost hier goed netwerk,waardeloze service is al vrij lang zo.
Anders stap ik na deze 2 jaar weer terug naar kpn
Update: haha, Vodafone gebeld, blijkt dat nummerbehoud al 2 weken in orde is, maar dat de bestelling niet goed was doorgevoerd. Nog erger..gaan ze nu doorzetten en dan ontvang ik een verstuur bevestiging. Toestel binnen paar dagen in huis zei ze. Blij dat het bijna achter de rug is. Wel lekker die onbeperkt data voor 3 maanden, daar ben ik wel weer blij mee in de zomer
[ Voor 25% gewijzigd door MarcHealthy op 19-05-2017 10:06 ]
            Binnenkort ga ik een S8 aanschaffen. Iemand enig idee of er binnenkort een promotie zou komen via Samsung? link

Hebben ze je op zijn minst hun excuses aangeboden of niet? Bij mij niet in ieder geval. Als je je telefoon eenmaal hebt zal alles wel goed gaan maar wat er vantevoren allemaal is gebeurd is voor mij echt een reden geweest om daar nooit meer te bestellen. Gelukkig is aan je lijdensweg eindelijk een einde gekomen.GokuSsj schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:39:
[...]
Had je gezegd inderdaad, wil dat netwerk gewoon proberen, vandaar dat ik wat meer geduld heb. Net kpn gesproken via chat. Dat is echt betere klantenvervice, die kon bevestigen dat nummerbehoud was goedgekeurd. Dus dan ga ik ervanuit dat ik spoedig bericht krijg van Vodafone.
Anders stap ik na deze 2 jaar weer terug naar kpn
Update: haha, Vodafone gebeld, blijkt dat nummerbehoud al 2 weken in orde is, maar dat de bestelling niet goed was doorgevoerd. Nog erger..gaan ze nu doorzetten en dan ontvang ik een verstuur bevestiging. Toestel binnen paar dagen in huis zei ze. Blij dat het bijna achter de rug is. Wel lekker die onbeperkt data voor 3 maanden, daar ben ik wel weer blij mee in de zomer.
            Bij een verlenging wordt dan ook een bkr toetsing gedaan? Iemand die dit weet?

Jazeker, je zit gewoon bij een verlenging vast aan de nieuwe bkr voorwaardenpappaleone schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 13:49:
Bij een verlenging wordt dan ook een bkr toetsing gedaan? Iemand die dit weet?
Alleen als je er een financiering van meer dan €250,- voor een nieuw toestel bij neemt. Blijf je onder dit bedrag dan hoeft er geen bkr toetsing plaats te vinden.alwaysleft schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:53:
[...]
Jazeker, je zit gewoon bij een verlenging vast aan de nieuwe bkr voorwaarden
            Ik heb vandaag uitgezocht naar abonnementen icm met de S8 en de beste aanbieding die ik kon vinden is Tele2 10GB data, 100 belminuten voor 48 euro per maand. Ik sta op het punt om het te bestellen, maar voor dat ik dat doe wil ik toch vragen of ik geen aanbiedingen oid over het hoofd heb gezien.
Ik heb niet 10 GB nodig, aan 2 GB heb ik genoeg. Tele2 heeft ook een abonnement met 5GB voor 45 euro, maar goed voor maar 3 euro meer kan ik net zo goed de 10 GB Abo nemen.
100 belminuten is ook genoeg.
Alvast bedankt.
            Ik heb niet 10 GB nodig, aan 2 GB heb ik genoeg. Tele2 heeft ook een abonnement met 5GB voor 45 euro, maar goed voor maar 3 euro meer kan ik net zo goed de 10 GB Abo nemen.
Alvast bedankt.
Ik zou ook eens bij mobiel.nl kijken. Daar zijn de prijzen ook behoorlijk laag.ObiTewodros schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:16:
Ik heb vandaag uitgezocht naar abonnementen icm met de S8 en de beste aanbieding die ik kon vinden is Tele2 10GB data, 100 belminuten voor 48 euro per maand. Ik sta op het punt om het te bestellen, maar voor dat ik dat doe wil ik toch vragen of ik geen aanbiedingen oid over het hoofd heb gezien.
Alvast bedankt.
Als ik daar Tele 2 en t-mobile vergelijk.
Tele 2 met 100 min. en 5GB data kost €43,- en met 10GB €46,-.
t-mobile met onbeperkt bellen en sms en dan 10GB dat plus gratis datravrije muziek komt op €45,50.
t-mobile met onbeperkt bellen en sms en 5GB data zonder datavrije muziek komt op €41,50.
Maak je dan met twee andere t-mobile mensen een groep dan ontvangen jullie drieën daar ook nog eens €5,- korting per persoon op het abonnement.
Bovendien kun je als iemand jou lid maakt ook nog €25,- per persoon verdienen en met t-mobile extra punten bij elkaar sparen voor leuke kortingen.
P.S. ik heb geen aandelen t-mobile of mobiel.nl.
In ieder geval even wachten tot morgen de nieuwe t mobile aanbiedingen online staan!ObiTewodros schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:16:
Alvast bedankt.
Die zijn tot nu toe niet heel spannend. ( zie tmobile topic) Hou wel rekening met BKR notering bij dit soort abo's met toestel.Thofie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:06:
[...]
In ieder geval even wachten tot morgen de nieuwe t mobile aanbiedingen online staan!
T Mobile is dan aantrekkelijker. Enige waar ik mee zit is dat ik nu een sim only heb van Tele2 die maandelijks opzegbaar is. Denk dat het met nummerbehoud een stuk soepeler zou gaan als ik gewoon bij Tele2 blijf. Begin nu te twijfelen wat ik moet doen.sjaool schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:02:
[...]
Ik zou ook eens bij mobiel.nl kijken. Daar zijn de prijzen ook behoorlijk laag.
Als ik daar Tele 2 en t-mobile vergelijk.
Tele 2 met 100 min. en 5GB data kost €43,- en met 10GB €46,-.
t-mobile met onbeperkt bellen en sms en dan 10GB dat plus gratis datravrije muziek komt op €45,50.
t-mobile met onbeperkt bellen en sms en 5GB data zonder datavrije muziek komt op €41,50.
Maak je dan met twee andere t-mobile mensen een groep dan ontvangen jullie drieën daar ook nog eens €5,- korting per persoon op het abonnement.
Bovendien kun je als iemand jou lid maakt ook nog €25,- per persoon verdienen en met t-mobile extra punten bij elkaar sparen voor leuke kortingen.
P.S. ik heb geen aandelen t-mobile of mobiel.nl.
Nummerbehoud gaat tegenwoordig zonder problemen en vrijwel zonder dat je lang niet bereikbaar bent. Tenzij je abbo in een weekend afloopt, dan kan het wat langer duren voor je weer bereikbaar bent.ObiTewodros schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:27:
[...]
T Mobile is dan aantrekkelijker. Enige waar ik mee zit is dat ik nu een sim only heb van Tele2 die maandelijks opzegbaar is. Denk dat het met nummerbehoud een stuk soepeler zou gaan als ik gewoon bij Tele2 blijf. Begin nu te twijfelen wat ik moet doen.
Ik ben al een paar keer overgestapt en dat gaat vlekkeloos. Het zou je in ieder geval niet tegen moeten houden om over te stappen.
Inderdaad niet heel spannend.alwaysleft schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:30:
[...]
Die zijn tot nu toe niet heel spannend. ( zie tmobile topic) Hou wel rekening met BKR notering bij dit soort abo's met toestel.
Ik denk dat ik toch ga voor een t-mobile next abonnement met 5 gb voor €31,50 per maand (met €5 Samen korting, en €247 bijbetalen) via mobiel.nl. Is tot nu toe het goedkoopste (wanneer ik ongeveer €250 in één keer wil bijbetalen) wat ik gevonden heb.
            Ik wil binnenkort een S8 (zonder abo) bestellen bij CoolBlue. Echter zie ik dat bij BelSimpel de S8 50 euro goedkoper is. Ik heb echter geen ervaringen met BelSimpel. Weet iemand of BelSimpel dezelfde garanties/klantenservice bieden als CoolBlue of kan ik beter bij CoolBlue bestellen?
Volgens de website informatie zou je denken dat ze nagenoeg dezelfde/vergelijkbare service bieden in vergelijking met CoolBlue, maar nogmaals, ik heb geen ervaring met BelSimpel gehad.
            Volgens de website informatie zou je denken dat ze nagenoeg dezelfde/vergelijkbare service bieden in vergelijking met CoolBlue, maar nogmaals, ik heb geen ervaring met BelSimpel gehad.
Zonder twijfel is CB 50€ meer compleet waard! Die gasten hebben geweldige service, samen met het feit dat je dan een origineel NL toestel hebt. Belsimpel levert alleen maar import toestellen.Tr3bboR schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:17:
Ik wil binnenkort een S8 (zonder abo) bestellen bij CoolBlue. Echter zie ik dat bij BelSimpel de S8 50 euro goedkoper is. Ik heb echter geen ervaringen met BelSimpel. Weet iemand of BelSimpel dezelfde garanties/klantenservice bieden als CoolBlue of kan ik beter bij CoolBlue bestellen?
            De S8 wordt vandaag aangeboden voor 719,95 (ex 6,95 verzendkosten) bij 1dayfly (http://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly/). Wil het toestel graag kopen, maar wacht op een aantrekkelijke aanbieding. Wat vinden jullie van deze aanbieding? Of heeft CB toch de voorkeur ivm service etc?

Risico op import en dus geen VOLTE samen met slechte service is nooit zo weinig korting waard.Rox-NL schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:18:
De S8 wordt vandaag aangeboden voor 719,95 (ex 6,95 verzendkosten) bij 1dayfly (http://www.1dayfly.com/nl/nl/1dayfly/). Wil het toestel graag kopen, maar wacht op een aantrekkelijke aanbieding. Wat vinden jullie van deze aanbieding? Of heeft CB toch de voorkeur ivm service etc?
Kijk eens op V&A. Tot voor kort kon je bij een Tele2 abonnement een S8 krijgen voor 500 euro. Als je toch een sim only wou kan je dat toestel met dikke winst nieuw in doos doorverkopen en dat gebeurd(e) dus ook.
Ondergetekende heeft een Galaxy S8 Plus gescoord voor 576 euro en betaalt straks €25/mnd voor onbeperkt alles.
576 euro? Op V&A zeker, heb nog geen 576 eenmalige bijdrage gezien voor een S8+ bij geen enkele simonly.Richh schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:23:
[...]
Risico op import en dus geen VOLTE samen met slechte service is nooit zo weinig korting waard.
Kijk eens op V&A. Tot voor kort kon je bij een Tele2 abonnement een S8 krijgen voor 500 euro. Als je toch een sim only wou kan je dat toestel met dikke winst nieuw in doos doorverkopen en dat gebeurd(e) dus ook.
Ondergetekende heeft een Galaxy S8 Plus gescoord voor 576 euro en betaalt straks €25/mnd voor onbeperkt alles.
De lijdensweg gaat nog even door haha, vandaag weer gebeld dat ik nog niks heb gehoord over die bevestiging die ze zouden sturen, nu weer te horen gekregen dat ik door een andere afdeling gebeld word om de bestelling er opnieuw in te zetten. Wel met besteldatum 5/4. Nummerbehoud is al goedgekeurd. Te gek voor woorden!. Flinke boze toon opgezet, maar je bent afhankelijk he..MillanO schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:46:
[...]
Hebben ze je op zijn minst hun excuses aangeboden of niet? Bij mij niet in ieder geval. Als je je telefoon eenmaal hebt zal alles wel goed gaan maar wat er vantevoren allemaal is gebeurd is voor mij echt een reden geweest om daar nooit meer te bestellen. Gelukkig is aan je lijdensweg eindelijk een einde gekomen.veel plezier met je telefoon. Ik weet zeker dat dat wel goed gaat komen.
Per 29 mei ben ik KPN-loos en heb ik dus een simkaart van Vodafone nodig. Ga vrijdag ook maar naar een winkel, ga vanaf nu druk zetten op alle fronten, heb geen zin om onbereikbaar te zijn vanaf 29 mei...
Update: uiteindelijk hard gespeeld via Vodafone facebook en toen is het via een prive bericht allemaal alsnog snel geregeld, nieuw contract via dat bericht gekregen wat ik moest tekenen, nog steeds besteldatum 5/4. Simkaart word vandaag afzonderlijk aangetekend verstuurd, en mobiel volgt ook spoedig.
Dan denk je gelijk, had ik maar in het begin al gelijk via een prive bericht alles geregeld, maarja, dat is weer achteraf denken
[ Voor 27% gewijzigd door MarcHealthy op 24-05-2017 13:14 ]
Op GSMweb samen met een oud Tele2 abonnement dat straks automatisch naar Unlimited wordt aangepast.rolandos582 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 01:31:
[...]
576 euro? Op V&A zeker, heb nog geen 576 eenmalige bijdrage gezien voor een S8+ bij geen enkele simonly.
Mijn punt is: er zullen vast meer mensen dat gedaan hebben, misschien dat zij wel hun S8 op V&A hebben gezet.
            Is er iemand bekend met betrekking tot hoe lang het duurt als je een nieuwe s8 besteld met abonnement bij T mobile? Dinsdagnacht besteld bij gsmweb, had gisteren wel een bericht verwacht. Of duurt het langer bij hun?

Op dit moment kan iedereen die 10gb data bij tele2 heeft het abonnement gratis opkrikken naar onbeperkt data zonder extra kosten.
Een foutje van tele2. Log in bij mijn tele2 en kies onbeperkt data om hier gebruik van te maken.
Thank me later
.

Een foutje van tele2. Log in bij mijn tele2 en kies onbeperkt data om hier gebruik van te maken.
Thank me later
            Als je bij GSMWeb besteld dan leveren die het toestel uit. Daar zit T-Mobile niet tussen, alleen bij Tele2 lijkt het dat die andere eisen stellen vanwege VoLTE dat het een NL toestel moet zijn.

Maar Tmobile moeten tóch eerst toestemming gevend.??jongetje schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 08:09:
Als je bij GSMWeb besteld dan leveren die het toestel uit. Daar zit T-Mobile niet tussen, alleen bij Tele2 lijkt het dat die andere eisen stellen vanwege VoLTE dat het een NL toestel moet zijn.
Verwijderd
            Vraagje.. als je van marktplaats een gesealde s8 koopt met een bon erbij waar diegene zn naam op staat..krijg je dan geen problemen met garantie of reparatie omdat op die bon de naam van de oorspronkelijke eigenaar op staat?

Verwijderd
            Wil het bij belsimpel los kopen. wat is dan het nadeel van een geimporteerd toestel? Volgens belsimpel is het alleen dat het is uitgezonderd van cashback acties voor de rest zou er geen enkel verschil in zitten..

Heb de mijne 110 euro goedkoper dan in de winkel via Tweakers. Ook nog van CoolBlue direct naar mijn huis gestuurd en dus helemaal nieuw. Via MP kan, maar blijft natuurlijk een groter risico. Zou de telefoon lekker op gaan halen. Factuur maakt niet uit, het is geen probleem als die op een andere naam staat. Als het wel een probleem was zou je nooit iets met garantie kunnen verkopen.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:46:
Jongens is er iets mis met een s8 van marktplaats halen als ie 100 euro goedkoper is? Hij is geseald in doos, via abonnement verkregen met bon erbij. In principe klinkt dat niet verkeerd toch? Krijg ik geen problemen met garantie omdat die bon niet op mijn naam staat?
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 28-05-2017 21:54 ]
            Is dat al die moeite waard? Voor €100,- haal je hem toch zelf nieuw zou je zeggen. Straks heb je een DOA in je doos ofzo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor 100 euro wil ik wel een DOA hebben hoor. 2 dagen wachten op een nieuwe voor 100 euro vind ik een prima dealDonstil schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:57:
Is dat al die moeite waard? Voor €100,- haal je hem toch zelf nieuw zou je zeggen. Straks heb je een DOA in je doos ofzo.
En waar kan jij dan binnen 2 dagen een nieuwe krijgen? In ieder geval niet bij de Nederlandse winkels...PilatuS schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:05:
[...]
Voor 100 euro wil ik wel een DOA hebben hoor. 2 dagen wachten op een nieuwe voor 100 euro vind ik een prima deal
En als het een "buitenlands" exemplaar betreft, ook niet bij Samsung NL
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Als de DOA regeling nog geld natuurlijk. Misschien is die tijd al verstreken. Of geeft/erkend de winkel geen DOA regeling bij weder verkoop.PilatuS schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:05:
[...]
Voor 100 euro wil ik wel een DOA hebben hoor. 2 dagen wachten op een nieuwe voor 100 euro vind ik een prima deal
Stuur het toestel dezelfde dag of de volgende op naar CoolBlue dus is daar de dag daarop binnen. Sturen ze die dag of de volgende dag een nieuwe op. Laat het 3 of 4 dagen zijn, dan nog. Als er een fysieke winkel in de buurt is dan moet je daar even heen en is het dezelfde dag nog. Een paar dagen wachten boeit mij niets, 100 euro of meer wel.henklbr schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:09:
[...]
En waar kan jij dan binnen 2 dagen een nieuwe krijgen? In ieder geval niet bij de Nederlandse winkels...
En als het een "buitenlands" exemplaar betreft, ook niet bij Samsung NL
Dat is waar.Donstil schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:10:
[...]
Als de DOA regeling nog geld natuurlijk. Misschien is die tijd al verstreken. Of geeft/erkend de winkel geen DOA regeling bij weder verkoop.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 28-05-2017 22:13 ]
Verwijderd
Wat is een doa? Weet wel dat het dead on arrival is maar wat houdt het in? Als de doos verzegeld is kan diegene ook niet weten of het doa toestel betreft..toch? Mocht ik wel een doa treffen kan ik dan niet met bon een nieuwe krijgen van samsung?Donstil schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:57:
Dood bij aankomst dus. Gaat niet aan, geeft niet normaal beeld, WIFI doet niets, dat soort dingen. Dan moet het toestel omgeruild worden, of als je pech hebt dat de winkel geen DOA wil omruilen krijg je gelijk een reparatie. Wel handig om te weten of een eventuele DOA mogelijk snel vervangen kan worden dus.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:16:
[...]
Wat is een doa? Weet wel dat het dead on arrival is maar wat houdt het in? Als de doos verzegeld is kan diegene ook niet weten of het doa toestel betreft..toch? Mocht ik wel een doa treffen kan ik dan niet met bon een nieuwe krijgen van samsung?
Edit: Ophalen en daar de telefoon uit de doos halen kan natuurlijk ook geen kwaad. Zit er dan een barst in het scherm of zit er niets in de doos weet je genoeg. Zou zoiets van te voren afspreken. Is ophalen of de telefoon werkend zien niet mogelijk, dan niet doen !
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 28-05-2017 22:20 ]
Verwijderd
            Bij belsimpel is het ook goedkoper..weet wel dat ze geimporteerde toestellen hebben ..waar zit daar een nadeel eigenlijk in dan?
Bij belsimpel is s8 plus 828 euro
Bij mediamarkt is ie 859
            Bij belsimpel is s8 plus 828 euro
Bij mediamarkt is ie 859
Een DOA is idd defect in de doos.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:16:
[...]
Wat is een doa? Weet wel dat het dead on arrival is maar wat houdt het in? Als de doos verzegeld is kan diegene ook niet weten of het doa toestel betreft..toch? Mocht ik wel een doa treffen kan ik dan niet met bon een nieuwe krijgen van samsung?
Normaal ga je dan terug naar de winkel en krijg je daar een nieuwe mee. Althans elke nette winkel zou dit doen. Deze termijn is echter beperkt en kan daardoor al verlopen zijn als de aanbieder van het toestel hem bv al een week in huis heeft.
Ook kan het zijn (ik weet dit niet zeker) dat de doa regeling alleen geld voor de consument welke het product aankoopt, daar zou je de richtlijnen even voor moeten raadplegen.
Ik zeg allemaal niet dat het zo is maar het is wel iets wat je in je achterhoofd moet houden. Zeker als het maar om €100,- gaat.
Verwijderd
Ok dank je in dat geval koop ik het in de winkel, bespaart een hoop ellende. Bij belsimpel is ie dus 30 eur goedkoper dan bij de mediamarkt of coolblue, is er een reden om het niet bij belsimpel te kopen dan?Donstil schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:19:
[...]
Een DOA is idd defect in de doos.
Normaal ga je dan terug naar de winkel en krijg je daar een nieuwe mee. Althans elke nette winkel zou dit doen. Deze termijn is echter beperkt en kan daardoor al verlopen zijn als de aanbieder van het toestel hem bv al een week in huis heeft.
Ook kan het zijn (ik weet dit niet zeker) dat de doa regeling alleen geld voor de consument welke het product aankoopt, daar zou je de richtlijnen even voor moeten raadplegen.
Ik zeg allemaal niet dat het zo is maar het is wel iets wat je in je achterhoofd moet houden. Zeker als het maar om €100,- gaat.
Mijn ervaring met Belsimpel is niet heel goed maar dat was ook een enkele keer.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:22:
Ok dank je in dat geval koop ik het in de winkel, bespaart een hoop ellende. Bij belsimpel is ie dus 30 eur goedkoper dan bij de mediamarkt of coolblue, is er een reden om het niet bij belsimpel te kopen dan?
Ik zou voor €30,- zeker bij CoolBlue bestellen. Service daar is top.
Verwijderd
Waaruit blijkt die service? Ben er niet zo mee bekend, het zegt me vrij weinig. Is het bijv zo dat ze na die 30 dagen bedenktermijn mocht het nodig zijn zelf toestellen repareren en vervangen? Of sturen ze het ook als alle andere winkels naar samsung op?Donstil schreef op zondag 28 mei 2017 @ 22:25:
[...]
Mijn ervaring met Belsimpel is niet heel goed maar dat was ook een enkele keer.
Ik zou voor €30,- zeker bij CoolBlue bestellen. Service daar is top.
Bij belsimpel kun je het ook binnen 30 dagen retourneren en daarna gaat de garantie in.
Ik heb 2 weken geleden op woensdag een S8+ besteld en die had ik op donderdag thuis.pappaleone schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:23:
Is er iemand bekend met betrekking tot hoe lang het duurt als je een nieuwe s8 besteld met abonnement bij T mobile? Dinsdagnacht besteld bij gsmweb, had gisteren wel een bericht verwacht. Of duurt het langer bij hun?
T-Mobile moet inderdaad wel goedkeuring geven, ik kreeg woensdagochtend al mails van Tele2. Heb je die nog niet gehad? Heb je het toestel in 1x betaald of val je in de BKR-registratie categorie?
Bel ze anders even op, ik werd vrij snel en duidelijk te woord gestaan
De naam op de bon maakt niks uit. Sowieso stap je (als je verstandig bent) naar een Samsung Servicepunt in plaats van naar de retailer (die het vervolgens door zal sturen naar het verschrikkelijke Dynafix en je lang laat wachten). Mijn ervaring is dat die Servicepunten helemaal geen bon hoeven te zien (al zal ik er toch maar voor de zekerheid voor zorgen er eentje te hebben).Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:41:
Vraagje.. als je van marktplaats een gesealde s8 koopt met een bon erbij waar diegene zn naam op staat..krijg je dan geen problemen met garantie of reparatie omdat op die bon de naam van de oorspronkelijke eigenaar op staat?
Andere updatecycle en geen VoLTE-support. Bij Tele2 is dat laatste eigenlijk wel een must. Bij KPN en Vodafone (ook VoWIFI) kan je in principe zonder, maar ik zou het afraden. T-Mobile doet geen VoLTE dus daar kan je het overwegen, maar denk ook aan tweedehands waarde van je toestel en hoe lang je er mee door wil gaan.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:42:
Wil het bij belsimpel los kopen. wat is dan het nadeel van een geimporteerd toestel? Volgens belsimpel is het alleen dat het is uitgezonderd van cashback acties voor de rest zou er geen enkel verschil in zitten..
Je kan de S8 niet naar een andere regio 'flashen' om dit zelf op te lossen.
Zelf zou ik het Belsimpel nogal kwalijk nemen als ze enkel dat als verschil noemen.
Wettelijk gezien is garantie niet overdraagbaar. De verkoper van Marktplaats heeft de overeenkomst met de webwinkel, niet jij. De verkoper op Marktplaats moet jou dan ook de garantie bieden, niet de winkel. Dit zal in de praktijk makkelijker zijn aangezien de meeste winkels hier niet moeilijk over doen.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:46:
Jongens is er iets mis met een s8 van marktplaats halen als ie 100 euro goedkoper is? Hij is geseald in doos, via abonnement verkregen met bon erbij. In principe klinkt dat niet verkeerd toch? Krijg ik geen problemen met garantie omdat die bon niet op mijn naam staat?
Kennelijk inderdaad een "grijs" gebied..Wolliebolly schreef op maandag 29 mei 2017 @ 07:01:
[...]
Wettelijk gezien is garantie niet overdraagbaar. De verkoper van Marktplaats heeft de overeenkomst met de webwinkel, niet jij. De verkoper op Marktplaats moet jou dan ook de garantie bieden, niet de winkel. Dit zal in de praktijk makkelijker zijn aangezien de meeste winkels hier niet moeilijk over doen.
https://nl.hardware.info/...dehands-artikelen.259786/
En, telefoon al binnen?GokuSsj schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:25:
[...]
