Strolls nieuwe bolide
edit: Ik weet niet of voor Softs en achter Mediums wel mag trouwens
[ Voor 28% gewijzigd door Timoth op 01-03-2017 17:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 28% gewijzigd door Timoth op 01-03-2017 17:12 ]
*schraapt keel*Señor Sjon schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:59:
[...]
Zoek de staart.
spoiler:Toro Rosse heeft hem wel.
Nee, merp!
Tsss, had hem al geninja-editPauseBreak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:01:
[...]
*schraapt keel*
Toro Rosso
Renault heeft maar wat fotografen ingehuurd:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 01-03-2017 17:02 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Komt van die Scarbstech twitter afSeñor Sjon schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:02:
[...]
Tsss, had hem al geninja-edit
En Renault heeft gele broeken.
Nee, merp!
Gewoon Renaultmell33 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:05:
Wat is eigenlijk de naam van de motor van Toro Rosso, of mag die ook gewoon Renault TAG Heuer heten, of is het alleen Renault, en mag dat eigenlijk wel?
https://www.formule1.nl/n...s-red-bull-en-toro-rosso/
-
Aan de motor van de RB hangt het labeltje TAG-Heuer en bij STR Renault.mell33 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:05:
Wat is eigenlijk de naam van de motor van Toro Rosso, of mag die ook gewoon Renault TAG Heuer heten, of is het alleen Renault, en mag dat eigenlijk wel?
https://www.formule1.nl/n...s-red-bull-en-toro-rosso/
The ramblings of an idiot
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3x in 2 dagen..DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:12:
Dus, hoe vaak is de Stollinator nu al gecrashed?
-
Auw, ik dacht dat het er nu pas twee waren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, ik hoop dat hij mee gaat vallen...DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:12:
Niet dat ik dit niet aan zag komen ofzo.![]()
Overgens heeft een nieuwe Maldonado ook voordelen. Het trekt de ramptoeristen en gezien de sterkte van de wagens zullen er ook niet heel snel gewonden vallen...
In principe doet hij waar veel mensen bij Max voor waarschuwden; rookiefouten maken. Is heel normaal imho, maar omdat je maar beperkt kan testen erg kostbaar.DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:12:
Niet dat ik dit niet aan zag komen ofzo.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Max crashte de eerste keer ook. Het verschil was dat hij daarna een tikje verbeterde. Klein beetje maar.Roamor schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:16:
[...]
In principe doet hij waar veel mensen bij Max voor waarschuwden; rookiefouten maken. Is heel normaal imho, maar omdat je maar beperkt kan testen erg kostbaar.
Wel frappant dat Max de testen in zijn rookiejaar redelijk foutloos doorstond; er toch (imho onnodige) regelgeving kwam en dat de eerstvolgende rookie er zo op wordt afgerekend.
Misschien is Ricciardo inmiddels ook "exhausted".MikeyMan schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:20:
RB blijkbaar problemen met de uitlaat...
Dit is de officiele eerste keer volgens mij: http://www.gpupdate.net/n...rand-prix-van-japan-2014/DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:18:
[...]
Max crashte de eerste keer ook. Het verschil was dat hij daarna een tikje verbeterde. Klein beetje maar.![]()
Stroll, daar bestonden vorig jaar al twijfels over en die lijken gegrond als hij zo door blijft gaan.
Ja.DoubleDutch schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:29:
Wat ik mij afvraag, op zulke testdagen zouden de teams zich een beetje inhouden met de auto's om niet alles prijs te geven aan de concurrentie en de pers tot de echte wedstrijden worden gereden?
Maar dan heb je niet de "echte" data toch?
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Verwijderd
De data die ze zoeken gaat niet alleen over rondetijden en snelheid. Hoe lopen de luchtstromen op en circuit? Hoe zit het met de sensors, G-krachten, banden, elektronica? Tot aan: zit de coureur lekker in zn stoeltje en is de afstelling van de pedalen goed. Snelheid en rondetijden zijn onbelangrijk in dit stadium.daniellammers schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:30:
[...]
Maar dan heb je niet de "echte" data toch?
[ Voor 24% gewijzigd door DoubleDutch op 01-03-2017 17:35 ]
Dat doen ze allemaal.DoubleDutch schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:34:
Goed punt @daniellammers
De reden dat ik het vraag, vind RB toch wel erg vaak de box in rijden en meteen gaan de schermpjes ervoor.
Hoop echt dat RB wat dichter bij Ferrari en Mercedes kan komen kwa ronde tijden.
Hoeveelheid rondjes is alleen interessant als je stresstest wilt doen. Sensordata heb je wel genoeg na 30-40 rondjes per dag.DoubleDutch schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:34:
Goed punt @daniellammers
De reden dat ik het vraag, vind RB toch wel erg vaak de box in rijden en meteen gaan de schermpjes ervoor.
Hoop echt dat RB wat dichter bij Ferrari en Mercedes kan komen kwa ronde tijden.
Nja maar het is niet dat Stroll nooit iets heeft laten zien, niks presteert heeft en puur dankzij veel geld daar zit.JBplap schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:14:
[...]
Nee, ik hoop dat hij mee gaat vallen...
Een nieuwe jonge brokkenpiloot lijkt me niet goed voor aankomend jong talent.
Straks gaat de min leeftijd misschien weer omhoog. Of nog meer eisen voordat je de F1 in mag.
Het geeft teams ook niet een motivatie om sneller nieuw talent een kans te geven, als het te zwaar blijkt te zijn voor de jonkies.
Vind het wel mooi als jonkies een kans krijgen (als ze dat verdienen...)
Pay driver is beetje meh.... maar zo werkt het nu eenmaal.
LOLTimoth schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:59:
https://hasstrollcrashedyet.com/![]()
Die jongen gaat het nog zwaar krijgen zo.
2x crash, 1x ''driften'' dacht ik toch?
[ Voor 33% gewijzigd door LopendeVogel op 01-03-2017 18:04 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
bhaha, ergTimoth schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:59:
https://hasstrollcrashedyet.com/![]()
Die jongen gaat het nog zwaar krijgen zo.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
[ Voor 61% gewijzigd door Grrrrrene op 01-03-2017 18:12 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 6% gewijzigd door Boinkie op 01-03-2017 18:11 ]
doet hij/doen zij wel goed hoor, die Max/RBR
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hm hoe bedoel je terughoudend? Ik vind ze redelijk open (hiermee doel ik dus op de reacties van RBR zelf waarin ze aangeven eerst ''kaal'' testen en zo stap voor stap iets toevoegen) ?DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:20:
Ik vermoed (hoop) dat Ferrari de afgelopen dagen flink gas heeft gegeven omdat ze hun aero goed wouden testen. Mercedes kan denk ik nog wel wat meer. RB, ik hoop dat ze echt terughoudend zijn want anders is het weer zoals vorig jaar dat ze in moeten lopen en Ferrari halverwege passeren.
[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 01-03-2017 18:33 ]
Whole lot of stars ***
Laten we het hopenRudios schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:33:
Mercedes heeft een doorontwikkelde 2016 auto. Ze zijn een stuk verder waardoor ze flink wat rondes kunnen maken.
RedBull heeft een heel nieuw concept waar meester Newey eerst een jaar over nagedacht heeft en daarna nog een jaar heeft gebruikt om hem te ontwerpen en te bouwen.
De auto heeft zoveel meer potentie dan de Mercedes die gewoon richting zijn einde loopt qua ontwikkeling.
Ferrari heeft iets ontwikkeld waar niemand wat van begrijpt en gaandeweg het seizoen zullen ze steeds meer terrein verliezen. De wedloop gaat tussen oud (bewezen concept van Mercedes) en nieuw (nog te bewijzen concept van RedBull)
Vooralsnog kan RedBull qua topsnelheid mee en daarmee zijn de grootste problemen al opgelost. Dat de auto snel is in de bochten is bij Newey nooit een vraag en dat zal nu ook geen vraag zijn.
Naarmate het seizoen vordert zal RedBull de te kloppen auto hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 01-03-2017 18:37 ]
Dit is wel een mooi (oranje gekleurd) stukje cabaret hoorRudios schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:33:
Mercedes heeft een doorontwikkelde 2016 auto. Ze zijn een stuk verder waardoor ze flink wat rondes kunnen maken.
RedBull heeft een heel nieuw concept waar meester Newey eerst een jaar over nagedacht heeft en daarna nog een jaar heeft gebruikt om hem te ontwerpen en te bouwen.
De auto heeft zoveel meer potentie dan de Mercedes die gewoon richting zijn einde loopt qua ontwikkeling.
Ferrari heeft iets ontwikkeld waar niemand wat van begrijpt en gaandeweg het seizoen zullen ze steeds meer terrein verliezen. De wedloop gaat tussen oud (bewezen concept van Mercedes) en nieuw (nog te bewijzen concept van RedBull)
Vooralsnog kan RedBull qua topsnelheid mee en daarmee zijn de grootste problemen al opgelost. Dat de auto snel is in de bochten is bij Newey nooit een vraag en dat zal nu ook geen vraag zijn.
Zover ik heb gezien hebben ze 2 dagen de hoogste topsnelheid gehad, dit lijstje was vrij gegeven door de FIALopendeVogel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:33:
[...]
Laten we het hopen
Vooral dat de RBR mee kan qua topsnelheid, want dat is natuurlijk nog 100% onbekend en zien we pas over 3-4 weekjes (met de nadruk op jes!)
[ Voor 11% gewijzigd door Rudios op 01-03-2017 18:42 ]
Whole lot of stars ***
Is de snelheid wat vrijgegeven niet puur de snelheid die ze gehaald hebben? Dus de ''top''snelheid van deze paar dagen? Oftewel, indien een team als bijv merc nu 80% ging, dan gaat die natuurlijk nog wel een stukkie harder over een paar wekenRudios schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:39:
[...]
Zover ik heb gezien hebben ze 2 dagen de hoogste topsnelheid gehad, dit lijstje was vrij gegeven door de FIA
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Haha wat een gezwets..Rudios schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:33:
Ja dit heb ik ook gezien, maar dit laat niet zien wat de auto's in hun mars hebben. Wel laten ze zien wat ze dus minimaal kunnen. Indien dit een feit is, (nja het is een feit dat ze deze snelheid onlangs gehaald hebben) zou RBR dus een stuk sneller zijn dan Ferrari en Mercedes (geloof dat helaas nog maar niet).Rudios schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:39:
[...]
Zover ik heb gezien hebben ze 2 dagen de hoogste topsnelheid gehad, dit lijstje was vrij gegeven door de FIA
[afbeelding]
Je vergeet dat met geld heel erg veel mogelijk is in de F1. Stroll is wat mij betreft weer een echte pay driver zoals we die vroeger kenden. Veel geld, heel veel geld zelfs, en een matig talent. Ook in de eerdere raceklassen was zijn 'racecraft' niet briljant en als we naar een seizoen als 2015 kijken dan wordt wel duidelijk dat hij wel wat potentie heeft maar echt geen topper in de dop is.LopendeVogel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:00:
[...]
Nja maar het is niet dat Stroll nooit iets heeft laten zien, niks presteert heeft en puur dankzij veel geld daar zit.
Stroll heeft over het algemeen gewoon het totaal pakket, en hij heeft zich redelijk bewezen klaar ervoor te zijn en hij heeft geld mee. Puur 1 van deze 2 zaken zal je geen F1 coureur maken, hoeveel geld je ook hebt.
Daarnaast is de stap naar deze F1 (2017) ook ineens een stuk groter, indien hij vorig jaar ingestapt was, dan was het al makkelijker voor hem geweest.
Het is in ieder geval niet puur een Pay driver
Nee, merp!
Wikipedia: Lance StrollPauseBreak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:05:
[...]
Je vergeet dat met geld heel erg veel mogelijk is in de F1. Stroll is wat mij betreft weer een echte pay driver zoals we die vroeger kenden. Veel geld, heel veel geld zelfs, en een matig talent. Ook in de eerdere raceklassen was zijn 'racecraft' niet briljant en als we naar een seizoen als 2015 kijken dan wordt wel duidelijk dat hij wel wat potentie heeft maar echt geen topper in de dop is.
Ik vind het voornamelijk wel leuk voor Williams want zij kunnen dat geld en die nieuwe faciliteiten die papa Stroll heeft betaald voor ze echt heel goed gebruiken en het is voor hen een goede stap om zo'n rijkaard te strikken, maar onze Stroll is verder gewoon een pay driver wmb.
Wijze woorden en ik ben het wel eens met wat je zegt. Alleen daar waar ik Max als rookie goed zag omgaan met stress op de baan tijdens een race, zie ik dat bij Stroll volledig fout gaan en een gevaar op de weg worden.LopendeVogel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:16:
[...]
Wikipedia: Lance Stroll
Matig talent valt wel mee, klopt hij heeft niet bij elk kampioenschap elke race 1e plek gehad. Wel heeft hij een aantal (wereld)kampioenschappen in de pocket als kampioen.
Dus nee, het is niet een doorsnee coureur die maar matig rijd en alleen dankzij geld in de F1 zit. Het is toch wel een en-en gevalletje.
Net als Max dezelfde kampioenschappen in de pocket heeft en een papa met geld (tsja wat minder geld, maar alsnog genoeg geld). Ik ken me ook nog genoeg reacties herinneren van mensen die exact hetzelfde over Max Verstappen zeiden: ah die zit daar ook alleen dankzij de connecties van zijn papa.. of: ja Max zit daar ook alleen maar dankzij het geld van zijn papa. Papa betaalde zijn carrière vanaf dag 1.
Totdat de races begonnen, toen begon men zichzelf toch wel af te vragen of Max niet toevallig gewoon best wel wat potentie in zich heeft
We hebben Stroll nog geen 1 kwali en race in de F1 2017 zien rijden, om hem daarom maar uit te maken voor: pay driver, waarom? omdat die nu 2x een crash gemaakt heeft? Nah dat is onterechtWie weet heb je wel gelijk, maar daar komen we wel aan het einde van seizoen 2017 achter
Ik neem voor het gemak even aan dat je de juniorklassen niet hebt gevolgd, anders zou je weten dat de racecraft echt niet zo goed is als van andere rookies - zelfs een Celis Jr (toch ook een pay driver) zou ik hoger inschalen wat dat betreft. Stroll is vooral enorm vooruit geholpen door de financiële mogelijkheden van zijn pa en de bereidheid van zijn vader om die ook in te zetten (teams kopen, verbeteren en daarna weer verkopen als zoon Stroll een klasse verder ging). Van het talent dat er in Stroll zit ben ik niet overdreven onder de indruk geraakt in de races en kwalificaties die ik heb gezien, en helemaal in de sprintraces met omgekeerde startvolgorde heeft Stroll laten zien niet écht goed te zijn imho. Weinig veldprogressie tov wat de auto kan.LopendeVogel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:16:
[...]
Matig talent valt wel mee, klopt hij heeft niet bij elk kampioenschap elke race 1e plek gehad. Wel heeft hij een aantal (wereld)kampioenschappen in de pocket als kampioen.
Nou, ik maak hem uit voor 'pay driver' om twee redenen:We hebben Stroll nog geen 1 kwali en race in de F1 2017 zien rijden, om hem daarom maar uit te maken voor: pay driver, waarom? omdat die nu 2x een crash gemaakt heeft? Nah dat is onterechtWie weet heb je wel gelijk, maar daar komen we wel aan het einde van seizoen 2017 achter
Nee, merp!
Nou hij is eerder al een gevaar op de weg geweest waarin die een paar andere coureurs in meenam (zie ook de wikipedia van deze knul), maar Max wordt ook regelmatig als een gevaar gezien. De meningen over Max zijn op dat gebied ook verschillend. Persoonlijk zie ik Max niet als een gevaar, maar wel als iemand die een gevaarlijke gok durft te wagen.Jasphur schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:20:
[...]
Wijze woorden en ik ben het wel eens met wat je zegt. Alleen daar waar ik Max als rookie goed zag omgaan met stress op de baan tijdens een race, zie ik dat bij Stroll volledig fout gaan en een gevaar op de weg worden.
Dit denk ik omdat ik gister of eergister een interview met hem zag waar hij gewoon niet het charisma van een rijder overbrengt. Rookie of niet.
Over enkele weken gaat het beginnen en dan zullen we het wel zienPauseBreak schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:24:
[...]
Ik neem voor het gemak even aan dat je de juniorklassen niet hebt gevolgd, anders zou je weten dat de racecraft echt niet zo goed is als van andere rookies - zelfs een Celis Jr (toch ook een pay driver) zou ik hoger inschalen wat dat betreft. Stroll is vooral enorm vooruit geholpen door de financiële mogelijkheden van zijn pa en de bereidheid van zijn vader om die ook in te zetten (teams kopen, verbeteren en daarna weer verkopen als zoon Stroll een klasse verder ging). Van het talent dat er in Stroll zit ben ik niet overdreven onder de indruk geraakt in de races en kwalificaties die ik heb gezien, en helemaal in de sprintraces met omgekeerde startvolgorde heeft Stroll laten zien niet écht goed te zijn imho. Weinig veldprogressie tov wat de auto kan.
[...]
Nou, ik maak hem uit voor 'pay driver' om twee redenen:
1) Zijn historie die zich nu herhaalt (google maar eens op videobeeld van Stroll in 2015);
2) Zijn vader heeft 80 miljoen pond (kan ook dollars zijn) betaald voor het zitje van zijn zoon bij Williams. Dan ben je sowieso een pay driver, hoe je het ook wendt of keert.
[ Voor 33% gewijzigd door LopendeVogel op 01-03-2017 19:27 ]
Zodra hij vooraan reed, ging het prima. Maar eenmaal op een 5e plek ofzo was het echt niet best met Stroll hoor. Dan ga je pas zien hoe goed een coureur is en daar viel Stroll voor mij een beetje tegen. En er gaan inderdaad veel verhalen rond dat vooral z'n teamgenoot het vuile werk voor hem op moest knappen. Laat daar nou de helft van waar zijn en dat is gewoon niet best.LopendeVogel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:16:
[...]
Dus nee, het is niet een doorsnee coureur die maar matig rijd en alleen dankzij geld in de F1 zit. Het is toch wel een en-en gevalletje.
Net als Max dezelfde kampioenschappen in de pocket heeft en een papa met geld (tsja wat minder geld, maar alsnog genoeg geld). Ik ken me ook nog genoeg reacties herinneren van mensen die exact hetzelfde over Max Verstappen zeiden: ah die zit daar ook alleen dankzij de connecties van zijn papa.. of: ja Max zit daar ook alleen maar dankzij het geld van zijn papa. Papa betaalde zijn carrière vanaf dag 1.
Totdat de races begonnen, toen begon men zichzelf toch wel af te vragen of Max niet toevallig gewoon best wel wat potentie in zich heeft
We hebben Stroll nog geen 1 kwali en race in de F1 2017 zien rijden, om hem daarom maar uit te maken voor: pay driver, waarom? omdat die nu 2x een crash gemaakt heeft? Nah dat is onterechtWie weet heb je wel gelijk, maar daar komen we wel aan het einde van seizoen 2017 achter
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Haha laten we maar gewoon het eerste seizoen afwachten, niemand heeft de verwachting (mag ik hopen) dat Stroll wel even in de eerste race Massa verslaat (Massa is totaal niet slecht en heeft wel iets meer ervaring). Maar 1-2 plekken onder Massa zou toch al behoorlijk goed zijn..Smarron schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:26:
[...]
Zodra hij vooraan reed, ging het prima. Maar eenmaal op een 5e plek ofzo was het echt niet best met Stroll hoor. Dan ga je pas zien hoe goed een coureur is en daar viel Stroll voor mij een beetje tegen. En er gaan inderdaad veel verhalen rond dat vooral z'n teamgenoot het vuile werk voor hem op moest knappen. Laat daar nou de helft van waar zijn en dat is gewoon niet best.
Maar goed, laten we het 1e weekend maar eerst gewoon afwachten, dan gaan we wel zien of hij Massa kan verslaan, want dat is zijn echte concurrent.
Geef dan alsjeblieft de echte link en niet de crappy quality ripoff voor reclame inkomsten.daniellammers schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:18:
RB13 neus uitgelegd door Scarbs
YouTube: RB13 NOSE EXPLAINED BY Craig Scarborough
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die is inderdaad beter, maar ik wist niet dat er een niet-crappy video was.YakuzA schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:29:
[...]
Geef dan alsjeblieft de echte link en niet de crappy quality ripoff voor reclame inkomsten.
YouTube: Scarbs on the 2017 F1 Red Bull RB13
K verwacht meer van Van DoorneLopendeVogel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:24:
[...]
…
[...]
Over enkele weken gaat het beginnen en dan zullen we het wel zienUiteraard verwacht ik niet dat hij de eerste race gelijk iets grandioos zal laten zien (misschien ook wel...).. Wel zou het me leuk lijken indien de jonge ''aapjes'' wel even laten zien aan de ''oudjes'' hoe je moet race.
Dat zou altijd mooi zijn, want dat betekent dat er veel actie op de baan isLopendeVogel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:24:
[...]
Over enkele weken gaat het beginnen en dan zullen we het wel zienUiteraard verwacht ik niet dat hij de eerste race gelijk iets grandioos zal laten zien (misschien ook wel...).. Wel zou het me leuk lijken indien de jonge ''aapjes'' wel even laten zien aan de ''oudjes'' hoe je moet race.
Nee, merp!
Als je serieus bent zou ik alleen nog posten over Formule 1 op de bekende Facebook draadjes.Rudios schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 18:33:
http://www.skysports.com/watch/video/sports/f1StevoMark10 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:30:
Mogelijk is 'ie hier al geplaatst, maar dan heb ik 'm gemist. Iemand toevallig een link naar Ted's notebook van gisteren?
Helaas "This video is not authorized in your location"
[ Voor 16% gewijzigd door Herax10NL op 01-03-2017 19:35 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik persoonlijk ook wel (daar niet van), allemaal welkom
Hoe zou het zijn afgelopen met Strolllolo op 00:42 00:35-00:40 in dit filmpje?Lekker Ventje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:35:
Geef Stroll een paar wedstrijden de kans. Zie het verschil tussen de over de boordradio tierende Max van Melbourne en de Max van de laatste wedstrijden van afgelopen seizoen.
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 01-03-2017 19:55 ]
Nee, merp!
Though the identity of that team is not yet known, sources suggest that Red Bull - which has been singled out as having a design that could be impacted by the latest directive - has not yet been looked at.
[ Voor 57% gewijzigd door The-Priest-NL op 01-03-2017 19:59 ]
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
00:35-00:40 bedoel je? 00:42 gebeurt iig nietsJasphur schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:43:
[...]
Hoe zou het zijn afgelopen met Strolllolo op 00:42 in dit filmpje?
[video]
Laten we hopen van niet, want als dit het redmiddel van RBR zou moeten zijn die verboden/afgekeurd gaat worden zitten ze wel met een flinke domper denk ik zo..The-Priest-NL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:52:
https://www.formule1.nl/n...-achtervleugel-aanpassen/
Toch niet red bull he qua ophanging
[ Voor 58% gewijzigd door LopendeVogel op 01-03-2017 19:56 ]
Jaaa jasper keek pas naar de tijd toen de stunt voorbij was en zag: oh eh 00:42Smultie schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:54:
[...]
00:35-00:40 bedoel je? 00:42 gebeurt iig niets
bron"Day two in the car for me and we got a few more laps in, which was good," said Daniel. "I definitely learned more about the car and the tyres today and really started to feel the downforce. For example, Turns 3 and 9 are now pretty impressive. I think when we start doing 60 laps in the heat you're going to see some physical limits being pushed for us drivers.
This afternoon we found a problem with the exhaust. We had to check it, which took some time, but before that we had a pretty good run of nearly 20 laps, which was important for understanding the tyres. For now, we haven't got too involved in performance runs. Hopefully next week we can push it a bit more and then see what we've got."
[ Voor 8% gewijzigd door Melantrix op 01-03-2017 20:03 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
volgens mij was er al bekend dat het systeem dat ferrari zelf toepast niet legaal is dus uitgaande dat die er toch nog mee rijden op de testdagen dan zullen zij degene zijn die hierop zijn aangesproken.LopendeVogel schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:55:
[...]
Laten we hopen van niet, want als dit het redmiddel van RBR zou moeten zijn die verboden/afgekeurd gaat worden zitten ze wel met een flinke domper denk ik zo..
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar de uitslag... Fingers crossed
Dit wordt bedoelt trouwens:
Wielophangingen
Naar verluidt is ook één van de Formule 1-teams gevraagd de wielophanging van de nieuwe bolide aan te passen. Er werd al een tijd gediscussieerd over welk soort wielophangingen nu legaal zijn en welke niet, waarbij met name Mercedes en Red Bull ervan werden verdacht ophangingssystemen te ontwikkelen (of al te hebben) die, los van de gebruikelijke functie van de ophanging, actief invloed hebben op de aerodynamica en rijhoogte van de auto.
In recente gesprekken tussen de technisch directeuren van de verschillende teams kwam men niet tot een overeenkomst, waardoor het aan de FIA was om uitspraak te doen over de kwestie. Dat heeft de FIA in Spanje ook daadwerkelijk gedaan, waarbij er nogmaals is bevestigd dat alle denkbare systemen die in samenwerking met de wielophangingen actief de rijhoogte en aerodynamica van de auto beïnvloeden, verboden zijn.
Daaropvolgend neemt de FIA nu de diverse ontwerpen onder de loep, in plaats van een dergelijk onderzoek af te laten hangen van eventuele protesten tijdens raceweekenden, zoals bijvoorbeeld gelijk bij de seizoensopener in Australië, wat natuurlijk pijnlijk zou zijn. Naar aanleiding van één van die controles zou dus al één team geadviseerd zijn het ontwerp aan te passen, zo weet Autosport.com te melden.
Het punt is dat het talent van Max ruimschoots erkent werd en hij dit ook heeft bewezen toen hij eenmaal gewent was. Bij Stroll bestaan er de nodige twijfels over zijn talent om ook echt een F1 coureur te zijn. Tot dusver zien we het nog niet met drie crashes in twee dagen. Dat is gewoon matig voor iemand die kennelijk de hele winter in een 2013 F1 wagen heeft gereden. Oke, niet de beste van het seizoen maar het was er wel een.Lekker Ventje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:35:
Geef Stroll een paar wedstrijden de kans. Zie het verschil tussen de over de boordradio tierende Max van Melbourne en de Max van de laatste wedstrijden van afgelopen seizoen.
Als ik zou moeten gokken dan zou het misschien Mercedes zijn geweest. Die werkte vorig seizoen ook met iets FRIC achtigs. RBR heeft dit seizoen iets anders en dat zien we wel.The-Priest-NL schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:52:
https://www.formule1.nl/n...-achtervleugel-aanpassen/
Toch niet red bull he qua ophanging
Beetje een vreemd gelijk. Die over de boordradio tierende Max bleef achter zijn teammaatje vastzitten terwijl hij bezig was om zijn auto in de buurt van het podium te parkeren.Lekker Ventje schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 19:35:
YouTube: Mr. Trololo original uploadmerauder schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:06:
[...]
Beetje een vreemd gelijk. Die over de boordradio tierende Max bleef achter zijn teammaatje vastzitten terwijl hij bezig was om zijn auto in de buurt van het podium te parkeren.
De situatie met Strololol doet me eerder denken aan Haryanto, die voordat hij maar een meter gereden had te boek stond als brokkenpiloot, en al heel snel weerstand kon bieden aan Wehrlein.
[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 01-03-2017 20:12 ]
En in hoeverre is dat een goede voorbereiding.. Sainz Jr. zei over de 2017 wagens na zn eerste testdag van de week dat het wel een hogere raceklasse leek tov de wagens van 2016DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:05:
[...]
Dat is gewoon matig voor iemand die kennelijk de hele winter in een 2013 F1 wagen heeft gereden. Oke, niet de beste van het seizoen maar het was er wel een.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
In het bericht gaat het toch over Renault?Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:05:
[...]
volgens mij was er al bekend dat het systeem dat ferrari zelf toepast niet legaal is dus uitgaande dat die er toch nog mee rijden op de testdagen dan zullen zij degene zijn die hierop zijn aangesproken.
maar laten we het rustig afwachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 01-03-2017 20:35 ]
Goed lezen. Renault moet de achtervleugel aanpassen. En er is een gerucht dat een ander team hun ophanging moet gaan aanpassen. Ben ik toch erg benieuwd wie. Zou me niks verwonderen als het hier over RBR gaat.Arjantje72 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:31:
[...]
In het bericht gaat het toch over Renault?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Turn 9 niet vol gas. Duidelijke lift (@0:53)Lasmibalsingh schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:36:
Rondje onboard met Hamilton vandaag, jammer van dat Spaans er tussendoor:
[video]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
“There is a question mark [about running on Thursday] but we will be doing our utmost to get out. It is a really important day for testing. Today we had a good day learning about the car – and obviously we are desperate to continue that for tomorrow onwards. So our aim is to get the car out.”
"We want to go through all the conditions, from extreme wet to intermediate to dry in the afternoon. This is useful to the teams to assess the crossover [between tyres] – it's important for them to define that crossover. The tyres are different [in 2017], so the numbers are not the same, and we believe it is important to give them this opportunity to assess this."
.....
"I don't have a number, but [the displacement] is much more than last year of course because of the dimensions of the tyre," he said.
"If you compare the tread pattern [to 2016] it looks similar, but in reality you have more rows, wider rows, to evacuate more water."
Politician Anneliese Dodds has issued a statement confirming that the European Commission (EC) has not ruled out an investigation into the $8bn takeover of Formula One by Liberty Media as was wrongly reported earlier this week.
The threat of an investigation has been fuelled by accusations of a "severe conflict of interest" at the heart of the deal. The takeover of F1's Commercial Rights Holder (CRH) Delta Topco had to be approved by its governing body the FIA and in January it approved the sale by investment firm CVC to Liberty. However, that is only the start of the story.
[ Voor 62% gewijzigd door Melantrix op 01-03-2017 21:07 ]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
aldus Stroll uit het artikel van @melantrix“There was an issue on the car. I was kind of a victim of the situation. We are still figuring it out so I can’t give you any detail about it. What happened, happened, and that’s it.”
Dat laatste lijkt wel zo'n beetje z'n default reactie als hij een uitglijder heeft gemaakt...
The ramblings of an idiot
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq