Maakt niet uit, boven de 25 euro heb je sowieso een pincode nodig.MisterChaoSs schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:28:
Dit wordt een hele domme... Maar heb het wel nodig haha...
Vorige week nieuwe betaalpas en pincode gekregen, dacht hem uit mm hoofd te kennen en heb alleen maar contactloos betaald, ken hem dus niet uit mm hoofd... Is contactloos pinnen mogelijk aan de deur met tele2? XD
Ik hoef niets bij te betalen, alleen maar 1 cent voor bevestigen rekening, van daar.Fairy schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:52:
[...]
Maakt niet uit, boven de 25 euro heb je sowieso een pincode nodig.
If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD
Ik ga verlengen bij Vodafone, maar is het dan ook zo dat het abonnement pas in gaat als ik de S8 in huis heb? Of geldt dat alleen voor nieuwe contracten? Niet echt zin in BKR vanaf 1 mei. Dus als Vodafone niet op tijd het toestel op kan sturen ben ik de sjaak. 
Ik neem aan dat F&F niet via een Vodafone winkel kan...
Ik neem aan dat F&F niet via een Vodafone winkel kan...
Had je ook een sim only tijdelijk? Had hier namelijk eerst abbo met S5 daarna 8 maanden sim only en nu abbo met S8. Die sim only word vanmiddag opgeheven als het goed Is. Daarom al ik wss niet te hoeven betalenMisterChaoSs schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:08:
[...]
Ja de brief die ik opgehaald wel maar dat folie wat je over je code moet doen om hem te kunnen lezen niet, die is ergens tussen gevallen en weg....
Ik heb 'nieuwe' abbo na vervroegd opzeggen, wat ook bij tele2 is. Morgen maar even bellen, zucht.......
Gamertag: timmie271
Vet gaaf al die status updates van jullie, lijkt hier facebook wel. Wat storend is dit zeg
Ik ga mn oude normale opzeggen en neem nu nieuw abbo en in de mail staat dus 1 cent pinnen haha. Slechste en domste actie van 2017 kan ik alvast vastleggen haha....timmie271 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 06:11:
[...]
Had je ook een sim only tijdelijk? Had hier namelijk eerst abbo met S5 daarna 8 maanden sim only en nu abbo met S8. Die sim only word vanmiddag opgeheven als het goed Is. Daarom al ik wss niet te hoeven betalen
Moet zeggen dat Tele2 zich met hun levertijden aardig aan hun woord hebben gehouden, chapeau haha
[ Voor 9% gewijzigd door MisterChaoSs op 22-04-2017 08:41 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit is gewoon normaal hoor 1 cent pinnen houdt in dat rekening op naam van contractant staat.MisterChaoSs schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:39:
[...]
Ik ga mn oude normale opzeggen en neem nu nieuw abbo en in de mail staat dus 1 cent pinnen haha. Slechste en domste actie van 2017 kan ik alvast vastleggen haha....
Moet zeggen dat Tele2 zich met hun levertijden aardig aan hun woord hebben gehouden, chapeau haha
Ja ben er van op de hoogte dat het normaal ispappaleone schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 14:34:
[...]
Dit is gewoon normaal hoor 1 cent pinnen houdt in dat rekening op naam van contractant staat.
Heeft iemand nog recent iets van Vodafone gehoord? Donderdag was er al geen voorraad meer van de zwarte versie en 'misschien' kwam er afgelopen vrijdag weer nieuwe voorraad binnen. Erg slecht van zo'n grote provider. Wel leuk adverteren met ontvang je toestel 8 dagen eerder...
Online?earthknake schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:05:
Heeft iemand nog recent iets van Vodafone gehoord? Donderdag was er al geen voorraad meer van de zwarte versie en 'misschien' kwam er afgelopen vrijdag weer nieuwe voorraad binnen. Erg slecht van zo'n grote provider. Wel leuk adverteren met ontvang je toestel 8 dagen eerder...
Heb je hem inmiddels al binnen? Bij mij hebben ze de vraag voor nummerbehoud nog niet eens ingediend. De beloofde 3 werkdagen kunnen ze al niet eens waar maken. Ze zouden er maandag of dinsdag mee verder gaan. Zijn we ook al meer dan een week verder.GokuSsj schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:13:
Zijn er al veel mensen die rechtstreeks bij Vodafone besteld hebben die al bericht hebben gekregen of hem al binnen hebben ?
Hier wel wat geduld, maar neig toch naar vanmiddag of morgen ochtend te bellen, ondanks de enorme wachtijden die ik overal lees haha.
5/4 besteld en helaas nog niks gehoord. " Vanaf 19 april geleverd" zegt helemaal niks namelijk. haha
Hier ook nog niks gehoord..Geef ze tot morgen middag en dan ga ik weer bellen, deze keer met een andere toon. Heb ook al mensen gezien die na mij hebben besteld en die hem al binnen hebben.MillanO schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:53:
[...]
Heb je hem inmiddels al binnen? Bij mij hebben ze de vraag voor nummerbehoud nog niet eens ingediend. De beloofde 3 werkdagen kunnen ze al niet eens waar maken. Ze zouden er maandag of dinsdag mee verder gaan. Zijn we ook al meer dan een week verder.
Enige nadeel is dat dat mensen waren met zwart en ik heb grey, dus geen idee waar ze nu met die kleur zijn..
Mijn abbo loopt officieel pas 15/5 af, dus dat zorgt ervoor dat ik wel wat meer geduld heb. Maar ik vind het vooral erg raar dat ik sinds ik heb besteld op 5/4 gewoon niks heb gehoord. Wel gebeld, en toen zeiden ze dat de alles goed in het systeem stond en dat het op volgorde van bestelling is. Maar dat geloof ik niet meer. Afwachten maar..
[ Voor 5% gewijzigd door MarcHealthy op 24-04-2017 08:25 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ik heb ook op 5-4 besteld, maar dan de zwarte versie. Afgelopen vrijdag heb ik een bericht gestuurd hoe het zat met mijn bestelling, omdat ik op de bevestiging na niks meer gehoord had en een aantal zwarte al geleverd waren van bestellingen na 5-4. Een uurtje later kreeg ik ineens een melding dat mijn verzoek tot nummerbehoud was ingediend, maar nog steeds niks ontvangen over de levering.GokuSsj schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:23:
[...]
