Voila, de zwarte besteld voor 357,99€
Nou mijne is nu in Amsterdam volgens Skynet. Zie ik in Skynet ook staan wanneer hij bezorgt wordt ?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik krijg wat meer tracking informatie met de volgende website: http://www.17track.net/nl
Als ik het goed interpreteer dan is mijn pakketje inmiddels in NL aangekomen, 10 juli besteld, 14 juli voorzien van tracking nummer. Wel apart, gezien meerdere hier via UK hun pakketje aangeboden krijgen. Zijn we nu weer in de running voor import heffing/kosten? Wat ervaren jullie als je bovenstaande tracking site gebruikt?
Als ik het goed interpreteer dan is mijn pakketje inmiddels in NL aangekomen, 10 juli besteld, 14 juli voorzien van tracking nummer. Wel apart, gezien meerdere hier via UK hun pakketje aangeboden krijgen. Zijn we nu weer in de running voor import heffing/kosten? Wat ervaren jullie als je bovenstaande tracking site gebruikt?
[ Voor 30% gewijzigd door scarewitch op 18-07-2017 09:06 ]
Hoera, de mijne is binnen. Had nooit de stap gezet als ik hier niet van die positieve verhalen gelezen had. Hulde aan jullie
Even voor de chronologie:
5 juli Platinum versie besteld bij eglobal.eu site voor E361 (incl discount)
6 juli Mail van Eglobal: "Order is dispatching soon"
10 juli Mail van Eglobal: "The products have been sent out to you"
Daarna tracking op de site van Eglobal:
4 2017-07-13Your parcel has arrived at DPD, please follow this link for further information: xxxxxxxx
3 2017-07-12Shipment is en-route to courier depot.
2 2017-07-11In transit.
1 2017-07-10The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
Vervolgens met DPD tracking nummer:
17 Jul 2017 08:47 Amsterdam Your parcel is on the vehicle for delivery
15 Jul 2017 06:58 Amsterdam Your parcel has arrived at the local delivery depot
15 Jul 2017 03:53 Best The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
15 Jul 2017 03:53 Best The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
13 Jul 2017 21:11 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
13 Jul 2017 20:48 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
Verstuurd in de al eerder genoemnde zwarte pastic zak, maar goed verpakt in bubbeltjesplastic.
Even voor de chronologie:
5 juli Platinum versie besteld bij eglobal.eu site voor E361 (incl discount)
6 juli Mail van Eglobal: "Order is dispatching soon"
10 juli Mail van Eglobal: "The products have been sent out to you"
Daarna tracking op de site van Eglobal:
4 2017-07-13Your parcel has arrived at DPD, please follow this link for further information: xxxxxxxx
3 2017-07-12Shipment is en-route to courier depot.
2 2017-07-11In transit.
1 2017-07-10The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
Vervolgens met DPD tracking nummer:
17 Jul 2017 08:47 Amsterdam Your parcel is on the vehicle for delivery
15 Jul 2017 06:58 Amsterdam Your parcel has arrived at the local delivery depot
13 Jul 2017 21:11 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
13 Jul 2017 20:48 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
Verstuurd in de al eerder genoemnde zwarte pastic zak, maar goed verpakt in bubbeltjesplastic.
Niet in het originele doosje?Bart40 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:48:
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ja hoor, in het bubbeltjesplastic zat de originele doos.
Plaatjes uploaden lukt me hier niet
[ Voor 51% gewijzigd door Bart40 op 18-07-2017 09:05 ]
Ik heb gisteren het toestel ook besteld. Heb nu een Samsung S7; ben benieuwd of het een goede keuze is!
Dat denk ik niet. G6 is in veel opzichten net wat minder dan de huidige toptoestellen zoals de S8. In die zin meer vergelijkbaar met de S7.SureshR schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:11:
Ik heb gisteren het toestel ook besteld. Heb nu een Samsung S7; ben benieuwd of het een goede keuze is!
Dat vind jij, ik heb 2 maanden een S8 gehad en vind de LG G6 op veel vlakken een stuk beter dan de S8.ASW1 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:39:
[...]
Dat denk ik niet. G6 is in veel opzichten net wat minder dan de huidige toptoestellen zoals de S8. In die zin meer vergelijkbaar met de S7.
Nee, alleen de status. Bijvoorbeeld out for delivery.Christiano007 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:13:
Nou mijne is nu in Amsterdam volgens Skynet. Zie ik in Skynet ook staan wanneer hij bezorgt wordt ?
Ik zou zelf gewoon de S7 houden. Wat ASW1 al zegt, op wat punten is de G6 wat minder. S7 heeft sowieso een veel betere camera.SureshR schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:11:
Beetje offtopic, maar op welke vlakken dan behalve de quad dac en misschien de wide angle lens?Razer schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:43:
[...]
Dat vind jij, ik heb 2 maanden een S8 gehad en vind de LG G6 op veel vlakken een stuk beter dan de S8.
[ Voor 5% gewijzigd door Ari Gold op 18-07-2017 09:49 ]
Bouwkwaliteit, scherm (geen overdreven AMOLED kleuren en paarse gloed), batterijduur, wide angle lens, geen touchwiz lag enz.Ari Gold schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:48:
[...]
Nee, alleen de status. Bijvoorbeeld out for delivery.
[...]
Ik zou zelf gewoon de S7 houden. Wat ASW1 al zegt, op wat punten is de G6 wat minder. S7 heeft sowieso een veel betere camera.
[...]
Beetje offtopic, maar op welke vlakken dan behalve de quad dac en misschien de wide angle lens?
Imgur ?Bart40 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:01:
[...]
Ja hoor, in het bubbeltjesplastic zat de originele doos.
Plaatjes uploaden lukt me hier niet
Dat zeggen ze. Maar vooralsnog blijft Paypal merkwaardig stil en heb ik nog niets ontvangen.Ari Gold schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:22:
[...]
Paypal is verzekerd en tevens staat dit ook allemaal in dit topic.
26-06 besteld.
01-07 Paypal dispuut geopend omdat eGlobal niet op mails reageerde
13-07 Paypal dispuut laten escaleren naar een claim
Geen telefoon, hoewel DPD tracking laat zien dat hij is afgeleverd en dat ik ervoor getekend heb. Dus mijn gok is dat een van de chauffeurs een mooie LG G6 op mijn kosten heeft.
- Snapdragon 820 vs Snapdragon 821ASW1 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:39:
[...]
Dat denk ik niet. G6 is in veel opzichten net wat minder dan de huidige toptoestellen zoals de S8. In die zin meer vergelijkbaar met de S7.
- 5,1" scherm vs 5,7" scherm (in een behuizing die nauwelijks groter/breder is)
- geen Quad DAC vs Quad DAC
- single sim vs dual sim
- enkele camera vs dual camera
Het verschil is niet wereldschokkend, maar de G6 biedt leuke features om mee te spelen. De dualcamera is heel erg leuk, zelfs al is er kwalitatief niet veel verschil met de camera in de S7 (die nog steeds top is).
Screentobody ratio veel hoger bij de G6. Als je de G6 naast de S7 legt dan zijn de dikke balken onder en boven het scherm van de S7 lelijk.Ari Gold schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:48:
[...]
[...]
Ik zou zelf gewoon de S7 houden. Wat ASW1 al zegt, op wat punten is de G6 wat minder. S7 heeft sowieso een veel betere camera.
[...]
Beetje offtopic, maar op welke vlakken dan behalve de quad dac en misschien de wide angle lens?
Blijft echt een apart verhaal.splackavellie85 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:26:
[...]
Dat zeggen ze. Maar vooralsnog blijft Paypal merkwaardig stil en heb ik nog niets ontvangen.
26-06 besteld.
01-07 Paypal dispuut geopend omdat eGlobal niet op mails reageerde
13-07 Paypal dispuut laten escaleren naar een claim
Geen telefoon, hoewel DPD tracking laat zien dat hij is afgeleverd en dat ik ervoor getekend heb. Dus mijn gok is dat een van de chauffeurs een mooie LG G6 op mijn kosten heeft.

In EU krijg je wel de Exynos octa core.splackavellie85 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:32:
[...]
- Snapdragon 820 vs Snapdragon 821
- 5,1" scherm vs 5,7" scherm (in een behuizing die nauwelijks groter/breder is)
- geen Quad DAC vs Quad DAC
- single sim vs dual sim
- enkele camera vs dual camera
Het verschil is niet wereldschokkend, maar de G6 biedt leuke features om mee te spelen. De dualcamera is heel erg leuk, zelfs al is er kwalitatief niet veel verschil met de camera in de S7 (die nog steeds top is).
Maar inderdaad geen grote verschillen, wel blijft de cam van de S7 toch beter ook al heeft de G6 dual. Die heeft ook alleen meer gimmicks. Denk dat een groot percentage niet eens weet wat quad dac is. Laat staan dat ze het zullen gebruiken.
Beide zullen top telefoons zijn, begrijp me niet verkeerd. Zou de S7 alleen niet voor de G6 vervangen.
Foto is niet zichtbaar:Bart40 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:52:
plaatje van de levering:
http://i.imgur.com/QTSApPB.jpg
"Deze afbeelding is 2976 * 3968 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt."
EDIT: Nu wel
[ Voor 3% gewijzigd door HaskoF op 18-07-2017 11:00 ]
vanavond thuis maar proberen, hier op de zaak wordt imgur geblokkeerd en via de mobiel lukt t me niet echt
Welke BeoPlay oordoppen krijg je er nu eigenlijk via de actie? H3, of een OEM achtig model van BEO?
Ik verwacht ze eigenlijk elk moment binnen te krijgen. Heb goedkeuringsemail gehad (werkt dus inderdaad ook als je je G6 eind april al hebt gekocht, zoals eerder vermeld).
Edit: gevonden
Deze Earphones by B&O
PLAY betreft type HSS-B904 in de kleur ‘black’.
Ik verwacht ze eigenlijk elk moment binnen te krijgen. Heb goedkeuringsemail gehad (werkt dus inderdaad ook als je je G6 eind april al hebt gekocht, zoals eerder vermeld).
Edit: gevonden
Deze Earphones by B&O
PLAY betreft type HSS-B904 in de kleur ‘black’.
[ Voor 18% gewijzigd door Tutti-frutti op 18-07-2017 20:31 ]
Met korting ja. Nog genoeg werkende codes te vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Master_S op 18-07-2017 14:12 ]
Ah ok thnx.Ari Gold schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:48:
[...]
[...]
Dan hoop ik dat hij morgen komt
18 Jul 17 06:32 Amsterdam - NETHERLANDS Arrived Hub
Hier mijn bestelling
http://imgur.com/a/3x3yW
http://imgur.com/a/3x3yW
[ Voor 24% gewijzigd door Bart40 op 18-07-2017 21:32 ]
Zo! Eindelijk track en trace gegevens beschikbaar.
Dit is van de DPD:
Date & Time Location Description
19 Jul 2017 01:52 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
19 Jul 2017 01:39 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
19 Jul 2017 01:38 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
Your estimated delivery date is Thursday 20 July 2017
Nou hopen dat het inderdaad morgen wordt geleverd!
Dit is van de DPD:
19 Jul 2017 01:52 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
19 Jul 2017 01:39 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
19 Jul 2017 01:38 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
BhamRvD86 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:19:
Zo! Eindelijk track en trace gegevens beschikbaar.
Dit is van de DPD:
Zie ginds komt de stoomboot uit "England"weer aan
Heb de zelfde status update van DPD
Die van mij is alleen later gescand
19 Jul 2017 02:30 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
19 Jul 2017 01:45 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
19 Jul 2017 01:44 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
Ik zag een aantal mooie aanbiedingen voorbij schieten voor de g6. Nu wil ik deze telefoon ook bestellen, maar merk dat er een goede Koreaanse versie is, en een iets minder goede eu versie.
Mijn oog is op deze gevallen (er zijn verschillende nl en eu sites en telkens zijn de prijzen een paar euro afwijkend)
https://www.eglobalcentra...08QAvD_BwE#/product/20540
Kan iemand bevestigen of dit de goede versie is, die aanbevolen wordt?
Daarnaast zie ik korting met coupons, is dat door de 6€ eerste klant korting coupon te gebruiken?
Alvast bedankt voor alle goede info in dit topic.
Mijn oog is op deze gevallen (er zijn verschillende nl en eu sites en telkens zijn de prijzen een paar euro afwijkend)
Daarnaast zie ik korting met coupons, is dat door de 6€ eerste klant korting coupon te gebruiken?
rvd86 en darksoul wanneer hebben jullie de g6 besteld?
Kan daar misschien iets van afleiden voor mijn bezorging. Heb nog geen DPD trackingnummer ontvangen. Alleen van DNJ.
Kan daar misschien iets van afleiden voor mijn bezorging. Heb nog geen DPD trackingnummer ontvangen. Alleen van DNJ.
Ja dat is de versie die de eGlobal mensen bestellen.Rolucious schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:02:
Ik zag een aantal mooie aanbiedingen voorbij schieten voor de g6. Nu wil ik deze telefoon ook bestellen, maar merk dat er een goede Koreaanse versie is, en een iets minder goede eu versie.
Er zijn op internet nog wel wat korting coupons te vinden.
Zondag 9 Juli heb ik de telefoon besteld (darksoul volgens mij ook meende ik een keer gelezen te hebben)P107 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:10:
En dus pas sinds vanacht is er de eerste update.
Maar als jij geen T&T heb gekregen van DPD denk ik dat je de T&T nummer die je van eglobal heb gekregen kunt gebruiken bij Skynet.
Maar vanaf waneer je daar de T&T kunt volgen durf ik je niet te zeggen daar ben ik niet bekend mee,
P107 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:10:
Heb iid ook op 9 Juli bestelt met insured mail,eGlobal geeft aan 6 tot 8 werkdagen,dus dat komt een heel eind overeen,nouja 20 Juli zou voor mij dan 9 werkdagen zijn,dus dat zou je wel kunnen aanhouden.RvD86 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:29:
[...]
Zondag 9 Juli heb ik de telefoon besteld (darksoul volgens mij ook meende ik een keer gelezen te hebben)
Maar als jij geen T&T heb gekregen van DPD denk ik dat je de T&T nummer die je van eglobal heb gekregen kunt gebruiken bij Skynet.
Maar vanaf waneer je daar de T&T kunt volgen durf ik je niet te zeggen daar ben ik niet bekend mee,
Wanneer heb je bestelt @P107 ?
Gisteren de G6 bij belsimpel opgehaald voor €390,-
Had graag extra geheugen gehad en dual sim, maar de bootloader niet kunnen unlocken vond ik toch een stap te ver. Nederlandse garantie is natuurlijk ook nooit weg (voor wat het waard is)
Uiteindelijk dus niet bij eglobal besteld maar de LGH-870EU gehaald.
Ondanks dat het een mooi groot scherm is vind ik het toch wel een lomp toestel, zwaar ook. Ongeloofelijke hoeveelheid bloat ook die er op staat.
Hoop dat er snel een custom rom uitkomt want ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in om alles handmatig te moeten verwijderen/veranderen/tweaken totdat het een beetje bij stock android in de burt komt.
Had graag extra geheugen gehad en dual sim, maar de bootloader niet kunnen unlocken vond ik toch een stap te ver. Nederlandse garantie is natuurlijk ook nooit weg (voor wat het waard is)
Ondanks dat het een mooi groot scherm is vind ik het toch wel een lomp toestel, zwaar ook. Ongeloofelijke hoeveelheid bloat ook die er op staat.
Hoop dat er snel een custom rom uitkomt want ik heb er eigenlijk niet zo'n zin in om alles handmatig te moeten verwijderen/veranderen/tweaken totdat het een beetje bij stock android in de burt komt.
[ Voor 5% gewijzigd door ASW1 op 19-07-2017 10:18 ]
Mm welke bloat? Tov Samsung e.d. vond ik het reuze meevallen.ASW1 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:16:
Had graag extra geheugen gehad en dual sim, maar de bootloader niet kunnen unlocked vond ik toch een stap te ver. Nederlandse garantie is natuurlijk ook nooit weg (voor wat het waard is)
Ondanks dat het een mooi groot scherm is vind ik het toch wel een lomp toestel, zwaar ook. Ongeloofelijke hoeveelheid bloat ook die er op staat.![]()
Ik heb Facebook er af gegooid, LG Friends Manager en nog 2 zaken, volgens mij verder geen unwanted dingen gezien. Of zit er op de Europese varianten meer rotzooi dan Taiwan versie?
Heel veel LG shit, instagram, evernote, weet ik het allemaal.Razer schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:19:
Mm welke bloat?
Heb direct geroot en er al heel veel vanaf gegooid.
En natuurlijk alle google onzin, al is dat standaard bij alle telefoons tegenwoordig geloof ik.
Misschien staat er hier meer rotzooi op ja.
Hoe heb je hem bij Belsimpel voor die prijs kunnen krijgen?ASW1 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:16:
Ondanks dat het een mooi groot scherm is vind ik het toch wel een lomp toestel, zwaar ook. Ongeloofelijke hoeveelheid bloat ook die er op staat.![]()
Simyo abbo erbij.alwaysleft schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:24:
Hoe heb je hem bij Belsimpel voor die prijs kunnen krijgen?
Lucky bastarddarksoul1 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:41:
[...]
[...]
Heb iid ook op 9 Juli bestelt met insured mail,eGlobal geeft aan 6 tot 8 werkdagen,dus dat komt een heel eind overeen,nouja 20 Juli zou voor mij dan 9 werkdagen zijn,dus dat zou je wel kunnen aanhouden.
Wanneer heb je bestelt @P107 ?
Hier ook 9 juli, maar nog geen T&T gekregen. Heb op de diverse sites al gekeken, maar nergens nog iets te vinden dat de mijn al binnen europa ergens is. Zou de mijne de vlucht gemist hebben
Nou ja, geen haast gelukkig, behalve steeds meer ongeduld haha. Ben wel erg nieuwsgierig naar de telefoon. Gelukkig zit mijn vrouw met kraamverlof thuis, dus hopelijk geen taferelen dat DPD o.i.d. niet netjes afleverd
psn: splettervlek
Hij blijft nog op ' arrived at hub ' staan op Skynet. Hoe lang gaat het nog duren ....
Nee ik ben ook niet ongeduldig
Vind het ook wel meevallen hoeveel bloatware er op staat. Wel een en ander uitgezet.Razer schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:19:
[...]
Mm welke bloat? Tov Samsung e.d. vond ik het reuze meevallen.
Ik heb Facebook er af gegooid, LG Friends Manager en nog 2 zaken, volgens mij verder geen unwanted dingen gezien. Of zit er op de Europese varianten meer rotzooi dan Taiwan versie?
Dan zal hij vandaag denk ik veranderen naar out for delivery. Ging bij mij ook na 1 dag. Hopelijk niet een rescheduled voor jou.Christiano007 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:49:
Hij blijft nog op ' arrived at hub ' staan op Skynet. Hoe lang gaat het nog duren ....
Net gebeld, staat voor morgen helaasAri Gold schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:16:
[...]
Vind het ook wel meevallen hoeveel bloatware er op staat. Wel een en ander uitgezet.
[...]
Dan zal hij vandaag denk ik veranderen naar out for delivery. Ging bij mij ook na 1 dag. Hopelijk niet een rescheduled voor jou.
even nog wat plaatjes, dan weten jullie waar je op zit te wachten

Oh ja, en de adapter natuurlijk.ASW1 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:16:

HmmRvD86 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:29:
[...]
Zondag 9 Juli heb ik de telefoon besteld (darksoul volgens mij ook meende ik een keer gelezen te hebben)
Klopt ik kan bij DNJ en Skynet controleren, maar staat dat die in Hong Kong is met: 'Sorted to Destination' al een eeuwigheid (... Oké, overdreven, maar wel vanaf 13 juli.)
Tot nu toe ben ik zeer tevreden met eGlobal. Ik heb al eerder een post geplaatst over mijn ervaring met bestellen en annuleren bij eGlobal. Misschien vraag je je toch af wat er gebeurd als je een toestel met gebreken krijgt van de shop uit HK. Mijn LG g6 maakt een hoorbaar buzzend geluid, eerst vanaf 30 cm te horen en nu vanaf 15-20 cm, te horen wanneer het scherm aan staat (alleen in een stille omgeving). Op zatedag 19-7 heb ik een RMA case aangemaakt. Vandaag - na het toesturen van een geluidsfragment hebben ze gereageerd met het volgende:
Buiten Nederland bestellen bij een voor mij onbekende webshop blijft spannend. Voor mij speelde vooral de gedachte.. wat nou als ik een gebrekkig product ontvang. Gaat tot nu toe goed
Het geluidsfragment https://www.dropbox.com/s...lb/g6screensound.m4a?dl=0.From the information you have provided us, we believe that your [item] of order number [..] is a DOA case (Dead on Arrival). We will be arranging a replacement to be delivered to you once we have received and inspected the DOA item, we shall inform you immediately once the item has been inspected with the outcome. Should the item being inspected and found that it is not a DOA item, we shall inform you immediately by providing you a report and quotation on the inspection/repair fee plus the returning shipping cost needed for our item before we further proceed with it.
Buiten Nederland bestellen bij een voor mij onbekende webshop blijft spannend. Voor mij speelde vooral de gedachte.. wat nou als ik een gebrekkig product ontvang. Gaat tot nu toe goed
Ik heb momenteel twee bestellingen uit staan, waarbij 1 de status heeft van "Amsterdam - NETHERLANDS, Checked in at station op 18juli" en de ander "Hong Kong, Checked out from station 14juli". Beide zijn op hetzelfde moment besteld en hebben beide dezelfde eerste status met aangemeld voor verzending, en sorted to destination from HongKong ontvangen. Dit was 14 juli.P107 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:19:
[...]
Hmm. Ik heb ook die zondagmiddag besteld.
Klopt ik kan bij DNJ en Skynet controleren, maar staat dat die in Hong Kong is met: 'Sorted to Destination' al een eeuwigheid (... Oké, overdreven, maar wel vanaf 13 juli.)
Heel netjes zeg, maar als ik het goed lees hoef je hem dus niet terug te sturen?huggohuss schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:39:
Tot nu toe ben ik zeer tevreden met eGlobal. Ik heb al eerder een post geplaatst over mijn ervaring met bestellen en annuleren bij eGlobal. Misschien vraag je je toch af wat er gebeurd als je een toestel met gebreken krijgt van de shop uit HK. Mijn LG g6 maakt een hoorbaar buzzend geluid, eerst vanaf 30 cm te horen en nu vanaf 15-20 cm, te horen wanneer het scherm aan staat (alleen in een stille omgeving). Op zatedag 19-7 heb ik een RMA case aangemaakt. Vandaag - na het toesturen van een geluidsfragment hebben ze gereageerd met het volgende:
[...]
Het geluidsfragment https://www.dropbox.com/s...lb/g6screensound.m4a?dl=0.
beter lezen?alwaysleft schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:31:
[...]
Heel netjes zeg, maar als ik het goed lees hoef je hem dus niet terug te sturen?
We will be arranging a replacement to be delivered to you once we have received and inspected the DOA item,
Lees het ja, dan nog keurige reactieAggressor schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:45:
[...]
beter lezen?
We will be arranging a replacement to be delivered to you once we have received and inspected the DOA item,
Tot nu toe tevreden over snelheid van eGlobal:
- 17 juli: zwarte LG G6 H870DS besteld
- 18 juli: mail van eGlobal: Order is dispatching soon
- 19 juli: mail van eGlobal: New shipment was created (The products have been sent out to you)
In de shipping mail staat het volgende:
Shipping method: Economy Express Shipping
Shipment date: 2017-07-20, 01:01
Carrier: CENTRAL-POST-01
- 19 juli: mail van eGlobal: New shipment was created (The products have been sent out to you)
Vanuit welk bedrijf heb jij de tracking gekregen? Ik heb namelijk enkel staan:Master_S schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:39:
Tot nu toe tevreden over snelheid van eGlobal:
19 Jul 2017 02:15 Feltham Your parcel is on its way
Het parcelnumber die je ziet op de site van DPD kun je gebruiken om je pakket te tracen op de NL - site (www.dpd.nl).
Mijn besteldatum van de G6: 9 juli zondag.
Datum Tijd Plaats Pakketstatus+
20.07.2017 07:05 Berkel en Rodenr ...Op het depot
19.07.2017 01:37 Oldbury (GB) Onderweg.
12.07.2017 07:02 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.
Mijn besteldatum van de G6: 9 juli zondag.
Datum Tijd Plaats Pakketstatus+
20.07.2017 07:05 Berkel en Rodenr ...Op het depot
19.07.2017 01:37 Oldbury (GB) Onderweg.
12.07.2017 07:02 DPD Data centrum
De verzender heeft het pakket aangemeld bij DPD.
Oehhh... Huidige DPD status: Bezorger heeft nog 4 stops voor hij je pakket bezorgt. wordt bezorgd op donderdag, 20 juli 2017 door onze bezorger tussen 08:11 en 09:11
Gelukkig is mn vrouw thuis:D
Heb jij voor de betaalde variant gekozen voor de verzending of de gratis versie?RvD86 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:58:
Oehhh... Huidige DPD status: Bezorger heeft nog 4 stops voor hij je pakket bezorgt. wordt bezorgd op donderdag, 20 juli 2017 door onze bezorger tussen 08:11 en 09:11
Ik heb dezelfde dag besteld als jij, 9 juli, maar hier geen T&T. Wellicht krijg je die niet als je de gratis verzendmethode gebruikt. (Of mijn g6 is daadwerkelijk een paar vliegtuigen later verstuurd)
Klopt betaalde verzending.RavenLord schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:10:
[...]
Heb jij voor de betaalde variant gekozen voor de verzending of de gratis versie?
Ik heb dezelfde dag besteld als jij, 9 juli, maar hier geen T&T. Wellicht krijg je die niet als je de gratis verzendmethode gebruikt. (Of mijn g6 is daadwerkelijk een paar vliegtuigen later verstuurd)
Vond het toch wel spannend, telefoon was al zo goedkoop dat ik die paar euro voor verzekerd verzenden erbij heb gedaan...
Op de site van DPD
"Vanwege de Nijmeegse Vierdaagse lopen pakketten in en rondom en Nijmegen vertraging op. Bekijk het overzicht op pakketalert."
Kom uit Nijmegen,was te verwachten dus.
Overigens is mijn pakket nog (steeds) in Veenendaal.
20.07.2017 03:54 Veenendaal (NL)
Op het depot
20.07.2017 00:50 Best (NL)
Onderweg.
geduld is een .....
track my orders>shipping information (tracking)?
Edit:
Krijg net SMS binnen word bezorgd tussen 9:57 en 10:57
"Vanwege de Nijmeegse Vierdaagse lopen pakketten in en rondom en Nijmegen vertraging op. Bekijk het overzicht op pakketalert."
Kom uit Nijmegen,was te verwachten dus.
Overigens is mijn pakket nog (steeds) in Veenendaal.

20.07.2017 03:54 Veenendaal (NL)
Op het depot
20.07.2017 00:50 Best (NL)
Onderweg.
geduld is een .....
Kun je ook niks terugvinden kwa T&T op de eGlobal site?RavenLord schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:10:
[...]
Heb jij voor de betaalde variant gekozen voor de verzending of de gratis versie?
track my orders>shipping information (tracking)?
Edit:
Krijg net SMS binnen word bezorgd tussen 9:57 en 10:57
[ Voor 3% gewijzigd door darksoul1 op 20-07-2017 08:47 ]
Nee helaas nergens een status update te vinden. Niet via hen zelf, skynet of 17track.net.
Maar waarschijnlijk dus doordat ik voor de free shipping optie had gekozen. Wellicht bellen ze vandaag bij ons dan ook nog wel vrouw en kind uit bed haha
Top dat ze toch nog langskomen bij jullie. Netjes ook de sms van te voren!
Maar waarschijnlijk dus doordat ik voor de free shipping optie had gekozen. Wellicht bellen ze vandaag bij ons dan ook nog wel vrouw en kind uit bed haha
4:00 vanacht het mailtje gekregen van verzending. So much voor 24 "working hours dispatch".RavenLord schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:10:
[...]
Mijn dispatch date is 20-07-2017. Ik ben benieuwd wanneer deze aankomt.
Ik heb de gratis verzending. Daar krijg je ook tracking.
[ Voor 4% gewijzigd door brammetje1994 op 20-07-2017 09:15 ]
Ik had ook free shipping gekozen en kreeg gewoon een T&T voor Skynet.RavenLord schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:00:
Nee helaas nergens een status update te vinden. Niet via hen zelf, skynet of 17track.net.
Besteldatum zondag 9 juli
Ik krijg net een mail van DPD:
Beste heer/mevrouw,
Je bestelling van CUSTOMS CLEARANCE LIMITED
wordt vandaag tussen 12:46 en 13:46 bezorgd*
Ik krijg net een mail van DPD:
Beste heer/mevrouw,
Je bestelling van CUSTOMS CLEARANCE LIMITED
wordt vandaag tussen 12:46 en 13:46 bezorgd*
Mmmm ga ik dan gewoon pech hebben en is de mijne vertraagd of "verloren". Wachten wordt wel erg spannend zo. Hopelijk enkel een kink in de kabel en staan ze bij ons ook voor de deur. Duimmmmm duimmm
Eindelijk uitsluitsel gekregen, maar niet voordat eGlobal nog even een keer olie op het vuur moest gooien door dit te mailen:
Gelukkig is PayPal wél professioneel, en kreeg ik nog geen uur later dit:Dear Customer,
Thank you for your message.
Upon tracking the parcel, we can see that you have already received the item. Hope you are enjoying it so far.
Zo, nu dit is opgelost kan ik weer op zoek naar een G6. Weer iemand nog een andere shop waar ik de 64GB versie kan kopen?We have concluded our investigation into your case and have decided in your
favor.
We were able to recover 386,57 EUR and this amount has been credited to
you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.
If you are due any additional funds, we will make our best effort to
recover the balance from the seller.
Gelukkig is het goed opgelost, dankzij PayPal. Eglobal blijkt een pure 'dozenschuiver' te zijn, daar hoef je dus geen enkele hulp van te verwachten. Ze hadden minstens onderzoek kunnen doen, zou ze sieren. Maar goed, je krijgt je geld terug en je bent een ervaring rijker.splackavellie85 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:36:
Eindelijk uitsluitsel gekregen, maar niet voordat eGlobal nog even een keer olie op het vuur moest gooien door dit te mailen:
[...]
Gelukkig is PayPal wél professioneel, en kreeg ik nog geen uur later dit:
[...]
Zo, nu dit is opgelost kan ik weer op zoek naar een G6. Weer iemand nog een andere shop waar ik de 64GB versie kan kopen?
Klopt. Overigens is DPD minstens net zo fout. Die reageert gewoon helemaal niet, terwijl een van hun chauffeurs mijn pakket naar alle waarschijnlijkheid buit heeft gemaakt.Pierre_nr1 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:42:
[...]
Gelukkig is het goed opgelost, dankzij PayPal. Eglobal blijkt een pure 'dozenschuiver' te zijn, daar hoef je dus geen enkele hulp van te verwachten. Ze hadden minstens onderzoek kunnen doen, zou ze sieren. Maar goed, je krijgt je geld terug en je bent een ervaring rijker.
eGlobal heeft immers wel verzonden, maar het is DPD die claimt dat ik het pakket heb ontvangen en ervoor heb getekend.
Dat is absoluut waar, DPD zit fout en doet er niets mee. Blijkt wel weer dat aangetekend versturen weinig tot geen waarde heeft.splackavellie85 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:54:
[...]
Klopt. Overigens is DPD minstens net zo fout. Die reageert gewoon helemaal niet, terwijl een van hun chauffeurs mijn pakket naar alle waarschijnlijkheid buit heeft gemaakt.
eGlobal heeft immers wel verzonden, maar het is DPD die claimt dat ik het pakket heb ontvangen en ervoor heb getekend.
Fijn dat het is opgelost, jammer van die trap na van Eglobal.splackavellie85 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:36:
[...]
Gelukkig is PayPal wél professioneel, en kreeg ik nog geen uur later dit:
[...]
Zo, nu dit is opgelost kan ik weer op zoek naar een G6. Weer iemand nog een andere shop waar ik de 64GB versie kan kopen?

Het is lastig voor Eglobal om te achterhalen waar het fout is gegaan. In dit geval zou DPD het moeten onderzoeken. Zij claimen dat splackavellie85 heeft getekend, wat dus niet zo is. Dit betekent dat ze een chaffeur hebben die onbetrouwbaar is. Daar zou je toch als bedrijf zijnde achteraan willen gaan?
Dit ja. Wat ik denk is dat ze de keren dat het misgaat over het hoofd zien omdat het nauwelijks gebeurd en niet meer te traceren is?HaskoF schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:28:
Het is lastig voor Eglobal om te achterhalen waar het fout is gegaan. In dit geval zou DPD het moeten onderzoeken. Zij claimen dat splackavellie85 heeft getekend, wat dus niet zo is. Dit betekent dat ze een chaffeur hebben die onbetrouwbaar is. Daar zou je toch als bedrijf zijnde achteraan willen gaan?
Verwijderd
Mijn eGlobal Central NL ervaring (standaard shipping, niet verzekerd).
Totale duur: 20 dagen (14 werkdagen)
Bevoorrading: 6 dagen (4 werkdagen)
Inpakken: 5 dagen (3 werkdagen)
Verzending (vanaf order dispatched): 9 dagen (7 werkdagen)
Ik denk dat 20 dagen een worst-case scenario is.
Wanneer het product wel direct op voorraad is, zou je kunnen aannemen dat het maximaal 2 weken duurt voordat je je bestelling ontvangt.
In de tussentijd heb ik twee keer gemaild (ticket ingediend via https://eglobalcentralnl.zendesk.com/hc/nl/requests/new). Binnen twee werkdagen reacties gehad van een Nederlander waaruit duidelijk werd dat mijn product binnenkort weer op voorraad zou zijn en dat het inpakken een aantal dagen extra kan duren om wat voor reden dan ook.
Om te concluderen: eGlobal Central NL doet in principe wat het zegt: je ontvangt je producten in 6-8 werkdagen na verzending, je krijgt reacties op je vragen. Je moet wel realiseren dat het even kan duren voordat je product ook daadwerkelijk wordt verzonden, afhankelijk van de bevoorrading en de duur van het inpakken van je product. Heb je haast? Bestel hier niet. Heb je 2 a 3 weken geduld? Dan kan je flink geld besparen via deze website. Dit alles is natuurlijk alleen van toepassing als uitzonderlijke gevallen zich niet voordoen (kwijtraken van producten, kapotte producten, etc.).
E-mail updates
1 juli 00:17 - Bestelling geplaatst (eGlobal)
7 juli 11:24 - Bestelling aan het inpakken (eGlobal)
12 juli 6:44 - Order dispatched (DPD)
13 juli 3:46 - Producten verzonden (eGlobal - link naar tracking.jancoecommerce.com).
DPD updates
20 Jul 2017 09:51 Rotterdam Your parcel is on the vehicle for delivery between 15:19 and 16:19
20 Jul 2017 08:08 Rotterdam Your parcel is on the vehicle for delivery
20 Jul 2017 07:07 Rotterdam Your parcel has arrived at the local delivery depot
20 Jul 2017 00:55 Best The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
20 Jul 2017 00:55 Best The parcel is in transit on its journey to local delivery destination. Track your parcel here for regular updates.
19 Jul 2017 01:40 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
19 Jul 2017 01:39 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
12 Jul 2017 06:44 Order information has been transmitted to DPD.
Totale duur: 20 dagen (14 werkdagen)
Bevoorrading: 6 dagen (4 werkdagen)
Inpakken: 5 dagen (3 werkdagen)
Verzending (vanaf order dispatched): 9 dagen (7 werkdagen)
Ik denk dat 20 dagen een worst-case scenario is.
Wanneer het product wel direct op voorraad is, zou je kunnen aannemen dat het maximaal 2 weken duurt voordat je je bestelling ontvangt.
In de tussentijd heb ik twee keer gemaild (ticket ingediend via https://eglobalcentralnl.zendesk.com/hc/nl/requests/new). Binnen twee werkdagen reacties gehad van een Nederlander waaruit duidelijk werd dat mijn product binnenkort weer op voorraad zou zijn en dat het inpakken een aantal dagen extra kan duren om wat voor reden dan ook.
Om te concluderen: eGlobal Central NL doet in principe wat het zegt: je ontvangt je producten in 6-8 werkdagen na verzending, je krijgt reacties op je vragen. Je moet wel realiseren dat het even kan duren voordat je product ook daadwerkelijk wordt verzonden, afhankelijk van de bevoorrading en de duur van het inpakken van je product. Heb je haast? Bestel hier niet. Heb je 2 a 3 weken geduld? Dan kan je flink geld besparen via deze website. Dit alles is natuurlijk alleen van toepassing als uitzonderlijke gevallen zich niet voordoen (kwijtraken van producten, kapotte producten, etc.).
E-mail updates
1 juli 00:17 - Bestelling geplaatst (eGlobal)
7 juli 11:24 - Bestelling aan het inpakken (eGlobal)
12 juli 6:44 - Order dispatched (DPD)
13 juli 3:46 - Producten verzonden (eGlobal - link naar tracking.jancoecommerce.com).
DPD updates
20 Jul 2017 09:51 Rotterdam Your parcel is on the vehicle for delivery between 15:19 and 16:19
20 Jul 2017 08:08 Rotterdam Your parcel is on the vehicle for delivery
20 Jul 2017 07:07 Rotterdam Your parcel has arrived at the local delivery depot
19 Jul 2017 01:40 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Netherlands
19 Jul 2017 01:39 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
12 Jul 2017 06:44 Order information has been transmitted to DPD.
Het lijkt mij vrij makkelijk te achterhalen: je kijkt wanneer het pakketje zogenaamd is afgeleverd (en waar dat adres was) en je zoekt terug in de planning welke chauffeur er op die route stond.alwaysleft schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:34:
[...]
Dit ja. Wat ik denk is dat ze de keren dat het misgaat over het hoofd zien omdat het nauwelijks gebeurd en niet meer te traceren is?
Wel fijn om te zien dat er genoeg mensen wel hun G6 ontvangen. Maar gezien mijn persoonlijke ervaring (en het gebrek aan garantie), betaal ik liever een paar tientjes meer.
Nou ik zou hem vandaag krijgen maar Skynet is mijn order vergeten om in het systeem te zetten
. Dat wordt volgens hen dus weer morgen. Geen ramp maar wel jammer
De mijne is binnen. Mijn vrouw heeft thuis het pakket mogen ontvangen:)
Zondag 9 juli besteld en 20 juli ontvangen.
9 werkdagen heeft het geduurd.
Zondag 9 juli besteld en 20 juli ontvangen.
9 werkdagen heeft het geduurd.
Hier is die vanmorgen ook binnen gekomen:)
hier ook 9 dagen...die van mij heeft samen gereisd met een aantal andere...
Gelijk maar even opgehaald.
Geweldig mooi toestel met mooi scherm.
Ik verkas ook naar ervaringen..
Alles die hem nog moeten ontvangen.
Succes en veel plezier ermee alvast
hier ook 9 dagen...die van mij heeft samen gereisd met een aantal andere...
Gelijk maar even opgehaald.
Geweldig mooi toestel met mooi scherm.
Ik verkas ook naar ervaringen..
Alles die hem nog moeten ontvangen.
Succes en veel plezier ermee alvast
Wat is jou verzend status bij skynet? Bij mij lijken ze maar niet verder te komen, we zijn dan ook helemaaaaaaaaaal niet ongeduldig of zoChristiano007 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:58:
Nou ik zou hem vandaag krijgen maar Skynet is mijn order vergeten om in het systeem te zetten. Dat wordt volgens hen dus weer morgen. Geen ramp maar wel jammer
Arrived Hubscarewitch schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:33:
[...]
Wat is jou verzend status bij skynet? Bij mij lijken ze maar niet verder te komen, we zijn dan ook helemaaaaaaaaaal niet ongeduldig of zo
Staat in mijn bericht hé, mail van eGlobal met tracking.brammetje1994 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:40:
[...]
Vanuit welk bedrijf heb jij de tracking gekregen? Ik heb namelijk enkel staan:
19 Jul 2017 02:15 Feltham Your parcel is on its way
Jeuh!!! Na een week eindelijk een update van waar mijn G6 is.
20 Jul 17 - 15:22 - Amsterdam - NETHERLANDS - Arrived Hub
In NL dus. Hopelijk leveren ze het morgen.
20 Jul 17 - 15:22 - Amsterdam - NETHERLANDS - Arrived Hub
In NL dus. Hopelijk leveren ze het morgen.
Ik heb nu een status verandering met dezelfde omschrijving. Dus 2 maal arrived hub
2017-07-20 15:28:12 Checked in at station Amsterdam - NETHERLANDS
2017-07-14 12:14:02 Checked out from station Hong Kong
2017-07-13 09:39:34 Shipment Information Received Hong Kong
Hier ook. Toch een vlucht later dus haha. Stond net op t punt om ze een mail te sturen.
2017-07-13 09:39:34 Shipment Information Received Hong Kong
Hier ook. Toch een vlucht later dus haha. Stond net op t punt om ze een mail te sturen.
En de G6 is binnen!
Vanmiddag afgeleverd door DPD
Ook op 9 juli besteld...dus ze hebben Mooi samen gereisd 😀
Mooi toestel!
Nu alles overzetten vanaf de G3. Die mag daarna met pensioen.
Vanmiddag afgeleverd door DPD
Ook op 9 juli besteld...dus ze hebben Mooi samen gereisd 😀
Mooi toestel!
Nu alles overzetten vanaf de G3. Die mag daarna met pensioen.
Mijne vanmorgen ook mogen ontvangen,9 juli idem.
Meeste al overgezet/omgezet.
Eerste indruk na een paar uurtjes zeer tevreden.
Out of the Box was de accu 45% deze ging rap omlaag(eerste gebruik,alles omzetten etc,zwaar gebruik)
Bij 3% op de oplader gegooid tot 100%,opnieuw opgestart,en nou kijken wat de SOT zal worden
Dankzij alle positieve eGlobal (nouja meeste dan)berichten overstag gegaan,en nu in het bezit van een toptoestel voor een topprijs.
Nu verder op het ervaring topic
Succes met de rest van de bestellingen
Eerste indruk na een paar uurtjes zeer tevreden.
Out of the Box was de accu 45% deze ging rap omlaag(eerste gebruik,alles omzetten etc,zwaar gebruik)
Bij 3% op de oplader gegooid tot 100%,opnieuw opgestart,en nou kijken wat de SOT zal worden
Dankzij alle positieve eGlobal (nouja meeste dan)berichten overstag gegaan,en nu in het bezit van een toptoestel voor een topprijs.
Ik start gisteren mijn net geleverde telefoon op.
Staat meteen ingesteld op Nederlands!
Op een telefoon die bestemd is voor de Aziatische markt?
nu zat ik te denken, Zou Eglobal daarom de verpakkingen los halen en ze vast op de taal zetten van het land waar ze ze naartoe verzenden?
en dan weer uitzetten en inpakken?
weten ze meteen of deze werkt.
Of is dit nu een hele rare gedachten...
nu zat ik te denken, Zou Eglobal daarom de verpakkingen los halen en ze vast op de taal zetten van het land waar ze ze naartoe verzenden?
[ Voor 4% gewijzigd door RvD86 op 21-07-2017 09:27 ]
Na wederom nóg een belletje naar Skynet (ik moet nog terug gebeld worden), zie ik eindelijk een leuke status.
21 Jul 17
09:56
Amsterdam - NETHERLANDS
Out for Delivery
Nu maar hopen dat ze niet tussen 16:00 / 17:00 komen want dan ben ik niet thuis
21 Jul 17
Amsterdam - NETHERLANDS
Out for Delivery
Nu maar hopen dat ze niet tussen 16:00 / 17:00 komen want dan ben ik niet thuis
GPS? Het apparaat kan je locatie zien en automatisch de taal instellen?RvD86 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:20:
Ik start gisteren mijn net geleverde telefoon op.
mmm...Daar had ik nog niet over nagedacht iddbrammetje1994 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:19:
[...]
GPS? Het apparaat kan je locatie zien en automatisch de taal instellen?
apart dat batterij zo kan verschillen, toen ik hem out of the box haalde stond het op 69%darksoul1 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 20:19:
Mijne vanmorgen ook mogen ontvangen,9 juli idem.
Eerste indruk na een paar uurtjes zeer tevreden.![]()
Bij 3% op de oplader gegooid tot 100%,opnieuw opgestart,en nou kijken wat de SOT zal worden![]()
Dankzij alle positieve eGlobal (nouja meeste dan)berichten overstag gegaan,en nu in het bezit van een toptoestel voor een topprijs.![]()
veel plezier met je telefoon, ik heb hem nu 1,5 week en ben er erg blij mee
btw als iemand nog een toestel gaat halen ik bezit nog een kortingscode voor €10
DM me erover
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 21-07-2017 10:29 ]
nothing stops this train
2017-07-21 11:32:35 Shipment Delivered to | V. Amsterdam - NETHERLANDS
2017-07-21 08:16:01 Out for delivery Amsterdam - NETHERLANDS
2017-07-13 09:39:34 Shipment Information Received
2017-07-09 besteld
12 dagen van bestelling tot de deur/keukentafel, best netjes dus met free shipping van een bedrijf met gefotoshopte tussenleveranciers enzo
vanmiddag na het werk meteen kijken of alles netjes werkt!
2017-07-21 08:16:01 Out for delivery Amsterdam - NETHERLANDS
2017-07-13 09:39:34 Shipment Information Received
2017-07-09 besteld
12 dagen van bestelling tot de deur/keukentafel, best netjes dus met free shipping van een bedrijf met gefotoshopte tussenleveranciers enzo
Jeuh! Net gebracht.
21 Jul 17 13:32 Amsterdam - NETHERLANDS Delivered
21 Jul 17 08:20 Amsterdam - NETHERLANDS Out for Delivery
20 Jul 17 15:22 Amsterdam - NETHERLANDS Arrived Hub
14 Jul 17 12:16 HONG KONG Sorted to Destination
9 Jul 17 Besteld
13 dagen (waarvan 3 dagen zat/zon) van bestelling tot mijn huis.
Ik verhuis dus naar het andere topic.
21 Jul 17 13:32 Amsterdam - NETHERLANDS Delivered
21 Jul 17 08:20 Amsterdam - NETHERLANDS Out for Delivery
20 Jul 17 15:22 Amsterdam - NETHERLANDS Arrived Hub
14 Jul 17 12:16 HONG KONG Sorted to Destination
9 Jul 17 Besteld
13 dagen (waarvan 3 dagen zat/zon) van bestelling tot mijn huis.
Ik verhuis dus naar het andere topic.
Jeuj ik heb hem ook binnen eindelijk 
Besteld met gratis shipping : 7-7
Verzonden: 14-7
Ontvangen (met dag vertraging) : 21-07
21 Jul 17
13:57
Amsterdam - NETHERLANDS
Delivered
21 Jul 17
Amsterdam - NETHERLANDS
Out for Delivery
20 Jul 17
15:33
Amsterdam - NETHERLANDS
Arrived Hub
18 Jul 17
06:32
Amsterdam - NETHERLANDS
Arrived Hub
14 Jul 17
12:03
HONG KONG
Sorted to Destination
Besteld met gratis shipping : 7-7
Verzonden: 14-7
Ontvangen (met dag vertraging) : 21-07
21 Jul 17
13:57
Amsterdam - NETHERLANDS
Delivered
21 Jul 17
Amsterdam - NETHERLANDS
Out for Delivery
20 Jul 17
15:33
Amsterdam - NETHERLANDS
Arrived Hub
18 Jul 17
06:32
Amsterdam - NETHERLANDS
Arrived Hub
14 Jul 17
12:03
HONG KONG
Sorted to Destination
Ook hier netjes afgeleverd. Snelle blik gewaagd, zag er netjes uit, zat in rode DNJ zak de rest hetzelfde verpakt
als bij eerdere foto's te zien.
als bij eerdere foto's te zien.
Amai, zal precies snel geleverd worden, op tracking DPD staat volgende:
21 Jul 2017 21:05 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
21 Jul 2017 20:49 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Belgium
21 Jul 2017 20:48 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
Zit dus al in de UK, pas 17 juli besteld
Is wel heel snel, dus ik betwijfel of het wel echt al verwerkt is door DPD, maar we zullen zien.
21 Jul 2017 21:05 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
21 Jul 2017 20:49 Hub 3 - Bham Your parcel has left the United Kingdom and is on its way to Belgium
21 Jul 2017 20:48 Hub 3 - Bham We have your parcel and it's on its way to our depot
Is wel heel snel, dus ik betwijfel of het wel echt al verwerkt is door DPD, maar we zullen zien.
[ Voor 11% gewijzigd door Master_S op 22-07-2017 16:42 ]
Wat een mazzel! Ik heb de 16e besteld en nog geen update van DPD. Gebruikt iedereen de link uit de mail van DPD? Of zijn er andere manieren te tracken? Heb namelijk zelf nog geen update gehad. Dan moet ik ook wel zeggen dat de mijne pas de 19e echt op de post ging.Master_S schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 15:47:
Amai, zal precies snel geleverd worden, op tracking DPD staat volgende:
Ik heb geen mail gehad van DPD. Wel trackingnummer via eGlobal tracking link.brammetje1994 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 23:31:
[...]
Wat een mazzel! Ik heb de 16e besteld en nog geen update van DPD. Gebruikt iedereen de link uit de mail van DPD? Of zijn er andere manieren te tracken? Heb namelijk zelf nog geen update gehad. Dan moet ik ook wel zeggen dat de mijne pas de 19e echt op de post ging.
Via de tracking code van eglobal kom ik automatisch uit bij DPD, na wat doorklikken. 17e besteld trouwens.Master_S schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 23:37:
[...]
Ik heb geen mail gehad van DPD. Wel trackingnummer via eGlobal tracking link.
Ik ook. Zit die bij jou ook al in Bham met DPD ?SureshR schreef op zondag 23 juli 2017 @ 01:32:
[...]
Via de tracking code van eglobal kom ik automatisch uit bij DPD, na wat doorklikken. 17e besteld trouwens.
Ja, en de verwachte bezorgdatum is aankomende dinsdag - zou mooi zijn.Master_S schreef op zondag 23 juli 2017 @ 07:30:
[...]
Ik ook. Zit die bij jou ook al in Bham met DPD ?
Ik heb trouwens bij eGlobalcentral.eu besteld. Waar hebben jullie hem besteld?

Dit is de enige informatie waar ik over beschik.

Ik heb ook via eglobalcentral.eu besteld. Wel verzekerd verzonden. Enige informatie die ik nu heb is via de tracking site van eglobal. Ik heb hem 19/07 besteld.brammetje1994 schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:53:
Ik heb trouwens bij eGlobalcentral.eu besteld. Waar hebben jullie hem besteld?
[afbeelding]
#DateParcel Status
#4 2017-07-23 Shipment will arrive at courier depot for sorting shortly.
#3 2017-07-22 Shipment is en-route to courier depot.
#2 2017-07-21 In transit.
#1 2017-07-20 The parcel has been picked by the courier; The parcel has left the courier's warehouse.
Let op:
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic
Ervaringen en discussies horen in ~~~[LG G6] Ervaringen & Discussie
Accessoires horen in: [LG G6] Het grote Accessoires topic