[iOS/Android] Fire Emblem Heroes

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 13:48

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

De revamp en nieuwe distributie van 5* naar 3-4* heroes doet me veel deugd, het wordt nu makkelijker om bepaalde builts te maken.
Ook een paar rondjes summon gedaan om de wings of fate banner te scoren, ik had m'n doel op de eerste vliegende boogschutter gezet (hinoka).
Eerste summon meteen Kana te pakken (geen kleurloze orbs) rest was 3* fodder
Tweede ronde en derde ronde (alleen kleurloze orbs geopend) niks
ronde vier forced blue (geen kleurloze) met shigure!
ronde vijf forced red (geen alternatieven) chrom ftw
ronde zes t/m 10 steeds single kleurloos niks
ronde 11 nanna (die zit nu dus al in de normale pool)
ronde 12 forced red (olivia)
en ronde 13 dubbel kleurloos met eindelijk hinoka.
Stats: kana +HP -ATK , Shigure +HP -ATK, Hinoka +SPD -ATK (attack is me kennelijk niet gegund deze banner) Toch ben ik blij dat ik weer eens een set compleet heb.

M'n flyer team wordt ook blij, ik heb alleen de vliegende kagero niet kunnen winnen voor de rest is de set compleet (vliegende dancer, alle melee weapons, alle nukes, boogschutter, missend: dagger, dragons (groen en neutraal) en verder omdat nog niet uitgebracht: dragon red/blue en healer

Helaas hebben ze de suffe tap battle weer terug gebracht, nou ja in ieder geval makkelijk rewards scoren. De blessed garden is wel aardig, maar erg statisch en beperkt, in mijn ogen geen groot succes.
Wel geslaagd: dagelijkse rotatie GHB, de rival domains een rondje duurt lang, maar het is erg vloeiend helaas zijn de rewards er niet naar, maar je hebt geen stamina nodig.
Nog altijd leuk: de quests en tempest trial.

Als het goed is komt er 1 mei een legendary banner (een week lang dit keer) en op 4 mei een nieuwe GHB waarin Kana (broer van Kana uit de banner) te winnen valt, verder op 4 mei ook een summon focus op countering weapon skills, hopelijk zit close en distant defense erbij.

Kortom ik vermaak me nog prima met het spel.
Tussenstand qua heroes:
main: 170/244
alt: 166/244

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Niet veel activiteit hier...
Vandaag nieuwe legendary banner ingegaan, weer 8% kans op 5* en de intro van een groene boogschutter!

Zelf ook een leuk rondje gehad met summons op m'n alt:
Eindelijk een meevaller
Lyn: +res -spd
Shigure: +hp -atk (mijn default roll)
Micaiah +res -hp

Main:
Micaiah: +hp -def
Legendary Ike: +hp -res

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-06 07:19
@rockhopper gefeliciteerd met die Hinoka! Heb ook een paar keer geprobeerd, maar helaas niet te pakken weten te krijgen. Wel ook een Kana gekregen, IV vergeten...
Wat een geluk met die ronde op je alt! Soms heb je van die momenten en dan doe je natuurlijk meteen nog een ronde er achter aan, en dan krijg je echt alleen troep (iig dat heb ik vaak :p)

Yeh niet veel actie geweest de laatste tijd, was aan het sparen. Maar nu weer een legendary banner, dus even los gegaan met de orbs weer. Tot zo ver heb ik:
- Henry +spd -res (eindelijk een ranged armor unit !!)
- Shigure +hp -spd
- 2x Inigo (had ik al)
En nog 1 nieuwe healer, 4* Nanna

Welke ik nog mis uit deze banner:
- Legendary Lyn
- Legendary Ephraim
- Micaiah
- Jakob

173/245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@WahWah bedankt! ik ben er blij mee, maar alle nieuwe units zijn leuk.

Nieuwe ronde op alt: Robin Fell dragon (colorless) +HP -res en maar liefst 3 3* units.
Nieuwe ronde op main: Genny (had ik ook nog niet, IV's onbekend want meteen in de healer pool gegooid)
Missend main:
Ephraim, Lyn, beide Robins, Celica, Eirika, Shigure, Henry, Jakob (genoeg dus)
Missend alt:
Ephraim, Celica, Eirika, Henry, Inigo, Jakob en Genny
Targets Lyn, dancers, ephraim m'n alt doet het dus goed, m'n main ... meh
Main: 172/245 (zo GC dan 173)
Alt: 170/245 (zo GC dan 171)
Lijkt erop dat Free to play zo'n 70 units achterloopt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door rockhopper op 02-05-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Na een aantal rondes niks en een pity rate van 10%, mijn laatste orbs gebruikt en kreeg mijn 3de Inigo deze banner, EN een Legendary Ephraim +HP -Res. Maakt alles weer goed :)

Ff kijken of ik nog een ronde bij elkaar kan sprokkelen om Lyn proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Grats, ik kreeg nog een dubbele 5* op m'n alt: nog een robin (colorless) en een jakob! Nog niet gekeken wat de IV's deden, beetje lange dag achter de rug, dus zo even daily quests doen en dan zzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 09:01
Even een stomme vraag, ik ben redelijk blind dit spelletje gaan spelen op mijn Android gsm. Nu heb ik 4 keer een 5 sterren hero (Fjorm, Ike, Lyn, Ephraim) die ik mijn standaard team heb. Daarnaast een zooitje 4 sterren en lager. Ik heb alle paralogues en main story lvls gespeeld (2 books, t/m lvl 8 book 2).

Zijn er meer levels, of moet ik verder gaan met een hogere moeilijkheidsgraad, arena's gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
@rockhopper Volgens mij kan je beter de alt account je main maken ;)

@Tarz hoi en welkom :) Geen stomme vraag hoor, er is tegenwoordig erg veel te doen in dit spel. Ik houd het zelf niet allemaal meer bij. De story maps krijgen steeds nieuwe chapters, alleen kan dat soms even duren. Verder zijn er genoeg andere maps en modes te doen. Arena is inderdaad 1 daarvan. Verder heb je nu de Grand Conquest, een extra grote map met 8 heroes in je team. Andere tijdelijke modes zijn:
- Tempest Trial, soort van side story oid waar je ook weer voor orbs (en andere items) kan sparen.
- Voting Gauntlet, 8 heroes, kies er 1 en vecht voor dat team.
- Tap battle, tap tap game, maar stelt niet zoveel voor, leuk voor wat extra orbs

De uitdaging wordt dan eigenlijk die moeilijke mappen/modes, en om die te clearen heb je goede heroes nodig. En om die te krijgen moet je orbs verzamelen (of kopen..., maar gratis spelen is goed te doen, vind ik dan) en een goede dosis geluk hebben. Andere manier is heroes te uppen met veertjes, je kan 3-ster heroes voor 2k veertjes naar 4-ster brengen en voor 20k van 4 naar 5-ster. Echter sommigen zijn alleen als 5-ster te krijgen uit summons. Ook de quests geven je een extra uitdaging waar je bijv. een specifieke hero moet gebruiken om de map te clearen, of om een hero te verslaan.

Het is een beetje de combinatie van "gotta catch em all" (vooral dit) en die moeilijke maps clearen wat mij bezig houdt met deze game. Je moet soms best wel goed nadenken om die maps op hoogste niveau te clearen. En ja heroes/teams "bouwen" is ook leuk :)

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tarz schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:36:
Even een stomme vraag, ik ben redelijk blind dit spelletje gaan spelen op mijn Android gsm. Nu heb ik 4 keer een 5 sterren hero (Fjorm, Ike, Lyn, Ephraim) die ik mijn standaard team heb. Daarnaast een zooitje 4 sterren en lager. Ik heb alle paralogues en main story lvls gespeeld (2 books, t/m lvl 8 book 2).

Zijn er meer levels, of moet ik verder gaan met een hogere moeilijkheidsgraad, arena's gaan doen?
Ik zou altijd alle quests & missions doen voordat ze verlopen. Deze zie je door op het hoofdscherm (je kasteel) op het fonteintje (helemaal rechtsonderin) te klikken. Een heleboel verversen dagelijks (arena assault, daily, tap battle daily (indien van toepassing) en sommige hebben een thema (golden week, intro nieuwe characters, release nieuwe game, release nieuwe grand hero battle, release nieuw hoofdstuk) en weer andere hebben langer de tijd, er is zo iedere maand een setje monthly waarvan part I een aantal overwinningen op kleuren e.d. is part II overwinningen in de training tower en part III overwinningen in de story mode.

Om verder te groeien heb je vooral veel helden nodig, begin met kijken welk soort hero je fijn vind: afstand nuker, of juist close combat melee, speel je liever met een healer of ga je full attack, wil je juist alle velden kunnen gebruiken (flyer team) of juist een horse emblem bouwen. De meeste battles vragen om een balanced team (meestal minimaal 1 rood 1 blauw 1 groen) maar het kan soms helpen als je alternatieven hebt, wederom: met meer helden heb je meer opties.
Verder: pak in de daily ronde alle special maps mee (battle screen>rechtsboven) hier vallen gratis heroes te winnen en deze zogenaamde "f2p" heroes zijn erg nuttig om speciale maps mee te spelen. Er worden met deze helden veel video's gemaakt omdat iedereen ze heeft en ze hebben altijd neutrale specs. Meepakken en snel op 4* naar lvl 40 brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Laatste hail mary met m'n main: weer een dubbelaar:
shigure dancer (yaay) +def - hp en ephraim (yaay) +res - hp twee targets dus ik ben blij. Jammer dat Lyn nog niet gelukt is, misschien dat ik nog een single summon doe mocht ik morgen genoeg orbs daarvoor hebben, maar voorlopig staat de teller laag.

En op de alt: Henry the happy vampire (neutral specs), ook nieuw, very happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-06 16:47

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Fire Emblem Heroes was vandaag weer genereus met de Golden Week:
Items bij log in
Takumi!
4 sterren ach ja beter dan niks hè :D

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Die items zijn specifiek bedoelt / precies genoeg om 1 4* character naar keuze naar 5* te promoten. Mij hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Wie heeft er hier nog meer meerdere accounts?
atm ik heb er 3 en speel alle drie anders:

1. Mijn main (oudste, die is an dag 1) dit account heeft natuurlijk redelijk wat ''noob acties'' gehad mbt orb spenderen/feathers maar is op dit moment wel mijn sterkste account en zit in tier 19.5
2. Dit account summoned alleen op Legendary Hero Banners (Dit account doet best goed alleen minder goed als main, gestart december 2017)
3. een nieuw account (dit account is van maart 2018) waarbij ik alleen farm, wanneer deze rond de 2000-2500 orbs heeft wacht ik op de perfecte legendary banner met een armour legendary hero (hopelijk kwaliteit van hector/ Hardin etc) en ga daar all-in op 1 kleur! Zoals je nu bv ziet met de huidige Legendary banner zie je dat in de blauwe poule enorm goed is, dit is by far de beste legendary hero banner die ooit uitgekomen is!

Waarom dan 1 kleur zou je denken? heel simpel.
Ik verwacht en heb simulation summons gedaan en je ziet als je met ~2500 orbs gaat snipen op 1 kleur dat je van alle 3 de units in die legendary banner dat je ze alle 3 +10 merge zou hebben! Hierbij schiet je gelijk naar top tier 20 status.
Ook heb je tijdens deze summon session zeer waarschijnlijk ook een enkel paar +10 merges te pakken van 4 star heroes, daarbij komt die 200k feathers ook mooi van pas heb je gelijk van die hero ook een +10 merge :)
Ik ben al aardig op weg met 3rde account en heb nu 1259 orbs!

Wie speelt er nog deze game? of zijn er mensen die met deze game net begonnen zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 01-06-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nog altijd twee accounts hier. Waarbij alle quests gedaan worden en zonder ambitie om tot tier 20 te geraken ;) Mijn benadering is meer pokemon, gotta catch em all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
1 account maar hier.
Deze legendary banner heb ik 1x Legendary Ryoma (-spd +res :() 1x Fjorm en 2x Gunnthra. Had ook wat orbs gebruikt op die Bridal Bloom banner, maar geen geluk gehad helaas.

Ik kom met arena niet boven de 19, maar het zij zo. Op zowel rank 18 als 19 verdien je 4 orbs dus mij maakt het niet zoveel uit. Verder speel ik wanneer ik kan en ben ik ook een beetje van de 'Gotta catch em all'. Grote achievement, mijn Nino is inmiddels +10. Dit is denk ik dan ook de reden waarom ik niet tier 20 haal, want lage overal lage BST. Sinds ik Nino heb ben ik zo gewend om met een glascannon team te spelen dat het moeilijk is om hier vanaf te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:34
Legendary banner was meh, NY Azura (eindelijk +spd-hp dus goed ook), een klote Innes en een ok Young Tiki.

Fae heb ik inmiddels alweer een tijdje op +10
Lukas en Effie zitten beide op +6
Soleil nog op +3 met nog genoeg voor +6 (moet alleen de feathers hebben :P)

Water season is altijd een enorme spike in arena score (Fjorm is blijkbaar super goed voor de BST en dus runned iedereen haar tijdens water season)
Arena is leuk maar niet echt top priority, zweef nogal eens tussen t17 en t19 afhankelijk van hoeveel zin ik heb om te tryharden :P

Zou graag nog een keer een Hector krijgen, al was het alleen maar als sacvoer voor distant counter te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-06 16:47

1lau

Hearthstone Arena Player

Topicstarter
Kol Nedra schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:59:
Wie heeft er hier nog meer meerdere accounts?
atm ik heb er 3 en speel alle drie anders:
Ook slechts 1 account hier...
Vorig weekend nog een summon ronde gedaan met 130 Orbs
[Video: https://www.twitch.tv/videos/269254980]
en kwam hierop uit:
Obsessive Bride -Tharja
Rowdy Squire - Luke
Caring Princess -Celica
Altean Prince -Marth
Festive Tactician Robin

Ik ben met alle 5 zeer content mee, binnenkort maar misschien wat meer actitiviteit insteken vanwege de vele missies en diversiteit
De voting gauntlet is eigenlijk het enige dat mij bezighoud en ik was wel blij met de winst van Gunnthra die ik vanaf ronde 1 had gekozen
Ook het aantal vrienden die je nu kan toevoegen is verdubbelt
Fire Emblem Heroes ID

Members only: Fire Emblem Heroes ID
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hint Hint ;) (trouwens ook voor Super Mario Run als iemand dat nog bezoekt :D )

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik zal zodra ik weer een beetje op mijn foon kan mijn friendcode ook wel pluggen. +10 Fae als hulp dan voor je grand conquests enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Drukke week met de Feh summer die nu gaande is.
Iedere dag een nieuwe 1-dags banner, dus iedere dag minimaal 1 gratis summon.
Tot nu toe redelijk veel geluk daarmee.
Dag 1 Titania 5*
Dag 2 eindelijk een +spd -hp nowi (na anderhalf jaar, de grap is dat m'n alt account vorige week ook eindelijk een +spd -hp nowi kreeg)
Dag 3 Eldigan 5*

Dit in tegenstelling tot de legendary banner, ok 1e summon ronde wel meteen Legendary Lucina, maar daarna pas bij 11,5% pity rate op de laatste summon een holiday camilla :'(

Iedereen klaar met dit spel? Ik zie nog maar weinig activiteit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ik heb ook nooit veel geluk met Legendary banners.

Hinoka/Camilla/Lucina en dan hebben we het wel gehad.

Nino uit de laatste banner, maar die was slecht dus dat wordt een gronnblade+ fodder.
We gaan het zien vandaag wat de nieuwe banner brengt, hopelijk een nieuwe 5 ster of anders een hero waar ik mijn andere mee kan opwaarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Alleen maar troep bij de gratis one-day banners.

Bij de vorige legendary banner had ik gewoon geen enkele 5* en nu zit ik ook nog steeds op 0 met een pity rate van 10.5%. Ik open het spel elke dag wel en probeer wat orbs te verzamelen. Speel het een beetje onderweg naar werk, maar eigenlijk is het niet meer zo boeiend. Zeker niet als je geen nieuwe heroes krijgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:10

fub

Ik heb nog steeds wel plezier met het spel, maar ik ben dan ook nog niet zo lang bezig. Vooral de speciale events vind ik wel grappig, zoals de Grand Conquest en de Voting Gauntlets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Je merkt wel dat er nog veel TLC vanuit Nintendo naar dit spel gaat. Het zal meehelpen dat dit een groot winstgevend spel is (zeker op android gebied). Ik vermaak me er nog wel nog steeds mee. Al geef ik toe dat het soms al te veel werk is om de quests te spelen.
Ook jammer dat het een beetje rennen en stilstaan is, momenteel is er zoveel te doen dat je niet bij kan houden, GQ, feh summer, die hero bonding (net afgelopen) die overigens flink wat finetuning nodig heeft. 15 stamina is toch wel erg veel zeker als je op alle vier de heroes 3500 affinity (of punten of wat dan ook) wilde halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Op de valreep dan toch nog een Legendary Lucina gekregen (-spd +hp). Zal me maar inhouden over de IV... Dit was met pity rate 11% en had niet eens genoeg orbs om een volle summon ronde te doen. Had er maar 16, dus kon maar 3x summonen. Kreeg haar op de 2de summon al gelukkig.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@Akaendra Welke IV heeft je +10 Fae? +spd of +atk en welke -? ik gok -hp?

Deze week weer een gratis 5* unit een beetje zoals brave Lyn vorig jaar. Alleen toen was de keuze duidelijk, dit keer zijn er gewoon 4 über heroes waaruit je kan kiezen. Wie kiest wat?
  • Veronica als erg goede healer, mijn keuze uit de popularity vote een paar maanden geleden
  • Hector #4 dit keer als Lance armor
  • Ephraim #3 met axe
  • Celica #3 wederom met zwaard
Ik heb zelf nog geen keuze gemaakt, ik hoop in ieder geval een paar uit m'n orbs kunnen te halen, maar tot nu toe alleen een Hardin (alt) en een Linde (main), gelukkig beide wel nieuwe heroes voor mij.

Gezien het trage post tempo hier, zijn er eigenlijk nog mensen die dit dagelijks spelen? Proberen tier 21 te halen in de vernieuwde arena?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ik speel dagelijks, wel casual maar speel het wel.
ik speel in tier 19.5 (dus ik hop van tier 19 naar 20 en dan weer terug naar 20 --> 19)
Ik heb Ephraim gekozen, puur omdaqt hij perfect in mijn main team past.
mijn Gwendolyn+10 (+summoner support) is een beest! aangezien deze blue lance heeft heb ik Hector niet nodig.
dit is mijn main tanker, die tankt letterlijk alles en enige dat ze een zwakte voor heeft is een axe user met hoge defense.

dit is haar:
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/lvyxf3i8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tja je hebt er al een Hector voor opgeofferd gezien je distant counter in je built. Ik heb in totaal op m'n main en alt samen (die beide volle barakken hebben van 1100 heroes) slechts één Hector gesummoned, dus voor mij niet echt een optie.
Ben je voor +atk -spd gegaan als basis voor je gwen? Ik heb haar toevallig zelf naar 5* gepromoot deze week en zit semi na te denken om er een team bij te bouwen, alternatief is fae naar +10 omdat die beter bij m'n nowi past. Of Adult Tiki, maar een all dragon team zie ik dan weer niet zitten. Keuzes, keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Ik heb Hector genomen, een distant counter unit is altijd wel lekker. Eigenlijk weinig over nagedacht.

@Kol Nedra Damn hoop dat ik die nooit ga tegenkomen in de arena :o
Ik speel zelf arena tussen rank 18 en 19. Kheb Nino (+10) als main en double shot de meeste units well neer, maar die Gwendolyn gaat me niet lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zit voor het eerst in tier 20 deze week (toch eens kijken hoe lastig het is) maar het lijkt erop dat de 'crown' score ver buiten mijn bereik ligt. Op z'n best haal ik misschien 3600 in de arena, maar als ik zo lees lijkt er minimaal 3700 nodig te zijn, dus dat hoef ik niet eens te proberen. Dus waarschijnlijk blijf ik weer gewoon lui schommelen in het 4 orbs gebied.

Maar ik heb dan ook maar weinig merges, alleen m'n nowi is +10 die draagt alles de rest is bijrol. De meeste tegenstanders in t20 moeilijk zijn allemaal +10, zullen wel veel geld gespendeerd hebben, dat is het mij niet waard.

Nino is behoorlijk gezakt in de rating met de nieuw uitgebrachte heroes en de huidige meta, of heb je de vliegende nino (zal wel niet op +10). Die ontbreekt trouwens ook in mijn stal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
@rockhopper Nee nog gewoon die oude Nino. En ja helaas is ze niet meer zo awesome als voorheen met allemaal nieuwe heroes. Die vliegende heb ik ook nog niet.

Mijn Nowi is nu +4, zit ook standaard in mijn team. Misschien moet ik die maar gewoon verder boosten. Of ook zo'n Gwendolyn maken >:)
@Kol Nedra Hoe ziet je team er verder uit eigenlijk? Full armor team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik geloof dat zijn gwen +res is al is het een beetje lastig in te schatten zonder dat je weet of er summoner support is (gok van wel) en welke boosts hij op z'n berkut heeft zitten.
Als alternatief kan je ook een eind met effie komen, tegenwoordig ook makkelijk te krijgen, al is ze minder een generalist door d'r lage res.
Maar goed als je al een +4 blauw hebt en een +10 groen zou ik eerder naar een rood exemplaar kijken. marth/fir/draug zijn goed verkrijgbaar. Ik zou met 2 magic damage dealers geen tiki toevoegen al zou je nino kunnen dumpen een dragon duo kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
WahWah schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 15:00:
@rockhopper Nee nog gewoon die oude Nino. En ja helaas is ze niet meer zo awesome als voorheen met allemaal nieuwe heroes. Die vliegende heb ik ook nog niet.

Mijn Nowi is nu +4, zit ook standaard in mijn team. Misschien moet ik die maar gewoon verder boosten. Of ook zo'n Gwendolyn maken >:)
@Kol Nedra Hoe ziet je team er verder uit eigenlijk? Full armor team?
main core team is:
1.Gwendolyn+10
2.Marth+2 (hij is puur voor de buffs en doet verder niks)
3.ATiki+10
4. Gunthra (ook puur voor buffs en beetje debuff (Chilling seal)
alle 4 wind blessing

dus alleen Gwendolyn en Atiki doen eigenlijk dmg en de andere 2 geeft buffs aan Atiki en Gwendolyn. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 24-08-2018 16:57 ]

• Akaendra
rockhopper schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 17:49:
@Akaendra Welke IV heeft je +10 Fae? +spd of +atk en welke -? ik gok -hp?

Deze week weer een gratis 5* unit een beetje zoals brave Lyn vorig jaar. Alleen toen was de keuze duidelijk, dit keer zijn er gewoon 4 über heroes waaruit je kan kiezen. Wie kiest wat?
  • Veronica als erg goede healer, mijn keuze uit de popularity vote een paar maanden geleden
  • Hector #4 dit keer als Lance armor
  • Ephraim #3 met axe
  • Celica #3 wederom met zwaard
Ik heb zelf nog geen keuze gemaakt, ik hoop in ieder geval een paar uit m'n orbs kunnen te halen, maar tot nu toe alleen een Hardin (alt) en een Linde (main), gelukkig beide wel nieuwe heroes voor mij.

Gezien het trage post tempo hier, zijn er eigenlijk nog mensen die dit dagelijks spelen? Proberen tier 21 te halen in de vernieuwde arena?
+spd-hp inderdaad :) Sorry voor de late reacite, ben even met vakantie geweest.
Mijn huidige team is nu:

Lukas+9
Effie+10
Fae+10
Soleil+6

Moet nodig weer eens wat soleil pullen, ik krijg alleen een boel Ares in de plaats :D

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bedankt voor de update. Ik heb weinig geluk met de banner die bijna afgelopen is. Tot nu toe geen 5* op m'n main en een pity % van 5% :'(
Op m'n alt is het niet veel beter, slechts één keer 5* (wel meteen 2) waaronder een Ephraim green axe en een Sumia beide so-so IV
Straks nog een laatste hail mary sessie, maar ik vrees het ergste.

Pagina: 1 2 3 Laatste