Oreo voor Nokia 3 vanaf gisteren blijkbaar....
https://nokiapoweruser.co...starts-rolling-out-today/
https://nokiapoweruser.co...starts-rolling-out-today/
Verwijderd
Schrijf je gewoon even in voor de bèta.Padvinder schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:35:
Ik ben sinds gisteren op die update knop aan het rammen, maar nog altijd geen Oreo. Iemand al wel succes?
De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.
Dat heb ik alleen als ik mensen bel die Tele2 als provider hebben, daar gebeurt dat af en toeJantje2000 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:56:
Ik heb af en toe het probleem, dat als ik gebeld wordt, dat de beller en ik allebei niets horen. Dit gebeurt ook als ik zelf bel. Iemand hier die dat probleem ook ervaart?
GerkeP
[ Voor 23% gewijzigd door Jantje2000 op 24-05-2018 08:10 ]
Ik heb er ook last van maar het is met momentenJantje2000 schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 08:09:
Hm, ik had het bij mensen die T-Mobile als provider hebben volgens mij. Voor de rest heb ik het nog niet kunnen ontdekken.
En het is niet altijd zo, dus soms kan ik ben wel bellen en soms niet.
Verwijderd
De Nokia 3 is best een fijne telefoon. Maar hij begint pas echt lekker te lopen als je in ontwikkelaarsopties de vensteranimaties op 0.5 zet in plaats van alle drie op 1.0.Mr Drizzle schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:37:
Sinds de eerste iPhone (geïmporteerd uit USA) ben ik eigenlijk altijd overgegaan van generatie op generatie. Nooit een Android toestel geprobeerd.
Ik heb ruim een jaar geleden een iPhone X gekocht en ben daar best tevreden mee. Echter, als ik eerlijk ben gebruik ik bij lange na niet het volle potentieel van deze telefoon. Een beetje web-browsen, Philips Hue lampen bedienen, Camerabeelden via Ring doorbell-app bekijken, bankieren, en Whatsappen. Eigenlijk best zonde van zo'n duur toestel.
Na lang nadenken en (onder)zoeken, kwam ik onlangs voor €69,- een (nieuwe) Nokia 3 tegen. Dit leek mij hét moment om, naast mijn iPhone X, een Android toestel uit te proberen. Vooral ook omdat er weinig bloatware opzit dus ik krijg de volle Android ervaring zonder merkgebonden "meuk"![]()
Vandaag heb ik de Nokia 3 ontvangen en ik moet zeggen dat ik het voor het geld een prachtig toestelletje vind. Hij is niet heel snel, maar dat is natuurlijk logisch en draait toch Android 8.x. Ik wist ook van te voren dat de camera wat tegen zou vallen, maar als ik zo nodig een foto wil maken doe ik dat wel met mijn X.
Al met al ben ik (voor nu) ik best tevreden met een toestel dat al in 2017 geïntroduceerd is en de tijd zal leren of dat over een maand of wat nog zo is. Ik merk uiteraard wel dat het nog aardig wennen is, maar tegelijkertijd ben ik nog geen zaken tegengekomen waar ik niet (intuïtief) uitkwam.
Hij werd ontzettend traag en stroperig, vooral wanneer je Google Maps aan had staan in combinatie met bijvoorbeeld Spotify. Dat duurde echt meerdere seconden voor hij reageerde. Wellicht zat hij al aardig vol qua opslag en had wat extra geheugen erbij wat geholpen.Mr Drizzle schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:13:
@Vlassie1980 Waar zit die traagheid hem in volgens jou? Ik vraag dit omdat ik, okay met een (waarschijnlijk) NOS toestel, deze traagheid totaal niet ervaar en ik ben een iPhone X gewend. Wellicht een slechte vergelijking...
Wordt Android na verloop van tijd gewoon trager en los je dit wellicht op door het toestel opnieuw te initialiseren? Of komt dit wellicht omdat de batterij van de Nokia 3 (langzaam) slechter wordt en (zoals bij iOS) de software zich aanpast ten faveure van het uithoudingsvermogen van de accu? Of draai je veel/zware apps al dan niet naast elkaar? Camera is inderdaad, zoals gezegd, niet echt best.
Graag gedaan.👍Mr Drizzle schreef op maandag 28 januari 2019 @ 05:52:
Bedankt voor de tip @Edwin Snoek!! Deze kende ik nog niet, maar WAUW!! Het verschil in "snappiness" is echt groot![]()
[ Voor 18% gewijzigd door Edwin Snoek op 28-01-2019 22:48 ]
[ Voor 199% gewijzigd door Edwin Snoek op 28-01-2019 22:49 ]
[ Voor 181% gewijzigd door Edwin Snoek op 28-01-2019 22:50 ]
'Open Camera' app ook eens proberen.Mr Drizzle schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:13:
Camera is inderdaad, zoals gezegd, niet echt best.
Verwijderd
Verwijderd
Is er ook al iemand die de update daadwerkelijk heeft binnengehaald? Moeders draait nog steeds op de 3, maar updaten ho maar……Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 17:11:
https://nokiapoweruser.co...-changelog-other-details/
Android 9 is beschikbaar. Nog steeds zeer tevreden voor de 89 die ik betaald heb.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq