Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingewin
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-07 08:48
Ik ben nu net over level 20 en heb niet echt de indruk dat heavy armor op dit level nu echt veel beter beschermd dan light armor. Misschien is het op hoger level echt anders maar het draait er nu toch om om het dodgen en blokken (en het blokken ben ik niet gewend maar het werkt wel goed!)

Benieuwd of andere spelers dezelfde indruk hebben en/of dit later in het spel wel echt anders wordt?

Iets anders dat ik erg interessant vond maar ook nog niet echt door heb zijn shuriken. Ik heb ze een paar keer gebruikt om een mannetjes af te maken die nog een streepje HP over had. Maar toen ik het een keer tegen een deamon mob gebruikte als eerste aanval (ik wilde hem pullen) verloor hij heel veel stamina. Iemand hier ervaring mee? Surprise attack met Shuriken heeft iets extra's of werkt het toch anders?

Zoveel nog te ontdekken! Super!

[ Voor 36% gewijzigd door Pingewin op 14-02-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 16:54
Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 12:38:
[...]

Onder de 30% equip load ben je nog sneller en dash je verder ;)

Ik heb een ninja build met lichte armor. Je bent retesnel dan, en dat speelt lekker icm die 60fps :)
Vanavond eens proberen. Kijken of dat lekker speelt. Thanks voor de tip.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-07 12:04
Pingewin schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:11:
Ik ben nu net over level 20 en heb niet echt de indruk dat heavy armor op dit level nu echt veel beter beschermd dan light armor. Misschien is het op hoger level echt anders maar het draait er nu toch om om het dodgen en blokken (en het blokken ben ik niet gewend maar het werkt wel goed!)

Benieuwd of andere spelers dezelfde indruk hebben en/of dit later in het spel wel echt anders wordt?

Iets anders dat ik erg interessant vond maar ook nog niet echt door heb zijn shuriken. Ik heb ze een paar keer gebruikt om een mannetjes af te maken die nog een streepje HP over had. Maar toen ik het een keer tegen een deamon mob gebruikte als eerste aanval (ik wilde hem pullen) verloor hij heel veel stamina. Iemand hier ervaring mee? Surprise attack met Shuriken heeft iets extra's of werkt het toch anders?

Zoveel nog te ontdekken! Super!
Als je armour onder de 30% zit, ben je niet alleen sneller. Je KI komt stukken sneller terug.
Geraakt worden in deze game is al bijna instant dood. Meer armour betekent dat je wel kan incasseren, maar niet veel meer. Beter om niet geraakt te worden en sneller dmg te doen.

Shuriken kunnen net als pijl en boog het zwakke punt van een vijand raken. Bij de rode ONI zijn dat hun hoorns. Vlak voordat ze aanvallen zijn van veel vijanden (of vlak erna) hun zwakke punt te raken. Dodgen en goed getimede shuriken kan ze dan instant stamina killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
SacreBleu schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:26:
[...]

Vanavond eens proberen. Kijken of dat lekker speelt. Thanks voor de tip.
Wat Kashika hierboven zegt. Unlock de skill voor je wapens en stances dat je met dodgen een Ki pulse doet, en je kunt lekker om vijanden heen blijven dansen.

Een goed getimede shuriken of mes werpen en hun Ki is op en je kunt ze afstraffen. Sommige kun je dan zelfs in een loop krijgen tot ze dood zijn.

Ik vind het erg fun om zo te spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Scrisissszzz op 14-02-2017 13:34 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-07 05:29
Scrisissszzz schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 13:34:
[...]

Wat Kashika hierboven zegt. Unlock de skill voor je wapens en stances dat je met dodgen een Ki pulse doet, en je kunt lekker om vijanden heen blijven dansen.

Een goed getimede shuriken of mes werpen en hun Ki is op en je kunt ze afstraffen. Sommige kun je dan zelfs in een loop krijgen tot ze dood zijn.

Ik vind het erg fun om zo te spelen :)
Waar kan ik die skill eigenlijk vinden? Heb gisteren even zitten zoeken maar ik heb het niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Joetje079 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:20:
[...]
Waar kan ik die skill eigenlijk vinden? Heb gisteren even zitten zoeken maar ik heb het niet gevonden.
In de dual swords skill tree sowieso. Living Water ... (afhankelijk van de stance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
san.okk schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:34:
[...]

In de dual swords skill tree sowieso. Living Water ... (afhankelijk van de stance)
Ja volgens mij is ie dat. Zo heet ie bij alle wapens volgens mij

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt!

Die skills pagina is langer dan ie lijkt, scroll eens naar beneden ;)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
san.okk schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:34:
[...]

Thnx! Ga vanavond gelijk ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Elk wapen en elke stance heeft die skill
Werkt perfect

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Kwam er gister (lvl35) achter dat je kunt blokken met L1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
san.okk schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 07:47:
Haha heb je goed de tutorials en hints gevolgd in het begin |:(

Gister de missie The ocean roars again gedaan. Missie was helemaal niet zo moeilijk, maar man wat was ik aan het klooien. Ik ben vaak t water in gedodged haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 15:30

Willybubba

Nut up or shut up.

Gisteren ruzie gehad met Nue. Of eigenlijk meer het level waar 'ie in zit. Ik bleef continu hangen achter hekjes of lantaarns bij het dodgen. Maar, ik heb 'm.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Ok, eindelijk die vampier chick gedood.
Wat een verschrikkelijk k** gevecht is dat zeg, zat er al dagen op vast.

Heb maar iemand gesummoned. Rare is dan wel dat er 6 summons nodig waren voordat het lukte om die boss neer te krijgen. Leek wel of die gasten geen zin in die boss hadden :(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Iusedto schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:32:
Ok, eindelijk die vampier chick gedood.
Wat een verschrikkelijk k** gevecht is dat zeg, zat er al dagen op vast.

Heb maar iemand gesummoned. Rare is dan wel dat er 6 summons nodig waren voordat het lukte om die boss neer te krijgen. Leek wel of die gasten geen zin in die boss hadden :(
Haha. Zelfs met een summon is ze nog pittig. Zat daar ook twee dagen vast en toen ook maar besloten om er iemand bij te roepen. Maar dat ging ook allemaal niet vlekkeloos :P

Ben nu met de eerste hoofdmissie bezig in de tweede regio
spoiler:
Met poison in die grotten, ik hou niet van dat soort levels ;)
Ben al aardig ver en bijna bij de boss denk ik. Vaak doodgegaan daar :P Vanavond maar eens (proberen) af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Die vampier baas hoort niet al een tweede baas te zijn imo.
Veel te moeilijk

Ik ga nu eerst wat side missies doen en dan maar door met main story.
Moet ook nog wat gear upgraden

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 07:59:
[...]

