@
rockhopper Volgens mij kan je beter de alt account je main maken
@
Tarz hoi en welkom

Geen stomme vraag hoor, er is tegenwoordig erg veel te doen in dit spel. Ik houd het zelf niet allemaal meer bij. De story maps krijgen steeds nieuwe chapters, alleen kan dat soms even duren. Verder zijn er genoeg andere maps en modes te doen. Arena is inderdaad 1 daarvan. Verder heb je nu de Grand Conquest, een extra grote map met 8 heroes in je team. Andere tijdelijke modes zijn:
- Tempest Trial, soort van side story oid waar je ook weer voor orbs (en andere items) kan sparen.
- Voting Gauntlet, 8 heroes, kies er 1 en vecht voor dat team.
- Tap battle, tap tap game, maar stelt niet zoveel voor, leuk voor wat extra orbs
De uitdaging wordt dan eigenlijk die moeilijke mappen/modes, en om die te clearen heb je goede heroes nodig. En om die te krijgen moet je orbs verzamelen (of kopen..., maar gratis spelen is goed te doen, vind ik dan) en een goede dosis geluk hebben. Andere manier is heroes te uppen met veertjes, je kan 3-ster heroes voor 2k veertjes naar 4-ster brengen en voor 20k van 4 naar 5-ster. Echter sommigen zijn alleen als 5-ster te krijgen uit summons. Ook de quests geven je een extra uitdaging waar je bijv. een specifieke hero moet gebruiken om de map te clearen, of om een hero te verslaan.
Het is een beetje de combinatie van "gotta catch em all" (vooral dit) en die moeilijke maps clearen wat mij bezig houdt met deze game. Je moet soms best wel goed nadenken om die maps op hoogste niveau te clearen. En ja heroes/teams "bouwen" is ook leuk
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.