Ik bedoel inderdaad de Xmas Lissa, sorry voor de verwarring.rockhopper schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 16:44:
Lisse? Bedoel je de gewone Lissa of de winter special Lissa of Elise?
Mijn free summons was een 3ster feest op m'n 2nd account en een 4ster feest op de main. Maar allemaal 13-in-een-dozijn summons helaas.
Ik dacht dat ik met m'n Arena score van 4695 (personal best) wel door zou gaan naar tier 19, maar nee hoor, gewoon demoted naar tier 17. Hoe hoog moet je wel niet scoren zeg..![]()
Ik zie bij de huidige banner niet veel voor aanvulling van mijn team. Ik zoek nog een goede red nuker maar nog geen geluk gehad. Wel een goede 4* effie en gordin gepromoot.
Merge jij die Nino op 4* niveau of promoot je ze eerst naar 5*? Ik vroeg me namelijk af wat er gebeurt als je een 4* merged met een 5*, volgens mij krijg je dan toch geen extra stats of wel?
Voor arena's moet je toch heroes gebruiken met hoge BST (Base Stat Total)? Ik was tier 19 en nu demoted naar 18 weer. Achja voor orbs/feathers maakt het niet uit of ik naar 18 of 20 ging, want dit was hetzelfde, dus zo boeiend is het niet
Ik promoot ze inderdaad eerst naar 5*. Je krijgt allen SP als je een 4* geeft aan een 5*.
Mijn 5* Nino is op dit moment +4

Sorry for the brag