Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:56
Dat had ik eerst ook in mijn post staan (maar ge-edit), want op diezelfde pagina staat een paar regels eronder:

Let op: Overige partners hebben hun eigen inruilplatform waar je ook de extra inruilwaarde kunt ontvangen. Kijk daarvoor op de desbetreffende actiepagina T-Mobile, Vodafone, Media Markt, Coolblue, Mobiel.nl en GSMwijzer.

Dus het zijn wel partners, maar er staat niks over dat je je telefoon alsnog ook bij Samsung in kunt leveren.

Nou ja, dan maar even een oudere samsung regelen om in te ruilen :-)

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 23:07
Je kunt NIET meer bij Samsung zelf de inruilwaarde+korting regelen als je bij Mediamarkt hebt gekocht. Gisteren gebeld met Samsung en dit werd expliciet aangegeven. Bij Mediamarkt kopen is dus ook daar gebruik maken van de actie en anders niet.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vind de actie bij de MM niet eens zo interessant. Als ik gebruik maak van toestelflexibiliteit bij T-Mobile en via Mobiel.nl mijn huidige sim only 5GB internet + onbeperkt bellen/smsen selecteer en 0 toestelbijdrage hanteer krijg ik een eenmalige bijbetaling van 560 euro. Kan nog bovendien gebruik maken van een cashbackwebsite en zo extra besparen omdat ik een abonnement + toestel neem. En daar bovenop mijn Oneplus 3 nog inruilen voor 269 euro. En dan ben ik dus 560 - 269 = 291 euro een S8 rijker en nog minder afhankelijk van de cashbackwebsite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
Wat een ongeregeld zooitje is het bij de MM.

Staan ze daar met 3 man, 3 kwartier lang een Samsung galaxy S3 te testen met als uitkomst dat ze € 7,50 kunnen geven.

• Pamelala
Bij mij werd er gezegd dat de S3 niet geaccepteerd werd als hij minder dan 15 euro opbrengt omdat het ze dan geld kost. Pffff, heb dus 2 verschillende telefoons geprobeerd in te ruilen die beide op de website staan, maar allebei nemen ze ze toch niet aan. Die S8 gaat dus toch maar retour.

Oh en volgens mij kan het toch wel via Samsung. Als je je inruil telefoon invoert op hun site, dan staat er dat ze telefoons van de mediamarkt ook accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuuh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-07 16:40
Misschien een rare vraag; maar mijn scherm van mijn s8 is door een ongevalletje in de Ardennen (licht) kapot gegaan. Heel minimaal, maar kan mijzelf voorstellen dat MediaMarkt dan NIET de aangegeven inruilwaarde op de Samsung site aan kan houden... als ik een nieuwe haal...

toch lees ik hier berichten dat het geen jota uitmaakt.

Idee achter deze hele actie:
Scherm vernieuwen is heel erg duur (330)

Met de verrekeningen kom het bij te betalen bedrag (ik ruil m'n huidige s8 in op een nieuwe), gunstiger uit dan een nieuw scherm ;) (175)

iemand een soortgelijke situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamelala
Op de Mediamarkt site staat dat een kapot scherm 0 euro oplevert dus ga daar maar van uit.

Edit: Mediamarkt Hoofddorp is veel makkelijker met inruil. De S3 was in West minder dan 15 euro waard dus mocht hij hem niet innemen en moest ik het maar via Samsung doen. In Hoofddorp 27,80 voor de S3 terug gekregen!

[ Voor 55% gewijzigd door Pamelala op 24-09-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsene
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-08 23:00
Klopt het dat je bij Mobiel.nl gewoon een defecte smartphone kan opsturen voor de inruilactie?? In mijn geval gaat het om een Samsung Galaxy Nexus die niet meer kan laden en opstarten (kapotte accu waarschijnlijk). Ik krijg dan 100 euro + 0 euro cashback (waarde van een defect toestel). Deze smartphone staat wel gewoon op hun inruil - lijst.

Of zit er nog een addertje onder het gras?

[ Voor 7% gewijzigd door Arsene op 24-09-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
De S8+ is nu bij Amazon.de 609 euro. Nog even en het is een budget telefoon 😉

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 23:12
Ik heb vorige week een Samsung Galaxy S ingeruild bij mediamarkt Son. 3 kwartier bezig om te bepalen dat ik 0 euro terug kreeg (Wat ik meteen aan het begin al aangaf, aangezien de accu het niet meer deed). Uiteindelijk wel de 100 euro cashback gehad, dus voor 490,38 euro een s8 meegenomen.

alles kan kapot; beter dat ik het nu test dan dat er straks iemand komt klagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:35
Phusebox schreef op maandag 25 september 2017 @ 05:47:
De S8+ is nu bij Amazon.de 609 euro. Nog even en het is een budget telefoon 😉
Maar deze komen niet in aanmerking voor de cashbacks of andere acties bij samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froliq
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 15:50
Heeft iemand recent nog zijn telefoon in kunnen ruilen bij de Mediamarkt? Zowel vrijdag als vandaag lag hun systeem voor de waardebepaling eruit of is dit vestiging afhankelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik heb afgelopen vrijdag mijn motorla moto g 1st gen ingeruild bij MediaMarkt Den Bosch, kreeg er maar lieftst 0,50 voor + 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:21
Heeft de MM gewoon Nederlandse modellen? Dus niet van die Belsimpel geintjes met buitenlandse toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:02

aex351

I am the one

Is het nu wel of niet mogelijk om een oude toestel in te ruilen bij Samsung wanneer je de S8/+ bij de Mediamarkt koopt?

In deze PDF van Samsung staat overigens wel in dat Belsimpel mee doet: https://www.tele2.nl/wp-c...n_Promotie_S8_S8_2017.pdf

[ Voor 41% gewijzigd door aex351 op 25-09-2017 19:54 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanSnEAky
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:24
aex351 schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:42:
Is het nu wel of niet mogelijk om een oude toestel in te ruilen bij Samsung wanneer je de S8/+ bij de Mediamarkt koopt?

In deze PDF van Samsung staat overigens wel in dat Belsimpel mee doet: https://www.tele2.nl/wp-c...n_Promotie_S8_S8_2017.pdf
Ik wilde de gok wagen maar in de mail die je uiteindelijk krijgt staat het zwart op wit:
S8 en S8+ promotie
Bij aankoop van een Galaxy S8 of S8+ ontvang je €100 extra inruilwaarde. Deze actie is alleen van toepassing wanneer je een promotiemodel Galaxy S8 of S8+ aankoopt bij een van onze Partners die deelnemen aan ons inruil platform. Dat zijn: de Samsung webshop, KPN, Telfort, Tele2, GSMweb, Wehkamp, Bol.com, Telecombinatie, PhoneHouse, Welcom, Optie1 en overige.

Let op: Overige partners hebben hun eigen inruilplatform waar je ook de extra inruilwaarde kunt ontvangen. Kijk daarvoor op de desbetreffende actiepagina T-Mobile, Vodafone, Media Markt, Coolblue, Mobiel.nl en GSMwijzer.
Het lijkt mij dat die pdf waar je naar verwijst niet bij gewerkt is. Wel vreemd, want die voorwaarden accepteer je immers en niet wat er in de mail staat. Maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
Echt oplichters daar bij Samsung. Een in nagenoeg perfecte staat zijnde telefoon opgestuurd voor de inruilactie krijg ik een mail dat de waarde 0 is omdat het display gebroken is.
Totale onzin gewoon.

Dat was weer de laatste Samsung hier in huis voorlopig. Gaat me niet om die paar euro waarde die het toestel had maar dat het gewoon regelrechte oplichting is. Ook dat je je geld binnen 8 weken zou krijgen, terwijl het uiteindelijk meer richting 12 weken minimaal blijkt te zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:17

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Leuk die 18% actie van de mediamarkt.
Zijn ineens alle s8+ toestellen bij alle mediamarkts pas over 2 weken of meer te krijgen.

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:40
Even mijn gal spuwen, wat een gedoe dat inruilen bij de Mediamarkt. Ik dacht vanavond even een S8 te gaan kopen.

Er stond een rij van hier tot Tokio bij die support balie, terwijl er maar een medewerker bezig was mensen te helpen met het inruilen. Een nummertje getrokken, maar de verwachting van het personeel was dat ik niet voor sluitingstijd aan de beurt zou zijn. De opties waren dan nu kopen en de cashback zelf met Samsung regelen (!?) of later terugkomen en dan pas de telefoon kopen. Nu kopen en later inruilen kon absoluut niet. Ik wilde nu een nieuwe telefoon, m'n oude begint steeds verder af te takelen, maar betwijfelde of het via Samsung kon als je hem bij Mediamarkt koopt. Als je op de website van Mediamarkt een S8 koopt mag je wel op ieder moment tot en met 1 oktober de cashback komen claimen, dus ik vond dit bijzonder krom. Toch kon ik de medewerker er niet van overtuigen.

Toen ik om 20:45 nog zat te wachten, kwam de medewerker met het aanbod om hem nu te kopen en morgen overdag (niet 's avonds!) terug te komen voor het inruilen. Maar ja, ik moet morgen overdag gewoon achter mijn bureautje op kantoor zitten ... Dat was dus ook geen oplossing.

Opeens kreeg de ingeving om hem via de site te bestellen om af te halen in het filiaal (want op voorraad) en te betalen per pin. Dan zou ik dus wel meteen mijn S8 hebben kunnen meenemen en op een voor mij geschikt moment kunnen terugkomen, want een online bestelling. De medewerker was hier niet van overtuigd, want ja volgens hem zou je dan op de dag van ontvangst moeten komen inruilen en dat staat er bij mijn weten toch echt niet: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/samsung-inruilactie.html . Vervolgens ging hij toch overleggen en uiteindelijk kon ik hem nu kopen en zondag terugkomen voor de cashback.

Maar wat een star gedoe zeg, kreeg een beetje het gevoel alsof ze geen S8's wilden verkopen. Zou de marge zo laag zijn? Volgende keer toch maar weer naar Rotterdam voor Coolblue, service vind ik toch ook wel wat waard na dit debacle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Momenteel bij gsmweb actie waarbij je een 64GB kaartje + draadloos oplaadstation krijgt. Kon echter zo 123 niet achterhalen of de 100 inruil actie hierbij nog geldt
https://www.gsmweb.nl/top...929+nieuwsbrief+consument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
beyazz06 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:11:
Momenteel bij gsmweb actie waarbij je een 64GB kaartje + draadloos oplaadstation krijgt. Kon echter zo 123 niet achterhalen of de 100 inruil actie hierbij nog geldt
GSMweb staat als partner via Samsung eigen site vermeld. Ik heb een S8 + T-Mobile abonnement afgesloten, eenmalige betaling: 528 euro. Min 269 voor mijn Oneplus 3 = 259 euro netto bijbetaling. Je krijgt na bestellen een aparte bestellink voor de wireless lader en microsd kaartje. En ik heb voor 1 oktober besteld bij een van hun partners dus ik ga ervanuit dat ik beide acties kan combineren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 23:07
Joosie200 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:47:
[...]

GSMweb staat als partner via Samsung eigen site vermeld. Ik heb een S8 + T-Mobile abonnement afgesloten, eenmalige betaling: 528 euro. Min 269 voor mijn Oneplus 3 = 259 euro netto bijbetaling. Je krijgt na bestellen een aparte bestellink voor de wireless lader en microsd kaartje. En ik heb voor 1 oktober besteld bij een van hun partners dus ik ga ervanuit dat ik beide acties kan combineren.
Uit jouw post lijkt het net of ze daar het toestel voor 528 los verkopen, dat is natuurlijk niet zo. De prijs op de gsmweb site voor een losse S8 is 647 euro. Sigaar uit eigen doos dus als je het vergelijkt met andere goedkope shops.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:18

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik snap er sowieso niet zoveel van. MediaMarkt adverteert op tv met een S8 voor € 490 maar op de site kost hij € 590. Daar die 18% af, kom je op € 483, maar dat gebeurt dus niet op de website. Dan is er daarnaast nog die inruilactie. Daar staat dat je € 100 boven de waarde krijgt. Mijn LG G4 is helaas gevallen en het scherm is gebarsten. Een kapot scherm levert € 0 op. Komt die € 100 dan zoals beloofd daar nog bij? Of blijft het bij € 0?

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon en wilde eigenlijk onder de € 400 blijven, maar een S8 voor € 490 klonk wel aantrekkelijk. Zeker als daar die inruil ook nog eens vanaf zou kunnen. Dan heb je voor € 390 een S8. Dat zal met alle addertjes en voorwaarden wel niet lukken, lijkt me.

Iemand die weet hoe het nu zit?

[ Voor 26% gewijzigd door Jorgen op 29-09-2017 23:03 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
@Jorgen die 590 is de prijs met de 18% er al af.
De geadverteerde prijs van 490 is met de 100 inruil bonus meegerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@M a r c o Aha, oke. En hoe zit het nu met een kapot scherm? Is dat 0 + 0 inruil, of toch 0 + 100 inruil?

• beyazz06
  • Niet online
Jorgen schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:13:
@M a r c o Aha, oke. En hoe zit het nu met een kapot scherm? Is dat 0 + 0 inruil, of toch 0 + 100 inruil?
Kom op, je kunt het zelf ook opzoeken.
http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/actievoorwaarden/

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rustig maar. Ik vind de voorwaarden van mediamarkt gewoon niet duidelijk, dus daar stel ik een vraag over.

• Vinny1
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 11:57
Weet iemand tot wanneer je de telefoon kan inruilen om de cashback te claimen bij Mediamarkt als je online koopt?

• aex351

aex351

I am the one

Ik heb zelf zojuist een bestelling geplaatst bij mobiel.nl. Was gisteren naar Mediamarkt gegaan en je kan kennelijk niet de telefoon eerst kopen om dan aankomende dagen een toestel in te ruilen voor die actie. Ook kon ze me niet van te voren zeggen wat ze voor een oude telefoon zouden geven. Dus ik was er eigenlijk ook wel direct klaar mee.

• aex351

aex351

I am the one

beyazz06 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:11:
Ik denk het niet. Want dat is een andere actie die tot 5 november loopt. Waarschijnlijk de opvolgende actie van de huidige cashback actie. Er staat ook bij dat het pakket een waarde heeft van 119 euro.
[...]
Het is volgens mij toch echt het één of het ander. Ik persoonlijk hecht meer waarde aan de cashback. Maar veel plezier met de sd-kaart en oplader.

[ Voor 33% gewijzigd door aex351 op 30-09-2017 18:53 ]

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik doe graag ook een duit in het zakje wat betreft ervaringen met de cashback actie bij de MediaMarkt. Voor wat het waard is...

Samsung Galaxy S8 online gekocht vorige week bij MM. Gisteren wilde ik bij Amsterdam Noord m'n iPhone 4S inleveren voor de cashback actie. Ik kwam iets na 18:00 uur binnen (winkel sluit 22:00 uur). Medewerker deelde me mee dat ik iets eerder had moeten komen, want collega die hiervoor nodig was, was net weg. Advies was om zaterdag zo vroeg mogelijk te komen, dan was collega er, en gingen ze het regelen voor me.

Vanochtend dus meld ik mij stipt om 10:00 uur. Zelfde medewerker hielp me weer, en ging grondig m'n telefoon checken. Na zo'n drie kwartier was de telefoon helemaal doorgelicht, alle checks positief doorlopen en er was een rapportje gemaakt. Echter, systeem lag plat en de collega die "nodig was" om uiteindelijk telefoon in te nemen en cash back te regelen had sowieso een vrije dag. Ofzoiets. Of ik zondag dan om 12:00 terug kon komen. Dan zou het systeem weer werken en de collega aanwezig zijn, en de cash back geregeld worden.

Daar had ik natuurlijk even geen trek in en ik ben maar naar MM Amsterdam Arena gereden voor een nieuwe poging. Met rapport kom ik daar aan. Medewerker zegt dat cash back alleen kan als het product niet online is gekocht, maar bij winkel zelf. Advies was om Samsung online weer in te ruilen en in MM winkel te kopen (hij had daarvoor al klanten met dat advies weggestuurd). Maar ik kon hem uiteindelijk toch (na kwartiertje) overtuigen dat de actie ook voor online aankopen geldt. Rapportje dat ik had meegenomen van keuring in Noord was leuk, maar daar werd verder niks meegedaan. Telefoon moest weer opnieuw getest worden. Nummertje trekken en een uurtje wachten dan maar. Alle checks weer op groen en "het systeem" geeft 3,50 euro af als prijs voor m'n iPhone 4S, 16GB. Waarom 3,50 euro vroeg ik nog. Er is toch niks mis mee? Hij zou maximaal 16 euro moeten opleveren, dacht ik zo. Jawel, maar dat zegt het systeem. En het systeem? Het systeem bepaalt. Toen ben ik eerst nog op een dwaalspoor gebracht en naar de telecom-afdeling verwezen om Samsung telefoon te kopen met 103,50 euro cash back (???), maar uiteindelijk, na half uurtje bij infoservice (of hoe heet het) te staan wachten, toch het geld mogen ontvangen. Hoera! MediaMarkt, ik-ben-toch-niet-gek?

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:17
Mijn ervaring vanmiddag met de MM Zwolle is beduidend anders.

Toen ik aan de medewerker vroeg hoe het zat met de inruilvoorwaarde(n) in de winkel, gaf hij direct aan dat het systeem plat lag. Zodoende gaven ze direct al de €100 korting op de losse toestelprijs. De S8+ was volledig uitverkocht, maar de S8 was nog gering verkrijgbaar in een aantal kleuren.

Dus gelijk een offerte opgemaakt voor de S8 ad €490,34 en afgerekend. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny1
Ik heb zojuist met Mediamarkt gechat en die hebben mijn verteld dat je tot 14 oktober je mobiel kan terug brengen en de inruilwaarde kan claimen. Ik weet dus niet of de management bij MM zo slecht is of dat er allemaal gebakjes werken in de winkels.

• MasterStig
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:25
Even mijn verhaal, S8 dinsdagavond online gekocht en gisteravond naar MM Rotterdam geweest. Eenmaal daar aangekomen verassend snel geholpen voor het tijdstip. Echter werd er bij de inname meteen duidelijk gemaakt dat het systeem eruit lag (wel erg vaak jongens ^^) en dat de taxatie op een later tijdstip zou plaatsvinden. Ze had geen idee wanneer dit zou gebeuren. Na de taxatie kon ik terugkomen om het geld op te halen. Ik had hier eigenlijk weinig zin in, want ik wil zelf kunnen beslissen wat ik met mijn oude telefoon doe. Dit werkt fraude in de hand, er kunnen in de tussentijd allemaal dingen met de smartphone gebeuren. Voordeel hiervan is de relatief korte wachtrij natuurlijk... Toch maar akkoord gegaan, kon wel meteen boven mijn 100 euro cash ophalen. We gaan het zien, ik mag hopen dat MM dit serieus oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:40
Raar om te zien dat het beleid per Mediamarkt zo verschillend is.
Sirhc_95 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:59:
Even mijn gal spuwen, wat een gedoe dat inruilen bij de Mediamarkt. Ik dacht vanavond even een S8 te gaan kopen.

Er stond een rij van hier tot Tokio bij die support balie, terwijl er maar een medewerker bezig was mensen te helpen met het inruilen. Een nummertje getrokken, maar de verwachting van het personeel was dat ik niet voor sluitingstijd aan de beurt zou zijn. De opties waren dan nu kopen en de cashback zelf met Samsung regelen (!?) of later terugkomen en dan pas de telefoon kopen. Nu kopen en later inruilen kon absoluut niet. Ik wilde nu een nieuwe telefoon, m'n oude begint steeds verder af te takelen, maar betwijfelde of het via Samsung kon als je hem bij Mediamarkt koopt. Als je op de website van Mediamarkt een S8 koopt mag je wel op ieder moment tot en met 1 oktober de cashback komen claimen, dus ik vond dit bijzonder krom. Toch kon ik de medewerker er niet van overtuigen.

Toen ik om 20:45 nog zat te wachten, kwam de medewerker met het aanbod om hem nu te kopen en morgen overdag (niet 's avonds!) terug te komen voor het inruilen. Maar ja, ik moet morgen overdag gewoon achter mijn bureautje op kantoor zitten ... Dat was dus ook geen oplossing.

Opeens kreeg de ingeving om hem via de site te bestellen om af te halen in het filiaal (want op voorraad) en te betalen per pin. Dan zou ik dus wel meteen mijn S8 hebben kunnen meenemen en op een voor mij geschikt moment kunnen terugkomen, want een online bestelling. De medewerker was hier niet van overtuigd, want ja volgens hem zou je dan op de dag van ontvangst moeten komen inruilen en dat staat er bij mijn weten toch echt niet: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/samsung-inruilactie.html . Vervolgens ging hij toch overleggen en uiteindelijk kon ik hem nu kopen en zondag terugkomen voor de cashback.

Maar wat een star gedoe zeg, kreeg een beetje het gevoel alsof ze geen S8's wilden verkopen. Zou de marge zo laag zijn? Volgende keer toch maar weer naar Rotterdam voor Coolblue, service vind ik toch ook wel wat waard na dit debacle ;)
Ik ben ook net weer naar de Mediamarkt in Zoetermeer geweest. Eerst werd m'n mobiel getest, daarna kwam de medewerker er achter dat het systeem er nu weer uit ligt. Daarom kreeg ik de €100,- + €32,- inruilwaarde volgens een lijstje. (Op het lijstje van Mediamarkt staan trouwens wel andere bedragen dan op het lijstje van Samsung, volgens het Samsung lijstje was mijn oude telefoon een paar euro meer waard.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-09 11:32

W84

Hier ook gedoe bij de MM, maar we zijn gewoon de volgende dag teruggegaan. Waar we eerst ergens in de 90 kregen, was het nu 125 voor een gare Galaxy S6 32GB. Dus nu mooi 225 van de prijs af. Vriendin ook weer blij. Alleen jammer dat ze dezelfde kleur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-10-2021
W84 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 20:47:
Hier ook gedoe bij de MM, maar we zijn gewoon de volgende dag teruggegaan. Waar we eerst ergens in de 90 kregen, was het nu 125 voor een gare Galaxy S6 32GB. Dus nu mooi 225 van de prijs af. Vriendin ook weer blij. Alleen jammer dat ze dezelfde kleur heeft.
S6 gaar? Nou voor mij niet. Ik vind hem nog rap genoeg. Ik denk dat ik zelfs de S9 ga overslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nee, deze was gaar. Batterij moest 4x per dag worden opgeladen en dat soort gein. Dus tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nieuwe promotie:

Afbeeldingslocatie: https://picscdn.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-1588611540/feecms_x_x_x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:44
Ik heb net gedaan alsof mijn neus bloed en mijn op 26 september aangeschafte S8+ aangemeld voor bovenstaande actie. Ben benieuwd hoe nauwkeurig ze de bon controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:02
Vorige week ook een S8+ besteld bij GSMWeb :) , het is mij helaas niet duidelijk van wie je die e-mail met bestellink hoort te ontvangen. Is dat van Samsung of van GSMweb.nl zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixpo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:31
Al wat gehoord?
AgeOfPanic schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:30:
Ik heb net gedaan alsof mijn neus bloed en mijn op 26 september aangeschafte S8+ aangemeld voor bovenstaande actie. Ben benieuwd hoe nauwkeurig ze de bon controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
Nope en ook bij mijn account op Samsung nog geen verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Nou bij Coolblue, is het inruilen ook geen succes. Na 3 weken heen en weer getrek zeggen ze nu pas dat ze het accepteren. Hun inruilbedrijf Recell zegt dat ze al 28-9 akkoord voor de oude telefoon hebben gegeven. Coolblue maakt er dus helaas ook een zooitje van....

Update:
Net bevestiging gehad dat het inderdaad niet soepel allemaal is gelopen en dat het geld binnen 2 weken op mijn rekening staat. Als goedmaker ook een tegoedbon van 10 euro gekregen.

[ Voor 26% gewijzigd door bvbal79 op 09-10-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

In de set-up wizard van de S8 krijg je op een gegeven moment de optie om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden / privacy policy / diagnostische gegevens en marketing gegevens. Je kan kennelijk verder gaan door alleen akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Is dat niet iets wat vreemd? dat je er geen akkoord vereist is voor de privacy policy. Ik lees ook nergens wat de impact hiervan is.

Edit: weet niet helemaal zeker, maar nadat ik eerst de telefoon had ge-update en vervolgens weer alles gereset had kwam er een dialoog waarop stond dat je wel akkoord moest gaan met de privacy policy.

[ Voor 20% gewijzigd door aex351 op 13-10-2017 00:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Bij tmobile nu 100 euro inruil actie + sd kaart + draadloze oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:02
aex351 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:12:
In de set-up wizard van de S8 krijg je op een gegeven moment de optie om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden / privacy policy / diagnostische gegevens en marketing gegevens. Je kan kennelijk verder gaan door alleen akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Is dat niet iets wat vreemd? dat je er geen akkoord vereist is voor de privacy policy. Ik lees ook nergens wat de impact hiervan is.
Dit is bij de S7 en A5 ook zo sinds Android 7

Diagnostische gegevens en marketing kon daarvoor ook al uitgevinkt worden, alleen moest je toen wel akkoord gaan met de privacy policy.

Geen idee of dat verder problemen geeft. Lijkt me eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

beyazz06 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:27:
Bij tmobile nu 100 euro inruil actie + sd kaart + draadloze oplader
Klopt dit was ik van de week ook al tegengekomen. Best een goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Zit een beetje naar die aanbieding van Samsung te kijken....
Het is dus óf een Europees model kopen voor ongeveer 599 euro óf je koopt precies dezelfde telefoon maar dan met een NL- EAN nummer voor 699 euro en krijgt daar dan die gratis draadloze lader bij én SD kaartje.

Als je perse die draadloze lader erbij wilt en een extra SD kaartje van 64 GB (de S8 heeft standaard al 64GB geheugen) dan kun je die toch voor minder dan 100 euro aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:02
bosaap22 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 17:51:
-knip-

Als je perse die draadloze lader erbij wilt en een extra SD kaartje van 64 GB (de S8 heeft standaard al 64GB geheugen) dan kun je die toch voor minder dan 100 euro aanschaffen?
Yup, beide los kopen ben je ongeveer totaal 65 euro kwijt. De charger kwam ik afgelopen week nog tegen op Amazon voor 44euro - de MicroSD Card voor ongeveer 20 euro. Tel uit je winst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-09 23:52
Edit: Verkeerde plaats.

[ Voor 96% gewijzigd door AMD and INTEL op 18-10-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Iemand die al geld ontvangen heeft n.a.v. de cashbackactie? En dan niet via MediaMarkt, maar bij bestellingen via Mobiel.nl oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny1
Iemand die al iets gehoord heeft van mediamarkt. Samsung S8 was pas na 14 oktober binnengekomen maar wel voor 1 Oktober besteld (in de actieperiode). Heb al paar keer contact opgenomen hoe ik mijn extra inruilwaarde kan innen maar ik krijg geen antwoord. Het lijkt me dat ik niet de enige ben die de S8 na 14 oktober heeft binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixpo
  • Laatst online: 10-09 23:31
Telefonisch contact gehad met de klantenservice van Samsung: er is een interne coulanceregeling voor de actie van twee dagen. Daar zat ik ruim voor, dus ik heb de moeite niet genomen de spullen op te sturen.
AgeOfPanic schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:05:
Nope en ook bij mijn account op Samsung nog geen verandering.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
Ik heb nu een email gekregen dat ik niet in aanmerking kom. Volgens mij zit ik ook net buiten die coulance regeling. Helaas.
Kixpo schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:35:
Telefonisch contact gehad met de klantenservice van Samsung: er is een interne coulanceregeling voor de actie van twee dagen. Daar zat ik ruim voor, dus ik heb de moeite niet genomen de spullen op te sturen.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Misschien vraag ik naar de bekende weg maar werkt deze actie in Nederland ook als ik een S8+ bestel vanaf Amazon.de?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Jackson6 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:18:
[...]

Misschien vraag ik naar de bekende weg maar werkt deze actie in Nederland ook als ik een S8+ bestel vanaf Amazon.de?
Nee, enkel Nederlandse EAN nummers voor de S8 komen voor de actie in aanmerking.
Zie ook mijn post hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Laatst online: 11:31
Hmm ik vindt de gratis wireless charger actie niet zo interessant. En nu de cashbackactie ook afgelopen is lijkt het niet de beste tijd om te kopen. Verwachten jullie op 1 november direct een nieuwe actie als de wireless charger actie afloopt? Is daar misschien al iets over bekend?

[ Voor 7% gewijzigd door Janpietertje89 op 26-10-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Nieuwe actie is nog niet bekend. Zal na deze actieperiode wel aangekondigd worden. November / December zijn voor Samsung goeie maanden uiteraard met de feestdagen in het vooruitzicht.
Hier de link naar de huidige actie:
https://shop.samsung.com/nl/wireless-charger-sdkaart-actie
Actieperiode 02/10/2017 - 05/11/2017. Enkel geldig op: Galaxy S8(SM-G950), Galaxy S8+ (SM-G955) en Galaxy S8+ Dual Sim (SM-G955). Aanmelding is mogelijk tot uiterlijk 19 november.

[ Voor 19% gewijzigd door bosaap22 op 26-10-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Janpietertje89 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:15:
Hmm ik vindt de gratis wireless charger actie niet zo interessant. En nu de cashbackactie ook afgelopen is lijkt het niet de beste tijd om te kopen. Verwachten jullie op 1 november direct een nieuwe actie als de wireless charger actie afloopt? Is daar misschien al iets over bekend?
Wie weet komen ze wel weer met een mooie actie om de iPhone X te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:48
Janpietertje89 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:15:
Ik zou inderdaad even wachten, straks als de iPhone X er is gaat Samsung vast counteren voor de feestdagen.

Kijk ook eens wat een S8 kost in combinatie met een Tele2 abonnement tegen die tijd. Ik heb zo zelf, binnen 1 maand na de release, minder dan €600 betaald voor een S8+ inclusief de GearVR :P ook op dit moment zijn Samsung toestellen redelijk goedkoop bij Tele2.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adaptix
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik ben toe aan een upgrade vanuit de S4, dus ik wil een S8 gaan bestellen.

Alleen ik zit te twijfelen tussen Belsimpel, Mobiel.nl en GSMwijzer, want de laatste twee doen mee met de gratis SD-kaart actie. Op zich zou ik wel een nieuwe SD-kaart willen hebben, maar zijn die echt voordelig aangezien ik 100 euro meer betaal voor het toestel dan bij Belsimpel?

Met welke webshop hebben jullie de beste ervaringen? En wat zijn de verschillen tussen Mobiel.nl en GSMwijzer wat betreft service bij losse toestellen?

Of kan ik beter wachten met het kopen van S8 totdat de iPhone X gereleased is?

EDIT: leesfoutje doorgestreept

[ Voor 4% gewijzigd door Adaptix op 29-10-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Adaptix schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:43:
Ik ben toe aan een upgrade vanuit de S4, dus ik wil een S8 gaan bestellen.

Alleen ik zit te twijfelen tussen Belsimpel, Mobiel.nl en GSMwijzer, want de laatste twee doen mee met de gratis SD-kaart actie. Op zich zou ik wel een nieuwe SD-kaart willen hebben, maar zijn die echt voordelig aangezien ik 100 euro meer betaal voor het toestel dan bij Belsimpel? Met welke webshop hebben jullie de beste ervaringen? En wat zijn de verschillen tussen Mobiel.nl en GSMwijzer wat betreft service bij losse toestellen?

Of kan ik beter wachten met het kopen van S8 totdat de iPhone X gereleased is?
Als ik naar de websites ga zie ik dat het toestel bij Belsimpel €589 is en bij die andere twee €599 dus ik zie niet de honderd euro verschil waar jij het over hebt. Of het Nederlandse toestellen zijn die in aanmerking komen voor de actie weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat je een draadloze oplader en SD kaart ook los kunt kopen voor een veel lager bedrag dan €100. :P

Wat Samsung gaat doen nadat de actie afloopt weten we nog niet. Dat weten we pas over een week (want dan loopt de huidige SD kaart/draadloze oplader actie af... toevallig als de iPhone X uitkomt). Of er een betere actie komt is afwachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adaptix
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
@Uniciteit Oh ja ik zie het; leesfoutje.

[ Voor 53% gewijzigd door Adaptix op 29-10-2017 16:34 . Reden: ik heb mijn vraag over Mobiel.nl vs GSMwijzer in een aparte topic geplaatst. ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-08 11:58
Mocht iemand een abonnement aansluiten of verlengen bij Vodafone met een S8, S8 Plus of Note 8 dan heb ik friends and family codes tot m'n beschikking. Krijg je een gratis JBL Playlist speaker erbij en accessoires voucher tot max 50 euro.

Let me know. Stuur een pb met je naam en emailadres. Dan kan ik het aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 10:59

SKB

Heeft er al iemand zijn wireless charger ontvangen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Misschien dan toch maar niet wachten op de nieuwe actie van Samsung..... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Laatst online: 08:43
bosaap22 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:06:
[...]

Misschien dan toch maar niet wachten op de nieuwe actie van Samsung..... O-)
Toch weer een paar tientjes goedkoper dan bij Belsimpel. Bol staat alleen in de Pricewatch niet in het overzicht van prijzen bij de S8.

Hoe kom je er nu achter dat je van Bol geen import toestel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Die aanbieding op BOL betreft een import toestel. Dat kan ik je vast vertellen. Anders was die prijs 100 euro duurder.
Dus doet niet mee aan die acties van Samsung Nederland helaas.
Aan de andere kant zijn er op dit moment ook geen acties, dus is de keuze nog makkelijker.... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door bosaap22 op 09-11-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nu maar 526euro bij bol.com

EDIT: Gaat om 2e hands toestel.

[ Voor 39% gewijzigd door Homeland op 09-11-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

BIj Amazon Duitsland kun je nu een nieuwe Galaxy S8+ kopen voor 549 euro.
https://www.amazon.de/dp/B06XHRDF78/

Nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-09 23:52
bosaap22 schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:58:
BIj Amazon Duitsland kun je nu een nieuwe Galaxy S8+ kopen voor 549 euro.
https://www.amazon.de/dp/B06XHRDF78/

Nette prijs!
5.8 inch... 799... volgensmij een gewone s8!

Anders wel heel erg, heb er een half jaar geleden 900 voor betaald.

Het is een s8

" Dit item Samsung Galaxy S8 "

[ Voor 6% gewijzigd door AMD and INTEL op 13-11-2017 17:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Foutje van Amazon inderdaad. Ik las niet verder dan "Samsung Galaxy S8+".
Desalniettemin nog een goeie prijs voor een S8!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:15
Zag vandaag een aanbieding van de S8 bij Ebay langskomen en wist niet goed waar ik hem moest plaatsen.
Het betreft deze link: Samsung Galaxy S8 voor 490 euro bij Ebay
Volgens netzwelt.de loopt deze aanbieding tot 19 november en komt het totaalbedrag uiteindelijk op 490 euro

Volgens de beschrijving kun je nog eens 15% korting krijgen als je met Paypal betaald en kortingscode PLUSMAS gebruikt. Voor Nederland heb ik middels Ebay vandaag ook een generieke code ontvangen, dat is PXMAS17S. Deze laatste code is geldig van tm 22 november en heeft een maximum van 100 euro

[ Voor 7% gewijzigd door jamas op 16-11-2017 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:56
jamas schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:23:
Zag vandaag een aanbieding van de S8 bij Ebay langskomen en wist niet goed waar ik hem moest plaatsen.
Het betreft deze link: Samsung Galaxy S8 voor 490 euro bij Ebay
Volgens netzwelt.de loopt deze aanbieding tot 19 november en komt het totaalbedrag uiteindelijk op 490 euro

Volgens de beschrijving kun je nog eens 15% korting krijgen als je met Paypal betaald en kortingscode PLUSMAS gebruikt. Voor Nederland heb ik middels Ebay vandaag ook een generieke code ontvangen, dat is PXMAS17S. Deze laatste code is geldig van tm 22 november en heeft een maximum van 100 euro
Klopt het dat ze de prijs nu hebben aangepast naar €539,90? Lezen blijft moeilijk, ik werd op het verkeerde been gebracht door de tekst van de hyperlink.

[ Voor 4% gewijzigd door G33st op 17-11-2017 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Duitse Saturn bied de S8 aan voor 499 deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 23:00
alki schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:36:
Nette prijs! Alleen geen verzending naar NL. Maar als je in de buurt woont is het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
alki schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 12:36:
Nu ook bij Mediamarkt.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drizzle_
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-07-2024
Hoe weet je dat dit enkel deze week is? Ik vind het nergens terug op hun site.
Ik hoop dat er gelijkaardige deals te vinden zijn rond Kerstmis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NehcslowZ
Drizzle_ schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:58:
Hoe weet je dat dit enkel deze week is? Ik vind het nergens terug op hun site.
Ik hoop dat er gelijkaardige deals te vinden zijn rond Kerstmis.
Ik dacht dat saturn het eerder zo had aangekondigd. Ivm Black friday. Maar ik zie zelf ook geen einddatum. Je zou de klantenservice even kunnen berichten als je het zeker wilt weten. Zou idd zonde zijn als je over een maand 100 euro meer moet afrekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:19
En wéér in de aanbieding bij Amazon...
...deze keer voor €499

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1ztcho.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door nobleone op 22-11-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
Amazon is er weer met de aanbieding:
- S8 voor €540-551
- S8+ voor €561 (price match met Mediamarkt DE) EDIT: Het is afgelopen, het staat op €661, je kan nog wel kopen via Mediamarkt DE en zelf afhalen.

Je moet wel wat doorklikken op "Tweedehands en nieuw" om de amazon.de prijs te zien.

[ Voor 69% gewijzigd door algalid op 24-11-2017 07:49 . Reden: Nieuwe prijs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Ik vind het nog tegenvallen op deze Black Friday... Wanneer je een KPN abo erbij neemt krijg je 'm bij bijvoorbeeld Belsimpel voor 529 euo

Bij Saturn in Duitsland nu € 499! Die verzenden alleen niet naar Nederland :'(
https://direktkauf.idealo...353B6BCCB9?execution=e1s1

[ Voor 42% gewijzigd door deejaylethal op 24-11-2017 13:33 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentijn
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-04 16:38
bij mediamarkt.de en Saturn kon je de S8 deze week kopen voor 499 euro (na 100 euro cashback)

De s8+ kan je nu kopen voor 561 euro. (na 100 cashback)

Ik ga hem morgen ophalen in krefeld

Keep it cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skinnie
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 24-01-2022
S8+ Orchid grey zojuist besteld voor 561 EUR op amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:44
Ik heb zojuist bij mobiphone.nl een s8+ besteld voor 599 euro, gelukkig zonder cashback gedoe.

edit: ik zie dat eglobal central hem ook voor 599 heeft staan

[ Voor 25% gewijzigd door regenjas op 25-11-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arriff
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-08 20:01
regenjas schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:50:
Ik heb zojuist bij mobiphone.nl een s8+ besteld voor 599 euro, gelukkig zonder cashback gedoe.

edit: ik zie dat eglobal central hem ook voor 599 heeft staan
is niet helemaal duidelijk of het een s8 of s8+ is. De specificaties, omschrijving en titel kloppen niet helemaal.

[ Voor 28% gewijzigd door arriff op 25-11-2017 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07:44
arriff schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:17:
[...]

is niet helemaal duidelijk of het een s8 of s8+ is. De specificaties, omschrijving en titel kloppen niet helemaal.
https://mobiphone.nl/prod...-galaxy-s8-plus-zilver-2/
De afbeelding, titel, en specificaties kloppen, de beschrijving is inderdaad van de sS8.

Hier de S8
https://mobiphone.nl/product/samsung-galaxy-s8-zilver-2/

[ Voor 10% gewijzigd door regenjas op 25-11-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
De S8+ is in Mediamarkt DE weer te koop voor €561. Amazon doet deze keer helaas niet mee:
https://www.mediamarkt.de...dnight-black-2246309.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 08-09 06:38
(jarig!)
Bij Vodafone krijg je een Jbl speaker bij de s8. En via friends&family nog wat meer korting.
Je moet daarvoor wel een code hebben maar die is, kuch, kuch, kuch, knipoog, knipoog, simpel te krijgen!😉
Actie is alleen vandaag.

https://directsales.vodaf...family/details/18177/7393

[ Voor 18% gewijzigd door DaveD1109 op 27-11-2017 12:34 ]

DaveD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• richajax
  • Laatst online: 07-06 15:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Heeft iemand al gecheckt of deze actie ook werkt bij de goedkoopste winkels in de Pricewatch?
Bij Telefoonwereld gaat het iig om een EU model en gaat de cashback niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 08-09 06:38
(jarig!)
Rolfski schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:57:
[...]

Heeft iemand al gecheckt of deze actie ook werkt bij de goedkoopste winkels in de Pricewatch?
Bij Telefoonwereld gaat het iig om een EU model en gaat de cashback niet werken.
Ehh deelnemende winkels staan er toch bij?
Je kan de goedkope winkels uit de pricewatch dus wel vergeten.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Op de Samsung actiepagina staat "onder andere te koop bij". Wellicht de moeite waard dus om te checken, al heb ik zelf ook weinig hoop dat het om Nederlandse modellen gaat.

Bij Mediamarkt krijg je trouwens 100 euro extra korting in december als je daar je abo verlengt (of switcht).

[ Voor 24% gewijzigd door Rolfski op 09-12-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackssonss
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-05 13:54
Bij MediaMarkt nu te koop voor €637,-. Met de cashback van Samsung gaat er nog €50,- af. Daarbaast krijg je nu een kaart t.w.v. 10% van het aankoopbedrag die je kunt besteden bij MM.

Hopelijk komt er nog een mooie actie elders of in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yazoo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 12:28
Rolfski schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:13:
Op de Samsung actiepagina staat "onder andere te koop bij". Wellicht de moeite waard dus om te checken, al heb ik zelf ook weinig hoop dat het om Nederlandse modellen gaat.

Bij Mediamarkt krijg je trouwens 100 euro extra korting in december als je daar je abo verlengt (of switcht).
Waar op de site zie je de extra 100 euro korting bij verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
Yazoo schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 23:15:
[...]

Waar op de site zie je de extra 100 euro korting bij verlengen?
De verkoper wees mij erop in de winkel. Toevallig was ik toch toe aan een veel voordeliger abo, dus ik ben uiteindelijk de winkel uitgelopen met een Galaxy S8 voor slechts 489,- en een onbeperkt bellen abo met 6 Gig data voor 14,- p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Hier nog een nieuwe S8 zonder oordopjes te koop voor 500 euro: http://r.ebay.com/cApVdw

Staat met/zonder verpakking, hij zou naar Nederland versturen maar dat is niet direct mogelijk. Heel duidelijk is het dus niet maar wilde hem nog niet van jullie vandaan houden.
Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste