[iOS/Android] Fire Emblem Heroes

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Nou die legendary hero banner was na mijn eerste "jackpot" ronde echt een drama. Uiteindelijk ben ik geeindigd met 11% kans op 5*....

Met de NY banner ook al geen geluk gehad. Al 3 rondes gedaan en echt niks nuttigs... Gelukkig duurt hij een maand, dus nog wel wat tijd om orbs te verzamelen. Ik wil echt die flying Azura hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb niks van de 5* pool kunnen trekken uit zowel de legendary als de kerst banner. Uiteindelijk op 10,5% (maal twee) Kansloos dus. Nu vandaag maar even de TT uitgrinden, zonder 40% bonus units uiteraard...

Anderhalf uur verder en nog 10.000 TT points te gaan /sigh

ugh uiteraard kom ik met één account precies uit op 99.998 |:( Hoe krijg ik het voor elkaar...
Anyway de orbs zijn weer binnen, maar voorlopig weer even genoeg ge TT

[ Voor 36% gewijzigd door rockhopper op 08-01-2018 20:12 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ja ik heb gisteravond en vanochtend ongeveer 20K in TT gegrind...naja auto-battle uiteraard. Aardig wat potions doorheen gegaan, maarja anders gebruik ik ze toch niet :)

Zojuist even een summon ronde gestart op de NY banner. Zat inmiddels op 3.75% en kreeg 1 groene orb, dus denk dan doe ik wel even die groene en dan start ik een nieuwe ronde...en kijk eens wat ik summon |:(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IPXOS0AMO2y3pz62uLChLw13/thumb.png

Van alle groene 5* die er zijn, uiteraard die van de andere banner... Ok is een nieuwe hero (gotta catch em all), maar toch...Naja meteen eruit en weer een summon ronde gedaan...ik zit weer op 3.25%, zegt genoeg :(

En we gaan weer sparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je krijgt tenminste nog 5* spul, ik krijg alleen gunthers en bartres.

Uiteindelijk moest ik nog 25k (x2 natuurlijk) TT doen, dus ja een potion of 15 (x2) er doorheen gejast, want uiteraard geen 40% bonus char, gelukkig nog nowi die me steeds beter begint te bevallen. Overigens gebruik ik toch wel regelmatig potions, als ik even lekker aan het levellen ben of wat aan het puzzelen met bepaalde maps.

Ik denk dat ik zelf ook nog maar even orbs door spaar tot een banner voorbij komt die me echt aanspreekt.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Kheb nu al 4 summon rondes gestart en geen enkele green summon gekregen, maar als troost wel mijn eerste Tiki Young mogen ontvangen. IV +hp -atk, waar je juist het omgekeerde wilt, maar ok...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6nKa0jslhSxEv98nX1LARhkT/thumb.png

Nieuwe TT (mini) is vandaag begonnen, dus weer wat meer gratis orbs. En nieuwe seals, Quick Reposite! Helaas geen 40% bonus, sinds ik nog steeds geen NY hero heb, maar Corrin krijg je gelukkig. Heb wel een 4* Sakura die 40 is voor de 20% bonus voorlopig. Happy farming! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb eindelijk een NY azura te pakken (zo hou ik mooi een compleet azura pakketje) IV true neutral en een 5* black knight genaamd Zelgius (+atk -hp) beide op main en blij mee. Moet alleen azura nog levellen, dus eerste dag waarschijnlijk geen volle bonus. Zou overigens wel tijd worden na de ultra lange dry run tijdens de kerstdagen.

De quick riposte is wel vet, daar zat ik wel op te wachten samen met misschien binnenkort een renewal seal?
De freebie ghb blue mage lijkt me behoorlijk subpar, al heb ik de battles er nog niet bij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Oeh grats met beiden! Ik heb zojuist een ronde gedaan, kreeg 2 groene en 2x Beruka gekregen...the grind continues :D

Kheb dit keer zonder guide/video die ghb op infernal gedaan. Geeft toch iets meer voldoening :) Weet niet hoe goed de hero is, maar volgens mij valt het wel mee. Ik wacht nog steeds op een Linde/Delthea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

In die tier lists (arena en f2p) zit ie bij beide toch in de onderste helft van blauwe mages, maar ik klaag nooit voor freebies. Ik heb de Corrin Archer 5* ook bijna vrijgespeeld. Gelukkig krijg je na 1 rondje al een 4* Corrin zodat je deze keer de 40% bonus niet misloopt (zou Nintendo dan toch naar mijn comments op de enquete geluisterd hebben?)
Azura flier is inmiddels ook lvl 40 al heb ik nog een hele boel SP nodig, gelukkig stroomt dat goed binnen via auto play bij TT maar van mij mag het al vrijdag zijn zodat het weer dubbel sp tijd is. Het nadeel van die dancers is wel dat je ze zelf niet kan dancen, dus ze kunnen echt maar 1x aanvallen per rondje, dat schiet niet op tijdens het levellen.
Ik zie dat ik alleen een tweetal Cain's moet gaan vissen voor wings of mercy 3, ik heb die zelf nog nooit gepulled. De trieste tussenstand is inmiddels 142(143 als ik oliver alvast meetel) van de 208 heroes op mijn main, 137/208 op de 2e account (zonder corrin(tt) en oliver) Vooral veel herhaling bij het summonen.

[ Voor 18% gewijzigd door rockhopper op 16-01-2018 23:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:14
Hier een schedule voor aankomende events:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DT4vwTsUQAEDzOV.jpg

Het wachten loont: ik heb inmiddels 242 orbs gefarmed en 2 Feb begint de special heroes summon event :*)
Dit gaat zeer waarschijnlijk over choose your legends round 2!
vanaf morgen kunnen we als het goed is weer voten voor onze fav hero:
meer info op:
https://serenesforest.net...28-who-will-you-vote-for/

[ Voor 71% gewijzigd door Kol Nedra op 21-01-2018 19:28 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
vergeet niet te stemmen, je mag 1x per dag stemmen op je fav Hero:

https://events.fire-emblem-heroes.com/vote2?locale=en-US

hier een directe link naar de hero op die je moet stemmen ;)

https://events.fire-emble.../series/109/heroes/109024

waarom deze hero:
1. Het is een beast unit, zo krijgen we beast units in FEH
2. een hero die nog niet beschikbaar is

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 23-01-2018 10:18 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:52

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Kol Nedra schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:08:
vergeet niet te stemmen, je mag 1x per dag stemmen op je fav Hero:
Krijg je Orbs voor het stemmen?
Ik heb nog zoveel 4* en minder heroes en na wat zoekwerk blijkt dat je die het beste kan mergen met 5*

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
Kheb inmiddels 60 orbs opgespaard mede door de TT. Zit te denken; doorsparen voor de nieuwe focus in Feb, of toch nog maar een paar keer de NY banner...Flying Dancer...want it! >.<

@1lau Je krijgt alleen SP als je 3* en 4* merged met een 5* (tenzij ik iets mis), dus daar heb je nog minder aan dan de skills die je over kan zetten, en anders heb je nog meer aan de feathers die je krijgt als je ze 'naar huis stuurt'. Kan je tenminste nog wat meer 5* heroes maken.

@Kol Nedra Ik zal mijn vote voor morgen op hem zetten. Kheb toch geen idee wie goed is :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
1lau schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:02:
[...]

Krijg je Orbs voor het stemmen?
Ik heb nog zoveel 4* en minder heroes en na wat zoekwerk blijkt dat je die het beste kan mergen met 5*
geen orbs, maar wel platinum Nintendo points.

@WahWah gewoon lekker sparen, ik summon ENKEL op Legendary banners, meest 5star value per orb!

inmiddels heb ik 247 orbs opgespaard :D
bijna verbreek ik mijn eigen record van 258, moet lukken ;)

mijn alt account heeft 97 orbs, maar hier heb ik een ander strategie; ik summon enkel op armour units!
ik wil 1 sterk team hebben voor mijn 2de account waarbij ik probeer om 2 melee en 2 ranged armour units te hebben, ik mis enkel alleen nog een ranged colorless armour unit, heb wel Tharja, Robin en Amelia :)
wie weet in de toekomst een healer armour unit of een dagger armour unit :D

[ Voor 33% gewijzigd door Kol Nedra op 23-01-2018 14:52 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Dank beide,
Ranulf ziet er wel goed uit

[ Voor 46% gewijzigd door 1lau op 23-01-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Pff ik baal nog steeds dat ik stomme Oliver op infernal niet gedaan kreeg op m'n main. Oké ik had misschien niet tot de laatste paar uur moeten wachten om het te proberen maar toch voelt het als falen (en ja hij komt toch wel weer terug over xx weken en zo denderend is het character niet) maar goed.

Ik ben momenteel ook maar even orbs aan het sparen, die 4* focus banner is behoorlijk faal in mijn ogen, wat vinden jullie er van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Nou ik kon het niet laten en gisteren toch maar een summon ronde gestart op de NY banner...en ja hoor weer 0 green summon kansen...Nou dan maar een rode en laten voor wat het is....en daar was ze dan, Camilla in kimono! Eindelijk een 5* red flying unit. IV (+hp -def) is niet ideaal, but that's life. Nu is mijn flyer team ook weer wat beter en kan ik makkelijker die maandelijkse flyer-only quest doen. Dit was voor mij altijd het "moeilijkste" van al die xxx-only quests. 1 orb, maar elke orb telt! Je moet wat he als je F2P speelt :D

@rockhopper Waardeloos die 4* focus...mijn gratis summon daarop was trouwens een 3* Hana...En ja jammer van Oliver, maar zoals je zegt is hij toch niet zo denderend. 2k feathers is wel een mis :p

@Kol Nedra 1 vote voor Ranulf vandaag. Welke morgen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Camilla wil ik eigenlijk ook nog, maar ze kan me qua stats nog niet overtuigen, echter wil ik m'n camilla setje compleet hebben. .... keuzes keuzes.
Dat van die geen groene orbs zuigt wel erg, heb ik ook heel erg vaak gehad op jacht naar azura en gunnthra. Gunnthra is niet eens gelukt.

Ik hoop inderdaad dat zo'n 4* zwaktebod focus niet terugkomt, al zijn gratis summons altijd welkom natuurlijk. Ik vond de flyer quest altijd wel te doen, maar ik had al twee nukers en een gepimpte cherche, dat helpt wel. Ik had maar matige armor units, dus die waren wat lastiger, maar met black knight en generaal z samen met hector en effie lukt het aardig. Nog geen een armored nuker kunnen summonen helaas. (of archer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
1lau schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 13:51:
[...]

Is er voor vandaag weer een voorkeur?
vandaag ben ik voor deze gegaan:

https://events.fire-emble.../series/109/heroes/109021

;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
@Kol Nedra
Done x3 ;)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Gisteren een summon sessie gestart op de nieuwe banner, want ja groene flying dragon! :D
Ik kreeg wel 1 groene orb, nou toch die gratis summon dan....let's see....en daar kwam uit een groene dragon, alleen niet diegene die kan vliegen :(

Ik spaar de orbs nu wel voor de nieuwe legendary die eraan komt begin feb.

@Kol Nedra Kom maar op met de volgende hero waar we op kunnen stemmen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
@WahWah vandaag is het deze geworden, zoals je ziet wederom een beast unit :)

https://events.fire-emble...series/109/heroes/109026/

morgen doe ik een andere unit van een andere fire emblem :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
@Kol Nedra

Caineghis ziet er wel stoer uit

Hebben je promoties nog wel effect gehad tot nu toe of komen de uitslagen achteraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Geen idee, ik heb de vorige vote compleet gemist, ik ben wel begonnen met spelen 2 februari vorig jaar, maar alles wat niet direct in de app gepromoot is geweest heb ik compleet gemist.
Ik heb voor mijn doen ook weer een flink aantal orbs opzij gezet voor de komende summon sessie. Die groene vliegende draak wil ik uiteraard ook, maar ik heb weinig geluk met draken op m'n main. Ik mis nog altijd de dansende blauwe draak en young tiki. Ik wacht denk ik even af wat er bij de komende banners gaat komen en dan maar eens flink inzetten op ééntje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Hier zijn de voorlopige uitslagen:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/hb0o9tliwbc01.jpg

Hector en Ephraim, daar ben ik erg blij mee.

De nr 2,3 en 4 bij females vind ik maar niks, nr 5 Veronica krijgt vanaf morgen t/m einde van de event mijn vote, ik verwacht niet dat veronica nr 2 zal worden maar kan altijd proberen ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Ik heb maar gekozen voor Ephraim, omdat ik Eirika heb
Members only:

Hoeveel dagen/keer kan er op Veronica worden gestemd?
Geef ons de link trouwens, de website springt van tab naar tab :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
deze link bedoel je?
https://events.fire-emble.../series/113/heroes/113004

morgen is laatste dag om te stemmen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 27-01-2018 23:36 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Gister de nieuw jaars banner gebruikt, omdat deze verliep
[Video: https://www.twitch.tv/videos/224217238]

Resultaat:
Lionheart's Sister - Lachesis
Wildflower - Rebecca
Celebratory Spirit -Azura Wohoo!

Geluidsopname stond uit helaas

Nieuwe banner weer up:
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/Ba6vBF4iW-lg0K5Gtc9cVUOf9bf1VhR3cfiGYcDRYLE.png?w=1024&s=f6e0404dc52226dcbbae6bcb64cf433a

Het wordt weer orbs summoning binnen 4 dagen :P

[ Voor 2% gewijzigd door 1lau op 31-01-2018 13:15 . Reden: links ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
1lau schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 13:14:
Gister de nieuw jaars banner gebruikt, omdat deze verliep
[video]

Resultaat:
Lionheart's Sister - Lachesis
Wildflower - Rebecca
Celebratory Spirit -Azura Wohoo!

Geluidsopname stond uit helaas

Nieuwe banner weer up:
[afbeelding]

Het wordt weer orbs summoning binnen 4 dagen :P
Gz met Azura!
Ik had nog een summon gestart, kreeg 1 groene orb, maar was weer niks en ben toen gestopt en toch maar me orbs te sparen voor de legendary banner. Nog niet gesummoned, vanavond denk ik maar een ronde starten en kijken hoe dat uitpakt. Kheb tot nu toe alle legendaries, dus om me collectie compleet te maken, come on Ike! :D

Ook nog een nieuwe TT mini, dus kan weer orbs farmen daar. De seals zijn mwah...redelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Pfff ik heb er alweer 90 orbs doorgejaagd en nog geen enkele 5* zit inmiddels alweer op 10% pity rate. Echt die legendary banners hebben een hekel aan mij.

Lekker dat je die azura er nog net uit getrokken hebt. Al vermoed ik dat deze wel op repeat gaat komen.

Mijn doel deze banner: ike en gunnthra en sanaki voor main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
@rockhopper
Dat is wel zuur :(
Heb je nog wel Orbs over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Kheb gisteravond ook even 2x een ronde gedaan...en zit nu op 9% pity rate :p
Enige bruikbare van de 10 die ik summonde is een Nowi die ik weer kan opofferen, maar ik bewaar even me feathers om wat meer bruikbare 5* te maken voor die chain battles.

Februarie is begonnen, dus ook weer nieuwe monthly quests...ook hier weer wat orbs te krijgen. Even kijken hoeveel rondes we nog kunnen verzamelen. Ike, Sanaki en Lucina lijken me wel leuk. Een paar Takumi voor de close counter skill zou ook erg welkom zijn :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

1lau schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 00:01:
@rockhopper
Dat is wel zuur :(
Heb je nog wel Orbs over?
Nope, zit nu op 10,5% pity. Gelukkig een nieuwe maand dus wat extra orbs.
Ik denk dat ik maar op al m'n characters fury ga planten want ik krijg bijna alleen maar hinata, (henry) en bartre. Misschien wil feh me iets duidelijk maken ...
Voor de rest is het vooral fodder, maar goed er zitten nog wat dagen in de banner.

In other news:
De winnaars van de voting:
Celica (gaiden echoes) / Veronica (heroes)
Hector (blazing blade) / Ephraim (sacred stones)

Het lijkt erop dat de switch naar Veronica heeft gewerkt.

[ Voor 17% gewijzigd door rockhopper op 01-02-2018 13:11 . Reden: voting results toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Tijd gaat snel om
Fire Emblem Heroes bestaat binnenkort 1 jaar! _o_
De rewards:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DVA-tG1W4AA4q8l?format=jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DVA-uKyWAAArqq7?format=jpg

[ Voor 2% gewijzigd door 1lau op 02-02-2018 10:59 . Reden: links ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@1lau Vervang "binnenkort" maar door vandaag.
De trieste tussenstand op mijn main: 11,5% pity nog altijd niks

2nd account heeft 2 5* binnen, een nephenee (+atk -res) met de banner van vandaag en een sanaki (+def -hp) uit de legendary (maar m'n 2nd had sanaki al)

-edit-
2nd account nog een siegbert (+def -res) gesummoned.

en eindelijk bij 12% pity rate en nog 18 orbs over 1 rode en 3 groene orbs met resultaat: een dubbele 5* namelijk Gunnthra (+hp -def) en een azura (lady of ballads) (+hp -spd) die ik al had (+hp -def) , op mijn main. Nu 0 orbs over, op m'n 2nd account nog iets van 40.

Ik wil toch nog voor Ike gaan, dus het zal nog wel wat tijd grinden worden dit weekend.

Hero stand: main 148/214 2nd 144/214

[ Voor 49% gewijzigd door rockhopper op 02-02-2018 15:25 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Voor de mensen die met deze game willen beginnen, doe dit absoluut nu!!
FEH is nu 1 jaar en 1 dag live, er is enorm veel content beschikbaar en veel gratis orbs.

Ik heb trouwens een hele fijne twitch FEH streamer gevonden, ik raad jullie aan om hem te checken.
Hij is elke dag online in de avonduren.

https://www.twitch.tv/akariss

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
@Kol Nedra
Inderdaad mensen! Download de app en pak de gratis orbs :P
Dank je voor link, ik zal er een keer naar kijken wanneer ik twitch affiliate ben deze maand

Vandaag weer wat helden opgeroepen:
[Video: https://www.twitch.tv/videos/225671147]

Resultaat:
Anamnesis Lady - Eirika (ik had liever z'n broer, maar die zat er volgens mij niet bij)
Brave Mercenary - Ike
Voice of Dreams -Gunnthrá
Absent Archer - Setsuna

Ik hou het wel voorlopig zo denk ik, omdat de totale Orb laags zijn en ik het Pasen en Zomer banner van vorig jaar heb gemist
Die zien er wel heel leuk en grappig uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zo doe ik het ook altijd, als ik onder de 100 orbs kom dan de eerst volgende 5star pull/ronde dan stop ik met de banner.
Met de huidige 2 banners was ik klaar en had nog 135 orbs over :D
nu wacht ik waarschijnlijk op de Hector/Veronica banner of anders volgende maand met de Legendary banner.

3% banners negeer ik 9 van de 10x

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
Nou daar ging ik dan van het weekend.
Geen idee hoeveel orbs ik heb gespendeerd, want ik ging focussen op de kleuren die ik wilde en daarna gewoon stoppen, voornamelijk rood dus. Uiteindelijk heb ik op de Legendary banner Ike (+spd -def) kunnen krijgen!! :D Verder nog een Takumi, maar dat was het dan ook wel..

Op die Hero Fest banner deed ik een volle ronde, want goedkoper en kreeg alle kleuren...2x Sirgurd 8)7
Ik had hem al en had liever Brave Ike gehad, maarja...er valt altijd wat te klagen :D

Kheb nu nog 30 orbs over...wil of nog gokken op groene Ike, of mijn geluk testen voor een groene vliegende draakje....what to do...

zie nu toevallig dat er weer een nieuwe vote ronde is:
https://events.fire-emble...m/referendum?locale=en-US
A Hero Rises: 2/1/18 at 7pm to 2/19/18 at 6:59pm
Now that the Choose Your Legends event is over, it’s time to decide who the number-one Hero is in all of Fire Emblem Heroes! Get ready for a new event: A Hero Rises. The top Hero will be given to players as an in-game present at a later date as a 5-star unit. Check out the Choose Your Legends Round 2 website, and help your favorite Hero rise to the top.
En dit...een nieuw game mode? Tap tap game? Ben benieuwd :)
Illusory Dungeon: 2/8/18 at 11pm to 2/22/18 at 10:59pm
A new in-game event, Tap Battle: Illusory Dungeon, will be here!
Illusory Dungeon is a simple battle game in which you time your taps on the screen to defeat enemies. You can even use Heroes who have not yet been leveled up, so feel free to choose your four favorite Heroes.

What is waiting 100 floors down? Head toward the depths of the mists on the deepest floor of the dungeon.

During this time there will also be daily quests where you can earn different rewards each day. Starting on 2/11/18 at 11pm, there will be two types of Tap Battle quests.
Bron: https://www.nintendo.com/...r-anniversary-celebration

[ Voor 51% gewijzigd door WahWah op 05-02-2018 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Nou @Kol Nedra
Geef je voorkeuren en links weer door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Omdat je toch geen invloed hebt op de stats en skills of zelfs movement skill, kies ik gewoon esthetisch. Maar ik ben dan ook ongehinderd door voorkennis van de andere spellen waar de heroes vandaan komen.

De legend banner summon-fest was een behoorlijke deceptie voor mij met na m'n dubbel op 12% niks meer. Tijdens de superbowl nog wat laatste orbs gefarmed en geëindigd met 10,5% pity en nop (nou vooruit nog een nowi die tzt naar 5* kan en nog een paar hinata. Beide accounts op 0 orbs nu, dus maar weer sparen.

De developers challenge is behoorlijk pittig moet ik zeggen. Wel leuk om weer wat andere builts te zien, misschien moet ik mijn barakken maar eens wat meer gaan legen met skill inheritance.

Die tap game mode, kan leuk zijn, maar ik zit niet op iets dat 100 levels groot is te wachten. Maar even afwachten wat het is voordat ik er echt over oordeel. (ik denk even terug aan super grote dungeons bij Final Fantasy waarbij grinden en nog meer grinden voorop staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
1lau schreef op maandag 5 februari 2018 @ 12:34:
[...]

Nou @Kol Nedra
Geef je voorkeuren en links weer door :P
Micaiah
Hector
Summer Corrin
Myrrh

1 van deze 4 is altijd goed :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Dank je ik heb haar niet, maar gekozen voor Summer Corrin
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DVR9ZpXWkAEVp4U?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Wat was die laatste Lunatic battle moeilijk tegen dat Dragon Team! Aardig wat stamina tegen aan moeten gooien om uiteindelijk een goed team te vinden die er tegen op kon. Moest wel hier en daar wat met seals schuiven voordat het me lukte.

Vandaag een update gekomzen en het battle menu is alvast veranderd zo te zien. Ben nu wel benieuwd naar die taptap game mode :D

Kheb verder nog wat orbs er doorheen gejaagd, maar helaas heb ik mijn draken collectie niet compleet kunnen krijgen :(

Een handje vol orbs bewaard want er komt een valentijn banner zo te zien :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

omg!! dit is ziek! :D

nothing stops this train

• WahWah
Zojuist totaal 50 orbs er doorheen gejaagd. Ja ik wilde graag de armored dragon...maar ik moet voorlopig "genoegen nemen" met Fallen Celica (+spd -def) :p

Kreeg verder nog een 5* Shiro...als extra troostprijs...

Ik heb gewoon echt geen geluk met die speciale armored units...

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik wil graag nog mijn Lyn collectie compleet houden op m'n main, maar nu met die nieuwe banner zal dat er wel niet inzitten. Hopelijk kan ik er nog een Robin uit halen. Voorlopig alleen een feest van 3 en 4 ster units (wel twee 'nieuwe' 4* gelukkig)

Meer geluk in de vorige banners op m'n alt account, zowaar een gratis Felicia 5*, daarvoor nog in de valentines banner een dubbelheader met mae en roy, zodat ik in ieder geval de TT met 40% bonus kan doen.

Met alle quests en bonus maps kom je bijna tijd te kort om alles te spelen en nog een beetje te grinden voor de TT orbs.

Mijn oordeel over de tap-battles is toch wel "meh", weinig beloning en weinig indrukwekkend. Er zit ook geen strategie achter zodat het meer een soort van timing/rammen wordt met verder geen onderverdeling in hogere rank betere rewards. Wat mij betreft een echte misser op alle vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
rockhopper schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:46:
Met alle quests en bonus maps kom je bijna tijd te kort om alles te spelen en nog een beetje te grinden voor de TT orbs.

Mijn oordeel over de tap-battles is toch wel "meh", weinig beloning en weinig indrukwekkend. Er zit ook geen strategie achter zodat het meer een soort van timing/rammen wordt met verder geen onderverdeling in hogere rank betere rewards. Wat mij betreft een echte misser op alle vlakken.
En of je tijd tekort komt. Ik zit pas net over de helft van de max punten in TT, dus dat wordt weer aardig wat potions gebruiken dit weekend om het maximale orbs eruit te krijgen. En er zijn zoveel banners gekomen de afgelopen weken, niet normaal...ze geven je niet echt de veel kans om orbs te grinden nu. Ik heb ook nog gelukkig een Roy eruit weten te persen voor de 40% bonus, anders was ik nog verder van huis...

En ja die tap battle doe ik al helemaal niet meer. Kheb de quest voor de orbs gedaan en die dagelijkse quest sla ik meestal over. Niks interessants aan eigenlijk. Ik heb al geen tijd voor arena, laat staan die tap battles. Vorige arena season had ik echt een paar uur voor het einde van de season mijn beide arena's nog kunnen maxen. Ik deed altijd advance kiezen in Arena Assault, maar dan verlies ik zovaak een hero, dus dit keer deed ik alles beginner en won ik bijna alles zonder een hero te verliezen. Ik rank dan hoger dan als ik probeer advance te doen...

Heb echt een orbs tekort nu....en de volgende legendary banner komt volgende week al...
https://fire-emblem-heroe...tml?id=detail-20180209_01
ik wil heel graag die groene Robin dragon, maar wie weet wat er in de legendary banner zit...ik spaar nu even door, want zo te zien blijft deze Fallen Heroes banner nog 4 dagen actief na de legendary banner.

En blijkbaar heeft die nieuwe Ike de voting gewonnen.
https://events.fire-emblem-heroes.com/referendum/result

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Leuk vandaag bij het inloggen auto prompt naar een level waar je een gratis 5* legendary ike krijgt.
Verder -alweer- een nieuwe banner. Wel heel erg veel heel en erg kort op elkaar.

Op m'n main nog weinig succes met de banners, behalve een liliana waarmee ik de TT kon doen. Dat was trouwens de laatste dag (gisteren) nog aardig buffelen om het af te krijgen tot 100.000 pts.
Op de Fallen Heroes banner ingezet op Robin, maar pas 3 groene orbs gezien in 6 of 7 summon rondjes. Gelukkig was m'n verplichte pick (blauw) een Hardin, eindelijk een ranged encouter op een armored unit.

M'n alt account heeft een beetje meer geluk gehad, helaas geen units waar ik echt voor ging maar toch nog een 5* titania uit één van de weinige groene orbs die op de fallen heroes banner voorbij kwam en vanochtend in het 'gratis' rondje bij de legendary banner 5 orbs gekozen met daarin nog een legendary ike (+res -def). Nagenoeg alle pulls op m'n alt hebben of +hp -atk of +res/def -atk/spd, kortom erge crappy IV, alleen de gratis ike is dan neutral. Maar ja, liever een nieuwe 5* met crappy iv dan de zoveelste bartre of gunter. 8)

Gelukkig wel weer een hoop quests voor nieuwe orbs en morgen dus de nieuwe monthlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ik heb gisteren een paar keer gesummoned op de Legendary banner. Uiteraard een tekort aan blue orbs, want nieuwe legendary. 2x een 5* en beide nieuwe chars, Jaffar (mehh..) en Performing Olivia (dagger dancer) :D IV -def +res niet het beste, maar slecht ook niet dus. Voor de rest was elke blue of Donnel of Oboro....en elke green orb uiteraard de oh zo populaire Bartre of Gunter, maar daar ga ik nu al van uit. Dan is de teleurstelling niet zo groot :p

Vanochtend nog even snel in de quest log gekeken en vele Februari quests nog niet eens gedaan. Uiteindelijk die armor/horse/flyer en nog een paar quests niet gedaan. Denk zo'n 5 orbs gemist te hebben daar helaas, maar de TT wel weer helemaal leeggetrokken. Achja nieuwe maand, nieuwe kansen!

Leuk kado vandaag, sinds ze een award hebben gewonnen, gratis 20 orbs en 2018 feathers!
https://twitter.com/FEHeroes_News/status/969107004022079489
Geen idee wat de DICE awards zijn, maar gratis orbs zijn altijd welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Gezien de winnaars gok ik op een Japans/Aziatische award, maar dat boeit niet. Voor mij is het in ieder geval óók het beste mobiele spel. En 20 orbs altijd lekker.

Op m'n main heb ik te weinig characters om nog zinvol te levellen, alle 5* zijn allang lvl 40 en met nieuwe chars race je er echt zo doorheen. Nog weinig geluk met de legendary banner (what's new?) die hele 8% lijkt wel fake. Huidige pity-rate 9%, gisteren nog tot laat bezig om alle feb quests af te krijgen maar ja dat was ergens wel te verwachten in zo'n korte maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Fire Emblem Heroes, naast Pokemon Go, zijn de enige spellen die ik speel op me mobiel. Denk dat vooral de F2P gewoon goed gebalanceerd is. Je krijgt genoeg orbs als gratis speler om toch te kunnen summonen. Alleen Arena is een beetje competitief, maarja daar zie je ook niet of iemand heroes heeft door orbs te kopen of gewoon geluk heeft gehad. Ik heb elke dag gewoon nog plezier met dit spel. Je hebt gewoon niet dat gevoel van "ik ben als niet-betaler in het nadeel". Verder heeft Nintendo toch aan me verdient, want ik heb Fire Emblem Warriors voor de Switch aangeschaft een tijdje terug. De marketing heeft mij iig te pakken gekregen :D

Ik heb gisteren met mijn laatste 20 orbs een volle ronde gedaan. Helaas geen legendary, maar wel een Dorcas (-atk +spd). Tja, de IV is verre van ideaal, maar alles beter dan weer een 3* Bartre/Gunter! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Vanochtend een summenronde gedaan van 125 Orbs voor 1 banner van 8%
[Video: https://www.twitch.tv/videos/235467016]
Novice Vacationer - Corrin :D

Die percentage klopt echt niks van of ik heb bij alle summon rondes hiervoor veel geluk gehad met de 3% banner pity timers

Met summer Corrin ben ik uiteraard wel blij mee
Tijdens de premiere kreeg ik trouwens mij eerste subscriber op m'n kanaal !hype
First Subscriber

@WahWah
Pokemon Go vind ik ook leuk, maar ik vind Final Fantasy Brave Exvius dichterbij zitten en is even leuk en soms vermakelijker

De voting gauntlet is weer geweldig, maar de orbs loopt minder snel binnen
Wordt weer moeilijk orbs sparen nu voor Paas event... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
WahWah schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:25:
Zojuist totaal 50 orbs er doorheen gejaagd. Ja ik wilde graag de armored dragon...maar ik moet voorlopig "genoegen nemen" met Fallen Celica (+spd -def) :p

Kreeg verder nog een 5* Shiro...als extra troostprijs...

Ik heb gewoon echt geen geluk met die speciale armored units...
Ik noem het juist wel geluk, normaal gesproken heb je met 50 orbs geen enkele 5 star!!
bij die 3% banners zou je ~120 orbsw moeten neertellen voor een 5 star, bij een legendary banner is dat bij ~40 orbs

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bij mij waren de legendary banners matig, bij m'n alt account slechts die éne Ike die je ook al kreeg als bonus, niet dat ik klaag, maar ik heb liever een nieuw character dan eentje die ik al had.
Op m'n main ook maar weinig geluk, uiteindelijk bij 9,5% pity er een 5* uit kunnen trekken (mia) met +atk -def, niet verkeerd qua IV maar ik had liever groene ike/dorcas of ephraim legendary gehad. Uiteraard nu geen orbs meer, al wil ik nog wel een paar pogingen voor green robin wagen.

Voting round is altijd wel grappig, al heb ik deze keer een grof gebrek aan characters, heb er 4 op m'n main en maar 2 op m'n alt (blue robin / black knight)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
De voting gauntlet: Bunny Battle Ballot is toe aan ronde 2:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DaGP2TyU0AQzI25.jpg:small
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DaGP4PYU0AAV9X2.jpg:small

Wie hebben jullie uitgekozen?

Ik ga binnen 3 dagen nog de 2 Paas Banners proberen 2 Legendaries te verkrijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
1lau schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 14:04:
De voting gauntlet: Bunny Battle Ballot is toe aan ronde 2:
[afbeelding]
[afbeelding]

Wie hebben jullie uitgekozen?

Ik ga binnen 3 dagen nog de 2 Paas Banners proberen 2 Legendaries te verkrijgen :D
Spring Ninja: Kagero, omdat ik die vliegende ninja bunny heb gekregen :p

Kheb best wel geluk gehad daarmee, maar een aantal keer gesummoned te hebben op die banner. Had weinig orbs over na de Legendary banner. Wel Vliegende Neutral dragon Robin mogen krijgen. In totaal 4x 5-stars gekregen met de legendary banner, over ongeveer 80 orbs...dus not bad...

Merk wel dat ik steeds minder speel eigenlijk. Zoveel dingen te doen nu, dat ik het niet helemaal meer kan bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
WahWah schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:09:
[...]

Spring Ninja: Kagero, omdat ik die vliegende ninja bunny heb gekregen :p

Kheb best wel geluk gehad daarmee, maar een aantal keer gesummoned te hebben op die banner. Had weinig orbs over na de Legendary banner. Wel Vliegende Neutral dragon Robin mogen krijgen. In totaal 4x 5-stars gekregen met de legendary banner, over ongeveer 80 orbs...dus not bad...

Merk wel dat ik steeds minder speel eigenlijk. Zoveel dingen te doen nu, dat ik het niet helemaal meer kan bijhouden.
Gefeliciteerd! :P
en dan nog met weinig summons/orbs

Wat kan Spring Ninja: Kagero trouwens? Een vliegende mount met ninja sterren?

Ik heb zelf ook nog veel questlines te doen met steeds reminders van Gunnthrá en Alfonse :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

1lau schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 15:39:
[...]
Wat kan Spring Ninja: Kagero trouwens? Een vliegende mount met ninja sterren?

Ik heb zelf ook nog veel questlines te doen met steeds reminders van Gunnthrá en Alfonse :O
Het is de eerste flyer met "melee ranged" damage (of physical damage als je hier de voorkeur aan geeft)
Tot nu toe hadden we alleen nog maar flying ranged nukers (magical damage) naast de gewone melee en de dancer.

Ik heb zelf wisselend succes gehad met de legendary banner. In ieder geval wel een aantal 5* gelukkig.
Geen white dragon helaas.
Wel nog een green robin fell dragon met de allerlaatste orb op de allerlaatste dag op m'n alt account. Dus dat was wel fijn.
Alt heeft ook een groene sharena gepulled, dus deze had ik gesupport, samen met flying nuke camilla (die de eerste ronde heeft verloren) op m'n main. Nu met m'n main verder met chrom (gewoon omdat ik dat character heb). Qua persoonlijke voorkeur zou ik denk ik voor sharena all the way gaan.

Het is inderdaad behoorlijk druk met alle quests, maar ik pak gewoon voor het slapen effe een kwartiertje waar ik het meeste probeer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
rockhopper schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:25:
[...]

Het is de eerste flyer met "melee ranged" damage (of physical damage als je hier de voorkeur aan geeft)
Tot nu toe hadden we alleen nog maar flying ranged nukers (magical damage) naast de gewone melee en de dancer.

...

Het is inderdaad behoorlijk druk met alle quests, maar ik pak gewoon voor het slapen effe een kwartiertje waar ik het meeste probeer te doen.
Interessant :)

Nu in de finale Lucina versus Kagero
Mijn blauwe valggen zijn nu bijna op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
1lau schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:22:
[...]

Interessant :)

Nu in de finale Lucina versus Kagero
Mijn blauwe valggen zijn nu bijna op
Win voor Kagero :) Extra veertjes voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Gisteren te druk, veel te veel vlaggetjes over. Omdat ik beide chars zelf niet had heb m'n beide accounts maar verdeelt over beide partijen, zo verlies en win je altijd ;)

Grote update komt eraan met eindelijk wat meer 3 en 4* fodder, al heb ik bijna alle chars al die gedemote worden van 5* status. Helaas worden de kansen op 5* nog niet aangepast maar het zal alvast fijn zijn om niet iedere keer dezelfde 3* units te krijgen.
Verder per direct: GHB voor 0 stamina, eindelijk ruimte om een beetje te experimenteren zonder dat je meteen door je stamina heenzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:01
Thracia banner is live, je kunt ook al de precheck doen voor die grand conquests van aanstaande vrijdag.
Nu nog wat orbs farmen in de storymode/chain challenges :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Veel plezier @Akaendra

Gister een summon ronde van 80 orbs gedaan het was wel een speciale dag
6 Legedendaries uit 4 banners :D
Had wat problemen met de volledige video dus hier een klein stuk:
[Video: https://mobile.twitter.com/AsenshiHS/status/983928543477469190/video/1]
Camilla Jafar en Lucina hieruit verkregen daarna nog Catria, Mia en Innes verkregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

De revamp en nieuwe distributie van 5* naar 3-4* heroes doet me veel deugd, het wordt nu makkelijker om bepaalde builts te maken.
Ook een paar rondjes summon gedaan om de wings of fate banner te scoren, ik had m'n doel op de eerste vliegende boogschutter gezet (hinoka).
Eerste summon meteen Kana te pakken (geen kleurloze orbs) rest was 3* fodder
Tweede ronde en derde ronde (alleen kleurloze orbs geopend) niks
ronde vier forced blue (geen kleurloze) met shigure!
ronde vijf forced red (geen alternatieven) chrom ftw
ronde zes t/m 10 steeds single kleurloos niks
ronde 11 nanna (die zit nu dus al in de normale pool)
ronde 12 forced red (olivia)
en ronde 13 dubbel kleurloos met eindelijk hinoka.
Stats: kana +HP -ATK , Shigure +HP -ATK, Hinoka +SPD -ATK (attack is me kennelijk niet gegund deze banner) Toch ben ik blij dat ik weer eens een set compleet heb.

M'n flyer team wordt ook blij, ik heb alleen de vliegende kagero niet kunnen winnen voor de rest is de set compleet (vliegende dancer, alle melee weapons, alle nukes, boogschutter, missend: dagger, dragons (groen en neutraal) en verder omdat nog niet uitgebracht: dragon red/blue en healer

Helaas hebben ze de suffe tap battle weer terug gebracht, nou ja in ieder geval makkelijk rewards scoren. De blessed garden is wel aardig, maar erg statisch en beperkt, in mijn ogen geen groot succes.
Wel geslaagd: dagelijkse rotatie GHB, de rival domains een rondje duurt lang, maar het is erg vloeiend helaas zijn de rewards er niet naar, maar je hebt geen stamina nodig.
Nog altijd leuk: de quests en tempest trial.

Als het goed is komt er 1 mei een legendary banner (een week lang dit keer) en op 4 mei een nieuwe GHB waarin Kana (broer van Kana uit de banner) te winnen valt, verder op 4 mei ook een summon focus op countering weapon skills, hopelijk zit close en distant defense erbij.

Kortom ik vermaak me nog prima met het spel.
Tussenstand qua heroes:
main: 170/244
alt: 166/244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Niet veel activiteit hier...
Vandaag nieuwe legendary banner ingegaan, weer 8% kans op 5* en de intro van een groene boogschutter!

Zelf ook een leuk rondje gehad met summons op m'n alt:
Eindelijk een meevaller
Lyn: +res -spd
Shigure: +hp -atk (mijn default roll)
Micaiah +res -hp

Main:
Micaiah: +hp -def
Legendary Ike: +hp -res

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
@rockhopper gefeliciteerd met die Hinoka! Heb ook een paar keer geprobeerd, maar helaas niet te pakken weten te krijgen. Wel ook een Kana gekregen, IV vergeten...
Wat een geluk met die ronde op je alt! Soms heb je van die momenten en dan doe je natuurlijk meteen nog een ronde er achter aan, en dan krijg je echt alleen troep (iig dat heb ik vaak :p)

Yeh niet veel actie geweest de laatste tijd, was aan het sparen. Maar nu weer een legendary banner, dus even los gegaan met de orbs weer. Tot zo ver heb ik:
- Henry +spd -res (eindelijk een ranged armor unit !!)
- Shigure +hp -spd
- 2x Inigo (had ik al)
En nog 1 nieuwe healer, 4* Nanna

Welke ik nog mis uit deze banner:
- Legendary Lyn
- Legendary Ephraim
- Micaiah
- Jakob

173/245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@WahWah bedankt! ik ben er blij mee, maar alle nieuwe units zijn leuk.

Nieuwe ronde op alt: Robin Fell dragon (colorless) +HP -res en maar liefst 3 3* units.
Nieuwe ronde op main: Genny (had ik ook nog niet, IV's onbekend want meteen in de healer pool gegooid)
Missend main:
Ephraim, Lyn, beide Robins, Celica, Eirika, Shigure, Henry, Jakob (genoeg dus)
Missend alt:
Ephraim, Celica, Eirika, Henry, Inigo, Jakob en Genny
Targets Lyn, dancers, ephraim m'n alt doet het dus goed, m'n main ... meh
Main: 172/245 (zo GC dan 173)
Alt: 170/245 (zo GC dan 171)
Lijkt erop dat Free to play zo'n 70 units achterloopt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door rockhopper op 02-05-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Na een aantal rondes niks en een pity rate van 10%, mijn laatste orbs gebruikt en kreeg mijn 3de Inigo deze banner, EN een Legendary Ephraim +HP -Res. Maakt alles weer goed :)

Ff kijken of ik nog een ronde bij elkaar kan sprokkelen om Lyn proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Grats, ik kreeg nog een dubbele 5* op m'n alt: nog een robin (colorless) en een jakob! Nog niet gekeken wat de IV's deden, beetje lange dag achter de rug, dus zo even daily quests doen en dan zzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 20:12
Even een stomme vraag, ik ben redelijk blind dit spelletje gaan spelen op mijn Android gsm. Nu heb ik 4 keer een 5 sterren hero (Fjorm, Ike, Lyn, Ephraim) die ik mijn standaard team heb. Daarnaast een zooitje 4 sterren en lager. Ik heb alle paralogues en main story lvls gespeeld (2 books, t/m lvl 8 book 2).

Zijn er meer levels, of moet ik verder gaan met een hogere moeilijkheidsgraad, arena's gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
@rockhopper Volgens mij kan je beter de alt account je main maken ;)

@Tarz hoi en welkom :) Geen stomme vraag hoor, er is tegenwoordig erg veel te doen in dit spel. Ik houd het zelf niet allemaal meer bij. De story maps krijgen steeds nieuwe chapters, alleen kan dat soms even duren. Verder zijn er genoeg andere maps en modes te doen. Arena is inderdaad 1 daarvan. Verder heb je nu de Grand Conquest, een extra grote map met 8 heroes in je team. Andere tijdelijke modes zijn:
- Tempest Trial, soort van side story oid waar je ook weer voor orbs (en andere items) kan sparen.
- Voting Gauntlet, 8 heroes, kies er 1 en vecht voor dat team.
- Tap battle, tap tap game, maar stelt niet zoveel voor, leuk voor wat extra orbs

De uitdaging wordt dan eigenlijk die moeilijke mappen/modes, en om die te clearen heb je goede heroes nodig. En om die te krijgen moet je orbs verzamelen (of kopen..., maar gratis spelen is goed te doen, vind ik dan) en een goede dosis geluk hebben. Andere manier is heroes te uppen met veertjes, je kan 3-ster heroes voor 2k veertjes naar 4-ster brengen en voor 20k van 4 naar 5-ster. Echter sommigen zijn alleen als 5-ster te krijgen uit summons. Ook de quests geven je een extra uitdaging waar je bijv. een specifieke hero moet gebruiken om de map te clearen, of om een hero te verslaan.

Het is een beetje de combinatie van "gotta catch em all" (vooral dit) en die moeilijke maps clearen wat mij bezig houdt met deze game. Je moet soms best wel goed nadenken om die maps op hoogste niveau te clearen. En ja heroes/teams "bouwen" is ook leuk :)

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tarz schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:36:
Even een stomme vraag, ik ben redelijk blind dit spelletje gaan spelen op mijn Android gsm. Nu heb ik 4 keer een 5 sterren hero (Fjorm, Ike, Lyn, Ephraim) die ik mijn standaard team heb. Daarnaast een zooitje 4 sterren en lager. Ik heb alle paralogues en main story lvls gespeeld (2 books, t/m lvl 8 book 2).

Zijn er meer levels, of moet ik verder gaan met een hogere moeilijkheidsgraad, arena's gaan doen?
Ik zou altijd alle quests & missions doen voordat ze verlopen. Deze zie je door op het hoofdscherm (je kasteel) op het fonteintje (helemaal rechtsonderin) te klikken. Een heleboel verversen dagelijks (arena assault, daily, tap battle daily (indien van toepassing) en sommige hebben een thema (golden week, intro nieuwe characters, release nieuwe game, release nieuwe grand hero battle, release nieuw hoofdstuk) en weer andere hebben langer de tijd, er is zo iedere maand een setje monthly waarvan part I een aantal overwinningen op kleuren e.d. is part II overwinningen in de training tower en part III overwinningen in de story mode.

Om verder te groeien heb je vooral veel helden nodig, begin met kijken welk soort hero je fijn vind: afstand nuker, of juist close combat melee, speel je liever met een healer of ga je full attack, wil je juist alle velden kunnen gebruiken (flyer team) of juist een horse emblem bouwen. De meeste battles vragen om een balanced team (meestal minimaal 1 rood 1 blauw 1 groen) maar het kan soms helpen als je alternatieven hebt, wederom: met meer helden heb je meer opties.
Verder: pak in de daily ronde alle special maps mee (battle screen>rechtsboven) hier vallen gratis heroes te winnen en deze zogenaamde "f2p" heroes zijn erg nuttig om speciale maps mee te spelen. Er worden met deze helden veel video's gemaakt omdat iedereen ze heeft en ze hebben altijd neutrale specs. Meepakken en snel op 4* naar lvl 40 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Laatste hail mary met m'n main: weer een dubbelaar:
shigure dancer (yaay) +def - hp en ephraim (yaay) +res - hp twee targets dus ik ben blij. Jammer dat Lyn nog niet gelukt is, misschien dat ik nog een single summon doe mocht ik morgen genoeg orbs daarvoor hebben, maar voorlopig staat de teller laag.

En op de alt: Henry the happy vampire (neutral specs), ook nieuw, very happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Fire Emblem Heroes was vandaag weer genereus met de Golden Week:
Items bij log in
Takumi!
4 sterren ach ja beter dan niks hè :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Die items zijn specifiek bedoelt / precies genoeg om 1 4* character naar keuze naar 5* te promoten. Mij hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Wie heeft er hier nog meer meerdere accounts?
atm ik heb er 3 en speel alle drie anders:

1. Mijn main (oudste, die is an dag 1) dit account heeft natuurlijk redelijk wat ''noob acties'' gehad mbt orb spenderen/feathers maar is op dit moment wel mijn sterkste account en zit in tier 19.5
2. Dit account summoned alleen op Legendary Hero Banners (Dit account doet best goed alleen minder goed als main, gestart december 2017)
3. een nieuw account (dit account is van maart 2018) waarbij ik alleen farm, wanneer deze rond de 2000-2500 orbs heeft wacht ik op de perfecte legendary banner met een armour legendary hero (hopelijk kwaliteit van hector/ Hardin etc) en ga daar all-in op 1 kleur! Zoals je nu bv ziet met de huidige Legendary banner zie je dat in de blauwe poule enorm goed is, dit is by far de beste legendary hero banner die ooit uitgekomen is!

Waarom dan 1 kleur zou je denken? heel simpel.
Ik verwacht en heb simulation summons gedaan en je ziet als je met ~2500 orbs gaat snipen op 1 kleur dat je van alle 3 de units in die legendary banner dat je ze alle 3 +10 merge zou hebben! Hierbij schiet je gelijk naar top tier 20 status.
Ook heb je tijdens deze summon session zeer waarschijnlijk ook een enkel paar +10 merges te pakken van 4 star heroes, daarbij komt die 200k feathers ook mooi van pas heb je gelijk van die hero ook een +10 merge :)
Ik ben al aardig op weg met 3rde account en heb nu 1259 orbs!

Wie speelt er nog deze game? of zijn er mensen die met deze game net begonnen zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 01-06-2018 21:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nog altijd twee accounts hier. Waarbij alle quests gedaan worden en zonder ambitie om tot tier 20 te geraken ;) Mijn benadering is meer pokemon, gotta catch em all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
1 account maar hier.
Deze legendary banner heb ik 1x Legendary Ryoma (-spd +res :() 1x Fjorm en 2x Gunnthra. Had ook wat orbs gebruikt op die Bridal Bloom banner, maar geen geluk gehad helaas.

Ik kom met arena niet boven de 19, maar het zij zo. Op zowel rank 18 als 19 verdien je 4 orbs dus mij maakt het niet zoveel uit. Verder speel ik wanneer ik kan en ben ik ook een beetje van de 'Gotta catch em all'. Grote achievement, mijn Nino is inmiddels +10. Dit is denk ik dan ook de reden waarom ik niet tier 20 haal, want lage overal lage BST. Sinds ik Nino heb ben ik zo gewend om met een glascannon team te spelen dat het moeilijk is om hier vanaf te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Legendary banner was meh, NY Azura (eindelijk +spd-hp dus goed ook), een klote Innes en een ok Young Tiki.

Fae heb ik inmiddels alweer een tijdje op +10
Lukas en Effie zitten beide op +6
Soleil nog op +3 met nog genoeg voor +6 (moet alleen de feathers hebben :P)

Water season is altijd een enorme spike in arena score (Fjorm is blijkbaar super goed voor de BST en dus runned iedereen haar tijdens water season)
Arena is leuk maar niet echt top priority, zweef nogal eens tussen t17 en t19 afhankelijk van hoeveel zin ik heb om te tryharden :P

Zou graag nog een keer een Hector krijgen, al was het alleen maar als sacvoer voor distant counter te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:59:
Wie heeft er hier nog meer meerdere accounts?
atm ik heb er 3 en speel alle drie anders:
Ook slechts 1 account hier...
Vorig weekend nog een summon ronde gedaan met 130 Orbs
[Video: https://www.twitch.tv/videos/269254980]
en kwam hierop uit:
Obsessive Bride -Tharja
Rowdy Squire - Luke
Caring Princess -Celica
Altean Prince -Marth
Festive Tactician Robin

Ik ben met alle 5 zeer content mee, binnenkort maar misschien wat meer actitiviteit insteken vanwege de vele missies en diversiteit
De voting gauntlet is eigenlijk het enige dat mij bezighoud en ik was wel blij met de winst van Gunnthra die ik vanaf ronde 1 had gekozen
Ook het aantal vrienden die je nu kan toevoegen is verdubbelt
Fire Emblem Heroes ID

Members only: Fire Emblem Heroes ID
Hint Hint ;) (trouwens ook voor Super Mario Run als iemand dat nog bezoekt :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik zal zodra ik weer een beetje op mijn foon kan mijn friendcode ook wel pluggen. +10 Fae als hulp dan voor je grand conquests enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Drukke week met de Feh summer die nu gaande is.
Iedere dag een nieuwe 1-dags banner, dus iedere dag minimaal 1 gratis summon.
Tot nu toe redelijk veel geluk daarmee.
Dag 1 Titania 5*
Dag 2 eindelijk een +spd -hp nowi (na anderhalf jaar, de grap is dat m'n alt account vorige week ook eindelijk een +spd -hp nowi kreeg)
Dag 3 Eldigan 5*

Dit in tegenstelling tot de legendary banner, ok 1e summon ronde wel meteen Legendary Lucina, maar daarna pas bij 11,5% pity rate op de laatste summon een holiday camilla :'(

Iedereen klaar met dit spel? Ik zie nog maar weinig activiteit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik heb ook nooit veel geluk met Legendary banners.

Hinoka/Camilla/Lucina en dan hebben we het wel gehad.

Nino uit de laatste banner, maar die was slecht dus dat wordt een gronnblade+ fodder.
We gaan het zien vandaag wat de nieuwe banner brengt, hopelijk een nieuwe 5 ster of anders een hero waar ik mijn andere mee kan opwaarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Alleen maar troep bij de gratis one-day banners.

Bij de vorige legendary banner had ik gewoon geen enkele 5* en nu zit ik ook nog steeds op 0 met een pity rate van 10.5%. Ik open het spel elke dag wel en probeer wat orbs te verzamelen. Speel het een beetje onderweg naar werk, maar eigenlijk is het niet meer zo boeiend. Zeker niet als je geen nieuwe heroes krijgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

Ik heb nog steeds wel plezier met het spel, maar ik ben dan ook nog niet zo lang bezig. Vooral de speciale events vind ik wel grappig, zoals de Grand Conquest en de Voting Gauntlets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je merkt wel dat er nog veel TLC vanuit Nintendo naar dit spel gaat. Het zal meehelpen dat dit een groot winstgevend spel is (zeker op android gebied). Ik vermaak me er nog wel nog steeds mee. Al geef ik toe dat het soms al te veel werk is om de quests te spelen.
Ook jammer dat het een beetje rennen en stilstaan is, momenteel is er zoveel te doen dat je niet bij kan houden, GQ, feh summer, die hero bonding (net afgelopen) die overigens flink wat finetuning nodig heeft. 15 stamina is toch wel erg veel zeker als je op alle vier de heroes 3500 affinity (of punten of wat dan ook) wilde halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Op de valreep dan toch nog een Legendary Lucina gekregen (-spd +hp). Zal me maar inhouden over de IV... Dit was met pity rate 11% en had niet eens genoeg orbs om een volle summon ronde te doen. Had er maar 16, dus kon maar 3x summonen. Kreeg haar op de 2de summon al gelukkig.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@Akaendra Welke IV heeft je +10 Fae? +spd of +atk en welke -? ik gok -hp?

Deze week weer een gratis 5* unit een beetje zoals brave Lyn vorig jaar. Alleen toen was de keuze duidelijk, dit keer zijn er gewoon 4 über heroes waaruit je kan kiezen. Wie kiest wat?
  • Veronica als erg goede healer, mijn keuze uit de popularity vote een paar maanden geleden
  • Hector #4 dit keer als Lance armor
  • Ephraim #3 met axe
  • Celica #3 wederom met zwaard
Ik heb zelf nog geen keuze gemaakt, ik hoop in ieder geval een paar uit m'n orbs kunnen te halen, maar tot nu toe alleen een Hardin (alt) en een Linde (main), gelukkig beide wel nieuwe heroes voor mij.

Gezien het trage post tempo hier, zijn er eigenlijk nog mensen die dit dagelijks spelen? Proberen tier 21 te halen in de vernieuwde arena?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik speel dagelijks, wel casual maar speel het wel.
ik speel in tier 19.5 (dus ik hop van tier 19 naar 20 en dan weer terug naar 20 --> 19)
Ik heb Ephraim gekozen, puur omdaqt hij perfect in mijn main team past.
mijn Gwendolyn+10 (+summoner support) is een beest! aangezien deze blue lance heeft heb ik Hector niet nodig.
dit is mijn main tanker, die tankt letterlijk alles en enige dat ze een zwakte voor heeft is een axe user met hoge defense.

dit is haar:
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/lvyxf3i8.png

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tja je hebt er al een Hector voor opgeofferd gezien je distant counter in je built. Ik heb in totaal op m'n main en alt samen (die beide volle barakken hebben van 1100 heroes) slechts één Hector gesummoned, dus voor mij niet echt een optie.
Ben je voor +atk -spd gegaan als basis voor je gwen? Ik heb haar toevallig zelf naar 5* gepromoot deze week en zit semi na te denken om er een team bij te bouwen, alternatief is fae naar +10 omdat die beter bij m'n nowi past. Of Adult Tiki, maar een all dragon team zie ik dan weer niet zitten. Keuzes, keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ik heb Hector genomen, een distant counter unit is altijd wel lekker. Eigenlijk weinig over nagedacht.

@Kol Nedra Damn hoop dat ik die nooit ga tegenkomen in de arena :o
Ik speel zelf arena tussen rank 18 en 19. Kheb Nino (+10) als main en double shot de meeste units well neer, maar die Gwendolyn gaat me niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zit voor het eerst in tier 20 deze week (toch eens kijken hoe lastig het is) maar het lijkt erop dat de 'crown' score ver buiten mijn bereik ligt. Op z'n best haal ik misschien 3600 in de arena, maar als ik zo lees lijkt er minimaal 3700 nodig te zijn, dus dat hoef ik niet eens te proberen. Dus waarschijnlijk blijf ik weer gewoon lui schommelen in het 4 orbs gebied.

Maar ik heb dan ook maar weinig merges, alleen m'n nowi is +10 die draagt alles de rest is bijrol. De meeste tegenstanders in t20 moeilijk zijn allemaal +10, zullen wel veel geld gespendeerd hebben, dat is het mij niet waard.

Nino is behoorlijk gezakt in de rating met de nieuw uitgebrachte heroes en de huidige meta, of heb je de vliegende nino (zal wel niet op +10). Die ontbreekt trouwens ook in mijn stal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
@rockhopper Nee nog gewoon die oude Nino. En ja helaas is ze niet meer zo awesome als voorheen met allemaal nieuwe heroes. Die vliegende heb ik ook nog niet.

Mijn Nowi is nu +4, zit ook standaard in mijn team. Misschien moet ik die maar gewoon verder boosten. Of ook zo'n Gwendolyn maken >:)
@Kol Nedra Hoe ziet je team er verder uit eigenlijk? Full armor team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik geloof dat zijn gwen +res is al is het een beetje lastig in te schatten zonder dat je weet of er summoner support is (gok van wel) en welke boosts hij op z'n berkut heeft zitten.
Als alternatief kan je ook een eind met effie komen, tegenwoordig ook makkelijk te krijgen, al is ze minder een generalist door d'r lage res.
Maar goed als je al een +4 blauw hebt en een +10 groen zou ik eerder naar een rood exemplaar kijken. marth/fir/draug zijn goed verkrijgbaar. Ik zou met 2 magic damage dealers geen tiki toevoegen al zou je nino kunnen dumpen een dragon duo kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
WahWah schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:00:
@rockhopper Nee nog gewoon die oude Nino. En ja helaas is ze niet meer zo awesome als voorheen met allemaal nieuwe heroes. Die vliegende heb ik ook nog niet.

Mijn Nowi is nu +4, zit ook standaard in mijn team. Misschien moet ik die maar gewoon verder boosten. Of ook zo'n Gwendolyn maken >:)
@Kol Nedra Hoe ziet je team er verder uit eigenlijk? Full armor team?
main core team is:
1.Gwendolyn+10
2.Marth+2 (hij is puur voor de buffs en doet verder niks)
3.ATiki+10
4. Gunthra (ook puur voor buffs en beetje debuff (Chilling seal)
alle 4 wind blessing

dus alleen Gwendolyn en Atiki doen eigenlijk dmg en de andere 2 geeft buffs aan Atiki en Gwendolyn. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 24-08-2018 16:57 ]

nothing stops this train

• Akaendra
rockhopper schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 17:49:
@Akaendra Welke IV heeft je +10 Fae? +spd of +atk en welke -? ik gok -hp?

Deze week weer een gratis 5* unit een beetje zoals brave Lyn vorig jaar. Alleen toen was de keuze duidelijk, dit keer zijn er gewoon 4 über heroes waaruit je kan kiezen. Wie kiest wat?
  • Veronica als erg goede healer, mijn keuze uit de popularity vote een paar maanden geleden
  • Hector #4 dit keer als Lance armor
  • Ephraim #3 met axe
  • Celica #3 wederom met zwaard
Ik heb zelf nog geen keuze gemaakt, ik hoop in ieder geval een paar uit m'n orbs kunnen te halen, maar tot nu toe alleen een Hardin (alt) en een Linde (main), gelukkig beide wel nieuwe heroes voor mij.

Gezien het trage post tempo hier, zijn er eigenlijk nog mensen die dit dagelijks spelen? Proberen tier 21 te halen in de vernieuwde arena?
+spd-hp inderdaad :) Sorry voor de late reacite, ben even met vakantie geweest.
Mijn huidige team is nu:

Lukas+9
Effie+10
Fae+10
Soleil+6

Moet nodig weer eens wat soleil pullen, ik krijg alleen een boel Ares in de plaats :D

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bedankt voor de update. Ik heb weinig geluk met de banner die bijna afgelopen is. Tot nu toe geen 5* op m'n main en een pity % van 5% :'(
Op m'n alt is het niet veel beter, slechts één keer 5* (wel meteen 2) waaronder een Ephraim green axe en een Sumia beide so-so IV
Straks nog een laatste hail mary sessie, maar ik vrees het ergste.

Pagina: 1 2 3 Laatste