De lijdensweg gaat nog even door haha, vandaag weer gebeld dat ik nog niks heb gehoord over die bevestiging die ze zouden sturen, nu weer te horen gekregen dat ik door een andere afdeling gebeld word om de bestelling er opnieuw in te zetten. Wel met besteldatum 5/4. Nummerbehoud is al goedgekeurd. Te gek voor woorden!. Flinke boze toon opgezet, maar je bent afhankelijk he..![]()
Per 29 mei ben ik KPN-loos en heb ik dus een simkaart van Vodafone nodig. Ga vrijdag ook maar naar een winkel, ga vanaf nu druk zetten op alle fronten, heb geen zin om onbereikbaar te zijn vanaf 29 mei...
Update: uiteindelijk hard gespeeld via Vodafone facebook en toen is het via een prive bericht allemaal alsnog snel geregeld, nieuw contract via dat bericht gekregen wat ik moest tekenen, nog steeds besteldatum 5/4. Simkaart word vandaag afzonderlijk aangetekend verstuurd, en mobiel volgt ook spoedig.
Dan denk je gelijk, had ik maar in het begin al gelijk via een prive bericht alles geregeld, maarja, dat is weer achteraf denken. Hopelijk spoedig goed nieuws
Vrijdag ochtend ontvangen, en zaterdag weer opgestuurd via Vodafone, kreeg vrijdagmiddag opeens een DOA. was natuurlijk te verwachten, want hoeveel pech kan een mens hebben ?. Kreeg allemaal paarse strepen over de rechter helft van het scherm. Nu weer een paar weken wachten..
Nieuwe simkaart van Vodafone ontvangen, en die werkt natuurlijk weer niet, dus ook daar druk mee bezig en sinds gisteren 10:00 al niet meer bereikbaar.
Alles gaat mis wat er mis kan gaan, overstap naar Vodafone is me duur komen te staan, duidelijk een teken dat ik dat ik het niet had moeten doen haha.
Nu is er weer iets met de simkaart wat alleen de technische afdeling kan oplossen. Liefst zou ik van alles af willen onderhand. Maar vraag me dan ook af wat er met mijn nummer gebeurd. Kan ik dan gewoon makkelijk bij KPN weer nummerbehoud kiezen of hangt mij nummer nu ergens ?.
[ Voor 16% gewijzigd door MarcHealthy op 30-05-2017 09:38 ]
            Ik kan morgen een S8 en S8+ van mobiel.nl ophalen bij een servicepunt. Ik hoop dat het beide Nederlandse toestellen zijn. Ik las alleen maar goede dingen over mobiel.nl, maar lees nu toch dat ze ook Duitse modedellen versturen. Dan gaan ze gewoon weer retour.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heb je nu nog steeds KPN dan? Kun je wel bellen, sms'en en internetten op je eigen nummer? Ik zou gewoon proberen te annuleren.GokuSsj schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:46:
[...]
Vrijdag ochtend ontvangen, en zaterdag weer opgestuurd via Vodafone, kreeg vrijdagmiddag opeens een DOA. was natuurlijk te verwachten, want hoeveel pech kan een mens hebben ?. Kreeg allemaal paarse strepen over de rechter helft van het scherm. Nu weer een paar weken wachten..
Nieuwe simkaart van Vodafone ontvangen, en die werkt natuurlijk weer niet, dus ook daar druk mee bezig en sinds gisteren 10:00 al niet meer bereikbaar.
Alles gaat mis wat er mis kan gaan, overstap naar Vodafone is me duur komen te staan, duidelijk een teken dat ik dat ik het niet had moeten doen haha.
Nu is er weer iets met de simkaart wat alleen de technische afdeling kan oplossen. Liefst zou ik van alles af willen onderhand. Maar vraag me dan ook af wat er met mijn nummer gebeurd. Kan ik dan gewoon makkelijk bij KPN weer nummerbehoud kiezen of hangt mij nummer nu ergens ?.
Ik heb die van mij ook op 5-4 besteld en ook bij mij is alles fout gegaan. Al meerdere keren contact gehad met VF, maar telkens zonder resultaat. Afgelopen vrijdag maar eens naar een VF winkel gegaan. Daar werd me verteld dat annuleren niet meer mogelijk was aangezien mijn vorige abonnement op 22-5 omgezet zou worden naar VF en anders mijn telefoonnummer zou komen te vervallen. Ze zouden het met een omweg alsnog gaan regelen en kon 2-10 werkdagen duren. De medewerker in de winkel zou mij vandaag nog een mailtje sturen over de exacte status. Vandaag niks ontvangen en bestelstatus is ineens veranderd naar geannuleerd..GokuSsj schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:46:
[...]
Morgen dus maar weer bellen met de klantenservice en evt weer langs de winkel.
Nope, kpn abbo was afgelopen op 29 mei 10:00. Ik heb die neiging ook ja, probleem is die BKR he, daar zit ik niet echt op te wachten en ik heb zelf ook niet veel geld om in 1 keer een groot bedrag te betalen, anders had had ik al lang geannuleerd. Ben helaas afhankelijk..MillanO schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:39:
[...]
Heb je nu nog steeds KPN dan? Kun je wel bellen, sms'en en internetten op je eigen nummer? Ik zou gewoon proberen te annuleren.
Hier staat hij ook op geannuleerd, lijkt me heel sterk!. wat een zooitje is het daar!, Dit heb ik mijn hele leven nog nooit meegemaakt! Als hij echt is geannuleerd, vraag ik me af wat er met mijn nummer is gebeurd, mag toch hopen dat hij niet zo maar is vervallen, dan ga ik echt hulp in reopen om een zaak tegen ze te beginnen!Diedj21 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:58:
[...]
Ik heb die van mij ook op 5-4 besteld en ook bij mij is alles fout gegaan. Al meerdere keren contact gehad met VF, maar telkens zonder resultaat. Afgelopen vrijdag maar eens naar een VF winkel gegaan. Daar werd me verteld dat annuleren niet meer mogelijk was aangezien mijn vorige abonnement op 22-5 omgezet zou worden naar VF en anders mijn telefoonnummer zou komen te vervallen. Ze zouden het met een omweg alsnog gaan regelen en kon 2-10 werkdagen duren. De medewerker in de winkel zou mij vandaag nog een mailtje sturen over de exacte status. Vandaag niks ontvangen en bestelstatus is ineens veranderd naar geannuleerd..
Morgen dus maar weer bellen met de klantenservice en evt weer langs de winkel.
[ Voor 13% gewijzigd door MarcHealthy op 31-05-2017 08:55 ]
            Zo te lezen zijn ze Vodafone goed bezig om iedereen weg te jagen. Ik ben ook nog vrij ziek van mijn ervaringen met Vodafone icm mijn S8 verlenging. Tig keer de klantenservice gebeld en al die keuze menu's moeten doorlopen. Winkel bezocht etc. 8 jaar bij Vodafone gezeten en Nu tijd om op te stappen. Wat. Een. Puinhoop

Volgende keer gewoon langs een VF winkel gaan... was allemaal direct geregeld met topservice. Paar dagen later kon ik m'n toestel al ophalen en ging het abonnement in. Ooit in het verleden ook online gedaan via VF en dat ging ook niet helemaal lekker. Het kwam uiteindelijk wel goed, maar toch onnodig gedoe helaas.

Goede tipW84 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:30:
Volgende keer gewoon langs een VF winkel gaan... was allemaal direct geregeld met topservice. Paar dagen later kon ik m'n toestel al ophalen en ging het abonnement in. Ooit in het verleden ook online gedaan via VF en dat ging ook niet helemaal lekker. Het kwam uiteindelijk wel goed, maar toch onnodig gedoe helaas.
Ik heb gisteren morgen via mobiel.nl een S8+ besteld met vodafone abb mocht hem in de middag al ophalen.GokuSsj schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:37:
[...]
Goede tip, dit lijkt niet meer goed te komen haha. Ben nu aan het kijken of ze zonder toestemming mijn abbo hebben geannuleerd. Mocht dit zo zijn, dan vraag ik me af wat er met mijn nummer is gebeurd. Anders sluit ik hem wel via mobiel.nl aan. Daar is Vodafone nog steeds het goedkoopst ivm mijn ziggo combi. Dan ga ik er vanuit dat ze daar minder gedoe met Vodafone hebben dan rechtstreeks.