Hier ook nog niks gehoord..Geef ze tot morgen middag en dan ga ik weer bellen, deze keer met een andere toon. Heb ook al mensen gezien die na mij hebben besteld en die hem al binnen hebben.
Enige nadeel is dat dat mensen waren met zwart en ik heb grey, dus geen idee waar ze nu met die kleur zijn..
Mijn abbo loopt officieel pas 15/5 af, dus dat zorgt ervoor dat ik wel wat meer geduld heb. Maar ik vind het vooral erg raar dat ik sinds ik heb besteld op 5/4 gewoon niks heb gehoord. Wel gebeld, en toen zeiden ze dat de alles goed in het systeem stond en dat het op volgorde van bestelling is. Maar dat geloof ik niet meer. Afwachten maar..
Waar heb je een bericht naar gestuurd ?. Probeer ik het ook nog evenDiedj21 schreef op maandag 24 april 2017 @ 09:26:
[...]
Ik heb ook op 5-4 besteld, maar dan de zwarte versie. Afgelopen vrijdag heb ik een bericht gestuurd hoe het zat met mijn bestelling, omdat ik op de bevestiging na niks meer gehoord had en een aantal zwarte al geleverd waren van bestellingen na 5-4. Een uurtje later kreeg ik ineens een melding dat mijn verzoek tot nummerbehoud was ingediend, maar nog steeds niks ontvangen over de levering.
Naar de facebookpagina van Vodafone NL. Reactie was alleen dat ik een email zou krijgen als er meer bekend zou zjin over mijn levering.GokuSsj schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:00:
[...]
Waar heb je een bericht naar gestuurd ?. Probeer ik het ook nog even
Verwijderd
Waarom kan gsmweb de s8 en s8plus voordeliger aanbieden dan bij t mobile zelf? Omdat het om geïmporteerde toestellen gaat?
Volgens mij is (bijna) elke andere website goedkoper dan bij T-Mobile (of een andere provider) direct...Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:55:
Waarom kan gsmweb de s8 en s8plus voordeliger aanbieden dan bij t mobile zelf? Omdat het om geïmporteerde toestellen gaat?
[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 24-04-2017 11:16 ]
Verwijderd
Spijker op zn kop, ik vind de s8 en de plus inderdaad veel minder 'luxe' aanvoelen dan de s7 edge. Het beeldscherm is wel mooi maar voelt meer "plastic" aan dan bij s7 edge. Ook de achterkant voelt bij s8 meer plastic en bol aan dan bij s7 edge. Viel ook op dat bij de s8 en s8 plus het scherm zelf wanneer ie aan staat met bogen is afgerond , bij s7edge is ie echt vierkant afgerond wat op de een of andere manier prettiger is om naar te kijken.cliors schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:58:
[...]
Vraagje, als je op de achterkant van de S8 tikt met je vinger, klinkt het dan wat holler dan de S7edge?
Mijn S7edge lijkt wel veel strakker aan de achterkant en voelt ook meer aan als glas, maar de S8 meer als plastic en staat iets boller.
Nee, omdat ze geen 100 fysieke winkels door het land hebben (aka huur en loon), groter inkopen (alle providers immers) en met kleinere marges werken.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:55:
Vergeet cashbacksites zoals CashbackXL niet voor een klein beetje extra korting.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Rustaaaaagh!
Ik ben zelf langs de VF winkel gegaan zaterdag en krijg als het goed is ergens deze week een belletje als het toestel binnen is. Ben benieuwd...
Ik ben zelf langs de VF winkel gegaan zaterdag en krijg als het goed is ergens deze week een belletje als het toestel binnen is. Ben benieuwd...
Thanks! Ben ook heel erg benieuwdW84 schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:29:
Rustaaaaagh!
ik had hem ook voor de zekerheid gepreorderd bij de mediamarkt. en gekozen voor ophalen + betalen.
Maar ik wacht nog wel even ... misschien als de btw actie komt of een actie van samsung.
de bestelling wordt automatisch geannuleerd na zoveel dagen toch?
Maar ik wacht nog wel even ... misschien als de btw actie komt of een actie van samsung.
de bestelling wordt automatisch geannuleerd na zoveel dagen toch?
Is er geen mogelijkheid dat je hem in een vodafone winkel kunt ophalen? Elke keer met een nieuw topmodel zijn er problemen met uitleveren echt een zooitje.Diedj21 schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:46:
[...]
Naar de facebookpagina van Vodafone NL. Reactie was alleen dat ik een email zou krijgen als er meer bekend zou zjin over mijn levering.
Ik was vandaag in Assen voor werk en ik ging even langs bij de Media Markt. Daar hadden ze nog een S8 die was geannulleerd, van een pre order. En daar dus aangeschaft i.c.m. abbonement. Dus misschien een tip voor mensen die 'm eerder willen.
Im notorious
Laat Samsung het maar niet horen, hier hadden ze ook nog een geannuleerde S8 liggen bij de MM en ik kreeg 'm mooi niet mee. Daar kan MM flink wat gezeik mee krijgen.Thenotorious schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:47:
Ik was vandaag in Assen voor werk en ik ging even langs bij de Media Markt. Daar hadden ze nog een S8 die was geannulleerd, van een pre order. En daar dus aangeschaft i.c.m. abbonement. Dus misschien een tip voor mensen die 'm eerder willen.
Ik kan verlengen bij T-Mobile per 29 april. Mijn huidige contract loopt tot 29 augustus van dit jaar. Als ik op 29 april een verlenging aanvraag icm een S8, krijg ik dan ook een BKR-registratie? Omdat het 'nieuwe' contract met de S8 pas 29 augustus in gaat, en dat is na 1 mei. Hoe zit dat? Iemand enig idee?
Je nieuwe contract gaat daadwerkelijk lopen vanaf 29 augustus.Dus ik denk dat je er niet onderuit komt.Mldn schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:35:
Ik kan verlengen bij T-Mobile per 29 april. Mijn huidige contract loopt tot 29 augustus van dit jaar. Als ik op 29 april een verlenging aanvraag icm een S8, krijg ik dan ook een BKR-registratie? Omdat het 'nieuwe' contract met de S8 pas 29 augustus in gaat, en dat is na 1 mei. Hoe zit dat? Iemand enig idee?
Als je verlengt bij T-Mobile zelf, mag je enkele maanden voor het einde van je contract al verlengen. Dan kan je het dus nog regelen op 29 april. Wil je overstappen naar KPN/Voda/Tele2 of iets anders, dan zou je moeten wachten tot 29 augustus.Mldn schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:35:
Als je je toestel gewoon in 1x betaald (of iig zorgt dat je lening minder dan 250 euro bedraagd) heb je overigens sowieso nergens last van, ook niet na 1 mei.
Klopt. Maar ik wil sowieso verlengen bij T-Mobile. En het liefst niet bijbetalen. Vandaar mijn vraag over de BKR registratie, omdat mijn aanvraag voor 1 mei is (29 april)?en wanneer het contract daadwerkelijk in gaat het na 1 mei is. (29 augustus) Verwarrend! Iemand die 100% zeker weet hoe dit precies zit?
Je mag 60 dagen voor einddatum contract overstappen naar een andere Provider. Hoef je echt niet tot de einddatum van je contract voor te wachten. De reden waarom de providers waar je zit dit eerder laat doen is om je als klant te houden.Richh schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:21:
[...]
Als je verlengt bij T-Mobile zelf, mag je enkele maanden voor het einde van je contract al verlengen. Dan kan je het dus nog regelen op 29 april. Wil je overstappen naar KPN/Voda/Tele2 of iets anders, dan zou je moeten wachten tot 29 augustus.
Als je je toestel gewoon in 1x betaald (of iig zorgt dat je lening minder dan 250 euro bedraagd) heb je overigens sowieso nergens last van, ook niet na 1 mei.
Je mag het 60 dagen eerder aanmelden, ja. Je abonnement gaat daadwerkelijk pas op de datum zelf in.jongetje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:43:
[...]
Je mag 60 dagen voor einddatum contract overstappen naar een andere Provider. Hoef je echt niet tot de einddatum van je contract voor te wachten. De reden waarom de providers waar je zit dit eerder laat doen is om je als klant te houden.
Dat klopt, maar dat geldt ook als je bijvoorbeeld bij T-Mobile verlengt 4 maanden van te voren, dan gaat je abonnement ook pas na afloop van je huidige contract in (dus over 4 maanden).Richh schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 13:58:
[...]
Je mag het 60 dagen eerder aanmelden, ja. Je abonnement gaat daadwerkelijk pas op de datum zelf in.
Gelukkig is dit veranderd bij een Vodafone verlenging 😊jongetje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:29:
[...]
Dat klopt, maar dat geldt ook als je bijvoorbeeld bij T-Mobile verlengt 4 maanden van te voren, dan gaat je abonnement ook pas na afloop van je huidige contract in (dus over 4 maanden).
Ja, maar hoe werkt het in godsnaam bij VF? Ik heb nu al een contract getekend (verlenging 4 maanden van te voren) in de winkel, maar gaat pas in als ik het toestel heb. Mocht het niet helemaal lukken met de levering en het toestel pas binnenkomen ergens in mei ben ik zeker de sjaak met die BKR zooi?
En wat gebeurd er in die tussenliggende 4 maanden dan?jongetje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:29:
[...]
Dat klopt, maar dat geldt ook als je bijvoorbeeld bij T-Mobile verlengt 4 maanden van te voren, dan gaat je abonnement ook pas na afloop van je huidige contract in (dus over 4 maanden).
Ik zit zelf bij KPN, daar is het 3 maanden van tevoren verlengen en dan gaat gewoon je nieuwe abonnement in. Neem je een abo met toestel, dan krijg je dus ook gewoon dat toestel erbij en begin je direct met betalen.
Wel is het zo dat je nieuwe abonnement dan in principe 24+3 maanden moet duren; je kan je abonnementsduur niet inkorten. Uiteindelijk blijft je contractperiode dus even lang.
Volgens mij doen alle providers het op deze manier tegenwoordig. Ook T-Mobile. edit: ik twijfel
IANAL, maar ik denk: je hebt getekend en dus is het rond. Bij het tekenen hoort vanaf 1 mei de BKR-registratie en het opgeven van je gegevens betreft inkomen en dergelijke. Dat heb je nooit hoeven te doen, dus kan je ook onmogelijk een registratie aan je broek krijgen.W84 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:47:
Ja, maar hoe werkt het in godsnaam bij VF? Ik heb nu al een contract getekend (verlenging 4 maanden van te voren) in de winkel, maar gaat pas in als ik het toestel heb. Mocht het niet helemaal lukken met de levering en het toestel pas binnenkomen ergens in mei ben ik zeker de sjaak met die BKR zooi?
[ Voor 28% gewijzigd door Richh op 25-04-2017 15:08 ]
Dan houd je je oude abonnement met die bundels, je krijgt al wel je nieuwe telefoon.Richh schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:58:
[...]
En wat gebeurd er in die tussenliggende 4 maanden dan?
Zover ik kan zien loopt je abonnement bij T-Mobile gewoon door tot einde contract datum en start je nieuwe abonnement op einddatum huidige en loopt dan 12 of 24 maanden (ipv die 3 maanden extra met het nieuwe tariefsplan). T-Mobile is volgens mij wel een van de weinige providers waar je een keer per maand je bundel kosteloos naar boven of beneden kunt bijstellen.Ik zit zelf bij KPN, daar is het 3 maanden van tevoren verlengen en dan gaat gewoon je nieuwe abonnement in. Neem je een abo met toestel, dan krijg je dus ook gewoon dat toestel erbij en begin je direct met betalen.
Wel is het zo dat je nieuwe abonnement dan in principe 24+3 maanden moet duren; je kan je abonnementsduur niet inkorten. Uiteindelijk blijft je contractperiode dus even lang.
Volgens mij doen alle providers het op deze manier tegenwoordig. Ook T-Mobile.
Hmm, bijzondere constructiejongetje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:04:
[...]
Dan houd je je oude abonnement met die bundels, je krijgt al wel je nieuwe telefoon.
[...]
Zover ik kan zien loopt je abonnement bij T-Mobile gewoon door tot einde contract datum en start je nieuwe abonnement op einddatum huidige en loopt dan 12 of 24 maanden (ipv die 3 maanden extra met het nieuwe tariefsplan). T-Mobile is volgens mij wel een van de weinige providers waar je een keer per maand je bundel kosteloos naar boven of beneden kunt bijstellen.
Het kostenloos aanpassen van je bundel is ook bij Vodafone en KPN zo trouwens (en vele budgetproviders). Echter mag je in het geval van KPN nooit lager schalen dan de bundel waarop je bent ingestapt.
@Richh Dat zou kunnen ja. Ik vind het alleen zo gek. Kopie-contact heb ik hier en alles staat nog op het oude abbonement bij My Vodafone qua type en databundel. Dus het staat dan zeker op hold, maar is wel rond. Zodra het toestel er is wordt het nieuwe abbonement actief denk ik dan...
Vandaag weer gebeld met Vodafone voor de 3e keer. Nu kreeg ik wel een uitleg. De S8 plus is pas vanaf volgende week leverbaar. Vandaar dat mijn nummerbehoud nog niet was geregeld. De communicatie van uit Vodafone naar de klant toe laat het iig wel goed af weten.
Zal wel niet alleen de plus zijn, ook nog niks gehoort van mijn S8 Grey..wacht het gewoon af, kan wel gaan bellen, maar dat maakt het ook niet sneller. Maar ze hadden best een communicatie bericht eruit kunnen doen met de indicatie van de levering, nu weet je gewoon niks,MillanO schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:44:
Vandaag weer gebeld met Vodafone voor de 3e keer. Nu kreeg ik wel een uitleg. De S8 plus is pas vanaf volgende week leverbaar. Vandaar dat mijn nummerbehoud nog niet was geregeld. De communicatie van uit Vodafone naar de klant toe laat het iig wel goed af weten.
update: bericht is nu:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen, je nummerbehoud is aangevraagd bij je huidige aanbieder. We houden je op de hoogte per sms
Volgens mij is dit een stap verder dan vorige keer, weet geen eens meer wat er eerst stond.
[ Voor 16% gewijzigd door MarcHealthy op 26-04-2017 08:27 ]
De per maand prijzen van abonnementen op mobiel.nl, is dat inclusief BTW of exclusief (43,50)?
[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 26-04-2017 09:04 ]
Officieel komt de telefoon vrijdag uit. De mensen die geen pre-order hebben gedaan zullen hem (in principe) niet eerder dan vrijdag krijgen. Dan zitten we hier ook nog met koningsdag waardoor zaterdag of maandag aannemelijker is (afhankelijk van de voorraden)
Als het een consumenten abonnement dan is dit inclusief BTW (verplicht bij wet). Zakelijke abonnementen zijn zonder BTW.Ryan_ schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:03:
De per maand prijzen van abonnementen op mobiel.nl, is dat inclusief BTW of exclusief (43,50)?
[afbeelding]
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 26-04-2017 09:22 ]
Het gaat hier inderdaad om een consumenten abonnement. Hier had ik geen idee van, bedanktjongetje schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:05:
[...]
Als het een consumenten abonnement dan is dit inclusief BTW (verplicht bij wet). Zakelijke abonnementen zijn zonder BTW.
Inmiddels €250 gestort gekregen van CoolBlue ivm de omruilactie.
Had nog een oude iPhone 6 liggen thuis.
Telefoon vrijdag opgestuurd, gister al het geld op mijn rekening
Dat klopt helemaal! Alleen heb ik bijvoorbeeld een preorder gedaan bij Vodafone tijdens de preorder actie. Op de site stond ook doe een preorder tussen die en die data en je krijgt hem 8 dagen eerder. Maar bij Vodafone is dat dus onzin. Je moet zelf overal achteraan, geen mailtje niks. Erg slecht gewoon. Baal dat Coolblue er niet meer is, daar is het gewoon mega snel altijd.jongetje schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:04:
Officieel komt de telefoon vrijdag uit. De mensen die geen pre-order hebben gedaan zullen hem (in principe) niet eerder dan vrijdag krijgen. Dan zitten we hier ook nog met koningsdag waardoor zaterdag of maandag aannemelijker is (afhankelijk van de voorraden)
Bij mobiel.nl en belsimpel staan de S8 en S8+ weer op voorraad. En net mail gehad van mobiel.nl dat mijn bestelling verstuurd is. Zal vanwege koningsdag op vrijdag bezorgd worden, verwacht ik.
Ik heb gisteren bij Vodafone een zwarte S8 besteld. Daar gaven ze aan dat ze geen idee hadden wanneer deze geleverd zou worden. Moest maar uitgaan van een week of twee. Als ik geluk had sneller.
Nu is de status van mijn bestelling al aangepast:
"Uitleveren:
Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only)."
Denk dat ze dus toch al vrij snel zullen uitleveren :-)
"Uitleveren:
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only)."
Verzendbevestiging gekregen van Coolblue. Wordt vrijdag afgeleverd op mijn werk. Volgens mij voor het eerst dat ik een pre-order op tijd ga ontvangen
Zin in.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Voor de S8 gingen ze deze week wel uitleveren zeiden ze. Ik heb trouwens de Artic Grey versie. Ik denk dat het bij jou deze week en anders begin volgende week ivm Koningsdag wel goed zal komen. Ze zouden ook pas nummerbehoud aanvragen als ze het toestel daadwerkelijk op voorraad hebben en kunnen uitleveren.GokuSsj schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:25:
[...]
Zal wel niet alleen de plus zijn, ook nog niks gehoort van mijn S8 Grey..wacht het gewoon af, kan wel gaan bellen, maar dat maakt het ook niet sneller. Maar ze hadden best een communicatie bericht eruit kunnen doen met de indicatie van de levering, nu weet je gewoon niks,
update: bericht is nu:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen, je nummerbehoud is aangevraagd bij je huidige aanbieder. We houden je op de hoogte per sms
Volgens mij is dit een stap verder dan vorige keer, weet geen eens meer wat er eerst stond.
Bedankt voor de tip! Net even gekeken en ik heb ook dezelfde status nu. Eindelijk...miesjaa schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:16:
Ik heb gisteren bij Vodafone een zwarte S8 besteld. Daar gaven ze aan dat ze geen idee hadden wanneer deze geleverd zou worden. Moest maar uitgaan van een week of twee. Als ik geluk had sneller.
"Uitleveren:
Ik kreeg vanmiddag een SMS dat ik mijn zwarte Samsung Galaxy S8+ aankomende vrijdag kan ophalen in de T-Mobile winkel. Ik heb deze op maandag 24-4 online besteld.
[ Voor 18% gewijzigd door Cas op 26-04-2017 23:11 ]
Keurig prima service. Coolblue is weer verkozen tot beste webshop.Geert1976 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:08:
Inmiddels €250 gestort gekregen van CoolBlue ivm de omruilactie.
ja, het klinkt bijna alsof ik aandelen in die club hebpappaleone schreef op donderdag 27 april 2017 @ 02:00:
[...]
Keurig prima service. Coolblue is weer verkozen tot beste webshop.
Maar inderdaad, CoolBlue is momenteel toch echt wel de allerbeste webshop (incl geweldige after sales) in Nederland. (my 2cts)
Op tijd? Pre-orders zijn 19 maart al uitgeleverd hoorBillSpaarbank schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:23:
Verzendbevestiging gekregen van Coolblue. Wordt vrijdag afgeleverd op mijn werk. Volgens mij voor het eerst dat ik een pre-order op tijd ga ontvangenZin in.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb een iPhone 5S gehad sinds launch, door dat ik me aan een aantal dingen ging storen ongeveer eind vorig jaar toen tijdelijk overgestapt naar een Samsung Galaxy S5 Mini. (Van een collega gekregen)
Als het goed is zijn er voldoende Galaxy S8 (+) morgen te koop, ik ben alleen gewaarschuwd dat sommige kleuren minder voorradig zullen zijn. Kleur maakt me niet echt uit, alleen ik zit nog te twijfelen of het een S8 wordt of een S8+.
Als het goed is zijn er voldoende Galaxy S8 (+) morgen te koop, ik ben alleen gewaarschuwd dat sommige kleuren minder voorradig zullen zijn. Kleur maakt me niet echt uit, alleen ik zit nog te twijfelen of het een S8 wordt of een S8+.
Net gebeld dat de levering van de zilvere s8 nog een weekje kan duren maar dat als ik de grijze wil deze wel vanmiddag kan ophalen. Na een lichte twijfel toch maar bedankt en gezegd dat ik een weekje wacht.
Was bij t-mobile.
Was bij t-mobile.
Verwijderd
In een nieuwsbericht staat dat de s8 en + vanaf vandaag direct uit voorraad leverbaar zijn.
Hoezo moet je dan toch tot volgende week wachten voor je hem in bezit hebt?
Hoezo moet je dan toch tot volgende week wachten voor je hem in bezit hebt?
Naar mijn idee moet hij vandaag in de winkels op voorraad komen. Vanmiddag langs de KPN winkel en hopelijk de trotse eigenaar van een zwarte S8 (zonder rood scherm hopelijk)
Ik heb mijn S8 vorige week vrijdag besteld bij Vodafone (mocht verlengen), kreeg woensdag een mailtje dat 'ie verzonden was. T&T geeft aan dat 'ie hier zometeen geleverd gaat worden.
Ik denk trouwens wel dat ik een custom ROM erop ga flashen, met een meer AOSP ervaring (Slim7 is favoriet). Maar eerst even een paar dagen de officiele ROM proberen.
Ik denk trouwens wel dat ik een custom ROM erop ga flashen, met een meer AOSP ervaring (Slim7 is favoriet). Maar eerst even een paar dagen de officiele ROM proberen.
[ Voor 31% gewijzigd door jurroen op 28-04-2017 11:16 ]
Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry
Wat verwacht je van ons? Als je telefoon het nu nog doet ben ik er persoonlijk juist geen voorstander van om telkens eerder te gaan verlengen. Volgend jaar is er weer een S9... Als je tot juli (nu nog 2,5 maand) wacht dan hoef je die 70 euro boete niet te betalen (lijkt me mooi verdient in 2,5 maand) en zijn er vast ook scherpere aanbiedingen aangezien het toestel dan 2,5 maand op de markt is.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:38:
Ik twijfel om nu een early renewal af te sluiten(70eur) plus 100 bijbetaling voor het toestel wat vanaf november 2 jaar ingaat. Dan zit ik 24 maanden op 60 eur p.m. voor t mobile unlimited icm de s8+..hmmm doen of niet..
Als het erom gaat dat je nieuwste van het nieuwste wilt dan zou ik nu overstappen en een 1 jarig abonnement nemen. Dan ben je de volgende keer goedkoper uit omdat je geen 70 euro boete hoeft te betalen.
Verwijderd
Je hebt gelijk, dacht er zelf ook aan tot juli te wachten ermee zodat ik die 70 niet hoef te betalen en tegen die tijd ook al wel acties zullen komen. De verleiding om het nu alvast te doen is wel groot maar verstandig zou het inderdaad niet zijn.jongetje schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:18:
[...]
Wat verwacht je van ons? Als je telefoon het nu nog doet ben ik er persoonlijk juist geen voorstander van om telkens eerder te gaan verlengen. Volgend jaar is er weer een S9... Als je tot juli (nu nog 2,5 maand) wacht dan hoef je die 70 euro boete niet te betalen (lijkt me mooi verdient in 2,5 maand) en zijn er vast ook scherpere aanbiedingen aangezien het toestel dan 2,5 maand op de markt is.
Als het erom gaat dat je nieuwste van het nieuwste wilt dan zou ik nu overstappen en een 1 jarig abonnement nemen. Dan ben je de volgende keer goedkoper uit omdat je geen 70 euro boete hoeft te betalen.
Verwijderd
Is er al iemand langs de shops geweest zonder pre-order en direct met een galaxy s8 (+) naar buiten gelopen?
Ik heb gebeld naar de Media Markt, die zeggen dat ie officieel uit is en dat je de S8 gewoon kan kopen, zolang de vooraad strekt.....
Gebeld door de KPN winkel rond 12u dat ze op voorraad waren. Telefoon ingesteld en ligt nu netjes aan de lader
De Samsung S8+ Orchid Grey, gescoord bij de MM Amsterdam Centrum. Met Spigen hybrid (hoesje).
Eerste indruk, Wooow de S8+ is groot!
De S8 leek wel uitverkocht. De S8+ was in paar kleuren nog op voorraad.
Eerste indruk, Wooow de S8+ is groot!
De S8 leek wel uitverkocht. De S8+ was in paar kleuren nog op voorraad.
Vanmiddag bij de MM in Groningen de S8 in Arctic Silver kunnen bemachtigen. Waren van de meeste versies wel wat op voorraad. Kreeg er nog een Samsung goody bag bij ook.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:19:
Is er al iemand langs de shops geweest zonder pre-order en direct met een galaxy s8 (+) naar buiten gelopen?
Heb je hem los gekocht zonder abo en hoeveel heb je betaald?Dubrillion schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:50:
Gebeld door de KPN winkel rond 12u dat ze op voorraad waren. Telefoon ingesteld en ligt nu netjes aan de lader
Nee met abbo verlengt. 100 euro los betaald en nu 47 in de maand uit me hoofd gezegdalwaysleft schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 07:35:
[...]
Heb je hem los gekocht zonder abo en hoeveel heb je betaald?
Vodafone heeft nog steeds geen nummerbehoud aangevraagd voor mijn nieuwe abonnement voor de S8+ Artic Grey. Verder ook geen communicatie van uit Vodafone. Blijf het een slechte zaak vinden als je in half April dit abonnement hebt aangevraagd. Normaal had ik hem al geannuleerd maar krijg nergens anders zoveel MB voor dit geld.
En nu zit je natuurlijk ook nog met de nieuwe bkr regels vanaf 1 mei.MillanO schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:06:
Vodafone heeft nog steeds geen nummerbehoud aangevraagd voor mijn nieuwe abonnement voor de S8+ Artic Grey. Verder ook geen communicatie van uit Vodafone. Blijf het een slechte zaak vinden als je in half April dit abonnement hebt aangevraagd. Normaal had ik hem al geannuleerd maar krijg nergens anders zoveel MB voor dit geld.
Schijnt als je van plan bent een huis te kopen dat het toestel je vanwege die bkr ineens 8000 euro minder hypotheek kan krijgen.pappaleone schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:10:
[...]
En nu zit je natuurlijk ook nog met de nieuwe bkr regels vanaf 1 mei.
[ Voor 6% gewijzigd door Fairy op 02-05-2017 19:18 ]
Yes en je ziet nu al dat een aantal mensen die een telefoon met abb kopen, dit niet voor elkaar krijgen vanwege BKR notering van andere dingen zoals leningen enz. Ik ben benieuwd of telefoonwinkels en providers zich aan deze nieuwe regels gaan houden, dit kost hun veel klanten op deze manier.Fairy schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:12:
[...]
Schijnt als je van plan bent een huis te kopen dat het toestel je vanwege die bkr ineens 8000 euro minder hypotheek kan krijgen.
Ik las ook ergens het advies dat je moet uitzoeken of je dit soort leningen in 1x mag afbetalen. Als dat niet mogelijk is, niet doen!pappaleone schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:27:
[...]
Yes en je ziet nu al dat een aantal mensen die een telefoon met abb kopen, dit niet voor elkaar krijgen vanwege BKR notering van andere dingen zoals leningen enz. Ik ben benieuwd of telefoonwinkels en providers zich aan deze nieuwe regels gaan houden, dit kost hun veel klanten op deze manier.
Zo'n stom lulijzer kan er dus voor zorgen dat je nét niet jouw droomhuis kunt kopen. Dan kun je jezelf echt wel voor je kop slaan.
Ik heb overigens sowieso nooit begrepen hoe het voor iemand die het gewoon kan betalen interessant is om een toestel met abonnement te nemen.
Zelf heb ik altijd een los toestel gekocht, omdat ik van kleins af aan geleerd heb om nooit te lenen (behalve hypotheek). Geef nooit geld uit dat je niet hebt!
[ Voor 18% gewijzigd door Fairy op 02-05-2017 19:45 ]
Gelukkig niet zo lang geleden een huis gekochtpappaleone schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:10:
[...]
En nu zit je natuurlijk ook nog met de nieuwe bkr regels vanaf 1 mei.
Hier ook al sinds donderdag op de status:MillanO schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:06:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen, je nummerbehoud is aangevraagd bij je huidige aanbieder. We houden je op de hoogte per sms.
Ook dit duurt al lang, gelezen dat dit iets van 3 dagen duurt, zou je zeggen dat ik vandaag of morgen toch wel een verzend bevestiging mag krijgen.. Hier Grey.
Het is dat mijn abbo toch pas 15 mei afgelopen is bij kpn, anders had ik er al lang meer achter gezeten.. 5/4 besteld.
Zie nu dat er geweigerd staat, dan maar bellen..zij bellen ook niet zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door MarcHealthy op 03-05-2017 10:02 ]
BKR?GokuSsj schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:00:
[...]
Hier ook al sinds donderdag op de status:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen, je nummerbehoud is aangevraagd bij je huidige aanbieder. We houden je op de hoogte per sms.
Ook dit duurt al lang, gelezen dat dit iets van 3 dagen duurt, zou je zeggen dat ik vandaag of morgen toch wel een verzend bevestiging mag krijgen.. Hier Grey.
Het is dat mijn abbo toch pas 15 mei afgelopen is bij kpn, anders had ik er al lang meer achter gezeten.. 5/4 besteld.
Zie nu dat er geweigerd staat, dan maar bellen..zij bellen ook niet zelf.
Zal ik het dan uitleggen? Ik ben 'die iemand' die het gewoon kan betalen, maar toch per maand voor het toestel betaal.Fairy schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:42:
[...]
Ik heb overigens sowieso nooit begrepen hoe het voor iemand die het gewoon kan betalen interessant is om een toestel met abonnement te nemen.
Zelf heb ik altijd een los toestel gekocht, omdat ik van kleins af aan geleerd heb om nooit te lenen (behalve hypotheek). Geef nooit geld uit dat je niet hebt!
Ik betaal nu voor de S8 netto € 40,50 per maand, incl. € 5,- samen korting bij T-mobile met 5Gb en de rest onbeperkt. Totaal € 972,- over 24 maanden.
Ik zou betalen voor het losse sim-only abo met dezelfde korting en voorwaarden € 19,- , toestel los € 798,- .
In dit laatste geval 24x € 19,- = € 456, + € 798,- = € 1254,- totaal over 24 maanden.
Ik bespaar dus € 282,- door per maand mijn toestel te betalen. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.
O ja, in al die andere gevallen in het leven waar 'per maand betalen' duurder is dan 'in 1 keer betalen' betaal ik in 1 keer, behalve mijn huis natuurlijk want dat had ik net even niet op de bank staan of in een ouwe sok.
Nummerbehoud
Vodafone gebeld, en ze gaan nogmaals een melding doen voor nummerbehoud. Geen idee wat de redden zou kunnen zijn dat het afgekeurd kan worden.
Sorry ik ga weer off-topic
Je bespaart al een tijdje geen euro meer met het per maand betalen met je toestel. Je kan het toestel ook in combinatie met een abonnement in 1x betalen. Dan betaal je dus niet de losse toestelprijs, maar de 'providerprijs'. Onder de streep ben je gewoon evenveel kwijt. Ik heb ongeveer 650 euro voor mijn toestel betaald icm T-Mobile verlenging. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpenrobbvdb schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:00:
[...]
Zal ik het dan uitleggen? Ik ben 'die iemand' die het gewoon kan betalen, maar toch per maand voor het toestel betaal.
Ik betaal nu voor de S8 netto € 40,50 per maand, incl. € 5,- samen korting bij T-mobile met 5Gb en de rest onbeperkt. Totaal € 972,- over 24 maanden.
Ik zou betalen voor het losse sim-only abo met dezelfde korting en voorwaarden € 19,- , toestel los € 798,- .
In dit laatste geval 24x € 19,- = € 456, + € 798,- = € 1254,- totaal over 24 maanden.
Ik bespaar dus € 282,- door per maand mijn toestel te betalen. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.![]()
O ja, in al die andere gevallen in het leven waar 'per maand betalen' duurder is dan 'in 1 keer betalen' betaal ik in 1 keer, behalve mijn huis natuurlijk want dat had ik net even niet op de bank staan of in een ouwe sok.
Klopt.GokuSsj schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:40:
[...]
Is dat niet voor de mensen die per 1 mei een telefoonabbo aansluiten ?. ik heb 5/4 een bestelling gedaan.
Je had de S8 plus toch besteld? Vandaag weer gebeld met Vodafone en vorige week zei iemand van de klantenservice nog dat ze deze week uitgeleverd zouden worden.GokuSsj schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:40:
[...]
Nummerbehoud. Ik heb trouwens helemaal niks gehoord over BKR, moet je dan ook niet afschriften enzo inleveren ?. Is dat niet voor de mensen die per 1 mei een telefoonabbo aansluiten ?. ik heb 5/4 een bestelling gedaan.
Vodafone gebeld, en ze gaan nogmaals een melding doen voor nummerbehoud. Geen idee wat de redden zou kunnen zijn dat het afgekeurd kan worden.
Inmiddels is dat veranderd. Nu weten ze niet wanneer ze gaan uitleveren want ze hebben de S8 plus nog niet binnen gehad. Ik had weer gemeld dat we dan wel even een berichtje hadden mogen ontvangen en dat begrepen ze maar ja daar hebben we niets aan. Mijn contract loopt 18 of 19 Mei af bij KPN dus ze moeten wel even snel iets regelen.
Je had ook de mogelijkheid gehad om in 1x 679 te betalen voor je toestel om maandlasten van 13,50 over te houden. Dat is wat iedereen hier bedoeld. Je hebt tegenwoordig altijd de optie om je telefoon in 1x af te betalen waarbij de abokorting dus gewoon meedoet.robbvdb schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:00:
[...]
Zal ik het dan uitleggen? Ik ben 'die iemand' die het gewoon kan betalen, maar toch per maand voor het toestel betaal.
Ik bespaar dus € 282,- door per maand mijn toestel te betalen. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.![]()
Edit: dit is bij mobiel.nl, ik zie dat jij nog iets goedkoper was (gsmweb?) - hoe dan ook, je hebt altijd die optie gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 04-05-2017 18:26 ]
Ik heb ook telefonisch bij Vodafone besteld, op 18 april, nog net binnen de pré order termijn. Ik heb de S8+ silver besteld. Ik heb al meerdere keren gebeld de afgelopen 2 weken en het frustreert steeds meer dat ze werkelijk helemaal niets willen zeggen of juist een verhaal ophangen waar niets van klopt. En er wordt helemaal niets naar de klanten gecommuniceerd vanuit Vodafone. In de mail bevestiging staat letterlijk "u ontvangt de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen, snel hè. Het kan IETS langer duren als een product nieuw is". Geef gewoon eerlijk aan dat het nog 3 weken duurt, dan ben je eerlijk.
Qua levering zijn ze bij de providers natuurlijk ook afhankelijk van Samsung. Samsung Nederland krijgt toestellen binnen en die worden over alle providers verdeeld. Ik denk alleen dat ze bij Samsung het succes van de S8 en S8+ in Nederland een beetje onderschat hebben. 
De S8+ Orchid Blue staat bij mobiel.nl bijvoorbeeld nog steeds op "in bestelling".
De S8+ Orchid Blue staat bij mobiel.nl bijvoorbeeld nog steeds op "in bestelling".
"When you grow up your heart dies"
Ja dat begrijp ik, maar dat zegt toch niks over de manier van communiceren vanuit Vodafone. Als je de levertijd niet weet (wat ik overigens heel raar vind) roep dan niet zomaar iets. Wees gewoon eerlijk. Je weet hoeveel je besteld hebt, hoeveel preorders je hebt, en wanneer er geleverd gaat worden. Alleen willen ze dat niet prijsgeven omdat ze bang zijn dat mensen ergens anders gaan bestellen. Maar wel roepen dat je op 20 april gaat uitleveren, terwijl ze allang al weten dat er veel meer toestellen gepreordered zijn en het dus niet haalbaar is. En als je er van te voren naar vraagt, dan is het antwoord, we gaan direct uitleveren, maar het kan een paar dagen langer duren. Nu dus al 2 weken en nog geen zicht op een toestel voorlopig.
Ze houden ons gewoon aan het lijntje. Het wachten is niet zo erg maar eigenlijk is dit al een fout van Vodafone. Je maakt niet voor niets een pre-order. Communicatie naar de klanten toe; 0,0. Al is het maar een mailtje of een belletje dat het toestel vertraging heeft en dan kunnen ze er zelfs ook nog in zetten dat ze niet weten hoe lang het gaat duren.Phoenixx2000 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:53:
Ja dat begrijp ik, maar dat zegt toch niks over de manier van communiceren vanuit Vodafone. Als je de levertijd niet weet (wat ik overigens heel raar vind) roep dan niet zomaar iets. Wees gewoon eerlijk. Je weet hoeveel je besteld hebt, hoeveel preorders je hebt, en wanneer er geleverd gaat worden. Alleen willen ze dat niet prijsgeven omdat ze bang zijn dat mensen ergens anders gaan bestellen. Maar wel roepen dat je op 20 april gaat uitleveren, terwijl ze allang al weten dat er veel meer toestellen gepreordered zijn en het dus niet haalbaar is. En als je er van te voren naar vraagt, dan is het antwoord, we gaan direct uitleveren, maar het kan een paar dagen langer duren. Nu dus al 2 weken en nog geen zicht op een toestel voorlopig.
Het enige antwoord dat je van de klantenservice krijgt is ja dat begrijp ik. Ik zal het noteren. Eigenlijk zouden ze na deze telefoontjes alsnog een mail de deur uit moeten sturen maar zelfs dat doen ze niet eens.
Met de pre-order van de S6 Edge had ik hetzelfde probleem, deze was ook pas na een maand uitgeleverd. Al was dit met een andere provider.
Zijn er hier mensen die hun S8+, met een abonnement, wel uitgeleverd hebben gekregen? Maakt niet uit welke provider.
Dit is al lang de handelswijze van Vodafone, ze hebben een prima netwerk, maar service en comunicatie is nog steeds bar en boos. Veel beloven weinig nakomen. Ik zit al lang bij ze maar als ik een toestel wil regel ik het nooit met Vodafone zelf.Phoenixx2000 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:14:
Ik heb ook telefonisch bij Vodafone besteld, op 18 april, nog net binnen de pré order termijn. Ik heb de S8+ silver besteld. Ik heb al meerdere keren gebeld de afgelopen 2 weken en het frustreert steeds meer dat ze werkelijk helemaal niets willen zeggen of juist een verhaal ophangen waar niets van klopt. En er wordt helemaal niets naar de klanten gecommuniceerd vanuit Vodafone. In de mail bevestiging staat letterlijk "u ontvangt de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen, snel hè. Het kan IETS langer duren als een product nieuw is". Geef gewoon eerlijk aan dat het nog 3 weken duurt, dan ben je eerlijk.
Ieder z'n levensstijl natuurlijk, ik ben student en heb wel 800 euro liggen om een toestel te kopen maar dat is het me niet waard om in 1x te betalen, dus daarom heb ik een abbo genomen...Fairy schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 19:42:
[...]
Ik las ook ergens het advies dat je moet uitzoeken of je dit soort leningen in 1x mag afbetalen. Als dat niet mogelijk is, niet doen!
Zo'n stom lulijzer kan er dus voor zorgen dat je nét niet jouw droomhuis kunt kopen. Dan kun je jezelf echt wel voor je kop slaan.
Je kan natuurlijk ook lang sparen en dan iets kopen, maar zo leef ik niet graag. Ik zeg maar altijd, je kunt morgen aangereden worden door een vrachtwagen dus probeer ik maximaal te genieten van mijn interesses
Im notorious
Ik heb m'n s8+ silver 18 april telefonisch bij Vodafone besteld en 6 mei binnen gekregen. Communicatie is echt belabberd bij Vodafone, maar goed, het is gelukt.
Gaat dan toch iets goed mis bij Vodafone. Er zijn mensen die hem voor jou hebben besteld en die hebben nog niets gehoord. Ben wel blij voor jou natuurlijkPhoenixx2000 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 08:39:
Ik heb m'n s8+ silver 18 april telefonisch bij Vodafone besteld en 6 mei binnen gekregen. Communicatie is echt belabberd bij Vodafone, maar goed, het is gelukt.
Mocht jij een van hen zijn die hem nog steeds niet hebben gekregen, dan zou ik hem gewoon anuleren en hem via een webshop bestellen. Dit kan echt niet, ik heb hetzelfde probleem gehad bij de galaxy s6 zolang op moeten wachten, ik heb ze verteld dat ze de telefoon in .... konden stoppen. Eerst een hoop gezeik van u hebt bij ons al besteld bla bla. Ben naar coolblue gegaan waar ze het toestel gewoon hadden liggen eind goed al goed.MillanO schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:23:
[...]
Gaat dan toch iets goed mis bij Vodafone. Er zijn mensen die hem voor jou hebben besteld en die hebben nog niets gehoord. Ben wel blij voor jou natuurlijk
Hier helaas de eerste keer nummerbehoud geweigerd, anders ga ik ervanuit dat ik hem al had ontvangen. Hoop binnen enkele dagen nu wel bericht te krijgen dat hij opgestuurd gaat worden..MillanO schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:23:
[...]
Gaat dan toch iets goed mis bij Vodafone. Er zijn mensen die hem voor jou hebben besteld en die hebben nog niets gehoord. Ben wel blij voor jou natuurlijk
Annuleren en opnieuw aansluiten heeft geen zin, heb 5/4 besteld en daardoor geen BKR, als ik hem opnieuw zou bestellen krijg ik dat wel, dan maar wat extra geduld.
Maar die update pagina van Vodafone werkt niet goed, staan helemaal geen datums bij de meldingen. Geduld is een schone zaak!, gelukkig nog happy met mijn S6.
Heb nu bij Mobiel.nl de S8+ Artic Grey besteld en komt morgen binnen. Ben wel bij KPN gebleven. Vodafone zoekt het maar uit. Ze hebben hun kans gehad.GokuSsj schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:35:
[...]
Hier helaas de eerste keer nummerbehoud geweigerd, anders ga ik ervanuit dat ik hem al had ontvangen. Hoop binnen enkele dagen nu wel bericht te krijgen dat hij opgestuurd gaat worden..
Annuleren en opnieuw aansluiten heeft geen zin, heb 5/4 besteld en daardoor geen BKR, als ik hem opnieuw zou bestellen krijg ik dat wel, dan maar wat extra geduld.
Maar die update pagina van Vodafone werkt niet goed, staan helemaal geen datums bij de meldingen. Geduld is een schone zaak!, gelukkig nog happy met mijn S6.
[ Voor 12% gewijzigd door MillanO op 09-05-2017 19:42 ]