Gebruikersreview/blog van de Maand: januari 2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024

Olaf

Welkom in het nieuwe jaar!

De jaarwisseling ligt al een tijdje achter ons en de redactie van Tweakers heeft mooie producten vanuit de CES, Las Vegas laten zien. Veel gadgets zullen hun weg naar Nederland vinden, maar wellicht ben je nu al een aantal parels tegen gekomen die onderworpen zijn aan een geweldige review.

Zie je een geweldige review, dan zou de reviewer het waarderen als je hem/haar in dit topic zal noemen. Geef daarbij aan waarom die ene review de beste is. Probeer ook naar de nieuwkomers van de maand te kijken.
Voor mensen die nog niet veel ervaring hebben met het schrijven van reviews is de titel Nieuwkomer van de maand te verdienen.

Zie je een grappige, hartverscheurende en/of informatieve Tweakblog voorbij komen, geef die persoon in dit topic een stem, zodat hij/zij kans maakt voor Blog van de maand.

Hier zie je de lijst van goedgewaardeerde userreviews op volgorde van binnenkomst.

De uitkomst zal op de tweede dinsdag van de maand worden gepubliceerd op de Frontpage van Tweakers (dinsdag 14 februari).

[ Voor 5% gewijzigd door Kiswum op 09-01-2017 16:21 . Reden: Publicatiedatum toegevoegd ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Topicstarter
Deze twee nominaties komen uit het topic van december.
Larkinzzz schreef op zondag 8 januari 2017 @ 13:53:
Mijn stem gaat naar productreview: NZXT Kraken X62 review door Foritain , Foritain levert zoals altijd weer prachtige foto's erbij en schept een duidelijk beeld van de prestaties.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 13:57

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSmithNL
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-02 16:11
Mijn nominatie: productreview: Asus ROG Strix Z270F Gaming review gemaakt door Foritain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kubo1993
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-06 12:17
Mijn nominatie: Alles van Foritain :)

Maar als ik eentje moet kiezen, dan is het wel deze:
productreview: Asus ROG Strix Z270F Gaming review door Foritain

:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-06 08:51
De nieuwe saga van Chief is toch wel weer erg leuk om te lezen hoor!
Inmiddels al weer bij deel 7!

Mijn nominatie gaat deze maand naar Kanem0chi! Zijn review(s) over de Xiaomi Mi 5S heeft mij goed kunnen overtuigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 23:08

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Kliko schreef op maandag 16 januari 2017 @ 08:51:

Mijn nominatie gaat deze maand naar Kanem0chi! Zijn review(s) over de Xiaomi Mi 5S heeft mij goed kunnen overtuigen.
Die was van oktober. :)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17-06 08:51
Whoopsie! :z :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H0ppie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-01 14:43
kubo1993 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 00:19:
Mijn nominatie: Alles van Foritain :)
Precies, wat die aan duidelijk reviews maakt is ongekend...

Ik nomineer dan maar een andere review: productreview: NZXT Kraken X62 review door Foritain

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:32

Hupske

AFCA

Nieuwe nominatie erbij:

productreview: Gigabyte GA-Z97X-Gaming G1 review door teacup

Dit is pas uitgebreid. Neem gerust 20 minuten de tijd :+ Maar een erg leerzame review, waarin echt maar dan ook echt alles wordt besproken. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 20-01-2017 16:48 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:13

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Reviewer Hupske loopt hard over allerlei andere reviewers te roepen, maar dat neemt niet weg dat hij een alleraardigst review tweeluik heeft geproduceerd, beiden in Januari als ik het wel heb, van de productreview: Asus ROG GL502VM-FY022T review door Hupske en de productreview: Asus ZenBook UX310UA-FC331T review door Hupske.

Misschien is het te kort door de bocht om Hupske als Asus liefhebber te bombarderen, maar de liefde ging in ieder geval zo ver dat de kerstkalkoen en de real life vuurwerk game met oudjaar geduchte concurrentie hebben ondervonden. Van beide laptops zijn het binnenwerk blootgelegd zodat kopers een goed beeld hebben van de uitbreidbaarheid. En dat vind ik hartstikke goed. Om die reden nomineer ik Hupske en zijn review tweeluik.

PS: wat ik in de conclusie van mijn review heb geschreven vind ik echt een punt, ik wil niet jullie werk uit handen nemen, maar ik denk dat we stil moeten staan bij het effect dat hele grote reviews in die beste-review-van-de-maand overzichten hebben. Met iets andere criteria is, en een iets grotere lijst, is er uit een grotere diversiteit van reviewers te kiezen en gaat er een ander signaal naar de gemeenschap. En als er dan eens iemand een grote review produceert dan heeft die review wat minder impact, en komen ook anderen aan bod. Om eerlijk te zijn bezwaard dit laatste mij wat.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:14

LankHoar

Langharig tuig

Qua blogs: de Uncles van Chief weer natuurlijk! :+

Chief's Random Thoughts: The Uncles, the saga continues - deel IX

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-06 13:24

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• increddibelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-04 10:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-06 13:05
Kanemochi met de Meizu 6 review van deze maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Afrondend kom ik tot deze lijst:

Gedeelde eerste plek met 3 nominaties:
productreview: NZXT Kraken X62 review door Foritain
productreview: Asus ROG Strix Z270F Gaming review door Foritain

overige twee:
- productreview: Gigabyte GA-Z97X-Gaming G1 review door teacup
- productreview: Asus ROG GL502VM-FY022T review door Hupske

Sympathieke sidenote teacup en het klopt helemaal wat je zegt. In de huidige opzet moet jouw review er echter gewoon bijstaan. Het is juist de opzet waar aan gesleuteld moet worden en dat gebeurt ook.
Pagina: 1