Gebruikersreview/blog van de Maand: februari 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Mede-auteur:
  • Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Vorige maand was het wat rustig in het topic. Iedereen leefde natuurlijk toe naar de Tweakers Awards voor de Userreviewer van het jaar. :)

Deze maand kunnen we weer met hernieuwde energie aan de slag met nomineren.

Wat betreft reviews kun je hier inspiratie vinden: https://tweakers.net/revi...VZOYBVRgYIqkoAkrmpYMljGoB

Vergeet daarbij niet ook een snelle blik op de +1-reviews te werpen, wellicht dat daar ook nog wat bijzit.

En zoals altijd: draag ook Tweakblogs aan! Daar zitten altijd pareltjes tussen die het verdienen onder de aandacht te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Deze komt nog uit het topic van januari:
soskes schreef op zondag 12 februari 2017 @ 09:57:
Kanemochi met de Meizu 6 review van deze maand.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:04

Hupske

AFCA

productreview: MSI Trident 014EU review door Rooieduvel

Heeft deze review nog uitleg nodig? Zeer uitgebreid, de belangrijkste punten wordt behandeld en heeft het lef gehad om het product nagenoeg in zijn geheel uit elkaar te halen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Haasje26
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-06 16:55
Hupske schreef op zondag 12 februari 2017 @ 15:28:

Heeft deze review nog uitleg nodig? Zeer uitgebreid, de belangrijkste punten wordt behandeld en heeft het lef gehad om het product nagenoeg in zijn geheel uit elkaar te halen.
Agree with this! Ook ik nomineer de review van Tom :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:47
Ik wil kanem0chi nomineren voor de review van de Xiaomi Mi Smart LED lamp:
https://tweakers.net/prod...mi-mi-smart-led-lamp.html

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Anoniem: 372172

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 15:23
I Hardly ever nominate a review, but when I do ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:12

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Deze maand heeft al best veel reviews opgeleverd. Er is echt wat te kiezen! Kan ook moeilijk zijn ;).

Ik wil wederom een nieuwe review van Hupske nomineren productreview: Apple iPhone 7 Plus 128GB Gitzwart review door Hupske.

Ik betrapte mij er trouwens op dat ik wat verbaast was dat dit de eerste +3 review over de iphone 7 was. Had ik bij een dergelijk populair onderwerp niet verwacht.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
teacup schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:07:

Ik betrapte mij er trouwens op dat ik wat verbaast was dat dit de eerste +3 review over de iphone 7 was. Had ik bij een dergelijk populair onderwerp niet verwacht.
Offtopic:
De eerste +3 van de iPhone 7 Plus, de iPhone 7 had er vorig jaar al 1 ontvangen. Het is vreemd dat niet veel Tweakers, deze telefoons binnenstebuiten keren en een (zo goed als) perfecte review willen delen. ;)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

De eerste +3 van de iPhone 7 Plus, de iPhone 7 had er vorig jaar al 1 ontvangen.
Het mag wel duidelijk zijn dat ik als niet-iPhone gebruiker de iPhone7 en -Plus niet te subtiel op een hoop gooide. Ik hoop dat je tenen niet te plat zijn geworden door mijn gestamp erop :). Ik kende je review nota bene. Kijk ook eens een keer naar reviews van anderen, krijg ik dit :|.

We moeten er maar niet teveel over doorkeuvelen (offtopic alarm) maar misschien is die iphone7 Plus toch minder wijd verbreid dan de iPhone7. Dit kan een verdediging zijn. Maar wat je zegt, beiden zijn al bijna een half jaar verkrijgbaar. Obscure computerkastjes krijgen meer aandacht.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:01

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ik vind persoonlijk dit soort Blogs altijd wel leuk. Waar producten aan een test onderworpen worden die niet in de pricewatch te vinden zijn. Daarbij lijkt mij dit ook de enige manier waarop je echt een kabel kan testen of het een goede kabel is :)

DodgeReviews: [YouTube] Lightning cables (test?) van Blitzwolf

DodgeReviews: [Shootout] New BlitzWolf micro-usb cables - episode 12

Ik weet alleen niet of het voldoet, aangezien het in een filmpje is gepropt en niet volledig uitgeschreven zoals de echte reviews.
In ieder geval vind ik het wel interessant en met name omdat Blitzwolf aardig de kwaliteit van Xiaomi achterna gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:06
Ik ook, maar dan voor een andere review:
productreview: Umi Z Goud review door Luca

Leest heerlijk weg, ook zonder directe interesse in het product. Ook lekker uitgebreid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 20:16
XpanD schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:45:
[...]

Ik ook, maar dan voor een andere review:
productreview: Umi Z Goud review door Luca

Leest heerlijk weg, ook zonder directe interesse in het product. Ook lekker uitgebreid!
Dank voor je compliment! Vooral het 'leest heerlijk weg' doet me veel goeds; dat is precies mijn doel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
  • Laatst online: 05-02 23:21
--Verwijderd. Verkeerde topic--

[ Voor 94% gewijzigd door xkangaroox op 22-02-2017 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:32
xkangaroox schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:52:
Ik heb de Umi Z nu zo'n 2 weken in bezit. Ik heb deze in de pre-sale bij banggood gekocht voor € 205 en deze is als "gift" geleverd.

Ik ben erg tevreden over dit toestel. De afwerking is prima en het ziet en voelt degelijk. Ik herken niet het full hd video probleem, bij mij is het gewoon scherp. En wat een verademing dat er geen bloatware opstaat!
Ik snap trouwens het nut niet van het dubbel tappen op het scherm. Gewoon je duim op de fingerprintscanner en hij is ontgrendeld. Vele malen sneller. De GPS fix is heel snel, ook in huis. TomTom Go doet het prima.

Ik heb al wel in het begin 2 x meegemaakt dat het geluid het zomaar niet meer doet en moet het toestel opnieuw opgestart worden. De laatste week gaat het goed. Misschien een app die het niet goed doet?

Ik heb de 5 GHz getest en dit is het resultaat (Ziggo verbinding en Asus router).

[afbeelding]
Altijd goed dat je je ervaringen wilt delen met iedereen, al is dit topic bedoel om mensen te nomineren aan de hand van hun review. Het is daarom verstandiger om bijvoorbeeld je review hier te plaatsen: https://tweakers.net/productreview/manager/zoeken/

Mocht je hier graag iemand nomineren omdat je zijn of haar review goed, interessant of nuttig vond, kan dat en mag dat altijd. hier is een overzichtslijstje met alle gepubliceerde reviews van de maand Feb op basis van binnenkomst :) https://tweakers.net/revi...qSM0ORwL8RrgeZSRJV-OAT9dw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
Ik wil geen review plaatsen maar wilde een aanvulling geven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toothpick vic
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-05 08:00
Ik wil de review van de Xiaomi Mi Smart LED lamp van kanem0chi nomineren:
https://tweakers.net/prod...mi-mi-smart-led-lamp.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
xkangaroox schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:52:
Ik heb de Umi Z nu zo'n 2 weken in bezit. Ik heb deze in de pre-sale bij banggood gekocht voor € 205 en deze is als "gift" geleverd.

Ik ben erg tevreden over dit toestel. De afwerking is prima en het ziet en voelt degelijk. Ik herken niet het full hd video probleem, bij mij is het gewoon scherp. En wat een verademing dat er geen bloatware opstaat!
Ik snap trouwens het nut niet van het dubbel tappen op het scherm. Gewoon je duim op de fingerprintscanner en hij is ontgrendeld. Vele malen sneller. De GPS fix is heel snel, ook in huis. TomTom Go doet het prima............
Ik vermoed dat je verder in gaat op mijn review. Je comment zou dus het beste geplaatst kunnen worden onder mijn review productreview: Umi Z Goud review door Luca ;) Dit topic is puur alleen bedoeld voor je stem doorgeven op beste userreview van de maand en ander gerelateerde zaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xkangaroox
O nu zie ik het. Ik zocht op UMI Z en kwam zo hier terecht en had dat niet door. Sorry.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijnosb
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik wil kanem0chi nomineren met zijn review van de Xiaomi Yee Light.
productreview: Xiaomi Yeelight 2M RGBW LED Smart Strip review door kanem0chi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 594497

Foritain heeft mij weer geld gekost. ik nomineer productreview: Nest Protect V2 Battery review door Foritain

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Iedereen kan nog tot ongeveer 12 maart een stem uitbrengen voor de beste review, blog of nieuwkomer van de maand februari.
Zie je nu al een top-review die in maart online is gekomen, dan kun je hem/haar hier nomineren:

Gebruikersreview/blog van de Maand: maart 2017

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elidos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 16:21
Ik nomineer ook de bovenstaande review :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 799815

Ik stem op Kiswum voor het reviewen van de Sony xperia X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blackah
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-05 18:52
Ik wil ook kanem0chi nomineren voor zijn review van de Xiaomi Yee Light. Heeft me zojuist weer geld gekost...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Anoniem: 799815 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 08:33:
Ik stem op Kiswum voor het reviewen van de Sony xperia X
Even een linkje erbij doen:
productreview: Sony Xperia X Compact Blauw review door Kiswum

Idd een erg goede review :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvuik
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-05-2019

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Onder voorbehoud zijn hier mijn nominaties:
Beste review van de maand:
Mooi en bijzonder product en werkelijk alles is netjes besproken. De review is tevens goed af te lezen vanaf een smartphone (en dat vind ik dan weer prettig :)).

De review kan wel wat verbeteringen gebruiken (zoals het gebruik van juiste tags), maar de basis is in orde voor deze nieuwkomer van de maand. Ik hoop meer reviews van deze gebruiker te lezen:
productreview: ZUK Z2 Pro 6GB ram 128GB rom Wit review door quako

Blogger van de maand (een keer een andere genomineerde ;)) Mux met zijn verkiezingsblogs:
Klein advies: gebruik maken van de More tag, zodat het overzicht bewaard blijft bij een selectie per maand of onderwerp.
mux' blog
mux' blog

[ Voor 12% gewijzigd door Kiswum op 02-03-2017 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeffreyforce
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-03 15:05
100% mee eens! de review van de trident was lekker om door te lezen en zeker interessant! duidelijke foto's en een goeie uitleg zijn hier niet te missen! :D Dus hierbij Nomineer ik ook ik de review van Tom!

[ Voor 5% gewijzigd door jeffreyforce op 02-03-2017 20:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 23:08

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Mijn stem gaat dit keer naar Gebruikersreview - ASRock Z270 Extreme4 review door pclinde. Mooie foto's en duidelijk verhaal.

Nieuwkomer is wat mij betreft Gebruikersreview - CM Storm QuickFire TK (Brown switch) review door weavel. Geeft duidelijk zijn ervaring met het toetsenbord in de review. Wel zou ik adviseren om er de volgende keer een paar foto's bij te zetten. :)

Als tweakblog vond ik zelf Je pelletkachel aansturen met pimatic, een stapje verder van koffie interessant om te lezen. Hoe kan ik mijn huis slimmer maken. :D

[ Voor 16% gewijzigd door Rooieduvel op 02-03-2017 21:53 ]

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 22:22

PcDealer

HP ftw \o/

Mux met zijn Verkiezingsblogs: mux' blog

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conijntje
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-05 17:06
Ik wil kanem0chi nomineren met zijn review van de xiaomi yeelight!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:38

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik nomineer ook de review van Tom!

[ Voor 30% gewijzigd door DON PAPA op 06-03-2017 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Laatst online: 04-06-2022
Ik nomineer: Kanem0chi met https://tweakers.net/prod...rgbw-led-smart-strip.html een geweldige review over lamenstrip, nooit gedacht dat ik een review zou lezen over een lamenstrip haha!

Moet zeggen dat je altijd snel reageert op vragen. Bij deze review heb je niet eens zelf antwoord hoeven te geven maar toch.

Oké doei.

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 21:47
Ik nomineer Kiswum met weer een zeer uitgebreide review welke alle aspecten behandeld van de telefoon. Iedereen kan er het zijne uithalen!
productreview: Sony Xperia X Compact Blauw review door Kiswum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjarn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-01 13:08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kross80808
  • Laatst online: 05-09-2018
Zou graag kanem0chi willen nomineren voor zijn Xiamo Yee Light review. Goeie en duidelijke review kan niks anders zeggen.

[ Voor 42% gewijzigd door kross80808 op 08-03-2017 10:59 ]

Wwk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik wil kanem0chi nomineren voor deze review: productreview: Xiaomi Yeelight 2M RGBW LED Smart Strip review door kanem0chi

Ik heb vorig jaar een Xiaomi telefoon van hem overgenomen, deze werkt zo goed precies zoals hij in zijn reviews beschrijft. Hiermee tovert hij mij om tot Xiaomi fan! Dus alle producten die hij reviewt volg ik nauwkeurig en die van deze maand is weer een klapper! Bedankt Martijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcodegast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-06 18:15

Een zeer duidelijk en goede review wat mij een goed beeld geeft van het product.
zeer informatief en de foto's zijn goed duidelijk!

heel fijne review!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
+1 voor de Yeelight review door kanem0chi productreview: Xiaomi Yeelight 2M RGBW LED Smart Strip review door kanem0chi

Martijn's reviews zijn altijd van topkwaliteit en unbiased. Lees ze altijd met veel plezier en heb al verschillende Xiaomi producten gekocht. Ik hoop dat deze nominatie hem motiveert om de laatste telefoons en gadgets te blijven kopen en reviewen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basbroekhuis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-06 19:57

Goede review, duidelijk en visueel goed in beeld gebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tremon
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-06 21:41
Ik nomineer de Xiaomi Yeelight LED strip review van kanem0chi. productreview: Xiaomi Yeelight 2M RGBW LED Smart Strip review door kanem0chi

Altijd een plezier om te lezen en super behulpzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:32
Blogger van de maand
Mux met zijn verkiezingsblogs, erg actueel en geeft je een goed overzicht van wat elke partij doet, zonder dat hij overduidelijk links/rechts de voorkeur geeft. mux' blog

Nieuwkomer
Uitgebreide review waar veel in besproken word en hopelijk de kleine verbeteringen die Kiswum noemt meeneemt naar een volgende review. Hopelijk geeft deze nominatie je de kracht en zin om dat te doen. :)
productreview: ZUK Z2 Pro 6GB ram 128GB rom Wit review door quako

:)

[ Voor 5% gewijzigd door kanem0chi op 08-03-2017 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Martijn weet met de productreview: Xiaomi Yeelight 2M RGBW LED Smart Strip review door kanem0chi wel weer een toffe review te schrijven over een product dat misschien eerst niet cool lijkt, maar best wel wat weet te bieden! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:21
Ik nomineer productreview: Xiaomi Yeelight 2M RGBW LED Smart Strip review door kanem0chi
Uitgebreide nette review, alleen irritante muziek in video ;)

PV opbrengst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 894701

Ik nomineer de Xiaomi LED Smart Strip review van Kanem0chi. Volledig, erg informatief en mooie gedetailleerde foto's. productreview: Xiaomi Yeelight 2M RGBW LED Smart Strip review door kanem0chi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hupske schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:46:
Ik vind persoonlijk dit soort Blogs altijd wel leuk. Waar producten aan een test onderworpen worden die niet in de pricewatch te vinden zijn. Daarbij lijkt mij dit ook de enige manier waarop je echt een kabel kan testen of het een goede kabel is :)

DodgeReviews: [YouTube] Lightning cables (test?) van Blitzwolf

DodgeReviews: [Shootout] New BlitzWolf micro-usb cables - episode 12

Ik weet alleen niet of het voldoet, aangezien het in een filmpje is gepropt en niet volledig uitgeschreven zoals de echte reviews.
In ieder geval vind ik het wel interessant en met name omdat Blitzwolf aardig de kwaliteit van Xiaomi achterna gaan.
Thx voor de nominatie, Hupske ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaukeW
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-05 21:10
Hallo, ik wil KanemOchi nomineren voor zijn review van de Xiaomi - Yeelight smart strip.
Veelzijdige reviewer met steeds boeiende nieuwe producten.

Bauke Welle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 23:08

Rooieduvel

Reviewer of all things...

BaukeW schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 22:27:
Hallo, ik wil KanemOchi nomineren voor zijn review van de Xiaomi - Yeelight smart strip.
Veelzijdige reviewer met steeds boeiende nieuwe producten.

Nomineren is niet meer nodig. De "uitslag" is ondertussen al gepubliceerd. :)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Pagina: 1