Dat wilt Max zelf veranderen juistwinwiz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:40:
[...]
Zijn ze nou helemaal, moeten al die vlaggen en borden overgemaakt worden
Zo lang het maar "ligt VER voor" zal zijnReaddy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:39:
VES wordt dit jaar VER
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Katsjing, lekker weer nieuwe impuls om nog meer merchandise te verkopenwinwiz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:40:
[...]
Zijn ze nou helemaal, moeten al die vlaggen en borden overgemaakt worden
Ben benieuwd welke teams er allemaal hun ophanging aan moeten gaan passen trouwens, de kogel is nu toch wel door de kerk.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
En er komt net binnen dat Renault de achtervleugel moet aanpassen voor Australië.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/128322
http://www.autosport.com/news/report.php/id/128322
Heer stroll heeft een aller fijnste auto verzameling: http://supercars.agent4stars.com/nl/power-cars/lawrence-stroll-car-collection-canada/ Dus nog genoeg kapitaal om de kleine in tijden van nood te steunen.Readdy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:27:
[afbeelding]
Over de duivel gesproken, hier is papa Stroll. Volgens mij heeft hij een beetje weinig slaap gehad, iets met geld?
Hahaha bedankt, je laat mij thee uit mijn neus lopen, om de kleine in tijden van nood te steunen hahahahaha.Fugitive2008 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:47:
[...]
Heer stroll heeft een aller fijnste auto verzameling: http://supercars.agent4stars.com/nl/power-cars/lawrence-stroll-car-collection-canada/ Dus nog genoeg kapitaal om de kleine in tijden van nood te steunen.

Volgens mij heeft hij zijn zoon in het verkeerde team geparkeerd, ik zie een overvloed aan rode auto's in zijn garage.Fugitive2008 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:47:
Heer stroll heeft een aller fijnste auto verzameling: http://supercars.agent4stars.com/nl/power-cars/lawrence-stroll-car-collection-canada/ Dus nog genoeg kapitaal om de kleine in tijden van nood te steunen.
Lol...14:48 Vettel appears on track. Will Ferrari have found something other than mediums to put on the car this time?
[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 01-03-2017 14:50 ]
Ik maak mij wel zorgen om Hamilton... Heeft 13e tijd (1.25.688)... Die gaat het niet redden dit seizoen!
Ja, maar die hebben ze geld al gekregen door al die rode auto'sTheBrut3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:49:
[...]
Volgens mij heeft hij zijn zoon in het verkeerde team geparkeerd, ik zie een overvloed aan rode auto's in zijn garage.
Serieus? Je meent dit? Het zijn tests... ze testen, rijden niet voluit en Hamilton is en blijft 1 van de beste coureurs. Al hoop ik natuurlijk mee dat hij een wat slechter seizoen heeft.D-Ed schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:50:
Ik maak mij wel zorgen om Hamilton... Heeft 13e tijd (1.25.688)... Die gaat het niet redden dit seizoen!

ze hebben zat long runs gedaan, die vrij vlot gingen. Misschien testen ze nu wel heel iets anders.
[ Voor 45% gewijzigd door garriej op 01-03-2017 14:53 ]
Nee idd, afgeschreven en klaar, ouwe zak moet met pensioenD-Ed schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:50:
Die Palmer gaat het dit jaar worden hoor, beter dan de Ferrari's. Sauber heeft ook goeie kansen.Mad-Matt schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:51:
[...]
Nee idd, afgeschreven en klaar, ouwe zak moet met pensioen

Misschien moet hij ook zo'n TAG motor vragen, die blijken een stuk beter dan zo'n Merc of Renault. Toch apart dat zo'n onbekend merk zo'n goede motor kan maken, begrijp daarom ook niet dat RB die wel gebruikt en TR met een Renault. Wellicht dat TAG nog een keer met een fabrieksteam komt, dat zou vet zijn.D-Ed schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:50:

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zeg altijd maar, als je kan omgaan met een mechaniek die 1 rpm doet, dan is 12000 rpm ook geen probleemMalt007 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:54:
[...]
Misschien moet hij ook zo'n TAG motor vragen, die blijken een stuk beter dan zo'n Merc of Renault. Toch apart dat zo'n onbekend merk zo'n goede motor kan maken, begrijp daarom ook niet dat RB die wel gebruikt en TR met een Renault. Wellicht dat TAG nog een keer met een fabrieksteam komt, dat zou vet zijn.
Wat een charisma!!!
Ik dacht altijd dat Arrivabene een klein ventje was, maar juist zijn coureurs zijn kleine mannetjes.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Honestly een leuke foto
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wacht even, probeert Kimi nu te lachen?
Het lijkt wel of Kimi in isolement is opgegroeid, dat hij niet goed weet hoe te gedragen in het openbaar, vreemd ventje.
Vreemd volkje die Finnen.Mad-Matt schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:01:
Het lijkt wel of Kimi in isolement is opgegroeid, dat hij niet goed weet hoe te gedragen in het openbaar, vreemd ventje.
Is dit sarcastisch of snap ik het ff niet?Malt007 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:54:
[...]
Misschien moet hij ook zo'n TAG motor vragen, die blijken een stuk beter dan zo'n Merc of Renault. Toch apart dat zo'n onbekend merk zo'n goede motor kan maken, begrijp daarom ook niet dat RB die wel gebruikt en TR met een Renault. Wellicht dat TAG nog een keer met een fabrieksteam komt, dat zou vet zijn.
Was een geintjegarriej schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:51:
[...]
[...]
Serieus? Je meent dit? Het zijn tests... ze testen, rijden niet voluit en Hamilton is en blijft 1 van de beste coureurs. Al hoop ik natuurlijk mee dat hij een wat slechter seizoen heeft.
ze hebben zat long runs gedaan, die vrij vlot gingen. Misschien testen ze nu wel heel iets anders.
Beetje een mix van Johny Bravo en Sheldon. (ik zie hem al in de auto zitten met Max achter hem, "it's my spot"
laatmaar.... foutje bedankt.Goron schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:57:
[...]
Ik zeg altijd maar, als je kan omgaan met een mechaniek die 1 rpm doet, dan is 12000 rpm ook geen probleem
Ik maakte een fout grapje. Toen keek ik naar mn horloge en kwam er achter dat het onzin was.
[ Voor 21% gewijzigd door garriej op 01-03-2017 15:08 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
1 Bottas (75)
2 Ricciardo (67)
3 Palmer (51)
4 Vettel (75)
5 Ericsson (62)
6 Stroll (62)
7 Hulkenberg (23)
8 Alonso (38)
9 Celis (39)
10 Kvyat (31)
11 Sainz (15)
12 Grosjean (28)
13 Hamilton (15)
2 Ricciardo (67)
3 Palmer (51)
4 Vettel (75)
5 Ericsson (62)
6 Stroll (62)
7 Hulkenberg (23)
8 Alonso (38)
9 Celis (39)
10 Kvyat (31)
11 Sainz (15)
12 Grosjean (28)
13 Hamilton (15)
Blij dat Ricciardo meer rondes kan rijden dan maandag.
Lijkt met de betrouwbaarheid van de Renault wel goed te zitten. Maandag was wellicht een valse start
Sjee, wat is die Williams dik?
Hebben die er 2 mercedes motoren in liggen?
Mogen de teams wel informatie delen over de motor zelf? Of moeten de engineers van Renault die bij RBR zitten hun mond houden tegen de engineers van Renault bij Renault?
Wat een verschil zeg!
Ben benieuwd hoe de RB zich verhoudt tot Ferrari en Mercedes als je dat zo zou zien.....
Iemand zo'n zelfde gifje gevonden met de RB en een willekeurige andere wagen?
De breedte van de Williams is idd opmerkelijk, vooral omdat Mercedes zelf de motor veel strakker heeft gepackaged.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Misschien dat AMuS nog met andere varianten komt.Malt007 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:15:
Moet gelijk denken aan die foto van Michelle Obama met die Franse en Italiaanse dame die de trap op lopen
Zelf maken?Malt007 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:15:
Die haaienvinnen zijn aardig flexibel.
https://twitter.com/F1/status/836909689375842305
https://twitter.com/F1/status/836909689375842305
De motor teams staan los van de chassis teams.TheBrut3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:13:
Mogen de teams wel informatie delen over de motor zelf? Of moeten de engineers van Renault die bij RBR zitten hun mond houden tegen de engineers van Renault bij Renault?
Renault F1 Engines zit bijv. in Viry (Fr), terwijl de Renault chassis bouwers in Enstone (UK) zitten.
En Mercedes AMG Performance zit in Brixworth, terwijl de Mercedes chassis bouwers in Brackley zitten.
De motorteams hebben alle data van alle (eigen) motoren. Deze hebben ze gewoon nodig om hun werk te kunnen doen. Ze zullen deze performance data echter niet delen met de andere F1 teams of zelfs met het eigen team. Je kan er vanuit gaan dat teams zoals RB dat contractueel goed afgetimmerd hebben.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Vind het al heel wat dat ik mijn weg naar dit topic weet te vinden, gifjes maken zit er niet in voor mij
[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 01-03-2017 15:20 ]
Rivanov schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:20:
De bolides zonder vin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier meeerrrrr
Ik begin langzaam aan wel aan die vinnen te wennen. Eigenlijk zijn die vinnen net Finnen, het is gewoon even wennen.
Max is het niet met je eens...
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Vin je?TheBrut3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:22:
Ik begin langzaam aan wel aan die vinnen te wennen. Eigenlijk zijn die vinnen net Finnen, het is gewoon even wennen.
Bottas 1.19.705 Hamilton 1.18.9?
Vettel ook onder de 1:20, maar wel op Soft ipv Ultra Soft.
Vettel 1.19.952 nu
Ferrari gaat hard

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Bottas reed die ronde op ultra softs toch. Dus het gaat echt allemaal nog een stuk sneller die 5 seonden gaan ze misschien wel halen

Wiliams stroll gaat nog harder.
Nee op de Super Softs als ik het goed hebCrashhill schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:30:
Bottas reed die ronde op ultra softs toch. Dus het gaat echt allemaal nog een stuk sneller die 5 seonden gaan ze misschien wel halen
Edit:
Oh wacht, het waren idd de ulta's, de eerste 1.19 van Bottas was wel op de supersofts!
1:19.838 op de Super Softs
1:19.705 op de Ultra Softs
[ Voor 21% gewijzigd door PhysicalMagic op 01-03-2017 15:34 ]
RIC heeft vandaag alleen maar op mediums gereden dacht ik.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Spotmatic schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:35:
RIC heeft vandaag alleen maar op mediums gereden dacht ik.

Nope ook op Soft zie ik.
Is de Sauber op de harde band zo hard gegaan?

[ Voor 50% gewijzigd door albino71 op 01-03-2017 15:38 ]
Bottas heeft de lap record voor vandaag gereden op de ultra softs
Corsair 500D - Core I7 3930K - MSI X79A-GD65 (8D) - 1 x MSI GTX1070 - Samsung EVO 940 500GB - OCZ Vertex 3 240GB - 16GB corsair vengeance - 4TB Western digital
Nope, Op de harde doet hij nu 1:29'salbino71 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:37:
Nee, dit was vanochtend op de super softs.albino71 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:37:
Hij rijd nu rond op softs, zijn snelste tijd was op mediums
Edit: sommige overzichten kloppen niet, snelste tijd was wel op softs
[ Voor 12% gewijzigd door Matthijsdv op 01-03-2017 15:41 ]
Hmm, lekker handig overzicht dan....
Kleurtje is idd fout bij het overzichtje:albino71 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:37:
[afbeelding]
Verbeterin voor Ericsson
Marcus Ericsson heeft zich steviger in de top drie genesteld, met een 1:21.824 op de superzachte compound.
PSN
Gewoon lezenalbino71 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:39:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Op zich wel jah, snelste tijd en op welke banden ze NU eronder hebben liggenalbino71 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:39:
De kleur van de band staat in de kolom van het rondenummer, dus die hoort bij de band waarop nu gereden wordt.YakuzA schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:39:
[...]
Kleurtje is idd fout bij het overzichtje:
[...]
Doe dan snelste tijd met de band waarop die is gedaan, plus een ander overzicht met actuele rondetijden met de huidige band....
Maar goed, wie ben ik
edit: Gekleurd stipje bij de snelste tijd zou al een hoop meer zeggen...
Maar goed, wie ben ik
edit: Gekleurd stipje bij de snelste tijd zou al een hoop meer zeggen...
[ Voor 19% gewijzigd door albino71 op 01-03-2017 15:43 ]
Zou wel een verbetering van het overzicht zijn. Als ze achter de snelste lap de type band weergevenalbino71 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:42:
Doe dan snelste tijd met de band waarop die is gedaan, plus een ander overzicht met actuele rondetijden met de huidige band....
Maar goed, wie ben ik
Het is trouwens knap dat McLaren nu al 43 ronden heeft gereden. Ik weet niet wat ze veranderd hebben, maar het werkt.
Ze hebben de hele PU vervangenReaddy schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:45:
Het is trouwens knap dat McLaren nu al 43 ronden heeft gereden. Ik weet niet wat ze veranderd hebben, maar het werkt.
Maar mooi dat het gewerkt heeft, ik gun ze het beste.
WOOSHgarriej schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:51:
[...]
Ja, maar die hebben ze geld al gekregen door al die rode auto's
[...]
Serieus? Je meent dit? Het zijn tests... ze testen, rijden niet voluit en Hamilton is en blijft 1 van de beste coureurs. Al hoop ik natuurlijk mee dat hij een wat slechter seizoen heeft.
Ik hapte inderdaad aardig ja..

Is wel een goede van Honda, elke dag een verse PUgarriej schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:46:
[...]
Ze hebben de hele PU vervangen
Maar mooi dat het gewerkt heeft, ik gun ze het beste.
PSN
Stroll is goed bezig, heeft inmiddels al 92 ronden op zijn naam staan.
Er blijven toch maar berichten komen dat de Merc onstabiel is aan de voorkant. En dat hij steeds voor bocht 3 van het gas af moet waar andere auto's volgas doorheen gaan. Misschien dat er toch iets niet helemaal klopt momenteel.
(Geeft de burger weer een beetje moed)
Typisch Mercedes, glijden in bocht 3.Zahariac schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:57:
Er blijven toch maar berichten komen dat de Merc onstabiel is aan de voorkant. En dat hij steeds voor bocht 3 van het gas af moet waar andere auto's volgas doorheen gaan. Misschien dat er toch iets niet helemaal klopt momenteel.
Ik zat nog eens naar die cockpit van dat ding te kijken - waar zit de meter eigenlijk?
ping 127.212.23.124
oei, onder de gordelpjottum schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:59:
[...]
Typisch Mercedes, glijden in bocht 3.
Ik zat nog eens naar die cockpit van dat ding te kijken - waar zit de meter eigenlijk?
Die Gary Anderson benadrukt dat inderdaad steeds. Naast dat hij erg positief is over Ferrari, die nauwelijks van de lijn afwijkt en erg stabiel is. Ik dacht dat er gisteren iemand op Twitter over hem zei: "Hij werkt zeker voor Ferrari".Zahariac schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:57:
Hahahah +1pjottum schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:59:
[...]
Typisch Mercedes, glijden in bocht 3.
En naar wat voor meter ben je opzoek?
Misschien hebben de anderen minder vermogen waardoor ze niet van het gas hoeven?Zahariac schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 15:57:
De drift-angle meter natuurlijk.Zahariac schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:01:
[...]
Hahahah +1

[ Voor 13% gewijzigd door BioHazard op 01-03-2017 16:05 ]
Mercedes => TaxiZahariac schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:01:
Sorry, ben normaal nooit zo van het 'sarcasme' op het world wide web maar deze moest er gewoon ff uit aangezien er zoveel commotie was over de tijden van RB

Even wat geprutst (paintskills!
) tussen de werkzaamheden door...
Zo zou mijns inziens het overzichtje beter zijn.
Lekker die kolom met chassis weggelaten.

albino71 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:09:
Even wat geprutst (paintskills!) tussen de werkzaamheden door...
[afbeelding]
Dat heb je mooi geprutst. Ik zou eigenlijk als ik jou was een bericht naar hun toe sturen. Dit is veel mooier zo.albino71 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:09:
Even wat geprutst (paintskills!) tussen de werkzaamheden door...
[afbeelding]
Achja, als je deze site ook nog even open zet heb je het overzicht met snelste tijd en op welke band dat was:
http://www.autosport.com/...rcelona-f1-test-day-three
Er zit voor iedereen vooruitgang in vandaag gelukkig
:
Er zit voor iedereen vooruitgang in vandaag gelukkig
Bottas, 75
Vettel, 100
Ricciardo, 67
Palmer, 51
Ericsson, 94
Stroll, 97
Alonso, 48
Grosjean, 37
Hulkenberg, 32
Sainz, 32
Celis, 43
Kvyat, 31
Hamilton, 50
En we hebben weer groen.
Edit: Never mind enzo... Alweer rood, Strollieboy
Vettel moet toch wel teleurgesteld zijn, alleen maar groene en rode vlaggen vandaag.
Vettel moet toch wel teleurgesteld zijn, alleen maar groene en rode vlaggen vandaag.
[ Voor 19% gewijzigd door TheBrut3 op 01-03-2017 16:15 ]
Alleen ontbreekt dan nog steeds de info over wat de laatste raceronde was. Dat wordt namelijk nergens gemeld behalve in blogs.Racierox schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:13:
Achja, als je deze site ook nog even open zet heb je het overzicht met snelste tijd en op welke band dat was:
Er zit voor iedereen vooruitgang in vandaag gelukkig:
[...]
Legend has it: dat hij die kleuren allemaal niet ziet. Alleen blauw.TheBrut3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:13:
En we hebben weer groen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
It looks Stroll has hit the wall.
STROLL CRASHT!
Opnieuw een rode vlag, en weer voor Lance Stroll. Hij is gecrasht bij het uitkomen van bocht 5. De Canadees is de macht over het stuur verloren, over de baan geschoten en in de bandenstapels links van het circuit terecht gekomen. De Europees kampioen Formule 3 maakt nog geen beste indruk tijdens zijn eerste dagen in de Formule 1.
Update geplaatst op 16:16:19
STROLL CRASHT!
Opnieuw een rode vlag, en weer voor Lance Stroll. Hij is gecrasht bij het uitkomen van bocht 5. De Canadees is de macht over het stuur verloren, over de baan geschoten en in de bandenstapels links van het circuit terecht gekomen. De Europees kampioen Formule 3 maakt nog geen beste indruk tijdens zijn eerste dagen in de Formule 1.
Update geplaatst op 16:16:19
[ Voor 85% gewijzigd door ArnevdS op 01-03-2017 16:16 ]
"Honestly, what are we doing here?"TheBrut3 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:13:
En we hebben weer groen.
Maldonado 2.0 confirmedArnevdS schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:15:
It looks Stroll has hit the wall.
Pff eerste dag spinnen, tweede dag spinnen en crashen.jimaltink2 schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:17:

PSN: Alvanosa
Dit topic is gesloten.
Let op:
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.
We weten als forumcrew dat dit topic niet heel serieus is en dat er de nodige slowchat plaatsvindt. Dat vinden we niet erg. We gaan nu alleen wel vragen om de HK reacties, steeds maar met flauwe plaatjes of filmpjes reageren of troll/sarcastische reacties op elkaar achterwege te laten. Hou het topic vriendelijk en leuk voor elkaar.