Haha heb je goed de tutorials en hints gevolgd in het begin |:(

Gister de missie The ocean roars again gedaan. Missie was helemaal niet zo moeilijk, maar man wat was ik aan het klooien. Ik ben vaak t water in gedodged haha!
Blijkbaar niet goed genoeg. Dat blokken scheelt een hoop doodgaan :)

Wel een mooi spel. Vind de coop ook wel een prima aanvulling. Matchmaking is wel wat omslachtig maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 00:15
san.okk schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 07:47:
En wat zeg je dan...?? :P

Ik heb 1 probleem met deze game. Nou ja, het is niet de game, maar meer ondergetekende.
Ben ik lekker bezig tegen een boss, dan verlies ik op een gegeven moment het geduld en moet ik net die ene aanval extra maken. En dan gaat het fout....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:30:
[...]

En wat zeg je dan...?? :P

Ik heb 1 probleem met deze game. Nou ja, het is niet de game, maar meer ondergetekende.
Ben ik lekker bezig tegen een boss, dan verlies ik op een gegeven moment het geduld en moet ik net die ene aanval extra maken. En dan gaat het fout....
:+

Vanavond even die baas clearen? Wel even living weapon laden voordat we naar binnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
san.okk schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:39:
[...]

:+

Vanavond even die baas clearen? Wel even living weapon laden voordat we naar binnen gaan.
Kun we wel ff proberen. Eerst ff ergens een Ochoko zien te scoren.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 09:42:
[...]
Kun we wel ff proberen. Eerst ff ergens een Ochoko zien te scoren.
Scoor er maar een paar. Denk dat we die wel nodig gaan hebben. Hoewel het ging die laatste keer helemaal niet slecht. Totdat jij z'n aandacht trok :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-07 12:04
Joetje079 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 08:45:
[...]

Haha. Zelfs met een summon is ze nog pittig. Zat daar ook twee dagen vast en toen ook maar besloten om er iemand bij te roepen. Maar dat ging ook allemaal niet vlekkeloos :P

Ben nu met de eerste hoofdmissie bezig in de tweede regio
spoiler:
Met poison in die grotten, ik hou niet van dat soort levels ;)
Ben al aardig ver en bijna bij de boss denk ik. Vaak doodgegaan daar :P Vanavond maar eens (proberen) af te maken.
Je kunt de poison tijdelijk wegkrijgen met die houten machines bovenaan, voordat je naar beneden springt.
En het gif komt van een steen af. Die kun je vernietigen en is het permanent weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Kashika schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:11:
[...]

Je kunt de poison tijdelijk wegkrijgen met die houten machines bovenaan, voordat je naar beneden springt.
En het gif komt van een steen af. Die kun je vernietigen en is het permanent weg.
Dat van die machines wist ik al maar dat van die stenen niet. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-07 14:24

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ikben inmiddels een heel stuk verder maar die boss in The Ocean Roars again vond ik veruit de lastigste tot nu toe. Probleem was vooral dat wanneer je die firebuff van de bonfires in de arena pakt de boss irritante adds krijgt.
Uiteindelijk na tal van pogingen mijn stats gereset, 10 magic genomen voor Fire talisman en Waterstop potion, vervolgens compleet de vloer aangeveegd met die boss zonder te healen, hah! Dat was wel even satisfying.

Ik heb iig het idee dat ik een aardige build heb momenteel, gericht op Swords.

Mijn build is nu:
20 Heart
20 Body
12 Stamina (puur voor full M setbonus onder 70%)
15 Strength (naar 20 aan het werken)
10 O. Magic (voor buffs)

Sword Skills alles waar Ki Pulse op zit. Dan sword parry met thrust finisher, in combinatie met +% thrust attack passive uit de spear tree.
Verder Lai Quickdraw en Sword Ki.

Volgens heb ik verder niks meer nodig qua active skills. Ik heb nog zoveel skillpoints over, nu al geen idee wat ik ermee moet, lol.

Overigens iets waar ik eigenlijk gisteravond pas achter kwam: Wapens hebben geen invloed op je gewicht. :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Die build moet ik ff onthouden. Ik speel eigenlijk ook alleen maar met de Katana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Kwam ook nog een aardig zieke Kusarigama Low Stance built tegen op YouTube

[ Voor 18% gewijzigd door san.okk op 15-02-2017 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 10:24:
Ikben inmiddels een heel stuk verder maar die boss in The Ocean Roars again vond ik veruit de lastigste tot nu toe. Probleem was vooral dat wanneer je die firebuff van de bonfires in de arena pakt de boss irritante adds krijgt.
Uiteindelijk na tal van pogingen mijn stats gereset, 10 magic genomen voor Fire talisman en Waterstop potion, vervolgens compleet de vloer aangeveegd met die boss zonder te healen, hah! Dat was wel even satisfying.

Ik heb iig het idee dat ik een aardige build heb momenteel, gericht op Swords.

Mijn build is nu:
20 Heart
20 Body
12 Stamina (puur voor full M setbonus onder 70%)
15 Strength (naar 20 aan het werken)
10 O. Magic (voor buffs)

Sword Skills alles waar Ki Pulse op zit. Dan sword parry met thrust finisher, in combinatie met +% thrust attack passive uit de spear tree.
Verder Lai Quickdraw en Sword Ki.

Volgens heb ik verder niks meer nodig qua active skills. Ik heb nog zoveel skillpoints over, nu al geen idee wat ik ermee moet, lol.

Overigens iets waar ik eigenlijk gisteravond pas achter kwam: Wapens hebben geen invloed op je gewicht. :D
Die baas heb ik ook effe over gedaan. Die fires zorgden er toch voor dat die kleinere varianten van m aan het begin dood gingen? Dat viel mij op tenminste, had eerst maar 2 van de 3 fires aan staan.

Maar hij was best irritant. Zeker die aanval met zn gele straal, instakill! Zwaar gescripte aanval maar toch. Uiteindelijk idd 1 punt nog in magic gestopt voor die fire talismans, en in zn 2e fase alle bommen die ik sowieso al als skill aan heb staan op m gegooid. Toen ging hij redelijk simpel neer. Maar aantal keer gehad dat ik net 1 keer teveel dodgde en weer in het water lag haha!
san.okk schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:01:
Kwam ook nog een aardig zieke Kusarigama Low Stance built tegen op YouTube

[url="[url]https://youtu.be/tam18p25Jxc[/url]"]link[/url]
Link doet het niet...

Ik speel bijna alleen maar met de Kusarigama, en ook nog in low stance haha. Speelt heerlijk weg :)

Gast in het filmpje heeft trouwens aardig wat uurtjes erin zitten al. Lvl 310 jezus 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-02-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:29:
[...]
Link doet het niet...
[video]

Ik speel bijna alleen maar met de Kusarigama, en ook nog in low stance haha. Speelt heerlijk weg :)

Gast in het filmpje heeft trouwens aardig wat uurtjes erin zitten al. Lvl 310 jezus 8)7
thanks, aangepast. Is dat niet het level van de eindbaas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Er is toch ook een item waarmee je al je stats kan resetten? Ik heb maar lukraak lopen upgraden en wil nu toch wel gaan voor een wat serieuzere build ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Joetje079 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:53:
Er is toch ook een item waarmee je al je stats kan resetten? Ik heb maar lukraak lopen upgraden en wil nu toch wel gaan voor een wat serieuzere build ;)
Volgens mij kan je voor 10K gold een boek kopen bij de blacksmith

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Book of Reincarnation reset je stats. Te koop bij Blacksmith maar let wel op want iedere keer dat je er eentje koopt worden ze significant duurder.

Overigens kun je ze ook als reward van sub-missies krijgen af en toe.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Ok, mooi zo. Ik speel het liefst met double sword dus wil ik daarvoor een goede build maken. Volgens mij moet ik dan veel punten in skill stoppen. Ga het straks wel even uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Doen jullie iets met die Blacksmith? Dat soul matchen is toch bedoeld als wapens combineren voor wat beters? Ik heb pas 1 keer gezien dat mn wapen met een combi er beter op zou worden. Ook armor maken enz snap ik niet helemaal. De loot die ik zo van vijanden en revenants krijg doen het prima imo

Maar mn goud bouwt wel maar door en door haha. Ben straks nog miljonair in die game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-06 08:50
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 13:44:
Doen jullie iets met die Blacksmith? Dat soul matchen is toch bedoeld als wapens combineren voor wat beters? Ik heb pas 1 keer gezien dat mn wapen met een combi er beter op zou worden. Ook armor maken enz snap ik niet helemaal. De loot die ik zo van vijanden en revenants krijg doen het prima imo

Maar mn goud bouwt wel maar door en door haha. Ben straks nog miljonair in die game :)
Je ziet niks beters omdat je familiarity van je wapen af gehaald wordt.

Soul matchen werkt als volgt: low level wapen erin + hoger level wapen = low level wapen krijgt het level van het hogere wapen.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
greyfox1987 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 15:29:
[...]

Je ziet niks beters omdat je familiarity van je wapen af gehaald wordt.

Soul matchen werkt als volgt: low level wapen erin + hoger level wapen = low level wapen krijgt het level van het hogere wapen.
Ah ok ik deed die wapens er verkeerd om in dus... Zal het eens testen maar tot nu toen zijn mijn gevonden wapens prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Vooral hogere levels revenants killen is een erg effectieve manier om goede gear te verzamelen.

Kijk altijd even bij de shrine of je wel online bent! Online = meer revenants. Game wil nog weleens offline gaan heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Alle machtig die 3e baas (die vrouw) wat een onmogelijk iets zeg, kom er maar niet langs vannavond maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 17:42:
Alle machtig die 3e baas (die vrouw) wat een onmogelijk iets zeg, kom er maar niet langs vannavond maar weer verder.
Ik vond dat persoonlijk de lastigste baas tot nu toe. Man daar heb ik op gevloekt...

Maar uiteindelijk gehaald dus gaat jou ook lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Net behoorlijk lang vastgezeten bij die baas in die gifgrot. Niet omdat die baas zo moeilijk is maar vanwege het farmen van antidote. Zonder antidote en maar 4 elixer is het haast niet te doen. Is het trouwens mogelijk om via de shrine dat soort items ergens vandaan te halen zonder dat je moet farmen ? Heb even gezocht maar kon niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:05:
[...]

Ik vond dat persoonlijk de lastigste baas tot nu toe. Man daar heb ik op gevloekt...

Maar uiteindelijk gehaald dus gaat jou ook lukken :)
Ja het is me inderdaad gelukt, maar echt bijna me PS4 in de gracht. Als je er gewoon objectief naar kijkt is hij best makkelijk eigenlijk. Maar allemachtig wat was ze irritant haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
WeAreLegion schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:56:
[...]

Ja het is me inderdaad gelukt, maar echt bijna me PS4 in de gracht. Als je er gewoon objectief naar kijkt is hij best makkelijk eigenlijk. Maar allemachtig wat was ze irritant haha.
Daar heb ik twee dagen vastgezeten. Was er helemaal klaar mee en wilde bijna kappen met de game ;) Toen maar tegen mijn principe in besloten om er iemand bij te halen, want wil eigenlijk alles solo doen. Maar wilde toch graag verder hè ;) Maar zelfs met een co op partner erbij ben ik een paar keer gesneuveld :9 Verder zijn de bazen wel goed te doen eigenlijk tot dusver ( 5 of 6 gehad)

[ Voor 3% gewijzigd door Joetje079 op 15-02-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Joetje079 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:03:
[...]

Daar heb ik twee dagen vastgezeten. Was er helemaal klaar mee en wilde bijna kappen met de game ;) Toen maar besloten om er iemand bij te halen tegen mijn principe in, want wil eigenlijk alles solo doen. Maar wilde toch graag verder hè ;) Maar zelfs met een co op partner erbij ben ik een paar keer gesneuveld :9 Verder zijn de bazen wel goed te doen eigenlijk tot dusver ( 5 of 6 gehad)
Ja dat coop wou ik gewoon echt niet maar goed na 2 uurtjes ofzo had ik haar. Morgen naar de volgende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik heb eens wat andere spelers proberen te helpen als Visitor, maar echt... 9/10 keer is het die waterboss. Hah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Voxalizer schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:06:
Ik heb eens wat andere spelers proberen te helpen als Visitor, maar echt... 9/10 keer is het die waterboss. Hah.
Krijg je nog een reward ofzo als je anderen helpt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
san.okk schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 11:50:
[...]

thanks, aangepast. Is dat niet het level van de eindbaas?
Klopt :) zijn level is 162 :D En missie level is 310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Vanavond paar leuke missies kunnen doen. Net de eerste main in de 3e regio klaar. Baas had ik met de eerste poging, viel reuze mee..

Heb sloth eens getest, maar zo broken vind ik m niet. De buff duurt niet heel lang en je kunt er toch maar 2 meenemen.

Je kunt op 2 manieren als visitor joinen. Via t starting point op de map, maar ook als je een missie start. Zo kom je bij iemand in die specifieke missie terecht.

Hoef je niet steeds die waterbaas te doen Voxalizer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Klopt, vooral die companion mode is erg vermakelijk. Kost wel meer tijd, vandaar dat ik het even als Visitor wilde doen.

Dat coop is wel erg leuk eigenlijk in Nioh, ook omdat je als summon gewoon loot krijgt.

Op zich is het jammer dat die Twilight missions niet gewoon direct in companion coop mode te doen zijn, zonder ze eerst solo te moeten halen. Dat ze hiervoor kiezen bij de reguliere missions snap ik, maar wat mij betreft gooien ze Twilight missions gewoon open voor die volledige coop mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:25
Joetje079 schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:54:
Net behoorlijk lang vastgezeten bij die baas in die gifgrot. Niet omdat die baas zo moeilijk is maar vanwege het farmen van antidote. Zonder antidote en maar 4 elixer is het haast niet te doen. Is het trouwens mogelijk om via de shrine dat soort items ergens vandaan te halen zonder dat je moet farmen ? Heb even gezocht maar kon niets vinden.
Je weet dat je bij die boss de soort 'stenen' waar het gif uitkomt kapot kan meppen he??
Dat maakt het een stuk makkelijker, geen gif.

• Joetje079
morm schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:06:
[...]

Je weet dat je bij die boss de soort 'stenen' waar het gif uitkomt kapot kan meppen he??
Dat maakt het een stuk makkelijker, geen gif.
Ja, daar was ik inmiddels achter gekomen. Maar tijdens het hakken op die stenen krijg ik toch te maken met het gif waardoor ik toch zo'n antidote moest gebruiken. Gelukkig ben ik er voorbij :) Baas was niet heel moeilijk. Heeft iemand trouwens al zo'n twilight missie gedaan? Ik kan er wel eentje starten maar die zijn vaak veel te hoog qua level. Ik zie het niet zitten om met mijn level 36 karakter een twilight missie te doen van boven de level 60 ;)

• Scrisissszzz
Joetje079 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 09:16:
[...]

Ja, daar was ik inmiddels achter gekomen. Maar tijdens het hakken op die stenen krijg ik toch te maken met het gif waardoor ik toch zo'n antidote moest gebruiken. Gelukkig ben ik er voorbij :) Baas was niet heel moeilijk. Heeft iemand trouwens al zo'n twilight missie gedaan? Ik kan er wel eentje starten maar die zijn vaak veel te hoog qua level. Ik zie het niet zitten om met mijn level 36 karakter een twilight missie te doen van boven de level 60 ;)
Er is ook een twilight missie van level 15. Replay van het allereerste dorp.

Ik was helemaal niet bezig met Twilight missies. Gister dacht ik laat ik toch eens kijken. Maar met level 50 een level 15 Twilight missie is een beetje OP ;)

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Weet iemand eigenlijk wat die hogere ranks van bijvoorbeeld Fire talisman nou precies doen? Hogere damage of langere duration? Beide? Staat iig niet in de omschrijving.

En kun je bijvoorbeeld het aantal crafted Talisman uses ook verhogen? Elke keer dat ik bij een shrine kom craft ik er automatisch twee per type, dat is natuurlijk een beetje karig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Voxalizer schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 10:02:
Weet iemand eigenlijk wat die hogere ranks van bijvoorbeeld Fire talisman nou precies doen? Hogere damage of langere duration? Beide? Staat iig niet in de omschrijving.

En kun je bijvoorbeeld het aantal crafted Talisman uses ook verhogen? Elke keer dat ik bij een shrine kom craft ik er automatisch twee per type, dat is natuurlijk een beetje karig.
Een hogere rank geeft je alleen meer uses voor zover ik weet. In je menu heb je dan rank 1 en 2 staan, dus je kunt ze ook stacken volgens mij. Alleen gebruik je dan meer jutsu punten. Dus je kunt ook alleen rank 2 equippen. Heb je een use meer en volgens mij kost dat ook minder jutsu punten.

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Oh zo, ik snap hem. Thanks. :)

• Jackal131
Ik ben een missie gestart, maar wil deze eerst niet afmaken. Ik wil graag terug naar de blacksmith of een andere missie doen. Is dat niet mogelijk? Moet ik echt deze missie eerst voltooien?

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:25
Jackal131 schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:01:
Ik ben een missie gestart, maar wil deze eerst niet afmaken. Ik wil graag terug naar de blacksmith of een andere missie doen. Is dat niet mogelijk? Moet ik echt deze missie eerst voltooien?
Hamoragi fragment of iets dergelijks kan je gebruiken om een missie af te breken. Moet je even zoeken in je items onder het tabje Key items.
Gaat wel ten koste van je verzamelde Amrita.

• Jackal131
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Zijn er mensen hier die met de kusiragama spelen? Zit te denken om daar een build van te maken alleen weet ik niet welke stats ik daarvoor het beste kan upgraden, van het weekend maar eens verder in verdiepen. Wapen speelt echt super tof en maakt een gaaf geluid.
Gisteren trouwens voor het eerst een beetje zitten experimenteren met die talisman's e.d en dat had ik veel eerder moeten doen! Vooral die grote mobs gaan nu een stuk eenvoudiger neer :) Er zitten zoveel mogelijkheden in dit spel waar ik echt wat meer mee moet doen. Denk dat ik maar 20% van de dingen gebruik die ik tot m'n beschikking heb :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Joetje079 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:51:
Zijn er mensen hier die met de kusiragama spelen? Zit te denken om daar een build van te maken alleen weet ik niet welke stats ik daarvoor het beste kan upgraden, van het weekend maar eens verder in verdiepen. Wapen speelt echt super tof en maakt een gaaf geluid.
Gisteren trouwens voor het eerst een beetje zitten experimenteren met die talisman's e.d en dat had ik veel eerder moeten doen! Vooral die grote mobs gaan nu een stuk eenvoudiger neer :) Er zitten zoveel mogelijkheden in dit spel waar ik echt wat meer mee moet doen. Denk dat ik maar 20% van de dingen gebruik die ik tot m'n beschikking heb :P
Kusiragama is mijn first wapen :) Erg tof om mee te spelen! En grappige is dat ik 80% van de tijd in low stance speel. Met wat skills erbij is het erg tof spelen. Wapen scaled met Dexterity, daar heb ik heel veel inzitten. Daarnaast body natuurlijk. Skill helpt ook wel een beetje, dis heb ik op 12 ofzo. Investeer daarnaast ook in spirit en magic.

UIt mn hoofd heb ik nu ongeveer dit:

Body 30
Heart 8/9
Stamina 7
Strength 6
Skill 12
Dexterity 30
Magic 10
Spirit 12

Focus me dus op light gear zodat ik onder de 30% blijf, om het snelst om vijanden heen te kunnen dodgen. Met dex kun je veel ninjutsu punten verdelen, dus je kunt veel bommen en kunai enz equippen. Erg handig om op afstand al een fire buff op een vijand actief te krijgen. Buff je eigen wapen dan met een ander soort en de Discord die je dan creëert zorgt altijd voor een Ki break bij ze. En dat werkt ook op veel bazen :)

Enige probleem is dat ik niet echt een super wapen als 2e kan vinden. Bijna alles scaled volgens mij wezenlijk anders dan met Dex. Ik heb de spear omdat die het meest in de buurt komt en ook scaled met skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:10:
[...]

Kusiragama is mijn first wapen :) Erg tof om mee te spelen! En grappige is dat ik 80% van de tijd in low stance speel. Met wat skills erbij is het erg tof spelen. Wapen scaled met Dexterity, daar heb ik heel veel inzitten. Daarnaast body natuurlijk. Skill helpt ook wel een beetje, dis heb ik op 12 ofzo. Investeer daarnaast ook in spirit en magic.

UIt mn hoofd heb ik nu ongeveer dit:

Body 30
Heart 8/9
Stamina 7
Strength 6
Skill 12
Dexterity 30
Magic 10
Spirit 12

Focus me dus op light gear zodat ik onder de 30% blijf, om het snelst om vijanden heen te kunnen dodgen. Met dex kun je veel ninjutsu punten verdelen, dus je kunt veel bommen en kunai enz equippen. Erg handig om op afstand al een fire buff op een vijand actief te krijgen. Buff je eigen wapen dan met een ander soort en de Discord die je dan creëert zorgt altijd voor een Ki break bij ze. En dat werkt ook op veel bazen :)

Enige probleem is dat ik niet echt een super wapen als 2e kan vinden. Bijna alles scaled volgens mij wezenlijk anders dan met Dex. Ik heb de spear omdat die het meest in de buurt komt en ook scaled met skill.
Thnx voor de uitgebreide reactie! Hier ga ik wat mee doen :) Morgen geen verplichtingen dus ik hoop flink wat progressie te maken ;) Ga bijna aan de laatste missie in het tweede gebied beginnen, hopelijk gaat het dan voortvarend met mijn nieuwe build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gister weer paar bazen gekilled, die waren allemaal wel te doen vond die vrouw nog steeds het irritantste. Qua build doe ik maar wat eigenlijk haha heb bij het aanmaken voor sword en dual sword gekozen. Maakt het nog uit als ik nu switch naar een ander wapen? of heb je voordeel bij die wapens omdat je daar voor gekozen heb? Dat is me niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:57:
Gister weer paar bazen gekilled, die waren allemaal wel te doen vond die vrouw nog steeds het irritantste. Qua build doe ik maar wat eigenlijk haha heb bij het aanmaken voor sword en dual sword gekozen. Maakt het nog uit als ik nu switch naar een ander wapen? of heb je voordeel bij die wapens omdat je daar voor gekozen heb? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Alleen als je de skills in de skill tree van dat betreffende wapen al in gebruik hebt. Weet niet of met een respec ook die weer vrijkomen. Maar als je stats goed zijn voor een ander wapen of je repect je skills, kun je prima met andere wapens verder.

Je vindt constant betere versies van alle wapens, dat is het voordeel. Net als Diablo, daar wissel je ook vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 10:26:
[...]

Alleen als je de skills in de skill tree van dat betreffende wapen al in gebruik hebt. Weet niet of met een respec ook die weer vrijkomen. Maar als je stats goed zijn voor een ander wapen of je repect je skills, kun je prima met andere wapens verder.

Je vindt constant betere versies van alle wapens, dat is het voordeel. Net als Diablo, daar wissel je ook vaak :)
Tot dat je beste versie gevonden heb in diablo, tis maar goed dat ze daar op ps4 niet bij houden hoeveel uur ik er in gestoken heb, op pc versie al 700 uur, denk op ps4 nog veel meer haha.

Maar goed zal eens kijken voor een ander wapen er bij :) gewoon voor de afwisseling. Ik doe nu maar wat met de punten (let wel beetje op) en later koop ik wel zo ding om alles terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:29
Gisteravond weer een aantal missies in het 3e gebied kunnen afstrepen.
Inmiddels lvl 65 geworden.

spoiler:
Ben nu aangekomen in een sneeuwwereld. De boss hiervan lijkt gemakkelijk, maar valt toch vies tegen. Zeker vanaf range is het instant kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

'Nioh-bug verwijdert saves'

Voorzichtig zijn dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 14:30:
'Nioh-bug verwijdert saves'

Voorzichtig zijn dus.
Erg nutteloze post zo, |:(

Wanneer komt de bug voor? Bron? Ik zal je de moeite besparen:

http://www.insidegamer.nl...nioh-bug-verwijdert-saves

Het kan dus voorkomen dat je huidige personage wordt overschreven als je een nieuwe aanmaakt. Niet doen dus zolang er geen patch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Alle machtig dat level oceans roar of hoe dat ook heet wat een klote level is dat zeg, Ik ben wel een miljoen keer het water in gedodged. Vanavond maar weer verder met die baas, vind hem irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
WeAreLegion schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:18:
Alle machtig dat level oceans roar of hoe dat ook heet wat een klote level is dat zeg, Ik ben wel een miljoen keer het water in gedodged. Vanavond maar weer verder met die baas, vind hem irritant.
Ahhh die waterbaas, die is idd zeer irritant. Dat hele level is irritant. Fire helpt wel bij hem, daar is ie weak voor. Ik heb alle bommen die ik had bewaard voor zn 2e fase en verder zo dicht mogelijk op m gaan staan. Zijn aanvallen zijn redelijk duidelijk en dan ook wel simpel te dodgen. Ik heb nog 8 fire talismans op m gebruikt ofzo toen ik t doorhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
WeAreLegion schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:18:
Ik ben nu in dat level. Vijanden zijn tot dusver niet zo lastig alleen flikker ik ook telkens in het water haha. Maargoed, kom er uiteindelijk wel doorheen, ben nog niet bij de baas maar heb wel al een kleintje van hem gezien ;)
Trouwens, heb nu een Kusiragama build gemaakt en ik hoop dat ik zo mijn punten een beetje goed verdeeld heb. Ik ben level 41 overigens.
Body 19
Heart 8
Stamina 7
Strength 6
Skill 10
Dexterity 18
Magic 7
Spirit 8

Ik maak gehakt van die normale mobs in dat waterlevel in ieder geval, ik doe veel meer damage als met die double swords :9 Waar kan ik het beste de eerstvolgende punten in stoppen denken jullie ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Body, Dex, Spirit. Spirit op 12 is nodig voor de nieuwere spirits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:08
Iemand goede tip voor eerste baas in dat schip ??

Kan heel lang volhouden en raak hem vaak maar gaat bijna niks af.. Nog geen kwart. Ben level 7... Veels te underpowerd waarschijnlijk .. Welk level hadden jullie hem ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
k1978 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:02:

Kan heel lang volhouden en raak hem vaak maar gaat bijna niks af.. Nog geen kwart. Ben level 7... Veels te underpowerd waarschijnlijk .. Welk level hadden jullie hem ??
Ik was toen lvl 20, wat vrij hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo die water boss dood en wat andere missies gedaan nog :) na dat ik terug kwam van de film had ik hem in 1 keer haha. Even rustig worden helpt soms wel (althans bij mij). Maar goed 22 uur gespeeld en vermaak me nog uitstekend er mee :) ze mogen wat mij betreft beginnen aan deel 2 :) en als er meer bekend is over season pass zal ik die ook halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
k1978 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:02:

Ik zou wel wat doorlevelen als ik jou was. Ik was level 13 of 14 meen ik en had hem met de tweede poging. Zijn aanvallen zijn langzaam dus goed te ontwijken. Hier een gameplay van hoe ik hem verslagen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
WeAreLegion schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 00:02:
Zo die water boss dood en wat andere missies gedaan nog :) na dat ik terug kwam van de film had ik hem in 1 keer haha. Even rustig worden helpt soms wel (althans bij mij). Maar goed 22 uur gespeeld en vermaak me nog uitstekend er mee :) ze mogen wat mij betreft beginnen aan deel 2 :) en als er meer bekend is over season pass zal ik die ook halen.
Ik ben er nu ook maar ik heb het niet gemakkelijk, pffft. Word hele tijd geoneshotted :| Wat was jouw tactiek ? Ik heb trouwens al die dingen gedaan om die baas wat 'makkelijker' te maken.
spoiler:
al die vuurkorven in het level aangestoken
Straks nog maar eens een paar pogingen wagen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Joetje079 op 18-02-2017 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04:08
Oke dan zit er niks anders op om meerdere malen zelfde veld te doen.. Hoor mensen over Side missies .. Maar dat is zeker pas verder in spel ?

Waar kan ik beste in investeren kwa levelen in begin ? Speel met zwaard..

Bedankt voor de hulp ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
k1978 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 09:07:
Oke dan zit er niks anders op om meerdere malen zelfde veld te doen.. Hoor mensen over Side missies .. Maar dat is zeker pas verder in spel ?

Waar kan ik beste in investeren kwa levelen in begin ? Speel met zwaard..

Bedankt voor de hulp ..
Je hoeft niet meerdere malen die missie te doen hoor. Je kan gewoon dezelfde enemies blijven farmen vlakbij die shrine. Voor zover ik weet heb ik niet eens echt lopen farmen en was ik al rond de level 14 toen ik bij die baas kwam. Misschien heb je hier wat aan trouwens voor je build http://twinfinite.net/2017/02/nioh-how-to-use-a-sword-build/

Ik zit trouwens een beetje vast bij die baas van dat waterlevel. Het is niet zo dat die baas heel moeilijk is, het is meer het level waar het zich afspeelt }:| Kom elke keer makkelijk tot de tweede fase maar vanaf daar wordt het lastiger aangezien ik dan veel moet dodgen en zodoende vaak in het water terechtkom :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Joetje079 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:35:
[...]

Je hoeft niet meerdere malen die missie te doen hoor. Je kan gewoon dezelfde enemies blijven farmen vlakbij die shrine. Voor zover ik weet heb ik niet eens echt lopen farmen en was ik al rond de level 14 toen ik bij die baas kwam. Misschien heb je hier wat aan trouwens voor je build http://twinfinite.net/2017/02/nioh-how-to-use-a-sword-build/

Ik zit trouwens een beetje vast bij die baas van dat waterlevel. Het is niet zo dat die baas heel moeilijk is, het is meer het level waar het zich afspeelt }:| Kom elke keer makkelijk tot de tweede fase maar vanaf daar wordt het lastiger aangezien ik dan veel moet dodgen en zodoende vaak in het water terechtkom :P
Als je in tweede fase zit, om hem heen draaien en zo dicht mogelijk bij hem blijven, en dan als hij zich laat vallen boven op je weg dodgen en dat oog ding aanvallen :) en op laatste moment je living weapon gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
WeAreLegion schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 12:45:
[...]

Als je in tweede fase zit, om hem heen draaien en zo dicht mogelijk bij hem blijven, en dan als hij zich laat vallen boven op je weg dodgen en dat oog ding aanvallen :) en op laatste moment je living weapon gebruiken :)
Ben er voorbij :)
spoiler:
Dat gevecht daarna met die Marume Nagayoshi in de dojo is ook wel zweterig zeg :P Ging wel sneller neer als die Blob. Die andere gast (Hattori Hanzo) krijg ik nog niet neer. Komt later wel

Kan nu naar het volgende gebied maar ik ga denk ik maar eerst eens al die side missions klaren :)

[ Voor 6% gewijzigd door Joetje079 op 18-02-2017 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik zit al een tijdje vast bij die 2e boss. Dat vliegend wijf. Elke keer als ze me met dat paarse goedje raakt ben ik stunned. Met geen mogelijkheid kom ik dan weg en dan is het 2 hits en ik ben dood of ik heb nauwelijks nog leven. In filmpjes zie ik mensen die zijn nauwelijks 1 seconde stunned en kunnen eigenlijk gelijk weer door. Wat heb ik nodig om die stun tijd te verkorten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 16:54
Jackal131 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:01:
Ik zit al een tijdje vast bij die 2e boss. Dat vliegend wijf. Elke keer als ze me met dat paarse goedje raakt ben ik stunned. Met geen mogelijkheid kom ik dan weg en dan is het 2 hits en ik ben dood of ik heb nauwelijks nog leven. In filmpjes zie ik mensen die zijn nauwelijks 1 seconde stunned en kunnen eigenlijk gelijk weer door. Wat heb ik nodig om die stun tijd te verkorten?
Je hebt gear die meer resistance heeft tegen paralysis. Ik had armour waardoor ik vaak niet gestunned werd als ik werd geraakt. Wat bij mij werkte is om vooral lichte armor te gebruiken. Zodra je onder de 70% zit, ben je een stuk sneller, verbruik je minder Ki en dodge je verder. Toen werd het bijna een makkie. Elke keer één keer een heavy hit en daarna terug dodgen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
SacreBleu schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:04:
[...]
Je hebt gear die meer resistance heeft tegen paralysis. Ik had armour waardoor ik vaak niet gestunned werd als ik werd geraakt. Wat bij mij werkte is om vooral lichte armor te gebruiken. Zodra je onder de 70% zit, ben je een stuk sneller, verbruik je minder Ki en dodge je verder. Toen werd het bijna een makkie. Elke keer één keer een heavy hit en daarna terug dodgen.
Qua gear zit ik onder de 30%, dus dat zit wel goed. Zal eens kijken of ik nog gear kan farmen, waarbij het paralysis effect verminderd.

Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
Jackal131 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 18:01:
Dat is ook de meest irritante baas die ik tot dusver ben tegengekomen in de game.. Maar als het goed is heb je allerlei gear en items gevonden in het level wat je kan gebruiken voor dat gevecht. Die paralytic needles of hoe ze ook heten kunnen ook heel goed van pas komen.. succes in ieder geval ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Die missies rond mijn eigen level zijn wel kneiterhard, althans voor mij in ieder geval dan.. Al die revenants die ik tegenkom zijn ook meestal 10 tot 20 levels hoger dan dat ik ben. Denk dat ik maar even een beetje ga farmen voordat ik verder ga. Ben nu zelf level 44 en alle missies die nog openstaan zijn hoger dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Ik ben bij The Ocean Roars Again maar loop aardig vast op die eindbaas.. Ik heb ook best wat moeite met die kleine blobs. Hoe kan je die snel neer krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
san.okk schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:04:
Ik ben bij The Ocean Roars Again maar loop aardig vast op die eindbaas.. Ik heb ook best wat moeite met die kleine blobs. Hoe kan je die snel neer krijgen?
De baas is het zwakste tegen vuur. Dus gebruik fire talismans en bommen als je die hebt. Als je dicht op m blijft ben je nog het veilgste. Die attack met 2 armen kun je gewoon midden voor m staan en hij raakt je niet. Als hij met 1 arm slaat naast de betreffende arm proberen uit te komen. Alleen die straal dat ie met zn mond schiet is oppassen. Maar die is goed te herkennen. In zn 2e fase ook om m heen en zo dicht mogelijk erop. Probeer t oog te raken.

Die kleine blobs viel me bij op dat als ik ze met mn spear in high stance sloeg dat hun ki vrijwel meteen weg was en nog 2 hits waren dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-07 17:46
Nou ik ben ook begonnen, maar poeehhh pittige game hoor. Heb 't hier over het algemeen toch zwaarder mee dan pakweg een Bloodborne. Maar goed, moet er nog tijd in investeren, veel te ontdekken nog. Speel met dual swords en kusarigama, wellicht ook niet al te makkelijk. Maar wil eens wat anders.

Wel blij dat ik 'm gekocht heb, want de kwaliteit spat er vanaf en het speelt heerlijk soepel op m'n PS Pro. Ik heb 'm in het begin op 'action mode' gezet, is dat de beste keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Spud82 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:27:

Wel blij dat ik 'm gekocht heb, want de kwaliteit spat er vanaf en het speelt heerlijk soepel op m'n PS Pro. Ik heb 'm in het begin op 'action mode' gezet, is dat de beste keuze?
Ja, action mode is inderdaad de beste keuze met zo'n fast paced game als Nioh.

Ik ben trouwens even teruggegaan naar die level 27 missie dat je die Tachibane Munishige moet verslaan. Man man. Ik krijg me toch een genadeloos pak slaag van die vent en dat terwijl ik bijna 20 levels hoger ben. Pfffft. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Joetje079 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Ik ben trouwens even teruggegaan naar die level 27 missie dat je die Tachibane Munishige moet verslaan. Man man. Ik krijg me toch een genadeloos pak slaag van die vent en dat terwijl ik bijna 20 levels hoger ben. Pfffft. Iemand nog tips?
Nee die vent dat is me een bitch eerste klas das niet gezond gewoon. Hij slaat mij ook echt in puin gewoon haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
WeAreLegion schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:07:
[...]

Nee die vent dat is me een bitch eerste klas das niet gezond gewoon. Hij slaat mij ook echt in puin gewoon haha.
Haha, ben dus gelukkig niet de enige die er zoveel problemen mee heeft. Ik heb die methode rondom die steen ook geprobeerd maar elke keer vind hij een gaatje en dan lig ik weer. Ben maar ff gestopt. Probeer het straks wel weer. Heb vanmorgen ook een halve marathon gelopen dus ik ben ook een beetje gaar en dat helpt ook niet echt mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Joetje079 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 15:11:
[...]

Haha, ben dus gelukkig niet de enige die er zoveel problemen mee heeft. Ik heb die methode rondom die steen ook geprobeerd maar elke keer vind hij een gaatje en dan lig ik weer. Ben maar ff gestopt. Probeer het straks wel weer. Heb vanmorgen ook een halve marathon gelopen dus ik ben ook een beetje gaar en dat helpt ook niet echt mee ;)
Ik heb m gehaald na de ocean roars missie. Dan kun je die sloth talisman gebruiken als je genoeg magic hebt. Vertraag je m mee. Dat werkte leuk om m op de helft te krijgen. Daarna al mn kunai en bommen op m gegooid. Daarna nog om die steen gedanst en met wapen buffs m iedere keer paar keer gemept. En toen lag ie haha.. pfff...

In regio 3 is er weer zo'n gevecht. Gast krijg ik ook nog niet neer.

Valt me sowieso op dat de verschillen per missie steeds meer worden. Sommige missies zijn gewoon ineens 8 of 9 levels hoger. Dus zal beetje moeten farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:59:
[...]

Ik heb m gehaald na de ocean roars missie. Dan kun je die sloth talisman gebruiken als je genoeg magic hebt. Vertraag je m mee. Dat werkte leuk om m op de helft te krijgen. Daarna al mn kunai en bommen op m gegooid. Daarna nog om die steen gedanst en met wapen buffs m iedere keer paar keer gemept. En toen lag ie haha.. pfff...

In regio 3 is er weer zo'n gevecht. Gast krijg ik ook nog niet neer.

Valt me sowieso op dat de verschillen per missie steeds meer worden. Sommige missies zijn gewoon ineens 8 of 9 levels hoger. Dus zal beetje moeten farmen.
Ja dat heb ik in het derde gebied nou ook inderdaad, missie is level 49 ofzo en ik ben level 41. maar goed ff kijken waar veel mobs zitten en dan gewoon steeds killen pray en weer terug :) gaat vrij rap dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
WeAreLegion schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:08:
[...]

Ja dat heb ik in het derde gebied nou ook inderdaad, missie is level 49 ofzo en ik ben level 41. maar goed ff kijken waar veel mobs zitten en dan gewoon steeds killen pray en weer terug :) gaat vrij rap dan
Ik kom voornamelijk level 50 tot 65 revenants tegen in level 43-45 missies in het tweede en derde gebied. Ik ben zelf momenteel level 45 en alle missies die ik nog heb open staan zijn allemaal 45+ dus ik ga ook maar een beetje grinden aangezien ik ook niet de beste speler ben met dit soort games ;)
Ik wilde eigenlijk deze game uitgespeeld hebben voordat Horizon uitkomt maar ik denk niet dat dat gaat lukken haha. Vind het nog steeds een super toffe game alleen merk ik wel dat ik er aardig gefrustreerd van raak zo nu en dan. De ene baas is super simpel en de volgende laat me weer alle hoeken van het level zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Joetje079 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 18:19:
[...]

Ik kom voornamelijk level 50 tot 65 revenants tegen in level 43-45 missies in het tweede en derde gebied. Ik ben zelf momenteel level 45 en alle missies die ik nog heb open staan zijn allemaal 45+ dus ik ga ook maar een beetje grinden aangezien ik ook niet de beste speler ben met dit soort games ;)
Ik wilde eigenlijk deze game uitgespeeld hebben voordat Horizon uitkomt maar ik denk niet dat dat gaat lukken haha. Vind het nog steeds een super toffe game alleen merk ik wel dat ik er aardig gefrustreerd van raak zo nu en dan. De ene baas is super simpel en de volgende laat me weer alle hoeken van het level zien :P
Ja heb ik ook. Soms is de balans in Nioh niet erg goed. Nu ook die gast met zn speer doet 1 aanval en je bent dood. En ik moet er 5 min op inrammen. Vind deze lastiger dan die gast in t eerste gebied.

Bloodborne bv had zn balans toch veel beter op orde. Wordt nu bijna verplicht om te farmen en dat valt me wel tegen moet ik zeggen. Mss wel goed dat Horizon komt. Kan ik afwisselen ;)

Edit: die gast met zn kutspeer krijg ik gewoon niet neer. Die is echt zwaar overpowered. Ik ga gewoon lekker verder dan maar eentje niet dood. Kom wel terug over 30 levels ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Scrisissszzz op 19-02-2017 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• san.okk
  • Niet online
Joetje079 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Ik heb mijzelf er ook op verbeten. Uiteindelijk door gebruik te maken van de steen is het me gelukt.

Hier de beelden:

[YouTube: https://youtu.be/7kzIo_aSKb4]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik kom bij die ventjes later wel een keer terug als ik ze 1 shot :P Ga me daar niet op lopen frustreren dat vind ik bij een boss nog wel nou ja vermakelijk bij zo side mission niet echt. Vanmorgen een Pro gekocht omdat ik die 720p 60 fps beetje zat was, speelt nu wel lekker weg en ziet er ook nog eens beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raverty
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Raverty

rm -rf*

Gisteren voor het eerst gespeeld. Het spel is wel leuk, maar ook lastig vooral omdat het mijn eerste keer is met dit soort spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Raverty schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:33:
Gisteren voor het eerst gespeeld. Het spel is wel leuk, maar ook lastig vooral omdat het mijn eerste keer is met dit soort spellen
Gewoon doorzetten :) het is vooral een kwestie van bekend worden met de speel style van dit soort games. Je zal vaak dood gaan maar des de groter de vreugde als je een boss verslaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

'Team Ninja onthult details gratis en betaalde dlc Nioh'

In een Japanse livestream heeft Team Ninja verteld welke dlc er aankomt voor Nioh. In maart krijgt de game missies met een hogere moeilijkheidsgraad en in april wordt een PvP-modus en de eerste betaalde uitbreiding uitgebracht.

In maart worden tien verschillende missies met een hogere moeilijkheidsgraad toegevoegd, waaronder missies die lijken op een boss rush. In april krijgt de game een PvP-modus, maar hierover werden geen details gegeven.

In april krijgt de game ook de eerste betaalde uitbreiding, genaamd Dragon of the North. Deze voegt nieuwe vijanden, wapentypes, scenario's, guardian spirits, yokai en omgevingen toe.

Tot slot maakte Team Ninja ook de namen van de tweede en derde dlc's bekend, Japan’s Best Warrior en Peaceful and Tranquil. Releasedata hiervan zijn nog niet bekend.

Hieronder is de Japanse stream te bekijken waarin de dlc is onthuld.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nDDSK8VdWrk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik vind de game steeds minder lastig. Heb bijna iedere baas binnen 2 of 3 pogingen liggen. Level niet enorm. Laatste missie was mn level zelfs lager dan de missie. De missies zijn ook erg kort steeds.

Ik vind de game nog steeds tof maar t voelt net niet gevarieerd genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Vandaag lvl 87 geworden en in het 5e gebied.
Erg lastige boss. Inmiddels wel de nodige boosts gevonden. Oor damage e.d. Maakt het leven een stuk gemakkelijker.

Gisteravond ook nog even live gekeken naar de speedrun van Nioh. Echt absurd snel...ruim binnen de twee uur. Wel leuk om te zien.

Misschien binnnekort nog maar eens de points rerollen. Genoeg te doen in ieder geval.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste